Orijinalini görmek için tıklayınız : MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
buraya monteli..
http://img527.imageshack.us/img527/8831/rs3m.jpg (http://img527.imageshack.us/my.php?image=rs3m.jpg)
nemrut, parça tam olarak sabit değil sallanıyo biraz kastığın zaman, sabit olsa yada kaynaklı ekli olsa dediğini düşünücem bende, ama değil..
batu, canım benim, 300 den sonra exup yerine imamın tabut açmasıyla alakalı bi durum değil diyosun yani :P
coq; dikkat ettiysen görkemi eklediği görselde orta iki borunun ereksiyon engelleyicileri mevcut ama bu daha farklı bi hadise sanırım..
neden yaylarla tutturmuş süsü versinler, zati çıkmıyo yerinden :P
görkem, 98 r1 için bulabilirsen eklesene montaj klavuzunu..
maGma
25 Nisan 2009, 13:07
TT yarışları...
vJJtj6Pg8wM
video nun 7 nci dakikası 16 ve 23 ncü saniyelerine dikkat, yıllar içinde ne kadar büyük gelişme olmuş. :cherry:
http://www.omnimoto.it/mwpImages/photogallery/2009/1168/photos1280/mtech-con-charpentier-nellendurance_1.jpg
Bu foto için şunu söylemek mümkün... artissttttttt:P
Motor sağa dönecek vatandaş sola pozisyon almış, çünkü kameralar orada.:P
Ha birde farlar süper olmuş.:cherry:
buu buu nedir buuu ??? :P
http://img404.imageshack.us/img404/3963/spa0472.jpg (http://img404.imageshack.us/my.php?image=spa0472.jpg)
http://img404.imageshack.us/img404/7495/spa0474.jpg (http://img404.imageshack.us/my.php?image=spa0474.jpg)
Herkesle hemfikirim, genelde motor bloğundan alttaki 2'li veya 4'lü kısıma kadar zamazingolar(headpipe) tek parça olur.
http://img527.imageshack.us/img527/8831/rs3m.jpg
Velasıl yukarıdaki şu resimde zamazingoların(headpipes) 2'şer parçalı olduğunu rahatlıkla görüyoruz, ortadaki iki tanesi köprülenmiş, ama dıştaki iki tane tamamen boşta, bu da tasarım hatası demektir, zangır zangır öter, birisi tasarımı tamamlamış.:mrgreen:
GorkeM
25 Nisan 2009, 19:30
Yoshimura RS-3 Full stainless race exhaust system 98-01 YZF Yamaha R1
http://images.craigslist.org/3p73ob3l7ZZZZZZZZZ94h265609aabb941df3.jpg
Yoshimura RS-3 Oval Race Duplex Exhaust Systems- High Mount System
http://www.monkeybuttparts.com/Images/Yosh_RS3Duplex.jpg
Grayline
25 Nisan 2009, 20:28
Yoshimura RS-3 Oval Race Duplex Exhaust Systems- High Mount System
http://www.monkeybuttparts.com/Images/Yosh_RS3Duplex.jpg
Bu Resimden Sonra Ne Olduğu Anlaşılmıştır Heralde.Çünkü Orda Konulan Parçaya Benziyor.Ama O Paslı Parça Sanki Sonradan Konulmuş Gibi Duruyor.
GorkeM
03 Mayıs 2009, 05:24
http://img509.imageshack.us/img509/5141/big20090410222456suzuki.jpg
Gökhan , sonucu söylemedin hala...
Neymiş o teneke? :mrgreen:
ruckerpark
03 Mayıs 2009, 06:58
bugun Capirossi alır diyosun yani :P tabi bu Capirossi mi tam emin değilim :)
_JeM_
03 Mayıs 2009, 20:05
9xzdC-7to6E
biraz dar açıyla viraja giriyor ve apex'e doğru kontra yapmayı bırakıp viraj içine doğru gidonu çeviriyor sonra kaymaya başlıyor.
Teknik bilginize güvendiğim için yine size soruyorum tespit doğru mu?
Eğer doğruysa Moto gp pilotu olmuş bu şahsın bunu öngörmesi gerekmiyor mu?
Yoksa konsatrasyon sorunu mu?
Lorenzo'nun high side'larına alışmıştık ama böyle olunca yadırgadım:P
hell_rideRR
03 Mayıs 2009, 20:22
onu yaptığınına kendide inanamıyordur en son motoru tokatlıyodu lorenzo hehe:D
_JeM_
03 Mayıs 2009, 20:32
takım arkadaşı rossi yarıştan sonra okşuyor öpüyor aynı motor lorenzo tokatlıyor ne ironi ama...
Hep suç motordadır zaten:P
Hakki
15 Mayıs 2009, 14:59
en fazla ara bu oldu herhalde. 12 gündür bir şey yazılmamış.
hava bugün çok güzel gözüküyor. muhtemelen akşam çıkarım. düşünen varsa buraya yazsın.
bu arada lastigi yıkamanın yol tutuşuna olumlu veya olumsuz bir etkisi olur mu?
erginturhan
15 Mayıs 2009, 15:50
Ben düşünüyorum da sizlere yetişemem 250'likle :)
*umut_v6*"
23 Mayıs 2009, 09:54
bende geldim :)
ZXR-750, ilk aşık olduğum motordur :)
Kazasız belasız binersin umarım *umut_v6*"
GorkeM
23 Mayıs 2009, 17:13
Hoşgeldin...
*umut_v6.*
24 Mayıs 2009, 08:15
ZXR-750, ilk aşık olduğum motordur :)
Kazasız belasız binersin umarım *umut_v6*"
teşekkürler nedense tipi yeni motorlara göre çok hoşuma gidiyor bu motorun
smtbhtyr
07 Haziran 2009, 23:50
Öncelikle herkese merhabalar.
Bazı sorularım var umarım cevaplarsınız...
1) Yarışçı olabilmek için hangi yolları izlemek lazım?
2) Kaç yıllık tecrübe sonucu yarışçı olunabilir?
( süper sport kullanıcıları topici olduğu için sorularımı burda sorma gereği duydum. )
Samet Bahtiyar
Hakki
12 Haziran 2009, 14:17
@smtbhtyr,
güzel motosiklet kullanıyor olman lazım. yarış teknikleri hatasız uygulayabildiginin farkında olman lazım.
bedensel kondisyona sahip olman lazım, yorucu bir iştir.
herşeyden önce bu işe başlamak için finansal destege sahip olman lazım yani paran olması lazım.
125 cc veya 250cc'den yarışmaya başlarsan senin için maddi açıdan daha makul olacaktır.
GorkeM
19 Haziran 2009, 00:11
H5raeq8EysE
http://www.youtube.com/watch?v=H5raeq8EysE
reflexiv
19 Haziran 2009, 00:31
ne güzel yatıyorlar kuğu gibi valla:P
alper_satriani
20 Haziran 2009, 11:27
600RR 27.300 TL olmuş
şaka gibi
scuba_09
04 Temmuz 2009, 22:28
bende aranıza VAN dan katıldım 2003 yamaha r6 ile...
bende aranıza VAN dan katıldım 2003 yamaha r6 ile...
Hosgeldin.
Kazasiz surusler dilerim.
Shrieker
05 Temmuz 2009, 00:00
Hoşgeldin scuba.
600RR 27.300 TL olmuş
şaka gibi
2 sene önce bu kasa ilk çıktığında fiyatı 17-18 bin civarı idi. Honda gerçekten uçtu. Yazık...
_JeM_
13 Temmuz 2009, 23:14
MOERYdqx51A&feature=channel
bu nasıl bir plotajdır valla tebrik ettim kendisini.....:cat:
youtube izlemek için tıkla (http://download500.mediafire.com/wlvloyhllsxg/thcliowmoyz/Youtube_Jacker_2.rar)(linkteki programı kurun k-v tunnel proxygenie vs. gibi saçma sapan sitelerden girmekten kurtulun...)
Shrieker
16 Temmuz 2009, 02:24
Ducati pilotu üç defa şampiyon Bayliss ve takım patronu Tardozzi'nin yüz ifadeleri herşeyi anlatıyor:)
Bu arada pilot Dünya Superbike Şampiyonası'nda mücadele eden Ryuichi Kiyonari. Kenan'la 2008 sezonunda aynı takım/motorla yarışmışlardı. Bu seneki dereceleri malesef geçen yılkiler kadar iyi değil.
hell_rideRR
16 Temmuz 2009, 05:22
600RR 27.300 TL olmuş
şaka gibi
27.300 600rr a vermek tam bir çılgınlık çok paran olur orası ayrı o parayı hak edicek bir motor olsa gamda yemiycem
Aslında bu başlık en az 4 ana katagoriye bölünür...
Yarışçılar
Apaçiler
Gazcılar
Kafeci tikiler
Bir ve üçe sesleniyorum, önümüzdeki hafta içi bir akşam otobandan sapanca yapsak kimler gelir?:silent:
Aslında bu başlık en az 4 ana katagoriye bölünür...
Yarışçılar
Apaçiler
Gazcılar
Kafeci tikiler
Bir ve üçe sesleniyorum, önümüzdeki hafta içi bir akşam otobandan sapanca yapsak kimler gelir?:silent:
Ikinci kategori için bir etkinlik dusunuyormusunuz?
Ona gore uçak bileti bakacam.
Sahane bermuda sort yaptim kendime.
Parmak arasi terliklerim de var.
Hazirim yani.
ultraukala
17 Temmuz 2009, 04:14
CBR125R'dan sora 2006 600rr ile birlikte yollara devam ediyorum...Bilmeyenler için öğrenim için (İTÜ) senenin büyük bir kısmını İstanbul'da geçiriyorum...
Yeni 600rr'ımdan bi kaç bilgi vermek istiyorum...Çok yakın bir arkadasımdan aldım 2ay kadar oldu...
Komple akrepovic karbon egsoz
Power Commander
Dyno-jet
Dereceli egzantirik
Hyper pro direksiyon amortisörü
Diablo Super Corsa Lastikleri
45'lik arka dişli ve DİD yarış zinciri
Şimdilik aklıma gelenler...
Ufak ufak çalışmalara başladım.Bana da yardımcı Geçen sene Bulgaristan Pleven'de 1000B'de 3.olan Hüseyin Harputluoğlu oluyor.Sağolsun hiç bir türlü desteğini esirgemiyor teorik pratik mekanik...Aranızdan bazıları Hüseyin abiyi tanıyorlar...
Açıkçası son hız meraklısı olmadığımdan dolayı 600rr tam istediğim tepkileri veriyor.Viraj yapmayı her zaman sevmişimdir ama bununla viraj çalışmalarına başladığımdan beri kendimi daha mutlu ve huzurlu hissediyorum.Hafifliği ve rahatlığı en çok cezbeden tarafı zaten...Mekanik olarak yapılan modifikasyonların da ayarlamaları yapılmış hiç biri boş boş durmuyor yerinde...
24-25-26Temmuz'da sanırım Körfez'de yarış var orada görüşmek üzere...
ERDEM860
17 Temmuz 2009, 12:10
Aslında bu başlık en az 4 ana katagoriye bölünür...
Yarışçılar
Apaçiler
Gazcılar
Kafeci tikiler
Bir ve üçe sesleniyorum, önümüzdeki hafta içi bir akşam otobandan sapanca yapsak kimler gelir?:silent:
ben 3. kategoriye giriyorum ama güvenli gazcılardanım yani sonunu görmediğim viraja 250i le yatmıyorum 200le yatıyorum 160la yatıyorum... istanbuldaysan biz iki rr gazlıyoruz genelde bize katılabilirsin...
Ultra güle güle kullan, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah:)
Ikinci kategori için bir etkinlik dusunuyormusunuz?
Ona gore uçak bileti bakacam.
Sahane bermuda sort yaptim kendime.
Parmak arasi terliklerim de var.
Hazirim yani.
Zaten seni her zaman erotik bulmuşumdur, sen gelebilirsin::pala::
ben 3. kategoriye giriyorum ama güvenli gazcılardanım yani sonunu görmediğim viraja 250i le yatmıyorum 200le yatıyorum 160la yatıyorum... istanbuldaysan biz iki rr gazlıyoruz genelde bize katılabilirsin...
İstanbuldayım, hafta içi bir akşam seçinde otobandan sapanca yapıp gelelim, çaylar benden :)
ERDEM860
17 Temmuz 2009, 16:38
Ultra güle güle kullan, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah:)
Zaten seni her zaman erotik bulmuşumdur, sen gelebilirsin::pala::
İstanbuldayım, hafta içi bir akşam seçinde otobandan sapanca yapıp gelelim, çaylar benden :)
caylar benden, yakıtlar senden :P :queen::queen:
CBR125R'dan sora 2006 600rr ile birlikte yollara devam ediyorum...Bilmeyenler için öğrenim için (İTÜ) senenin büyük bir kısmını İstanbul'da geçiriyorum...
Yeni 600rr'ımdan bi kaç bilgi vermek istiyorum...Çok yakın bir arkadasımdan aldım 2ay kadar oldu...
Komple akrepovic karbon egsoz
Power Commander
Dyno-jet
Dereceli egzantirik
Hyper pro direksiyon amortisörü
Diablo Super Corsa Lastikleri
45'lik arka dişli ve DİD yarış zinciri
Şimdilik aklıma gelenler...
Ufak ufak çalışmalara başladım.Bana da yardımcı Geçen sene Bulgaristan Pleven'de 1000B'de 3.olan Hüseyin Harputluoğlu oluyor.Sağolsun hiç bir türlü desteğini esirgemiyor teorik pratik mekanik...Aranızdan bazıları Hüseyin abiyi tanıyorlar...
Açıkçası son hız meraklısı olmadığımdan dolayı 600rr tam istediğim tepkileri veriyor.Viraj yapmayı her zaman sevmişimdir ama bununla viraj çalışmalarına başladığımdan beri kendimi daha mutlu ve huzurlu hissediyorum.Hafifliği ve rahatlığı en çok cezbeden tarafı zaten...Mekanik olarak yapılan modifikasyonların da ayarlamaları yapılmış hiç biri boş boş durmuyor yerinde...
24-25-26Temmuz'da sanırım Körfez'de yarış var orada görüşmek üzere...
Hayirli olsun.
Sevindim senin adina.:cat:
Hakki
23 Temmuz 2009, 14:25
motoruma bu sefer ipone yag koydum. yagın modeli zannedersem RS4000 idi. 10W-40 viskoziteye sahip.
motorumda değişiklik farkettim. motorun sıcaklıgı düştü ; mesela 82 derece sıcaklıkta çalıştıgı yerde 80 derecede çalışıyor. motor durdurulunca eskisine nazaran biraz daha çabuk soguyor. kullanalı 1000 km oldu henüz. biraz daha km yaptıkca gozlemlerimi aktaracagım.
motoruma bu sefer ipone yag koydum. yagın modeli zannedersem RS4000 idi. 10W-40 viskoziteye sahip.
motorumda değişiklik farkettim. motorun sıcaklıgı düştü ; mesela 82 derece sıcaklıkta çalıştıgı yerde 80 derecede çalışıyor. motor durdurulunca eskisine nazaran biraz daha çabuk soguyor. kullanalı 1000 km oldu henüz. biraz daha km yaptıkca gozlemlerimi aktaracagım.
Enteresan.
Gozlemlerini paylasirsan sevinirim.
hell_rideRR
24 Temmuz 2009, 17:49
CBR125R'dan sora 2006 600rr ile birlikte yollara devam ediyorum...Bilmeyenler için öğrenim için (İTÜ) senenin büyük bir kısmını İstanbul'da geçiriyorum...
Yeni 600rr'ımdan bi kaç bilgi vermek istiyorum...Çok yakın bir arkadasımdan aldım 2ay kadar oldu...
Komple akrepovic karbon egsoz
Power Commander
Dyno-jet
Dereceli egzantirik
Hyper pro direksiyon amortisörü
Diablo Super Corsa Lastikleri
45'lik arka dişli ve DİD yarış zinciri
Şimdilik aklıma gelenler...
Ufak ufak çalışmalara başladım.Bana da yardımcı Geçen sene Bulgaristan Pleven'de 1000B'de 3.olan Hüseyin Harputluoğlu oluyor.Sağolsun hiç bir türlü desteğini esirgemiyor teorik pratik mekanik...Aranızdan bazıları Hüseyin abiyi tanıyorlar...
Açıkçası son hız meraklısı olmadığımdan dolayı 600rr tam istediğim tepkileri veriyor.Viraj yapmayı her zaman sevmişimdir ama bununla viraj çalışmalarına başladığımdan beri kendimi daha mutlu ve huzurlu hissediyorum.Hafifliği ve rahatlığı en çok cezbeden tarafı zaten...Mekanik olarak yapılan modifikasyonların da ayarlamaları yapılmış hiç biri boş boş durmuyor yerinde...
24-25-26Temmuz'da sanırım Körfez'de yarış var orada görüşmek üzere...
hayırlı olsun hoşgeldin
ultraukala
13 Ağustos 2009, 02:13
Geçen hafta pazar günü otobana yakın bi arkadasım ile çıktım iki 06model rr ile max limitim 282 idi ve limitöre girdi...45lik arka dişli ile acaba bu normal midir?Hızlanmaları kesin ve net olarak etkiliyor üstündekiler onu gördüm orjinal 600rr'ın yanında ama son hızda 5-10km'lik farklar var sadece...power commanderda da middle'a ayarıydı...
Geçtiğimiz pazarda mini bi gazlama harekatı yaptık bol virajlı istanbul yolunda (bursa-istanbul) lastiklerim arka yarım cm, ön 1cm'e kadar indirebildim...Tek bir yerde sağ virajda ön lastik kaçırdı onda da mini bi hareketle kaldırdım allahtan sıyırdım kazayı...Direksiyon amortisörü üstünde yok şu anda poşetlenmiş kenarda duruyor otobana çıktığımda olması gerektiğini anladım kesinlikle viyadüklerde asfalttaki kot farkından dolayı sağlam bi çırpma yaptı hızım fazla yüksekti doğal olarak tekere alıp düzeltme gibi bi şansım maalesef yoktu biraz istikrarlı gidona asılınca durdurabildim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 AM ----------
Ayrıca iyi niyetiniz için teşekkür ederim İlkay abi ve Murat...hell rideRR yüzyüze tanışma fırsatımız olmadığından adını bilmiyorum teşekkür ederim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------
Bi de bişe sorucam 600rr hangi ampul türünü kullanıyor?Hiç anlamıyorum da h1-2-3-4-5-6-7.... muhabbetlerinden...xenon almayı düşünüyorum da...
Mo(scow)tor
13 Ağustos 2009, 04:03
iyi geceler beyler...benden buyuk bir motoru nasil kullanirim konu cok degisik oldugu icin ozur diliyorum ...
2 ay once hediye edilen hayabusa icin 4 kilo aldim ki doru duzgun kullanabileyim diye ama ona ragmen bir gelisme yok...motor cogu zaman beni suruyor ben onu suremiyorum...ne yapmam gerek bir fikir verir misiniz? simdi motoru sat demeyin motor hediye,calismasi cok guzel,sesi beethovenin 4 cu senfonisi gibi geliyor kulagima,uzerinde spider deseni var o beni bastan cikartiyor ,nasil ben o motoru zaptedebilirim bir yardim eder misiniz?
Hakki
13 Ağustos 2009, 04:07
@ ultraukala;
biraz daha temkinli veya yavaş gitmen senin için daha iyi olacaktır. direksiyon amortisörü olmayan motorla bu şekildeli denemeleri otoyolda yapman gayet sakıncaldır. çünkü otoyollarımız ne kadar iyi gözükse de sürprizlerle dolu. viyadüklerin bulundugu zeminin oturmasında dolayı viyadüklerin baglantı noktalarında oluşan keskin kot farkları; parçalanmış kamyon lastikleri; agır vasıtaların oydugu sag ve orta şeritler vs. vs. vs.
kusura bakma ama on lastigin kaymasının sebebi limitleri zorlamanın değil deneyimsizliginin gostergesi. ben yazdıklarından bu şekilde anladım.
@ Mo(scow)tor,
hayabusa kullanan kızlar tanıyorum. boşuna kilo almışsın.
ehliyetini ve koruma ekipmanlarını al da en kısa zamanda istanbulparkın oradaki trafige kapalı alanda sorumluluk bana ait olarak sana bir kaç bir şey gostereyim. bakalım spider desenli hayabusa nasılmış.
tkalfaoglu
13 Ağustos 2009, 08:53
Geçen hafta pazar günü otobana yakın bi arkadasım ile çıktım iki 06model rr ile max limitim 282 idi
Dün otobanda bastırmış gidiyorum, herhalde 160 la falan. Yol hafifçe sola dönüyordu, ben de en sol şeritten gidiyorum.
Bir baktım 50 metre ötemde sol şerit kapalı - arabanın biri sol şerite çarpmış, yan dönmüş, ve otobanın 1.5 şeridini yan duran bu kaza yapmış araç kapatmış.
Kendimi nasıl yan şeride attım bilmiyorum, ama allah korudu.. 282 ile gidiyor olsam kesin vaktim olmayacaktı yana atmaya kendimi.
Nolur dikkat, en mukemmel yollarda bile böyle saçmalıklar oluyor. Bu olmazsa köpek çıkar.. Bizim yollarda herşey mümkün.
-t
ultraukala
14 Ağustos 2009, 00:00
Deneyimli olduğumu söylemedim yalnızca paylaşmaki istedim birşeyleri ispatlama gibi bir durum da söz konusu deil...Sadece kendimi her geçen gün biraz daha geliştirmeye çalışıyorum...
Ali TOPUZ
19 Ağustos 2009, 13:57
selam arkadaşlar benim motorumda yamaha yzf R1 hızımız hiç keislmesin
Curve
03 Eylül 2009, 19:49
ben de şunu aldım,biraz ufak tefek ama aranıza kabul edin ses çıkarmam,bir kenarda otururum valla:mrgreen:
http://i46.photobucket.com/albums/f112/borailhan_2005/DSCN1046.jpg
gerçi daha rodajı bile bitecek gibi değil ama:)
Hakki
04 Eylül 2009, 04:14
@ Curve,
kendi segmentinde en çok begendigim motorlardan birini almışsın güle güle kullan. zannedersem fotodaki renk seçenegi turkiyede yok, yanılıyor muyum?
Curve
04 Eylül 2009, 04:28
bir tane getirttik demişlerdi ferco motordan.o da bana vurdu:mrgreen:
kampanyadaki son motordu renk seçeneğimiz yoktu zaten:)
bir tane getirttik demişlerdi ferco motordan.o da bana vurdu:mrgreen:
kampanyadaki son motordu renk seçeneğimiz yoktu zaten:)
Güle güle kullan çok güzel, kaça aldın?
Curve
04 Eylül 2009, 04:40
8.000TL ve 250TL civarı da plaka masrafı.
Tabi bol keseden kullandığı 2 zamanlı motor yağı batırıyor adamı asıl.
dinmeyen
05 Eylül 2009, 14:38
hastasıyım RS 125 in
hayırlı olsun kardeşim.
8.000TL ve 250TL civarı da plaka masrafı.
Tabi bol keseden kullandığı 2 zamanlı motor yağı batırıyor adamı asıl.
Bilgi için teşekkür ederim, tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Allah nazardan sakınsın çok güzel motor, kazasız belasız güle güle kullan.:cat:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO