Orijinalini görmek için tıklayınız : MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
esra--
10 Eylül 2012, 14:10
yakında bende aranıza katılıcam, allah o günleri göstericek inşallah banada :)
tekhancer
11 Eylül 2012, 02:57
inşAllah, herşeyin hayırlısı olsun :)
esra--
12 Eylül 2012, 09:33
amiiinnnn :) :)
tekhancer
13 Eylül 2012, 19:34
herkese merhaba, 3 ay önce satın aldığım motorumu büyütmek amacıyla satıyorum... http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kirmizi-beyaz-renk-0-dan-tek-farki-duzgun-binildi-ekstrali-99142879/detay/
BarışKB
31 Ekim 2012, 17:47
SS kullanan tecrübesi olan bir çok kişi ile konuşmak isterim çok meraklıyım bende alıcam ileride şimdiden ne öğrensem kar :)
arkadaş ekler veya mesaj atarsanız sevinirim.
Xetanor
06 Kasım 2012, 15:29
beyler, motul yağ siparişi verdim internetten. yanında da microfiber hediye bez gönderdiler. bana biraz uygun geldi ve paylaşayım dedim. sitenin adını yazmak istemiyorum reklam olur diye :) ama gayet ucuz geldi bana.. sonra bi baktım firma trabzonluymuş.. adam hemşehrimiz çıktı yani. site (http://www.boyassi.com/kategori/motul.aspx)
saygılar.
bilginozi
13 Kasım 2012, 13:31
Arkadaslar 2.el 600rr almayı düşünüyorum. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
2008 model ve üstü yeni kasalara bakıyorum. Ancak genellikle 30.000km civarında oluyorlar. Kaç km ye kadar götürür, yakıt hariç masrafı ne olur. Neler tavsiye edersiniz.
dentcan
06 Aralık 2012, 05:26
R6 al....derim. Şşşşşşşttt...........Bak biiiii.....
http://img51.imageshack.us/img51/8279/img3162s.jpg
Dr.MZÇ
12 Aralık 2012, 12:51
Yahu bir zamanlar sitenin en zevk aldığım sayfalarıydı buralsı.
İntern öğrenciyken nöbetlerde uyutmadıklarında açar okurdum kaldığım yerden.
Şimdi buraya kimse uğramayınca içim burkuluyor.
Sırf burada bir şeyler paylaşayım burası tekrar hoş sohbet meclisi olsun diye
Bir SS makine alıp gazlayasım var :)
Allah rahmet eylesin Murat Ağabey'i özlemle anıyorum...
Felon
12 Aralık 2012, 13:15
ss kullanıcılarında iş yok motoru büyütünce herkes forumlardan eli ayağı çekiyor
Dr.MZÇ
12 Aralık 2012, 16:25
Eskiden litrelik makine kullananlar buralardaydı hep ama şimdi kayıplar.
Honda CBR250'nin yarış kitlerini araştırdım netten.
Tamam idiialı birisi değilim ama heves ettim bakalım :)
Burada yarışan insanlar da var gördüğüm kadarıyla
Pistte yarışmanın maliyeti ne kadar acaba?
Nerelere harcama yapmak gerekiyor?
Felon
12 Aralık 2012, 16:49
Ha öyle diyorsun, oldu kalkalım o zaman
yarışmak artık kolay tmf nin sitesini incele, önemli olan bütçe ve vakit.
Dr.MZÇ
12 Aralık 2012, 16:56
kalkalım derken?
TMF sitesini inceliyorum.
orada bayağı açıklayıcı şeyler yazmışlar sağolsunlar.
Yarışa hazır olmak için ne yapman gerektiği konusunda bilgi var.
Yarış başına masraflar hakkında bilgi yok.
Yani her yarıştan sonra lastik değişiyor mu?
Teknik servis sağlayacak birilerini nerden nasıl ne kadara buluyorsun
vb..
gibi sorular benim merak ettiklerim.
ultraukala
13 Aralık 2012, 02:50
Yani açıkçası Van'dan senin istanbula gelip gitmen motoru taşıman epey artı bir masraf olacaktır.
Ayrıca yarışbaşı lastik, benzin, konaklama yeme içme, sarf malzeme minimum 2bin TL lik bir bütçe ayırman gerekli. Ve +nakliye tabii ki...
Ve artı olarak illa teknik ekip olması da gerekmiyor bi şekilde yalnız da idare edebilirsin zor olsada. Yani motorunu hazırlar öyle getirirsin sadece giyinip soyunmak kalır. Ayrıca sehpadan motor tek başına indirile biliyor. Pistten döndükten sonra da birine rica edersin o sehpaya alır.
Tek olmanın en büyük kötü yanı kaza yaptığın vakit götünü toplayacak kimsen olmayışıdır. Yani en kötü yanında eş dost akraba birini getirmende yarar var...
Dr.MZÇ
13 Aralık 2012, 03:23
@ultraukala
teşekkür ederim
birkaç aya ankaraya döneceğim
o vakit işler daha kolay olur sanırım...
peki geçen sezon 250cc kategorisi nasıldı?
emin değilim ama 2000 yılından düşük model bir aprillia birinci olmuştu sanki.
elbette birinci olacağım dereceye gireceğim diye bir iddiam olmaz
fakat cbr250 ile oraya girilse çok kolay lokma mı olur?
aviator172rr
27 Şubat 2013, 00:21
Herkese selam,
Uzun zamandir ilk kez girdim foruma ve bir sorum olucak.
Kenan Sofuoflu'nun su an kullandigi Redbull grafikli Shoei kaski acaba bulabilicegimiz bir yer var midir?
Kimseler kapmamış mı burada :sunny:
Shrieker
27 Şubat 2013, 07:57
Herkese selam,
Uzun zamandir ilk kez girdim foruma ve bir sorum olucak.
Kenan Sofuoflu'nun su an kullandigi Redbull grafikli Shoei kaski acaba bulabilicegimiz bir yer var midir?
Zannedersem şu kaskı soruyorsunuz:
http://i.imgur.com/RHdgj7l.jpg
Bildiğim kadarıyla bu kask satışa çıkmadı. 4-5 sene önce kırmızı beyaz ay yıldızlı kaskı satıştaydı. Hatta Shoei'nin sitesinden (Avrupa sitesi) XR-1000'e tıkladığınızda renk seçenekleri arasında görebiliyordunuz. Ancak bildiğiniz gibi XR-1100 çıktı, şu an Kenan'ın desenleriyle satışta değil. İtiraf etmek gerekir ki (malesef) Shoei'nin Kenan replikası umut edildiği kadar iyi satmadı. Bu kaskı olsa olsa Kenan'ın kendisinden rica edebiliriz :) Kullandığınız beden nedir ? Kenan S veya M beden kullanıyor olsa gerek.
agilty
27 Şubat 2013, 09:09
Iki zamanli motorlarla giriyolar yarislara cbr250 ile girme hevesin kursaginda kalir. Sahibindende 125 lik iki zamanli plakasiz yaris motoru var 180 bastigi yaziyor o tarz makinalara yonelsen daha dogru olur. Gunluk hayatta kullandigin motorla yarisa mi girilir.
Shrieker
27 Şubat 2013, 09:15
Eskiden ne güzel cbr 125 cup vardı. Herkes aynı motor. Bi ninja 250 cup veya cbr 250 cup olsa ne güzel olur ! Yurt dışında bi sürü ülkede var...
aviator172rr
28 Şubat 2013, 01:54
Evet su an kullandigi kask'i kastediyorum. Medium kullaniyorum. Kenan'in boyle arada check ettigi bir email adresi falan yok mudur yau :) Orayi email yagmuruna tutayim bari..
racerquad
28 Şubat 2013, 02:08
Slmlar Arkadaşlar şu forumda ne hikmetse fazla r6 kullanıcısı göremedim ama her yerde kum gibi r6 var laneti o kadar güzel yapmışlarki herhalde arkadaşlar üstünden inip foruma girmeye vakit bulamıyorlar :)
Evet su an kullandigi kask'i kastediyorum. Medium kullaniyorum. Kenan'in boyle arada check ettigi bir email adresi falan yok mudur yau :) Orayi email yagmuruna tutayim bari..
Nasilsa 5 track day sonra parcalanacak motorun popcorn ne gerek var, Kenan in kaskini tasimayi kaldiraman sen.
Pasam kendi kaskin kotuymus gibi kask bakicagina benim makinaya pist grenaji bul, cillop gibi pisikletimin boyasini cizmek istemiyorum.
aviator172rr
01 Mart 2013, 11:09
Nasilsa 5 track day sonra parcalanacak motorun popcorn ne gerek var, Kenan in kaskini tasimayi kaldiraman sen.
Pasam kendi kaskin kotuymus gibi kask bakicagina benim makinaya pist grenaji bul, cillop gibi pisikletimin boyasini cizmek istemiyorum.
Ya kendi kaskimi satip alabilirim diye dusundum de gerci memnumum kaskimdan ya sadece merak ettim acaba satiyorlar mi yoksa sadece custom bir kask mi diye..
Sen bana laf yetistiricegine biraz unuttuklarini ogrende sonra gel karsima ama pistte caddede degil ;)
deathoflife
02 Mart 2013, 10:32
Forumu takip eden herkese selamlar. Adım Serkan. 1 ay önce 2006 Yamaha R6 Böcek kasa satın aldım fakat aldığımdan beri sorunları ile uğraşıyorum. Makina şu an 100 km de 10 lt yakıyor. Çok yüksek devirli kullanmıyorum şu an. Bunun önüne nasıl geçebilirim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Makina da mivv egsoz var ex up hali ile devre dışı, iridium buji var, performans hava filtresi var dediler. Benzin pompasını söküp komple temizlediler. en son şehir içi 60 TL benzin 130 km yaptım ışık yandı. Bu alet ışık yandıktan sonra kaç km gider ? Oldukça yabancıyım makinaya bilgisi olanların bana yardımcı olmasını rica ediyorum.
aviator172rr
07 Mart 2013, 10:03
Selam arkadaslar, yeni bir motor aldim ve birkac sorun yasiorm. 2003 Kawasaki ZX6RR hakkinda bilgisi olan veya genel anlamda anlayan arkadaslar lutfen yardimci olsun.
Bu yilin zx6rr'inda slipper clutch yok aslinda ama benim motoruma adam slipper clutch taktirdigini soyledi. Dogru mudur degil midir bilmiyorum.
Yuksek rpm'lerde ara gaz vermeden down shift yaparsam kesinlikle bir assagi vitese dusup 1 saniye durup hemen bosa atior. Ara gaz vererek yaptigimda ise cougunlukla yapmasa da yaptigi zaman oluyor. Simdi tekrar belirtiyorum, vitese atip sonra bosa geciyor yani lastigi asla kitleme olayi yok.
Ayrica, egimi yukari dogru olan duzluklerin sonunda'da viraj geldiginde on fren'in neredeyse hic tutmadigi oluyor ama diger virajlarda hic sorunsuz calisiyor falan. Celik fren hortumu oldugu icin fren sismesi olmamasi gerekir herhalde? Ayrica fren yagi seviyesi de gayet yerinde duruyor.
Quickshifter'in bazen calisip bazen calismamasi gibi bir durum soz konusu. Sensor algilamiyor diye dusunuyorum. Bu sorunu nasil cozebilirim? Senor'den mi yoksa sensor'un yerinden mi nasil anliyacagim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Ayrica bir sorun daha.. Eskiden forum'da bu konuda uzman bir abimiz vardi umarim hala bakiyordur ara sira buraya :) O anlar diye umuyorum.. coq
Gaz kesmeden duzluge ciktigimiz yerlerde kafa surekli saga sola oynuyor. Iste Head Shake dedikleri olay. Bunun sebebi arka suspansiyon'un veya on suspansiyon'un hangi ayarina baglidir?
Selam arkadaslar, yeni bir motor aldim ve birkac sorun yasiorm. 2003 Kawasaki ZX6RR hakkinda bilgisi olan veya genel anlamda anlayan arkadaslar lutfen yardimci olsun.
Bu yilin zx6rr'inda slipper clutch yok aslinda ama benim motoruma adam slipper clutch taktirdigini soyledi. Dogru mudur degil midir bilmiyorum.
Yuksek rpm'lerde ara gaz vermeden down shift yaparsam kesinlikle bir assagi vitese dusup 1 saniye durup hemen bosa atior. Ara gaz vererek yaptigimda ise cougunlukla yapmasa da yaptigi zaman oluyor. Simdi tekrar belirtiyorum, vitese atip sonra bosa geciyor yani lastigi asla kitleme olayi yok.
Ayrica, egimi yukari dogru olan duzluklerin sonunda'da viraj geldiginde on fren'in neredeyse hic tutmadigi oluyor ama diger virajlarda hic sorunsuz calisiyor falan. Celik fren hortumu oldugu icin fren sismesi olmamasi gerekir herhalde? Ayrica fren yagi seviyesi de gayet yerinde duruyor.
Quickshifter'in bazen calisip bazen calismamasi gibi bir durum soz konusu. Sensor algilamiyor diye dusunuyorum. Bu sorunu nasil cozebilirim? Senor'den mi yoksa sensor'un yerinden mi nasil anliyacagim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Ayrica bir sorun daha.. Eskiden forum'da bu konuda uzman bir abimiz vardi umarim hala bakiyordur ara sira buraya :) O anlar diye umuyorum.. coq
Gaz kesmeden duzluge ciktigimiz yerlerde kafa surekli saga sola oynuyor. Iste Head Shake dedikleri olay. Bunun sebebi arka suspansiyon'un veya on suspansiyon'un hangi ayarina baglidir?
Ben arkadasin yazdigini Turkce ye ceviriyim, zira kendisi Amerika li oldu da kendi dilini unuttu.
Slipper clutch= islak debriyaj
Down shift= vites dusurmek
Head shake= tank tokatlama, gidonda salinim
Ali senin motoru Andy abimizin bi gormesi lazim yada en kotu Mike a gosterelim.
Sorularin cevabini bende merak ediyorum, bu arada cevap vericekler icin bi ufak bilgi daha
motor sadece pist icin ve baya yuklu,
quickshifter, bazzaz in benzin kontrol sistemi(commander degil fuel unit diye gecen nane), celik fren hortumlari, hava filtresi, bujiler, komple pist egzozu ve motorun elektrik aksami baya degistirilmis artik anahtarsiz calisiyor.
Vites olayinda tahminim o taktiklari elektronik zimbirtilar etkiliyor.
Frende bence hava var yada fren balatalarinda bi sikinti var.
aviator172rr
07 Mart 2013, 22:56
Ali kardesim Amerika'li olmakla alakasi yok motor'a burda basladim nerden biliyim bunlari burda ne diolarsa onu biliorz iste :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Ayrica Jubaa, Slipper Clutch - Islak debriyas pek dogru olmamis bence cunku biliorsun. Wet Clutch ve Slipper Clutch ayni sey degil. Benim motor Wet Clutch ama Slipper Clutch ayri bisi.
Ali kardesim Amerika'li olmakla alakasi yok motor'a burda basladim nerden biliyim bunlari burda ne diolarsa onu biliorz iste :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Ayrica Jubaa, Slipper Clutch - Islak debriyas pek dogru olmamis bence cunku biliorsun. Wet Clutch ve Slipper Clutch ayni sey degil. Benim motor Wet Clutch ama Slipper Clutch ayri bisi.
Evet Alicim Slipper Clutch ve Wet Clutch Down Shift yaparken affect ediyor.
Ben var sevmek turkie.
Shrieker
08 Mart 2013, 03:31
Kaydırgan debriyaj diyoruz biz buralarda :)
aviator172rr
08 Mart 2013, 08:42
Hah soyle abicim ya bende Jubaa/ya onu anlatmaya calisiyorum :) Islak debriyaj zaten cogu motorun debriyaj calisma sistemi ama kaydirgan debriyaj daha farkli sonradan motora eklenebilicek veya artik yeni motorlarda gelebilicek bir teknoloji oyle degil mi?
Shrieker
12 Mart 2013, 01:52
Evet, benim bildiğim sonradan takılabiliyor kaydırgan debriyaj motosiklete.
Vay cakal forumda kendine yandas ediniyon he.
Valla oyle "kaydirmali" falan bizim tamirhanede sozluk anlaminin cok disinda kullaniliyordu.
Ben islak diye biliyordum, gercektende boyle bi olay varmis ama ogrenmis olduk.
Kagittan ucak muhendisi sana cevap veren yok, vites problemini sök,tak ve dene yontemi ile bulucaz artik.
Mevzu ne bi daha anlatin.
Kafam güzel anlamadim.:silent:
aviator172rr
14 Mart 2013, 03:02
coq abi, bize bir yol goster yau :D
Vites dusururken bazen once geciyor sonra bosa atiyor.. Motorda Slipper Clutch (Kaydirgan Debriyaj veya artik her neyse) oldugunu soyledi aldigim adam ama motor'da fabrika cikisi yok bu sistemden sonradan ekletilmis. Acaba ben mi atamiyorum tam? Ara gaz vererek atarsam cogu zaman geciyor ama ara gaz vermeden vites dusurursem cok buyuk ihtimal bu sorunu yasatiyor.
Ama arka lastigi kitleme durumu hic yok dedigim gibi once atiyor sonra hemen bosa dusuyor.
Ali videolari youtube a koysana orda belli oluyor sorun.
coq abi, quickshifter ve gp shift var motorda.
Kafasina gore vites atiyo makina.
Anladim.
PC mi var, bazazz mi?
aviator172rr
15 Mart 2013, 02:32
Bazzaz var
Bazzaz var
Bazzaz saglam ayar yapan usta isteyen acaip kil bir alet.
Muhtemelen ondan kaynaklaniyor.
Tekrar bir ayar yapmayi deneyin.
Fakat sürüs için ben bir noktayi önemle hatirlatmak isterim.
Vites düsürürken mutlaka aragaz yapiyoruz.
Bunu aliskanlik haline getirin.
Onun disinda bisey bilsem vallaha söylerdim.:)
aviator172rr
15 Mart 2013, 03:43
Eyvallah. Abi ben zaten ara gaz vermeden dusurmem hic hatta gerekmeyen yerde bile verirdim ama bu yeni aldigim motor GP Shift iste ters yani ve aldiktan sonra direk pistte kullandim dolayisiyla alisamadim bir gunde :) Ama alisicaz artik
Slm arkadaşlar.. bir VFR 800 de Scots (yanılmıyorsam) marka gidon damperi var (inşallah haftaya alıyorum motoru) damperin switchinin solunda (S) sağında ( H idi galiba) yazıyor bunlar nedir ne işe yarar? şimdiden teşekkürler
SonpoL
19 Nisan 2013, 12:32
Slm arkadaşlar.. bir VFR 800 de Scots (yanılmıyorsam) marka gidon damperi var (inşallah haftaya alıyorum motoru) damperin switchinin solunda (S) sağında ( H idi galiba) yazıyor bunlar nedir ne işe yarar? şimdiden teşekkürler
Sertlik ayarı. S (SOFT/Yumuşak) H (HARD/Sert)...
Sertlik ayarı. S (SOFT/Yumuşak) H (HARD/Sert)...
Teşekkürler yüksek hızlarda H de olması gerektiğini anlıyorum doğrumudur?
aviator172rr
20 Nisan 2013, 11:44
Evet aynen oyle. Gayet guzel bir damper ayrica. Ama tabi yuksek hizlarda gereginden fazla sert yapmak biraz riskli cunku motor donme kabiliyetini baya yitiriyor ve bu da kotu sonuclanabilir :) Yarisindan fazla acmamak gerekiyor normal kosulda. Drag yarisi yapiyorsan tabi ac sona kadar :)
Evet aynen oyle. Gayet guzel bir damper ayrica. Ama tabi yuksek hizlarda gereginden fazla sert yapmak biraz riskli cunku motor donme kabiliyetini baya yitiriyor ve bu da kotu sonuclanabilir :) Yarisindan fazla acmamak gerekiyor normal kosulda. Drag yarisi yapiyorsan tabi ac sona kadar :)
Teşekkürler Ali Bey..
ultraukala
06 Kasım 2013, 20:26
Buralar pek bi boşlanmış ne güzel bişeler paylaşılıyordu son zamanlarda...
106GT!
07 Kasım 2013, 20:39
O zaman bi soru sorayım ben :) Aksesuar olarak vede aynı zamanda taş izlerinin oluşmamasını engellemek için far lensi kullanmak takmak istiyorum kullanan arkadaşlar varsa eğer aydınlatmayı eksi yönde etkiliyormu akşam sıkıntı yaratırmı
Felon
07 Kasım 2013, 21:10
O zaman bi soru sorayım ben :) Aksesuar olarak vede aynı zamanda taş izlerinin oluşmamasını engellemek için far lensi kullanmak takmak istiyorum kullanan arkadaşlar varsa eğer aydınlatmayı eksi yönde etkiliyormu akşam sıkıntı yaratırmı
Arkadaşımda var baya etkiliyor ama tercih meselesi alınabilir :) Kaskta siyah vizör taktıgını düşün o hesap
106GT!
08 Kasım 2013, 21:04
Olumsuz etkileyecekse heyecan aramayalım aydınlatma önemli malum zaten farkedilmiyoruz...
ultraukala
11 Kasım 2013, 00:28
Olumsuz etkileyecekse heyecan aramayalım aydınlatma önemli malum zaten farkedilmiyoruz...
Cırtlı onlar sabit şekilde durmuyorlar yani sürekli olarak. Gece olduğunda çıkarabilirsin.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO