PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Yamaha Ybr 250



Sayfa : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11

myheart
23 Ekim 2006, 20:03
inaşallah bir an once belli olurda herkes basının caresine bakar :)

halil2580
24 Ekim 2006, 02:19
fiatı uygun olursa tabiki bende alırım bu motoru

Selçuk1981
16 Kasım 2006, 01:10
beldeyama tekrar sitesinde yayınlamış ybr250'yi genel bilgilerede yer vermişler

sanırım bu model getirilecek tr ye

sonix
16 Kasım 2006, 02:17
hürriyetin gazetesinin otomobil ekinde ybr250 haberi vardı.bahar 2007 de kesin geliyormuş :)

timtim
16 Kasım 2006, 02:37
yamahanın hangi motoru ucuzki bu motor ucuz olsun arkadaşlar bence temiz 8.500 ytl olur 8000 kesinde 500 benden honda cbf in aynısı marka değişik bu 250 likleri çift silindirli racing tipli yapsalar daha güsel olucak bence cbr 250 yada yzf 250 şeklinde grenajlı felan daha hoş olur güçleride şöle 40 bg felan olsa ağırlıkta 130 kg gecmedimi cillop gibi olur :)

bide fiyatları 5-6 arası olsa çok ii olur iyice hayal oldu be

gupilya
16 Kasım 2006, 09:32
ben 5000 YTL veririm. Ahada buradan Yamaha Türkşye'ye duyurulur. 5000 Ytl anahtar teslim yaparsa alırız bi tane oluruz bizde YBR'ci.

richy
16 Kasım 2006, 10:15
bunun fiyatı ne zaman belli olacak arkadaşlar? yılbaşına kadar bir motor alma niyetindeyim o zamana kadar açıklanırsa ve tabiki uygun olursa ybr ci olabiliriz.

tubis
16 Kasım 2006, 10:18
Ben bile beğendim,siz düşünün gerisini :)

aykan
16 Kasım 2006, 10:51
ah yamaha gene yapmıs yapacagını ya suna bi disk fren koysan ölürmüydün be bunun haricinde bu motor tutar fiyatta uçmazlarsa tabi.

morrigan
16 Kasım 2006, 20:40
Büyük ihtimalle bunu martta motosiklet fuarında çıkaracaklar görücüye..Öyle bir duyum aldım japon amcalardan :)

Selçuk1981
26 Kasım 2006, 23:45
Bu motosiklet 6000ytl den satılırsa;bende kesin alırım diyen arkadaşlar lütfen yazsınlar.

morrigan
27 Kasım 2006, 01:39
benim alabiliritem yüksek:) tabi eğer 6000 lira olursa...

KAPTANTIGER
27 Kasım 2006, 02:48
Ekonomik, pratik ve şık yeni bir Yamaha:
Yamaha her zaman müşterilerine, beklentilerinden fazlasını verebilecek çok geniş bir ürün yelpazesi sunmayı kendine hedef edinmiştir. YBR 250 özellikle bu hedefin altına çizen bir üründür.
250cc.’lik dört zamanlı motorlu, tam boyutlarda bir şaseye sahip YBR250, yeterli güç, şık görünüm ve ekonomik kullanımı birleştiren bir motosiklet arayan sürücülere hitap edecek bir model.

MOTOR:

Kolay kullanım için güçlü tork:
4 Zamanlı, hava soğutmalı, 250cc.’lik iyi cevap veren güçlü bir motor YBR250’nin güç kaynağını oluşturmaktadır. Günlük “taşıt aracı” kullanımı ve işlevselliği düşünülerek tasarlanan bu makina, alçak devirlerden orta devirlere çıkarken güçlü tork üreterek sıkışık trafikteki dur-kalk kullanımında çok etkili bir performans sergilemektedir.

Yakıt enjeksiyon sistemi:
YBR250’nin motoru, Yamaha’nın diğer büyük ve pahalı motorlarında bulunan bütün teknik özelliklere sahiptir. İyi performans ve düşük emisyon için YBR50 büyük bir hava filitre kutusundan hava alan yeni bir enjeksiyon sistemiyle donatıldı. Bu verimli sistem sayesinde motor, gaz kolu hareketine çok iyi cevap vermekte ve böylelikle motosikletin şehir içi trafiğindeki dur-kalk kullanımı kolaylaşmaktadır. Temiz yanma sağlayan enjeksiyon sistemi aynı zamanda açık ve uzun yol kullanımında da güçlü akselerasyon ve yeterli motor gücünü sağlamaktadır. Bu özellikler de YBR250’nin her amaca uygun, çok ekonomik bir motosiklet olduğunun göstergesidir.

“Forged” pistonlar ve özel kaplanmış silindirler:
YBR250’nin motorunda sürtünmeden meydana gelen kayıpları önlemek ve makinanın verimini arttırmak adına daha dayanıklı “forged” piston ve sürtünme önleyici maddelerle kaplanmış silindir kullanıldı. Motora takılan “balancer” de vibrasyonu azaltarak motosikletin konforunu arttırmaktadır.

5 vitesli şanzıman:
Yeni YBR250’nin 5 zitesli şanzımanı günlük kullanımın gerekleri düşünülerek dizayn edildi. Dişli oranları da, motosikletin hem şehir içi, hem de şehir dışı kullanımda en iyi performansı vermesi gözetilerek dikkatle seçildi.

Oksijen sensörlü ve iki kademeli katalizör:
YBR250’ye oksijen sensörlü, iki kademeli egzos sistemi takılarak EU-3 emisyon regulasyonunun gereklerinin fazlasını karşılaması sağlandı. Sisteme hava indiksiyon sistemi de ilave edilerek yanmamış atık gazların miktarı minimum seviyeye indirildi.

Yağ soğutucu:
Şehir içi trafikteki dur-kalklar sırasında motorun çok ısındığını hepimiz biliriz. YBR50’ye bu tip kullanımlar sırasında motorun çok ısınmasını önlemek ve makinanın sabit bir ısıda çalışmasını sağlamak için yağ soğutma radyatörü monte edildi. Bu hafif radyatör aynı zamanda sürücünün konforunu ve motosikletin genel performansını da arttırmaktadır.

ŞASE:

Konforlu ve dengeli şase:
YBR250’nin şasesi de motoru gibi, şehir içi, şehir dışı çok amaçlı kullanıma uygun olarak yeni teknoloji malzemelerle tasarlandı. Şasenin tasarımı, Yamaha’nın büyük ve pahalı diğer modellerinde kullanılan şaselerin özelliklerini de içermektedir.

Çift beşikli kadro:
Yamaha mühendisleri YBR250’ye konforlu, emniyetli ve dengeli sürüş sağlayacak bir şase üretmeyi hedeflediler. Öncelikle konforu sağlamak için çelikten, rahat ve doğal bir oturma pozisyonu veren çift beşikli kadroyu tasarladılar. Daha sonra 250cc. makinayı bu kadroya en uygun şekilde monte ederek sürücüye dengeli ve kolay sürüş sağlayacak ideal ön/arka ağırlık balansını buldular.

Kaliteli süspansiyon:
YBR250’nin arkasında, konforlu ve emniyetli yol tutuşu için yumuşak ve gelişmiş süspansiyon özelliklerine sahip Yamaha’nın “link” tipi Monocross sistemi kullanıldı. Ön tarafta ise, motosiklete kolay kontroledilebilme karakterini kazandıran yüksek kalitedeki 37mm. çapında hafif amortisörler kullanıldı.

Ön disk, arka kampana frenler:
Ön terelekte güçlü frenaj sağlayacak geniş, 282mm. çapında diski olan fren kullanılırken, arka tekerlekte frenajın verimini arttıracak tamburlu fren kullanıldı. Bu dengeli kombinasyonla YBR250’nin her şartta sürücüsüne kontrollu ve güçlü bir frenaj sağlaması garanti altına alınmış oldu.

17” Alaşım döküm jantlar:
YBR250’nin motosiklete sportif bir görünüm veren 17” jantları dönme ağırlığını en aza indirerek süspansiyonun verimini arttırmaktadır. Bu jantları temizlemesi de kolaydır!

Ön janta 100/80-17, arka janta ise geniş 130/70-17 lastikler takılarak YBR250’nin yol tutuşu, kavraması ve kontrol edilebilme kabiliyetinin ideal düzeyde olması sağlanmıştır.

19.2 litrelik büyük kapasiteli yakıt deposu:
YBR250, üstün teknoloji yakıt enjeksiyon sistemiyle sınıfında yakıt tüketimi en ekonomik olan motosiklettir ve 19.2 litrelik büyük yakıt deposu sayesinde bir depo yakıtla müthiş uzun mesafelere seyahat edebilecektir.

YBR250’nin şık deposu sürücüsüne rahat bir sürüş pozisyonu sağlayacak biçimde dizayn edildi. Sportif görünüşlü depo özel dizaynı sayesinde, hareket helindeyken makinanın üstüne hava üfleyerek soğutmaya yardımcı olmaktadır.

Kademeli, çift kişilik sele:
Maksimum sürücü ve yolcu konforu için YBR250’de rahat, kademeli bir çift kişilik sele kullanıldı. Sele, akselerasyon sırasında sürücüyü arkaya kaymaması için yeteri kadar desteklemektedir. Selenin yüksekliği, bir çok sürücünün duruken ve yavaş akan trafikte iki ayağını da yere koyabilecek boyuta ayarlandı. Selenin yoğun olarak doldurulmuş arka kısmıyla beraber ulaşması kolay yolcu elcikleri ve ergonomik ayaklıklarla da maksimum yolcu konforu sağlanmıştır.


Güçlü aydınlatma ve LCD göstergeler:
Yuvarlak, çok reflektörlü ön far güçlü bir aydınlatma sağlamaktadır. LCD gösterge tablosu hız göstergesi, toplam yapılan kilometre sayacı ve kullanışlı bir tripmetreden oluşmakta.

2007 Renkleri:
Kırmızı
Gümüş
Siyah



Teknik Özellikler
YBR250

Motor

Motor tipi
Tek silindirli, 4 zamanli, hava sogutmali

Silindir hacmi
249 cc

ÇapXStrok
74 x 58 mm

Kompresyon orani
9.8 : 1

Maks. gücü
21 HP-7.500 devirde

Maks. Tork
2.1 kg-m-6.500 devirde

Yaglama
Islak karter

Yakit sistemi
Yakit enjeksiyon

Debriyaj tipi
Islak, çok diskli

Atesleme
TCI (Dijital)

Ilk çalistirma
Elektrik marsli

Vites kutusu
5 vites

Tahrik
Zincirli

Şase

Ön süspansiyon
Teleskopik çatal

Arka süspansiyon
Masa

Ön teker hareket mesafesi
115 mm.

Arka teker hareket mesafesi
120 mm.

Ön fren
Tek disk, f 282 mm.

Arka fren
Tambur, f 130 mm.

Ön lastik
100/80M/C 52S

Arka lastik
130/70M/C 62S

Boyutlar

Boyutlar (UxGxY)
2.025 x 745 x 1.065mm

Sele yüksekligi
805 mm

Iki teker arasi mesafe
1360 mm

Min.Yerden yükseklik
190 mm

Agirlik
138 kg

Yakit kapasitesi
19.2 litre

Yag kapasitesi
1.55 litre

Dİkkat Edİn Kİ Motor Yag Sogutmali

Selçuk1981
27 Kasım 2006, 13:30
bu motosikletin 125liği ile bir gün içerisinde ortalama hızım 100km/sa. 700km yol yaptım en ufak sorun yaşatmadı müthiş sağlam bir motosiklet..250cc olanı konfor,yol tutuşu ve elbette performans bakımından çok daha üstün olacaktır..kalite ve sağlamlık konusunda hiç endişem yok çünkü " o bir yamaha"," o bir halk kahramanı", ooo..:mrgreen:

fao
28 Kasım 2006, 00:41
teknolojiyi kullanarak bir iki rütüş yapılmış sanki sadece

Selçuk1981
28 Kasım 2006, 20:31
Bu motosiklet 6000ytl den satılırsa;bende kesin alırım diyen arkadaşlar lütfen yazsınlar.

Birde şikayet edersiniz(özelliklede 250cc için)tr.de model yok..getirilmiyor..niye gelmiyor falan.. işte nedeni binlerce kayıtlı üyesi bulunan ve üyeleri;benim inandığım,genele oranla daha eğitimli ve bilinçli motosiklet tutkunu olan forumda sadece bir kaç kişi ilgileniyor...Neysede siz almayacaksanızda alırız dersiniz :) en azından distribitör takip ediyosa buraları vazgeçmesin ::sigara::

watercolours
28 Kasım 2006, 21:52
250cc japon cruiser istiyoruz.

copycat
30 Kasım 2006, 00:30
6,000 ytl hayal bence

hasansonmez
30 Kasım 2006, 19:45
ah yamaha gene yapmıs yapacagını ya suna bi disk fren koysan ölurmuydun be bunun haricinde bu motor tutar fiyatta ucmazlarsa tabi.

sonuna kadar katılıyorum arkaya disk koysan nolur yani hadi bizim ybr 125 de yok çin mallarındada bile disk var parasıyla değilmi sanki.

Selçuk1981
30 Kasım 2006, 23:24
sonuna kadar katılıyorum arkaya disk koysan nolur yani hadi bizim ybr 125 de yok çin mallarındada bile disk var parasıyla değilmi sanki.

Disk olayına okadar takılmayın arkadaşlar çift silindir 500cc motosikletlerinde çoğunda arka fren kampana..Benim asıl ilgimi çeken enjeksiyon olması..Enjeksiyon;optimum yakıttan maximum verim alınmasını sağlıyor.

copycat
30 Kasım 2006, 23:46
yamaha bayisi 8 olacak dedi bilginize.

Selçuk1981
01 Aralık 2006, 00:06
bayii abartmış..bence kesin bir bilgi değil bu..tahmin yürütüyorlar aynen bizim yaptığımız gibi

vıceroy
01 Aralık 2006, 01:29
8000 ytl olacaksa cbf 250 nin yerini zor tutar bence! sonuçta memlekette 250 lik pek seçenek yok gibi hondaya bi kardeş geliyor... çin veya kore olmasın kalitesi ve arkası sağlam olsun yeter bence :P hysoung daha çok yeni kokusu çıkacakmı bi bakalımda yamahayla sonra kıyaslayalım daha memlekette çamurluk kısmı bile yok :mrgreen:

fakir ama gururlu
01 Aralık 2006, 06:00
cbf 250 nin altında kalmazsa fiyat bu balonda sönmüş olur. yıllardır sağlamlığını ispatlamış cbf dururken henüz ne olduğu belli olmayan bir motora 8000 vermem ben. enjeksiyonlu olsa bile...

enjeksiyon olması kesinlikle az yakacağı anlamına gelmiyor. piyasada aynı sınıf karbüratörlü modellerin enjeksiyonlu modellerden daha az yaktığı okadar çok örnek varki. özellikle 600 ve 750cc kategorisinde. önemli olan motosikletin nasıl tasarlandığı.

Ramazan Can
01 Aralık 2006, 08:08
bence güzel bir motora benziyor.nede olsa yamaha yapmış.fiyatı nedir acaba.

stavro
01 Aralık 2006, 10:35
honda cbf enjeksiyonlumu
eğer değilse o zaman son hızı ybr nin çok daha iyi olacak benim bildiğim
benim bildiğim cbf 140 çok zor görüyor düzlükten bahsediyorum eğimli yoldan değil
ybr belki çok rahat görür

Starsailor
01 Aralık 2006, 11:12
Ben beğendim güzel olmuş:)

reco58
02 Aralık 2006, 02:00
Fiyatı açıklanıp satışa çıkmadan ne deseniz boş.. :)
Bu arada beldeyama fiyatı sır gibi saklıyor. motor 2007 model olarak sitelerinde yer alsa da hakkında bilgi vermiyorlar.

patriote
02 Aralık 2006, 03:41
Bu gün mont almak için Yamaha bayiisindeydim. Dışarda sigara içerken motorun reklamını gördüm.
Foruma girince de açtığınız başlığı...
İlginç bir tesadüf oldu.
Motosikletin Fransa satış fiyatı 1999 euro...
Yanında da ehliyet ücretini ödüyorlar.
Yani şu anda kampanya var....
İlgilenen arkadaşlara ek bir bilgi olsun...

watercolours
02 Aralık 2006, 18:12
Yurtdışı fiyatı Türkiye'yi bağlamaz. Gavurlar her zaman motosikletleri bizden 2-3 kat ucuza alır, bunda da durum farklı değil.

THE_LANCET
02 Aralık 2006, 18:58
:cat: Fena değil ama karşılaştırmama göre honda cbf 250 biraz daha fazla üstün motor bakımından ama fazla bir fark yok hemen hemen aynı güzel motor yamaha nede olsa kalite

stavro
03 Aralık 2006, 00:23
:cat: Fena değil ama karşılaştırmama göre honda cbf 250 biraz daha fazla üstün motor bakımından ama fazla bir fark yok hemen hemen aynı güzel motor yamaha nede olsa kalite

selamlar
üstün noktası nedir cbf ten

Selçuk1981
03 Aralık 2006, 00:32
Enjeksiyonlu olması

hedowich
03 Aralık 2006, 00:50
cbf de çok şık bir motor ama ybr görünüş olarak da hem kaslı hemde daha şık bence enjeksiyonda yemede yanında yat olmuş, gerçi yatan taraf umarım biz olmayız:P malum fiyat da önemli

stavro
03 Aralık 2006, 00:59
cbf de çok şık bir motor ama ybr görünüş olarak da hem kaslı hemde daha şık bence enjeksiyonda yemede yanında yat olmuş, gerçi yatan taraf umarım biz olmayız:P malum fiyat da önemli

enjeksiyonlu olunca ne oluyor ki
koskoca transalp bile karbüratörlü ki benim bildiğim karbüratörlü motorlar tamiri daha basit motorlardır

insane
03 Aralık 2006, 04:18
enjeksiyonlu olunca ne oluyor ki
koskoca transalp bile karbüratörlü ki benim bildiğim karbüratörlü motorlar tamiri daha basit motorlardır

Enjeksiyonlu makineler yakıtlarını daha verimli yakıyorlar bu da hem ekonomi hem de çevreye olan duyarlılık anlamına geliyor. Koskoca TA bugün karbüratörlü ancak TA sahibi herkes hondanın enjeksiyona geçiş yapıcağı günleri bekliyor. Ha enjeksiyonlu motorlar yakıt sistemleri karbüratöre nazaran daha teknolojik ve elektronik olduğundan doğal olarak tamirleri bir karbüratörlü makine kadar kolay değil...

reco58
04 Aralık 2006, 18:51
Bugün istinye taraflarındaydım. beldeyama'ya uğradım. 2007 nisan'da fuara getireceklermiş. ellerinde showroom için bile yok. fiyat konusunda da bilgi yok.

ama brezilya ve hindistan'da üretiliyormuş bu model. Türkiye'ye brazil olanı gelecekmiş.. (ya o sarhoş herifler montajı derme çatma yaparlar demedim tabii:) )

şimdi ne dense boş, fransa fiyatı da ölçü değildir. bizdeki kadar vergi olduğunu sanmıyorum. 7.250'ye satılan motorun vergi hariç satış fiyatı 4.5 civarı. bunun içinde bayi kârı filan da var.

ama tahminim 7 küsur olacağı yönünde...

hedowich
05 Aralık 2006, 00:39
bende bugun yamaha bayine gittim motorun şubatta gelebileceğini söylediler:silent: fiyat da 8-9 arası olur diyorlar:pale: bakalım nekadar doğru olacak motor gelene kadar kulaktan dolma bilgilere dewam:mrgreen:

Selçuk1981
05 Aralık 2006, 23:06
..




şimdi ne dense boş, fransa fiyatı da ölçü değildir. bizdeki kadar vergi olduğunu sanmıyorum. 7.250'ye satılan motorun vergi hariç satış fiyatı 4.5 civarı. bunun içinde bayi kârı filan da var.

ama tahminim 7 küsur olacağı yönünde...

bu konuda yazılacak çok şey var fakat fazlada derinlere inilmiyor,sonra vurgun yeriz site yönetiminden..

mox2cn
09 Aralık 2006, 00:02
Yaw ben bu motora bittim. Uygun bişi olsa da fiyatı keyifle binsek. Bende bugün bi yamaha satıcısına sordurm fuarda görücez dedi. Kıssmet :D

tnevel
09 Aralık 2006, 19:49
motorun kendisi nerde arkadaşlar yawwwwwwwwwwwwwwwww

alplion
09 Aralık 2006, 20:02
ya arkadaşlar bi hyosung kadar göz doldurmuyor ybr 125 gibi

tnevel
09 Aralık 2006, 20:18
motorun resmi yokmu yawwwwwwwwwwwwwww

erguvan
09 Aralık 2006, 20:29
Ben eski YBR125 kullanicisi, simdi yurtdisinda oldugundan motorsuz birisi olarak kesin bir sekilde soyluyorum, bu motor Turkiye`ye geldiginde alacagim, bence omurluk, hizi uzun yola da yetecektir ve 500 cc lik bir makine alip sehir icinde gereksiz benzin yakmanin da cozumu olacaktir. Fiyat 8000 i gecmesin kampanya yapilsin, motorun yaninda kasko hediye olsun hayat bayram olsun.

morrigan
10 Aralık 2006, 19:36
motorun resmi yokmu yawwwwwwwwwwwwwww

2 defa böyle bir mesaj atacağına ilk sayfaya baksaydın ne kadar gereksiz olduğunu sende anlayacaktın...

motocycleboyreigns
11 Aralık 2006, 13:21
2 defa böyle bir mesaj atacağına ilk sayfaya baksaydın ne kadar gereksiz olduğunu sende anlayacaktın...

Millet olarak ayar vermeyi çok seviyoruz:)

muritu
11 Aralık 2006, 20:01
arkadaşlar selam;
hyosung almak isteyen biri olarak vede 250 piyasasını çok iyi bilip takib eden biri olarak, bu motorun piyasayı hareketlendireceğine eminim bu sebeple fiyatı ne olursa olsun gelsin ve çeşit + rekabet olsun diyorum FAKAT yamaha cbf ve yeni çıkan ve iyi yer edinen hyosung'a rakib olacaksa yüksek fiyatlı olan fakat kendini her alan da kanıtlamış,ikinci eli bile yok satan cbf den ucuz bir fiyat politikası belirlemeli. buradan beldeyama'ya sesleniyorum. marka imajına güvenip türk halkını gene yoluncak kaz yerine koyarsanız, müşteriyi hyosung ve hondaya kaptırmaya devam edersiniz.iyi bir fiyatla çıkmalı ve sonra hondanın yaptığı gibi piyasaya bakıp "oo iyi gidiyor arttır fiyatı" yapmamalı (örnek cbf 150). ben fiyat olarak cbf -comet arası diyorum ki bu da cometi sevindirir, her yönü ile daha büyük görkemli güçlü bir aletin hemde ucuz olması müşteriyi hyosung'a kaydırır. AMA yamaha yetkililieri piyasayı kapatmak istiyorlarsa 7000ytl ile çıkmalılar bu durumda güç ve büyüklük tercih edenler comete ,marka ve birazdaha azı ile yetinmek isteyenler yamahaya yönelir ancak bu durumda işin aslını araştırmayan milletimiz "aynı fiyatlı o zaman bodoslama yamaha" zihniyeti ile yamahayı alır. kısaca 7 den çıkarsa piyasaya honda bile fiyat kırmak zorunda kalır.


murat
sevgiler&saygılar

dikkat bu yazıyı kopyalayıp beldeyamaya mail yağmuruna tutarsak belki bi faydası olur adress :hr@beldeyama.com.tr ilkini ben göndermiş olayım işte kanıtı:

Message Sent

Sent to: hr@beldeyama.com.tr
Add to Address Book
Back to Inbox

Selçuk1981
11 Aralık 2006, 20:48
bu başlığa yazmayı seviyorum..

muritu
12 Aralık 2006, 03:01
motoru cbf 250 ye hayret verecek derecede benzer yapmaları ne ilginç değilmi üstelik arka frenin kampana, benzin deposunun üsten dandik görünümlü kapak olmasına kadar. umarım fiyatı cbf e benzemez. fakat yamahanın 125 lik hava soğutmalı enduro tiplerinin bile 6.500 ytl oldunu düşünürsek bu beni biraz korkutuyor. arkadaşlar bi üstteki yazımı dilekçeye benzer şekilde ad soya ad ekleyerek gönderirseniz adrese belki faydası olur adres ve yazı yukarıda.

Selçuk1981
14 Ocak 2007, 22:23
Türkiye'ye lastik bastımı acaba bu motosiklet bilgisi olan varmı