Orijinalini görmek için tıklayınız : MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
Lindenbaum
11 Mart 2007, 13:53
@dgrmr
Test motoru bulman çok zor ancak bir arkadaşını ayarlayabilirsin...
125R'dan geçme konusunda... kullanamazsın diye birşey yok kullanabilirsin , yetekliysen ve tecrubeliysen rahat , diğer türlü zor kullanırsın fakat konu şu:
Motora otur , sürmeye başla , 1-2 saat sür , sonrasında her düzlükte ve her virajda şunu sor kendine , eğer önüme aniden bir araba çıksa , üzerime biri kırsa , lastik kaysa , biryere takılsa ...vs ; kıvrak bir hareket yapıp motora hükmedebilir ve kazadan kaçabilirmiyim , yoksa o mu bana hükmeder???
Eğer kendini kandırmadan doğru cevabı veriyorsan ona göre karar verirsin...
Misal; geçen Bmw sürüşünde K1200R kullandım. Mükemmel motor , çok istikrarlı , virajlarda ağırlık merkezinin mükemmel konumu ve stabilizasyon sistemi (yanlışım olabilir) sayesinde Cbr125'den çok daha hızlı ve yatarak dönebildim... Düzlükte hiç zorlanmadan 180'e çıktım , göbeklerde bile çizgimi bozmadan motora hükmettim... Kısacası sanki yıllardır ben o motordaymışım gibi kullandım. Ama bana verseler 2 kere düşünürüm almadan önce , neden mi?:
Geçen gün bir kaza atlattım , 20 metre kala karşı şeritten önüme kıran bir adamdan artçımla çarpmadan sıyırdık. O 20 metreyi frenleyerek , ve arabaya 20 cm kala arabayı çizercesine olağanüstü bir hamleyle gazlayarak kurtardık. Durduğumda arkadaşım sordu: "Abi çarpmadık mı?"
Konu şu , eğer altımda 1200R olsaydı ve aynı koşullar olsaydı , arabanın sağ tarafına göbekten girerdim , motor arabanın içinde , ben ise üstüne çarparak diğer tarafa düşer heryerimi kırardım. Artçımı düşünmek istemiyorum.
Bu yüzden kontrol edebileceğim seviyeye gelmeden o kadar güçlü bir motor almam.
CBR 125 kullanmaya devam ederek 1200 R ı kontrol edecek seviyeye gelemezsin asıl sorun bu...
patriote
11 Mart 2007, 16:48
Arkadaşlar pistlerle ilgili bir görüşümü eklemek istiyorum.
Biraz bana kızacaksınız ama iyice düşünürseniz hak vereceğinize inanıyorum.
İstanbul Park gibi bir pistin ucuzlaması bence mümkün değildir ve hatta antreman turlarına açılması dahi iyi düşünülmesi gereken bir konudur.
Bu düşüncem sürücünün güvenliği ile alakalıdır.
Pist denilince aklına düzgün asfalt atılmış bir alan gelen ve daha önce hiç piste çıkmamış arkadaşlar söylediklerimi farklı algılayabilirler.
Ama kazın ayağı öyle değil.
Bir pist işletiyorsanız ve bir motor gelip bu pistte tur atmak istediğini size söyleyip ücreti ödediyse, pist işletmecisi bazı güvenlik önlemleri almak zorundadır.
Örneğin kaza yapma ihtimalinize karşı bir ambulans hazır beklemek zorunda.
Tabii ilk yardım için gerekli personel ve doktoru ile birlikte.
Yine oluşabilecek bir acil durumda yangın söndürme sistemi hazır bulunmak zorunda.
Pistin temizliği ve düzeni tam olarak sağlanmış olmalı ve bunu sağlayacak ekipmanda her an el altında olmak zorunda.
Örneğin düştünüz yere bir miktar yağ döküldü ve tur atmaya devam etmek istiyorsunuz. O yağ hemen temizlenmeli.
Motorunuzda yapacağınız çeşitli ayar ve modifikasyonlar için bir teknik atölye sizin kullanımınıza açılmak zorunda ve gerekirse teknik yardım da verilmeli.Ve ya teknik desteği siz yanınızda götürüyorsanız yer sağlanmalı.
Bunlar eğer pistte tek başınıza iseniz.
Ya bir de onlarca motorun pistte tur attığını düşünün.
Hayır ben bunların hiçbirini istemiyorum deme sorumsuzluğuna sahip değilsiniz.
Yaptığınız spor tehlikeli ve ölüme yol açabilecek sonuçlar doğuran bir spor.
Bunların dışında bir konu daha var.
Düştünüz.....
Size bir şey olmadı ama piste zarar verdiniz.
Kim ödeyecek?
Özel pist sigorta sistemi devreye girmek zorunda.
Bunlara ek olarak yakıt ve yağ desteği de alabilmelisiniz.
Bana göre Türkiye'de dernekleşme faaliyetleri artmalı ve faaliyet alanları genişletilmelidir.
Dernekler sezonluk olarak pistleri kiralayabilir ve tüm sorumluluğu işletmeci olarak üstlerine alabilirler.
Eğitim faaliyetlerine eğilip, bu konuda istekli arkadaşların daha bilinçli olmaları sağlanabilir.
Siz motosikletinize çok hakim, çok iyi pilotaj yapabilen bir sürücü olabilirsiniz.
Ama herkesin üstünde olduğu bir pistte atıyorum 240 km hızla giderken pistin üzerinde gezinen bir acemi nedeniyle düşerseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Bunlar yüzeysel olarak anlatmak istediklerim.
Daha da detaylandırabilirim.
Görünen ilk çözüm derhal biraraya gelip bir kulüp kurmak ve bu kulübe ekonomik olanaklar sağlamak gibi duruyor.....
@ patriote
ben de senin gibi düşünüyorum.(hatta yazdıklarının aynısını yazacaktım ama sen erken davranmışsın:) )
yalnız bu işler için biraz erken. niye erken olduguna gelince; diyelim ki yarış amaçlı bir kulüp kurduk. kaç tane işe yarar üyesi olacak bu kulübün. yarışlarla ugrasanlara bakıyorum da taş çatlasa bir 100 kişi felan olur ki o da çok zor. diyelimki biz 100 kişi ile bu işi yorulmadan çok iyi bir şekilde yapıyoruz. başkaları böyle bir kulüp kurmak isterse onların kulübüne üye olacak adam kalmayacak. dolayısıyla bu işlerle ugraşan tek kulüp olacak. kimse de sadece bir kulüp için o pisti işletmez. işletse bile biz piste gitmekten sıkılırız bir süre sonra.
GorkeM
11 Mart 2007, 17:28
@Lindenbaum
Bu insandan insana değişir :wiinkk: Ama o konulara hiç girmeyeyim burada.
Peki fiyatlarini arastirdiniz mi ? Belkide cok pahalli degildir ? Ben bir arkadasa sormustum Izmiti daha once kullanmis fakat fiyat yerine bana hic iyi olmadigini soledi asfaltin cok kotu oldugunu soyledi birdaha da acilmadi konu. :silent:
Tabi bu ambulans kiralama olayi filan girince isin icine daha cok para olcaktir fakat tek kisi kiralanmicak bircok kisi birkac saatligine belkide cok pahalli degildir diye dusunuyorum hatta sorcam tekrar arkadasa buraya da yazarim
patriote
11 Mart 2007, 18:42
@ patriote
ben de senin gibi düşünüyorum.(hatta yazdıklarının aynısını yazacaktım ama sen erken davranmışsın:) )
yalnız bu işler için biraz erken. niye erken olduguna gelince; diyelim ki yarış amaçlı bir kulüp kurduk. kaç tane işe yarar üyesi olacak bu kulübün. yarışlarla ugrasanlara bakıyorum da taş çatlasa bir 100 kişi felan olur ki o da çok zor. diyelimki biz 100 kişi ile bu işi yorulmadan çok iyi bir şekilde yapıyoruz. başkaları böyle bir kulüp kurmak isterse onların kulübüne üye olacak adam kalmayacak. dolayısıyla bu işlerle ugraşan tek kulüp olacak. kimse de sadece bir kulüp için o pisti işletmez. işletse bile biz piste gitmekten sıkılırız bir süre sonra.
Şimdi kısa vadeli düşünce ürünü ortaya çıkartırsan dediğin doğru.
Ama bu işi yalnız kendi zevkiniz için düşünmeyin.
Atılacak böyle bir adım gelecek nesiller için de çok faydalı bir adım olacaktır.
Bu gün yüz kişi belki yarın yüzbin kişi olabilir.
@ Netzo
forumda pist fiyatları hakkında bir başlık vardı. aratırsan bulabilirsin. istanbulpark'ı günlük 5000 euro civarlarında bir şey diye hatırlıyorum...
@ patriote
yalnız kendi zevkimiz için düşünmüyorum zaten. başkaları da olsun ki zevki çıksın. ama bilinçli insan bulmak burada biraz zor. kaskı dirsegine takıp anlamsız anlamsız gaz veren insanlarla piste gidilmez, gitseniz bile onlar gelmez. ve ne yazıkki öyle tiplerden epey var. veya motor kıyafetlerini giyince kendini ölümsüz zannedip gazlayan tipler, onlarla da piste gidilmez.
patriote
12 Mart 2007, 00:55
@ patriote
yalnız kendi zevkimiz için düşünmüyorum zaten. başkaları da olsun ki zevki çıksın. ama bilinçli insan bulmak burada biraz zor. kaskı dirsegine takıp anlamsız anlamsız gaz veren insanlarla piste gidilmez, gitseniz bile onlar gelmez. ve ne yazıkki öyle tiplerden epey var. veya motor kıyafetlerini giyince kendini ölümsüz zannedip gazlayan tipler, onlarla da piste gidilmez.
Bu bir devirdir ve geçecektir.
Tabii ki haklısın..
İnsan oğlunun tabiatı böyle.
Hava atacak.
Senin;
onun salak bir beyin taşıyan vücudunu kurtarmak için çabaladığını da bilmeyecek.
Olsun.....
Kaskın kafaya takılması gerektiğini geç de olsa idrak edeceklerdir.
Motosiklet kullanabildiklerine göre bu kadarcık da olsa bir zekaya sahip olduklarını düşünüyorum.
Ama asıl sonuç, iyi eğitim almış motosikletin hakkını veren sürücüler yollara çıktığında alınacak.
O hava meraklıları, kullanamadıkları kocaman motorlarının küçücük motorlar tarafından nasıl geçildiğini ve arkalarından gidecek tecrübeye sahip olmadıklarını anladıklarında, kapıyı çalacaklardır.
Zaten pist için yazdıklarımı da aynen senin de söylediğin tipleri göz önünde bulundurarak yazmıştım.
Yazarken arkadaşları biraz kızdırabileceğimi ama işin gerçek yönünün iyi algılanması gerektiğini düşünmüştüm.
Bir kulüp oluşturulması konusunda ısrarlıyım.
Ya da böyle bir kulüp varsa destek verilip çalışma alanları genişletilmeye çalışılsın.
Semeresi mutlaka alınacaktır.
@ Patriote
Bende seninle bu kulup isine hem fikirim bence cok yararli ve cok eylenceli olur. SS Motor kullanan arkadaslar pek fazla grup kurduklarini gormedim acikcasi cok aradim ama ne yazikki diger tip motorlara gore daha az etkinlik goruyorum. Halbuki cok SS kullanan goruyorum ben caddelerde.
dinmeyen
12 Mart 2007, 03:44
merhaba arkadaşlar
son haftalara kadar interneti forum amaçlı kullanmamıştım. bu başlık altındaki yazıları okuyunca pişman oldum. aynı zevki paylaşan insanların böyle bir ortamda zahmetsizce tanışıp gerçek hayatta dostluklarını pekiştirmesi için bu forumlar müthiş fırsat.
bu forumda kalıcı dostluklar kuracağıma inanıyorum.
ilk buluşmamızı sabırsızlıkla bekliyorum. :cat:
patriote
12 Mart 2007, 03:53
merhaba arkadaşlar
son haftalara kadar interneti forum amaçlı kullanmamıştım. bu başlık altındaki yazıları okuyunca pişman oldum. aynı zevki paylaşan insanların böyle bir ortamda zahmetsizce tanışıp gerçek hayatta dostluklarını pekiştirmesi için bu forumlar müthiş fırsat.
bu forumda kalıcı dostluklar kuracağıma inanıyorum.
ilk buluşmamızı sabırsızlıkla bekliyorum. :cat:
Aramıza hoşgeldin.
Aradığından fazlasını bulacağından eminim....
GorkeM
12 Mart 2007, 04:03
dinmeyen
Hoşgeldin :rendeer:
Pist konusu açılmışken , SS'çular olarak pistte olmasa bile , yaza doğru bir eğitim düzenlesek hiç fena olmaz... (Ileri seviye sürüş)
Not: Her ne kadar yüksek cc'li bir motor kullanmıyor olsam da seneye katılacağım cbrcup için tecrubeli arkadaşlardan bir teknik bile öğrensem kardır diye düşünüyorum.
dinmeyen
12 Mart 2007, 13:02
teşekkürler arkadaşlar.
Allah izin verirse bu akşam korlas kızıltoprakda makineye akrapovic taktırıyorum. akşam yolu kadıköye düşen varsa tanışabiliriz.
dinmeyen hosgeldin!
Ben herkezle tanismak isterim valla gecen seferki tanismayi kacirdim hava da super bugun ayrica bugun den sonra havalar yine sogcak. Bu aksam gelmek isteyen herkez Fenerbahca taraflarinda bulusabiliriz ne dersiniz ?
dinmeyen ozelini mesaj attim.
dinmeyen
12 Mart 2007, 16:22
tamam hocam bu akşam iş çıkışı direk kızıltoprak-korlas a gidiyorum. aksilik olmazsa saat 19:00-19:30 gibi orda akra yı taktırıyor olucam, bu saatlerde oraya gelebilirsen sonrasını orda konuşuruz. gelemezsen ben gece yarısına kadar müsaitim. fenerbahçede falan takılırız.
cebini not ettim, akşama doğru arıycam.
Tamamdir Baris 7bucukta gorusmek uzere. Buarada baska gelmek istiyen arkadaslar varsa biz Fenerbahce taraflarinda oluruz ve bekleriz hos sohbet olur hem tanismis oluruz boyle hava kacmaz beyler Carsamba kar geliyor ona gore :cat:
yeni arkadaşlar katılmış. yeni katılan arkadaşlar hoşgeldi. bende bu aksam fenerbahçede olabilirim. gelirsem size katılabilirim.
edy
Seni bekliyoruz numarami gonderdim.
başlıga dünden sonra daha yeni bakıyoruz. kaçırdık buluşmayı. boş da vaktim vardı. napalım nasip değilmiş...
foto çekmişsinizdir inşallah...
Ben de HONDA 1100 XX var gerci sport tourıng sanırım bu guruba yakınım. Gerci ben her iki gurubada yakınım :):wiinkk:
Nemrut senin hakkinda da konuscak (iyi seyler merak etme:) ) cok guzel bir bulusmaydi cok keyif aldim ve cok memnun oldum arkadaslar. En kisa zamanda tekrar yapalim derim. Sevgiler Saygilar :rendeer:
Nemrut yeni duzgun birsekil okuyorum foto yok abicim onu sen gelince sakliyalim dedil birlikte cekeriz diye :)
@ Netzo
foto yoksa yok canın sagolsun.
olmasın da zaten. daha iyi olur(motorları alanı var alamayanı var. nispet yaparmış gibi olur vs.)
benimki sadece meraktan. zaten insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da ... :P
dinmeyen
13 Mart 2007, 10:38
duygularıma tercüman olmuşsun netzo. 19:30 gibi buluştuk saat ne zaman 00:00 oldu anlamadık. bir süre sonra edy de bi arkadaşıyla katıldı böylece geçmiş olsun dileklerimizi şahsen iletebildik. çok keyifliydi hakikaten.
Nemrut senin ismin geçti :) daha çok güzel havalar olucak merak etmeyin.
hep seni konuştuk nemrut aslında toplanmamızın asıl nedeni sendin. çok güzel dedikodu yaptık. haftaya gün yapıyoruz bende toplanırız artık. :) şaka bir yana senin hakkında fazla bişey konuşmadık. seni ve boy'u tanıyıp tanımadığımı sordular söylemeyince işkence yaptılar. hakkınızda ne biliyorsam söylemek zorunda kaldım
netzo ve dinmeyen'le tanıştım. ikisinide çok sevdim. netzo ile hemşeri çıktık. biraz zorlasam dinmeyenlede akraba çıkardık ama fazla zorlamadım. ilk güzel bir günde bir buluşma daha ayarlarız hemde benim kolum geçmiş olur.
ooo epey ünlü olmuşuz. :)
@ ANKA,
cbr 600f ne kadar racing ise
cbr 1100xx de o kadar racing. dedigin gibi sen her 2 gruba da yakınsın.
Ben de HONDA 1100 XX var gerci sport tourıng sanırım bu guruba yakınım. Gerci ben her iki gurubada yakınım :):wiinkk:
sen boşver onları sen bize katıl
zaten sport touring diye bir sınıflandırma yapılsa kaçtane sport touring makina var ki...
@ edy,
ben motor yagı alacaktım. sana da sormuştum zamanında. ben 15-50 castrol gps (yarı sentetik) buldum yazın kullanmak için. şu anda da motorda 10-40 castrol gps var. sen mobil bulabildin mi?
fiyatlarını bana özelden yollarsın.
ben bir de elf buldum. bu sene yeni çıkmış. vizkositesini hatırlamıyorum ama full sentetikti. litresi de yanlış hatırlamıyorsam 15 YTL idi.
kaza yapmasaydım yağlar hakkında güzel bir araştırma yapacaktım. aklımda çıktı rodaj bitsin bende yağ değiştirecem. bu haftanın konusu yağlar olsun herkes bilgilensin.
dinmeyen
13 Mart 2007, 12:03
Ben de HONDA 1100 XX var gerci sport tourıng sanırım bu guruba yakınım. Gerci ben her iki gurubada yakınım :):wiinkk:
sen bize aitsin kaptırmayız :cherry:
o zaman ben yaglar hakkında düşüncemi söyleyeyim;
castrol ve mobil'den başka yag bilmem.
mobilin castrol'den daha üstün bir yag oldugunu kabul ederim.
bakımlarda şu ana kadar hep castrol gps yarı sentetik 10-40W yag kullanıldı. bir sıkıntı yaşamadım. o yüzden castrol ile devam edeyim diyorum. honda da zaten castrol'ü öneririmiş ama mobil biraz daha para verse mobil'i önerirdi.
bir de bu sene elf çıkmış ama ne içerigini araştırdım elf'in ne de kullanan birisini duydum.
lütfi kırdardaki fuarda da yaglar vardı ama ben castrol ve mobil'den başka yag bilmedigim için bakmadım.
motorcuq
13 Mart 2007, 12:10
bende varım burdayım selamlar dostlar
dinmeyen
13 Mart 2007, 12:10
ooo epey ünlü olmuşuz. :)
daha önünde CBR cup şampiyonluğu var. :bounce:
daha şampiyon değil olacak insallah
dinmeyen
13 Mart 2007, 12:34
motorcuq merhaba hoşgeldin :)
motosiklet yağları hakkında bir arkadaş önceden bir araştırma yapmış
http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/2967-motorlarda-yaglama-ve-yag-cesitleri.html
ben başka bir araştırma daha buldum ama ingilizce malesef tercüme etmesi gerçekten çok zor en azından ingilizce bilen arkadaşlar okusun diye vereyim bende okudukca cevirmeye çalışacam
http://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf
konu yağ olunca size şöyle bir soru yönelteyim.er6 mı 5000 km bakımına goturdum.bir güzel yağı değişti ölçtü,biçti usta ona göre yağ doldurdu ama yağ seviyesi yandaki küçük camdan bakıldığında max.sınırının üzerinde gösteriyor.ustaya telefon açtım sordum"hiç sorun olmaz" dedi.bu konu hakkında gercekten bilgi sahibi olan varmı?max. çizgisini aşan yağ oranı zarar mı?
2 move,
yag seviyesine bakmak için motora nasıl pozisyon veriyorsun bilmiyorum ama yanlış bakmadıysan max sınırın üstünde olması sana normal geliyor mu?
bir de ustaya kalsa yagsız bile çalışır ama aşagı yukarı 1000 km sonra ne motor kalır ne bir şey.
ve ayrıca diyelimki max sınırın üstünde yag olmasının sana bir sakıncası yok. peki motoru yapan adam salak mı max diye bir sınır koyuyor.
dinmeyen
14 Mart 2007, 12:17
2move sadece yağ konusunda diyil, lastik basıncı ve diğer tüm ayarlarda motorun el kitabına uymak gerekli.
profesyonel motorcular bazı istisnai durumlarda kitap dışına çıkıyor ama senin ustanın durumu tipik "bişi olmaz abi" durumu.
ben olsam motorumu bir daha o ustaya teslim etmezdim. adam dışardan okunabilen en farkedilebilir hatayı bile umursamıyorsa bakım veya tamir sırasında senin tespit edemiyeceğin konularda herşeyi yapabilir.
the_cayman
15 Mart 2007, 03:58
Max. sınır üstünde demek :silent:
Kitabında hangi seviyede olması gerektiği belirtilmiş :silent:
motorun konumu tabiki yere 90 derecelik konumda yani,yan ayakta durmuyo.
hıc sorun olmaz dıyen usta yıllaradır bu işte olan ,tanınan bir ustadır.bu olaya bende cok sasırdım.
mantık olarak tabiki max çizgisiinin üzerine çıkması saçma!bende şaşırmış durumdayım
Arthas
16 Mart 2007, 17:01
2move; Motoru servis için nereye götürüyosun? Bende de kawa var merak ettim.
ulusana,,,.........sen? ne renk senınkı?
Bende buradayım kabul ederseniz.
@ ANKA,
bizim kabul etmek gibi bir lüksümüz yok. :)
isteyen herkes bütün başlıklardan faydalandıgı gibi bu başlıktan da faydalanabilir.
başlıga ait ufak tefek toplantılarda motorunuz uygun olsa da olmasa da gelebilirsiniz. ama yolculuk esnasında diğer motorlara ayak uydurma açısından motorunuz uygun olursa daha iyi olur(ki motorunuz da uygun).
Arthas
17 Mart 2007, 18:48
Ben de Ulusan'a götürüyorum, zaten motoru da ordan almıştım. Benim motor yeşil. Motor bu İncek yolunda çekmiştim.
http://www.loadtr.com/2/3/6b3b621da28c44e523dec8fb2a616792.jpg (http://www.loadtr.com)
patriote
17 Mart 2007, 18:55
Bende buradayım kabul ederseniz.
hoşgeldin Anka.
Burada motorlarımızı, sorunlarımızı dertlerimizi ve güzellikleri paylaşıyoruz.
Zaman zaman tartışıyoruz.
Üslubumuz bazen ters gelebilir ama aldırma.
Kanlı bıçaklı olmuyoruz.:)
Birbirimizi seviyoruz.
MotoGp 2007 yarışlarını da burada tartışıyoruz. (http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-yarislari/27295-2007-motogp.html)
Cornerspeed Turkiye'de
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/28973-cornerspeed-turkiye-de.html
nasıl degerlendiriyorsunuz...
giden olur mu?
türkiyede bu iş tutar mı?
yoksa ben zaten biliyorum bu işleri ihtiyacım yok diyen sayısı fazla mı olur?
benim fikrim, kendimi eksik hissedersem ve fiyatı uygun olursa giderim.
hoşgeldin Anka.
Burada motorlarımızı, sorunlarımızı dertlerimizi ve güzellikleri paylaşıyoruz.
Zaman zaman tartışıyoruz.
Üslubumuz bazen ters gelebilir ama aldırma.
Kanlı bıçaklı olmuyoruz.:)
Birbirimizi seviyoruz.
MotoGp 2007 yarışlarını da burada tartışıyoruz. (http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-yarislari/27295-2007-motogp.html)
Sevginiz cok acık görülebiliyor, sonucta hepimiz aynı yolda gidiyoruz ne kadar farklı görüşte olabiliriz ki. Ben siteyi genelde takip ediyorum cok fazlada katılımcı olmuyorum ama gördüğüm şuki cok sağlam muhabbetler ve arkadaşlar var. :)
@ ANKA,
bizim kabul etmek gibi bir lüksümüz yok. :)
isteyen herkes bütün başlıklardan faydalandıgı gibi bu başlıktan da faydalanabilir.
başlıga ait ufak tefek toplantılarda motorunuz uygun olsa da olmasa da gelebilirsiniz. ama yolculuk esnasında diğer motorlara ayak uydurma açısından motorunuz uygun olursa daha iyi olur(ki motorunuz da uygun).
Uyarın için haklısın şimdi böyle bir uyarı yapıncada ister istemez merak ettim. Siz ne kullanıyorsunuz. Aslında benim ki tam bir race değil sanırım ben arada kalıyorum ama geride kalmam :)
bu başlıkta bulundugumuz için 1000rr diyelim.
patriote
17 Mart 2007, 20:28
Cornerspeed Turkiye'de
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/28973-cornerspeed-turkiye-de.html
nasıl degerlendiriyorsunuz...
giden olur mu?
türkiyede bu iş tutar mı?
yoksa ben zaten biliyorum bu işleri ihtiyacım yok diyen sayısı fazla mı olur?
benim fikrim, kendimi eksik hissedersem ve fiyatı uygun olursa giderim.
Nemrut;
Türkiye de bu iş tutarmı bilmem.
Bana göre imkan varsa her türlü eğitim faydalıdır.
Fakat pist yarışçısı olmayacaksanız, ileri düzey eğitime para vermek, ülkemiz koşullarında ne kadar akıllıca olur? tartışmak lazım.
Dedemin bir lafı vardı.
Öğren de yapma. Gün olur lazım olur.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO