PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763

acemi60
22 Ekim 2011, 16:13
Yeni benzin deposu beklemekten vazgeçtim. Çünkü artık gönderecekleri benzin deposunun düzgün bir şey olacağına inancım kalmadı. Motorumdaki depo hasarının üzerini karbon folyo ile kaplatmayı düşünüyorum. Dün Honda Müşteri İlişkileri Departmanını arayarak Yeni benzin deposu takılması hakkımdan vazgeçtiğimi söyledim. Bunun yerine motoru satın alırken ödediğim bedelin bir kısmının bana iade edilmesi için bir şey yapıp yapamayacaklarını sordum. Görüştüğüm Burak bey "Tekrar size döneceğiz" dedi. Bakalım bekleyip göreceğiz. Her gelişmeyi adım adım burada yazacağım.

ethemm76
22 Ekim 2011, 16:21
:cat: 2011 gerçekten daha atak

2010 ve öncesinde arkada 42 t dişli var. 2011 lerde arkayı 43 t yaparak sözde tork arttırmışlar. Tek fark bundan kaynaklanıyor.Hemen 42 t ile değiştirdim arkayı. Aynı eski motorum gibi oldu. 43 t motora çok yazık ediyor. Neden Honda böyle bi değişikliğe gerek doydu anlamış ta değilim. 43 t arka dişli ile 1. vites ihtiyaç fazlası kısa ve 80-90 ile giderken bile motor çok yüksek devirlerde çalışıyordu. Motorada yazık, fazladan yakılan benzinede. 2011 ler bence bir an önce arka dişlilerini 42 t yapsınlar.

acemi60
22 Ekim 2011, 16:29
2010 ve öncesinde arkada 42 t dişli var. 2011 lerde arkayı 43 t yaparak sözde tork arttırmışlar. Tek fark bundan kaynaklanıyor.Hemen 42 t ile değiştirdim arkayı. Aynı eski motorum gibi oldu. 43 t motora çok yazık ediyor. Neden Honda böyle bi değişikliğe gerek doydu anlamış ta değilim. 43 t arka dişli ile 1. vites ihtiyaç fazlası kısa ve 80-90 ile giderken bile motor çok yüksek devirlerde çalışıyordu. Motorada yazık, fazladan yakılan benzinede. 2011 ler bence bir an önce arka dişlilerini 42 t yapsınlar.

Benim 43 dişliden bir şikayetim yok. Şehir içi kullanımda biraz daha atak olması iyi bir şey. Şehirler arası yollarda da 80 sabit ve gerektikçe 100 km/h ye kadar kullandım. Trafik açısından bir sorun yaşamadım. Motor açısından ise yakıt harici bir konu olacağını sanmıyorum.

okyanus_126
22 Ekim 2011, 20:33
okyanus_126 nickli arkadaş sen neye dayanarak 2011ler eskilere göre hantal diyosun yeni yeni girmeye başladın foruma bakıyorum her topici karıstırıyosun laflarına baktımda bi tanesi elle tutulur diyil kırmıyım dedim ama bu kadarda atmasyon tutmasyon yazılmazkikardeş bende 3 yıldır cbf var 4.yılıma giriyom bukadarda deneyım yetet galiba cbf için yeni cbf de kullandım arkadaşıma aldık kırmızı rengi hatta ben öve öve bitiremedim çok iyi motor diye adammotoru aldırdık şimdide begenmiyor motoru gitmiyor diye şimdide benim başımın etini yiyor geziye gidiyoz benim motoru arkadaşım kullanıyor bende onun motoru kendiside biliyor aradaki farkı atik derken yanlış anlaşıldım ilk kalkış demiyom örnegin benim motorda 2veya 3 vitez olsun gaza birden dokandınmı atlıyor ama arkadaşıkin boğuluyor yemiyor 5.vitezde çok yapıyor yığıldımı gaza bastımı tekrar yemiyor biraz patırdıyor ondan sonra devam ediyor buda yalan dersen facede cbf kulubunede sorunlarını yazık şuan anlatıyor ordanda okursun ama hepsi sorunlu demiyorum seninkinde sorun olmaya bilir hem sen neden bukadar sinirleniyon bilmiyom sanki honda marka senin satışı yapıp para kazanan sen gibisin bu cbf forumsa illaki iyi yönleri yazılacak diye bişey yok artısı ve eksısıyle yazılacak tabıkıde sen çok alınıyon nedense üstüne vede formu karıştırdıgımı ittaediyon bir ben degilim herkez karalıyor sen sadece beni görüyon mümkünse sen bana bişey yazma kardeşim

---------- Post added at 19:33 ---------- Previous post was at 19:23 ----------


zaten o yuzden ama gelip eskileri dağa atak yenileri hantal diyenler işkembeden sallamasa süper olcak bi kere dişli den çakmak lazım olayı :)sallama yapan yok sen de deneyim yok anladıgıma göre hantal anlamını sen bir öğren gel ok atik derkende yanlış anlasıldım ilk kalkış anlamında degil kalkışta atik olabilir ama ya daha sonrası :)

ethemm76
23 Ekim 2011, 00:54
2011 lerde 43 t arka diş + devir kesici iptal edilmiş, dolayısıyla 2010 ve öncesi modellerin 42 t ile çıkabildikleri yüksek hızlara 110-120 km/h bayır aşağı... eski kasalardaki devir kesici olmadığından, devir kesici seviyesi geçildiğinde 2011 lerde çıkabiliyor. Bu yüzden bilinçli kullanmak, motorun uzun ömürlü olması açısından önemli. Benim motor 42 t diş ile 8500 devirde 110 yapıyor. Zaten 9000 devir eski kasalarda devir kesici seviyesi diye biliyorum. yani 43 t ile 2011 ler 100 km/h ın üzerine çıkartmak ve özellikle uzun süreli bu şekilde kullanmak motor için uzun vadede sağlıklı olmayabilir. Hele 2011 leri 43 t ile bayır aşağı sallamak ve hız testi yapmak falan gibi harekertler motor için çok tehlikeli bence. Bilinçli kullanıldığında sorun olacağını sanmıyorum ama, kabaca 100 ile giderken 200 km yolu 8000 devirde yapmak var. aynı şartlarda 8200-8300 devir kullanmak var. Yani kısaca motor aynı şartlarda yol alabilmek için daha çok çalışıyor 42 t dişe göre. Buda motorun ömrünü mutlaka kısaltacaktır. En basit örneği, 2000 km de değiştirdiğimiz yağ 43 t ile mutlaka 42 t den daha kirli ve yıpranmış olacaktır. Motor çalışma devri ve süresi ile / yapılan yol oranları farklı olduğu için.

Zaten adım gibi eminim, servisler yedek parça stoklarına 2011 lere özel 43 t arka diş getirmemiştir. 2011 model motorunuzu servise götürüp arka dişli değişimi isteseniz size yine 42 t diş takacaklar. Zaten bence 1 dişin kazandırdığı torka ihtiyacımız yok ama motora kaybettirdiklerini geri kazanmaya ihtiyacımız var. Bu yüzden ben 42 t yaptım.

devir kesiciyi iptal et, arka dişliyi büyült, Honda işi biliyor, motorlar daha çabuk yensin, bitsin, servislere akın etsin, servislerde bol bol paralar kazansınlar. Yakında 20-30 binde bitmiş 2011 cbf motorları ile karşılaşmaya başlarsak şaşırmamamız lazım. Bilinçli, sıkıştırmadan kullanmak, oyuna gelmemek lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

Arkadaşlar, Osram ın veya philipsin beyaz far ampülü varmı ? Dün 10 tl ye bi beyaz far ampulü taktım 35-35 uzun kısalı. Far aydınlatması inanılmaz fark etti. Fakat ampul çakma, yan sanayi bişey. Yarın öbürgün patlarsa osram veya philipsin 35-35 w. beyaz ışık far ampülü arayıp bulabilirsem çok iyi olucak. Bilgisi olan yazarsa sevinirim.

crux2006
23 Ekim 2011, 01:01
Solar Panelden Şarj olabilen Navigasyonlu + Termometreli Cbf 150:)))

http://img17.imageshack.us/img17/8464/21102011173.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/2304/21102011174.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/2433/21102011166.jpg

Biraz buna benzemiş gibi ama olsun her türlü gideri var.Süper oluyor:))
http://img156.imageshack.us/img156/1996/kameral5110hu5.jpg


Yolda giderken navigasyonda yön tarifini duyabilmek adına kulak içi kulaklığımı da kulağıma taktımı fors 1500:))Sanki altımda Bmw R 1200 Adventure varmış hissine kapılıyorum:))Motor için arabalarda olan cama vantuz gibi tutunan o cep telefonu tutacağı siparişinden verdim.Gelince takar fotoğraflar sizlerle paylaşırım:)

Alper Kaya
23 Ekim 2011, 03:20
[/COLOR]sallama yapan yok sen de deneyim yok anladıgıma göre hantal anlamını sen bir öğren gel ok atik derkende yanlış anlasıldım ilk kalkış anlamında degil kalkışta atik olabilir ama ya daha sonrası :)[/QUOTE]hantalın anlamını senden iyi biliyorum şüphen olmasın kalkıştan sonrada eskisiyle yenisinin bi farkı yok ondanda şüphen olmasın belki biri diğerinden dağa çok bağırır ama başka bi fark çıkmaz emin olabilirsin

abolgi
23 Ekim 2011, 13:01
eskı cbf 150 satıp yenısı almakta hata etmısım gec olsada farkına vardım.


2011 model cbf 150 motorum genelde 5. Viteste 5000-5500 devirde sabit hız ile giderken motor çok hafif kesiklik yapıyor.motor tekliyor sanki birisi motoru tutup bırakıyor gibi hissediliyor.gazı çoğalltığımda düzeliyor.sadece sabit gazda giderken yapıyor ve birde 5. vıteste dık rampadan aşagıya ınerken motor kendını tutarak ınıyor bu normal fakat tekrar gaz verıp hızı arttırmak isteyınce motor boguluyor asırı derece bır tekleme olusuyor ve gecıyor sonra bunu her deneyısımde sureklı aynısı oluyor.

Bu yenı cbf 150 lerın tumunde bu sorun var. Motoruna leke getırmek ıstemeyen kullanıcılar benımkınde yok dıyebılır fakat hepsı aynı fabrıkadan ve aynı standartta cıktıgı ıcın hepsınde olmak zorunda. HONDA HAYAT ONDA LAFI YALAN...

5000KM DE MOTORUM VE BU TEKLEMENIN EN UFAK KAYBOLMA BELIRTISI YOK.


3. Sitem edince "Honda Türkiye'ye şikayet edin" dediler. Yani "Umurumuzda değilsin" manasına.


KESINLIK AMA KESINLIKLE SERVISTE BIR SORUN YASAR İSENIZ MUTLAKA "HONDA TURKIYE ' YE ŞİKAYET EDİN " FAYDASINI MUTLAKA GORECEKSINIZ.


---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:34 ----------





YETKILI SERVISI HONDA TURKIYE ' YE SIKAYET EDER ISENIZ YASADIGINIZ BIR SORUNDAN DOLAYI EMIN OLUNKI AYNI SERVISE TEKRAR GITTIGIZ ZAMAN AYRI BIR ILGI VE TITIZLIKLE KARŞILASIYORSUNUZ.

FETHIYE HONDA KIVRAK MOTORU DEFALARCA SIKAYET ETTIGIM ICIN DENEYIMLIYIM. SESSIZ KALMAYALIM YOKSA SERVISLER CEKILMEZ HAL ALABILIYOR.

Honda Türkiye A.Ş.
Müşteri İlişkileri

Telefon:
7 gün 24 saat
0 212 23HONDA (0 212 234 66 32)

yukarıda yazmış olduğunuz iddianıza karşılık yazıyorum. çıkın ankaraya gelin. benim motoru servise götürüp 4000 bakımını yaptıralım yanınızda yağıda değişmiş olsun. ardındanda ne kadar isterseniz nereye isterseniz beraber basalım. hız, sıkıştırma vs siz nasıl isterseniz. 4000 km ye kadar yolu var. yıllık izin alacağım. tur sonunda gidelim tekrar servise yağına suyuna tuzuna biberine bakalım. yağ eksiltmişse, yolda tekleme yaparsa iddia ettiğiniz gibi yada sorunlu dediklerinizden birini yaparsa motosikletimi size hediye edeceğim. yok yapmamışsa servis vakım ücretleri ve 4000km lik turun maliyetini alırım. buyrun hodri meydan.

ethemm76
23 Ekim 2011, 18:23
Tekleme sorunu ile ilgili şöyle bi yorumum var. Ben bi araba fabrikasının boyahanesinde boya temin aşamasında çalışıyorum ve mesela her üretilen mal, parti parti üretilir. Mesela atıyorum. 500 kg lık bi tank. Boya satan firma bu tankta boya hazırlıyor, imal ediyor. Sıvı halde bekliyor. Formülasyonu aynı, yapan usta aynı ekipman aynı. Tüm özellikleri aynı. 20 şer kiloluk ambalajlara koyulup piyasaya sürülecek. Ne yapar mesela 25 kova. Bu 25 kova içersindeki boya kalitesi kesinlikle aynıdır. Bu 500 kg lık tank bitti ikincisi piyasaya sürülecek diyelim. Bu 2. 500 kg lık tankta hazırlanan boya formülasyonunda bi yanlışlık işçiliğinde bi kalitesizlik veya bilmediğimiz bi olumsuzluk oluşur ve piyasaya yine 20 kg lık 25 kovada sürülmüş olabilir. Bu ikinci 25 kovanın içindeki ürün ilk 25 kova le birebir aynı ürün olduğu halde üretim partileri farklıdır ve her ambalajın üzerinde parti numarası yazar. Bir önceki partiden daha kaliteli veya daha kalitesiz olabilir. Dolayısıyla 2011 lerde ben bu tekleme olayını yapan hangi parcanın olumsuzluğu ise karbratör mü başka bişey mi. Sadece o parti karbratörde veya sorunlu parçada hata var ve bulamıyorlar. Yani piyasaya sürülen atıyorum 1000-2000 cbf te. yani herneyse aynı parti bozuk malzeme üretim aşamasında fark edilmeden kullanılmış. Çünki bütün 2011 lerde bu tekleme yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Arkadaşlar dayımın oğlu cc yükseltmek için cbf 150 sini satıyor. İlgilenmek isteyen olursa ilan linkini veriyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-henuz-1000-km-de-michalen-on-arka-lastik-62445654/detay/

okyanus_126
23 Ekim 2011, 18:57
tekleme ateşleme bobininden olabilir formda okumuştum bir araştırın bence

fat280
23 Ekim 2011, 19:24
tekleme ateşleme bobininden olabilir formda okumuştum bir araştırın bence

bence ab, karburatördendir ateşlemeden olsa gaza basıncada düzelmez gaza basınca düzeliyor diye okumuştum tekleme olanlarda

aykan
23 Ekim 2011, 19:57
Tekleme sorunu ile ilgili şöyle bi yorumum var. Ben bi araba fabrikasının boyahanesinde boya temin aşamasında çalışıyorum ve mesela her üretilen mal, parti parti üretilir. Mesela atıyorum. 500 kg lık bi tank. Boya satan firma bu tankta boya hazırlıyor, imal ediyor. Sıvı halde bekliyor. Formülasyonu aynı, yapan usta aynı ekipman aynı. Tüm özellikleri aynı. 20 şer kiloluk ambalajlara koyulup piyasaya sürülecek. Ne yapar mesela 25 kova. Bu 25 kova içersindeki boya kalitesi kesinlikle aynıdır. Bu 500 kg lık tank bitti ikincisi piyasaya sürülecek diyelim. Bu 2. 500 kg lık tankta hazırlanan boya formülasyonunda bi yanlışlık işçiliğinde bi kalitesizlik veya bilmediğimiz bi olumsuzluk oluşur ve piyasaya yine 20 kg lık 25 kovada sürülmüş olabilir. Bu ikinci 25 kovanın içindeki ürün ilk 25 kova le birebir aynı ürün olduğu halde üretim partileri farklıdır ve her ambalajın üzerinde parti numarası yazar. Bir önceki partiden daha kaliteli veya daha kalitesiz olabilir. Dolayısıyla 2011 lerde ben bu tekleme olayını yapan hangi parcanın olumsuzluğu ise karbratör mü başka bişey mi. Sadece o parti karbratörde veya sorunlu parçada hata var ve bulamıyorlar. Yani piyasaya sürülen atıyorum 1000-2000 cbf te. yani herneyse aynı parti bozuk malzeme üretim aşamasında fark edilmeden kullanılmış. Çünki bütün 2011 lerde bu tekleme yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Arkadaşlar dayımın oğlu cc yükseltmek için cbf 150 sini satıyor. İlgilenmek isteyen olursa ilan linkini veriyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-henuz-1000-km-de-michalen-on-arka-lastik-62445654/detay/



Bu sene içinde aldığım ilk cbf de bu tekleme olayı vardı ethem,90 km üzerinde giderken gaz kesip gaza tekrar asılınca motor gaz yemiyordu,2inci aldığım 2011 de bu sorun yok, fakat bikez bahsettiğim başka bir olay akabindede yağ tüketiminden bahsedicem...2inci 2011 cbf i aldıktan sonra 1 hafta kadar sonra akşam eve geldim motoru sehpaya alırken pat diye bişiylerin düştüğünü gördüm kopan parça orta sehpayı tutan yayın üst kısmındaki pimiydi şaseye bağlı olan bir eksozcuda gaz altı (mig) kaynakla iyice kaynattırdım bu alay baya bir sinirimi bozmuştu hondadan teknik bi mühendis arayıp sorun olmayacagını böyle şeylerin zaman zaman olabileceğini söyledi(modialde bile olamayan şey bu) bunu geçtim 2011 lerde ayaklığı tutan şaseye bağlı o demir parça tek punta ile ile tutturulmuş neredeyse tüm 0 larda tek punta ve zayıf bir bağlantı çok önemli motoru sehpaya alırken sakın fazla abanmayın aynen elinizde kalır........şu an bir problem yok iyi kaynaklandığı için...birde frene asılınca önden küt diye bir ses geliyor benimkinde hafif bir çukurdan geçerken tekrar sanki geri tepiyormuş gibi küt diyor tekrar düşük hızlarda giderken cik cik ön balatalardan ses geliyor bunuda çözemedim balata spreyide sıktım ön merkeze açtırıp baktırdım balatalar son derce rezalet bi kalitede......motorum şu an 2500 km de 1000 km de ilk yağ değişimini yaptım değişimde shell advance sx mineral kullandım çokta memnun kaldım 2000 gelene kadar yağ eksiltme diye bişiy olamadı 2000km dede mobil 15/50 racing kullandım 1500 km oldu ancak bugün bi bakayım ne alemde dedim çubukta yarıya kadar yağ var yağ 1500 km de buhar olmuş gerçekten uyuz oldum bu işe neredeyse 500 gr eksik şimdi tekrar shell mineral 15/50 aldım bidaha tam sentetik bir kullanmıcam....2 kutu aldım kutusu 13 tl ama gerçekten iyi bir yağ ikinci motorum olan honda waveyede bundan koyuyorum memnunum eksiltme vs hiç yapmadı sonuç oılarak şu kanıya vardım 2011 cbf lerde kesinlikle yağ yakıyor işin ilginç yanı benim 2007 de bindiğim cbf 1 gr eksilmiyordu bu devir kesici olayınada bağlamıyor değilim aslında baya devirli kullandığımdan olsa gerek 42 t yi denemeyi düşünüyorum bende, dediğin gibi servislerde şu an 42 t den başka bişiy yoktur bu 2011 lere dandik demesemde çokta olumlu şeyler diyemeyeceğim ama aldık bikere hatta bu yıl içinde 2 kere .....

_UnReaL_
23 Ekim 2011, 20:11
Bende 2011 model kullanıyorum, mayıs dan beri 5500km yaptım. Ara ara yağını kontrol ediyorum ve gram eksiltme bu güne kadar yapmadı. En son 4300 km de 4000 km bakımını yaptırdım. Km aşımı olmasına rağmen eksiltme yoktu. Agrasif ve devirli kullanıyorum motorumu her zaman, Çevre yoluna çıktığım zaman dip gaz gidiyorum. Kesinlikle böyle bir sorun yaşamadım.. Geçenlerde servise gittiğimde mercekli xenon taktırdım, görüş inanılmaz fark etti, özellikle akşamları trafikte yol veriyorlar.

ethemm76
23 Ekim 2011, 21:21
Aykan Hoşgeldin, abi şimdiki cbf motorun tam benim motor ayarında yağ yakıyor. Çok ilginçtir kardeşime sattığım 2009 model de,dayı oğlundaki 2009 da benim 2011 kadar yağ eksiltmiyor. Üstelik sert te kullanmıyorum. Yağ çubugunun otalarında gördüysen ise 150-200 gram kadar yağ eksitlmiş olabilir. Takviye et bence.

Ben aynen şöyle yapıyorum. yağ değişiminde 1050 gram yağ koyuyorum. Her zaman takviyelik yağım vardır. 1000. km yağını kontrol etmiyorum. 1000. km de kontrol ettiğimde aynı çubuğun ortalarında görüyorum ve 150 gram ilave yapıyorum. 1000 km sonrada değişim yapıyorum. Motorumun yağ yakma eğilimine göre motor hiç eksik yağ ile çalışmamış oluyor. Sende böyle yapabilirsin. 10 bindeyim ben. İlk günden beri böyle yapıyorum. Ama en çok yağıda ilk 2000-3000 de rodajda yaktı. Sonra biraz azaldı. Şu anda 2000 km de 200 gr seviyesinde ve bu azalmış hali :)

Ben benim motorda ilk 10 bin km de yaşadığım sorunlardan bahsediyim. Ben motor bloğunun neredeyse tüm noktalarından yağ kaçağı ile karşılaştım. Ama hepsini halettirdim veya hallettim. İlk yağ kaçağı üst sübap kapağı jontasından dı. Jonta değiştirildi. Sonra motor bloğunun sol kapağı kece aralarından yağ sızdırıyordu, lokmayla ufak somunlar sıkıldı düzeldi. Bi gün Uludağa çıktım. 270 km yol yapmıştım o gün arkamda eşim vardı ve uludağa tırmanış 30 km devamlı 2-3 vites ve yolculu idi. Eve döndüğümde sol kapakta yuvarlak alyanla sıkılan bi kapak var, buradan yandan yağ kaçırıyor. Sızdırma şeklinde. Oringi değişti bi boy kalın oring takıldı. Arıza giderildi. Bi kaç ay geçti kardeşimle tekrar uludağa gidelim dedik. Aynen eve gidince bi motor buloğunu üstten alta komple kontrol ettim. Ön zincirdişlisinin altında vites müşür bağlantısı var. 2 tane somun tutuyor, oradan yağ damlatıyordu. Oringi değişti ve düzeldi. Şu anda Allah'a şükür bişey yok. Ama inanın bu kaçaklar tır tır şehir içi düşük devir falan kullanmış olsaydım hiç olmayacaktı. Yani bu arızayı hiç göremeyecektim. Ne zaman uzun yol yaptım bu kaçaklarla karşılaştım ve gereğini yaptım. Motoru uzun yola vurmak lazım en zayıf noktalarını görebilmek için. Şu anda motorum gayet iyi durumda. İnşallah başka bi olumsuzlukla karşılaşmam.

Bu arada bu orta sehpa bağlantısına bende bi bakıyim yarın.

okyanus_126
23 Ekim 2011, 21:51
slm abicim bu yağ yakma nasıl oluyor anlamadım sıfır motorda benım 2.cbf de bile yok bu acaba kullandıgınız yagdan kaynaklana bilirmi ben ilkini 4000 km olarak yaptırıyordum bakımlarını yağ yakma yoktu olsaydı yaptırmazdım zaten 2.cbf de yine yok 1gr bile yok çünkü çıkınca yağı kutusuna boşaltıyoz yok acaba yağdan yağada degişirmi cen castrol kullanıyom bence sizde kullanın deneyın kutusu sarı olandan 20 tl fiyatı birde ona bakın

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:45 ----------


yukarıda yazmış olduğunuz iddianıza karşılık yazıyorum. çıkın ankaraya gelin. benim motoru servise götürüp 4000 bakımını yaptıralım yanınızda yağıda değişmiş olsun. ardındanda ne kadar isterseniz nereye isterseniz beraber basalım. hız, sıkıştırma vs siz nasıl isterseniz. 4000 km ye kadar yolu var. yıllık izin alacağım. tur sonunda gidelim tekrar servise yağına suyuna tuzuna biberine bakalım. yağ eksiltmişse, yolda tekleme yaparsa iddia ettiğiniz gibi yada sorunlu dediklerinizden birini yaparsa motosikletimi size hediye edeceğim. yok yapmamışsa servis vakım ücretleri ve 4000km lik turun maliyetini alırım. buyrun hodri meydan. katılıyom size bende doğru söylüyosunuz:cat:

---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

abi ben bunları yazsaydım varya alper 150 beni yerdi :)
Aykan Hoşgeldin, abi şimdiki cbf motorun tam benim motor ayarında yağ yakıyor. Çok ilginçtir kardeşime sattığım 2009 model de,dayı oğlundaki 2009 da benim 2011 kadar yağ eksiltmiyor. Üstelik sert te kullanmıyorum. Yağ çubugunun otalarında gördüysen ise 150-200 gram kadar yağ eksitlmiş olabilir. Takviye et bence.

Ben aynen şöyle yapıyorum. yağ değişiminde 1050 gram yağ koyuyorum. Her zaman takviyelik yağım vardır. 1000. km yağını kontrol etmiyorum. 1000. km de kontrol ettiğimde aynı çubuğun ortalarında görüyorum ve 150 gram ilave yapıyorum. 1000 km sonrada değişim yapıyorum. Motorumun yağ yakma eğilimine göre motor hiç eksik yağ ile çalışmamış oluyor. Sende böyle yapabilirsin. 10 bindeyim ben. İlk günden beri böyle yapıyorum. Ama en çok yağıda ilk 2000-3000 de rodajda yaktı. Sonra biraz azaldı. Şu anda 2000 km de 200 gr seviyesinde ve bu azalmış hali :)

Ben benim motorda ilk 10 bin km de yaşadığım sorunlardan bahsediyim. Ben motor bloğunun neredeyse tüm noktalarından yağ kaçağı ile karşılaştım. Ama hepsini halettirdim veya hallettim. İlk yağ kaçağı üst sübap kapağı jontasından dı. Jonta değiştirildi. Sonra motor bloğunun sol kapağı kece aralarından yağ sızdırıyordu, lokmayla ufak somunlar sıkıldı düzeldi. Bi gün Uludağa çıktım. 270 km yol yapmıştım o gün arkamda eşim vardı ve uludağa tırmanış 30 km devamlı 2-3 vites ve yolculu idi. Eve döndüğümde sol kapakta yuvarlak alyanla sıkılan bi kapak var, buradan yandan yağ kaçırıyor. Sızdırma şeklinde. Oringi değişti bi boy kalın oring takıldı. Arıza giderildi. Bi kaç ay geçti kardeşimle tekrar uludağa gidelim dedik. Aynen eve gidince bi motor buloğunu üstten alta komple kontrol ettim. Ön zincirdişlisinin altında vites müşür bağlantısı var. 2 tane somun tutuyor, oradan yağ damlatıyordu. Oringi değişti ve düzeldi. Şu anda Allah'a şükür bişey yok. Ama inanın bu kaçaklar tır tır şehir içi düşük devir falan kullanmış olsaydım hiç olmayacaktı. Yani bu arızayı hiç göremeyecektim. Ne zaman uzun yol yaptım bu kaçaklarla karşılaştım ve gereğini yaptım. Motoru uzun yola vurmak lazım en zayıf noktalarını görebilmek için. Şu anda motorum gayet iyi durumda. İnşallah başka bi olumsuzlukla karşılaşmam.

Bu arada bu orta sehpa bağlantısına bende bi bakıyim yarın.

Beşkazalı
23 Ekim 2011, 21:51
yukarıda yazmış olduğunuz iddianıza karşılık yazıyorum. çıkın ankaraya gelin. benim motoru servise götürüp 4000 bakımını yaptıralım yanınızda yağıda değişmiş olsun. ardındanda ne kadar isterseniz nereye isterseniz beraber basalım. hız, sıkıştırma vs siz nasıl isterseniz. 4000 km ye kadar yolu var. yıllık izin alacağım. tur sonunda gidelim tekrar servise yağına suyuna tuzuna biberine bakalım. yağ eksiltmişse, yolda tekleme yaparsa iddia ettiğiniz gibi yada sorunlu dediklerinizden birini yaparsa motosikletimi size hediye edeceğim. yok yapmamışsa servis vakım ücretleri ve 4000km lik turun maliyetini alırım. buyrun hodri meydan.


Bu kış günunde FETHİYE den cıkıpta ANKARA ya gelecek halım yok. gecen denızlıye gıttım motorun uzerınde soguktan donacaktım nerdeyse.
Sorunun farkına varmak istemedıgınız apacık ortada. Hız ve sıkıstırmada asla bu tekleme ortaya cıkmıyor. sakın bırsekılde usul usul asvaltta sadece 5. viteste ve motorsıkletın uzerındekı kısının agırlıgına gore degısebılır bende 5500 devıre sabıtledıgım zaman motor tekleme baslıyor. sızde bu 7000 devırde olabılır.

Yapmanız gereken sadece 5. vıteste 5500 , 6000 , 6500 7000 devırler arasında dıkkat edın VE BİR SORUN OLUP OLMADIGINI MOTORUNUZDA HISSETMEYE CALISIN. EGERKI GERCEKTEN EN UFAK BIR TEKLEME YASAMAZ ISENIZ . EN KISA SURE ICERISINDE BU MOTURUN DEGISIMINI ISTEYECGIM SERVISTEN VE MUSTERI HIZMETLERINDEN.

Bende tekleme can sıkıcı bırsekılde 5500 ve 6000 devır arası olusuyor. tamda motor yukunu almıs rahat bırsekılde yolda akıp gıtmeye baslar ıken, 1 saniyenin yarısı gibi bir süre yapıp gaza yuklenınce motor asılmaya baslayınca teklemıyor.Birkaç saniye sonra yıne bu durum tekleme tekrarlanıyor.( Birisi arkadan tutup bırakıyor gibi sureklı bı sallanttı mevcut ve gecmek bılmıyor. HIC DURMADAN 400KM GITTIM FAKAT NAFILE HER SEFERINDE AYNISINI YAPTI. )

RAMPA AŞAGIYA 5. VİTESTE İNERKEN MOTOR KENDINI TUTARAK INIYOR TEKRAR AYNI VITESTEYKEN GAZ VERDIGIM ESNADA BI BOGULMA YINI TEKLEME O ZAMANDA YASANIYOR. YANI BENZINI YEMIYOR GIBI OLUYOR.

2 yıl eskı kasa cbf 150 kullandım bırtek motoru ıle alakalı sorun yasamamıstım ( yağ yakmasını gönulden katlanmıstım hıcte dert etmıyordum) .
Bu yenın teklemesını kabullenemıyorum artık.

okyanus_126
23 Ekim 2011, 22:00
abicim yanlız ben bu teklememe sorununu 2011 eskı kasaya göre konuşuyom yenileri bilmiyorum ona bişey diyemem saygılar(2011 eski kasa:thumleft:)
Bu kış günunde FETHİYE den cıkıpta ANKARA ya gelecek halım yok. gecen denızlıye gıttım motorun uzerınde soguktan donacaktım nerdeyse.
Sorunun farkına varmak istemedıgınız apacık ortada. Hız ve sıkıstırmada asla bu tekleme ortaya cıkmıyor. sakın bırsekılde usul usul asvaltta sadece 5. viteste ve motorsıkletın uzerındekı kısının agırlıgına gore degısebılır bende 5500 devıre sabıtledıgım zaman motor tekleme baslıyor. sızde bu 7000 devırde olabılır.

Yapmanız gereken sadece 5. vıteste 5500 , 6000 , 6500 7000 devırler arasında dıkkat edın VE BİR SORUN OLUP OLMADIGINI MOTORUNUZDA HISSETMEYE CALISIN. EGERKI GERCEKTEN EN UFAK BIR TEKLEME YASAMAZ ISENIZ . EN KISA SURE ICERISINDE BU MOTURUN DEGISIMINI ISTEYECGIM SERVISTEN VE MUSTERI HIZMETLERINDEN.

Bende tekleme can sıkıcı bırsekılde 5500 ve 6000 devır arası olusuyor. tamda motor yukunu almıs rahat bırsekılde yolda akıp gıtmeye baslar ıken, 1 saniyenin yarısı gibi bir süre yapıp gaza yuklenınce motor asılmaya baslayınca teklemıyor.Birkaç saniye sonra yıne bu durum tekleme tekrarlanıyor.( Birisi arkadan tutup bırakıyor gibi sureklı bı sallanttı mevcut ve gecmek bılmıyor. HIC DURMADAN 400KM GITTIM FAKAT NAFILE HER SEFERINDE AYNISINI YAPTI. )

RAMPA AŞAGIYA 5. VİTESTE İNERKEN MOTOR KENDINI TUTARAK INIYOR TEKRAR AYNI VITESTEYKEN GAZ VERDIGIM ESNADA BI BOGULMA YINI TEKLEME O ZAMANDA YASANIYOR. YANI BENZINI YEMIYOR GIBI OLUYOR.

2 yıl eskı kasa cbf 150 kullandım bırtek motoru ıle alakalı sorun yasamamıstım ( yağ yakmasını gönulden katlanmıstım hıcte dert etmıyordum) .
Bu yenın teklemesını kabullenemıyorum artık.

---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

umarım bu yenı cbf 150 sf gelir gelirse çok güzel motor yağ (umarım gelir bayi gelecek diyor ama inş.:cherry:

Beşkazalı
23 Ekim 2011, 22:01
abicim yanlız ben bu teklememe sorununu 2011 eskı kasaya göre konuşuyom yenileri bilmiyorum ona bişey diyemem saygılar(2011 eski kasa:thumleft:)

ESKILERDE DE KESICI VAR HER VITESTE BU YENILERDE KESICI YOK. . ESKILER ASLA VE ASLA HIC BIR SEKILDE TEKLEME YOKTU. VE ZATEN HIC KIMSE SESTE CIKARMIYORDU. BENIM MOTORUM TEKLIYOR DIYE. NEVARSA BU YENI KASAYI ALINCA ORTAYA CIKTI VE BIRTEK BEN DEGILMISIM BU TEKLEMEYI YASAYAN.

okyanus_126
23 Ekim 2011, 22:07
ESKILERDE DE KESICI VAR HER VITESTE BU YENILERDE KESICI YOK. . ESKILER ASLA VE ASLA HIC BIR SEKILDE TEKLEME YOKTU. VE ZATEN HIC KIMSE SESTE CIKARMIYORDU. BENIM MOTORUM TEKLIYOR DIYE. NEVARSA BU YENI KASAYI ALINCA ORTAYA CIKTI VE BIRTEK BEN DEGILMISIM BU TEKLEMEYI YASAYAN. doğrudur kullandım ama teklemeyi bilmiyorum benım motorda sorun yok 10 numara verdiğim para helal olsun motora bakan gözler var ya hele abıcım o çok hoşuma gidiyor :queen:

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

benım motorun gösterge panelide profıl resmim :)

aykan
24 Ekim 2011, 00:41
Aykan Hoşgeldin, abi şimdiki cbf motorun tam benim motor ayarında yağ yakıyor. Çok ilginçtir kardeşime sattığım 2009 model de,dayı oğlundaki 2009 da benim 2011 kadar yağ eksiltmiyor. Üstelik sert te kullanmıyorum. Yağ çubugunun otalarında gördüysen ise 150-200 gram kadar yağ eksitlmiş olabilir. Takviye et bence.

Ben aynen şöyle yapıyorum. yağ değişiminde 1050 gram yağ koyuyorum. Her zaman takviyelik yağım vardır. 1000. km yağını kontrol etmiyorum. 1000. km de kontrol ettiğimde aynı çubuğun ortalarında görüyorum ve 150 gram ilave yapıyorum. 1000 km sonrada değişim yapıyorum. Motorumun yağ yakma eğilimine göre motor hiç eksik yağ ile çalışmamış oluyor. Sende böyle yapabilirsin. 10 bindeyim ben. İlk günden beri böyle yapıyorum. Ama en çok yağıda ilk 2000-3000 de rodajda yaktı. Sonra biraz azaldı. Şu anda 2000 km de 200 gr seviyesinde ve bu azalmış hali :)

Ben benim motorda ilk 10 bin km de yaşadığım sorunlardan bahsediyim. Ben motor bloğunun neredeyse tüm noktalarından yağ kaçağı ile karşılaştım. Ama hepsini halettirdim veya hallettim. İlk yağ kaçağı üst sübap kapağı jontasından dı. Jonta değiştirildi. Sonra motor bloğunun sol kapağı kece aralarından yağ sızdırıyordu, lokmayla ufak somunlar sıkıldı düzeldi. Bi gün Uludağa çıktım. 270 km yol yapmıştım o gün arkamda eşim vardı ve uludağa tırmanış 30 km devamlı 2-3 vites ve yolculu idi. Eve döndüğümde sol kapakta yuvarlak alyanla sıkılan bi kapak var, buradan yandan yağ kaçırıyor. Sızdırma şeklinde. Oringi değişti bi boy kalın oring takıldı. Arıza giderildi. Bi kaç ay geçti kardeşimle tekrar uludağa gidelim dedik. Aynen eve gidince bi motor buloğunu üstten alta komple kontrol ettim. Ön zincirdişlisinin altında vites müşür bağlantısı var. 2 tane somun tutuyor, oradan yağ damlatıyordu. Oringi değişti ve düzeldi. Şu anda Allah'a şükür bişey yok. Ama inanın bu kaçaklar tır tır şehir içi düşük devir falan kullanmış olsaydım hiç olmayacaktı. Yani bu arızayı hiç göremeyecektim. Ne zaman uzun yol yaptım bu kaçaklarla karşılaştım ve gereğini yaptım. Motoru uzun yola vurmak lazım en zayıf noktalarını görebilmek için. Şu anda motorum gayet iyi durumda. İnşallah başka bi olumsuzlukla karşılaşmam.

Bu arada bu orta sehpa bağlantısına bende bi bakıyim yarın.

Ethem,benim 2007 de kullandığım mavi cbf i hatırlarsın ilginçtir bendede 8500 civarı üst kapaktan acayip terleme yapıyordu 11000 dede balans dişlisi arıza vermişti gaza yüklenince tırrr diye bi ses yapıyordu zaten 13000 civarı hallettirmeden satmıştım bence bu contalardan kaçak olayı tamamen kapakların gevşek sıkılmasıyla montajın hatalı yapılmasıyla alakalı, bu sene aldığım ilk cbf de aynı yerden blok üst kapaktan daha 600 km de terlemeye başlamıştı bu çok yaşanan bir problem şimdi aldığım motorda yok, o alyan dediğin yerde bendede ufak bi terleme var ama önemsemiyorum eninde sonunda biyerlerden yağ atar bu cbf ler ancak gariptir bu bizim 2011 ler yağı içiyor tam sentetik sj sınıfı mobil racing bile dediğin gibi 150-200 gr gitmiş ben bidaha bukadar masraf edip tam sentetik koymam usta....yemin ederim shell 15-50 mineral ve sj sınıfı olan bukadar iyi bir yağ görmedim çok çok iyi ben yağımı buldum tavsiyede ederim yağa servet harcamayın....o ayaklıktaki dediğim yer yayı tutan üstteki pim şaseye bağlı bende o kırılmıştı kesinlikle hepsini tek punta kaynak tutuyor bence 1 er punta daha mig kaynağa ihtiyacı var ben tekrar alsaydım aldığım gün birer punta daha mig kaynak yaptırırdım kesinlikle sorun yaşayan çıkacaktır eminim...dediğim shell 15/50 sx sj sınıfı mineral yağ fiyatı 13 tl (sj)http://img838.imageshack.us/img838/4253/44a854a6a3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/44a854a6a3.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Burada 14,50 ama benzinliklerde 13 tlden shell istasyonlarında bulabilirsiniz..
özellikleri için link:http://www.turkoilmarket.com/Shell-Advavce-SX4-15w-50-1-Litre,PR-22.html

vabisciler
24 Ekim 2011, 01:19
slm arkadaşlar aranızda bu sene alanya bayisinden 2011 cbf alan varmı? varsa bu tekleme sorununu yaşayan varmı merak ediyorum. bence bu sorun karbüratörden kaynaklanıyor . bunlar yarı elektronik bir sistem kullandıklarını söylemişlerdi işin içine elektronik girdiyse herşey beklenebilir bence. yapğacaksın madem adam akıllı koy injectionunu kimseyi üzme . aynı olay bende olacaktı motoru geri almazlarsa bayinin önünde basın eşliğinde yakmaya kadar giderdim yinede şeytan kulağına kurşun..

Alper Kaya
24 Ekim 2011, 02:43
Ethem,benim 2007 de kullandığım mavi cbf i hatırlarsın ilginçtir bendede 8500 civarı üst kapaktan acayip terleme yapıyordu 11000 dede balans dişlisi arıza vermişti gaza yüklenince tırrr diye bi ses yapıyordu zaten 13000 civarı hallettirmeden satmıştım bence bu contalardan kaçak olayı tamamen kapakların gevşek sıkılmasıyla montajın hatalı yapılmasıyla alakalı, bu sene aldığım ilk cbf de aynı yerden blok üst kapaktan daha 600 km de terlemeye başlamıştı bu çok yaşanan bir problem şimdi aldığım motorda yok, o alyan dediğin yerde bendede ufak bi terleme var ama önemsemiyorum eninde sonunda biyerlerden yağ atar bu cbf ler ancak gariptir bu bizim 2011 ler yağı içiyor tam sentetik sj sınıfı mobil racing bile dediğin gibi 150-200 gr gitmiş ben bidaha bukadar masraf edip tam sentetik koymam usta....yemin ederim shell 15-50 mineral ve sj sınıfı olan bukadar iyi bir yağ görmedim çok çok iyi ben yağımı buldum tavsiyede ederim yağa servet harcamayın....o ayaklıktaki dediğim yer yayı tutan üstteki pim şaseye bağlı bende o kırılmıştı kesinlikle hepsini tek punta kaynak tutuyor bence 1 er punta daha mig kaynağa ihtiyacı var ben tekrar alsaydım aldığım gün birer punta daha mig kaynak yaptırırdım kesinlikle sorun yaşayan çıkacaktır eminim...dediğim shell 15/50 sx sj sınıfı mineral yağ fiyatı 13 tl (sj)http://img838.imageshack.us/img838/4253/44a854a6a3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/44a854a6a3.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Burada 14,50 ama benzinliklerde 13 tlden shell istasyonlarında bulabilirsiniz..
özellikleri için link:http://www.turkoilmarket.com/Shell-Advavce-SX4-15w-50-1-Litre,PR-22.htmlbu yağı honda anes te kullanıyolar istanbulda işçilik dağil 16tl koyuyolar :) 9000km geldim sayılır bugune kadar hep bu yağ kullanıldı sadece suanda shell 10-40 var motorda ilkez deyiştirdim dağa ince koydum kış die

abolgi
24 Ekim 2011, 04:30
Bu kış günunde FETHİYE den cıkıpta ANKARA ya gelecek halım yok. gecen denızlıye gıttım motorun uzerınde soguktan donacaktım nerdeyse.
Sorunun farkına varmak istemedıgınız apacık ortada. Hız ve sıkıstırmada asla bu tekleme ortaya cıkmıyor. sakın bırsekılde usul usul asvaltta sadece 5. viteste ve motorsıkletın uzerındekı kısının agırlıgına gore degısebılır bende 5500 devıre sabıtledıgım zaman motor tekleme baslıyor. sızde bu 7000 devırde olabılır.

Yapmanız gereken sadece 5. vıteste 5500 , 6000 , 6500 7000 devırler arasında dıkkat edın VE BİR SORUN OLUP OLMADIGINI MOTORUNUZDA HISSETMEYE CALISIN. EGERKI GERCEKTEN EN UFAK BIR TEKLEME YASAMAZ ISENIZ . EN KISA SURE ICERISINDE BU MOTURUN DEGISIMINI ISTEYECGIM SERVISTEN VE MUSTERI HIZMETLERINDEN.

Bende tekleme can sıkıcı bırsekılde 5500 ve 6000 devır arası olusuyor. tamda motor yukunu almıs rahat bırsekılde yolda akıp gıtmeye baslar ıken, 1 saniyenin yarısı gibi bir süre yapıp gaza yuklenınce motor asılmaya baslayınca teklemıyor.Birkaç saniye sonra yıne bu durum tekleme tekrarlanıyor.( Birisi arkadan tutup bırakıyor gibi sureklı bı sallanttı mevcut ve gecmek bılmıyor. HIC DURMADAN 400KM GITTIM FAKAT NAFILE HER SEFERINDE AYNISINI YAPTI. )

RAMPA AŞAGIYA 5. VİTESTE İNERKEN MOTOR KENDINI TUTARAK INIYOR TEKRAR AYNI VITESTEYKEN GAZ VERDIGIM ESNADA BI BOGULMA YINI TEKLEME O ZAMANDA YASANIYOR. YANI BENZINI YEMIYOR GIBI OLUYOR.

2 yıl eskı kasa cbf 150 kullandım bırtek motoru ıle alakalı sorun yasamamıstım ( yağ yakmasını gönulden katlanmıstım hıcte dert etmıyordum) .
Bu yenın teklemesını kabullenemıyorum artık.

valla siz bilirsiniz. 2. elde havada 4.000tl eder. asgari ücrete vursan 7-8 ay çalışıyor insanlar. kendim teknik ünv. mezunuyum. 1.000.000km den fazla araba kullanmışlığım var. ilk arabam olan skoda 120 L sayesinde motor ustalığınıda öğrenmiştim. teklemenin nasıl bişey olduğunu, bilirim. ayrıca bizim motosikletle uygun trafikte 5500-6000 devir aralığında kuğu gibi süzülerek dolaşmayı severim. hız olayı bende trafiğin akış hızına bağlıdır. şunu deseniz bu yazılar yazılmayacaktı. bazı cbf 150 lerde sorun çıktı şu şekilde diye. kalkıp hepsi sorunlu dedinizmi olay değişir, insanları suçlayamazsınız.
"Yağ çubugunun otalarında gördüysen ise 150-200 gram kadar yağ eksitlmiş olabilir. Takviye et bence." demiş bir arkadaş. yaw tüy bitti dilimde biraz araştırın okuyun. motorlarda yağ seviyesi nerede olmalı, nasıl ölçülmeli. fazla koyulan yağ motora iyi gelmez. o yağı motor atar - yakar. yağın olması gereken seviye yağ çubuğundaki max ve min çizgisinin arasıdır. yağ seviyeniz ortada ise bırakın birde öyle deneyin, bakın bakalım eksilecekmi. bizim motorun yağ kapasitesi 1litre. ne diye 1.15litre yağ konur anlamış değilim. anlayan varsa bi anlatsada bizde öğrensek. o motoru dizayn eden , üretenler 1lt demişler. belkide bi bildikleri vardır ha ne dersiniz?

mayaz34
24 Ekim 2011, 10:43
acemi60 Nickli Üyeden Alıntı
O kadar titizlerki sorma?

1. Tekleme yapan motorumu 1 hafta serviste tutup aynı kilometrede teslim ettiler. (Deneme sürüşü bile yapılmamış)
2. Deneme sürüşü bile yapmadan "motorunuzda tekleme yok" dediler.
3. Sitem edince "Honda Türkiye'ye şikayet edin" dediler. Yani "Umurumuzda değilsin" manasına.
4. Depo hasarlı motoru satarken "en geç 2 ayda yenisi takılacak" diye sözleşme imzaladılar. 6 ay boyunca hiç bir şekilde aramadılar.
5. 3780 TL ye sattıkları CBF150 için 3.337,99 TL fatura kestiler. (KDV kaçırma manasına)

Artık bu kadar titizliğe dayanamadım ve bu servisi bıraktım.

evet ben de aynı şeyi yaşadım.yaklaşık 4000.gibi bir rakam ödememe rağmen kestikleri fatura3447.tl.Hem de vergi dairesinde çalışmama rağmen:-))bunun hesabını ÜMRANİYE VERGİ DAİRESİNE VERSİNLER ARTIK.uyanıklar banka kartı ile ödemeyi de kabul etmediler.

ethemm76
24 Ekim 2011, 10:54
valla siz bilirsiniz. 2. elde havada 4.000tl eder. asgari ücrete vursan 7-8 ay çalışıyor insanlar. kendim teknik ünv. mezunuyum. 1.000.000km den fazla araba kullanmışlığım var. ilk arabam olan skoda 120 L sayesinde motor ustalığınıda öğrenmiştim. teklemenin nasıl bişey olduğunu, bilirim. ayrıca bizim motosikletle uygun trafikte 5500-6000 devir aralığında kuğu gibi süzülerek dolaşmayı severim. hız olayı bende trafiğin akış hızına bağlıdır. şunu deseniz bu yazılar yazılmayacaktı. bazı cbf 150 lerde sorun çıktı şu şekilde diye. kalkıp hepsi sorunlu dedinizmi olay değişir, insanları suçlayamazsınız.
"Yağ çubugunun otalarında gördüysen ise 150-200 gram kadar yağ eksitlmiş olabilir. Takviye et bence." demiş bir arkadaş. yaw tüy bitti dilimde biraz araştırın okuyun. motorlarda yağ seviyesi nerede olmalı, nasıl ölçülmeli. fazla koyulan yağ motora iyi gelmez. o yağı motor atar - yakar. yağın olması gereken seviye yağ çubuğundaki max ve min çizgisinin arasıdır. yağ seviyeniz ortada ise bırakın birde öyle deneyin, bakın bakalım eksilecekmi. bizim motorun yağ kapasitesi 1litre. ne diye 1.15litre yağ konur anlamış değilim. anlayan varsa bi anlatsada bizde öğrensek. o motoru dizayn eden , üretenler 1lt demişler. belkide bi bildikleri vardır ha ne dersiniz?

Abolgi kardeşim slm, ben yağ eksilmişse tamamla dedim. 1100 gram veya 1200 gram yağ koy demedim ki. Yağ çubuğu ortaslardaysa veya biraz aşağıdaysa yağ 1 lt seviyesinden 150 -200 gram kadar eksilmiştir. Yağı eksilmeyen cbf lere lafım yok. Benim bahsettiğim konu 1 lt yağ konduktan sonra 150-200 gr. yakma görüldüğünde tamamlanması. Yağ yakmıyorsa eklemesin tabi bişey yok. Motor 50 gram fazla yağı ne yakar nede atar. Benim motor ilk km lerinde eksilme gördüm eksilme gördüm. Eksik yağ çıktı vs, yani motorun yağ eksilttiğini yağ ilave ermeden önce teşhisettim. Yani motora eziyet edercesine fazla yağ koyup atmasına sebep olarak burada boşuna yaygara yapmıyorum. Araba deneyimin ile motosiklet deneyimi farklı şeylerdir. Motor yapısı farklı hacimler farklı. Ben motordaki eksik yağı motorun sesinden gidişinden vites değiştirme karakterinden anlıyorum. Eklemiyim mi sence =? Sadece ben tekrarlıyorum kendi motoroum yağ yakma eğilimine göre şöyle yapıyorum, ilk yağ değişiminde 1050 gram koyuyorum. 1000 km yağ seviye kontrolü yapmam gerekmiyor. 1000. km de 150 gram daha ilave yapıyorum. Motor 2000 km yağ değişim süresinde en fazla 1050 gram, en az 950 gram yağ aralığında mutlu mesut çalışıyor, 50 gramdan bahsediyoruz yarım kilodan değil hangi yağı atacak motor yaw. Şu anda 1050 gramlık ambalajım bile hazır değişim için. Bu seviyede yağ konulmasını savunmuyorum ama yağ değişimlerinde 1200 gram koyan birden çok yetkili servis biliyorum. Bi kaç kere yolumda düşmüştü. Yeni deneyim elde etmeye başladığım zamanlarda. Ayrıca bu zamanlarda o seviyede bile motora konulan fazla yağın motor tarafından atılmadığını görmüştüm.

Canım arkadaşım (o motoru dizayn eden , üretenler 1lt demişler. belkide bi bildikleri vardır ha ne dersiniz?) yazmışsın, ben zaten yağ kapasi 2 lt demiyorum. Motoru yağ eksilten arkadaşlara eksilen yağı tamamlayın, diyorum ve kendi uygulamamı yazıyorum. Bu uygulama yanlış olsaydı ben patlardım. 50 gram fazla yağın motora hiç bir zararı olmaz. Burada ısrarla 2011 motorunun yağ eksiltmediğini yazan arkadaşlara lafım yok. Ok inanıyorum zaten. benimde 2009 yakmıyordu. cbf lerin bi kısmı motor bitme eğilimi olmadığı halde yağ eksiltiyor. Bu bu kadar net ve açık. Motoru yağ eksilten ark..lar motorlarının yağ eksiltme karakterlerine göre önlemlerini alsınlar. Yağ yakmayan arkadaşların bi şey yapmasına gerek yok.

aykan
24 Ekim 2011, 11:15
Abolgi kardeşim slm, ben yağ eksilmişse tamamla dedim. 1100 gram veya 1200 gram yağ koy demedim ki. Yağ çubuğu ortaslardaysa veya biraz aşağıdaysa yağ 1 lt seviyesinden 150 -200 gram kadar eksilmiştir. Yağı eksilmeyen cbf lere lafım yok. Benim bahsettiğim konu 1 lt yağ konduktan sonra 150-200 gr. yakma görüldüğünde tamamlanması. Yağ yakmıyorsa eklemesin tabi bişey yok. Motor 50 gram fazla yağı ne yakar nede atar. Benim motor ilk km lerinde eksilme gördüm eksilme gördüm. Eksik yağ çıktı vs, yani motorun yağ eksilttiğini yağ ilave ermeden önce teşhisettim. Yani motora eziyet edercesine fazla yağ koyup atmasına sebep olarak burada boşuna yaygara yapmıyorum. Araba deneyimin ile motosiklet deneyimi farklı şeylerdir. Motor yapısı farklı hacimler farklı. Ben motordaki eksik yağı motorun sesinden gidişinden vites değiştirme karakterinden anlıyorum. Eklemiyim mi sence =? Sadece ben tekrarlıyorum kendi motoroum yağ yakma eğilimine göre şöyle yapıyorum, ilk yağ değişiminde 1050 gram koyuyorum. 1000 km yağ seviye kontrolü yapmam gerekmiyor. 1000. km de 150 gram daha ilave yapıyorum. Motor 2000 km yağ değişim süresinde en fazla 1050 gram, en az 950 gram yağ aralığında mutlu mesut çalışıyor, 50 gramdan bahsediyoruz yarım kilodan değil hangi yağı atacak motor yaw. Şu anda 1050 gramlık ambalajım bile hazır değişim için. Bu seviyede yağ konulmasını savunmuyorum ama yağ değişimlerinde 1200 gram koyan birden çok yetkili servis biliyorum. Bi kaç kere yolumda düşmüştü. Yeni deneyim elde etmeye başladığım zamanlarda. Ayrıca bu zamanlarda o seviyede bile motora konulan fazla yağın motor tarafından atılmadığını görmüştüm.

Canım arkadaşım (o motoru dizayn eden , üretenler 1lt demişler. belkide bi bildikleri vardır ha ne dersiniz?) yazmışsın, ben zaten yağ kapasi 2 lt demiyorum. Motoru yağ eksilten arkadaşlara eksilen yağı tamamlayın, diyorum ve kendi uygulamamı yazıyorum. Bu uygulama yanlış olsaydı ben patlardım. 50 gram fazla yağın motora hiç bir zararı olmaz. Burada ısrarla 2011 motorunun yağ eksiltmediğini yazan arkadaşlara lafım yok. Ok inanıyorum zaten. benimde 2009 yakmıyordu. cbf lerin bi kısmı motor bitme eğilimi olmadığı halde yağ eksiltiyor. Bu bu kadar net ve açık. Motoru yağ eksilten ark..lar motorlarının yağ eksiltme karakterlerine göre önlemlerini alsınlar. Yağ yakmayan arkadaşların bi şey yapmasına gerek yok.

Geçenlerde bitane 2007 cbf vardı serviste arkadaş motoru yakmış 3000 km aynı yağla yani 1 lt yağla yarı sentetik(markayı vermiyorum) 10/40 ile gitmiş ve motor 21000 km de yağsızlıktan yanmış şunu artık kesin söylüyorum cbf yağ yakıyor arkadaşlar, kendimde gördüm sürekli seviye kontrolü özellikle yüksek devir kullanımlarında şart bide 2011 lerdeki 43 t dişlinin motoru daha yüksek devirde çalıştırması yağ yakımını kesinlikle artırıyor, aslında bazısı yakıyor bazısı yakmıyor diye bişiyde yok hepsi yakıyor tamamen kullanım tarzıyla alakalı ben yüksek devirlere çıkmayı sevdiğim için 1500 km de 200 gran yağ yaktım bugün gene baktım bide yağ tam sentetik 15/50 mobil idi dediğim gibi bidaha yağın şişesine 25 tl ödemem 2 tane alıcam 50 tl 4 kutu yağ 100 tl e zaten silindir piston sekman komple 150 tl ne gerek var????artık mineral kullanıyorum gayet iyi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Kendiniz alıp götürün yağı daha iyi olur hatta 2 şer şişe alın birini açın eksildikçe oran tamamlayın..

crux2006
24 Ekim 2011, 12:00
Cbf 'imle çay keyfi :)

http://img202.imageshack.us/img202/16/221020112010.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/2149/221020112011.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/2074/221020112008.jpg

Yavru Endurom benim:))Hastayım o duruşuna))
http://img5.imageshack.us/img5/6519/101020112000.jpg

jr.
24 Ekim 2011, 12:15
şu duruşa bak arkadaş matur budur.

maşallah!

mayaz34
24 Ekim 2011, 12:19
crux2006.

eldivenleri nerden aldın?.baya kıyakmış.

crux2006
24 Ekim 2011, 12:48
Normal kışlık eldiven be hocam:))Her yerde var:)


@jr : Aynen dostum bitiyorum o duruşa:)

okyanus_126
24 Ekim 2011, 13:37
benim motorum yakmıyor kardeşim inanmazsan gel bakıma beraber gideriz :cat: hep yakıyor diyerek genelleme yapma bence senikin yakınca bir başkasınıkın yakmak zorunda değil:pr:

K o r @ y
24 Ekim 2011, 13:41
topiğinizi sürekli takip ediyorum.Sürekli olarak bi tekleme problemi yaşıyorsunuz.Bu konudan direkt şu yorum yapılabilir.Bu yeni kasa cbf 150 teknik olarak arızalı (fabrikasyon) .. biz motosiklet severler acaba birlikte hareket etsek yani hep bi ağız olsak bu durumu yetkililer çözebilir mi.. (sorunu olan veya topyekün yeni kasaların toplanması gibi) kullanıcı hatalarından ziyade motosiklette sorun var.Bu makineler tüketiciye sunulmadan önce ağır testlerden geçiriliyor bunun içinde yeni, sıfır, km yapmamış, motosiklette bu sıkıntı gerçekten biraz abes oluyor.servise giden arkadaşlar var .. oralar da acaba nasıl bir dil kullanıyorlar ve sonra geri yolluyorlar.. Global olarak tüketici hakları ,insanlık hakları denilen bir şey var .. Bana göre; şahsi fikrim olarak sıkıntıdan ziyade çözümü konuşalım.. çözüm üretelim.. sonuçta ülke ekonomisi belli, bu makineleri zor elde ediyoruz.. 10 tane motordan farazi olarak 8'i kredi çekilerek alınıyor..

okyanus_126
24 Ekim 2011, 14:00
topiğinizi sürekli takip ediyorum.Sürekli olarak bi tekleme problemi yaşıyorsunuz.Bu konudan direkt şu yorum yapılabilir.Bu yeni kasa cbf 150 teknik olarak arızalı (fabrikasyon) .. biz motosiklet severler acaba birlikte hareket etsek yani hep bi ağız olsak bu durumu yetkililer çözebilir mi.. (sorunu olan veya topyekün yeni kasaların toplanması gibi) kullanıcı hatalarından ziyade motosiklette sorun var.Bu makineler tüketiciye sunulmadan önce ağır testlerden geçiriliyor bunun içinde yeni, sıfır, km yapmamış, motosiklette bu sıkıntı gerçekten biraz abes oluyor.servise giden arkadaşlar var .. oralar da acaba nasıl bir dil kullanıyorlar ve sonra geri yolluyorlar.. Global olarak tüketici hakları ,insanlık hakları denilen bir şey var .. Bana göre; şahsi fikrim olarak sıkıntıdan ziyade çözümü konuşalım.. çözüm üretelim.. sonuçta ülke ekonomisi belli, bu makineleri zor elde ediyoruz.. 10 tane motordan farazi olarak 8'i kredi çekilerek alınıyor.. şükür bir ybr ciden güzel sözler duymak iyi oldu:) bence olabılır topluca honda web sitesine email atsak şikayetleri bildirsek çözüm olabilir zaten adamlar arıyor geri dönüyor honda sorunları dinliyor çözüm olabılecegine inanıyom

K o r @ y
24 Ekim 2011, 14:17
sonuçta güçlü taraf biziz .. hiçbirşey olmadı taşı sıktık suyu çıktı diyelim, biraz politik davranabiriz.. memnun değilim iade etmek istiyorum gibi

Alper Kaya
24 Ekim 2011, 14:26
benim motorum yakmıyor kardeşim inanmazsan gel bakıma beraber gideriz :cat: hep yakıyor diyerek genelleme yapma bence senikin yakınca bir başkasınıkın yakmak zorunda değil:pr:sen 2011lerde genelleme yapıyosun sorun olmuyoda adam hepsini genele alınca nie dertleniyon :)

okyanus_126
24 Ekim 2011, 14:38
sen 2011lerde genelleme yapıyosun sorun olmuyoda adam hepsini genele alınca nie dertleniyon :) kardeş bak ben genelleme yapmıyom 2011 cbf den 10 tanede 6veya yedisi ortalama sorunlu çıkıyor ben ikinci motorumu alcam 2011 cbf düşünüyordum sıfır ama burdakı yazılanlar niyetimi değiştirdi şimdi ybr formunu incelerken ybr nınde bazılarının yağ yakma problemi oldugunu okudum aslında sen de ortalıgı karıştırıp durmaya başladın fazla celallenme bence sakın ol sen ne kadar alıngan bırısın ya tamam anladık senın motor sorunsuz burda sorunları olan arkadaşlar paylaşıyor sorunlarını biz bişey dedikmi dalga gibi köpürüyon ya bence sakin ol biraz:jocolor:

aykan
24 Ekim 2011, 15:17
benim motorum yakmıyor kardeşim inanmazsan gel bakıma beraber gideriz :cat: hep yakıyor diyerek genelleme yapma bence senikin yakınca bir başkasınıkın yakmak zorunda değil:pr:

İstisnalar çıkabilir diyorum ama 10 tane cbf 9 u yağ yakıyor emin olun hele devirli kullanımda yağ 2kat yakıyor ben buralarda yeni değilim buda ilK hondam değil 6 ıncı hondam 3'üncü cbf im 250 li sayfalara giderseniz ne demek istediğimi anlarsınız saygılar...

okyanus_126
24 Ekim 2011, 15:29
İstisnalar çıkabilir diyorum ama 10 tane cbf 9 u yağ yakıyor emin olun hele devirli kullanımda yağ 2kat yakıyor ben buralarda yeni değilim buda ilK hondam değil 6 ıncı hondam 3'üncü cbf im 250 li sayfalara giderseniz ne demek istediğimi anlarsınız saygılar... abicim bunu alpre anlat ben dersem bana yine kızar ya:queen:

Alper Kaya
24 Ekim 2011, 15:48
kardeş bak ben genelleme yapmıyom 2011 cbf den 10 tanede 6veya yedisi ortalama sorunlu çıkıyor ben ikinci motorumu alcam 2011 cbf düşünüyordum sıfır ama burdakı yazılanlar niyetimi değiştirdi şimdi ybr formunu incelerken ybr nınde bazılarının yağ yakma problemi oldugunu okudum aslında sen de ortalıgı karıştırıp durmaya başladın fazla celallenme bence sakın ol sen ne kadar alıngan bırısın ya tamam anladık senın motor sorunsuz burda sorunları olan arkadaşlar paylaşıyor sorunlarını biz bişey dedikmi dalga gibi köpürüyon ya bence sakin ol biraz:jocolor:benim yorumda bi hiddet falan yokki zaten :) ben ybr-tvs-cbf forumlarını hatim ettim desem yeridir :) alınganlık da göstermiyorum sadece sen biraz sakin ve yavas ol diyorum durmadan oraya buraya bunları yazıyosun çözümü yok bunların :) yani kişi bi kere bişeyi kabullendimi sen ne kadar urasırsan uras cok zor vazgeçirirsin eınsten demişya atomu parçalamak ön yargıyı parcalamaktan kolaydır die aynı o hesap :) bu arada ben ayhan abime kızmıyorum doru söliyordur benim motorum 9.000km de 15.000km belki yakmayabaşlıycak 200gr-200gr ben bi senle urasıyorum gibi oluyor ama senledebi alıp veremdiğim yok :)

okyanus_126
24 Ekim 2011, 15:54
benim yorumda bi hiddet falan yokki zaten :) ben ybr-tvs-cbf forumlarını hatim ettim desem yeridir :) alınganlık da göstermiyorum sadece sen biraz sakin ve yavas ol diyorum durmadan oraya buraya bunları yazıyosun çözümü yok bunların :) yani kişi bi kere bişeyi kabullendimi sen ne kadar urasırsan uras cok zor vazgeçirirsin eınsten demişya atomu parçalamak ön yargıyı parcalamaktan kolaydır die aynı o hesap :) haklısın ya çünkü her formda görüyom seni:queen: yanlız bişey dikkatimi çekti ybr esd yağ esiyormuş az önce okudum acaba bu yağ yakma yeni nesil motorlardan mı kaynaklanıyor opel insigna bile yağ yüzüne motor kitlemiş bunuda okumuştum formda

acun0
24 Ekim 2011, 16:18
bizim arkadaşın cbf 150 si var 2011 bunun motorda tekleme yok fakat arka tekerde firene basınca gelen ses vardı komple cant degişti garantiden şimdi bir sorun yok fakat arka dişlisi 43 olan dişliyi 42 yapınca ne kadar fark oluyor. 2 sürat ancak degişir hatta rüzgara karşı 43 dişli daha iyidir. dedim doğrumu söylemişim?

asortik_33
24 Ekim 2011, 16:32
slm arkadaşlar bu formda ben yenıyım bende ybr esd var ama büyük bir yağ yakma sorunuyla karşılaştım cbf almayı düşünüyom ama anladıgıma göre bu 2011 yeni kasa pek iç açıçı degil niye böyle olmuş yamahada honda da yazık etmiş cbf eski kasası hangısı nasıl anlıcam yardım istiyom ustalarımdan tşk

Alper Kaya
24 Ekim 2011, 16:34
slm arkadaşlar bu formda ben yenıyım bende ybr esd var ama büyük bir yağ yakma sorunuyla karşılaştım cbf almayı düşünüyom ama anladıgıma göre bu 2011 yeni kasa pek iç açıçı degil niye böyle olmuş yamahada honda da yazık etmiş cbf eski kasası hangısı nasıl anlıcam yardım istiyom ustalarımdan tşkcbf150 2011 ler kötü git 2.el cbf150 2007 model 50.000km civarı al onlar iyi allahım :)

fat280
24 Ekim 2011, 16:36
haklısın ya çünkü her formda görüyom seni:queen: yanlız bişey dikkatimi çekti ybr esd yağ esiyormuş az önce okudum acaba bu yağ yakma yeni nesil motorlardan mı kaynaklanıyor opel insigna bile yağ yüzüne motor kitlemiş bunuda okumuştum formda

abi daha full yok yumurta yok arkadaş 2 el almış birde motoru önceki sahibi nasıl sürdü ne yaptı bilmiyorsun o açıdan hemen zanda bulunma derim 0 alıpta yağ yakan var derse konuşacan abi

asortik_33
24 Ekim 2011, 16:41
cbf150 2011 ler kötü git 2.el cbf150 2007 model 50.000km civarı al onlar iyi allahım :) nasıl yani anlamadım kızmanıza gerek yok cbf ustaları olarak yardım istiyom

okyanus_126
24 Ekim 2011, 16:48
abi daha full yok yumurta yok arkadaş 2 el almış birde motoru önceki sahibi nasıl sürdü ne yaptı bilmiyorsun o açıdan hemen zanda bulunma derim 0 alıpta yağ yakan var derse konuşacan abiaz hol ve yumurtanın kokusu başladı galıba kardeş ozamn başlarız konuşmaya ama gerek yok siz çözün artık:queen:

fat280
24 Ekim 2011, 16:52
az hol ve yumurtanın kokusu başladı galıba kardeş ozamn başlarız konuşmaya ama gerek yok siz çözün artık:queen:

abi bu konu benide ilgilendirmez ancak daha net birşey yok demek istedim üstelik benim ybr yok ve daha önceden böyle birşey çıkmamasından dolayu hemen yakıyor demeniz sinir ediyor o açıdan :D be arada benim salcanom var işimide görüyor siz düşünün şuyu var buyu var diye :queen:

okyanus_126
24 Ekim 2011, 16:58
abi bu konu benide ilgilendirmez ancak daha net birşey yok demek istedim üstelik benim ybr yok ve daha önceden böyle birşey çıkmamasından dolayu hemen yakıyor demeniz sinir ediyor o açıdan :D be arada benim salcanom var işimide görüyor siz düşünün şuyu var buyu var diye :queen: vallahı kardeş motorunda sorun olanlar düşünsün benim motorum saat gibi tıkır tıkır çalışıyor :queen: ben sadece sende ybr yok cbf de yok ybr yi övüp cbf karalaman sinir etti bu yani konu 2 de kullanıcısı olup konuşsan anlıcam sadece bu ok hadi k.i bak:king:

fat280
24 Ekim 2011, 17:06
vallahı kardeş motorunda sorun olanlar düşünsün benim motorum saat gibi tıkır tıkır çalışıyor :queen: ben sadece sende ybr yok cbf de yok ybr yi övüp cbf karalaman sinir etti bu yani konu 2 de kullanıcısı olup konuşsan anlıcam sadece bu ok hadi k.i bak:king:

benim kötülememin sebebi burada kullanan arkadaşlarım vardı sonuçda 2009 model ve yağ eksiltiyordu şimdi bunu göre göre neden öveyim ki ok k.i.b. abi sende

aykan
24 Ekim 2011, 21:23
haklısın ya çünkü her formda görüyom seni:queen: yanlız bişey dikkatimi çekti ybr esd yağ esiyormuş az önce okudum acaba bu yağ yakma yeni nesil motorlardan mı kaynaklanıyor opel insigna bile yağ yüzüne motor kitlemiş bunuda okumuştum formda

Bak negüzel demişssin insigna bile patladı diye.. aslında bizim makinaların yağ yakması son derece doğal artık piston silindir arası boşluklar günümüz teknolojisinde daha sıkı yapılıyor olayın asıl sebebide bu, sadece bizim motosikletler değil otomobillerinde yağı belli km lerde eksiliyor örneğin çalıştığım şirketteki audi q7 5000 km civarı 1lt yağ yakmış şaşırtıcımı?? değil aslında... metehan burda olsa oda söylerdi kullandığı arabaların ne derece yağ eksilttiğini ama uğramıyor pek..yani demek istediğim şey motorlara fazla pog atmayalım alacak olan arkadaşlarıda yanlış yönlerdirmeyelim, ben cbf den son derece menunum memnun olmasam zorda kalıp sattığım cbf 2011 modeli aynı yıl içinde iki kez almazdım bu paraya enduro yavrusu motor nekadar ufak tefek problemli olsada üstüne binip depoyu ayaklarının arasına alınca bütün kaygılar bitiyor...cbf 10 numara olmasada 2 tane ybr eder onuda demeden geçmeyim 2006da 0 km ybr alıp 13000km yol yapmışlığım var ama çelim yok.. tork desen yok.. bağırıyor sadece.. ama gitmiyor 2500 km de debriyaj bitmişti(kesinlikle hard kullanımdan değil..) bide 2006 kasalar daha sağlam diyolar 2006 dan memnun kalmadımki 2011 alayım......ybr ciler darılmasın lütfen ama durum budur..