Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
mondial50tt
29 Mayıs 2012, 08:26
Aydoğan ı bende merak ediyorum. Sıklıkla aklıma geliyor bu günlerde. Ne yapıyor acaba. Her halde cbf i sattı. Ortamdan uzaklaştı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Yazmaktan keyif alıyorum. Ayrıca fazla ince detayları gözlemlemeyi severim. Aslında çok eski kullanıcı yok genelde yeni arkadaşlar ve km ler düşük, bu yüzden her halde. Çok şeyi gözlemleyebilecek, çok şeyle karşılaşabilecek kadar çok cbf kullandım. Bunun biraz payı var sanırım. Yoksa ne mühendislik var, nede üstün bi zeka :) Mühim olan dostluk, birilerine faydalı olmak.
Yanarım yanarımda, İrfanın düzenlediği Karamürsel gezisinde İst..dan genel çok cbf gördüğüm halde hiç kimseyle tanışma imkanı bulamadığıma yanarım. Belki o gezide forumdan İstanbul lu bi çok arkadaş vardı. İnşallah bi gün şöyle bi cbf buluşması yapmak kısmet olur ortak bi noktada.
Bir cbf buluşması benimde hayalimde hep , ne kadar istanbulda olmasam ve gezi olmuş olsa katılamayacak olsamda ... Ben 2005 den uyeyim siteye fakat cbf yeni olduğu icin cbf de oldukça acemiym, kOnunun bilirkişisi olmandan dolayı teşekkürler :)
mondial50tt
29 Mayıs 2012, 12:44
42 t dişliyi an itibari ile taktırmış bulunmaktayım , hadi hayırlısı bakalım
mkaptan
29 Mayıs 2012, 13:03
42 t dişliyi an itibari ile taktırmış bulunmaktayım , hadi hayırlısı bakalım
bize gözlemlerini yazarsan mutlu oluruz keza bende bu hafta taktırmayı düşünüyorum
blueway2
29 Mayıs 2012, 13:08
Hayırlı olsun eğirdir festivaline giden yokmu bu hafta sonu?
mrtdem
29 Mayıs 2012, 16:40
arkadaşlar motor viteste,debriyaj sıkılı motor sehpadayken teker döner.tekeri elinizle tutmaya çalıştığınızda rahatlıkla duruyorsa debryaj ayarıyla alakası yok.ama eğer tutamıyosanız ki bunu motorun üzerinde iken 1 e taktığınızda silkeleme olarak algılarsınız,işte bu durumda ayar gerekiyor yani debriyajınız ayırmıyor anlamına gelir.boş yere ayarlarınızla oynamayın. gözlem sırasına göre giderseniz arızayı veya sorunu daha rahat yakalarsınız.birde lütfen elinizle tekeri dış kısımda hafifçe durdurmaya çalışın ve sakın o anda debriyajı bırakmayın eliniz yanlışlıkla cantın arasına girip tehlikeli bi hal alabilir.teker dönme esnasında barmaklarınızı sürtmeniz dahi tekeri durduracaktır aksi taktirde sorun var demektir
baycall
29 Mayıs 2012, 17:09
arkadaşlar motor viteste,debriyaj sıkılı motor sehpadayken teker döner.tekeri elinizle tutmaya çalıştığınızda rahatlıkla duruyorsa debryaj ayarıyla alakası yok.ama eğer tutamıyosanız ki bunu motorun üzerinde iken 1 e taktığınızda silkeleme olarak algılarsınız,işte bu durumda ayar gerekiyor yani debriyajınız ayırmıyor anlamına gelir.boş yere ayarlarınızla oynamayın. gözlem sırasına göre giderseniz arızayı veya sorunu daha rahat yakalarsınız.birde lütfen elinizle tekeri dış kısımda hafifçe durdurmaya çalışın ve sakın o anda debriyajı bırakmayın eliniz yanlışlıkla cantın arasına girip tehlikeli bi hal alabilir.teker dönme esnasında barmaklarınızı sürtmeniz dahi tekeri durduracaktır aksi taktirde sorun var demektir
Hiç dikkat etmemiştim,dediklerini uygulayacağım.
mondial50tt
29 Mayıs 2012, 18:09
bize gözlemlerini yazarsan mutlu oluruz keza bende bu hafta taktırmayı düşünüyorum
forumdan değiştiren Arkadaşların da yorumları mevcut , bende farkettigim yorumları yazarım değiştirirken belli beklentilerim var dü inşallah bu degisiklikleri karşılar
Cazador45
29 Mayıs 2012, 20:20
Selam beyler bu yeni kasalardaki tekleme problemi çözüldümü formu takip etmiyorumda bugünlerde benim motorda teklemeye başladı ama öyle herkesinki gibi değil bu durumla karşılaşan arkadaşların çoğu 5000 5500 devirle sabit hızla giderken arasıra yaşanan birşey diye bahsediyorlar ama benim motorda düşük devirlerde oluyor genelde ilk kalkış esnasında ve vites farketmeksizin 2000 ila 5000 devir aralığında oluyor gaza yüklenince tekleme yok yada 5. vites 6000 devirden sonra hiç sorun yok sadece düşük devirlerde ve kalkışlarda yapıyor hava flitresi buji ve yağını yeni değiştirdim benzinide sürekli aynı yerden alıyorum bugün yakın görüştüğüm bir usta var ona bahsettim motoru denedi ve emme sübabından kaynaklandığını söyledi sübap sıkı açmıyor soğukken getir halledelim dedi nedenli doğrudur bilmiyorum ama usta işin erbabı biri böyle bir sorunla karşılaşıpta sorunu çözen bana yardımcı olabilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum hayırlı günler
K o r @ y
29 Mayıs 2012, 20:34
Selam beyler bu yeni kasalardaki tekleme problemi çözüldümü formu takip etmiyorumda bugünlerde benim motorda teklemeye başladı ama öyle herkesinki gibi değil bu durumla karşılaşan arkadaşların çoğu 5000 5500 devirle sabit hızla giderken arasıra yaşanan birşey diye bahsediyorlar ama benim motorda düşük devirlerde oluyor genelde ilk kalkış esnasında ve vites farketmeksizin 2000 ila 5000 devir aralığında oluyor gaza yüklenince tekleme yok yada 5. vites 6000 devirden sonra hiç sorun yok sadece düşük devirlerde ve kalkışlarda yapıyor hava flitresi buji ve yağını yeni değiştirdim benzinide sürekli aynı yerden alıyorum bugün yakın görüştüğüm bir usta var ona bahsettim motoru denedi ve emme sübabından kaynaklandığını söyledi sübap sıkı açmıyor soğukken getir halledelim dedi nedenli doğrudur bilmiyorum ama usta işin erbabı biri böyle bir sorunla karşılaşıpta sorunu çözen bana yardımcı olabilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum hayırlı günler
sorunu çözdüler.. eğer problem yaşıyorsan servis karbüratörünü değiştiriyor.. bu yönde sıkıntı yok..servis tüm sorunlarını halledecektir
harun27
29 Mayıs 2012, 21:00
arkadaşlar motor viteste,debriyaj sıkılı motor sehpadayken teker döner.tekeri elinizle tutmaya çalıştığınızda rahatlıkla duruyorsa debryaj ayarıyla alakası yok.ama eğer tutamıyosanız ki bunu motorun üzerinde iken 1 e taktığınızda silkeleme olarak algılarsınız,işte bu durumda ayar gerekiyor yani debriyajınız ayırmıyor anlamına gelir.boş yere ayarlarınızla oynamayın. gözlem sırasına göre giderseniz arızayı veya sorunu daha rahat yakalarsınız.birde lütfen elinizle tekeri dış kısımda hafifçe durdurmaya çalışın ve sakın o anda debriyajı bırakmayın eliniz yanlışlıkla cantın arasına girip tehlikeli bi hal alabilir.teker dönme esnasında barmaklarınızı sürtmeniz dahi tekeri durduracaktır aksi taktirde sorun var demektir
Kardeş dogru söylüyosun bugun servise gittigimde eleman ne kadar orta sehbalı tekeri dönebilecek motor varsa calıstırdı gosterdi bu normal dedi eger sni motor goturmeye çalısıyorsa sorun var demektir dedi....
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------
Şanzıman kısmında bi sorun yoktur, tamamiyle debriyaj telinin gerginlik ayarı, sanırım debriyajın biraz erken kavrıyor. Debriyaj manetinin hemen deb. teli çıkışında plastik bi kılıf var. O kılıfı çekince altında deb. boşluğunu ayarlayabileceğin bi arar vidası mevcut. Elinden geliyorsa deneme yanılma şeklinde oradan ayarlayabilirsin. Bu ayar vidasını saat yönünün tersine bir tur çevir ve sık. Bir de böyle dene bakalım. Böylece debriyajın biraz daha geç kavrayacak ama deb. sıktığında balatan eskisinden daha iyi ayırmış olacak, eğer deb. ayarın kaynaklı ise bu şekilde önüne geçersin. Ama halen devam ediyorsa bence bi sorun yok. Zaten kesinlikle şanzıman arızası falan değil, rahat ol. Bunu birde motor sıcakken dene, tahmin ediyorum aynı şekilde tekerlek hareketi olmayacaktır. Her halde bunu motoru ilk çalıştırma anında deniyorsun. Yağ ideal çalışma sıcaklığına ulaştığında bu olumsuz gözlemin büyük ölçüde iyileşmiş olacaktır. Yağ daha soğuk ve ideal çalışma sıcaklığına ulaşmış yağa nazaran viz.. si daha kalın olduğu için deb sıksanda, daha yoğun olan malzeme balataya ufak çaplıda olsa kuvvet uygulamaya devam ediyor ve teker dönmesi gözlemliyorsun.
Mesela benim motorda aynı olumsuzluğu şöyle yaşıyorum. Motor soğuk ilk çalıştırma anında 1. vitesteylen deb. basıp çalıştırdığımda, ilk marş anında motor hafif bi ileri gitme eğilimi ile çalışıyor ve sıklıkla stop ediyor. İlk çalıştırmada rölanti düşük oluyor, motorda soğuk. Yağ hala kalın deb. sıkılıda olsa vitesteki motorda kalın yağ hafif bi baskı yapıyor. Ve bu yüzden motor sıkça stop ediyor. Ama 2-3 dk sonra bu olumsuzluk ortadan kalkıyor. İşte motoru ısıtmadan yola çıkmayın derler ya, belkide cbf 150 için bu konudaki en güzel örneklerden biri du. Debriyaj yarım güzel. Bi sıkıntı yok. Debi ayarını ve bu olumsuzluğu motor sıcakken gözlemle. Motorun üstündeyken düz yolda 1. viteste motor sıcakken motor gitmek istiyormu gitmek istemiyormu. Buna göre hareket et. Gitmek istemiyorsa sorun yok. Birde deb.. tam ayırmıyorsa birden boşa atmakta zorlanırsın. Hiçbi ayarsızlık yoksa en kötü 1-2 yarım deb. da 1 den boşa geçer. Ama deb. iyi ayırmıyorsa, ayarsızsa, 1 den boşla atmak için baya uğraşman gerekebiliyor. Beneski ayarına getiremekce bu testleri yapmadan debriyajım ayarsız düşüncesine kapılma ve ayarı ile oynama. Bence geç kavrayan deb. sürüş konforunu olumsuz etkiliyor. Ufak parmak hareketleri ile deb.. oynayabilmek hem sürüş için daha konforlu, hem daha pratik, hem daha güvenli. Çok ayırsın diye ayarlamaya çalışırsın. Bu sefer geç kavrar. Hoşuna gitmez. Sonra eski ayarına getirmek için uğraşırsın.
Birde yağın 10-50 veya 15-50 ise motor soğukken bunu daha fazla yaşarsın. Yani orta sehpada deb. sıkılıyken vitesteki motorun tekerinin dönmesi, vites büyüttükçede tekerin hızlanması olayını.
Benim motorda soğukken bahsettiğin şeyi yapıyor ama sıcakken neredeyse hiç bi teker dönmesi falan olmuyor orta sehpadaylen. Her hangi bi yolculuktan sonra dene. Bakalım nasıl gözlemleyeceksin.
Abi ısınınca çok az bi değişiklik oldu ya 13-14 km yol gittikten sonra ama bu durum normalmiş çok şükür bişey yokmus motorumda:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
birde yagım 10-40 castrol tek sorunum sanki biraz çabuk ısınıyo onun dısında gayet memnunum yagımdan
şentürk
29 Mayıs 2012, 21:23
Selam arkadaşlar iki hafta önce gaziantep - Diyarbakır yaklaşık 700 km. yaptım. ve geldikten sonra 1000 bakımını yaptım ve 10-50 yağ koydurdum servise...Arkadaşlar hava kapalı ve rüzgarlı olmasına karşın beni yormadı.Yanlız arka çanta bağlantıları rüzgardan olsa gerek gevşedi.Urfada biraz sağlamlaştırdım.Serviste ise kalıcı ve sağlam bir duruma getirdiler.Birde arkadaşlar koruma giysi si şart olduğunu anladım.Çünkü üşüdüm :cherry: Çok seviyorum motorumu ve iyiki cbf almışım dedim...
harun27
29 Mayıs 2012, 21:39
Kardeş koruma şart üşümemek için değil olası (olmaması temennimiz tabi) bi kaza durumunda bize zarar gelmemesi açısından
Cazador45
29 Mayıs 2012, 21:52
sorunu çözdüler.. eğer problem yaşıyorsan servis karbüratörünü değiştiriyor.. bu yönde sıkıntı yok..servis tüm sorunlarını halledecektir
Biraz araştırdım karbüratörün tahliye hortumuna ORİFİS diye bir parça takıyorlarmış küçücük birşey sadece o parçayla halledebilirsek sorunu ne mutlu bize en azından motoru açtırmak zorunda kalmıcaz desene bizim usta fıs :S
şentürk
29 Mayıs 2012, 21:59
Ben rüzgar için mont ve rüzgar geçirmez pantolondan bahsetmiştim.Koruma ayrıca alınıyor değilmi?
cd0345
29 Mayıs 2012, 22:25
arkadaşlar ben diyorumki istanbulda pek güzel yer yok böyle güzel birşey yapabileceğimiz benim bildiğim kocaeli tarafında haziran ayında bi etkinlik düzenleyelim herkes gelebilir olsun cbf almayı düşünen başka motoru olan arkadaşlarda gelir iyi olur hemde eski cbf çiler filan ve bakarsınız bu geziyi "geleneksel CBF şenliği" gibi birşeye çeviririz gelecek yıllarda? (kocaeli dememin sebebi anadoludan belki uzun yol yapıp gelcek arkadaşlar için rahatlık olur
arkadaşlar birde bir sorum olacak size dizlik arıyorum ama içten giyilen tarzda kullanan varmı yada gören?
http://www.tech90.com.tr/u-tech90_pro_dizlik-2199.html
buna benzer
Ahmet N.
29 Mayıs 2012, 22:50
http://www.tech90.com.tr/u-tech90_pro_dizlik-2199.html
buna benzer
Dizlik çok güzel,şık ve kullanışlı birşeye benziyor..Ne amaçlı kullanılan bir dizlik bu acaba?
Motosiklet içinse ben alırım bundan.
jackal_64
29 Mayıs 2012, 23:16
Yaa benim fren lambası yanmiyor büyük ihtimal ampul patladı servisemi gideyim yoksa normal bi tamirciyemi yada kendimmi takayim...
chemical
29 Mayıs 2012, 23:20
Dizlik çok güzel,şık ve kullanışlı birşeye benziyor..Ne amaçlı kullanılan bir dizlik bu acaba?
Motosiklet içinse ben alırım bundan.
knox koruma Ahmet abi motosiklettede kullanabilirsin. Zaten bunu genelde kevlar pantolonların içine giyiyolar zaten linkteki sitede kevlar pantolon satıyor.
Ahmet N.
29 Mayıs 2012, 23:33
knox koruma Ahmet abi motosiklettede kullanabilirsin. Zaten bunu genelde kevlar pantolonların içine giyiyolar zaten linkteki sitede kevlar pantolon satıyor.
Nihat;Korayın aldığı H4 zenon dan 1 takım sipariş verip 50-50 paylaşacak birini arıyorum...Çift satılıyor 100 tl den. düşünmezmisin zenon ampul takmayı motora.
Dün motorun yakıtını ölçtüm 100 km de 12 Tl benzin yakmış.90-100 km/h kullanımla.
jackal_64
29 Mayıs 2012, 23:51
Yaa benim fren lambası yanmiyor büyük ihtimal ampul patladı servisemi gideyim yoksa normal bi tamirciyemi yada kendimmi takayim...
Yahu benim sorum cevaplanmazmi yahu :(:(
K o r @ y
29 Mayıs 2012, 23:53
Yahu benim sorum cevaplanmazmi yahu :(:(
ampulun patlamıştır.. al bi tane kendin değiştir.. çok basit.. eğer olmazsa servise git..
cd0345
30 Mayıs 2012, 00:07
Dizlik çok güzel,şık ve kullanışlı birşeye benziyor..Ne amaçlı kullanılan bir dizlik bu acaba?
Motosiklet içinse ben alırım bundan.
evet tech 90 motosiklet giyim markasıdır
türk üretimi olup tüm ürünler avrupa birliği (CE) onaylıdır
ve pantolonlarına fuarda baktım kevlar kumaşta son nokta bence çok kaliteli ki test videosunuda izledim almayı düşünenler hiç tereddüt etmesin bence
bende çok beğendimde işte alternatif bişi çıkar diye hemen ilk gördüğümü almayayım dedim
ethemm76
30 Mayıs 2012, 01:01
Arkadaşlar, yeni branda ve bir sonraki yağ değişimi için yağ aldım. Yağı deneyim etmeyi sabırsızlıkla bekliyorum fakat 5oo km daha var yağ değişmine. İleri seviyede memnun kalacağıma eminim. Gözlemlerimi paylaşacağım.
Branda deluchi marka çok kaliteli bir ürün. Motoru tamamiyle kapatıyor, alt kısmılastikli ve kemer sistemi ile tamamen motoru kapatmak mümkün, held gibi hantal ve ağır değil. Held sıcakta çok fazla ısınıyor, sanki dokununca yırtılacakmış gibi bir hal alıyordu. Ayrıca kışın held bırandanın üstüne yağan yağmur gece donduğunda donan buz ve soğuk held branda da çatlaklar oluşmasına sebep olmuştu. 1 senede ömrü bitti. Yorgan ipi ile dikiş iiğnesi ile dikmekten bi hal olmuştum yırtıklarını. Hepimiz iyi biliriz ama inanın daha iyiside varmış. Held in olumsuz dış ortamlara karşı dayanımı düşük ve ömrü kısa. Branda çok güzel tavsiye ederim. Büyük beden olarak satılıyor. Motorun her yerini tamamiyle kapatmasını istediğim için bilerek aldım. Düşünen olursa iki ürünün de linkini veriyim.
http://www.feyizoglu.com/Motosiklet-Brandasi-Buyuk-Beden-_46563.html#0
http://www.feyizoglu.com/10W50-Motosiklet-Yagi_46837.html#0
Fotolar :)
http://c1205.hizliresim.com/x/x/74lhs.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1205.hizliresim.com/x/x/74m9g.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1205.hizliresim.com/x/x/74md1.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1205.hizliresim.com/x/x/74lhs.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
Yaa benim fren lambası yanmiyor büyük ihtimal ampul patladı servisemi gideyim yoksa normal bi tamirciyemi yada kendimmi takayim...
Arka freni sıkınca yanmıyorsa arka fren müşürü ayarı bozulmuşta olabilir, bu müşür birtaz dandik zaman zaman wd 40 la falan yağlamak makbuldür. Bazen takılabiliyor, bazen lambayı yakmıyor vb. Müşür sol gri kapağın altlarına kalıyor. Bi kaç kez yaşamıştım. Başka bir cbf te de yaşadık. Ama önü sıktığında da yanmıyorsa kesin ampul patlamıştır. Ampülü değiştirmen yeterli.
mondial50tt
30 Mayıs 2012, 01:02
Arkadaşlar, yeni branda ve bir sonraki yağ değişimi için yağ aldım. Yağı deneyim etmeyi sabırsızlıkla bekliyorum fakat 5oo km daha var yağ değişmine. İleri seviyede memnun kalacağıma eminim. Gözlemlerimi paylaşacağım.
Branda deluchi marka çok kaliteli bir ürün. Motoru tamamiyle kapatıyor, alt kısmılastikli ve kemer sistemi ile tamamen motoru kapatmak mümkün, held gibi hantal ve ağır değil. Held sıcakta çok fazla ısınıyor, sanki dokununca yırtılacakmış gibi bir hal alıyordu. Ayrıca kışın held bırandanın üstüne yağan yağmur gece donduğunda donan buz ve soğuk held branda da çatlaklar oluşmasına sebep olmuştu. 1 senede ömrü bitti. Yorgan ipi ile dikiş iiğnesi ile dikmekten bi hal olmuştum yırtıklarını. Hepimiz iyi biliriz ama inanın daha iyiside varmış. Held in olumsuz dış ortamlara karşı dayanımı düşük ve ömrü kısa. Branda çok güzel tavsiye ederim. Büyük beden olarak satılıyor. Motorun her yerini tamamiyle kapatmasını istediğim için bilerek aldım. Düşünen olursa iki ürünün de linkini veriyim.
http://www.feyizoglu.com/Motosiklet-Brandasi-Buyuk-Beden-_46563.html#0
http://www.feyizoglu.com/10W50-Motosiklet-Yagi_46837.html#0
Fotolar :)
http://c1205.hizliresim.com/x/x/74lhs.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1205.hizliresim.com/x/x/74m9g.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
[/COLOR]
Arka freni sıkınca yanmıyorsa arka fren müşürü ayarı bozulmuşta olabilir, bu müşür birtaz dandik zaman zaman wd 40 la falan yağlamak makbuldür. Bazen takılabiliyor, bazen lambayı yakmıyor vb. Müşür sol gri kapağın altlarına kalıyor. Bi kaç kez yaşamıştım. Başka bir cbf te de yaşadık. Ama önü sıktığında da yanmıyorsa kesin ampul patlamıştır. Ampülü değiştirmen yeterli.
motul yağı kaça aldınız
ethemm76
30 Mayıs 2012, 01:04
motul yağı kaça aldınız
Verdiğim linki tıklayabilirsin :) 30 tl.
mondial50tt
30 Mayıs 2012, 01:08
Verdiğim linki tıklayabilirsin :) 30 tl.
tamam üstad farketmemişim, senin su an kullandığın nedir, hangisini tavsiye edersin benim değişim vaktim geldi sayılır
ethemm76
30 Mayıs 2012, 01:51
tamam üstad farketmemişim, senin su an kullandığın nedir, hangisini tavsiye edersin benim değişim vaktim geldi sayılır
Castrol 10w-50 de gayet güzel. Repsolün 10-50 side gayet kalitelidir. Fiyatlarıda aşağı yukarı bu seviyelerde.
Ahmet N.
30 Mayıs 2012, 01:54
Hayırlı olsun Ethemciğim güle güle kullan,brandan çok güzelmiş...Motulu sen dene bende 4000 bakımda iphone deniyeceğim...
Benimde sipariş verdiğim ön camla depo kılıfı yarın geliyor,onları takacağım...Pirelli duraction lastikleride büyük ihtimal alacağım 1 kaç hafta içinde,son kararım odur..Michelin tuzlu geldi bana.
baycall
30 Mayıs 2012, 09:24
Sizin de ön frene asılınca gidonda sallantı mevcut mu?
ümit_150_zc
30 Mayıs 2012, 10:14
günaydın herkese..bir sorum olcak bu depo kılıfı yagmurda ıslandıgı zama m
depoda pazlanma iz v.s bu şekilde izler bırakıyormu..
bu iz vb olmaması için ne yapılmalıdır..?
blueway2
30 Mayıs 2012, 10:25
Günaydın,bu thermoform termal içlikler teri emer diyor yazısında, giyilse faydası olurmu acaba, yazın ilkbahar aylarında kullanan varmı acaba?
dincer59
30 Mayıs 2012, 11:01
[QUOTE=şentürk;2700040]Ben rüzgar için mont ve rüzgar geçirmez pantolondan bahsetmiştim.Koruma ayrıca alınıyor değilmi?[/QUOTE
Şentürk kardeş aşagıda örnek olarak linklerini verdiğim mont ve pantolonlarda zaten omuz, dirsek, eklem yerlerinde falan korumaları var seni hem rüzgardan hem düşme kalkmalardan koruyacaktır ayrı ayrı birşeyler almıyorsun yani yalnız linkteki mont sıcak havalarda kullanılacak bişey ben ilk olarak bundan almıstım mayısta üşürsün sonrasında yaz sonuna kadar acaip rahattır ifil ifil araştırın arkadaşlar buraya yazı yazabiliyorsanız interneti kullanabiliyorsunuz demektir.
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BERING-AERO-YAZLIK-CEKET-pmu566.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-4-MEVSIM-PANTOLON-pmu1736.html
yada
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4RIDERS-KEVLAR-DESTEKLI-KOT-PANTOLON-pmu1737.html
şentürk
30 Mayıs 2012, 13:23
Teşekkür ederim
Ahmet N.
30 Mayıs 2012, 15:28
sipariş verdiğim depo kılıfı ile ön cam geldi..
Fakat arkadaşlar depo kılıfının içinden bağlantı için ip,lastik vs. bişey çıkmadı ,kılıfın montajı tam olarak nasıl yapılıyor..
halepli
30 Mayıs 2012, 16:57
ahmet abi deponun tarafındaki grenajları çıkartacan sonrada kılıfı takacan sonra tekrar grenajları takacan yani grenajın içinden geçecek benim facedeki cbf resimlerine bakabilirsin
---------- Post added at 15:57 ---------- Previous post was at 15:54 ----------
yapamazsan motorcuya götür 5 liraya takarlar biraz uğraştırcı iş
cbr125cbr
30 Mayıs 2012, 17:39
sipariş verdiğim depo kılıfı ile ön cam geldi..
Fakat arkadaşlar depo kılıfının içinden bağlantı için ip,lastik vs. bişey çıkmadı ,kılıfın montajı tam olarak nasıl yapılıyor..
İp değil de kılıfın kenarlarında sert çengel gibi birşeyler var, kılıfı depoya tam oturttuğunda o çengelleri deponun kenarlarına geçiriyorsun, Grenajları çıkarmaya gerek yok aslında, yan kapakları söküp grenajların üst tarafında depo ile bağlı olan vidaları sökmen yeterli olacaktır, daha sonra iki taraftan bir-iki cm esnettiğinde dışarıya doğru , o şekilde kalacaktır kılıfı geçirip grenajları yerlerine oturtup söktüğümüzün tersi sırası ile eski yerlerine vidalıyoruz.
Cazador45
30 Mayıs 2012, 18:09
Arkadaşlar benim motor tekliyordu dün servis değilde tanıdık bir ustaya götürdüm oda eline tornavidayı alır almaz direk hava ayarıyla oynadı hepten bozdu şimdi motor rolantide sabit çalışmıyor devir 1500 ile 2000 arası değişiyor bujiye baktım siyah kurum bağlamış bujiyi takalı 3 gün oldu daha yeni olduğu halde buji bozuldu tekleme devam ediyor motor boğuluyor hava ayarı iyice bozuldu motor 2011 model yani karbüratörü fişli yeni karbüratör buna biz hava ayarı yapamayız herhalde servis bu sorunu çözebilirmi yoksa karbüratörü bozmuş olabilirmiyiz karbüratör fiyatlarını bilen varmı aranızda
ethemm76
30 Mayıs 2012, 18:24
sipariş verdiğim depo kılıfı ile ön cam geldi..
Fakat arkadaşlar depo kılıfının içinden bağlantı için ip,lastik vs. bişey çıkmadı ,kılıfın montajı tam olarak nasıl yapılıyor..
Seninde malzemelerin hayırlı olsun, bende yaz geldi diye kışlık camı söktüm orj.. camı taktım :) Gidonuda biraz kaldırabildim bu sayede, Şimdi biraz daha dik bi posizyonda sürebiliyorum.
Depo kılıfı montajı ile ilgili açık ve net cevaplar gelmiş zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
günaydın herkese..bir sorum olcak bu depo kılıfı yagmurda ıslandıgı zama m
depoda pazlanma iz v.s bu şekilde izler bırakıyormu..
bu iz vb olmaması için ne yapılmalıdır..?
Bir seneyi aşkın bir süre sonra dahi depo kılıfını söktüğümde eski motorumda böyle olumsuz bi gözlemim olmamıştı. Hatta diğer grenajlarda hafif bir solma varken depon cam gibi tertemiz boyası hiç solmamış bir şekilde duruyor.
cd0345
30 Mayıs 2012, 23:09
Günaydın,bu thermoform termal içlikler teri emer diyor yazısında, giyilse faydası olurmu acaba, yazın ilkbahar aylarında kullanan varmı acaba?
abi bu ürün ye ni tanıtım fiyatı alt üst çok iyi ve kaliteli ark. kullanıyor bende alacağım
http://www.tech90.com.tr/u-tech90_termal_IclIk_takim-2181.html
blueway2
31 Mayıs 2012, 00:08
abi bu ürün ye ni tanıtım fiyatı alt üst çok iyi ve kaliteli ark. kullanıyor bende alacağım
http://www.tech90.com.tr/u-tech90_termal_IclIk_takim-2181.html
Sagolasın cihatım verdigin deger ve cevapların icin urun guzel bu ter emicilik olayı ilkbahar ve yazında ise yararmi malum cok terliyor insan boyle urunler kuru tutar diyor ozelliklerinde.
zeymen
31 Mayıs 2012, 01:44
cbf 150 arka çanta demiri elimde bir tane var. siyah renkli sonradan takılanlardan değil , orjinal kendi çanta taşıyıcısı , hiç kullanılmamıştır. fiyatı 60 tl'dir. ihtiyacı olan bana mesaj atabilir.
jackal_64
31 Mayıs 2012, 09:58
Arka freni sıkınca yanmıyorsa arka fren müşürü ayarı bozulmuşta olabilir, bu müşür birtaz dandik zaman zaman wd 40 la falan yağlamak makbuldür. Bazen takılabiliyor, bazen lambayı yakmıyor vb. Müşür sol gri kapağın altlarına kalıyor. Bi kaç kez yaşamıştım. Başka bir cbf te de yaşadık. Ama önü sıktığında da yanmıyorsa kesin ampul patlamıştır. Ampülü değiştirmen yeterli.
Ethem dediğin gibi sorun müşürdeymiş servise gittim müşürü ayarladı sorun kalmadı..teşş
baycall
31 Mayıs 2012, 12:46
Ben de dün bir NKG buji (uzun yolda lazım olabilir diye düşündüm),ön fren balatası(Orjinal dedi satıcı 10 tl imiş aldım lazım olur diye ama made in china yazısı biraz dikkatimi çekti hala orjinal mi emin değilim umarım hata etmemişimdir),wd40 aldım
Ahmet N.
31 Mayıs 2012, 12:55
Arkadaşlar motorunda rüzgar camı olmayanlara şiddetle öneriyorum...Yahu bir cam motorun gidişini,performansını bu kadar etkilermi ?
Motorun hızı sürekli rüzgarın şiddetine yönüne göre değişiyordu,şimdi 105-110 gibi hızlarda stabil devam ediyor motor.
mondial50tt
31 Mayıs 2012, 13:58
Rialli den aldığım 42 t dişli yanık çıktı sanırım orta sehpa vites de iken zincir atlama yapıyor , inşallah geç olmadan farketmisimdir yoksa rulmanlar bozuldu ise basıma is aldım demektir :(
Ahmet N.
31 Mayıs 2012, 14:04
Rialli den aldığım 42 t dişli yanık çıktı sanırım orta sehpa vites de iken zincir atlama yapıyor , inşallah geç olmadan farketmisimdir yoksa rulmanlar bozuldu ise basıma is aldım demektir :(
Geçmiş olsun; ben sana teklif etmiştim orjinal dişli buldum burada 35 tl ye...sana kargoyla gönderebilirim diye.
mondial50tt
31 Mayıs 2012, 14:50
Geçmiş olsun; ben sana teklif etmiştim orjinal dişli buldum burada 35 tl ye...sana kargoyla gönderebilirim diye.
:( kötü bir tecrübe oldu tek korkum rulmanlar 20 km kullanmamisimdir belki ama iste bı ayarı bozulursa bas ağrıtacak :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
Rialli ile görüştüm ilk defa böyle bir şikayet aldığını söyledi, zincir yada gergi de sorun olabileceğini söyledi :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
Zincirin sorun olacağını sanmıyorum daha 2300 li km lerde cbf.
baycall
31 Mayıs 2012, 15:04
Rialli den aldığım 42 t dişli yanık çıktı sanırım orta sehpa vites de iken zincir atlama yapıyor , inşallah geç olmadan farketmisimdir yoksa rulmanlar bozuldu ise basıma is aldım demektir :(
Nasıl bir zincir atlaması bu?
mondial50tt
31 Mayıs 2012, 15:10
Nasıl bir zincir atlaması bu?
Sanki zincir bugumlari sıkışmış gibi , tak tak diye ses çıkarıyor teker dönüşünü de sekmeye uğratıyor
baycall
31 Mayıs 2012, 15:25
O bende de var sanırım.ethem abimiz bu konuya bir el atıverse.. :sunny:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO