Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
heytbecom
18 Ağustos 2006, 00:30
Motor Hava soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli
Motor hacmi (cc) 149
Silindir çapı x strok (mm) 57,3 x 57,8 mm
Sıkıştırma oranı 9,1 : 1
Yakıt sistemi Karbüratör
Maks. Güç (kW@dev/dak) 8,5/7.500 (11,6 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 12,5/5.250
Ateşleme CDI elektronik avanslı, dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.075 x 750 x 1.135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.335
Sele yüksekliği (mm) 780
Yerden açıklık (mm) 140
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (2,6 lt. yedek dahil)
http://honda.com.tr/App_Assets/Models/30/3b4f1c05-c6e1-42f3-941b-6999fdb8c82c.jpg
Güncel Fiyat : 5.800 Tl (2014 Eylül)
Kullanım Kılavuzları;
2007 (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/23/31/cbf15007omtr.pdf)
2010 (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/23/32/cbf15010omtr.pdf)
muratd
18 Ağustos 2006, 00:34
fiyatı ne olacak acaba?
ybr ye alternatif olduğuna göre 3000 ytl yi geçmez herhalde..
bu arada çok kısa bir süre sonra gelmek üzere..
eskişehir honda bayiisi özmert kocaman yazdı vitrine cbf 150 geliyor diye..
fraktal
18 Ağustos 2006, 01:28
Fiyat çok önemli, bir de inşallah en üstteki mavi gibi sade boyalı ve kafa grenajsız olur...
ABZAH
18 Ağustos 2006, 15:09
Honda CBF 150 modelini 28 Ağustos'ta yapacağı bir basın toplantısıyla tanıtacak.tanıtımda bende orada olacağım,bakalım nasılmış.sizlere de izlenimlerimi aktarmaya çalışacağım..
banro
18 Ağustos 2006, 19:28
Benim tahminim satış fiyatı 5 milyardan aşağı olmaz.
fraktal
18 Ağustos 2006, 22:57
Aman ağzından yel alsın!
mithrelios
18 Ağustos 2006, 23:38
abi ben anlamadim cgl 125(nami diger titan) varken bu modele ne gerek oldugunu, yani ondan pahali olacak bu da demektir ki YBR ye alternatif olamayacak, kimse YBR varken 1-1,5 milyar fazla verip almaz bence bu motoru.
neyse bakicaz görücez, belki çok severiz hele bi gelsin.(umarim tipi fotograflardaki gibi olmaz)
Gültekin
19 Ağustos 2006, 00:33
2005 Eylül ayında, henüz motorum yokken, bayi bayi dolaşıyordum.
bir honda bayisi, 2006 mart ayında cg modeline benzeyen 150 cc'lik bir motor geleceğini, fiyatının da, 2000$ civarında olacağını tahmin ettiğini söylemişti.
2006 mart ayında böyle bir motor gelmedi malumunuz.
belki cbf 150, bahsettiği motordur.
150 cc'yi tutturdu, modeli tutturamadı görünüyor
bakalım fiyatı doğru tahmin edebilecekmi... :)
Barış Şuşut
19 Ağustos 2006, 00:41
Heybetcom ...çok iyi hazırlanmış bir başlık ...emeğin için sağol
ylmzzz
19 Ağustos 2006, 00:51
fiyatı ne olacak acaba?
ybr ye alternatif olduğuna göre 3000 ytl yi geçmez herhalde..
bu arada çok kısa bir süre sonra gelmek üzere..
eskişehir honda bayiisi özmert kocaman yazdı vitrine cbf 150 geliyor diye..
ybr 10 hp bu daha iyi güç olarak. neye göre 3000 ytl yi geçmez dedin anlamadım? honda cg125 ler bile 3900 ytl. sence de saçma değil mi :)
Erfer
19 Ağustos 2006, 01:01
bende adından gusel bısı zannettıydımmm
heytbecom
19 Ağustos 2006, 01:51
- Benim fiyat tahminim : 4.300 - 4.800 YTL arası....
- YBR'ye nasıl rakip oluyor. YBR nin zaten rakibi belli.
----------------------------------------------------
- BBR : Teşekkür ederim...
banistercaq
19 Ağustos 2006, 02:38
arkadaşlar cbf 150 avrupada 3000euro civarında satılıyor motoru geçen hafta otosever de görme fırsatım oldu. otoseverden hakkında iyi yorumlar aldım ama sanki bana biraz o cüssesine 150cc az gibi geldi
yanlız benm gördüğüm cbf150 buydu siyah rengi gerçekten çok kaslı gözüküyordu
http://www.honda.co.jp/news/2006/image/c060515.jpg
fraktal
19 Ağustos 2006, 03:51
3.299 dan en fazla 1 lira pahalı olsun, yoksa almam, alamam karrdeşim!!! ;)
fırtına_87
24 Ağustos 2006, 02:59
evet arkadaşlar ben buradaki honda servisindeki resimlere baktım makine bu fena bir makine değil açıkçası
:cat: ama hava soğutmalı olması kötü zaten bu yüzden fiyatı 3.500 civarı dedi honda bayiii bana yoksa sizin dediğiniz gibi 4.500-4.800 falan değildir diye tahmin ediyorum servisin sözlerini kaale alarak ama tututalacak bir makine olur bence çünkü dedğim gibi fiyatı 3.500 civarı olursa satılır arka süsüpansiyon sistemine dikkat ettiyseniz eğer racing tarzında fakat kardeşim madem koydun racing tarzı süspansiyon kaldırsana o makinenin arkasını biraz haksızmıyım arkadaşlar neyse ben CBR 125 R ımla mutluyum şu 700 ytl cezayı saymazsak tabi:pr:
clint
24 Ağustos 2006, 03:03
Alın size bilgi, hem de test dahi edildi bu motor, ve 28 Ağustosta basına tanıtılıp piyasaya çıkacak... Link aşağıda:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=401655#post401655
arn125
27 Ağustos 2006, 02:47
Hayatımda gördügüm en cirkin motor. cbf adı ile hiç bir ilgisi yok. Bana beleş verseler mondial kullanmam ama mondial 150 KN bile bundan 10 bin kat daha güzel bu kadar kuskunç bir motoru kim alırki piyasada yakışıklı ybr ve keeway speed 150 varken
aykan
31 Ağustos 2006, 22:16
bence alakası yok mtor cok iyi ben testini yaptım bugun bayiye gelmis arkadaslar motor süper kacıyo oturusu harika ybr yanında motor bile degil bnce vea keeway neyse ben karr verdim en sonuda bu motor hepsinden daha iyi sınıfındakilereden bu çin malıda ybr orjinal japonmu peki has çin oda hem çin malı ne farkeder sonucta honda olaybitmistir esas ybr oyuncak gibi duruyo yanında bi deneyin.
heytbecom
31 Ağustos 2006, 22:36
http://img74.imageshack.us/img74/1598/20060831002158ii5.jpg
NOT:Hondanın sitesine bakmanıza gerek yok KENDİM YAPTIM...
-Fiyat bu civarlarda olacağı söyleniyor. Test bölümündede yazıldığı gibi...
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/renkler/main/01.gif
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/renkler/main/02.gif
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/renkler/main/03.gif
Motor Hava soğutmalı 4-zamanlı, OHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 149
Silindir çapı & strok (mm) 57,3x57,8
Sıkıştırma oranı 9.1 : 1
Yakıt sistemi PB18 Keihin Karburator
Max güç (ps @ dev/dak) 11,28 / 8000
Max tork (Nm @ dev/dak) 12,7 / 5250
Ateşleme CDI
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç Aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2075x750x1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1335
Sele yüksekliği (mm) 780
Yerden açıklık (mm) 140
Yakıt kapasitesi (litre) 13 (2,6lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka U profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 80 / 100 18M/C 47P
Arka 90 / 90 18M/C 51P
Süspansiyon Ön 31mm´lik teleskobik çatal, 116,8mm esneme aralıklı
Arka Monoshock, 100,6mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka 130 mm´lik kampana
Ağırlık 130 kg
Renk seçenekleri Mavi, Siyah, Kırmızı
ylmzzz
08 Ekim 2006, 16:22
CBF150 hakkında birçok başlık açılmış ve teknik bilgi olmadığından kilitlenmiş. ben bu bilgileri tek bir başlıkta toplamak istedim. umarım yararlı olmuştur ya da olacaktır:cat:
Honda CBF150'nin şu andaki fiyatı 3.640 YTL
http://img82.imageshack.us/img82/9928/teknikrr1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/17-1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/16-1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/12-1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/09-1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/06-1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/04-1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/03-1.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/cbf150/02-1.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/17.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/02.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/03.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/04.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/06.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/12.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/11.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/09.jpg
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/45/galeri/main/10.jpg
MOTOKEYF PROGRAMINDA CBF150 yi test ettiler. işte o bölümün videosu
indirmek için tıklayınız (http://69.80.208.158/motokeyf/videos/motokeyf27high.wmv)
eralpt'in CBF150 testi
Selamlar..
Bu sabah HONDA GEBZE fabrikada CBF 150 testi için radevum vardı.. Gidip bizzat test emiş bulunmaktayım.. Buyrun fotolar ve yorumlar..
http://img222.imageshack.us/img222/1040/dsc08940smallxq0.jpg
Motosikletimiz aynı cbf 600 lük abisinin kardeşi gibi duruyor..
http://img93.imageshack.us/img93/3979/dsc08941smallaq1.jpg (http://imageshack.us)
http://img243.imageshack.us/img243/6449/dsc08942smallku8.jpg (http://imageshack.us)
Motor Üstten tek ekzantrikli, 7250 devirde 12 HP güç üreten motorda nerdeyse hiç vibrasyon yok diyebilirim.. 3000 devirden itibaren çok kararlı bir tork çizgisine sahip motorun vites gecişleri de oldukça yumuşak ve sessiz.
http://img109.imageshack.us/img109/3636/dsc08943smalldm0.jpg (http://imageshack.us)
Yakıt sarfiyatı olarak 2 literelerden bahsediliyor..
http://img93.imageshack.us/img93/6317/dsc08944smallst0.jpg (http://imageshack.us)
Prolink arka süspansiyon hem ayarlı hemde gercekten çok konforlu..
http://img65.imageshack.us/img65/9945/dsc08945smallat7.jpg (http://imageshack.us)
Eksozumuz.. Sesi nerdeyse yok denecek kadar az.. Motoun çalışıtıgnı hissetmiyorsunuz bile.. Ses sevenler için üzücü ama..
http://img243.imageshack.us/img243/4856/dsc08946smallml9.jpg (http://imageshack.us)
Ön göğüs kısmı.. Oldukça buyuk gösteriyor kendini..
http://img243.imageshack.us/img243/5929/dsc08948smallkw8.jpg (http://imageshack.us)
GÖsterge panelinde vites göstergesi benzin göstregesi ve tripmetreli bir KM saati mevcut.
http://img93.imageshack.us/img93/2351/dsc08949smallap2.jpg (http://imageshack.us)
Sol kumanda kontrolu buyuk motorlardaki gibi.. Jikle elde, ve selektör eklenmiş..
http://img243.imageshack.us/img243/7705/dsc08951smalljb6.jpg (http://imageshack.us)
Sağ kumanda da ise engine run/off switch mevcut.
http://img93.imageshack.us/img93/7861/dsc08950smallse8.jpg (http://imageshack.us)
Kısa mesafede anca bu kadar çıkabildim. Yol bitti hemen.. Ama gidiyordu alet
http://img243.imageshack.us/img243/9941/dsc08955smallvs8.jpg (http://imageshack.us)
Bunlar da pistteki kullanma denemelerim..
http://img65.imageshack.us/img65/9871/dsc08959smallae0.jpg (http://imageshack.us)
http://img65.imageshack.us/img65/5102/dsc08962smallhe3.jpg (http://imageshack.us)
http://img243.imageshack.us/img243/8125/dsc08968smallfp4.jpg (http://imageshack.us)
http://img65.imageshack.us/img65/6530/dsc08970smallyx6.jpg (http://imageshack.us)
http://img65.imageshack.us/img65/4638/dsc08981smallto1.jpg (http://imageshack.us)
http://img93.imageshack.us/img93/4326/dsc08987smallqa8.jpg (http://imageshack.us)
http://img243.imageshack.us/img243/331/dsc08991smallzb7.jpg (http://imageshack.us)
Saygılar..
bu da nacizane benim görüşlerim:) belki biraz da olsa fikir verir.
arkadaşlar bugün akşam saat 20.00 da konya bayisine cbf150 ler geldi. montajını bekledikten sonra saat 21.00 da motorlar hazır oldu. biz de konya honda bayisinin sahibi mehmet şirin sayesinde motorları test ettik :)
öncelikle cbf150 asla ybr nin rakibi değil. cbf150 yi kullananlar ybr derse anca kendini kandırır. mükemmel sessiz bir motor. çalıştığını zor duyuyorsunuz. sürdüğüm motor sıfır olduğundan hız yapamadım fakat 60 km/h ile giderken öndeki rüzgarlık sayesinde rüzgar hiç gelmiyor yüzünüze. vitesleri çok yumuşak geçerken ses gelmiyor. 5 vites ve 3 viteste 30km/h gibi hızlarda titremiyor bile motor. koltuğu çok rahat ve iki kişi çok rahat şekilde oturabiliyorsunuz. sürüş konforunda bence bu sınıfta lider olacak gibi. yolda resmen akıp gidiyor.
özellikle yakından ilk gördüğümde bu kadar büyükmüymüş dedim :) akşam olduğu için fazla resim çekemedik.
son olarak bir yorum yapacaksak tek kelimeyle dört dörtlük bir motor. birkaç hafta sonra heryer cbf150 olacak bence :cat: ayrıca cbr125 alan bir arkadaşım keşke bekleseydim de cbf150 alsaydım dedi.:mrgreen:
http://img153.imageshack.us/img153/4526/h3kr8.jpg (http://imageshack.us)
http://img297.imageshack.us/img297/3880/h2fn7.jpg (http://imageshack.us)
http://img149.imageshack.us/img149/8653/h4vk4.jpg (http://imageshack.us)
http://img475.imageshack.us/img475/8919/h1ww6.jpg (http://imageshack.us)
http://www.otomax.com/haber_1_16527.html adresinden alıntı yapıyorum
CBF150
Honda Motosiklet naked bike sınıfının, yani CBF ailesinin en yeni üyesi CBF 150’yi Ortaköy Feriye’ de gerçekleştirdiği lansmanla Türk pazarına sundu. Üretim, satış ve satış sonrası maksimum memnuniyet yaratabilmeyi kendine ilke edinen Honda, tasarımıyla cazibeli, hafifliği ile kıvrak, performansıyla etkileyici, yakıt tüketimiyle cimri bu yeni üyesiyle her koşulda her kullanıcının tüm ihtiyaçlarını karşılayabilmeyi hedefliyor. Honda CBF 150 doğru şanzıman oranları sayesinde 150cc hacminde olmasına rağmen 100cc hacmindeki motosikletlerle benzer yakıt tüketimi değerlerine sahip. Yeni teknoloji ürünü motoru, düşük devir seviyelerinde dahi yeterli güç üretebiliyor. Stabil krank bağlantıları ve balans mili sayesinde CBF150 beklenenin çok üzerinde yumuşak ve sessiz kullanım özelliklerine de sahip. Büyük boy, hafif ve kolay kontrol edilebilen bir şasesi var. Merkezden uzak konumlanan metal parçalar hafif alüminyumdan imal edilmiş ve prolink süspansiyon uygulanarak ağırlık merkezde toplanmış. İleri teknoloji 4 zamanlı bir motor kullanıyor. Bu motor özellikle ani ve güçlü hızlanma ihtiyacına, hızlı ve başarılı şekilde cevap verebiliyor. Bu performansın böyle bir hacimden sağlanabilmesi ancak yüksek teknoloji ile mümkün olabiliyor. Ara süratlerde ise yüksek torku ve gücü, motosiklete her an hızlanma kabiliyeti veriyor. Ancak bu işlemler esnasında motor ve egzos sesi 3 parçalı susturucu sayesinde bir hayli düşük. CBF 150’nin yeni ve hafif pistonlarıyla ağırlık mümkün olduğunca merkeze toplanarak motorun çabuk devir arttırabilme kabiliyeti geliştirilmiştir. Soğutma yağlama jeti ile yapılıyor. Piston alt yüzeyinin yüksek basınçla devamlı yağlanması sayesinde piston sıcaklığı istenilen değerlerde tutulabiliyor. Super sports teknolojisinden elde edilen tecrübeler CBF150’nin hava direncinin düşürülmesi ve kullanıcı konforunun arttırılmasında kullanılmış. Şaseye monte edilen ön grenaj ve ön far sayesinde gidon üzerinde bulunan ağırlık azaltılmış. Bir hatırlatma; Honda dünya çapındaki üretiminde 2005 yılı itibariyle Asbest içeren parçalar kullanmıyor.
cbf150 ile kıyaslanan motorların teknik özellikleri:
http://img167.imageshack.us/img167/4030/hghghghgcz0.png
Eline sağlık, bence de bu başlık altında takip etmek daha iyi olacak.:cat: Kış sonu almayı düşündüğüm bir motor cbf 150. Pek çok kez kararsızlık yaşadım, ama sonunda yeni başlayacak bir acemi olarak Honda oluşu ve 150cc oluşu benim için ideal geldi. Satın alıp kullanan arkadaşları bu başlıkta takip edeceğim. Hadi hayırlısı.
İHTİYAR
08 Ekim 2006, 17:46
Bu makine 100.000 km'leri anahtar değmeden devirir.
9/1 kompresyon rahat ve yumuşak çalışma demek.
Metal yorgunluğuna sebep olmayacak bir çalışma karakteri demek.
Arka fren de disk olsaydı keşke,
Çünkü kampana fren de balata tozları zamanla göbek rulmanına kaçıp bozabiliyor.
memin1857
08 Ekim 2006, 20:36
Bende CBF150yi test ettim ve çok beğendim. Devir göstergesinin olmayışı, motor bölümünün cılız görünüşü ve çirkin egsozu dışında herşey 10 numara. Özellikle şehir içi kullanımda karakteristiği çok güzel. Çekişini, benzin deposu ile kuyruğunun şeklini ve yakıt tüketimini çok beğendim. Giriş fiyatıda çok uygun. (3190YTL)
YBR125, CG125 gibi alternatiflerini düşününce CBF150 fiyat/performans olarak gönlümü kazanıyor.
praetorian
08 Ekim 2006, 21:04
soba borusu gıbı egsozu dısında
dıs gorunusu gusel bugun mototalda dısardan baktım kendısıne:)
delicoban
08 Ekim 2006, 21:30
ylmzzz guzel fotograf cekmısın ozelıkle sıyahını merak edıyordum sanada bu yakısır guzel baslık olmus:cat:
beyler bır sorum olcak bunun aynasını degıstırsek cbr ınkınden taksak daha guzel olmazmı
Khutuck
08 Ekim 2006, 22:46
Yorumlara bakılırsa teknik olarak iyi motor. Keşke daha yakışıklı olsaymış, Çinlilerden pek bir farkı yok :pale:
ylmzzz
08 Ekim 2006, 23:32
arkadaşlar motoru incelemeye gittiğimde boyutu beklediğimden büyük geldi. bir motoru resimden tanıyamıyorsunuz fakat üstüne oturduğunuzda ve kullandığınızda çok farklı geliyor insana.
bence tipi sınıfına göre ki bana göre commuter değil ufak enduro turing. honda bayisi de aynen cbf600 ün kardeşi sanki dedi.
tipi görünüşü göreceli bir kavram benim hoşuma gitti. motorun 150cc oluşuna bakarsanız boyutları büyük bile. zaten boyutları cbf250 den daha büyük.:)
arkadaşların dediği gibi siyahını çok sevdim. bordo rengi (kırmızı değil) de çok şık duruyor. honda bayisinin ilk sözleri parça fiyatları hakkında oldu. motordan çok gelecek olduğu için parça stokları şimdiden başlar.
cbf150 nin parçaları cbf250 ve cbr125 e göre neredeyse 10 kat daha ucuz. belki cbr1000rr a binen kişi pek takmaz ama parça fiyatları yakıt tüketimi... kısacası motorun masrafları çok önemli benim için.
150cc ye göre gücü az diyenler bence beygir ve tork olayına baksın derim. beygiri normal fakat torku 150cc ye göre güzel.
13 lt yakıt kapasitesine bakılırsa bu motorun 600-650km yi bir depoyla gidebileceği görülür. (tabi kullanıcıya göre değişebilir)
eğer bir depoyla gerçekten 600km civarı giderse menzili gerçekten çok yüksek.
ekzozunu sevmeyenler var. tipinden çok işlevsellik ön plana çıkmış. parlak kısım ekzoz koruması. bence önemli.
sevmediğim yönleri de devir saatinin olmayışı ve arka frenin kampana olması. aslında cbf250 nin de kampana olduğunu düşünürsek hiç de şaşırmadım.
her motorun farklı kullanıcılara göre eksi ve artı yönleri vardır. fakat genel olarak fiyat-kalite oranı bana süper geldi. 150cc çin malı cruiserler 2500ytl den fazla.
merak ettikleriniz varsa bayiye sorabilir ya da yakından birebir inceleyebilirim. ben de almayı düşünüyorum. aslında cbf250 2.el arıyordum. fakat 2.el neresinde ne olduğunu bilmediğiniz bir motoru en az 5000 ytl ye almaktansa sıfır alırım rahat ederim. geçenlerde bir twister bulduk dışı çok temizdi fakat krankında çatlak olduğunu ustaya gösterince anladık. ya usta görmeseydi ne olacaktı???
fiyat dengelemesine birkaç örnek verirsek bu fiyata bu motoru alan pişman olmayacaktır. (farklı tip motorlarla beraber yazalım)
honda cbf250 7920 ytl
honda cbr125 5150 ytl
keeway Superlight 150 4099 ytl
yamaha ybr125 3299ytl
farklı motorlar olabilir fakat almayı düşünenlerin aklından geçen motorlar bunlar.
sahin23
09 Ekim 2006, 02:41
cbf 150 bence 125 ve 250 cc arasındaki boşluğu doldurdu ve piyasaya iddialı bir giriş yaptı aslına bakılırsa fiyatıyla yamahaya restini çekti şimdi yamahanın yapacağı üç şey var ya fiyatı aşağı çekecek ya kampanya yapacak ya da 150 lik bir ara sınıf motor getirecektir işin güzel tarafı bu söylediklerimin her üçü de biz motorculara yarayacaktır o yüzden yamahanın hamlesini beklemekte fayda var...ama gel de bunu gidon tutmak isteyen ellere anlat:)
erdo2002
09 Ekim 2006, 21:31
evet evet bu motor iyi biraz büyük ama olsun (benim boyutlarıma göre tabi)1,68boy 60kg :cat:
aslına bakarsanız yeni motor alıcak biri olarak en son şu motoru gördüm Hyosung Karion (RT125)
http://img54.imageshack.us/img54/7899/karionyel7zxle3.jpg (http://imageshack.us)
http://img122.imageshack.us/img122/3238/17ju3.jpg (http://imageshack.us)
yeni baslıcaklara buda tavisye edlebilir.Görüntü 4 *4lük :cat:
http://img233.imageshack.us/img233/614/1sr6il9.jpg (http://imageshack.us)
gerçektende ilgi çekmiyormu sizcede?:mrgreen:
http://img230.imageshack.us/img230/8774/26zm7vp2.jpg (http://imageshack.us)
sanki bir cooper cross karışımı bir alet halini almış.Seçenekleriniz arasında bulunması gereken bir motor
Jazzbass
09 Ekim 2006, 22:54
Al benisi çok olan bir motor. Anımsarsak CBR125R ile ne uzun yollar deviren arkadaşlar var. Bu motor hem daha üstün bir teknoloji hem daha yüksek performans hem fiyatı ucuz. Hani derler ya almayanı döverler:) :rendeer:
Hakikaten cbf150 bu fiyatla ve özellikleri itibariyle almayanı döverler modunda görünüyor. Umarım biz alana kadar, daha önceden yaşadığımız hayal kırıklıkları gibi, zam üstüne zam görmez ve de sorun çıkartmaz. Alıp da kullananları burada görmeye bir başlayalım hele.
denden
10 Ekim 2006, 06:35
arkadaşlar bence başlangıç motoru budur. Çok iyi olmuş.
CBF 500 almadığınız sürece 250 lik bile altınızda ince duruyor bence. CBF e 8 milyar verip 1 sen sonra satmaya çalışmak yerine cbf150 den cbf 500 e atlamak daha mantıklı olabilir.
Yanlış bir olay var hala anlayamadım
Hem honda
Hem ucuz
Hem mantıklı
Hem yedek parçası uygun
Hem benzin az tüketiyor
Bir yerde bir şekilde patlayacak ama hadi hayırlsıı. Her şey iyi olmaz ki bir motorda :)
ylmzzz
10 Ekim 2006, 16:08
erdo2002 arkadaşım görüşlerine saygı duyarım fakat. honda cbf150 bana göre çok daha avantajlı. yeni başlayanlar için de çok uygun çünkü dik sürüş pozisyonu kolay sürüş sağlıyor.
ayrıca 4900 ytl ye hyosung rt125 çok pahalı geliyor
Yanlış bir olay var hala anlayamadım
Hem honda
Hem ucuz
Hem mantıklı
Hem yedek parçası uygun
Hem benzin az tüketiyor
Bir yerde bir şekilde patlayacak ama hadi hayırlsıı. Her şey iyi olmaz ki bir motorda :)
O patlama nasıl olur biliyo musun bak:
Şimdi heyecanlı birileri bu naçizane aleti alacak ve ondan bir racing performansı bekleyecek ve asılacak gaza, videolar çekecek, diycek bakın efendim 120 vurdu yok 140 vurdu. Sonra düzgün rodaj yapmadan yüklenecek alete ve kısa süre sonra da başlayacak bu motordan bişey olmaz, şunu alsanız daha iyiydi diye veryansın etmeye.
Nerden mi biliyorum, açın bu klasman motorların topiclerini bakın. Bizler sanırım satın aldığımız mütevazı aletlerden çok fazla şey beleklediğimiz için, yani beklentiyi aşırı yüksek tuttuğumuz için sonrasında çok çabuk hayal kırıklığı yaşıyoruz. Reşat "DD" Arbaş "Motosiklet Teorisi" kitabında güzel bir söz ediyor, diyor ki "125 ve 250cc bir motor sizin başlangıç motorunuz olsa da hayat boyu kullanılabilecek ve işinizi görecek aletlerdir". Buradan bakınca ve beklentinizi bir rasyonaliteye oturtunca bu aletten de YBR'den de diğer benzerlerinden de istediğinizi alacaksınız emin olun.
Benim gibi pek çok arkadaş bu motoru başlangıç için düşünüyor ve çok da haklılar, 150cc bir Honda'dan daha iyi başlangıç motoru bulmak zor gibi. Fiyat da ortada, performans demiyorum, zira benim için ilk motorumun aşırı bir performans göstermesine gerek yok, benim henüz motorda kişisel performansım ne ki aletten yüksek performans bekliyim. Ama alıp bir kaç yıl uzun mesafeler kullanırım tecrübemi edinirim (ki anladığım bu işin tecrübe sınırı yok), arkasında Honda olduğunu bilerek (Tıpkı ybr'nin Yamaha olduğu gibi) gönül rahatlığıyla tecrübe ederim, acemiliği azaltırım. Böyle düşünenler için ideal bu motor bence.
Bir motorda (ya da bir malda) herşey iyi olur, ama sizin beklentileriniz, bakış açınız ve kullanımınız da bu iyi oluşta etkilidir.
erdo2002
10 Ekim 2006, 19:01
erdo2002 arkadaşım görüşlerine saygı duyarım fakat. honda cbf150 bana göre çok daha avantajlı. yeni başlayanlar için de çok uygun çünkü dik sürüş pozisyonu kolay sürüş sağlıyor.
ayrıca 4900 ytl ye hyosung rt125 çok pahalı geliyor
fiyat konusunda haklısın bayağı bir fark var.:) Oturma pozisyonu açısındanda dediklerin doğru olabilir.:cat:
O patlama nasıl olur biliyo musun bak:
Şimdi heyecanlı birileri bu naçizane aleti alacak ve ondan bir racing performansı bekleyecek ve asılacak gaza, videolar çekecek, diycek bakın efendim 120 vurdu yok 140 vurdu. Sonra düzgün rodaj yapmadan yüklenecek alete ve kısa süre sonra da başlayacak bu motordan bişey olmaz, şunu alsanız daha iyiydi diye veryansın etmeye.
Nerden mi biliyorum, açın bu klasman motorların topiclerini bakın. Bizler sanırım satın aldığımız mütevazı aletlerden çok fazla şey beleklediğimiz için, yani beklentiyi aşırı yüksek tuttuğumuz için sonrasında çok çabuk hayal kırıklığı yaşıyoruz. Reşat "DD" Arbaş "Motosiklet Teorisi" kitabında güzel bir söz ediyor, diyor ki "125 ve 250cc bir motor sizin başlangıç motorunuz olsa da hayat boyu kullanılabilecek ve işinizi görecek aletlerdir". Buradan bakınca ve beklentinizi bir rasyonaliteye oturtunca bu aletten de YBR'den de diğer benzerlerinden de istediğinizi alacaksınız emin olun.
Benim gibi pek çok arkadaş bu motoru başlangıç için düşünüyor ve çok da haklılar, 150cc bir Honda'dan daha iyi başlangıç motoru bulmak zor gibi. Fiyat da ortada, performans demiyorum, zira benim için ilk motorumun aşırı bir performans göstermesine gerek yok, benim henüz motorda kişisel performansım ne ki aletten yüksek performans bekliyim. Ama alıp bir kaç yıl uzun mesafeler kullanırım tecrübemi edinirim (ki anladığım bu işin tecrübe sınırı yok), arkasında Honda olduğunu bilerek (Tıpkı ybr'nin Yamaha olduğu gibi) gönül rahatlığıyla tecrübe ederim, acemiliği azaltırım. Böyle düşünenler için ideal bu motor bence.
Bir motorda (ya da bir malda) herşey iyi olur, ama sizin beklentileriniz, bakış açınız ve kullanımınız da bu iyi oluşta etkilidir.
evet ister istemez ilk motordan insan beklentisini yüksek tutacaklar ve performansını beyenmeyenler çok olacak.Halbuki gezi amaçlı kulanmak için bu fiyata daha bir motor yok bence ve bu markanın.Gerek hız olsun gerekse ara hızlanmaları yüksek beklenti olanlar bu motoru almaları doğru olmaz:wiinkk: benimde beklentim biraz yüksek ne yapsam bilmiyorumkş:silent: :cherry: :rendeer:
PIERzig
10 Ekim 2006, 20:13
Ybr ile karşılaştırdıgımda ozelliklerini boyutca büyük olacagını tahmin etmiştim
her defasında soyluyordum ybr yi almadan once bu motor gelseydi onu alırdım sırf fiyatından ama yanlış alınmasın ybr ayrı bi tutkudur :rendeer:
ultraukala
10 Ekim 2006, 20:18
hyosung rt125 daha küçük bir motor zannediyordum ama gt250 nin yanında görünce küçük olmadığını farkettim.Çok hoş bir motor ama burası onun başlığı deil sapmayalım...Cbf150 ha geldi ha gelecek derken geldi ve son noktayı koydu sanırım.Şimdi bu motora bir dünya eleştiri gelecek yok tipi yok burnu yok eksozu yok lastikleri vs. vs. vs.Benim ilk önerim onlara canlı olarak görmeleri.Ayrıca siyahı büyük ihtimal çok mükemmel gözükecektir onlara.Ben de en kısa zamanda bu motoru incelemeye gideceğim.Kafamın bir köşesine koydum bunu eğer istediğim motoru alamazsam alacağım sanırım bu olacak...
ylmzzz
10 Ekim 2006, 20:38
zaten CBF150 yi eleştirenlerin bazıları amaçsız. cbf250 iyi motor fakat pahalı diyorlardı. ybr125 çin malı fakat kaliteli yamaha diyorlardı. bu motorun bence hiç bir kötü yanı yok. cbf250 nin 2.elini bulamazsam ben de bundan alırım heralde.
yani bir kere de motorları beğenin be kardeşim. :cherry:
ybr125 i severim fakat cbf150 nin heryönden artısı çok fazla.
praetorian
10 Ekim 2006, 20:44
yakından gercektende gusel gozukuyor motor..
ama egsoz:(
gercekten de kötü:)
fakir ama gururlu
10 Ekim 2006, 21:00
ylmzz başlık çok güzel olmuş eline sağlık. forumun en popüler başlığı olacağı kanaatindeyim.
egsoz konusuna bende katılıyorum biraz görünümü bozmuş ancak kim ne derse desin bu fiyata bu motor dört dörtlük olmuş. kaçırılmaması gerek diye düşünüyorum. ybr almamış olsaydım bu motoru alırdım bende. yinede biraz beklemekte fayda olduğu kanaatindeyim. insanlar biraz kullansın bakalım ona göre karar verelim.
Hala bu motordan alan kimse yokmu
arkadaşlar? Acayip bir durum.:silent:
ylmzzz
10 Ekim 2006, 21:15
Hala bu motordan alan kimse yokmu
arkadaşlar? Acayip bir durum.:silent:
Türkiyeye yeni geldi. alan var fakat internete ve motosiklet.nete girmiyor ki herkes:)
delicoban
10 Ekim 2006, 21:20
Konuyu Toplam 12 üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
delicoban, fakir ama gururlu, heytbecom, Hwo, I3luee, Marv, mici_ceko_4, Selçuk1981, semtuluce
sımdıden populer olmaya basladı bıle zaten....
ayrıca en cok dıkkatımı ceken depo kapagı oldu cbr ınkının aynısı ayrıca aynaları hıc begenmedım cbr aynası ne kadr kı ondan takılsa daha guzel olur gıbıme gelıyor
bıde artık bı kac kullanıcı olsa da tanısak motoru artık...
ultraukala
10 Ekim 2006, 22:20
Bu arada cbf150'de çin fabrikalarında üretiliyor olması gerekiyor.Ama bu hiç bir şeyi deiştirmez önemli olan parça kalitesi ve honda işçiliği...Ama cidden ben naked motor tarzlarında genelde kafa grenajını sevmezdim ama bu çok tatlı durmuş ki zaten abisi cbf600'ün minyatürü.Bence naked'ten daha çok enduro-touring görüntüsü var ve güzel duruyor.Eleştirilere rağmen güzel tipi var.Her ne kadar eksozuda kötü olsa ki, o da telore edilebilir...artıları sebebiyle...en önemlisi ise yakıtı...2lt olarak bahsediliyor heryerde...Bakalım zamanla gerçekler piyasaya çıkacak...
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
ultraukala, piyade
popülaritesi sanırım biraz düştü...
Jazzbass
11 Ekim 2006, 11:00
Honda bence zamanlama hatası yaptı. Bu motoru geçen yazın başında çıkartsa daha çok satılır daha çok tanınır ve çinliler daha az satılırdı. Ama honda yetkilileri bunu düşünmüşlerdir tabi. Artık başta Yamaha olmak üzere diğer büyük firmalardan da CBF150 ye rakip china killer makinalar bekliyoruz :cat:
comert78
11 Ekim 2006, 12:38
herkese selam ben de ehliyetimi yeni aldım.şimdi motor almayı düşünüyorum.dün cbf 150 ye bakmaya gittim.motoru beğendim özellikle siyahını.ama önümüzün kış olması beni düşündürüyor?ne yapmayalım siz ce?
Jazzbass
11 Ekim 2006, 18:13
herkese selam ben de ehliyetimi yeni aldım.şimdi motor almayı düşünüyorum.dün cbf 150 ye bakmaya gittim.motoru beğendim özellikle siyahını.ama önümüzün kış olması beni düşündürüyor?ne yapmayalım siz ce?
Öncelikle selam arkadaşım. Kışın motor kullanılmaz diye bir şeyi kabul etmiyorum ben. Yerde "kar" olmadığı sürece kullanılır. Kışın motor almanda doğal bir hareket olur. Fakat motorunu kuru soğuklardan, don olayından, kardan koruyacak bir yerin var mı? Özellikle kolay sokup çıkarabileceğin bir garaj yahut apartman girişi yahut Kömürlük var mı? Bu iki soruma cevabın evet ise git al acık soğukta olsa rüzgarı hisset derim :) :rendeer:
sahin23
12 Ekim 2006, 01:06
bugün ankaradaki honda bayisiyle konuştum satışta koç finans ve anadolu cetelemle çalışyorlarmış ve 12 aya varan taksit seçeneği varmış ve ayrıca talebin de çok olduğunu söyledi bakalım ankara sokaklarında canlı canlı ilk ne zaman göreceğiz makineyi...
boravyus
12 Ekim 2006, 14:46
valla ybr 125 için plan yapıyordum ki cbf 150 nin satışa çıktığını öğrendim önceki gün anlaşmaları tamamladım sanırım haftaya perşembe motoru teslim alacağım :cherry:
mücahid
12 Ekim 2006, 14:54
valla ybr 125 için plan yapıyordum ki cbf 150 nin satışa çıktığını öğrendim önceki gün anlaşmaları tamamladım sanırım haftaya perşembe motoru teslim alacağım :cherry:
Hayırlı olsun şimdiden yorumlarını bekliyoruz ona göre
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO