Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
FermanogLu
12 Ağustos 2013, 00:02
pirelli mi michelin street mi
İrc irc :))
egelim 43
12 Ağustos 2013, 01:11
Yakıt açısından SYM Wolf :cat: konfor açısından ise İnazuma :wiinkk:
Hyperian
12 Ağustos 2013, 13:57
İrc irc :))
Siz irc mi kullaniyorsunuz, hangi modelini tavsiye ediyorsunuz?
blueway2
12 Ağustos 2013, 14:05
Cbf candır,sym wolf badılcandır,inazuma heycandır.
seyyah27
12 Ağustos 2013, 15:07
yarın lastikleri değiştircem
1. michelin spoty
2. michelin street
3.pirelli
hangisiini tercih edeyim. yardım
(üstünde irc takılı zaten )
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Siz irc mi kullaniyorsunuz, hangi modelini tavsiye ediyorsunuz?
fermanoğlu hafif arazide ve kışın kullanıyor onun için irc diyor. asfaltda kullandığım için ircleri(winter grip) değiştiriyorum.
Hyperian
12 Ağustos 2013, 17:34
Ben irc almayi dusunuyordum sız degistirmek istediginize gore iyi degil demekki ben kuryelerde sikca gordugum ve saticilarin ve bayilerin israri uzerine irc almak istemistim. Siz neden degistirmek istiyorsunuz sikayetiniz nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------
Michelin cabuk eriyormus, 10bin kmden sonra hiçbir işe yaramıyormus, yumuşak lastik iyi yol tutus fakat kisa ömür, fiyat da pahali olunca irc dusunmeye baslamistim kii.. :D
FermanogLu
12 Ağustos 2013, 21:20
http://n1308.hizliresim.com/1d/d/rdtl1.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Ben irc'nin bu modelini kullanıyorum,gayette memnunum.
Kış için de irc'nin winter grip modelini düşünüyorum.
Ama arkadaşlar genelde michelin ve pirelli öneriyor!..
Hyperian
12 Ağustos 2013, 21:31
Peki irc nin winter grip modelini alip yaz-kis kullansak ne olur? Ankarada bicok kuryede goruyorum yazin da kullaniyor adamlar, ben de oyle yapmayi dusunuyordum
FermanogLu
12 Ağustos 2013, 21:42
İki arkadaşım bu modeli kullanıyor.
Nasıl lastik diye sordum ben de onlara.
Yakıtta biraz fark ve hafif titreşim oluşuyormuş. Onun dışında yol tutuşu ferenleme vs çok memnunuz dediler.
hunter84
12 Ağustos 2013, 22:14
selam dostlar
cbf im 2500km oldu yagını her hafta kontrol edıyorum su anlık bır eksitme yok ama tek sorunum sag ayagımda cok fazla tıtresım olması servıse goturdum vidaları sıktılar fılan fark etmedı ısın enteresan yanı motorun baska hıc bır yerınde en ufak tıresım yok ve bu tıresım 3500 devırde baslıyo ama 8000 devırdede aynı tıtresım ne artıyo ne azlıyor uzn sure kullanınca ayagım uyusuyo cup gıbı tıtrıyo sinir oldum bulamadım nedenını kısaca bana yardımcı olursanınz sevınırım
saygılar
F54
12 Ağustos 2013, 22:17
özgür cbf in cub kadar titrediğini ilk senden duyuyorum :sunny:
çözüm hakkında bi bilgim yok..
hunter84
12 Ağustos 2013, 22:21
özgür cbf in cub kadar titrediğini ilk senden duyuyorum :sunny:
çözüm hakkında bi bilgim yok..
ne dıcem bulamadım ama sagdece sag ayakta var tıresım cup geldı aklıma:cherry:
seyyah27
12 Ağustos 2013, 22:32
Ben irc almayi dusunuyordum sız degistirmek istediginize gore iyi degil demekki ben kuryelerde sikca gordugum ve saticilarin ve bayilerin israri uzerine irc almak istemistim. Siz neden degistirmek istiyorsunuz sikayetiniz nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------
Michelin cabuk eriyormus, 10bin kmden sonra hiçbir işe yaramıyormus, yumuşak lastik iyi yol tutus fakat kisa ömür, fiyat da pahali olunca irc dusunmeye baslamistim kii.. :D
benim değiştirmek isteme nedenim mennun olmamamdan çok tedirgin olmam. kime sorduysam kış lastiğinin yazın yol tutmayacağını söyledi. 1 ay önce asfalta yakından bakma fırsatı bulunca bende doğru olduğuna inandım :P onun için normal asfalt tipi lastiklerle değiştirmek istiyorum. kışın ve toprak yolda irc kış lastiği rakipsiz gibi. herkes irc diyor. yaz-kış lastiği ile gezersen sürüş konforun düşer, titreşim olur, yakıt artar, lastikler ses yapar
F54
12 Ağustos 2013, 22:37
yaz kış diye lastik ayrımı sadece arabalarda vardır
motosikletlerde ise asfalt ve toprak ve stabil diye ayrılır
cbf için her yola gidecek lastik prelli dura dır
ben 2 yıl prelli mt65 kullandım mıcırlı yol hariç hiç sıkıntı olmadı
yağmur çamur dahil çok memnun kaldım
seyyah27
12 Ağustos 2013, 22:40
yaz kış diye lastik ayrımı sadece arabalarda vardır
motosikletlerde ise asfalt ve toprak ve stabil diye ayrılır
cbf için her yola gidecek lastik prelli dura dır
ben 2 yıl prelli mt65 kullandım mıcırlı yol hariç hiç sıkıntı olmadı
yağmur çamur dahil çok memnun kaldım
pirelli ile micheline karşılaştırma fırsatınız oldu mu?
F54
12 Ağustos 2013, 22:48
prelliden herkez memnun
mişlen de aynı
yani senin bütçeye kalıyor eğer toz toprak yola girmem dersen mişlen eğer av balık kamp işlerine koşturuyorsan prelli derim...
blackhawk59
12 Ağustos 2013, 23:08
evet bende arkadaşa taktırdım dörtlü flaşör kontaktan bağımsız çok güzel oldu biraz zahmetli ama değdi maliyeti bana 10 liraya patladı arkadaş yaptığı için işçilik parası vermedim.düğme artı orjinal flaşör değişti elektronik flaşör taktık.
seyyah27
12 Ağustos 2013, 23:54
prelliden herkez memnun
mişlen de aynı
yani senin bütçeye kalıyor eğer toz toprak yola girmem dersen mişlen eğer av balık kamp işlerine koşturuyorsan prelli derim...
tşk ederim mişlen taktıracağım
FermanogLu
13 Ağustos 2013, 00:43
Bugün tekyıldız ticarete gittim. Çanta ve far ampulü almak için, ampül her yerde 5 tl bana diyor ki 7,5 tl ama sana 5 tl. Çantayı en son 170 tek çekim diyor(kappa 35) dedim iki taksit yap banka da bana 6 taksit verecek, yok yapamam da falanda filanda. Bari dedim ampül + çanta 170 düz olsun. Abi işim var müşteri bekliyor demesin mi...
Sanki biz müşteri değiliz. Zaten öyle der demez ampülü de bıraktım çıktım. Daha tövbe.
Gittim adliyenin arka tarafında motor parçası sata. Yerden aldım ampülü direk 5 tl dedi aldım çıktım. Çantayı da başka yerde 170 buldum onun da mazereti aynı tek çekim dedi ordan kilit aldım çıktım. Tekyıldız a tövbe anlayacağınız . Bide kaç senelik esnafız diyor. Neyse...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Bu arada rialli denen sitede o çanta 162,5 tl camgöz de 150 tl. Bide bana diyor araştır bu fiyata bulamazsın.
ıRamazan
13 Ağustos 2013, 00:49
siteden halil ( macar93 ) bugun itibari ile tekirdağdan karadeniz turuna cbf 150 ile çıktı. boluda lastik balon yaptı. Bolu MT ilgileniyor sağolsunlar.yeni lastik takıp yola devam edecek ( ömrü dolmuştu michelin zaten )
burdan sana güzel güzel yolculuklar halil.
saygılarımla
FermanogLu
13 Ağustos 2013, 01:06
Emeginize saglık Bolu MT
F54
13 Ağustos 2013, 01:12
motosikletin en sevdiğim yönü tanıdık olmasa da motosiklet yolda kalınca elbet bi motosiklet li yardım ediyor...
seyyah27
13 Ağustos 2013, 02:23
Bugün tekyıldız ticarete gittim. Çanta ve far ampulü almak için, ampül her yerde 5 tl bana diyor ki 7,5 tl ama sana 5 tl. Çantayı en son 170 tek çekim diyor(kappa 35) dedim iki taksit yap banka da bana 6 taksit verecek, yok yapamam da falanda filanda. Bari dedim ampül + çanta 170 düz olsun. Abi işim var müşteri bekliyor demesin mi...
Sanki biz müşteri değiliz. Zaten öyle der demez ampülü de bıraktım çıktım. Daha tövbe.
Gittim adliyenin arka tarafında motor parçası sata. Yerden aldım ampülü direk 5 tl dedi aldım çıktım. Çantayı da başka yerde 170 buldum onun da mazereti aynı tek çekim dedi ordan kilit aldım çıktım. Tekyıldız a tövbe anlayacağınız . Bide kaç senelik esnafız diyor. Neyse...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Bu arada rialli denen sitede o çanta 162,5 tl camgöz de 150 tl. Bide bana diyor araştır bu fiyata bulamazsın.
geçen gün aynısı moto güvende başıma geldi. orta sehpa gerekti gittim ne kadar dedim 50 ama sana 45 olur sonuncu. getirteceklerimiz daha pahalı olacak dedi. kıllandım tabi bir dk dedim dışarı çıktım. duran kardeşleri aradım ne kadar dedim direk 45 tl dediler. tekrar içeri girdim serviste 45 tl son ne olur dedim adam bir hışımla orta sehpayı elimden kaparak aldı alacaksan al almayacaksan alma dedi. yaz olduğu için hepsinin bir tarafı kalkık galiba
gazo0202
13 Ağustos 2013, 02:47
geçen gün aynısı moto güvende başıma geldi. orta sehpa gerekti gittim ne kadar dedim 50 ama sana 45 olur sonuncu. getirteceklerimiz daha pahalı olacak dedi. kıllandım tabi bir dk dedim dışarı çıktım. duran kardeşleri aradım ne kadar dedim direk 45 tl dediler. tekrar içeri girdim serviste 45 tl son ne olur dedim adam bir hışımla orta sehpayı elimden kaparak aldı alacaksan al almayacaksan alma dedi. yaz olduğu için hepsinin bir tarafı kalkık galiba
valla konuyu bilmeden daldım ama motor aldığımdan beri 2 şeyden nefret ettim.
1 taksicilerden
2 söylediğiniz gibi satıcılardan ve servisten nedense tuhaf bir triplerdeler :D
KaPTaNHaSaN
13 Ağustos 2013, 10:48
http://n1308.hizliresim.com/1d/d/rdtl1.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Ben irc'nin bu modelini kullanıyorum,gayette memnunum.
Kış için de irc'nin winter grip modelini düşünüyorum.
Ama arkadaşlar genelde michelin ve pirelli öneriyor!..
şuan motorumda winter grip var. eski sahibi takmış üzerine 2-3 aylık bişi asfaltta hırıldıyor, çok dişli toprak ve köy yollarında süper bir lastik olacağına eminim. Vakitsizlikten ötürü beklemede mişlen çifti 200 lira şu yeni modelini bende merak ediyorum eski modeli çok performanslıydı ama arka lastikte 2 kişide sanki yumusaklığından hava salıyor gibi geliyordu. pirelli güzel ama 170 tl çifti biraz daha dişli tam asfaltta dişli lastik sevmiyorum. irc ye ihtiyacı olan varsa ay sonuna kadar değişmiş olurum. isteyene göndeririz :)
değiştirdiğimde burdan haber ederim.
player77
13 Ağustos 2013, 12:20
Arkadaşlar ,sanıyorum zincir almam şart oldu. Üzerindeki O ringli 15000 km oldu. Biraz gevşeme var. Ek yeride çok sağlıklı gözükmedi bana. Siz hangi zinciri öneriyorsunuz? En uygun nereden alabilirim. Bu arada biraz değişiklik olsun, elimde sağlam takım 15-43 orjinal dişlilere biraz geri döneyim diyorum. Bakalım güç mü, düşük devir rahatlığımı galip gelecek:)
KaPTaNHaSaN
13 Ağustos 2013, 13:10
sfr kullanmıştım hem er-5 de hemde cbf de uzatadık hiç. koparamadık da 600 cc lere kullananlarıda gördüm. eski kasalardaki gibi 15-42 daha ideal bence. 43 bana da çok az geliyor. rampası güzel ama devir saatinin sonuna gelmesi çabuk oluyor. uzun yol için 41 de olabilir. 38 denemişliğim var pek randumanlı değil. düzde bağırmıyor ama motor dişliyi hız bakımından çeviremiyor. 40-41 uzun yol için ideal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
fiyat olarak da 50-60 tl arası.
ringsizler de 25tl civarı. zincir yağı daha pahalı :)
player77
13 Ağustos 2013, 15:23
Ben uzun bir zaman 16 ön diş kullandım arkası muhtemelen 42 olması gerekir. Aslında memnundum. %90 tek kişi kullanıyorum. Yokuş kalkışları biraz sorunlu onun dışında genelde beklenileni veriyor. Genelde tek kullanılıyor ve sürücünün kilosu 80 ve altında ise bence tercih edilebilir. 90 kilo olunca kilo birde artçı alırsanız torku daha çok arıyorsunuz. Güç olmayınca rüzgar gerçekten etkiliyor. 80 km/s ekonomik sürüş için yeterli geliyor. Yaşlandım sanırım:)
mete_han
13 Ağustos 2013, 16:22
arkadaşlar orıng zincir taktırıcam...aldığınız bir yer veya link varsa paylaşırmısınız...en son Aydoğan bize harika çekoslavak orıng bulmuştu...50 gaymeye...fiyat çok uçmasın...
-TAN-
13 Ağustos 2013, 18:24
evet bende arkadaşa taktırdım dörtlü flaşör kontaktan bağımsız çok güzel oldu biraz zahmetli ama değdi maliyeti bana 10 liraya patladı arkadaş yaptığı için işçilik parası vermedim.düğme artı orjinal flaşör değişti elektronik flaşör taktık.
Arkadaşlar inazumazumaya bende 4 lü flaşör istiyorum kaliteli güzel işçilik, elektrik sistemine zarar vermeden kim yapar nireler yapar, tavsiyeniz var mı
selo9115
13 Ağustos 2013, 18:27
Arkadaşlar inazumazumaya bende 4 lü flaşör istiyorum kaliteli güzel işçilik, elektrik sistemine zarar vermeden kim yapar nireler yapar, tavsiyeniz var mı
bende isterem aynısından :mrgreen:
hatta ben birde farlara bir anahtar koymak istiyorum
SULH
13 Ağustos 2013, 18:34
Motoru genelde böyle kullsanıyorsan çok çok yazık ediyorsun bence.. o seyir esnasında genelde tuttuğun devri 7000-7500 d-d. serviyelerine düşürmeni tavbsiye ederim. Ayrıca, zaman zaman 90 ı zor geçen, 100 ü anca gören, 110 görmek için uzun süre tapa gaz sürüş yapılması gereken bir cbf 150 de bahsettiğin performans düşünülürse, kompresyon kaybı, yağ eksiltme ve fazla yakıt tüketimi olabilir. Yani motorunun yağ eksitlmesi takibinde olsun, motorun yağ eksilten cbf lerden olabilir. Buna göre önlemini alırsın.
rahmiyle konuşmuştuk 6500 devirde 80 yapıyo demişti benimki, bende ondan sonra baktım benimkide 6500devirde 80 yapıyo. bu arada 90a çok rahat çıkıyo 90ı geçmesi zaman alıyo :)
teşekkür ederim yorumun için. bilmediğimden böyle kullanıyorum. malesef hata yapa yapa öğreniyorum.
ethemm76
13 Ağustos 2013, 20:01
Arkadaşlar, her ne kadar sakin ve dingin kullansam da, fakrikasyon yağ eksiltmesi olan cbf 150 motorum ile 37 bindeyim. Fabrikadan aldığım ilk günden beri yağ eksiltmesi vardı ve yağ takviyeli kullanıyordum, son ölçümünde yağ eksiltme oranın arttığını tespit etmiş bulunmaktayım. 1000 km de 350 gram yağ tüketimim var. Bu 2000 km de 700 gram belkide daha fazlası demek, dolayısıyla 2000 km yağına bakmasam zaten motor yatak saracak posüzyonda. Yağ ilaveli kullanılabilir, sorun olamaz, fakat, yağ yakma nın sebep olduğu çok sakin kullansamda fazla yakıt tüketimi= 270-280 km lerde yedeğe geçmek gibi, söz konusu. Ayrıca, son 3-5 bin km dir motorun performansında bi düşme var. Yani tek olumsuzluk yağ eksiltmesi olsa, bu oranda artmadan aynı devam etse yine ok, ama ne yazık ki tek olumsuzluk ta bu değil.
Motorda yakıtın fazla artması ve çekişin düşmesi dolayısıyla kesin yağ yakma değerlerini tespit için yağ değişimi yaptım. 1 lt yağ koydum. 500.km de hadi eksiltmiştir die 100 gram takviye yaptım. Ki zaten eksiltiyor biliyorum, eksiltmiş. Ettimi 1110 gram. 1000. km ye geldiğimde de yağ değiştirdim ve çıkan yağı ölçtüm. 750 gram yağ çıktı motordan. 1100-750 = 350 gram 1000 km deki yağ tüketimim.
Aslında ben şu konuda hata yaptım. Motorda zaten ilk aldığımdan beri bayi çıkışı 1000 km de 150-200 gram seviyelerinde yağ eksiltme vardı. Ben bunu önemsemedim. İlaveli kullanırım, sorun olamaz dedim, garanti kapsamında motoru servise sokmadım, bakımlarını hep ben yaptım. Yani fabrikadan çıkan motor yağ eksiltiyordu ve ben önemsemediğim için, kronik yağ yakar vb.. normaldir.. gerek görmedim. Ama hata yapmışım, motorunuzun yağ eksiltme eğilimin bilin, ve 1000 km de 150-200 gram dahi yağ eksiltmesi varsa, tespitinizi servisinize söyleyin. Ya ilave ederim kullanırım ok ama bu yağ eksiltme 15-20 bin km sonra bende de olduğu gibi artma eğilimi gösterir, motor çok yakmaya başlar, çekişten düşer, o zaman yağ eklemekte kurtarmayacaktır. Kendi açımdan düşünecek olursam aslında şuda var, servise gitseydim ben tüm bakımlarında, zaten sıfır motor parasını, servise işçilik verip yolda git gel benzin bilmem ne, harcamış olacaktım. Sonuçta aslında bi zararım yok, ama servis noktalarına yakın olanlar.. bu imkanlarını değerlendirsinler derim.
Böyle 3-5 bin km daha idare edeyimde az elim bollaşınca motor yaptırmaya gitmeyi düşünüyorum, zaten el mahkum gidecez, satayım desemde böyle satılmaz, etik olmaz. Belki 2014 sezon başı motor yeniler binerim veya satarım. Bakalım ya kısmet.
K o r @ y
13 Ağustos 2013, 20:30
EVO SESLERİNİ DUYAR GİBİYİM ETHEM ABİ
ethemm76
13 Ağustos 2013, 21:15
EVO SESLERİNİ DUYAR GİBİYİM ETHEM ABİ
Koraycım, en erken 2014 sezon başı olabilir, ama bütçe çıkartamazsam cbf 150 ile devam :) 4-5 bin km daha idare edeyim böyle de. Motur yaptırıp devam, yağ yakmayan yenilenmiş bir cbf 150 motoru ile çok daha yüksek km lere erişebilirim diye düşünüyorum. 400 tl ye motor yeniliyorlar, aslında çok ta sıkıntı yapmıyorum.
Bebeğin gelmesine 1,5 ay kaldı, araba almak ihtiyaç olabilir, araba almam gerekirse cbf 150 ile devam etmem gerekecek. Çünki hem motoru değiştireyim evo alayım, hemde arabam olsun, bütçe kaldırmaz. Ama bir gün motor değiştirmek kısmet olursa şu anda da Gts Evo dan başka seçenek yok :)
farcob
13 Ağustos 2013, 21:23
Segman attırınca yağ eksiltme baya azalıyor ve performans artıyor.
ethemm76
13 Ağustos 2013, 21:33
Segman attırınca yağ eksiltme baya azalıyor ve performans artıyor.
Faruk Usta, segman attırmak, silindir piston segman değşiminden, yani motor sıfırlama uygulamasından daha farklı bi uygulamamı, sadece segman attırmak ? Bunu yetkili servisler yapıyorlar mı ? Sen ne kadara yaptırdın tl ?
ıRamazan
13 Ağustos 2013, 21:41
Koraycım, en erken 2014 sezon başı olabilir, ama bütçe çıkartamazsam cbf 150 ile devam :) 4-5 bin km daha idare edeyim böyle de. Motur yaptırıp devam, yağ yakmayan yenilenmiş bir cbf 150 motoru ile çok daha yüksek km lere erişebilirim diye düşünüyorum. 400 tl ye motor yeniliyorlar, aslında çok ta sıkıntı yapmıyorum.
Bebeğin gelmesine 1,5 ay kaldı, araba almak ihtiyaç olabilir, araba almam gerekirse cbf 150 ile devam etmem gerekecek. Çünki hem motoru değiştireyim evo alayım, hemde arabam olsun, bütçe kaldırmaz. Ama bir gün motor değiştirmek kısmet olursa şu anda da Gts Evo dan başka seçenek yok :)
ethem abicim inşallah her ikiside olur.. ama şu var, bebek herşeye bedeldir. o heyecan o an bambaşkadır hayal edebiliyorum :) seneye sevmeye geliriz inşallah :)
benim evo 8000 km oldu. maşallah maşallah mükemmel gidiyoruz. bayramda tekirdağ-ankara-kuşadası-tekirdağ yaptım. mükemmel yolculuk oldu. 6 km sadece 40 km hızla dağ tırmandım o trafikte. bırak fan sesini, 5 diş olan hararet göstergesi 2 dişten yukarı hiç çıkmadı. maşallah.. o yüzden anladım ki ege tarafında sym çok tutuluyor.
benim sattığım cbf le halil samsuna gitti. 2750 de taktığım michelin 18.000 km de arka baloncuk yaptı.. dün kaldı boluda. sağolsun bolu mt yardımcı oldu. bol bol resim çekiyormuş. geldiğinde konuyu açar sanırım.. orda olmak isterdim..
saygılar..
hunter84
13 Ağustos 2013, 21:55
selam dostlar
cbf im 2500km oldu yagını her hafta kontrol edıyorum su anlık bır eksitme yok ama tek sorunum sag ayagımda cok fazla tıtresım olması servıse goturdum vidaları sıktılar fılan fark etmedı ısın enteresan yanı motorun baska hıc bır yerınde en ufak tıresım yok ve bu tıresım 3500 devırde baslıyo ama 8000 devırdede aynı tıtresım ne artıyo ne azlıyor uzn sure kullanınca ayagım uyusuyo cup gıbı tıtrıyo sinir oldum bulamadım nedenını kısaca bana yardımcı olursanınz sevınırım
saygılar
arada kaynamıstır dıye ustalara tekrar sorım dedım
mücahit_89
13 Ağustos 2013, 22:49
arkadaşlar bugun arka jantı değiştirdim 235 tl tuttu işcilik dahil,yan sanayi 160 artı takma ücreti...honda akıllanmış yedek parça fiyatları düşürmüş:)
geçenlerde derin bir çukura girmiştim arka jant hafiften yamulmuş,düzelttirecektim ama sağlıklı olmaz diye birde motoru satıcam o sebepten temiz olsun dedim sıfır jant aldım,arkadaki kronik jant sorunundan da kurtulmuş oldum güzel oldu,ekstra birde arka jantım simsiyah olmuştu temizlemeye gerek kalmadı:)
F54
13 Ağustos 2013, 23:58
Faruk Usta, segman attırmak, silindir piston segman değşiminden, yani motor sıfırlama uygulamasından daha farklı bi uygulamamı, sadece segman attırmak ? Bunu yetkili servisler yapıyorlar mı ? Sen ne kadara yaptırdın tl ?
aga sekman değişiminde sadece üst kapak açılır motor yarma işi olmaz segman değişir işçilik fazla olmaz sadece bi tel parçası ama önemli bi tel o olmasa motor çalışmaz..
biliyorsundur heralde
ethemm76
14 Ağustos 2013, 00:11
aga sekman değişiminde sadece üst kapak açılır motor yarma işi olmaz segman değişir işçilik fazla olmaz sadece bi tel parçası ama önemli bi tel o olmasa motor çalışmaz..
biliyorsundur heralde
Segmanın ne olduğunu biliyorum, ama seğman değiştirip 10-15 bin km sonrada, silindir piston segman ile birlikte komple motor yaptırmam gerekecekse, db ye gitmişken motor sıfırlatırım daha iyi. Kaç tl acaba sadece segman değişimi ve ne kadar motor ömrü oluyor ? Hee komple motor 400 tl. Segman değişimi 100 tl ise ok düşünülebilir.. ama 250-300 tl ise sadece segman silindir+piston da değişsin.. 10 numara olsun.
seyyah27
14 Ağustos 2013, 02:15
bursa tekyıldız motora giderseniz samet isimli firma sahibi ile kesinlikle muhattab olmayın. eleman alacaksan al almayacaksan s.tt.r git modunda. eğer dükkana girdiğinizde size kabaca 'ne istiyorsun' diye soran ve girmemen gereken bir yere girmişsin gibi davranan bu arkadaşa maruz kalırsanız sinirlenmeyin sakın olun sedat bulun
F54
14 Ağustos 2013, 02:20
bu gün motora sigorta kestirdi aldığım yer
59 plaka motor2013 yaş 30 hiç kaza yok fiyat 100 tl
daha önce başka yerlerden de fiyat aldım dı 220.
170 tl dediler...
yamyamaha
14 Ağustos 2013, 03:26
benim sıfır aldığımda bayinin anlaşmalı olduğu sigorta şirketi 180 fiyat verdi. eski sigotacım 130 fiyat verdi. bende manisa motosiklet gurubundan sigortacı bir arkadaştan 105 liraya sigortalattım.
45 plaka motor 2013 yaş 40 çok şükür kazamız yok.
demekki 10 yaşlanınca beş lira zarara uğruyoruz. :)
ethemm76
14 Ağustos 2013, 12:18
Arkadaşlar biraz önce db motor servis sorumlusu Kasım beyle görüştüm. Biz servis olarak sadece segman değişimi uygulaması yapmıyoruz dedi, silindir piston segman grubu değişimi 450 tl. krank değişimide ihtiyaç olursa fiyat 800 tl ye kadar çıkabilir dedi. Bilginize. Motorun krankıda dahil olmak üzere değimesi gerekirse, sanırım satmam. Veya 4600-4700 verene satabilirim dermişim :)
dockerengin
14 Ağustos 2013, 12:29
bu gün motora sigorta kestirdi aldığım yer
59 plaka motor2013 yaş 30 hiç kaza yok fiyat 100 tl
daha önce başka yerlerden de fiyat aldım dı 220.
170 tl dediler...
Yaş ve plakadan ucuza atlatmışsın abi. Benim yaşım 24 plaka 34 sigorta 264 :D
Motor 2011 model bu arada.
F54
14 Ağustos 2013, 17:48
Yaş ve plakadan ucuza atlatmışsın abi. Benim yaşım 24 plaka 34 sigorta 264 :D
Motor 2011 model bu arada.
araştırma yapsaydın belki biraz daha ucuz bulurdun dediğim gibi bi fiyat alıyorsun başka bir yer yarı yarıya fiyat veriyor anlamadım bu işi...
bu hafta koruma demiri aldım far koruma ve çanta demiri mat siyah diye beğenmedim toz gösterir zımpara yapıp parlak siyaha çevirdim yarın montaj yaparım resimleri de buraya atarım
Unique693
14 Ağustos 2013, 18:03
Yaş genç 2006 cbr 600F HDİ sigorta 150 tl.
SULH
15 Ağustos 2013, 01:07
cbf150 2000km bakımına bugün gittim. 60tl aldılar yağ değişimine. normal mi bu rakkam. bana biraz fazla geldide.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO