PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 [739] 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763

ilkadam
29 Temmuz 2015, 16:28
selamlar motorda 8000 km bakımı yaptırıcam. buji değişimi+ hava filtresi değişimi + sibop ayarı + yağ değişimi yaptırmak istiyorum sizce ne kadar tutar tahmini? kazık yemek istemiyorum serviste

Buji 20
H.Filtresi 15
Yağ 30-40(marka ve yere göre değişiyor)
İşçilik saat hesaplı 40TL/s
8 bindeki motorun subaplarında sıkıntı olmaz kolay kolay. Fiyatlar bayilerde değişebiliyor onu göz önünde bulundurun. 120TL üstü fiyat verirlerse uzak durun derim.

Ayrıca motoru teslim etmeden fiyat almak en sağlıklısı

burhanayan
29 Temmuz 2015, 20:25
Merhaba arkadaşlar,

Ben de CBF 150 2015 model siyah renkli motosikletle cuma günü aranıza katılmış olacağım. Uzun zamandır bu anı kovalıyordum resmen. Ehliyet kursu, ehliyet çıkartma, kredi, ekipman ve motosiklet... 4 aylık bir süreç. Mutluhan Honda'dan aldım motosikletimi. İlerleyen zamanlarda herhangi bir memnuniyetsizliğim olursa mutlaka buraya yazmış olurum, yoksa bayi kendini kanıtlamış durumda zaten :)

Önümüzdeki günlerde motosikletimin fotoğraflarını sizinle paylaşıyor olacağım. Şimdilik selam vereyim dedim :)

Ekipmanlarım;
Kask: Shoei GT AIR
Mont: Dainese Crono Tex
Eldiven: Revit Striker
Kot: Tech 90'ın en kota benzemeyen siyah modelini almak istiyorum
Sırtlık: Arkadaş bir tane önerdi, onu almayı düşünüyorum.
Bellik: Çok pratik değil ama almakta fayda var sanırım.
Motosiklet için zincir kilit: Abus City Chain X-Plus 1060 Granite (Matkaba, maymuncuğa dayanır mı bilmiyorum.)

yagiz456
30 Temmuz 2015, 12:19
motora koruma demiri taktırdım. pozisyonları ve takılış durumları nasıl? yanlar cok yakın sıkıntı olurmu? birde farın alıntaki baglantı noktası tümseklere hızlı girersem carpıyor far altına ona bişey yaptırayımmı?
http://i58.tinypic.com/308jg3n.jpg
http://i62.tinypic.com/wv3fjb.jpg
http://i61.tinypic.com/nx1jzb.jpg
http://i57.tinypic.com/n5rle0.jpg
http://i57.tinypic.com/2h8a4c2.jpg

mayaz34
30 Temmuz 2015, 15:36
[/COLOR][QUOTE=ozgranl;3633652]Ben bu sorunu bir yerlerde okumuştum ama tam olarak hatırlamıyorum.
Yanlış hatırlamıyorsam bu sorun Honda ana merkeze(japonya) iletilmiş ve oradan gelen cevap sorunun karbüratör hortumundan kaynaklandığı yönündeymiş, karbüratör hortumunun çapı dar olduğu için daha geniş bir hortumla değiştirildiğinde sorun çözülüyormuş sanırım onda 1mm olan hortum 1.5 ile değiştirilmiş. Bu tamamen okuduklarımdan aklımda kalanlar sizin sorununuza çözüm olur mu-olmaz mı bilemiyorum.[/QUOTE

tam tersi dostum.yani hortum geniş oluşundan.benim 2011 modelde de olmuştu.hortumun ucuna bişey taktılar biraz düzelir gibi oldu sonrasında da karbüratörü değiştirmişlerdi.

semih1963
31 Temmuz 2015, 00:04
Dün itibari ile 3200km de duro lastikleri metzeller me22 ile değiştirdim. Fark hissedilir şekilde belli oluyor. Ön arka 274tl ye geldi. Takma işini kendimiz yaptik. Bir yanım michelin de kalsada metzeller almakla doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.

topgun1111
01 Ağustos 2015, 02:01
motora mutlaka koruma demiri taktırın arkadaşlar ve lastikleri de hemen değiştirin.Koruma demiri gerçekten çok işe yarıyor ben sadece alta taktırmıştım.Motorla sürüklenip yol kenarına uçtum sadece sadece depo grenajı çizildi ve ön amortisör biraz yamuldu.yan tarafa davtaktırsaymışım çiziksiksiz çıkacakmış motor.Bu arada baya sert uçtum köprücük kemiğim kırıldı ama cbf harbiden sağlam motormuş kaza maza yardırıyor alet

sercan2667
01 Ağustos 2015, 22:30
Motorum satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2011-ilk-sahibinden-michilen-li-cbf-150-214492934/detay/

AurorAbeam
07 Ağustos 2015, 13:07
Var mı Bajaj 150F'e geçmeyi düşünen? Varsa ben de cbf arıyorum, takas yapabiliriz. Modele vs. göre fiyat farkı konuşulur. Ama üste ekleyemem onu belirteyim.

İlan linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-1500-km-temiz-yesil-ekstra-motor-koruma-ve-arka-canta-demiri-223832005/detay

Alper.A
08 Ağustos 2015, 23:58
Bir sürü fikirden sonra bugün gidip araştırmadan honda cbf 150 satın aldım araştırmadım hiç ama kötü şeyler duymadım hiç göstergeleri nasıldır benzini nasıldır son hızı nasıldır vs. hiç bilmeden aldım haftaya sanırım elime geçecek nedir ne değildir göreceğiz

A.Türker
09 Ağustos 2015, 00:14
Bir sürü fikirden sonra bugün gidip araştırmadan honda cbf 150 satın aldım araştırmadım hiç ama kötü şeyler duymadım hiç göstergeleri nasıldır benzini nasıldır son hızı nasıldır vs. hiç bilmeden aldım haftaya sanırım elime geçecek nedir ne değildir göreceğiz

en iyisini yapmışsın.

G.G
09 Ağustos 2015, 22:04
Merhabalar,
Cbf150 almayı düşünüyorum boy 1,97. 5-6bin TL gibi bir bütçem var.

Ybr 125 düşünüyordum, üstüne oturduğumda dizlerim deponun üstünde kaldı.

Cbf150 biraz daha kalıplı sanırım ybrye göre, cbf'de dizlerimle depoyu kavrayabildim ama grenajın üst tarafındaki çıkıntılı kısma değiyor ve dizlerim biraz fazla bükülü gibi geldi.

Bu fiyat bandında çokta fazla alternatif yok mondial xtreme max düşündüm ama çin malına bulaşmak istemiyorum. ilk motorum olacak tavsiye eder misiniz?

Uzun boylu arkadaşlar varsa fikirlerini öğrenmek isterim.

ogzcngdk
10 Ağustos 2015, 01:17
Merhabalar,
Cbf150 almayı düşünüyorum boy 1,97. 5-6bin TL gibi bir bütçem var.

Ybr 125 düşünüyordum, üstüne oturduğumda dizlerim deponun üstünde kaldı.

Cbf150 biraz daha kalıplı sanırım ybrye göre, cbf'de dizlerimle depoyu kavrayabildim ama grenajın üst tarafındaki çıkıntılı kısma değiyor ve dizlerim biraz fazla bükülü gibi geldi.

Bu fiyat bandında çokta fazla alternatif yok mondial xtreme max düşündüm ama çin malına bulaşmak istemiyorum. ilk motorum olacak tavsiye eder misiniz?

Uzun boylu arkadaşlar varsa fikirlerini öğrenmek isterim.

cbf uzun boya uygun bir motor zaten 1.97 boyla crosstan başka seçeneğin yok.. yani demek istediğim piyasadaki motorların büyük çoğunluğu boyunuza uygun değil. eğer çinli olmasın diyorsanız ki bence doğrusu bu, cbf almanızda bir sakınca yok. benim boyum 1.90 motorun üzerinde çok rahatım..

Alper.A
10 Ağustos 2015, 19:10
Merhabalar,
Cbf150 almayı düşünüyorum boy 1,97. 5-6bin TL gibi bir bütçem var.

Ybr 125 düşünüyordum, üstüne oturduğumda dizlerim deponun üstünde kaldı.

Cbf150 biraz daha kalıplı sanırım ybrye göre, cbf'de dizlerimle depoyu kavrayabildim ama grenajın üst tarafındaki çıkıntılı kısma değiyor ve dizlerim biraz fazla bükülü gibi geldi.

Bu fiyat bandında çokta fazla alternatif yok mondial xtreme max düşündüm ama çin malına bulaşmak istemiyorum. ilk motorum olacak tavsiye eder misiniz?

Uzun boylu arkadaşlar varsa fikirlerini öğrenmek isterim.

cumartesi itibari ile aldım daha ulaşmadı motor bana ama bende sizin kararsızlığında kaldıkdan sonra 188 boy 110 kg olmama rağmen aldım doğru seçim olduğunu düşünüyorum

scorpions_59
10 Ağustos 2015, 20:24
Hayırlısı olsun. Allah kaza bela göstermesin. Bende alcam motoru satabilirsem.

G.G
10 Ağustos 2015, 20:39
cbf uzun boya uygun bir motor zaten 1.97 boyla crosstan başka seçeneğin yok.. yani demek istediğim piyasadaki motorların büyük çoğunluğu boyunuza uygun değil. eğer çinli olmasın diyorsanız ki bence doğrusu bu, cbf almanızda bir sakınca yok. benim boyum 1.90 motorun üzerinde çok rahatım..

Dizlerle depoyu rahat kavrayabiliyor musunuz dizlerinizde problem oluyor mu acaba? benim dizler biraz fazla bükülü gibi geldi bana showroom'da üstüne oturduğumda. ama sürme şansım olmadı.


cumartesi itibari ile aldım daha ulaşmadı motor bana ama bende sizin kararsızlığında kaldıkdan sonra 188 boy 110 kg olmama rağmen aldım doğru seçim olduğunu düşünüyorum

Hocam kalıplı makina her türlü kaldırırda pegler 5 cm daha aşağıda olsa, veya depo 5 cm daha yüksek olsaymış daha güzel olacakmış :D

ogzcngdk
11 Ağustos 2015, 01:04
Dizlerle depoyu rahat kavrayabiliyor musunuz dizlerinizde problem oluyor mu acaba? benim dizler biraz fazla bükülü gibi geldi bana showroom'da üstüne oturduğumda. ama sürme şansım olmadı.



Hocam kalıplı makina her türlü kaldırırda pegler 5 cm daha aşağıda olsa, veya depo 5 cm daha yüksek olsaymış daha güzel olacakmış :D

hayır öyle bir durum yok ben çok rahatım, genelde bindiğim motorlarda rahat edemem fakat cbfde durum böyle olmadı

Alper.A
11 Ağustos 2015, 19:28
Dizlerle depoyu rahat kavrayabiliyor musunuz dizlerinizde problem oluyor mu acaba? benim dizler biraz fazla bükülü gibi geldi bana showroom'da üstüne oturduğumda. ama sürme şansım olmadı.



Hocam kalıplı makina her türlü kaldırırda pegler 5 cm daha aşağıda olsa, veya depo 5 cm daha yüksek olsaymış daha güzel olacakmış :D

valla ebatlar standart dışı olduğu için enduro harici motorlar bizi pek kurtarmıyor şu an için enduroya vericek para olmadığından fakirlikten en kalıplı motor olarak bunu tercih etmek zorunda kaldım açıkcası :D

ogzcngdk
11 Ağustos 2015, 22:58
bugün biraz gezdim, tek başıma olduğumda bu tarz ufak turlarda daha rahat ediyorum. ne geride bıraktığım ve kontrol etmek durumunda olduğum birisi oluyor nede ileride olan ve beni bekleyecek birisi.. bu tarz ufak yolculuklar yapmak bana terapi gibi geliyor, bursadan akşamüstü 4 civarında yola çıktım Narlı-Armutlu-Çınarcık-Yalova ve tekrardan saat 8 civarında bursada evime vardım..

http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20150811-00899_zpsnq37nwtd.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20150811-00900_zps2lk9fwdc.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20150811-00905_zpsxhnd957s.jpg

yankee_52
12 Ağustos 2015, 20:36
Arkadaşlar 2007-2008 model cbf , 25-30 bin km civarı alınır mi ??

ilkadam
13 Ağustos 2015, 08:50
Arkadaşlar 2007-2008 model cbf , 25-30 bin km civarı alınır mi ??

Alınmaz, tabi gerçek km'leri olduğuna inanıyosanız alabilirsiniz.
yeni kasa tercih edin 2011 ve üstü uygun motor bulunur.

yankee_52
13 Ağustos 2015, 09:22
Valla hocam 20 binde buldum bi tane.2009 model. Yeni kazaların ne farkı var ki ??

CBFF150
13 Ağustos 2015, 11:57
Arkadaşlar yan çanta demirine her marka çanta takılabiliyor mu? Yoksa her markanın demiri ayrı mı?

ilkadam
13 Ağustos 2015, 16:02
Valla hocam 20 binde buldum bi tane.2009 model. Yeni kazaların ne farkı var ki ??

Asıl mesele yeni veya eski kasada değil. Bunların arasında vites göstergesi ve devir saati farkı var.
Sorun şu 6 yaşında bir motor 20bin km de olamaz. hemen hemen küçük büyük farketmiyor bütün motorlarda km geri alınıyor, CBF km sayacı analog hiçbir şekilde geri alındığı anlaşılamaz, Bir yolu var tramer kaydı ve servis kaydı, Servis bakımlı ise az çok belli olur.
Elektronik sayaç olsa cihaza bağlanır asıl km belli olur. Ben inanmıyorum 4-5 yaşından büyük olupda 15-20 bin km de olan motorlara.

ogzcngdk
16 Ağustos 2015, 22:55
göstrge panelinin aydınlatma ışığı bugün söndü :) sökmeside çok zahmetliymiş okuğuma göre.. varmıdır başına gelen, söküp değiştirmeye değermi?

Ezio41
16 Ağustos 2015, 23:52
göstrge panelinin aydınlatma ışığı bugün söndü :) sökmeside çok zahmetliymiş okuğuma göre.. varmıdır başına gelen, söküp değiştirmeye değermi?

Cbf'lerin ortak hastalığından bir tanesi de far ampülünü çabuk kesmesidir . :) Kimisinde 5 binde , kimisinde 15 binde keser . Bende de cbf varken 2 binde plaka aydınlatması kesti , 12 binlerde de km saatinin ışığı kesmişti . Komple kafa karenajının ve km saatinin sökülmesi lazım . Servise götürün yaparlar . :) Takabiliyorsanız eğer led ampül taktırın . Daha uzun ömürlü olur . Ayrıca ön far park ampülü ve arka plakalık aydınlatmasıda kesebilir haberiniz olsun . :)

ogzcngdk
17 Ağustos 2015, 00:19
Cbf'lerin ortak hastalığından bir tanesi de far ampülünü çabuk kesmesidir . :) Kimisinde 5 binde , kimisinde 15 binde keser . Bende de cbf varken 2 binde plaka aydınlatması kesti , 12 binlerde de km saatinin ışığı kesmişti . Komple kafa karenajının ve km saatinin sökülmesi lazım . Servise götürün yaparlar . :) Takabiliyorsanız eğer led ampül taktırın . Daha uzun ömürlü olur . Ayrıca ön far park ampülü ve arka plakalık aydınlatmasıda kesebilir haberiniz olsun . :)

motor şu anda tam olarak 12.032 km de :mrgreen: ben ustaya gittiğimde hem sis lambası takılsın hemde bu gösterge ampulü led bir aydınlatmayla değiştirilsin o zaman.. ama bir süre böyle takılıcam :)

Ezio41
17 Ağustos 2015, 00:34
motor şu anda tam olarak 12.032 km de :mrgreen: ben ustaya gittiğimde hem sis lambası takılsın hemde bu gösterge ampulü led bir aydınlatmayla değiştirilsin o zaman.. ama bir süre böyle takılıcam :)

Ahaha seninde demek 12 binde kesti . :) Gece giderken biraz tuhaf oluyor ışık olmadığı için .

capoverde
17 Ağustos 2015, 15:49
Gösterge ampulunun sadece bir tanesini değiştirince gösterge paneli tuhaf gözüküyor. Diğerini de değiştirmelisiniz.

Ben led taktım ama sonra beyaz ışığı beğenmedim ve eski tip ampullerden takıp kullanıyorum halen. Keyif işi :)

Sökmesi çok zahmetli değildir. Serviste de çabucak yapılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

Arkadaşlar kimi zamanlarda yan ayağı açık unutuyorum.

Eski çapırımda da unuturdum. Fakat cbf de daha tehlikeli oluyor sanki... Birdir bir oynar gibi motor sehpanın üzerinden atlıyor giderken.

Basit bir şekilde bunu halletmenin bir yolu var mıdır? Sensör falan taktıran var mı acaba?

semih1963
17 Ağustos 2015, 23:30
Bugün motorumun 4000km bakımını yaptırdım. Yağı ve hava filtresi değiştirildi ve 94tl para alındı. Sizce bu fiyat normal mi? Yoksa bizim servistemi bir anormallik var ? (Honda Duran Kardeşler/Bursa)

ogzcngdk
18 Ağustos 2015, 02:24
Yağ Castrol koyulmuş olsa litresi 25 tl, hava filtreside 15 tl.. gerisi işçilik 54 tl yapıyor. servis standartları için fazla gelmedi bana.. bütün servisler böyledir

semih1963
19 Ağustos 2015, 12:59
Yağ Castrol koyulmuş olsa litresi 25 tl, hava filtreside 15 tl.. gerisi işçilik 54 tl yapıyor. servis standartları için fazla gelmedi bana.. bütün servisler böyledir

Castrol koymadı Honda nın yağı dedi Eneos gibi birşey yaziyodu üstünde.

ogzcngdk
19 Ağustos 2015, 14:27
Castrol koymadı Honda nın yağı dedi Eneos gibi birşey yaziyodu üstünde.

geçen forumda muhabbeti geçti, enoes iyi bir yağ markasıymış.. fakat motorunuzun garantisi yoksa kendiniz yapın bakımı boşuna servislere para vermeye gerek yok..

Alper.A
22 Ağustos 2015, 01:31
Motorumu bugün teslim aldım yalnız rolantisi yüksek geldi bana 2000 devir civarında çalışıyor normalde ne kadar olması gerek ?

scorpions_59
23 Ağustos 2015, 14:09
Merhaba arkadaşlar; 2011 modellerde sorun var midir? 11000 km de bi motor buldum ama kararsiz kaldim yardimci olursaniz araniza katılacağım inşallah.

ogzcngdk
23 Ağustos 2015, 16:55
Motorumu bugün teslim aldım yalnız rolantisi yüksek geldi bana 2000 devir civarında çalışıyor normalde ne kadar olması gerek ?

Motorun sağ kapağının arkasında rölanti ayar vidası var. Rölanti motor sicakken 1400-1500 devir civarında olmasi lazim

Alper.A
23 Ağustos 2015, 17:25
Motorun sağ kapağının arkasında rölanti ayar vidası var. Rölanti motor sicakken 1400-1500 devir civarında olmasi lazim

İlk çalıştırdığım zaman 1500 civarlarında motor ısındıktan sonra trafikte filan zaman geçirdikten sonra 2,300 lere kadar çıkıyor rolanti

bir de arada vites 1 e geçmiyor 2 de kalıyor 1 e geçti diye kaldırırken stop ediyor daha sonra düzeliyor.Motoru ileri yapınca yada kavrama noktasında basınca geçiyor neden oluyor acaba bu normal mi ki

scorpions_59
24 Ağustos 2015, 22:37
Bir Allahin kulu cevap vermez mi beya

capoverde
25 Ağustos 2015, 00:42
İlk çalıştırdığım zaman 1500 civarlarında motor ısındıktan sonra trafikte filan zaman geçirdikten sonra 2,300 lere kadar çıkıyor rolanti

bir de arada vites 1 e geçmiyor 2 de kalıyor 1 e geçti diye kaldırırken stop ediyor daha sonra düzeliyor.Motoru ileri yapınca yada kavrama noktasında basınca geçiyor neden oluyor acaba bu normal mi ki

Sanırım rölanti devri yüksek olduğu için vites geçişleri dururken 1 de sorun oluyor. rölantiyi düşürürseniz sorun kalmaz. Motor sıcakken 1500,motor soğukken 1000 devir olması lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------


Merhaba arkadaşlar; 2011 modellerde sorun var midir? 11000 km de bi motor buldum ama kararsiz kaldim yardimci olursaniz araniza katılacağım inşallah.

Arkadaşım,modele bağlı kronik bir sorun yok bildiğim kadarıyla... Sen motoru beğendiysen bir ustaya baktırıp olurunu alırsın. O da olur derse güle güle kullanırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Bu arada motoruna trafik sigortası yaptıracak olanlar ziraat ve halk bankalarından fiyat alsalar iyi olur. İstanbul da 500 TL den aşağı sigorta yapan acente bulamadım. Ancak bu bankaların şubeleri 250-260 arası fiyat veriyor.

Alper.A
25 Ağustos 2015, 02:38
Sanırım rölanti devri yüksek olduğu için vites geçişleri dururken 1 de sorun oluyor. rölantiyi düşürürseniz sorun kalmaz. Motor sıcakken 1500,motor soğukken 1000 devir olması lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------



Arkadaşım,modele bağlı kronik bir sorun yok bildiğim kadarıyla... Sen motoru beğendiysen bir ustaya baktırıp olurunu alırsın. O da olur derse güle güle kullanırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Bu arada motoruna trafik sigortası yaptıracak olanlar ziraat ve halk bankalarından fiyat alsalar iyi olur. İstanbul da 500 TL den aşağı sigorta yapan acente bulamadım. Ancak bu bankaların şubeleri 250-260 arası fiyat veriyor.

Ben Eskişehirde ilk motorum olmasına rağmen Demir sigortadan 150 liraya yaptırdım.İstanbul içinde uygun çıkabilir.

Bir kaç arkadaşa sordum da rodajda olduğu için normal vs. dendi o yüzden kurcalamadım bir yerini bozarım sonra sıkıntı olması diye 1000 kmde bakıma götürcem hala düzelmez ise artık çaresine sonra bakarız.200 km oldu bile 2 3 günde :D

scorpions_59
25 Ağustos 2015, 12:43
Tesekkurler cvp için. Aldım 2011 model 11000 de ve binince dedim motor budur adamlar yapmiş.

RamonRojo
26 Ağustos 2015, 20:19
Bursa-Akçay arası 600 km yol yaptım yağ yakmadı.Muhtemelen 90 km hızı geçmediğim içindir.Tapa gaz ne demek oluyor onu da pek anlamıyorum.110 yapan motorla 110 la giderseniz hangi motor olursa olsun uzun yolda yağ yakar.Şikayetlerim yok değil bu motordan;yan ayak çok kısa birazcıkta cc sine göre ağırlığı fazla.Onun dışında bu motora commuter-touring diyorum.Senelerce ybr-cbf kıyaslamalarını okudum.İlk motorum ybr' ydi. Altıncı motorum cbf 150. Şunu söylemeliyim ki atla eşşek arasında kıyaslama yapılmaz. Ybr'nin 25 kg kadar hafif oluşu şehir içi için biraz daha avantaj olmakla birlikte uzun yolda rampalarda kenara çekip oturup ağlarsınız.

seyyid47
27 Ağustos 2015, 02:54
Cbf lere takılan eski mz motorlarındaki gibi elcik rüzgar koruma lazım. Siyah. Istanbul da kesin adres dukkan ismi verilerek kesin olarak nereden alabilirim. Acil .

sinka251
27 Ağustos 2015, 10:20
Sirkecide bulabilirsiniz.

DaRk_OtToMaN
27 Ağustos 2015, 12:23
Merhaba arkadaşlar yardımınız lazım.
Yeni aldım bu motordan motor kullanmayı öğrenmek amacıyla ama şöyle bir sıkıntım var.Tek seferde marş almıyor.
Aldığımda marş dinomosu bozuktu bilerek almıştım.Çünkü ev arkadaşımda da var onunda bozulmuştu 80 liraya yenisi ile değiştirmiştik. Fakat istanbulda işler öyle yürümüyormuş. Usta değiştirmeye gerek olmadığını düşündü 35 liraya tamir ettirdik daha sonra marş motorunun çevirdiği kasnak mı ne varmış o erimişmiş.65 lira ya o değişti.Yağınıda aradan çıkarttık 160 lira verdik.Fakat orda tek seferde çalışan motor yine çalışmadı. Hatta ardada istop ediyor.
Geçenlerde Kadıköyde neden bu böyle diye fiyat aldım. Bujilerinin, marş motorunun ve akünün değişmesi lazım değişirse saat gibi olur dedi 300 lira fiyat çekti.

Sorun nerden kaynaklanıyordur. Ve aşırı fiyat değil mi bu ? İnternette buji 4 lira marş motoru 70 lira akü 70 lira...

Salih_T
27 Ağustos 2015, 15:46
herkeze merhabalar, bende bugün ikinci motorum olarak cbf'i alarak aileye katıldım.. forumda aktif biriyimdir yakında motoru çözer herkezin yardımına koşmaya başlarım :)

öncelikle söylemek isterimki gv 250 den sonra trafikte gerçek anlamda görünmez oldum.. şimdiye kadar 40 km sürdüm 20 tane önüme kıran araba olmuştur. motor çok sessiz ve titreşimsiz, dedikleri kadar varmış. ayrıca konforluda..

gücü doğal olarak yetersiz geldi, birde gv de düşük devir kullanma alışkanlığımda var yüksek devir yaptırınca garip oluyorum :) vites değiştirme aralığı 6-7 bin devir sanırım daha performanslı kullanımda ise 7-8 arası değiştirmek gerekiyor..

yan ayaklığı orjinalmi değilmi çok bakmadım ancak, şu anda takılı olan çok kısa. birisi hafif ittirse anında devrilir, bunun çözümü varmıdır yoksa değiştirmek mi gerekiyor?

hangi marka yağ koymamı tavsiye edersiniz? (motula falan 35 lira vermem)

geri kalanları şimdi kitapçığını indirip ordan okuyacağım, buyrun resimler :)

http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20150708-00849_zpssusqmpki.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e212/ogzcngdk/IMG-20150708-00850_zpsjl3y7bhl.jpg

yeni gördüm.. hayırlı olsun, yeni motosikletiniz.. gv250 başlığı altında hep takip ederdim yorumlarınızı..

capoverde
27 Ağustos 2015, 20:12
Merhaba arkadaşlar yardımınız lazım.
Yeni aldım bu motordan motor kullanmayı öğrenmek amacıyla ama şöyle bir sıkıntım var.Tek seferde marş almıyor.
Aldığımda marş dinomosu bozuktu bilerek almıştım.Çünkü ev arkadaşımda da var onunda bozulmuştu 80 liraya yenisi ile değiştirmiştik. Fakat istanbulda işler öyle yürümüyormuş. Usta değiştirmeye gerek olmadığını düşündü 35 liraya tamir ettirdik daha sonra marş motorunun çevirdiği kasnak mı ne varmış o erimişmiş.65 lira ya o değişti.Yağınıda aradan çıkarttık 160 lira verdik.Fakat orda tek seferde çalışan motor yine çalışmadı. Hatta ardada istop ediyor.
Geçenlerde Kadıköyde neden bu böyle diye fiyat aldım. Bujilerinin, marş motorunun ve akünün değişmesi lazım değişirse saat gibi olur dedi 300 lira fiyat çekti.

Sorun nerden kaynaklanıyordur. Ve aşırı fiyat değil mi bu ? İnternette buji 4 lira marş motoru 70 lira akü 70 lira...

İlk önce motoru yaptırdığınız ustaya tekrar götürün ve olmadığını söyleyin bence...Netice de arızayı yaptım deyip parasını alan o...

Arada stop etmesi de ilginç. Marşa bastığınızda marş motoru,motoru çeviriyormu? (Gıv...gıv...gıv.... sesini duyuyor musunuz?)

Bu sesi duyuyorsanız akünüzde de, marş motorunda da sorun yok demektir.

Ateşlemede ya da benzin gelişinde sıkıntı olabilir. Öncelikle bujiye gelen akımı kontrol edin.Buji kapağından kabloyu çıkartıp buji kafasına yaklaştırın ve marşa basın.çıt çıt...diye akım geliyorsa bujiyi sökün ve buji tırnağına bakın. eskimiş ya da incelmişse değiştirin. Bu arada marşa basarken gaz da verin...bujiyi söktüğünüzde buji kafası benzinli ve nemli değilse benzinde gelmiyor olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------


Sirkecide bulabilirsiniz.

Ya daha önce ben de forumdan sormuş ve sirkeci cevabı almıştım ama iki ay evvel sirkecide epeyce aradım ama ya motokros için çok pahalı modelleri vardı ya da oyuncak gibi basit ve çabuk kırılacak bir model vardı...bulamadım.

DaRk_OtToMaN
30 Ağustos 2015, 00:33
Hocam cevabın için teşekkür ederim.

Arada istop etmesinide bu açıklar mı ? Gıv gıv ses geliyor. Baya zorluyorum hatta ama gaz verince hiç çalışmıyor. Arada çalışıyor motor ama çoğunlukla çalışmıyor. Peki bu buji işlemleri tahmini ne kadar tutar.

cios106
01 Eylül 2015, 00:36
abiler 2. el cbf 150 aldım 19bin de. performansı çok düşük. 70i zor yapıyor beşinci viteste. ben zaten yavaş kullanan biriyim ama hızlanmam gereken yerlerde risk oluşuyor. fikirlerinizi yazarmısınız. motul yağ koydum. hava filtresi normal görünüyor. ne yapmalıyım ?

ogzcngdk
01 Eylül 2015, 01:30
abiler 2. el cbf 150 aldım 19bin de. performansı çok düşük. 70i zor yapıyor beşinci viteste. ben zaten yavaş kullanan biriyim ama hızlanmam gereken yerlerde risk oluşuyor. fikirlerinizi yazarmısınız. motul yağ koydum. hava filtresi normal görünüyor. ne yapmalıyım ?

Dostum hayırlı olsun. Yaşadığın durum normal değil, karburator temizliği ve ayarı yaptırmayı tavsiye ederim.
Birde bujiyede bakarsanız iyi olur.
Durumun yağ ile alakası yok. Düz yolda 110 km/h süratle çıkabilmesi lazım.

Alper.A
01 Eylül 2015, 02:25
Dostum hayırlı olsun. Yaşadığın durum normal değil, karburator temizliği ve ayarı yaptırmayı tavsiye ederim.
Birde bujiyede bakarsanız iyi olur.
Durumun yağ ile alakası yok. Düz yolda 110 km/h süratle çıkabilmesi lazım.

ben 0 aldım su anda 550 km civarında motor. bir kaç defa denedim 100-110 km lere çıktı ama 110 un üstüne çıkmayacak gibi duruyor normal mi bu acaba ?

bir de çanta almak istiyorum arkaya kaç litrelik bir çanta benim ihtiyacımı görür bilemedim 1 kask mont eldiven dizlik sığsa yeter bana çok iri duran bir çanta istemiyorum açıkcası ve çanta demiri almak zorundamıyım acaba çanta takabilmek için yoksa orjinalinde bulunan arkadali gri parçaya monte edilebiliyor mu?