Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
slamdunk
12 Kasım 2006, 18:12
Selam arkadaşlar,
Ben de sonunda CBF 150 me kavuştum. İzmir Yükselişin elinde siyah renk kalmadığıiçin motorumu Turgutludan aldım geldim. Şimdilik plakayı çıkaramadığım için sadece 65 km yol yaptım o da Turgutludan eve gelene kadar ki mesafe. Daha önce 2005 model Yamaha Xt 125 kullanıcısı olarak CBF 150i başarılı buldum. Her ne kadar malzeme kalitesi XT 125 inkini tutmasa da sonuçta yarı fiyatlı bir motor için çok bile iyi özellikle de Çinlilerle karılaştırınca. Benim motorumu değiştirmemin asıl nedeni olan 2 kişi için çok daha uygun olan selesi çok daha rahat Xt ye göre. Süspansiyonları normal olarak Xt ninkilerle ne yazıkki karşılaştıramam ki karşılaştırmam da yanlış olur çünkü bir enduronun süspansiyonunun tabiiki daha iyi olması beklenir. Fakat motor performansı çok başarılı geldi bana. Şimdilik 80 km yi geçmedim ama aletin motor hacmine göre yüksek sayılabilcek torku iyi bir ivme kazandırıyor motora özellikle de düşük devirlerde. Viteslerle ilgili en küçük bir problem yaşamadım. Motor sesi çok hoşuma gitti. Sessiz bir motoru tercih ettiğim için motorun sessiz olması çok hoşuma gitti. Titreşimden bahsetmem gerekirse eğer "O da ne?" demem yeterli sanırım. Aslında 65 km için fazla uzun bir inceleme oldu ama rodajı tamamladıktan ve 3-5 bin km sonra çok daha ayrıntılı fikir sahibi olacağım. Son olarak far olayı cidden biraz sinir bozucu olabilir. Aslına bakarsanız farın aydınlatması cidden başarılı. Turguludan akşam gelmek zorunda kaldığım için deneme fırsatım oldu. Ama ne zaman debrijayı sıksanız farlar doğrudan gücünü yitiriyor. Bu biraz kötü bir özellik ama normal şartlarda giderken aydınlatması gayet başarılı diyebilirim. Şimdilik benden bu kadar.. Zamanla daha yazacağım..
clint
12 Kasım 2006, 19:43
@clint
Çocuğu yatırdın mı kış uykusuna, yoksa hala keyfini mi sürüyorsun? Gidişat nasıl, var mı bir şikayetin?
Yok daha rodajı bitiremedim, ama zaten kış uykusuna yatırmayı düşünmüyorum, kışın da yağışsız havalarda binecem, niyetim o, en fazla 1 hafta 10 gün de bir binmek istiyorum kışn da. Ve evet keyfini sürüyorum, otoparkta yaşadığım tatsız olay dışında sorun yok.
slm arkadaşlar bende iki haftadır bir CBF 150 sahibiyim makina bence çok seri ve çok güçlü bi alet ama ben bazı sorunla karşılaştım bunlar;
1.birinci vites bazen (sıklıkla)takılıyo ne boşa nede bi başka vitese geçiyo.
2.iki kez ikinci vitesten boşa geçti motor anlayamadım
3.motor vitesteyken elimi gazdan çekince çok rahatsız edici bi ses geliyo tecrübeli arkadaşlarım bunu zincirden yapabileceğini söyledi ama bana sanzımandan gibi geliyo
acaba bu ve bunun benzeri sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımız varmı?
şimdiden yorumlar ve öneriler için teşekkür ettim
kazasız ve keyifli sürüşler
:rendeer:
Ben de kimi zaman vites küçültürken 1. vitese biraz zorlanıyor, onun dışında vites sorunu yok. Motor vitesteyken çok ani gazdan el çekince bir ses bende de var bana zincir korumalığa vuruyo gibi geldi, oysa zincir de boşluk yok zaten her zaman olmuyo. Bakım da soracam. Bu arada frenler çok başarılı. Bi kaç kez ani fren yapmak zorun da kaldım ve iyi iş gördüler doğrusu.
slm. Ben motorumu yeni aldım. Ancak bazı sorunlarla karşılaştım. Beklide gerçekten bir sorun değildir ama yine bile kişilere sormak istiyorum.
! Motor ilk çalıştırmadan sonra jikle çekikken bile elin gazda değilse hemen stop ediyor. Isınma süresi ise 5-6 dakika kadar.
2 Isındıktan sonra bile çalışması pek istikrarlı değil Her an stop edecekmiş gibi
3 yukarıdaki sebeplere bağlı olarak farı titreşimli ve zayıf olarak yanıyor.
Bütün bunlar rölanti ayarsızlığından kaynaklanıyor olabilir mi?
Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
Far titreşiminin normalde bu şekilde olduğunu duydum, yani rölantideyken biraz zayıf, yol alırken açılıyor.
Jikle çekikken aynı şeyi ben de yaşıyorum ama kitapçıkta da motor soğukken jikle ile ve gazı 1/4, 1/8 açarak çalıştırım diyor jikle kolu ile ayar yapmayı denemedim hiç, aslında du bakalım yarın bi öyle deneyeyim. Ama servisten ustanın dediğine göre zaten-3 - 5 dk. ısıtmadan yola çıkmamak gerekliymiş. İlk ılınmada rölanti çok istikrarlı değil ama ısındıktan sonra hep tek marşta çalışıyor benim motor.
clint kardes ıyımısın sesın solugun cıkmıo da:cherry: yaw sık sık yaz sana izlenimlerini merakla beklioz motor elıme gecmedı barı sızınyazdıklarıınzla ovuneyım:pale: :pale:
İyiyim ve motorumdan genel olarak memnunum, fakat sandığınız kadar fazla turlayamıyorum, hava koşulları ve iş yüzünden. Ama bu sabahtan itibaren artık işe gitmeden önce sabahları da binmeye başladım, koruma demiri ve yan ayaklık takılınca daha güvenmeye başladım motora. Kışlık ceket de aldım. Yakında koruma demirli ve yan ayaklı foto koyacam buraya.
Bu arada gerçekten sürdükçe keyifli gelmeye başladı. Yalnız soğuk ve rüzgardan dolayı fazla basamıyorum. Rüzgarda hızlanınca fena sallıyor ve servisin dediğine göre lastikler yeni olduğundan bir süre kayma yapabilirmiş, harbiden de rüzgarda biraz hissettim bunu.
İzlenimlerimi uzunca aralarla yazmak istiyorum, çünkü her binişte 10km yol yaptım - 30 km yol yaptım v.s. diye saçmalamak istemem. Rodaj bitince daha ciddi yazarım arkadaşlar. Aslında rodajı tamamlamış olanlar ortada yok, sanırım onlar turlamaktan yazamıyorlar.:) Çünkü gerçekten sürüşü zevk veren bir motor bu.:cat:
Hadi bakalım şimdi de clint yazmadı deyin de göriim sizi:mrgreen: Bu kez de çok uzun yazdın okumaya üşendik demeyin haa!:P
Bu arada bir ekleme daha yapayım: Arkadaşlar motorunuzu alınca en kısa zamanda koruma demiri taktırın. Koruma demirini taktırdım ve servisten dönerken, bir vrajda yan yoldan gelen dolmuş aniden önüme kırdı, ve benim koruma demirini sıyırttırdı, dolmuşun plastik tampondan bir parça uçtu. Ben hemen solda durdum o da sağa geçmek istediği için ilerde sağda durdu. İndim motora baktım, hiç birşey yok sadece koruma demirinde minik bir çizik ve plastik kalıntısı. İlerde inmiş ve bana bakan dolmuş şöförü bende bir şey olmadığını görünce kendi tamponuna baktı ve tamponun sağ köşesi yoktu. Tabii hatalı olduğu için bindi ve gitti. Ben de derin bir nefes aldıktan sonra yoluma devam ettim. Koruma demiri olmasaydı ne olurdu bilmiyorum. Daha ilk günden işime yaradı. Yeni alanlar ve alacaklar en kısa zamanda koruma demiri taktırsın derim. Ayrıca koruma demiri şık da durdu ve biraz daha kalıplı gösterdi aleti. Yan sehpaya yatırınca da motor, motor gibi durmaya başladı, hoşuma gitti. Fotolar yakında :) En kısa zamanda bir de nazar boncuğu takmak lazım.:)
gece17
12 Kasım 2006, 22:49
arkadaşlar sanırım hepimizde benzer sıkıntılar var yanlız bunların arasında bence en sinir bozucu olan birinci viteste olan takılma.
clint koruma demiri demişsin nasıl birşey olduğunu merak ettim imkanın varsa resimlerini verebilirsen çok sevinirim birde bu demir orjinal bişeymi yani handa danmı temin ettin
birde arkadaşlar yan sehpa taktıranınız varmı varsa denge olayı nasıl
şimdiden cevplar için teşekkürler
clint
12 Kasım 2006, 23:07
arkadaşlar sanırım hepimizde benzer sıkıntılar var yanlız bunların arasında bence en sinir bozucu olan birinci viteste olan takılma.
clint koruma demiri demişsin nasıl birşey olduğunu merak ettim imkanın varsa resimlerini verebilirsen çok sevinirim birde bu demir orjinal bişeymi yani handa danmı temin ettin
birde arkadaşlar yan sehpa taktıranınız varmı varsa denge olayı nasıl
şimdiden cevplar için teşekkürler
Honda Türkiye hiç bir motoru için demirin orjinali olmadığını söyledi ama bayiilerinden uygun demir ve sehpa temin edilebileceğini de belirtti telefonda bana, bende Honda servisinde taktırdım demiri ve gayet düzgün, yan ayaklığı da aynı yerde taktırdım. İkisinin toplam maliyeti de 75 ytl'dir. Yarın fırsatım olursa fotoğraf çekeceğim hem yan ayağı hem de demiri buradan görebilirsiniz. Ben de motorun tipini bozar mı diye endişe etmiştim ama öyle olmadı. Yan sehpada denge sorunu yok, ama sanırım denge amaçlı benimkini biraz peg'in ilerisine doğru açılacak şekilde ayarlamış usta ve kapatırken ayağım bazen peg'e takılıyor ya da olması gereken bu ama acemilikten ben beceremiyor da olabilirim..:) Gayet sağlıklı şekilde yan ayakta duruyor alet.
Bu arada benim birinci viteste takılma ya da geçmeme gibi bir şey değil de, bazen mesela kırmızı ışığa gelince 3, 2, N, den sonra 1'e biraz zor geçiyor ya da durunca 10 - 15 cm hareket ettirmek gerekiyor 1'e almak için. Onun dışında bende vitese geçmeme ya da vitesten boşa düşme gibi bir sorun olmadı şu ana kadar.(Bir de daha önce de yazmıştım, benim gözlemim, vites düşürürken ayakla belli bir darbe ile vurarak - tabii ki çok sert değil - rahat geçiyor bir alt vitese.) Bunu (1.vites işini) ilk bakımda mutlaka anlatmak lazım. Fakat yine bu sitede genellikle 1. viteste bu tip sorunlar olabildiğini okumuştum. Eh ben bunu sorundan saymıyorum açıkçası.:)
hakpek
13 Kasım 2006, 11:57
slm arkadaşlar bende iki haftadır bir CBF 150 sahibiyim makina bence çok seri ve çok güçlü bi alet ama ben bazı sorunla karşılaştım bunlar;
1.birinci vites bazen (sıklıkla)takılıyo ne boşa nede bi başka vitese geçiyo.
2.iki kez ikinci vitesten boşa geçti motor anlayamadım
3.motor vitesteyken elimi gazdan çekince çok rahatsız edici bi ses geliyo tecrübeli arkadaşlarım bunu zincirden yapabileceğini söyledi ama bana sanzımandan gibi geliyo
acaba bu ve bunun benzeri sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımız varmı?
şimdiden yorumlar ve öneriler için teşekkür ettim
kazasız ve keyifli sürüşler
:rendeer:
Bu arada caberli kardeş seninle kaderimiz birçok noktada kesişiyor bende bayramdan önce ybrmi cbf mi diye kıvranıyordum sonra herşeyi göze alıp patlatım bi cbf ve ufak tefek kusurlarına rağmen çok memnunum umarım sende motorunla keyifli ve kazasız sürüşler yaşarsın
şimdiden hayırlı olsun
saana aynen katılıtorum..
bende 1.viteste iken kalkıp ikinci vitese attıgımda sert bir ses cıkarıyor..1. vitesten ilk önce boşa sonrada 2 vitese alındıgında sorun pek yaşanmıyor...
ilk çalıştırmada aptal aptal çalışma sı bendede var ama ısındıktan sonra makına cok rahatlıyor.. ve fevkalade iyi gidiyor...
birde ön ve arka çamurluklardan aşırı camur atma olayı vardı bu sorunuda çözdüm önümüzdeki günlerde resmini yayınlıcam...
st_erdogan
13 Kasım 2006, 12:18
saana aynen katılıtorum..
bende 1.viteste iken kalkıp ikinci vitese attıgımda sert bir ses cıkarıyor..1. vitesten ilk önce boşa sonrada 2 vitese alındıgında sorun pek yaşanmıyor...
ilk çalıştırmada aptal aptal çalışma sı bendede var ama ısındıktan sonra makına cok rahatlıyor.. ve fevkalade iyi gidiyor...
birde ön ve arka çamurluklardan aşırı camur atma olayı vardı bu sorunuda çözdüm önümüzdeki günlerde resmini yayınlıcam...
Dün CBF kullanan bir kurye kardeşimizle konuştum. Dediğine göre o gelen sert ses içerde vites dişlilerinin çabuk atmasını engelleyen ve kademeli geçiş sağlayan yaylı bir sistem (Buna benzer birşey dedi, tam anlamadım). Yani dişlilerin yıpranmasını azaltan iyi birşey :)
Bu konuda fikir sahibi olan, daha detaylı açıklayabilecek var mı acep?
Saygılar.
Ben motorun çalışma sorununu ,servise sorarak, kendim rölanti ayarını kitapta tarif edildiği gibi artırarak aştım. Şimdi çalıştıktan sonra stop etmiyor. Yan ayak ve koruma demirini motorumu almadan evel Özen motordan aldım. Montaj dahil 65 YTL ye mal oldu. Yan ayak oldukça işlevsel, koruma demiride şık duruyor. Tavsiye ederim.
caberli
14 Kasım 2006, 15:46
ya bayı bunları ucretsız takarmı acaba bırde yan ayaklıgı ucretsız verıolarmıs doru mu???????
morrigan
14 Kasım 2006, 21:01
heyoooooo.. Ben de denedim CBF 150 yi , valla çok güzel motosiklet bence çok şuık görünüyordu ybrnin yanında:D sadece ybr kullandığım için cbf'in jiklesi hoşuma gitmedi ( yani çok beklemen lazım motorun ısınması için birde ybr gibi değilki kendi kendine gazı arttırsın:P) he bir de göstergeler çok şık ama sağa-sola döndüğümde göstergeler kımıldamadığı için birden aklım karıştı:D
Ama sonuç olarak şık motor vallahi sesi bile bir gür geliyor YBRye kıyasla..Alan herkese hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar
erdo2002
15 Kasım 2006, 01:10
heyoooooo.. Ben de denedim CBF 150 yi , valla çok güzel motosiklet bence çok şuık görünüyordu ybrnin yanında:D sadece ybr kullandığım için cbf'in jiklesi hoşuma gitmedi ( yani çok beklemen lazım motorun ısınması için birde ybr gibi değilki kendi kendine gazı arttırsın:P) he bir de göstergeler çok şık ama sağa-sola döndüğümde göstergeler kımıldamadığı için birden aklım karıştı:D
Ama sonuç olarak şık motor vallahi sesi bile bir gür geliyor YBRye kıyasla..Alan herkese hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar
Yrb 125 ile artı ve eksilerini yazman mümkünmü acaba morrigan hanım:P :rendeer:
İkisinide bindiğin için kıyaslaman doğru olacağını düşündüm:rendeer:
caberli
15 Kasım 2006, 12:59
heyoooooo.. Ben de denedim CBF 150 yi , valla çok güzel motosiklet bence çok şuık görünüyordu ybrnin yanında:D sadece ybr kullandığım için cbf'in jiklesi hoşuma gitmedi ( yani çok beklemen lazım motorun ısınması için birde ybr gibi değilki kendi kendine gazı arttırsın:P) he bir de göstergeler çok şık ama sağa-sola döndüğümde göstergeler kımıldamadığı için birden aklım karıştı:D
Ama sonuç olarak şık motor vallahi sesi bile bir gür geliyor YBRye kıyasla..Alan herkese hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar
sorum su ybr de ben ılk defa vıteslı motor kullandım ve gaz kendılıgınden artıyordu bu hıc hosuma gıtmemıstı soyledıgınıze gore cbf de oyle dılmı yanı gaz kendılıgınden artmıyormu eger oyleyse benım ıcın daha ıyı olcak cunku ybr de gazı bır turlu sabıtleyememıstım:cherry: :cat: :cat: :rendeer:
morrigan
15 Kasım 2006, 22:45
sorum su ybr de ben ılk defa vıteslı motor kullandım ve gaz kendılıgınden artıyordu bu hıc hosuma gıtmemıstı soyledıgınıze gore cbf de oyle dılmı yanı gaz kendılıgınden artmıyormu eger oyleyse benım ıcın daha ıyı olcak cunku ybr de gazı bır turlu sabıtleyememıstım:cherry: :cat: :cat: :rendeer:
YBR de gazı bir türlü sabitleyemedin mi??:silent: gazın nesini sabitleyeceksinki?..gaz kendiliğinden artıyor derken jikle açıkkeni kastettim bu arada...Hem bence daha kötü cbf te jikle açıkken kendin gaz veriyorsun bi müddet öyle bekliyorsun sanırım.. kullananlar daha iyi bilir heralde ama ybrde jikleyi kaldırıp start'a bastığın an gaz kendiğinden çıkıyor 4bin devire yaklaştığındada tamam olmuş demektir, artık yola koyulma vakti:) yani cbfte nezaman ısındığını anlamadığım için açıkçası sorun yaşadım en başta çünkü bir müddet gittikten sorna durdum ve durduğum an hemen stop etti...( heralde tam ısınmadığından..)
He bir de selesi bence YBR den daha rahatsız ve sert :) ama genişlik bakımından cbf'inki geniş..
Ama sesi cidden hoşuma gitti motorun daha bir abi motormuş gibi :D nedeni nedir? şimdi 150 cc olmasından dolayı falan diyeceksiniz ama 25 cclik bir farkta bukadar ses fark eder mi ki??:silent:
Ayrıca son kıyaslama olarak YBR touring/enduro bebesi, CBF te sport touring/sport bebesi gibi benceee:cherry:
ARKADAŞLAR BEN BU FORUM AÇILDIGINDA YBR ile kıyaslama yapmıştım bende halen bir ybr var.. ama nacizane fikirlerim sn.MODERATÖR arkaşların hoşuna gitmemişmi bilmiyorum hemen mesajım silinmiş neden ve nedenini bilmediğim bir bi,çimde slindi..aslında kırıldım..Buradan sn. moderatör arkadaşlara sesleniyorum:Omesajda herhangi bir markayı aşagfılayıcı bir terim içermiyordu neye dayanarak bu mesajı sildiniz inanın ki çok merak ediyorum..
Ben de okumuştum senin kıyaslamanı..Bende merak ettim neden sildiklerini:silent: belkide konu başlığı sadece CBF 150 olduğu içindir ne bileyim belki benimkileri de silerler:cherry:
clint
16 Kasım 2006, 01:11
Ben motorun çalışma sorununu ,servise sorarak, kendim rölanti ayarını kitapta tarif edildiği gibi artırarak aştım. Şimdi çalıştıktan sonra stop etmiyor. Yan ayak ve koruma demirini motorumu almadan evel Özen motordan aldım. Montaj dahil 65 YTL ye mal oldu. Yan ayak oldukça işlevsel, koruma demiride şık duruyor. Tavsiye ederim.
Vayy, bak bu rölanti işini yapmak lazım, benimki de sabahları ilk çalıştırmada aşırı düşük rölentide, her an stop edecekmiş gibi çalışıyor, sonra canavarlaşıyor.Du bakalım ben şunu bi deneyeyim. Beceremezsem burdayım, anlatırsın artık.:)
Bu arada 300km'leri nihayet gördüm, problem yok diyebilirim. Darısı binli km'lerin başına.:)
rapunzel
16 Kasım 2006, 04:22
çinlilerle karşılaştırınca demişsiniz, belki yazılmıştır ama bide ben yazayım. bu motorda çin malı, ve sadece ybr ye rakip olması için türkiyeye getirilmiş ve fiyatı ve +25 cc düşünüldüğünde başlangıç motoru olarak ybr nin yerini alır. ama açıkçası bana kullanılan plastik malzemeler biraz özensiz geldi, seleside rahat diildi. sürüşü iyi ama motoru hakkında yorum yapmak için düzgün rodaj yapılmış bi motor kullanmak lazım sanırım
ylmzzz
16 Kasım 2006, 05:07
çinlilerle karşılaştırınca demişsiniz, belki yazılmıştır ama bide ben yazayım. bu motorda çin malı, ve sadece ybr ye rakip olması için türkiyeye getirilmiş ve fiyatı ve +25 cc düşünüldüğünde başlangıç motoru olarak ybr nin yerini alır. ama açıkçası bana kullanılan plastik malzemeler biraz özensiz geldi, seleside rahat diildi. sürüşü iyi ama motoru hakkında yorum yapmak için düzgün rodaj yapılmış bi motor kullanmak lazım sanırım
sele rahatlığı olarak ybr den üstün bence. hem geniş hem rahat bir selesi var.
caberli
16 Kasım 2006, 11:09
YBR de gazı bir türlü sabitleyemedin mi??:silent: gazın nesini sabitleyeceksinki?..gaz kendiliğinden artıyor derken jikle açıkkeni kastettim bu arada...Hem bence daha kötü cbf te jikle açıkken kendin gaz veriyorsun bi müddet öyle bekliyorsun sanırım.. kullananlar daha iyi bilir heralde ama ybrde jikleyi kaldırıp start'a bastığın an gaz kendiğinden çıkıyor 4bin devire yaklaştığındada tamam olmuş demektir, artık yola koyulma vakti:) yani cbfte nezaman ısındığını anlamadığım için açıkçası sorun yaşadım en başta çünkü bir müddet gittikten sorna durdum ve durduğum an hemen stop etti...( heralde tam ısınmadığından..)
He bir de selesi bence YBR den daha rahatsız ve sert :) ama genişlik bakımından cbf'inki geniş..
Ama sesi cidden hoşuma gitti motorun daha bir abi motormuş gibi :D nedeni nedir? şimdi 150 cc olmasından dolayı falan diyeceksiniz ama 25 cclik bir farkta bukadar ses fark eder mi ki??:silent:
Ayrıca son kıyaslama olarak YBR touring/enduro bebesi, CBF te sport touring/sport bebesi gibi benceee:cherry:
Ben de okumuştum senin kıyaslamanı..Bende merak ettim neden sildiklerini:silent: belkide konu başlığı sadece CBF 150 olduğu içindir ne bileyim belki benimkileri de silerler:cherry:
bılmıyorum belkı ılk defa manuel vıteslı bır mootor kullandıgım ıcındır belkı hepsınddır belkı ama ybr ye bındım motor 1. vıteste debrıaj sıkılı hafifi gaz verdım ana bı baktım gaz artıo artıo artıo yanı benım o yuzden kafam karısmıstı
normalde traktörde otomobilde oyle degıldı gaz bellı bır yere gelır dururdu ama ybr de artıodu ıste ondan kafam karıstı hala anlams degılım olayı:rendeer:
piyade
16 Kasım 2006, 13:28
650 km sorunsuz....
erdo2002
16 Kasım 2006, 16:06
""Ayrıca son kıyaslama olarak YBR touring/enduro bebesi, CBF te sport touring/sport bebesi gibi benceee"""
bende yrb 2.ellere bakıyordum ama bu benzetme aklımı karıştırdı şimdi:silent: Birde sesleri farklı demişsiniz:silent: Şunu söylemek gerekirki benim içinde ses önemli.Cbf ye baksam gene ne yapsam:silent: sıfır cbf ile 2.el yrb arasındada 1 milyar fark var en az:silent: :pale:
morrigan
16 Kasım 2006, 20:27
sele rahatlığı olarak ybr den üstün bence. hem geniş hem rahat bir selesi var.
bence rahatsız tamam selesi daha geniş olabilir ama sert ve rahatsız geldi bana..
""Ayrıca son kıyaslama olarak YBR touring/enduro bebesi, CBF te sport touring/sport bebesi gibi benceee"""
bende yrb 2.ellere bakıyordum ama bu benzetme aklımı karıştırdı şimdi:silent: Birde sesleri farklı demişsiniz:silent: Şunu söylemek gerekirki benim içinde ses önemli.Cbf ye baksam gene ne yapsam:silent: sıfır cbf ile 2.el yrb arasındada 1 milyar fark var en az:silent: :pale:
bak ybr125 ile cbf 125 kıyaslanaın bir forum varmış orada aç istersen bu ses olayını sana daha detaylı bilgi verirler benim izlenimim böyleydi ybr de vızvızzz diye ses geliyor cbf te brınnbrıınnn diye:D ne güzel açıkladım değil mi:queen:
erdo2002
16 Kasım 2006, 21:47
bak ybr125 ile cbf 125 kıyaslanaın bir forum varmış orada aç istersen bu ses olayını sana daha detaylı bilgi verirler benim izlenimim böyleydi ybr de vızvızzz diye ses geliyor cbf te brınnbrıınnn diye:D ne güzel açıkladım değil mi:queen:
vızzvız ile brın brınn :) tamamdır süper olmuş açıklama:cat: :P sesli olsa bukadar net anlaşılmazdı:)
hakpek
17 Kasım 2006, 09:42
YBR ile CBF kıyaslama.....
1--YBR'nin süspansiyonları daha yumşak CBF'ninki daha sert
2--YBR'nin selesi daha yumşak CBF'ninki daha sert
3--YBR'nin vitesleri daha yumşak vede kararlı geçerken CBF'nin vitesleri daha sert ve bazende vitesteyken boşa düşme olayı oluyor.
4--CBF'nin vitesini boşa geçirmek biraz sorun oluyor
5--CBF'de 1. vitesten 2.vitese geçerken sert ve trank şeklinde bir ses ile geçiyor..
6--CBF'nin Ön freni biraz zayıf sanırım çift kalıperli olması ve fren elciğine uygulanan kuvvetin ilk uygulanışında yetersiz olması..
7--CBF'nin motoru ısındıktan sonra daha kararlı ve sesiz çalışıyor..
8--CBF daha seri atak ve araçların geçilmesinde gaza tam tepki veriyor.
9--yakıt tüketimi hk.henüz bir şey söylemek dogru olmaz..
10--CBF'nin farları manyetoya baglı olarak yanması akunun saglıgı açısından olumlu ama akşamları ışklarda duruldugunda ve motor devrının düştüğü durumlarda dezavantaj sayılabılır.
11--CBF kılo bakımından agır (130 kg) olmasına karşın kullanımı çok hafif..YBR kılo bakımından hafif (109 kg) olmasına karşın daha hantal..
12--CBF manevralardan sonra çok çabuk kendisini toplama eğilimine giriyor YBR'de bu yok..
13--CBF'nin jantlarını 3 kollu yapmış olsalardı daha hafif olabilirdi..
CBF'nin devir göstergesi olmaması dezavantaj,YBR'nin devir göstergesi var
14--CBF'nin ıkı kişi ile yolda gitmesi gayet rahat..
15--CBF'nin ön frenine basıldıgında motor öne dogru yıgılıyor YBR fazla yıgılmıyor..
Benım şimdiye kadarki tespitlerim bukadar.... sorusu olan....
piyade
17 Kasım 2006, 14:36
Hakpek arkadaşın tespitlerine bazıları hariç katılıyorum .Fakat cbf bazı arkadaşlar ne kadar kıl dı tüy dü deselerde sınıfın da (bence) en kaliteli araç hele benim gibi bir çin liden cbf 150 cc ye geçtiyseniz.
clint
17 Kasım 2006, 18:56
Bugün 350km'yi devirdim ve alet giderek açılıyor, 4.viteste 80'i yine rahat gördü, 5.de daha fazlasını istedi, yapmak istemedim ama gidecem diyordu alet. Vallaha ben şu ana kadar vites geçişleri, o da sadece 1 ile 2 arasındaki zaman zaman ortaya çıkan sorun dışında bir sorun göremedim. Bu arada hala ilk depo benzindeyim ve şu an 350km yaptı bir depo ile ve hala bir 50km daha (belki de fazlasını) yapacak gibi görünüyor, çünkü henüz kırmızının bir üstündeki çubukta duruyor gözterge, üstelik ben trafikte kullandım zaman zaman. Yani aletin ekonomikliği belli oldu gibi.
Selenin rahatsız olduğuna da katılmıyorum, bence çok rahat. Bugün 90km kullandım ve bir rahatsızlık ya da vibrasyon hissetmedim.
erdo2002
17 Kasım 2006, 19:06
YBR ile CBF kıyaslama.....
1--YBR'nin süspansiyonları daha yumşak CBF'ninki daha sert
2--YBR'nin selesi daha yumşak CBF'ninki daha sert
3--YBR'nin vitesleri daha yumşak vede kararlı geçerken CBF'nin vitesleri daha sert ve bazende vitesteyken boşa düşme olayı oluyor.
4--CBF'nin vitesini boşa geçirmek biraz sorun oluyor
5--CBF'de 1. vitesten 2.vitese geçerken sert ve trank şeklinde bir ses ile geçiyor..
6--CBF'nin Ön freni biraz zayıf sanırım çift kalıperli olması ve fren elciğine uygulanan kuvvetin ilk uygulanışında yetersiz olması..
7--CBF'nin motoru ısındıktan sonra daha kararlı ve sesiz çalışıyor..
8--CBF daha seri atak ve araçların geçilmesinde gaza tam tepki veriyor.
9--yakıt tüketimi hk.henüz bir şey söylemek dogru olmaz..
10--CBF'nin farları manyetoya baglı olarak yanması akunun saglıgı açısından olumlu ama akşamları ışklarda duruldugunda ve motor devrının düştüğü durumlarda dezavantaj sayılabılır.
11--CBF kılo bakımından agır (130 kg) olmasına karşın kullanımı çok hafif..YBR kılo bakımından hafif (109 kg) olmasına karşın daha hantal..
12--CBF manevralardan sonra çok çabuk kendisini toplama eğilimine giriyor YBR'de bu yok..
13--CBF'nin jantlarını 3 kollu yapmış olsalardı daha hafif olabilirdi..
CBF'nin devir göstergesi olmaması dezavantaj,YBR'nin devir göstergesi var
14--CBF'nin ıkı kişi ile yolda gitmesi gayet rahat..
15--CBF'nin ön frenine basıldıgında motor öne dogru yıgılıyor YBR fazla yıgılmıyor..
Benım şimdiye kadarki tespitlerim bukadar.... sorusu olan....
Ozaman herşekilde CBF çok önde:cat: :cat: Yorumun için teşekkürler hakpek:rendeer: Bende 2.el yrb düşünüyordum 2 milyar civarı ama biraz daha verip sıfır cbf almak daha mantıklı sanırım saygılar..
slamdunk
17 Kasım 2006, 19:51
Arkadaşlar koruma demiri taktıranlardan biri motorun koruma demirli halinin fotosunu koyabilirse çok sevineceğiz. Benim gibi birçok arkadaş koruma demiri taktırmak istiyordur ama motorda nasıl duracağını görebilmemiz için lütfen yollayın.
insane
18 Kasım 2006, 11:10
http://img145.imageshack.us/img145/9798/img0002un9.jpg
Bu başka siteden bir arkadaşımızın motoru, iznini almadan resmini koydum umarım kızmaz :)
Bu arada Hakpek, 1 ve 15 numaralı gözlermler pek birbirini tutmuyor sanki... Ben de geçenlerde resmini koyduğum cbf'nin üzerine oturdum, selesinin biraz sert olması dışında gayt güzel ve rahat geldi..
Doubt
18 Kasım 2006, 14:28
YBR ile CBF kıyaslama.....
1--YBR'nin süspansiyonları daha yumşak CBF'ninki daha sert
2--YBR'nin selesi daha yumşak CBF'ninki daha sert
3--YBR'nin vitesleri daha yumşak vede kararlı geçerken CBF'nin vitesleri daha sert ve bazende vitesteyken boşa düşme olayı oluyor.
4--CBF'nin vitesini boşa geçirmek biraz sorun oluyor
5--CBF'de 1. vitesten 2.vitese geçerken sert ve trank şeklinde bir ses ile geçiyor..
6--CBF'nin Ön freni biraz zayıf sanırım çift kalıperli olması ve fren elciğine uygulanan kuvvetin ilk uygulanışında yetersiz olması..
7--CBF'nin motoru ısındıktan sonra daha kararlı ve sesiz çalışıyor..
8--CBF daha seri atak ve araçların geçilmesinde gaza tam tepki veriyor.
9--yakıt tüketimi hk.henüz bir şey söylemek dogru olmaz..
10--CBF'nin farları manyetoya baglı olarak yanması akunun saglıgı açısından olumlu ama akşamları ışklarda duruldugunda ve motor devrının düştüğü durumlarda dezavantaj sayılabılır.
11--CBF kılo bakımından agır (130 kg) olmasına karşın kullanımı çok hafif..YBR kılo bakımından hafif (109 kg) olmasına karşın daha hantal..
12--CBF manevralardan sonra çok çabuk kendisini toplama eğilimine giriyor YBR'de bu yok..
13--CBF'nin jantlarını 3 kollu yapmış olsalardı daha hafif olabilirdi..
CBF'nin devir göstergesi olmaması dezavantaj,YBR'nin devir göstergesi var
14--CBF'nin ıkı kişi ile yolda gitmesi gayet rahat..
15--CBF'nin ön frenine basıldıgında motor öne dogru yıgılıyor YBR fazla yıgılmıyor..
ben şunu çok merak ettim açık çası bu 1. madde ile son madde arasında çelişki yokmu. ön süspansiyonu sert olan öne yıgılma yapmaz frenajda kendini öne atmaz. benim tecrübem bunu diyor. acaba bir yanlışlık olmasın. ön süspansiyonu yumuşak olan frene basıldıgında öne dogru salınırsınız...
clint
18 Kasım 2006, 22:31
Arkadaşlar koruma demiri taktıranlardan biri motorun koruma demirli halinin fotosunu koyabilirse çok sevineceğiz. Benim gibi birçok arkadaş koruma demiri taktırmak istiyordur ama motorda nasıl duracağını görebilmemiz için lütfen yollayın.
Ben bir türlü fırsat bulup fotoğraf çekemedim. Yarın bi aksilik olmazsa tüm günümü motorumla geçiricem, koruma demiri ve yan sehpayı kırmızı cbf150'den de size yansıtmış olurum yarın akşama umarım. Benim koruma demiri de siyahtakine benziyor ama sanırım biraz değişiği. Çeşitli açılardan bir kaç poz koyarım yarın gece. Dikkatimi çeken bir şey var yan sehpada motor daha estetik görünüyor göze sanki.:)
gece17
19 Kasım 2006, 02:26
siz ne düşünüyosunuz bilmiyorum ama sanki bı koruma demiri motorun görüntüsünü fena halde bozmuş gibi.tamam belki faydalı bi aksesuar olabilir ama çok cins olmuş bence taktırmyı düşünüyodum ama görünce fikrim değişti birde şu yan sehpayı görsek en güzel bişey olcak:cherry:
bu arada depoyu fulleyen arkadaşlar kaça fullediniz depoyu
ben geçen hafta fulledim 30 lira tuttu sanki bi yanlışlık var daha fazla tutması lazım deilmi 34 civarı falan değilmi depo 13 lt yakıt 2.740
13*2.740=35.62 bu arada bi depoyla max. kaç km yaptınız
herkeze iyi geceler
bişey daha motoru alırken kullanım kulavuzu yada yanında ekstra bişeyler verdilermi bana kullnım kulavuzu falan vermediler ne iş bu anlamadım yani
mithrelios
19 Kasım 2006, 04:17
kullanma kılavuzu mutlaka vardir, cbr 125 in türkçe + 2 tane de baska dillerde olamak üzere 3 tane vardi. alet çantası da olmasi lazim ufak bi tane motorun yaninda verilen.
depoda sürekli bi miktar benzin kaliyor o yüzden 30 YTL ye dolmuştur dert etme.
caberli
19 Kasım 2006, 12:46
sevgili kardeslerım motorumu pazartesı aksam teslım edıolar 3100 ytl motor, koruma demırı, ve yan ayaklık. BU arda bısı sorcam ben kullanma kalvuzuun aldım ıncelemek ıcın su anda elımde okuyodum bı baktım arkasında garantı belgesı bakım tablosu bayı tarafından doldurlması gewreken yerler falan var ama enterasan olarak bayı bana verdı bu kalavuzu ne zaman doldurcaklar bı arkaadasım a da 20 gun sonra vermıslerdı kalavuzu yanı klavuz onemlı dıll mı acaba yoksa gercekten de servıse gıttıgımızde bakıma gıttıgınde falan hep o klavuz uzerınden ıslem yapıolarmı??kafam karısıtı yaw:pale:
clint
19 Kasım 2006, 18:08
siz ne düşünüyosunuz bilmiyorum ama sanki bı koruma demiri motorun görüntüsünü fena halde bozmuş gibi.tamam belki faydalı bi aksesuar olabilir ama çok cins olmuş bence taktırmyı düşünüyodum ama görünce fikrim değişti birde şu yan sehpayı görsek en güzel bişey olcak:cherry:
bu arada depoyu fulleyen arkadaşlar kaça fullediniz depoyu
ben geçen hafta fulledim 30 lira tuttu sanki bi yanlışlık var daha fazla tutması lazım deilmi 34 civarı falan değilmi depo 13 lt yakıt 2.740
13*2.740=35.62 bu arada bi depoyla max. kaç km yaptınız
herkeze iyi geceler
bişey daha motoru alırken kullanım kulavuzu yada yanında ekstra bişeyler verdilermi bana kullnım kulavuzu falan vermediler ne iş bu anlamadım yani
Kullanım klavuzu alırken vermeleri gerekli. Alet çantası da selenin altında zaten kılavuzda tarif ediyor yerini.
Bu arada ben hala ilk depodayım ve bugün km 393 oldu ve hala yedeğe geçmedim. Gösterge kırmızı ibrede iken 3 lt kadar benzin kalır diyor kılavuz da ve ben bugün 47 km yol yaptım kırmızının azıcık üstünde idi, şimdi tam kırmızıda, yedeği de sayarsak demekki 5 - 5,5 lt benzinim daha var. Harika yav.:)
Fotoğraflar için kusura bakmayın makinayı kardeşim almış çekemedim.
Bu arada benim koruma demiri daha küçük ve motorun görüntüsünü de bozmuş değil. Bi türlü foto koyamadım ki göresiniz.:pale:
Neden bilmiyorum şimdi, motorun kırmızısı siyaha göre daha iyi görünüyor gözüme. :)
Bu arada alet her geçen gün açılıyor, 3. viteste 70km'i rahat gördü yine bugün(üstelik çok hafif de yokuş vardı). 4.'te ilk kez 90'a çıktım ama rodaj dolmadan fazla zorlamamak için daha fazlasını yapmak istemedim. 100km sabit hızlarla uzun yola gider mi diye soranlar vardı, rodajı doldurunca tahminim 90 - 110 km hız aralığında rahat rahat uzun yol yapar bu alet. Fakat gerçekten de km yaptıkça motor açılmaya başladı, daha rahat kalkış yapıyor ve daha çabuk hızlanıyor.
Başka bir siteden arkadaşın affına sığınarak koruma demiri için fotoğraf koyuyorum. Benimle aynı yerde takılmış motoruna bu demir, pek iyi bir açı olmasa da fikir verir diye düşündüm. Aynen bu şekil benimki de.
http://img460.imageshack.us/img460/1727/korumademirixxor5.jpg (http://imageshack.us)
erdo2002
19 Kasım 2006, 20:17
clint
bencede kırmızısı daha güzel gibi.Siyah renginde çıkartmalardan ötürü al benisi az.Tabi motorun olsunda KIRMIZ;SİYAH fark etmez:):pr:
falcon07
20 Kasım 2006, 16:40
arkadaşlar yaklaşık 470 km yedeğe düşüyor düşüncede 30 ytl depo ful oluyor yan sehpa taktıran arkadaşlar foto koyarsa iyi olur teşekkürler.
ARBETUS
20 Kasım 2006, 17:49
geçtiğimiz bayramın 3. günü gebze den yenimahalle ye giderken yanımdan bir cbf150 geçti. tanımakta biraz güçlük çektim. çünkü o kadaer şey yazıldı hakkında zayıf cılız diye ama gayet tatmin edici tam anlamıyla doyurucu bir görüntüsü vardı. ve favori rengim olan siyah renkliydi. kullanıcısı arka grenaja TIGER yazmıştı buraya yazmamın sebebi belki o arkadaşımız da sizlerin arasında olabilir. ayrıca motorunuz o kadar sessiz ki yaklaştığını farketmedim.
eğer bir tarzımı belirlememiş olsaydım bu motoru alır mıydım? sanırım alırdım. hem honda hem ucuz hem az yakıyor daha ne olsun ki?
bu tarz motor arayan arkadaşlarıma tavsiye ettiğim bir modeldir. bunları niye mi yazıyorum? yanlış anlamayın motorumdan memnunum. her ne kadar da kaza yapıp sezonu kapattıysak da(sanırım) ben motorumu seviyorum. başta da dediğim gibi tarz olayı ybr titan ve bilumum muadil çinliye oranla sıkı bir alternatif okuduğum kadarıyla her yeni motorda olan rutin sorunlar çıkmış anladığım kadarıyla. yan ayak gibi eksiklikleri var. fakat benim şahsi görüşüm aynaları keşke koyu renkli ya da gövde rengi yapılmış olsaydı çünkü nikelajlı olan birazcık sırıtmış gibi ama dedimya bu kusurlar verdikleri karşısında göz yumulacak türden.
hepinize kazasız keyifli sürüşler. modaya değil güvenliğe önem verin. koruma ekipmanlarını almak için acele edin.(geçen hafta yaptığım kazada omzumu kırdım da :P )
sevgiler.
ultraukala
20 Kasım 2006, 21:48
Yılbaşından sora istediğim motoru alamazsam sanırım tercihimi cbf'den yana kullanacağım...Adı üstünde honda hayat onda...
Bana göre tipi gerçekten güzel son grup resminde kırmızı cbf bana çok güzel gözüktü hep siyah favori rengim olmuştur ama artık ikisinden biri olabilir sanırım benim için önemi yok...Bu arada motoru saran koruma demirleri var böle dümdüz deil onlardan taktıranlar yok mu?
clint
21 Kasım 2006, 00:59
clint
bencede kırmızısı daha güzel gibi.Siyah renginde çıkartmalardan ötürü al benisi az.Tabi motorun olsunda KIRMIZ;SİYAH fark etmez:):pr:
Aynen katılıyorum, siyahta o çıkartmalar biraz daha basit durmuş gibi. Kırmızı motoru daha iyi gösteriyor sanki. Tabii bu benim fikrim. Ama kırmızı aldığıma hiç pişman değilim.
caberli
21 Kasım 2006, 11:17
Aynen katılıyorum, siyahta o çıkartmalar biraz daha basit durmuş gibi. Kırmızı motoru daha iyi gösteriyor sanki. Tabii bu benim fikrim. Ama kırmızı aldığıma hiç pişman değilim.
sevgili kardesım bende oncesenın gıbı dusundum kırmızı ıstedım sonradan sıyah dedım ama kalmmıs sımdı kırmızı mecbur ınsallh pısman olmam
clint
21 Kasım 2006, 16:30
sevgili kardesım bende oncesenın gıbı dusundum kırmızı ıstedım sonradan sıyah dedım ama kalmmıs sımdı kırmızı mecbur ınsallh pısman olmam
Olmazsın merak etme, ben bugün Moda'ya gittim, motoru yan ayakta park ettim ve şöyle uzaktan seyrettim, güzel duruyor abi bu kırmızı da. Tabii siyah da güzel, ama mavi gerçekten kötü bir renk ve motoru kırmızı daha iyi gösteriyor. Herkesin kendi zevki ama ben de dün bir kuryede siyah gördüm, toz içinde daha da kötü göründü. Temizken kırmızı da siyah da güzel.
Bu arada, bugün ilk depomu bitirdim. Alın size veriler.
Genellikle sahil yolu ve şehir içi kullandım ve motor bir depo ile 432km yol yaptı.
Ben acemiliğin de sayesinde biraz devirli kullandığımı itiraf ediyorum. Ama bu halde bile alet 432 km ve yedek depo ile sadece 2 km gittikten sonra benzin aldım. Demekki yedekle beraber bu alet başka bir arkadaşın dediği gibi 460km falan yapacak. Muhteşem diyorum. Başka da bişey demiyorum.
Bu arada ilk depoyu 34ytl'ye fullemiştim, bu kez yedek depo dolu dururken 26,90ytl'ye fullendi depo, Allahtan daha belamızı mı isteyelim. Nazar değmesin deyip sürmeye devam edelim.:):cat:
Ayrıca motor kilometre yaptıkça açıldı ve vites problemleri azaldı. Ben gerçekten çok memnunum, darısı alacak olanların başına.:cat: :cherry:::sorcerer
erdo2002
21 Kasım 2006, 17:10
vallahi bende 2.el yamaha yrb 125 mi alsam yoksa sıfır cbf mi alsam bilemiyorum:silent: aralarında 1 milyar fark varbiri 2200-2400 iken (yamaha yrb 125)diğerinin 2.eli olmadığında sıfırıda 3200-3400.1 milyara kıymakmi gerek acaba:) ama 2.el bulduğum makinada temiz,kmsi düşük.Tabiki sıfır gibi olmamaz.Yrb nin miladı doldumu sizce arkadaşlar?:)cbf ile ortalama e-5 gittiğiniz hız nedir acaba?Sürücüsünü üzmeden kaç km/saat hızla yol alabilir?500km yi geçen arkadaşlar var onlar bir cevaplaya bilirse iyi olur:)saygılar:rendeer:
bence yedek depo ile enaz 60 km gider.bende honda titan vardı yedek depo ile 60 km gidiyordu.YBR ile yedekte 90 küsür km gidiyorum.bence bu motor yedek depo dahil 500 km rahat gider. Ha bu arada bu motoru alan arkadaşlara ve alacaklarada hayırlı uğurlu olsun diyorum
choconut
21 Kasım 2006, 21:16
herkese selam..bende bursa duran kardeşler honda bayisinde cbf150nin testini yaptım,gerçekten güzel motor..fiyatını karşılığını veriyo sonuna kadar..yalnız vites küçültürken gazete kağıdı yırtılması gibi bir ses vardı onu anlayamadım,belki test motoruna özgü olabilir..herkesin motoru hayırlı olsun..saygılar..:cat:
Benim motorun resimleri
http://www.osotrade.com/resim/
adresinde var. Ayrıca dizliklerim motoru çiziyordu. Bir arkadaşın önerisi ile dizliklere mobilya zımbırtılarından taktım. Onun da resmi var. Resimlerde koruma demiri ve yan ayaklığı görebilirsiniz.
Mondial Cross'dan CBF'e geçen biri olarak.
*) arka suspansiyon biraz ağır, servis rodajın bitiminde yeniden bakalım dedi. Normalde suspansiyon üzerinde 3 seviye var. Sert, normal, yumuşak diye. Kitapçıkta anlatıyor.
*) çok daha atik
*) Alçak bir motor. Herkes çok rahat kullanabilir. Alçak olması manevra kabiliyetini arttırıyor.
*) titreşim çok az ama suspansiyonlardan dolayı yol bozuklukları çok etkiliyor
*) Yakıt tüketimi ve yakıt deposu güzel
*) bazen 1. vitesten 2. vitese geçerken ara bir yerde kalıyor ve vites göstergesinde ışık yanmıyor. Tekrar vitesi yükseltmek istediğimde 2. vitese geçiyor.
*) Çok sessiz demişlerdi ama o kadar sessiz değil. Yani motorun çalıştığını duyabiliyorsunuz.
*) Rodajda olduğu için çok zorlamadım ama 80'e rahat çıkıyor. Dalgınlıkla 100'e çıkmışım. Hissetmedim bile :)
*) Şekil şemali çok iyi. Daha büyük bir motor gibi duruyor. Dikkat çekiyor.
*) Kullanım Kitapçığı çok güzel. Bir çok konuyu açık ve net olarak anlatmışlar.İlk motor olarak alınabilecek bir motor. Mondial'de her sorunda servise gitmek gerekiyordu ve servis çıkışında hep başka sorunlar oluyordu. Mesela servisten çıktıktan sonra üzerime doğru sollama yapan arabaya korna çalmak isterken kornanın çalışmadığını fark ediyorsunuz.
Henüz 80 km'de bu kadar.
caberli
22 Kasım 2006, 12:34
dün aksam motorumu getiridiler 1 aylık hüzünlü bir bekleyişten sonra:cherry: motorm muthiş ya izmir/buca da mevlana heykelinin önünde teslim aldım aldıgımda 300 m deydi 200 m sürdüm şimdi 500 m aksam oldugu icin ve acemi oldugum icin pek süremedim müsait bı zamnda baslıcam surmeye ınsallah bir de ufak çaplı kaza bvile yaptım şimdi motoru teslim aldıgım yer ile bizim ev arasında bir cadde var o caddeden biraz inip karsıya gececektım hafif yokus asagı ya motor hızlandı bende bisiklet matıgıyla biraz da heyecan varya bastım el firenine tabi bu arda gazı da vermişim:)motor yavaşca kaydı alltıımdan ve devrildim ama bana hiç birşey olmadı allha şükür motora da koruma demiri sayesinde hic bisi olmadı bir tane cizilk bile yok onun dısında motoru dayımın evıne sagolsun koyduk direksionu adım adım kımıldata kımıldata zorla soktuk icerde ben direksionu kilitledim şimdi hayatta ordan cıkamaz fizik kuralları geregince:)onun dısında hersey cok guzeldi ama teslım eden satıs eleanı seleyı cıkardık yerıne takamdı sımdı sele cıkık duruo ya:pale: nasıl takacaz ogrenıp arıcak benı varmı takmasını bılen bı anlatsın ya klavuzda da anlatıo ama pek bısıı anlasılmıo ya gercı 1. asamayı takıoz yernıe gecırıoz seleyı ama arkasını bastırıp kılıtleyemıoz acaba yerıne tam mı oturtamadık noldukı ama onun dısında motoru cok sevdim bu arada ilk izlenimim su oldu o kadar da sessiz bir motor degılmıs ccok uzun yazdım saygılar...
MORFiNcik
22 Kasım 2006, 12:53
dün aksam motorumu getiridiler 1 aylık hüzünlü bir bekleyişten sonra:cherry: motorm muthiş ya izmir/buca da mevlana heykelinin önünde teslim aldım aldıgımda 300 m deydi 200 m sürdüm şimdi 500 m aksam oldugu icin ve acemi oldugum icin pek süremedim müsait bı zamnda baslıcam surmeye ınsallah bir de ufak çaplı kaza bvile yaptım şimdi motoru teslim aldıgım yer ile bizim ev arasında bir cadde var o caddeden biraz inip karsıya gececektım hafif yokus asagı ya motor hızlandı bende bisiklet matıgıyla biraz da heyecan varya bastım el firenine tabi bu arda gazı da vermişim:)motor yavaşca kaydı alltıımdan ve devrildim ama bana hiç birşey olmadı allha şükür motora da koruma demiri sayesinde hic bisi olmadı bir tane cizilk bile yok onun dısında motoru dayımın evıne sagolsun koyduk direksionu adım adım kımıldata kımıldata zorla soktuk icerde ben direksionu kilitledim şimdi hayatta ordan cıkamaz fizik kuralları geregince:)onun dısında hersey cok guzeldi ama teslım eden satıs eleanı seleyı cıkardık yerıne takamdı sımdı sele cıkık duruo ya:pale: nasıl takacaz ogrenıp arıcak benı varmı takmasını bılen bı anlatsın ya klavuzda da anlatıo ama pek bısıı anlasılmıo ya gercı 1. asamayı takıoz yernıe gecırıoz seleyı ama arkasını bastırıp kılıtleyemıoz acaba yerıne tam mı oturtamadık noldukı ama onun dısında motoru cok sevdim bu arada ilk izlenimim su oldu o kadar da sessiz bir motor degılmıs ccok uzun yazdım saygılar...
Cengiz olm şimdi okudum sele çıkıkmı geziyorsun abi sele önemlidir en yakın zamanda oturt yerine allah korusun hafif hızlarda pek anlamazsın ama bir viraja 50km ile girdiğinde ufacık bile oynasa sele kayar düşersin allah korsun
Aga birde o şekilde sürme yani üzerine oturma selenin dışarda olan çentiklerini üzerine oturduğun için kırabilirsin
caberli
22 Kasım 2006, 12:59
yok be seleyı park ettıkten sonra cıkardık:)
kararsızım
22 Kasım 2006, 17:39
Bende CBF 150 aldım kırmızı renk ama bana biraz yakıtı anlatılanlardan daha fazla yakıyormuş gibi geliyor bende 90 km hıza cıktım bakalım motor daha 160 km de..
caberli
22 Kasım 2006, 17:44
ginger a katılıyorum ama zaten reklamlarında 100 km de 2 litre dio on inanark almamıssındır motru insallh onu geçecektir zaten ama yakıtı yinede az bile
kararsızım
22 Kasım 2006, 17:53
yamaha ybr 125 te kullandım ama bu motoru daha cok sevdim. Hondadan şu anda çok memnunum ataklık deseniz gercekten atak bir motor sanki motorda süspansiyonları biraz yolda sıplatıyor gibime geldi bakalım belki oda motorun alışması gereken bir şürectir ama memnunum..
PIERzig
22 Kasım 2006, 20:00
Cengiz cok gecmiş olsun yaa neyse en kötü kazan bu şekilde olsun:cat:
Bu arada ginger cbf ybr'den daha hızlı ve serii kücük bi drag yaptık cbf ile gecti bizi bu arada cbf 120 yapmaz diyenlere burda hayretler icindeyim neyse herkese iyi sürüşler
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO