PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93

COQ
19 Temmuz 2011, 18:51
Yok yahu bende 3-5 aydir motor yok.
1198 bir arkadasimin.
Buraya 185 km uzakta bir Ducati bayisi var, ordan aldi.
Benim evin önüne geldiginde motor tam 185 km de idi.:)
Yani adam kendini benim evin önüne dar atmis.
:mrgreen:
Motorun anahtarlarini uzatti, ben adalara gidiyorum bir kaç ay yokum dedi.
Eee dedim.
Eeesi sen rodaji yap, bakimlari yaptir ama besbini geçme dedi gitti.:cyclopsan
Allah akil fikir versin.:P

Hakki
19 Temmuz 2011, 19:45
Bursali muhabbetini uzatmayalim.
Nemrut aramizdaki samimiyete dayanarak,bir espiri yapti sadece.
Yeni gelen arkadaslar da hos gelmisler....:wiinkk:

büyük adamsın :cat:


Abi bi video paylaşıcam ama tatile girmek istemiyorum =)) 1hafta banı garanti var Bursalılarla ilgili olarak ne diyorsun =))

bana da gondersene videoyu akın. bakalım neymiş :pl:


Burada ssciler varmış duyduğuuma .
az buçuk var işte. idare edersin artık :)


Bursa da daha çok ssciler var arkadaşlar merak etmeyin buyurun gelin ss e nasıl binilir gösterelim ama çıkabilmisiniz buradan bilmem! Delikanlı olan adama lafımız yok ama bu muhabbeti uzatanlar buyursun gelsin Bursa ya burda konuşalım!

çok kral adamsın ya. kurdugun cümledeki vurguyu anlayabiliyorum. Bence bursa'dan başka bir yerde SS'e binilmemeli. biniliyorsa da inilmeli

Felon
19 Temmuz 2011, 19:51
Yok yahu bende 3-5 aydir motor yok.
1198 bir arkadasimin.
Buraya 185 km uzakta bir Ducati bayisi var, ordan aldi.
Benim evin önüne geldiginde motor tam 185 km de idi.:)
Yani adam kendini benim evin önüne dar atmis.
:mrgreen:
Motorun anahtarlarini uzatti, ben adalara gidiyorum bir kaç ay yokum dedi.
Eee dedim.
Eeesi sen rodaji yap, bakimlari yaptir ama besbini geçme dedi gitti.:cyclopsan
Allah akil fikir versin.:P
Abi öyle arkadaş varsa istanbulada yollayın :P o istesin 999km de geri getiriyim :)
ducati nasıl peki çift silindir sesi torku ? şöyle ufak bi video çeksen dinlerdik senin ağzından :)

cbr1100 xx
19 Temmuz 2011, 20:20
büyük adamsın :cat:



bana da gondersene videoyu akın. bakalım neymiş :pl:


az buçuk var işte. idare edersin artık :)



çok kral adamsın ya. kurdugun cümledeki vurguyu anlayabiliyorum. Bence bursa'dan başka bir yerde SS'e binilmemeli. biniliyorsa da inilmeli

http://www.bursa.gov.tr/

Hakki
19 Temmuz 2011, 20:31
Selamun aleyküm arkadaşlar bu sıralar gazlama varsa heber verirseniz seviniriz....

il il Türkiyemiz.

http://www.bursa.gov.tr/

gökhans16cbr
19 Temmuz 2011, 22:13
arkadaşlar siz hakkaten bu iki teker aşkıyla dolu insanlarmışsınız ben bunu anladım. Delikanlılığınıza da laf yok hepiniz videodakinden daha da delikanlısınız aranızda benim işim olmaz hadi sağlıcakla...

halis
19 Temmuz 2011, 23:34
La oglum hakki simdi burayimi karistican hakketen nic ine yakisiyor

cbr1100 xx
20 Temmuz 2011, 03:39
il il Türkiyemiz.

http://www.bursa.gov.tr/


Eyvallah kardeşim tekirdağdan beri görüşemedik sevgler....hani benim en sondan geldiğim geziydi rahmetli aye de vardı...( allah rahmet eylesin )

cbr1100 xx
20 Temmuz 2011, 12:34
http://www.gaskrank.tv/tv/racing/bsb-07-oulton-park-16361.htm

COQ
20 Temmuz 2011, 15:13
Öndeki mavi motor ne zaman düsecek diye bekledim.
Allah'tan fazla bekletmedi.:)

Felon
20 Temmuz 2011, 15:19
http://www.gaskrank.tv/tv/racing/bsb-07-oulton-park-16361.htm
ahaha yarış sonuna sadece 5-6 motor kaldı gerisi patır patır döküldü :)

cbr1100 xx
20 Temmuz 2011, 15:48
http://www.youtube.com/watch?v=4uoATZMJrao


y2k supersupersuper sport

http://www.youtube.com/watch?v=ABVYdVY_r0s&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ui9RZ01jnDg&feature=related

Shrieker
20 Temmuz 2011, 16:02
Öndeki mavi motor ne zaman düsecek diye bekledim.
Allah'tan fazla bekletmedi.:)

John Hopkins oluyor kendisi. Bu sezon İngiltere Superbike Şampiyonası'nda yarışıyor.

COQ
20 Temmuz 2011, 17:26
John Hopkins oluyor kendisi. Bu sezon İngiltere Superbike Şampiyonası'nda yarışıyor.
Dikkat ettin mi?
Yanlış çizgide ve deli gibi gidiyordu.

dinmeyen
21 Temmuz 2011, 14:16
http://www.youtube.com/watch?v=drqFcrGY_aY

Yeni video, daha once videosunu attigim adam.

Iciniz acilsin biraz.

linke basınca diyoli:
This video has been removed by the user.
Sorry about that.

tam içimin açılmasına ihtiyaç vardı :)

dptlk
24 Temmuz 2011, 01:48
Arkadaslar merhaba,

2 yildir uyeyim ama yazmaktan cok yazilanlari okumakla gecti zamanim. Su anda topicte yazilanlari bastan tekrar okuyorum. 135. sayfada falanim. Uygunsa ben de katilmak isterim araniza. Ilk basta cruiser bit motor alirim diyordum kendime. Daha sonra once hondanin GVS egitimine katildim ve almak istedigim motorun (Intruder M800) fazla agir olacagini dusunerekten GT250 R'da karar kildim ve kasim 2009da kirmiz siyah ikinci el 2000kmde olan motorumu aldim. 3000de motoru virajda yan yatirip ilk makyaji yapmis oldum :)

aradan gecen zamanda GSV2'ye de katildim. Hatta motor almadan DD'nin yazilarini ve bilimum yorumlari da netten okudum. Aradan neredeyse 2 yil gecti ve her yolun hatta o yolun gunun her saatinde degisen yogunlugun insana farkli seyler ogrettigini gordum. Su yaz sicaginda bot, mont, eldiven, mont ve kaskin ne kadar buyuk bbir iskence oldugu dusunsemde vizoru dahi acmadan kullaniyorum (malum sinekler habire vizorde patliyor). Uygun ise araniza katilmak isterim.

Bu arada ben de daha buyuk bir motora gecmek istoyorum ama 2013 basina kadar eknomik acidan farkli hedeflerim oldugundan simdilik dusunmuyorum. Cruiser olayina ise birdaha girmem sanirim. bu motor bile TEM'de (is-ev arasi) yerince yavas kaliyor. Cruiser ile herhalde hem yavas hem deli ruzgar yiyecegimdan kafayi siyiririm.

Her neyse fazla uzun oldu. Herkese tekrar merhaba. Arada mesajlarim olmustu ama yenilerini yazariz artik. Bu arada Bostanci tarafindayim.

Her turlu bulusmaya acigin. Fazlaca sorum olacak sizlere.

Iyi Geceler

COQ
24 Temmuz 2011, 03:18
Arkadaslar merhaba,

2 yildir uyeyim ama yazmaktan cok yazilanlari okumakla gecti zamanim. Su anda topicte yazilanlari bastan tekrar okuyorum. 135. sayfada falanim. Uygunsa ben de katilmak isterim araniza. Ilk basta cruiser bit motor alirim diyordum kendime. Daha sonra once hondanin GVS egitimine katildim ve almak istedigim motorun (Intruder M800) fazla agir olacagini dusunerekten GT250 R'da karar kildim ve kasim 2009da kirmiz siyah ikinci el 2000kmde olan motorumu aldim. 3000de motoru virajda yan yatirip ilk makyaji yapmis oldum :)

aradan gecen zamanda GSV2'ye de katildim. Hatta motor almadan DD'nin yazilarini ve bilimum yorumlari da netten okudum. Aradan neredeyse 2 yil gecti ve her yolun hatta o yolun gunun her saatinde degisen yogunlugun insana farkli seyler ogrettigini gordum. Su yaz sicaginda bot, mont, eldiven, mont ve kaskin ne kadar buyuk bbir iskence oldugu dusunsemde vizoru dahi acmadan kullaniyorum (malum sinekler habire vizorde patliyor). Uygun ise araniza katilmak isterim.

Bu arada ben de daha buyuk bir motora gecmek istoyorum ama 2013 basina kadar eknomik acidan farkli hedeflerim oldugundan simdilik dusunmuyorum. Cruiser olayina ise birdaha girmem sanirim. bu motor bile TEM'de (is-ev arasi) yerince yavas kaliyor. Cruiser ile herhalde hem yavas hem deli ruzgar yiyecegimdan kafayi siyiririm.

Her neyse fazla uzun oldu. Herkese tekrar merhaba. Arada mesajlarim olmustu ama yenilerini yazariz artik. Bu arada Bostanci tarafindayim.

Her turlu bulusmaya acigin. Fazlaca sorum olacak sizlere.

Iyi Geceler

Sen bu topigi bastan sona okuyup da hala soru soracaksan yandik biz.:P
Hosgeldin kardes.
Bulusma muhabbetlerine Türkiye'deki üye arkadaslar bakiyor,artik aranizda halledersiniz.:wiinkk:

dptlk
24 Temmuz 2011, 14:20
Sen bu topigi bastan sona okuyup da hala soru soracaksan yandik biz.:P
Hosgeldin kardes.
Bulusma muhabbetlerine Türkiye'deki üye arkadaslar bakiyor,artik aranizda halledersiniz.:wiinkk:

abi sen merak etme. cevabini buldugum sorulari sormam. o yuzden tekrar okuyorum :cat:

yalniz forumda o kadar topic var (SS ile ilgili) ama cogu geyik. bazilarinda ise mantikli sorular sorulunca arkadaslar bu topice yonlendiriyor.

bu arada fransanin otoyollari hatirladigim kadariyla cillop gibiydi. bir gun oralara da motorla gitmek isterdim ama hanim izin vermez :cherry:

Hakki
24 Temmuz 2011, 16:31
@cbr1100xx,
hatırladım sizi. isminiz turgaydı sanırım. o gezide bazen ben sondan geliyordum bazen siz sondan geliyordunuz bazen de bir başkası. ama bunun bir önemi yok. çünkü biz yolda motosiklet kullanırken ben geçtim sen geçtim muhabbeti oluşturacak hareketelerde bulunmayız. hele hele sürüşünü bilmedigimiz kişiler varsa normal sürüşümüzün ben diyim 10 katı siz deyin 100 katı daha temkinli gitmeye çalışırız.
çünkü birisinin başına bir iş geldiginde (lastik patlaması, radyatör delinmesi, benzin bitmesi vs.) arkamıza bakmadan yola devam etmek gibi insanlık dışı hareketlerde bulunmuyoruz.

@ ultraukala,
gonderdigin videodaki olay Bursa Motorun onunde gerçekleşince daha bir manidar olmuş :cherry:

@ coq,
ilkay abi ducati ile piste girdin mi ? girdiysen de girmediysen de bana ducatinin japonlara gore (yolda ve pistte) artı ve eksilerini yazarmısın (bana daha çok pist verileri -feedback- gerekli. japonların yolda daha üstün oldugunu düşünüyorum. ki zaten donanımları da o yönde benim gözlemlerime gore.) özellikle frenleri ve stabilitesi hondaya göre nasıl ???
zemin ile sürücü arasındaki veri iletişiminde japonlar mı daha başarılı ducati mi (kişiden kişiye ve ayarlara gore değişir ama genel olarak bir cevap bekliyorum senden)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

@ dptlk,
cruiser motorların tamamiyle hafta sonu motorları oldugunu düşünüyorum.
işi gidip gelmek gibi ulaşım amaçlı iki tekerlekli motorlu taşıtlarda en mantıklı seçimin 250cc scooter oldugunu düşünüyorum. yok ben 2 bacagımın arasında motor olmasını istiyorum diyorsan ulaşım için en mantıklı seçiminin 750cc altı endurolar oldugunu düşünüyorum.

yazın sıcagında pişsen de sakın korumasız binme. başına bir iş geldi mi keşke korumlarımı taksaydım dersin.
ben yaz sıcagında pişmeyi istemedigimden ulaşım için klimalı metrobüs, metro veya tramwayı tercih ediyorum. gidecegim yere 50-60 dk geç gidiyorum fakat t-shirt ile motora binmekten daha iyi bir tercih oldugunu düşünüyorum kendim için.
ayrıca motosiklet kullanırken sagıma soluma aynalara bakacam diye çok yoruluyorum. tramway veya metroda ise klimalı ortamda sagıma soluma dikkat etmeden, terlemeden gazetemi okuyorum :)

dptlk
24 Temmuz 2011, 19:37
[/COLOR]@ dptlk,
cruiser motorların tamamiyle hafta sonu motorları oldugunu düşünüyorum.
işi gidip gelmek gibi ulaşım amaçlı iki tekerlekli motorlu taşıtlarda en mantıklı seçimin 250cc scooter oldugunu düşünüyorum. yok ben 2 bacagımın arasında motor olmasını istiyorum diyorsan ulaşım için en mantıklı seçiminin 750cc altı endurolar oldugunu düşünüyorum.

yazın sıcagında pişsen de sakın korumasız binme. başına bir iş geldi mi keşke korumlarımı taksaydım dersin.
ben yaz sıcagında pişmeyi istemedigimden ulaşım için klimalı metrobüs, metro veya tramwayı tercih ediyorum. gidecegim yere 50-60 dk geç
gidiyorum fakat t-shirt ile motora binmekten daha iyi bir tercih oldugunu düşünüyorum kendim için.
ayrıca motosiklet kullanırken sagıma soluma aynalara bakacam diye çok yoruluyorum. tramway veya metroda ise klimalı ortamda sagıma soluma dikkat etmeden, terlemeden gazetemi okuyorum :)[/QUOTE]

Selam,
Korumasiz ciplak hissediyorum motorun uzerinde o yuzden bu acidan sikinti olmaz :) zaten motoru yan yatirdigimda pantolonumun sag diz ve kaval kemigi kisimlari parcalandi ama bana bisi olmadi. Giymeden cikmam.

Bu arada motoru ise gitmek icin surekli kullanmiyorum. İse gitmek motoru fazladan kullanmak icin bir bahane. Zira yol 50km. Git gel haftada 500u buluo bazen.
Bir de motoru rahatlik icin kullanmak istesem evet enduro alirdim, ama ben ss ile devam ederek rahatsizligina katlanmayi yeglerim ;)

Jubaa
25 Temmuz 2011, 01:51
linke basınca diyoli:
This video has been removed by the user.
Sorry about that.

tam içimin açılmasına ihtiyaç vardı :)

Valla neden oyle oldu o video hic bi fikrim yok.

Al o zaman bunu izle pek ic acici degil ama

ondeki sari surucunun refleksi ve motor hakimiyeti beni kendimden utandirdi,

karsidan gelen motoru gorunce adamin bacagina dikkat et.

halis
25 Temmuz 2011, 09:44
hakkı motorum yok demiyorsunda yazsıcagını bahane ediyorsun alemsin lan hakkı :bounce::queen:

Hakki
25 Temmuz 2011, 11:42
hakkı motorum yok demiyorsunda yazsıcagını bahane ediyorsun alemsin lan hakkı :bounce::queen:

naparsın halis abi, eziklik işte benimkisi :cherry:

Jubaa
25 Temmuz 2011, 16:51
Hmm garip bu seferde attigim link mesajda cikmamis.

Bilgisayar bana bas kaldirdi galiba.

http://www.youtube.com/watch?v=m5aHCXJhY_Y

Felon
25 Temmuz 2011, 17:26
Hmm garip bu seferde attigim link mesajda cikmamis.

Bilgisayar bana bas kaldirdi galiba.

http://www.youtube.com/watch?v=m5aHCXJhY_Y
oy oy oy..
Yapabileceği hiçbirşey yok ,çok şanssızmış

ultraukala
26 Temmuz 2011, 23:15
Hmm garip bu seferde attigim link mesajda cikmamis.

Bilgisayar bana bas kaldirdi galiba.

http://www.youtube.com/watch?v=m5aHCXJhY_Y

Kameralının önündekinin ayağına bak refleks şahane...

Hakki
27 Temmuz 2011, 00:13
Riva yolunda da bir gün boyle bir şey olacak (nitekim oldu da fakat karşıdan motor değil araba geliyordu)

Jubaa
27 Temmuz 2011, 00:58
Zaten videoyu atma sebebim o ondeki sarili surucunun yaptigi olay yoksa bu kaza burda her hafta sonu tekrarlaniyor.

Adam nasil bi reflekse ve kontrole sahip ki viraj ortasinda diz yerdeyken adami gorup dizi cekip viraja devam edebiliyor.

Hakki
27 Temmuz 2011, 12:19
o sarılı surucu koydugun videoya yorum yapmış:
kendisi de dizini nasıl çektiginin farkında değilmiş (pek inandırıcı gelmedi ama...)

Felon
27 Temmuz 2011, 12:23
o sarılı surucu koydugun videoya yorum yapmış:
kendisi de dizini nasıl çektiginin farkında değilmiş (pek inandırıcı gelmedi ama...)
o adam sokaklarda harcanıyo valla bi çok kişi ayağı kaptırmıştı o anda :)

Jubaa
28 Temmuz 2011, 09:58
o sarılı surucu koydugun videoya yorum yapmış:
kendisi de dizini nasıl çektiginin farkında değilmiş (pek inandırıcı gelmedi ama...)

Elemanin biride bi ninja nin gixxer i gecebilmesinin tek yolu bu yazmis gul gul oldum.:cherry:

O sarili arkadas bos degil ya diger videolarinida izledim,
vucut pozisyonu, cizgisi falan bilindik apaci seviyesinin ustunde.

Orda donen cogu vatandastan daha akli basinda.

Bende cok uzun zamandir gitmiyorum oralara artik,
motorunda satilik ilanini vericem yakinda.

Gökhan
28 Temmuz 2011, 10:58
Kameralının önündekinin ayağına bak refleks şahane...

Aslında içgüdüsel olarak tehlike anında kendimizi korumaya programlandıgımız için o diz olayında pek şaşılacak bir durum yokta ondan sonrası ilginç. Öyle bir olayda normalde sürücü gelen araca kitlenir fakat bu sürücü dizini kapatıp yola devam ediyor. Sanki 1 sn önce yanından silme geçen motosiklet hiç olmamış gibi viraj çizgisi kaybetmeden devam ediyor. Gerçekten soguk kanlı bir sürcüymüş.:cat:

takendy
28 Temmuz 2011, 11:00
Aslında içgüdüsel olarak tehlike anında kendimizi korumaya programlandıgımız için o diz olayında pek şaşılacak bir durum yokta ondan sonrası ilginç. Öyle bir olayda normalde sürücü gelen araca kitlenir fakat bu sürücü dizini kapatıp yola devam ediyor. Sanki 1 sn önce yanından silme geçen motosiklet hiç olmamış gibi viraj çizgisi kaybetmeden devam ediyor. Gerçten soguk kanlı bir sürcüymüş.:cat:

aynı ben :cherry:

< iLk@yy >
28 Temmuz 2011, 12:20
aynı ben :cherry:

insan biraz mütevazi olur ya :P

Jubaa
29 Temmuz 2011, 02:11
Bide o videoda dikkat ettiyseniz adam hic frene dokunmuyor ben olsam on tekeri kitlemistim.

Aksine gazi sabit bi sekilde acmaya devam ediyor.

Refleks ve motor kontrolu baya iyiymis arkadasin.

efe tolga
29 Temmuz 2011, 03:10
Yukardan gelen arkadaş kaç ile girdi o viraja yahu

takendy
29 Temmuz 2011, 10:20
Bide o videoda dikkat ettiyseniz adam hic frene dokunmuyor ben olsam on tekeri kitlemistim.

Aksine gazi sabit bi sekilde acmaya devam ediyor.

Refleks ve motor kontrolu baya iyiymis arkadasin.

abi çok abartmayalım adam belkide yapacak hiçbir şeyi olmadığı için hiçbir tepki vermeden devam ediyordur.

bizde buradan basireti bağlandığı için hiç tepki vermeyen ama sol dizini çok iyi çeken adamı yere göğe sığdıramıyor olabiliriz.

bence bu gibi kazalar ne kadar profesyonelde olunsa mütemadiyen şans işi....

dinmeyen
29 Temmuz 2011, 13:04
Arkadaslar merhaba,

2 yildir uyeyim ama yazmaktan cok yazilanlari okumakla gecti zamanim. Su anda topicte yazilanlari bastan tekrar okuyorum. 135. sayfada falanim. Uygunsa ben de katilmak isterim araniza. Ilk basta cruiser bit motor alirim diyordum kendime. Daha sonra once hondanin GVS egitimine katildim ve almak istedigim motorun (Intruder M800) fazla agir olacagini dusunerekten GT250 R'da karar kildim ve kasim 2009da kirmiz siyah ikinci el 2000kmde olan motorumu aldim. 3000de motoru virajda yan yatirip ilk makyaji yapmis oldum :)

aradan gecen zamanda GSV2'ye de katildim. Hatta motor almadan DD'nin yazilarini ve bilimum yorumlari da netten okudum. Aradan neredeyse 2 yil gecti ve her yolun hatta o yolun gunun her saatinde degisen yogunlugun insana farkli seyler ogrettigini gordum. Su yaz sicaginda bot, mont, eldiven, mont ve kaskin ne kadar buyuk bbir iskence oldugu dusunsemde vizoru dahi acmadan kullaniyorum (malum sinekler habire vizorde patliyor). Uygun ise araniza katilmak isterim.

Bu arada ben de daha buyuk bir motora gecmek istoyorum ama 2013 basina kadar eknomik acidan farkli hedeflerim oldugundan simdilik dusunmuyorum. Cruiser olayina ise birdaha girmem sanirim. bu motor bile TEM'de (is-ev arasi) yerince yavas kaliyor. Cruiser ile herhalde hem yavas hem deli ruzgar yiyecegimdan kafayi siyiririm.

Her neyse fazla uzun oldu. Herkese tekrar merhaba. Arada mesajlarim olmustu ama yenilerini yazariz artik. Bu arada Bostanci tarafindayim.

Her turlu bulusmaya acigin. Fazlaca sorum olacak sizlere.

Iyi Geceler

hoşgeldin :)

merak etme burada teknik sorulara cevap bulmaktan fazlası var :)
bu başlık altında tanışıp motosiklet den bağımsız olarak dost olan çok insan oldu. senin de sadece şu yazdığın yazı bile büyük bir potansiyel dostluk taşıdığını gösteriyor :)

bu hafta sonu ile ilgili özeline mesaj atıyorum, tanışmak üzere.

Shrieker
31 Temmuz 2011, 00:43
Öncelikle 2011 lisans başvuru formunu doldurup hangi klup ile yarışacaksan ona teslim edeceksin.Onlarda kaşeleyip TMF'ye gönderecekler ve lisans işini halletmiş olacaksın.Ardından hyosung ile ne yazık ki yarışa giremiyorsun.TR'de 125cc-600cc-1000cc olarak pist yarışları yapılmakta.

Ayrıca şartnameler standart aşağı yukarı.Komple tulum ve yarış grenajı.Yarış grenajındaki maksat da alt sakalın komple kapalı olup 5lt sıvı taşıyabilecek kapasitede olması gerekiyor.

Ayrıca BOY MEhmet abi haftasonu yarıştaydı kendisini izledim 600cc C'de çok güzel bir yarış çıkardı.Uzun bir aradan sonra istanbul park kısmetini elinden kaçırmak istememiş =))

Ayrıca ilkay abi duygusal sebeplerden ötürü giremedim bu yarışa ne yazık ki.Ay sonu 4.yarış var bakalım toparlayabilirsek katılacağım...

Bilgi için teşekkürler motorumla yarışa girememem çok kötü oldu :(


SINIFLAR:
125 SP sınıfında 11 yaş, 600 cc sınıflarında 16 yaş, 1000 cc sınıflarında 18 yaşından gün almış veya bu sezon içinde alacak yarışçılar katılabilirler. Aynı yarış etkinliğinde bir yarışçının birden fazla sınıfta yarışa katılması mümkün değildir.


TMF 125 SP:

Sport Production 125 cc 2 Zamanlı (max.170 cc)

Sport Production 125 cc 4 Zamanlı (max. 250 cc)



http://www.tmf.org.tr/haber_detay.asp?haberID=26


Ben de bilmiyordum, 125cc 4 zamanlı sınıfına 250cc motorla girilebiliyormuş... Kawasaki'nin aklı olsa yerel pist şampiyonası'na duyuru yaparak bir nevi ninja 250 cup düzenleyebilirlerdi. Hazır pist açıkken yarışlara...

ultraukala
01 Ağustos 2011, 00:42
Evet öyleymiş.125 sport production'da 170cc'ye kadar iki zamanlılar 250cc'ye kadar 4zamanlılar yarışabiliyormuş.
Benim için güzel ve çok büyük tecrübe kazandığım bir haftasonu oldu.Kazasız belasız atlattım.Ayrıca BOY mehmet abi ile aynı kategorideydik.O da 4.sırada tamamladı yarışı...Benim ki biraz kötü =)) 29kişi start aldık 21. sırada bitirdim yarışı...

< iLk@yy >
01 Ağustos 2011, 01:27
şu renkli zincirlere biraz takmış durumdayım şu aralar.

http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqUOKicE36iDcUwzBOHi!RFQl!~~0_12.JPG
şöyle bir zincir alasım var tabi dişlileride değiştireceğim artık milatlarını tamamlamış durumdalar.

fakat ondada arka dişliyi alt resimdeki gibi alsammı derdindeyim.
http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqJ,!joE1K(oNOj0BNhoSHsRgg~~_12.JPG

stock'ta dişliler16-46 108 link 525lik zincir var
benim alacaklarımda 16 ön ve resimde görünen 45lik dişliler ile 120lik zincir (108 olarak kısalacak)

soru şu
bu tarz zincir dişliler ile iligli problem yaşayanlar varmı. veya görünüş dışındaki artı ve eksileri ile ilgili yorum rica edeceğim.
ek olarak pek çok satıcıda çoğunlukla 520lik zincirler var. bunun artı ve eksileri nelerdir tam olarak ? 530luk zincir nasıldır kısaca aralarındaki fark ve artıları eksileri :)

tabi bunlardan vazgeçip x-ring li did takımda alabilirim. türkiyedeki fiyatları 450-500 civarlarında e-baydan 300 civarı bulunabilir sanırım buda.

Shrieker
01 Ağustos 2011, 04:17
Evet öyleymiş.125 sport production'da 170cc'ye kadar iki zamanlılar 250cc'ye kadar 4zamanlılar yarışabiliyormuş.
Benim için güzel ve çok büyük tecrübe kazandığım bir haftasonu oldu.Kazasız belasız atlattım.Ayrıca BOY mehmet abi ile aynı kategorideydik.O da 4.sırada tamamladı yarışı...Benim ki biraz kötü =)) 29kişi start aldık 21. sırada bitirdim yarışı...

Akın bu kadarla paçayı kurtarmayı düşünmüyorsun umarım :) Anlat bakalım nasıldı !

Bir de merak ettiğim 125cc 4 zamanlı kategorisinde madem 250cc ye kadar izin var, hangi motorlar yarıştı şu İstanbul'da koşulan son iki yarışta ? Ninja 250 veya Hyosung 250R gördün mü hiç ?

Felon
01 Ağustos 2011, 09:23
Akın bu kadarla paçayı kurtarmayı düşünmüyorsun umarım :) Anlat bakalım nasıldı !

Bir de merak ettiğim 125cc 4 zamanlı kategorisinde madem 250cc ye kadar izin var, hangi motorlar yarıştı şu İstanbul'da koşulan son iki yarışta ? Ninja 250 veya Hyosung 250R gördün mü hiç ?
bilgi için saol hocam evet bi önceki yarışlara gittim bende 125ccler arasında hiç ninja 250r yada gt250r yoktu

ultraukala
01 Ağustos 2011, 15:23
Akın bu kadarla paçayı kurtarmayı düşünmüyorsun umarım :) Anlat bakalım nasıldı !

Bir de merak ettiğim 125cc 4 zamanlı kategorisinde madem 250cc ye kadar izin var, hangi motorlar yarıştı şu İstanbul'da koşulan son iki yarışta ? Ninja 250 veya Hyosung 250R gördün mü hiç ?

Valla muhteşem bir duygu tek kelimeyle anlatılmaz yaşanır...29kişi ile start alındı yarışta ve 1000 C grubu ile birlikte en fazla kişi ile start alınan yarış oldu.

İlk piste cumartesi sabah serbest antremanla çıktım ve sanırım ben bu işi beceremeyeceğim dedim...Pist fazla uzun ve akılda kalmıyor.Virajları derinliklerini her bişeyi unutuyorsun saçmalıyorsun resmen...Antreman neticelerini aldığımızda rakamlar da söylüyordu zaten.Best tm 2.54.*** Tam net sonuçları bırakmışız Pit alanında.Tolga Uprak moralini bozma 2.sıralama turlarından sonra çok daha fazla rahatlayacaksın dedi.Yarışa kadar üzerindeki acemiliğin bir çoğunu atarsın üzerinden dedi.

Ardından 1.sıralama turlarına çıktık cumartesi öğlen 2'de...Sıralama turlarında artık yavaş yavaş ısınmaya başlamıştım.20dk'lık sıralama turlarından sonra en iyi derecem 2.43.***(saliseleri hatırlamıyorum) oldu.VE böylelikle sabah serbest antremanında yaptığımın 11sn aşağısına çekmeyi başarmıştım.

Akşam üstü 2.sıralama turlarına çıktık ve sağolsun Engin Yılmaz(yarışı 2.sırada tamamladı) pist ile ilgili çok güzel şeyler anlattı.1tur ile de onunla dönünce çok daha rahatladım ve artık pisti tanımaya başlamıştım.Derecemi 6sn daha çekmeyi başardım. Grid pozisyonumu 2.37.*** ile 25. cepten aldım.

Pazar günü olduğunda 11.05'te 15dk lık serbest antremanda 4sn daha aşağı çekmeyi başardım ve 2.33.*** yaptım.Yalnız bu 2.33 lük dereceyi yaptığımda anladım ki en hızlı turu dönmek diil bir şekilde birilerini arkada bırakmak önemli olan.Ve onları orada tutabilmek.Çünkü sabahki antremanda geçip de geçilmediğim net hatırladığım birkaç kişinin dereceleri benden daha iyi idi...

Ardından 15.45'i gösterdiğinde saatler yarış zamanı geldi çattı.warm up (formasyonda) çok güzel bir kalkış yaparak güzel bir antreman yapmış oldum böylelikle.Fakat yarış startında lambayı kaçırdım ve motoru bir de üzerine güzel kaldıramayıp ortalarda bir yerde ilk virajda yerimi aldım.İkinci turun sonunda start düzlüğüne 17.sırada girdim.Ardından arkadaki hızlı sağ viraja kadar 3kişiyi daha geçtim.Yarış artık çok daha heyecanlı bir hal almaya başlamıştı.Hızlı sağa girmeden o 3.kişiyi geçtim ve sağa attım kendimi ama virajın sonunda bişekilde kendimi pistin dışında buldum ve öndeki kalabalık gruptan koptum tekrar piste dönene kadar.

Ardından tekrar yakalamak için çok çaba çarfettim fakat start düzlüğünün sonundaki sol virajda tam pozisyonumu alıp motoru yatırdığımda birden motor 2.vitesten boşa attı ve istemeden de olsa 2.kez pistin dışına çıktım.Zaten ilk dışarı çıktığımda yakalamam çok zorlaşmıştı öndeki grubu ikinci seferden sonra artık olayı kabullenmiştim.

Açıkçası yarışmak yaşanan aksilikleri yaşamadan yarışı tamamlamak.Hatalarımı gördüm.Onları da telafi edip çok daha güzel dereceler yapmak istiyorum.Bu yarışta kendimi bir şekilde tecrübe edip hatalarımı telafi etmek idi amacım.Onu da çok güzel yaşadım.Açıkçası start'a çıktığımda kafamdaki sıralamam 11-12 gibi idi.Fakat yarış ortamı işte planlanan gibi olmuyor.Yaşanan aksilikler de bana ders oldu bunlardan da bir tecrübe edindim.Ve gördüm ki yarış'ın çok önemli kriterleri var.Öncelikle kalkışta yapacağın atak ve ilk viraja girişin.Ardından 2-3turdan sonra alacağın pozisyon.Ve en önemlisi virajı bir şekilde herkes dönüyor üç aşağı beş yukarı aynı hızlarda.GEÇ FRENAJ! herşey demek.


shriekerAçıkçası sonuna kadar izlediğim tekyarış 1000cc A grubu.Onu da arkadasım Tolga Uprak yarıştığı için.Diğer yarışmaları açıkçası pek takip edemedim...

Shrieker
02 Ağustos 2011, 00:27
Anladım. Çok güzel anlatmışsın. Pistin güzergahını öğrenmek için keşke önceden birkaç video seyretsen veya pistin olduğu bir oyunu deneseydin. Eminim sana bir miktar zaman kazandırırdı. Işığı kaçırma hadisesi iracing'de -özellikle de acamiyken- birçok kez başıma geldi :) İnsan zamanla alışıyor. Tabii ki bilgisayar ekranının karşısında oturmakla gerçekten orada olmak arasında dağlar kadar fark vardır ama aramızda yarışçı adayları varsa farklı sebeplerden dolayı (pist güzergahını öğrenmek/ezberlemek veya formasyon turu / start prosedürüne alışmak) kullanmalarında fayda var diye düşünüyorum.

COQ
02 Ağustos 2011, 03:05
Akin sana yaris hayatinda basarilar dilerim.
Kiskandim vallahi.:)

Ilkay'in soru havada kalmis.
:cherry:

ultraukala
02 Ağustos 2011, 04:14
şu renkli zincirlere biraz takmış durumdayım şu aralar.

http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqUOKicE36iDcUwzBOHi!RFQl!~~0_12.JPG
şöyle bir zincir alasım var tabi dişlileride değiştireceğim artık milatlarını tamamlamış durumdalar.

fakat ondada arka dişliyi alt resimdeki gibi alsammı derdindeyim.
http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqJ,!joE1K(oNOj0BNhoSHsRgg~~_12.JPG

stock'ta dişliler16-46 108 link 525lik zincir var
benim alacaklarımda 16 ön ve resimde görünen 45lik dişliler ile 120lik zincir (108 olarak kısalacak)

soru şu
bu tarz zincir dişliler ile iligli problem yaşayanlar varmı. veya görünüş dışındaki artı ve eksileri ile ilgili yorum rica edeceğim.
ek olarak pek çok satıcıda çoğunlukla 520lik zincirler var. bunun artı ve eksileri nelerdir tam olarak ? 530luk zincir nasıldır kısaca aralarındaki fark ve artıları eksileri :)

tabi bunlardan vazgeçip x-ring li did takımda alabilirim. türkiyedeki fiyatları 450-500 civarlarında e-baydan 300 civarı bulunabilir sanırım buda.

Sanırım uzak doğu ürünleri bunlar...Uzak durmanı tavsiye ederim ;) Komple DID dişli zincir takımını motoruna takmanı tavsiye ederim...Ayrıca 520 ince, 530 kalın ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:06 ----------


Akin sana yaris hayatinda basarilar dilerim.
Kiskandim vallahi.:)

Ilkay'in soru havada kalmis.
:cherry:

İlkay abim maddi imkanlar doğrultusunda bişeler yapmaya çalışacağız işte artık.Bakalım içimize bu ateş çok uzun zaman önceleri düşmüştü şimdi faaliyete geçirebildik..İlerisi hayırlısı artık...

Jubaa
02 Ağustos 2011, 05:56
Ilkay


Dostum fotograflara bakarak kimse bisey diyemez diyende tahmin yurutur en fazla.

Markasi ne alicagin disli-zincir setinin.

Bende renkli zincir aldim, normal siyah yerine altin renginde.

Unlu bi markadan aldim 50 dolar falan daha fazla ama en azindan kafamda suphe olmuyor.

Zincir giderken koparsa kitler patliyicak yerlerden yer secersin.

Dislinin alasimi onemli, alasimi nedir?

Bazi disliler var hafif ama cabuk asiniyor, yada cok saglam olup cok agir oluyor.

Tabi fiyatlarida ona gore degisiyor.

Senin motora 525 ideal aksiyon aramana gerek yok, yoksa siparis et gelmesini bekle.

X-ring, O-ring farkini anlamadim ben.

O-ring vardi degisti, X-ring var simdi bana hic bi farki yok belki biraz daha gec bakim araligi o kadar.

D.I.D ninde renkli zincir setleri var 10 tane falan renk secenekleri var ama Amerika disi nasildir kargo isi bilemem.

Ben 2 tane 600RR in zincir disli seti degistirdim ikisinide de aleminyum disliler,525 X-Ring taktim.

Toplamda 15,000 km falan oldu setlerde gayet memnunum bu kombinasyondan ki, bende acceleration kit denilen var hemde.


Ultraukala ailece maceralarini takip ediyoz.:cherry:
Pist deneyimin cok fena gaza getirdi, RR i satiyim kesin cikicam.

< iLk@yy >
02 Ağustos 2011, 11:42
cevaplar için teşekkürler.

dişli olarak did almazsam vortex dişliler ile ek'nın zincirini alabilirim. did renklilerini hiç görmedim yoksa tabi onlardan da alabilirim.
bu arada bahsettiğin acceleration kit'in artıları ve eksileri nelerdir tam olarak bahsedebilir misin ?

renkli zincir dişli alayım diyorum tabi ama bunu alırken işin ucunda birde motoru paylaçoya çevirmekte var tabii :cherry:

ultraukala
02 Ağustos 2011, 17:55
Ultraukala ailece maceralarini takip ediyoz.:cherry:
Pist deneyimin cok fena gaza getirdi, RR i satiyim kesin cikicam.

Valla RR'ı satarsan da yine RR almanı tavsiye ederim ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------


cevaplar için teşekkürler.

dişli olarak did almazsam vortex dişliler ile ek'nın zincirini alabilirim. did renklilerini hiç görmedim yoksa tabi onlardan da alabilirim.
bu arada bahsettiğin acceleration kit'in artıları ve eksileri nelerdir tam olarak bahsedebilir misin ?

renkli zincir dişli alayım diyorum tabi ama bunu alırken işin ucunda birde motoru paylaçoya çevirmekte var tabii :cherry:

Ben de did zincir, vortex dişli kullanıyorum..hızlanma kiti dediği de arka büyük ön küçük dişli demek.Misal arka +3,ön -1 çok uygundur...