PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93

sonofwind
08 Ocak 2007, 11:17
[QUOTE=boy;530920]@sonofwind


20-30 sn mi? Sen iyi süre tutamamışsın. Benim motor 2.1 saniyede 100 km/h 16 saniyede 300 km/h görüyor. 30 saniye abartı bir süre. Arabayla 130-140 km/h ile giderken çizgiler yok oluyor demişsin de bence söylediklerin çok tutarsız arkadaşım. Yine benim motordan örnek vereyim, ben birinci vitesin sonunda 150 km/h görüyorum ama hala çizgiler yok olmuş durumda olmuyor. Ancak 250+ km/h süratlerde bu duygu yaşanıyor.

Sevgili Boy bu verdiğin süratlerdeki hızlanma süreleriyle ilgili bilgiler tam almak istegim cevaplardı.Tutugum süre konusuna gelince aslında ben süre filan tutumadım mesela mantığıyla soledim.Gercektenden bu makineler kendine özendiriyor ama bi o kadar da deneyim istediği belli.Arabayla giderken çizgiler kayboluyor derken de tamamen kaybolduğunu kastetmek istememiştim.Araçtan uzaktaki bi noktaya baktıgın zaman elbette bu mesefeyi göz yakalıyor.Benim burda solemek istediğim misal olarak arabanın burun kısmından hemen varsayalım ki 2-3 metre ilerisine bakıldığı zaman çizgi mesefelerinin kısalmasıydı.Buarada bana vakit ayırıp önceki soruma cevap yazan arkadaşlara ve sana cok teşekkür ederim.Elinize sağlık.

racer25
08 Ocak 2007, 23:03
Arkadaşımızın bindiği motordan sonra race e geçmek için bahsedilen motorları tercih etmesi hem cebi için(balatalardan grenaja kadar hasar verme olasılığı yüksek)hem de kendi için tehlikeli olabilir.Race e geçiş için touring düşüncesine sonuna kadar katılıyorum ama memlekette touring makinalar fiyat olarak race e eşit oldumu(kimi zaman pahalı)kimse güvenliği düşünmez.Şahsi fikrim olarak 250 cc bir motor deneyimi de yaşadıktan sonra naked-bike diye tabir edilen modelleri tavsiye edebilirim örneğin kawasaki er-5/er-6n,ducati monster;Bu üç makinayı da kullanma fırsatım oldu tam bunlar olsun diye bir savunma yapamam ama race e geçmeden önce bu tarz motorların çok yararlı olucaklarına eminim

edy
08 Ocak 2007, 23:16
hoşgeldin racer25. ss'ciler çoğalıyor forumda :)

patriote
08 Ocak 2007, 23:19
Bazen kaybolup gidiyoruz.
Arada bir-iki satır karalayalım.Arayan arkadaş bulsun bizi.

racer25
08 Ocak 2007, 23:29
hoşgeldin racer25. ss'ciler çoğalıyor forumda :)

Hoşbulduk forumda yeniyiz yavaş yavaş tanışırız artık

edy
09 Ocak 2007, 00:58
uzun zamandır geyik yapıyoruz. birazda bilgi paylaşalım. bügün aklıma balatalar takıldı. bir yerde balata çeşitleri hakkında okuduğum yazıyı türkçeye çevirmeye çalıştım. sizlerde bu konuda bildiklerinizi paylaşın. eksiklerim varsa tamamlayın.
(eminim boy benim eksikleri tamamlar.)::sos::
Balatalar 4 gruba ayrılıyor
1- Organic
2- Semi-metallic
3- Metallic
4- carbon
organic
yeni çıkan modellerden sonra pek tutulmayan bir balatatır. Düşük sıcaklıkta iyi ve sessiz çalışır. Yüksek performansa uygun değildir.
Yüksek performanslı kullanılmaya başlandığında çabuk oksitlenir ve ufalanır. yani dayanıklı değildir. Renkleri genellikle bronz veya açık kahve rengi olur.

Semi-matallic
bu modelde, yüksek ısılarda sürtünme katsayısını dengelemek için içine metal karıştırılmıştır. Genellikle içinde pirinç, demir, bronz kullanılır. bu balatalar çok kullanışlıdır. her türlü amaca hitap eder . İçindeki demir oranının artması daha yüksek ısılarda daha iyi performans, daha fazla gürültü, düşük ısılarda daha düşük performans demektir. demir oranı yüksek olan modelleri genellikle yüksek performans araçlarda tercih edilir.

Full-metallic

Bu balatalar sinterlenmiş metallerden yapılır. Sinterlenmiş metal ;
Kalıba dökülen metali homojen hale gelene kadar yüksek ısıda ısıtılmasına denir. Bu modellerinde değişik karışımlı olanları vardır. Pirinç ve bronzla olan karışımı, bakırla olan bir karışımı, demirle olan karışımı ve daha yüksek bir performans için birde seramik karışımı olanları var.

Carbon

carbon çok kullanılan bir model değil. Genellikle F-1 arabalarında , yüksek performans jetlerde kullanılıyor. İsmine aldanıp carbon sanmayın carbon değiller semi-metallic balataların içine biraz carbon serpilmiş bunun nedeni yüksek ve düşük ısılarda çok iyi performans vermesi. Yüksek performans piyasasını ele geçirmiş durumdalar. Dezavantajı yokmu? var.
1. çok pahalı
2. sıklıkla temizlenmesi gerek , çok toz bırakıyor.
3. diskleri çabuk bitiriyor.

GorkeM
09 Ocak 2007, 01:06
Peki bizim motorların kullandığı balata semi mi full mü?
ing.si "sintered" , Türkçesi "curuflu" olarak geçiyor.

Bu arada araştırmamı yaptıktan sonra senin yazını tekrardan okuyunca full-metallic olduğunu fark ettim... Bize de o yakışır :P Sanırım demir oranı yüksek olduğundan bizim balatalar çok sert ve ses yapıyor.

boy
09 Ocak 2007, 01:52
@edy

eminim boy benim eksikleri tamamlar
Valla o kadar güzel anlatmışsın ki tamamlayacak birşey yok :) Tek eklemek istediğim şey, fren sisteminin balata, disk ve fren hortumu ile bir bütün olduğu. Yani performans için sadece balataların değiştirilmesi doğru bir davranış olmayacaktır. Fren sisteminde komple bir iyileştirme gerekir.

patriote
09 Ocak 2007, 17:41
Hem Boy'a katılmak, hem de bizim topiğin kaybolmasını önlemek için yazıyorum.:P
Fren diskleri bittiyse mutlaka komple değiştirin.
Yoksa çok üzülürsünüz.
Ayrıca karlı olmaz çünkü eski plaketler yeni diskinize zarar verecektir ve bir süre sonra mecburen ikisini de değiştirirsiniz.

edy
09 Ocak 2007, 18:37
@edy

Valla o kadar güzel anlatmışsın ki tamamlayacak birşey yok :) Tek eklemek istediğim şey, fren sisteminin balata, disk ve fren hortumu ile bir bütün olduğu. Yani performans için sadece balataların değiştirilmesi doğru bir davranış olmayacaktır. Fren sisteminde komple bir iyileştirme gerekir.

daha önceden fren hortumu sen anlatmıştın. bende balataları anlatayım dedım. hepsını bı seferde anlatmayalım dedım. fren sisteminin sadece balatadan oluşmadığını eminim hepimiz biliyoruz. sırada diskler var. bakalım o konudan kim bahsedecek? yavas yavas motorun her parçasını tartışalım . fren sisteminden sonrada debriyaj, egzos,...... bir sürü konuşulacak şer var. topiğimizi faydalı bir topik yapalım.

GorkeM
09 Ocak 2007, 19:06
Ben fren sistemleri üzerinde çeviri yapmayı düşünüyordum.

Abs (kilitlenmeyen fren sistemi)'nin patenti , 1959 yılında , onun yaratıcısı olan Soichiro Honda tarafından uygulandı.Bu sure icersinde honda otomobil uretimini ele almadı. bu uygulama motorların frenleri icin bazı fikirler edinmenin yolunu actı...

http://world.honda.com/motorcycle-technology/brake/img/image_01.jpg

edy
09 Ocak 2007, 19:39
ABS çok faydalı bir fren sistemi ama supersport bir motosikletin işine yaramıyor. daha çok touring tarz motorlarda kullanılıyor. araştırmaya devam gorkem .keske herkes senın gıbı araştırsa. güzel tartışmalar olsa

GorkeM
09 Ocak 2007, 23:50
Zaten fren sistemleri üzerine bir araştırmadayım , bunların içinde abs'de var.

edy
10 Ocak 2007, 19:17
Fren diski

Fren diskleri genellikle seramikten veya dökme demirden yapılır. Dönen bir tekerleği , balatalar diskleri sıkarak durdur. Bu işlem mekanik, hidrolik veya elektromanyetik güç olarak diskin her iki yönüne iletilir.
Disklerle ilk deneyler 1890 yıllarında İngiltere’de başlamıştır. İlk otomobil disk frenin patentini Frederik William Lanchester almıştır(1902). Fakat bu buluşun dünya yayılması yarım asır almıştır. Modern stil disk frenleri ilk olarak crosley Hotshot’da 1949’da kullanıldı. Fakat 1950 yıllarında dizayn problemleri nedeninden üretimi durduruldu. İlk kullanışlı disk freni İngiltere’de dunlop tarafından üretildi. Dunlop’un ürettiği İlk disk fren Jaguar C-Type’da kullanıldı(1953). Amerika’da ilk olarak 1963 yıllında 1963 model studebaker’da kullanıldı. Ve ondan sonra 1966 Chevrolet corvette’de kullanıldı.
İlk yıllarda diferansiyelin yanindaki şaftlarda kullanıldı . sonraki yıllar tekerleğin iç kısmında yer almaya başladı. İlk kullanılmaya başlandığında sadece spor arabalarda kullanılıyorlardı. Günümüzde artık bisikletlerde bile kullanılıyor.

Carbon diskler
Carbon disklerin ilk olarak formula1 ile tanışması dunlop tarafından 1976 yıllında olmuştur. Carbon-carbon fren sistemi gününüzde bir çok yarışlarda kullanılıyor. Carbon diskleri cadde’de ilk kullanan araba French Venturi spor arabası olmuştur 1990 yıllında . fakat carbon disk frenleri etkisini yüksek ısılarda gösteriyordu bu yüzden cadde kullanımı için uygun değildi. Ventuni firması 1 sene sonra carbon diskleri üretimden kaldırdı. şu anda caddelerdeki spor arabalarda seramik olan diskler kullanılıyor.

boy
11 Ocak 2007, 01:08
ABS hakkında daha önce yazılıp çizilmişti...
İsteyenler orada yazılanları okuyabilir.

ABS li motosiklet (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=10340)

Marlboro Man
12 Ocak 2007, 00:22
eçenlerde konuştuk ama tam bitmedi aslında o konu.Direksiyon amortisörü.Güzel bir site buldum.Buradan ilgilenenler araştırabilir iyice.Honda 2007 600 rr da standarta dönmüş bunda.

http://www.matrisdampers.com/

songoku
12 Ocak 2007, 02:14
Arkadaslar bu baslik altinda bi yerde okudum ama tam hatirlayamiyorum yerini. Race lerde sehir ici kullanimda hararet sorunu diye. Anlayamadim olayi sehir ici cok gazlayamayacagimiz icin race makinalar hararet mi yapiyor? Yardimci olursaniz sevinirim.( Cevabi basligi tekrar okurken gordum fakat tam anlamiyla tatmin etmedi beni bunun teknik olarak aciklamasi nedir, hararet niye olur nasil onune gecilir. Mesela ss makinalar cok devir cevirdigi icin hararet olur denmis fakat yeni ss makinalar disinda cogu 13 bin devir ceviriodu ki buda enduro makinalarinkiyle ayni...bu hararet sorunu onlardadami var yani?)

Prometheus
12 Ocak 2007, 05:43
13.000 çeviren enduro nerdeymiş bana da göstersene :mrgreen:

Endurolar maksimum V2 silindirlidir, SS'ler inline 4 'tür. 4 silindir olan tüm makinelerde (VFR, Fazer gibi touringler de dahil) düşük hızlarda hararet olur. Çünkü motor hızlı gidemediği için, soğuması için alabileceği rüzgar azalır.

edy
12 Ocak 2007, 08:37
basit bir şekilde anlatmaya çalışalım .yüksek devirli motorlar çabuk ısınırlar. ısınınan bu motoru soğutmadaki en buyuk etken rüzgardır. . traffiğe girince rüzgar etkisini kaybediyor. suda yavas yavas kaynamaya başlar. 100 dereceye gelince fan açılıyor. dereceyi tekrar düşürüyor. çok yogun bir trafikteysen bu bbir kaç kez tekrarlar. sonrada önündaki yol açılır hızın yükselmeye başlar. motor hemen soğur. trafikten hemen sonra gazlayan ss'çi görürseniz amacı hız yapmak değildir sadece motoru soğutmaya çalısıyordur :)

Marlboro Man
12 Ocak 2007, 08:41
. trafikten hemen sonra gazlayan ss'çi görürseniz amacı hız yapmak değildir sadece motoru soğutmaya çalısıyordur :)

Heheheheh.Aynen öyledir.Ondan.:cherry:

edy
12 Ocak 2007, 08:45
malbora senın verdiğin siteyi inceledim ama türkiyedeki adresini göremedim. turkiyede nerde satılıyor biliyormusun.

Marlboro Man
12 Ocak 2007, 08:50
Bunu araştırıyoruz edy.Sanırım biri varmış.Haberi yazarım bulursak.

songoku
12 Ocak 2007, 09:30
13.000 çeviren enduro nerdeymiş bana da göstersene :mrgreen:

Endurolar maksimum V2 silindirlidir, SS'ler inline 4 'tür. 4 silindir olan tüm makinelerde (VFR, Fazer gibi touringler de dahil) düşük hızlarda hararet olur. Çünkü motor hızlı gidemediği için, soğuması için alabileceği rüzgar azalır.

Er6f dicem ama o biraz sport touring olcak...Ama dogru, sonradan dusundumde 2 silindir 4 silindir olayi onemli tabi...cahilligime verceksiniz artik:P

Prometheus
12 Ocak 2007, 09:31
Al o zaman, verdik :P

patriote
12 Ocak 2007, 16:30
Belli bir sıcaklığın ve 6-7000 devirin altında fan çalışmıyor.
Bu motosikletleri ortalama bu devirlerde kullanmak gerekiyor ki hararet normal yerinde dursun.
Şimdi şehir içinde 6000-7000-8000 demek ne demek?
50 ile gidemezsin demek.
Yüksek viteste 90-100 km hızlarda bile motosiklet 4000 devirlerde geziniyor.
Bir arkadaşımız edy'e şaka yollu takılmış ama edy doğru söylüyor.
Trafikten sonra gazı açmanız gerekiyor yada kenara çekip hayvanın terinin kurumasını bekleyeceksiniz. :mrgreen:

Şimdiii..
Race motor kullanmamış olanlar yolda bağıra bağıra gezen ya da yüksek hızda seyreden motorlara basıyolar kalayı..:)
Halbuki sürücünün iki seçeneği var.
1. seçenek düşük viteste motoru bağırta bağırta gezmek,
2. seçenek hız yapmak.
Bunları yapmazsa yine 2 seçenek var.
1. kenara çekip motorun soğumasını beklemek.
2. Hararet yaptırıp perişan ettiği motoru en yakın servise götürmek.

Demek ki neymiiş..
Bu motorlar şehir içinde kullanmak için alınmazmııışşş.
Ya da illa böyle bir motor isteniyorsa;
Bunların yol için yapılmış kardeşlerini almak daha akıllıca bir seçim olurmuuuş.

songoku
12 Ocak 2007, 17:18
Belli bir sıcaklığın ve 6-7000 devirin altında fan çalışmıyor.
Bu motosikletleri ortalama bu devirlerde kullanmak gerekiyor ki hararet normal yerinde dursun.
Şimdi şehir içinde 6000-7000-8000 demek ne demek?
50 ile gidemezsin demek.
Yüksek viteste 90-100 km hızlarda bile motosiklet 4000 devirlerde geziniyor.
Bir arkadaşımız edy'e şaka yollu takılmış ama edy doğru söylüyor.
Trafikten sonra gazı açmanız gerekiyor yada kenara çekip hayvanın terinin kurumasını bekleyeceksiniz. :mrgreen:

Şimdiii..
Race motor kullanmamış olanlar yolda bağıra bağıra gezen ya da yüksek hızda seyreden motorlara basıyolar kalayı..:)
Halbuki sürücünün iki seçeneği var.
1. seçenek düşük viteste motoru bağırta bağırta gezmek,
2. seçenek hız yapmak.
Bunları yapmazsa yine 2 seçenek var.
1. kenara çekip motorun soğumasını beklemek.
2. Hararet yaptırıp perişan ettiği motoru en yakın servise götürmek.

Demek ki neymiiş..
Bu motorlar şehir içinde kullanmak için alınmazmııışşş.
Ya da illa böyle bir motor isteniyorsa;
Bunların yol için yapılmış kardeşlerini almak daha akıllıca bir seçim olurmuuuş.

Teşekkürler çok iyi bir acıklama olmus...burdan cikan ana fikir bagirta bagirta giden ss ciler halbuki gayet masum bir sekilde sevgili motosikletlerine gerekli ozeni gostermeye calisiyormus:P

Gökhan
12 Ocak 2007, 17:57
Belli bir sıcaklığın ve 6-7000 devirin altında fan çalışmıyor.
Bu motosikletleri ortalama bu devirlerde kullanmak gerekiyor ki hararet normal yerinde dursun.
Şimdi şehir içinde 6000-7000-8000 demek ne demek?
50 ile gidemezsin demek.
Yüksek viteste 90-100 km hızlarda bile motosiklet 4000 devirlerde geziniyor.
Bir arkadaşımız edy'e şaka yollu takılmış ama edy doğru söylüyor.
Trafikten sonra gazı açmanız gerekiyor yada kenara çekip hayvanın terinin kurumasını bekleyeceksiniz. :mrgreen:

Şimdiii..
Race motor kullanmamış olanlar yolda bağıra bağıra gezen ya da yüksek hızda seyreden motorlara basıyolar kalayı..:)
Halbuki sürücünün iki seçeneği var.
1. seçenek düşük viteste motoru bağırta bağırta gezmek,
2. seçenek hız yapmak.
Bunları yapmazsa yine 2 seçenek var.
1. kenara çekip motorun soğumasını beklemek.
2. Hararet yaptırıp perişan ettiği motoru en yakın servise götürmek.

Demek ki neymiiş..
Bu motorlar şehir içinde kullanmak için alınmazmııışşş.
Ya da illa böyle bir motor isteniyorsa;
Bunların yol için yapılmış kardeşlerini almak daha akıllıca bir seçim olurmuuuş.

bunların yol için yapılmış kardeşleri ne:silent: :P

Prometheus
12 Ocak 2007, 19:28
ENDURO :mrgreen:

edy
12 Ocak 2007, 19:54
derece 100'e geldimi fan çalışır. motor soğur . benım için motorun ısınması hiç sorun olmadı. supersport'an vazgeçmem.

patriote
13 Ocak 2007, 03:51
bunların yol için yapılmış kardeşleri ne:silent: :P


Yol için kardeşlerini yine bu topicte vermiştim.
Buradan bakabilirsin. (http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=541064#post541064)

Buradaki motosikletler bir arkadaşımızın sorusuna örnek olarak koyduğum motosikletler. Ayrıca incelenip boyutları genişletilebilecek bir konu aslında.

derece 100'e geldimi fan çalışır. motor soğur . benım için motorun ısınması hiç sorun olmadı. supersport'an vazgeçmem.

Zaten bahsettiğim bütün devir meselesi motorun 100 dereceye gelmemesi amacıyla.
Bunun dışında motorun devri nasıl olmalı? sorusu motora ve kullanım şeklinize göre de değişecektir.
Burada motordan tepki alabileceğiniz devirde kullanmak önemlidir.
Uygun vites ve uygun devir başınızı bir çok beladan kurtarır.
Her motordaki uygun devir ve sürüş sitilinize göre uygun vites seçimi sürüş güvenliği açısından da önemlidir.
Motorunuz yanlış kullanımda ani gaz kapatmada kompresör yapmayağı, yada hızla ileri atılmanızı gerektiren bir durumda size cevap vermeyeceği
(Bayılacağı) için hayatınızı tehlikeye sokacak risklere girebilirsiniz.

Sadece kendi kullandığım motorlarla ilgili tecrübelerimi aktarbilecek kapasitede olduğumdan fazla ukalalık etmek istemiyorum.
Konunun uzmanı bir arkadaş teknik olarak bizi bilgilendirebilirse ben de memnun olurum.

Gökhan
13 Ocak 2007, 10:21
edit.......

vedat kaya
13 Ocak 2007, 12:08
arkadaşlar şehir içi 108 de fan acıp motoru sogutuyor eyvallah..
da ısınan motor üstünde bizi pişiriyo buna bir çözüm varmı..???:)
mont ve kask takmasan olmuyor ince giyinsen düşünce çiziliyorsun
bi önerisi olan varmı..??
(''endro al veyadüşük cc motor al ''geyiği olmaz umarım..)..:)

patriote
14 Ocak 2007, 04:23
arkadaşlar şehir içi 108 de fan acıp motoru sogutuyor eyvallah..
da ısınan motor üstünde bizi pişiriyo buna bir çözüm varmı..???:)
mont ve kask takmasan olmuyor ince giyinsen düşünce çiziliyorsun
bi önerisi olan varmı..??
(''endro al veyadüşük cc motor al ''geyiği olmaz umarım..)..:)


Bu konuyla ilgili olarak atalarımız,
çoook çoook eskiden hatta motor icat edilmemişken bir söz söylemiş.

"Gülü seven dikenine katlanır"

Yamaha kullanıyosan pişmen normal.

CBR öneririm....:P

Cbr de pişiyosan bir kontrol ettir. Yada gazı biraz aç.

the_cayman
14 Ocak 2007, 04:38
Görüşme düzenlemişsiniz katılamadım offfff yaaaa :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:


En çok isteyen de bendim :pr: :pr: :pr:

Bu aralar işler çok yoğun ancak gece oturabiliyorum pc başına :pale: :pale:


Arkadaşlar bu arada ABS fren sistemi hondanın yaratıcısı vs... tarafından değil bosch tarafından geliştirildi :)

kozalak
15 Ocak 2007, 17:33
arkadaslar 600rr ların takım çantası var..peki olakı yolda herhangi bir anahtar lazım oldu..takım cantasının dışındakı granajı nasıl sokucez bilen varmıı..?

Hakki
16 Ocak 2007, 15:41
@ kozalak
sorun biraz bana tuhaf geldi. anladıgım kadarıyla cevap vereyim;
eger takım cantasında grenajları sokecek anahtarlar varsa (alyan vs.) rahatlıkla grenajı sokebilirsin.

(motosikletinin kullanma klavuzuna bak orada grenajların bağlantılarını gösteriyor. misal, kuyruk grenajı için 1000rr'da koltugun altındaki vidaları felan açacan.)

not: sizin ve motosikletinizin iyiligi açısından motosikletinizin kullanma klavuzuna bakmadan motosikletinize müdahale etmeyin.

patriote
16 Ocak 2007, 16:13
arkadaslar 600rr ların takım çantası var..peki olakı yolda herhangi bir anahtar lazım oldu..takım cantasının dışındakı granajı nasıl sokucez bilen varmıı..?


http://img201.imageshack.us/img201/8828/caki1eu1.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/4954/caki2fq3.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/5745/caki3gw3.jpg


Yukarıda resimlerini gördüğünüz bu alet cebiniz de bile taşıyabileceğiniz boyutlarda olup, tam bir teknoloji harikasıdır.

Neredeyse motoru dağıtabilecek kadar fonksiyonel bu aleti herkese tavsiye ederim.

Ama bu bile büyük, ben sadece tek bir grenaj sökecem diyenler için yukarıdaki tip anahtarın teklisini almak da yeterli olur.
CBR için alacağınız alet (5) numaradır.

Müsadenizle ben kaçıyorum.
Konular birikmiş.
Diğer topiclere gidip,
Biraz geyik yapayım.:P

kozalak
16 Ocak 2007, 16:13
işte sorun orada granajı sokmek için en azından tornavıda gereklı oda takım cantasında..mesala motor su kaynattı ve su eksıldı işte ozaman sağ granajı açmak gerekiyor..boyle bır durumda ne yapabiliriz acaba:silent:

patriote
16 Ocak 2007, 16:54
işte sorun orada granajı sokmek için en azından tornavıda gereklı oda takım cantasında..mesala motor su kaynattı ve su eksıldı işte ozaman sağ granajı açmak gerekiyor..boyle bır durumda ne yapabiliriz acaba:silent:
!!!!!

Anlamadım:silent:
Grenajı sökmek için neden tornavida gerekli?
Yukarıdaki alet işini görür...
O kadar resmi niye koyduk?
Bunu alacaksın cebine koyacaksın.
Rahatına bakacaksın.
İstediğin yeri sök tak.....

kozalak
16 Ocak 2007, 17:04
evet almak lazım.nerden alıcaz patriote fransa danmı? saka saka takım satanlarda vardır mutlaka..işte belkı coğu motorcu bılmıyo bu konuyu ..takım cantam var dıyo ama cantaya ulasmak ıcın takım yok.:P

patriote
16 Ocak 2007, 17:12
Sorun sadece grenaj sökmekse buna da gerek yok.
Yukarıda yazdığım gibi;
Bu altıgen anahtarların tek satılanları da var.
CBR için (5) numara tek anahtar yeterli.

son-goku
16 Ocak 2007, 17:24
bende burdayım arkadaslar...herkese slmlar!

kozalak
16 Ocak 2007, 17:33
bende burdayım arkadaslar...herkese slmlar!

merhaba son-goku

songoku
16 Ocak 2007, 17:42
bende burdayım arkadaslar...herkese slmlar!

Amma Dragonball fan i varmis ha...:P ...sirf songoku nickli 5 kisi fln olduk heralde...Dragonball kullanicilari diye bi topic mi acsak neyapsak:queen:

son-goku
16 Ocak 2007, 17:50
açalım bari cidden dragonball kardeşliği şeklinde....:P

kozalak
16 Ocak 2007, 20:02
buda benım makına http://img104.imageshack.us/img104/9947/grnt016op3.jpg

Lindenbaum
16 Ocak 2007, 20:10
şekil bi makinaymış:mrgreen:

kozalak
16 Ocak 2007, 20:21
daha ıyısı senın olur inş.

edy
16 Ocak 2007, 22:14
bu aralar direksiyon amortisörü hakkında bilgi toplamaya başladım. istanbulda hangi markalar mevcut bir fikri olan varmı. benim bildiğim bir tek supermoto'nun sattığı öhlins marka var. bildiğiniz başka markalar varmı varsa hangi firma getiriyor. paylaşırsanız sevinirim.
bu arada supersport'a yeni katılan arkadaşlara hoşgeldiniz.

yunusxy
16 Ocak 2007, 22:18
arkadaşlar yeni racing alacam ama herkez gözümü korkutuyo bide bu şimdi motorun yakması çıktı bu racinglerin eksileri ve artılarını birisi söyliyebilirmi lüften