Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
crux2006
24 Şubat 2011, 13:39
Walla bende motoru alırsam xenon taktırmayı çok istiyorum ancak orjinalliğide bozulmasın istiyorum bi yandan.Xenon taktırsam merceklisini taktırmak isterim tabi.Bilmiyorum bi alsam ALLAHın izniyle bakıcam sonrasına da :) İş motoru almakta
@gedelekli Motorsiklet fiyatın standart satış fiyatı üzerinden almışsın ancak plaka ruhsat masrafların buradaki fiyatlara göre 120TL daha ucuz.Oradan bana göre bi kazancın var.Tabi motorun yanında zorlayıp bi kaç aksesuar alsaydın çok iyi olurdu.Ama böyle de güzel.Hayırlı uğurlu olsun.ALLAH banada senin gibi en kısa zamanda cbf mi altıma çekmeyi nasip etsin:)
Mikuni
24 Şubat 2011, 16:39
Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyordu:)Şaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş:)Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.
eğer devir kesici olayı öyleyse artık kesin alırım bu motoru.
şu an bende 2010 var. 1 ve 2 de belli devirden sonra motor kasılıyor ve tam hızlanamıyor. bu beyinden kaynaklanıyor. beyin ateşlemeyi kesiyor. çin malı beyin de takılabilir ama risklidir.
crux2006
24 Şubat 2011, 16:47
Devir kesicinin olmadığını bi çok yerde okudum ve hatta gözümün önünde motorun devir göstergesindeki ibrenin max. 9000 olan devri geçtiğini gördüm.Honda bununla tam olarak neyi amaçlamış bilmiyorum ama bilinçsiz kullanıcılar için büyük bi handikap içerdiğini söyleyebilirim.
Mikuni
24 Şubat 2011, 16:53
Neyi amaçlasın dayı, yağ yakmayı engellemek için. sanırsam bu devir kesici sadece 2010 modellerde var. mesela 2008-2009 da yoktu galiba. onlarda yağ yakma sorunu çıkınca vites geçişlerini daralttılar demekki. şimdi de yeniden açtılar. bakalım ne olacak.
mmucit
24 Şubat 2011, 17:01
ellvis_78 , crux2006 , mmucit hepinize teşekkür ederim arkadaşlar hepinizin önerileri ni dikkate alıcam çok iyi oldu bugün motorum gelimş akşam üstü bakmaya gittim gri çok yakışmış çok hoşuma gitti inşallah yarın da plaka işlemleri hallucakmış ve yarın akşam motoru teslim alabilicekmişim crux2006 arkadaşım fiyatını sormuşun motoru 4250 ye aldım 200 de plaka ruhsat işlemleri için verdim 4450 annahtar teslim
Hayırlı olsun, Allah kazasız, belasız kullanmayı nasip etsin.
Walla bende motoru alırsam xenon taktırmayı çok istiyorum ancak orjinalliğide bozulmasın istiyorum bi yandan.Xenon taktırsam merceklisini taktırmak isterim tabi.Bilmiyorum bi alsam ALLAHın izniyle bakıcam sonrasına da :) İş motoru almakta
@gedelekli Motorsiklet fiyatın standart satış fiyatı üzerinden almışsın ancak plaka ruhsat masrafların buradaki fiyatlara göre 120TL daha ucuz.Oradan bana göre bi kazancın var.Tabi motorun yanında zorlayıp bi kaç aksesuar alsaydın çok iyi olurdu.Ama böyle de güzel.Hayırlı uğurlu olsun.ALLAH banada senin gibi en kısa zamanda cbf mi altıma çekmeyi nasip etsin:)
Hayırlısı demek lazım.
eğer devir kesici olayı öyleyse artık kesin alırım bu motoru.
şu an bende 2010 var. 1 ve 2 de belli devirden sonra motor kasılıyor ve tam hızlanamıyor. bu beyinden kaynaklanıyor. beyin ateşlemeyi kesiyor. çin malı beyin de takılabilir ama risklidir.
Bence o tip şeyleri kurcalamak oldukça risklidir. :)
Devir kesicinin olmadığını bi çok yerde okudum ve hatta gözümün önünde motorun devir göstergesindeki ibrenin max. 9000 olan devri geçtiğini gördüm.Honda bununla tam olarak neyi amaçlamış bilmiyorum ama bilinçsiz kullanıcılar için büyük bi handikap içerdiğini söyleyebilirim.
Neyi amaçlasın dayı, yağ yakmayı engellemek için. sanırsam bu devir kesici sadece 2010 modellerde var. mesela 2008-2009 da yoktu galiba. onlarda yağ yakma sorunu çıkınca vites geçişlerini daralttılar demekki. şimdi de yeniden açtılar. bakalım ne olacak.
Eğer Honda bu devir kesiciyi motoruna güvenerekten çıkardıysa, ya motorlar Honda kalitesine kavuştu-hiç sanmıyorum- yada Honda tr çıldırmış olmalı. :queen:
Biz yağ yakmasın diye motoru 5000-6000 devirlerden fazla çıkarmamaya çalışırken, şimdi motor 10000 leri görecek.
Çok ilginç olacağı aşikar. Ya da sayfamız krank kıran, piston, silindir, segman değiştirenden geçilmeyecek.:silent:
aykan
24 Şubat 2011, 18:04
Şunu düşündüm acaba beyine program fln atılabilirmi kesici için servise bir danışıcam..
gedelekli
24 Şubat 2011, 20:20
aldım arkadaşlar hayırlısıyla bugün akşam üstü aldım 30 km yol yaptım :) çok mutluyum çok güzel duruyor motor gerçekten gri çok hoşuma gitti :) hepinize çok teşekkür ederim allah cümlemizi kazadan beladan korusun... çanta koruma demiri ve yan ayaklık da taktırdım çanta da gri renk :) ve ışıklı. crux2006 arkadaşım inşallah en yakın zamanda sende motoruna kavuşursun resim çekemedim çekince yüklerim arkadaşlar
crux2006
24 Şubat 2011, 20:33
İyi iyi sevindim dostum kazasız,belasız,mutlu,mesut nice km lere inşALLAH:)Güle güle kullan:cat:
Bugün üç tane gri cbf 150 gördüm E5'de seyir halinde, ne zaman geldi de aldınız anlamadım ki.. :P
gedelekli
24 Şubat 2011, 21:26
crux2006 teşekkür ederim dostum :) inşallah
kimi: arkadaşım bilmiyorum bende anlamadım kırmızı almaya gittim gri nasip oldu :) hayırlısı buymuş demekki
aykan
24 Şubat 2011, 21:27
aldım arkadaşlar hayırlısıyla bugün akşam üstü aldım 30 km yol yaptım :) çok mutluyum çok güzel duruyor motor gerçekten gri çok hoşuma gitti :) hepinize çok teşekkür ederim allah cümlemizi kazadan beladan korusun... çanta koruma demiri ve yan ayaklık da taktırdım çanta da gri renk :) ve ışıklı. crux2006 arkadaşım inşallah en yakın zamanda sende motoruna kavuşursun resim çekemedim çekince yüklerim arkadaşlar
Hayırlı uğurlu olsun kardeş resimleri ve izlenimlerini bekliyoruz...
TheNightHawk
24 Şubat 2011, 21:58
2007 modellerde devir kesici var mı?
crux2006
24 Şubat 2011, 22:18
Bu motorlarda uzun soluklu yokuş aşağı inişte kompresyon (motor freni) yapmak motorda herhangi bi probleme sebep verebilir mi?
@TheNightHawk 2011 model hariç bütün modellerde devir kesici vardır diye tahmin ediyorum.
Adrion
24 Şubat 2011, 22:34
beyler eğer kesici yoksa bu makine 4. viteste zorlansa hız oalrak ne yapar?tahminler?
Alper Kaya
24 Şubat 2011, 22:47
gedelekli acaba size kaça mal oldu çantasız fiyatı
crux2006 teşekkür ederim dostum :) inşallah
kimi: arkadaşım bilmiyorum bende anlamadım kırmızı almaya gittim gri nasip oldu :) hayırlısı buymuş demekki
Hayırlı olsun... :rendeer:
GÜNTEKİN
25 Şubat 2011, 12:12
aldım arkadaşlar hayırlısıyla bugün akşam üstü aldım 30 km yol yaptım :) çok mutluyum çok güzel duruyor motor gerçekten gri çok hoşuma gitti :) hepinize çok teşekkür ederim allah cümlemizi kazadan beladan korusun... çanta koruma demiri ve yan ayaklık da taktırdım çanta da gri renk :) ve ışıklı. crux2006 arkadaşım inşallah en yakın zamanda sende motoruna kavuşursun resim çekemedim çekince yüklerim arkadaşlar
Kardeşim ALLAH kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah.
- arkadaşlar bir yağ yakma muhabbetidir almış başını gidiyor. Bırakın bu motoru hangi motoru sıkıştırırsanız o motor yağ yakar terleme yapar, motora binmek demek illaki tam gaz açmak yada motora 130 km yapmaya uğraşmak mıdır? cbf 150 videolarına bakıyorsunuz yok 125 km yaptı yok 130 km yaptı, anlamıyorum.
- diğer konu; yine bir hız kesici var mı yok mu? eğer yoksa şimdi ne olcak. sonuç yine aynı. yoksa ne olacak, sanki motorun üzerine çıkınca hep 10000 devirde mi kullanacaksınız. nedir bu hız sevdası anlamıyorum.
Bu motora ticari amaçlı binenleri bilmiyorum ama, ben motora binmek istiyorum diyen arkadaşlar, motor sevgi işidir, motora binecekseniz binmeden 10 dk önce motorunla konuşarak tozunu almak, hadi yavrum biraz hava alalım demek, en ideali 4000 5000 devirde kullanmak yolunu bulunca 7000 deviri görmek bence en ideali.
- sonuç olarak kaç bin devir yaparsanız yapın, kaç km hız yaparsanız yapın, kaç araç sollarsanız sollayın, kırmızı ışık yanınca hep beraber olursunuz. bu motor bence motoru sevecek ve sürüş zevkini insana yaşatacak şekilde tasarlanmış, sürat ve tork isteyenler için değil. ALLAH tüm iki teker sürücülerini kazadan beladan esirgesin inşallah. Hayırlı cumalar.
crux2006
25 Şubat 2011, 13:35
Güntekin dostum ne güzel yazmışsın.Bu yazının altına aynen imzamı atarım:)Kesinlikle seninle aynı fikirdeyim.
Sonuçta sürat motoru değil topu topu 150cc lik bi motor.Amacı o değil bi kere.Nedir bu yarışlar,max hız denemeleri ve hız karşılaştırmaları.150 cc lik bi motordan ne bekliyorsunuz neden bu kadar sınırlarını zorluyorsunuz?Bende bunu anlamıyorum.Her nereye bakarsam bakayım 3 konudan 2 si motorun hızı ile ilgili.Bu durumu çok garipsiyorum.Devir kesici ile ilgili de sadece tek bi düşüncem var honda bunca zamandır yapmadığı şeyi kalkıpta neden 2011 model makinalarda yaptı?Ne değişti de neden böyle bi risk faktörünü açık açık kullanıcıların önüne serdi?Umarım devir kesicinin olmamasından kaynaklanacak piston,krank vs vs gibi yedek parçaların satışını artırmak amacıyla böyle bi işe el atmamıştır.Umarım öyle değildir.Motorumu ALLAH nasip ederde alırsam son hızlarını denemeyeceğimin belki garantisini bile verebilirim.Son olarak da güntekin arkadaşımın dediği gibi motor sevda işidir.Onlara iyi bakın diyorum...
ALLAH cümlemizi kazadan beladan korusun.Hayırlı cumalar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:34 ----------
Peki size bi soru:) Motor kompresyonda iken benzin yakarmı?
AydoganX
25 Şubat 2011, 14:20
Güntekin hocam güzel söylemişsin katılıyorum.
Motor kompresyonda iken benzin yakarmı?
Motor karbüratörlü ise bir miktar yakar, enjeksiyonlu ise yakmaz.
Söz konusu cbf150 olduğu için benzin yakacaktır yani:)
Herkese hayırlı cuma'lar...
crux2006
25 Şubat 2011, 14:44
Cevap için teşekkürler.
Peki yaktığı miktar hakkında birşey söyleyebilecekmisin AydoganX
AydoganX
25 Şubat 2011, 14:52
Cevap için teşekkürler.
Peki yaktığı miktar hakkında birşey söyleyebilecekmisin AydoganX
Yaktığı miktar konusunda net birşey söyleyemem. Ölçmek lazım, ama nasıl :)
Yukarıdaki enjeksiyon ve karbüratörlü motorlar arasındaki bu farkı, değişik otomobillerdeki yol bilgisayarları ile test etmiştim.
Bruce 65
25 Şubat 2011, 20:07
aldım arkadaşlar hayırlısıyla bugün akşam üstü aldım 30 km yol yaptım :) çok mutluyum çok güzel duruyor motor gerçekten gri çok hoşuma gitti :) hepinize çok teşekkür ederim allah cümlemizi kazadan beladan korusun... çanta koruma demiri ve yan ayaklık da taktırdım çanta da gri renk :) ve ışıklı. crux2006 arkadaşım inşallah en yakın zamanda sende motoruna kavuşursun resim çekemedim çekince yüklerim arkadaşlar
Hayırlı uğurlu olsun nice mutlu km lerce binersin inşallah...[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------
Kardeşim ALLAH kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah.
- arkadaşlar bir yağ yakma muhabbetidir almış başını gidiyor. Bırakın bu motoru hangi motoru sıkıştırırsanız o motor yağ yakar terleme yapar, motora binmek demek illaki tam gaz açmak yada motora 130 km yapmaya uğraşmak mıdır? cbf 150 videolarına bakıyorsunuz yok 125 km yaptı yok 130 km yaptı, anlamıyorum.
- diğer konu; yine bir hız kesici var mı yok mu? eğer yoksa şimdi ne olcak. sonuç yine aynı. yoksa ne olacak, sanki motorun üzerine çıkınca hep 10000 devirde mi kullanacaksınız. nedir bu hız sevdası anlamıyorum.
Bu motora ticari amaçlı binenleri bilmiyorum ama, ben motora binmek istiyorum diyen arkadaşlar, motor sevgi işidir, motora binecekseniz binmeden 10 dk önce motorunla konuşarak tozunu almak, hadi yavrum biraz hava alalım demek, en ideali 4000 5000 devirde kullanmak yolunu bulunca 7000 deviri görmek bence en ideali.
- sonuç olarak kaç bin devir yaparsanız yapın, kaç km hız yaparsanız yapın, kaç araç sollarsanız sollayın, kırmızı ışık yanınca hep beraber olursunuz. bu motor bence motoru sevecek ve sürüş zevkini insana yaşatacak şekilde tasarlanmış, sürat ve tork isteyenler için değil. ALLAH tüm iki teker sürücülerini kazadan beladan esirgesin inşallah. Hayırlı cumalar.
kesinlikle imzalanacak bir metin...tebrikler aynı duygularla sürüyoruz...
EGELİ
25 Şubat 2011, 20:52
Bugün Efe honda ya gittim,2011 yeni cbf 150 siyah renk-Kırmızı sticker li olanından sipariş verdim..Önümüzdeki hafta içinde teslim alıcaz bakalım..Devir saati koymaları iyi olmuş birde kesiciyi kaldırmışlar,ekzos ve karbüratörde yenilenmiş söylediklerine göre...ama yeni tipleri eskiye oranla stickerlar falan daha güzel olmuş..hayırlısı..
mmucit
25 Şubat 2011, 21:13
aldım arkadaşlar hayırlısıyla bugün akşam üstü aldım 30 km yol yaptım :) çok mutluyum çok güzel duruyor motor gerçekten gri çok hoşuma gitti :) hepinize çok teşekkür ederim allah cümlemizi kazadan beladan korusun... çanta koruma demiri ve yan ayaklık da taktırdım çanta da gri renk :) ve ışıklı. crux2006 arkadaşım inşallah en yakın zamanda sende motoruna kavuşursun resim çekemedim çekince yüklerim arkadaşlar
Hayırlı olsun. :rendeer:
Bu motorlarda uzun soluklu yokuş aşağı inişte kompresyon (motor freni) yapmak motorda herhangi bi probleme sebep verebilir mi?
Motorun subaplarını açıp kapatan zinciri bollaştırabilir diye duydum ama bence motor freni iyi birşey, kullanmaya devam et:cat:
Kardeşim ALLAH kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah.
- arkadaşlar bir yağ yakma muhabbetidir almış başını gidiyor. Bırakın bu motoru hangi motoru sıkıştırırsanız o motor yağ yakar terleme yapar, motora binmek demek illaki tam gaz açmak yada motora 130 km yapmaya uğraşmak mıdır? cbf 150 videolarına bakıyorsunuz yok 125 km yaptı yok 130 km yaptı, anlamıyorum.
Güntekin hocam dediklerine katılıyorum ama sınırları zorlamak insanın doğasında olan birşey. En sakin kullananlarımız bile yol müsaitken son süratine bakmaz mı motorun? Sebep motoru tanımak, onun limitlerini bilmektir. Tabii senin lafın bununla yarışanlara(ya da yarışmaya çalışanlara :)) Ayrıca biliyorsun uzun süre hangi devirde gittiğimizi bilmeden kullandık motoru. Bunun sonucu motor zara gördüyse bu bizim suçumuz mudur?
- diğer konu; yine bir hız kesici var mı yok mu? eğer yoksa şimdi ne olcak. sonuç yine aynı. yoksa ne olacak, sanki motorun üzerine çıkınca hep 10000 devirde mi kullanacaksınız. nedir bu hız sevdası anlamıyorum.
Bu motora ticari amaçlı binenleri bilmiyorum ama, ben motora binmek istiyorum diyen arkadaşlar, motor sevgi işidir, motora binecekseniz binmeden 10 dk önce motorunla konuşarak tozunu almak, hadi yavrum biraz hava alalım demek, en ideali 4000 5000 devirde kullanmak yolunu bulunca 7000 deviri görmek bence en ideali.
Buna da katılıyorum ama uzun yolda bizim makine ile hızlı gitmek için 6000 ve üzeri şart. Aksi halde kamyonlar bile sıkıştırabilir sizi ki başıma gelmedi değil.
Ayrıca devir kesici bence motorun emniyet valfidir yoksa insanın doğasında var. Onuda geçtim, 2. el motor alacaklar için bile devir kesici iyi birşey. Keza üretici için de. Sonuçta 2 yıl garantili mal.
- sonuç olarak kaç bin devir yaparsanız yapın, kaç km hız yaparsanız yapın, kaç araç sollarsanız sollayın, kırmızı ışık yanınca hep beraber olursunuz. bu motor bence motoru sevecek ve sürüş zevkini insana yaşatacak şekilde tasarlanmış, sürat ve tork isteyenler için değil. ALLAH tüm iki teker sürücülerini kazadan beladan esirgesin inşallah. Hayırlı cumalar.
Buna da katılmamak elde değil ama yine ama :) trafikde bazen hızlı ve kıvrak olmak ya da yokuşta diğer araçlardan daha çabuk hızlanabilmek önemli oluyor. Yalan yok ben bu makinenin emsallerine göre daha torklu olmasına aldandım. :P
Sonuçta dediklerinize katılıyorum, kimin için dediğiniz de azbuçuk anladım bu lafları(apaçi olsalar gerek) AMA işin birde bu boyutları var. Şehir dışı 100 km sbt hız ve bazen ani olarak 110-120 beni tatmin eder ya da işimi görür diyeyim ama makina zarar görecekse iş kötü. :cyclopsan
Yani motorun ilk başlarında devir kesici var sonra yok; yine ilk başlarda devir göstergesi yok şimdi var.
Benim aklım ermiyor vesselam. Birde türkiyede tatlı tatlı motosiklet kullanabileceğim bir yer varsa bilmek isterim. Genelde hep akraksiyonlu oluyor.:queen:
ALLAH cümlemizi kazadan beladan korusun.Hayırlı cumalar...[COLOR="Silver"]
Herkese hayırlı cuma'lar...
Hayırlı cumalar. Amin.
gedelekli
25 Şubat 2011, 22:13
aykan : teşekkür ederim dostum sorularınızı cevaplıya bilirim ama daha 30 km yol yapabildim. ilk başta hoşuma giden özelliği farlar gaza bağlı değil bu hoşuma gitti bilmiyorum belki sizin düşünceniz farklıdır ama bence iyi olmuş.
alper150zc : dostum 4250 motorun fiyatı 200 de plaka ruhsat masrafları için verdim motorcuya 4450 anahtar teslim fiyatı
kimi : teşekkür ederim :)
GÜNTEKİN: teşekkür ederim kardeşim ALLAH cümlemizi kaza beladan korusun
Bruce 65: inşallah arkadaşım temennimiz o honda ya güvenerek aldık bakalım hayırlısı
mmucit : teşekkür ederim dostum forum u takip ediyordum bayadan beri verdiğin bilgilerle herkezin kararına yardımcı oluyorsun ve soruları cevaplıyorsun inşallah bilgi paylaşımın hep devam eder
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------
EGELİ: hayırlı olsun dostum
aykan
25 Şubat 2011, 22:17
aykan : teşekkür ederim dostum sorularınızı cevaplıya bilirim ama daha 30 km yol yapabildim. ilk başta hoşuma giden özelliği farlar gaza bağlı değil bu hoşuma gitti bilmiyorum belki sizin düşünceniz farklıdır ama bence iyi olmuş.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------
ooo bak bu çok iyi olmuş demek statörde değişmiş farların direk yanması iyi olmuş bikaç resim eklede görelim cbf ini...bide bişiy sorucam yolda ilerlerken km göstergendeki çubukta titreme varmı?beni çok kızdıran bi olaydı 3 defa tel değişmişti ancak titriyordu meğer paneldeki dişlilerdenmiş sende anormal bişiy varmı??
TheNightHawk
25 Şubat 2011, 23:24
Güntekin hocam güzel söylemişsin katılıyorum.
Motor karbüratörlü ise bir miktar yakar, enjeksiyonlu ise yakmaz.
Söz konusu cbf150 olduğu için benzin yakacaktır yani:)
Herkese hayırlı cuma'lar...
karbüratörlü motorlarda çoğu zaman yakut pompalama işi eksantiriğe bağlı bir diyafram pompa ile sağlanır. Eksantirik döndüğü sürece yakıt pompalandığından motor stop düğmesinden motoru bile kapatsanız motor viteste ise bu sefer de yakıtı ateşlemeden eksoza verecektir. Yakıt yakmadan yokuş aşağı inmenin bizim motorlarda tek yolu motoru düğmeden susturup vitesi de boşa almaktır. Bu durum ise tekrar çalıştırma durumunda yanlış vites seçilirse binicinin motordan düşmesine sebep olabileceğinden (arka tekerin kilitlenmesi gibi, zincir kopartma gibi) çok tehlikeli bir harekettir. 1 litre yakıt tasarruf edeceğiz diye kimse canından olmasın. Bırakın motor freninde yakıt yansın.
Enjeksiyonlu motorlarda yakıt pompası vardır ve enjektöre elektrik gelmediği sürece yakıt püskürtülmediğinden yakıt ekonomisi yapılabilmektedir.
Yakıt akışını kesen ecotronik karbüratörler de mevcuttur ama kompleks yapısından dolayı bizimki gibi basit bir motor için çok lüks kaçabilir. :queen:
Daha önce forumda yeni motorda statorun değiştiğinden bahsedilmişti. Stator değişince bizim motorlarda yaşanan rölantide farımızın pili bitmek üzere olan el feneri gibi yanmasının önüne geçilmiştir. Ayrıca karbüratörde ek bir fiş vardı. Belki otomatik jikle falan vardır. Yenilerde jikle kolu hala var mı?
GÜNTEKİN
26 Şubat 2011, 00:58
thenightHawk - Daha önce forumda yeni motorda statorun değiştiğinden bahsedilmişti. Stator değişince bizim motorlarda yaşanan rölantide farımızın pili bitmek üzere olan el feneri gibi yanmasının önüne geçilmiştir. Ayrıca karbüratörde ek bir fiş vardı. Belki otomatik jikle falan vardır. Yenilerde jikle kolu hala var mı?[/QUOTE]
yenilerde jikle kolu var, ben 15 gündür kafayı yiyorum karbüratördeki yeni elektrik ve enjeksiyonvari zımbırtıyı çözemedim, elektrik bağlantısını kesiyoruz hiç bir değişiklik olmuyor, acaba dedik sabahları jikle ile 20 30 saniye çalıştırmak zorundayız onun için mi filan diye ama nafile, ybr 125 lerde aynı sistem olduğunu duydum forumdaki ybr cilerde aynı konuyu tartışıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:48 ----------
mmucit kardeşim istisnalar olabilir tabiki, olacaktır da, benim anlatmak istediğim bu olay bu topikte belki de farkında olmadan paranoya haline geldi. kimse bilinçli ve teknik bir yorum yapmıyor, herkes acaba diyor. belki fabrikayla konuşma imkanımız olsa şu hız kesici muhabbetini karbüratördeki ilave sistem gereksiz hale getirmiştir, araştırıyorum. her türlü değişim gelişimin göstergesidir. ben yorumlara genel anlam katmak istedim, bugün hangi motoru getirirsen getir sıkışınca, ama segmandan, ama pistondan, ama silindir kapağından mutlaka bir yerinden kaçıracaktır. inanmayacaksın belki ama ben bujiyi yerinden fırlatan motor gördüm(arabada). tekrar herkese hayırlı geceler diliyorum.
abolgi
26 Şubat 2011, 01:11
yeni motor alan arkadaşlar ; motorlarınız hayırlı olsun. allah kaza bela ceza dan uzak sürmenizi nasip etsin. ( ne dua oldu bea)
ankaradan yeni cbf i alan arkadaşım motoru kaça mal ettiniz? bende alacağımda :)
honda gs1 eğitimine katıldım, 2 gün cbf 150 lerle çalıştık, son gün cbf 500 lerle 3 er tur attık ki cbf 150 alma fikrimi kesinleştirmeme sebep oldu en azından 5-10.000km kadar kullanmak üzere.
fuarda motosiklet.net standına uğradım kimsecikler yoktu dolaysıyla kimseyle tanışma fırsatım olmadı.
Alper Kaya
26 Şubat 2011, 01:51
YENI MOTOR ALAN ARAKDASLARA UZUCU HABER OTV 250CC E KADAR OLAN MOTORLARDA 22DEN 8 DUSTU YANI DUN ALANLAR ZARAR ETI g.olsun MUTHIS HABER RUYA OLMALI CBF 150 UCUZLADI BE 3800 FALN OLDU GALIBA.D:D::D
ellvis_78
26 Şubat 2011, 02:57
hayatta fiyat falan düsürmezler. üzerine koymus olmasınlar . bu arada yenı cbr ler de cok tatlı duruyorlarda . tarzım degil .alıstık cbf e
mücahit_89
26 Şubat 2011, 03:25
YENI MOTOR ALAN ARAKDASLARA UZUCU HABER OTV 250CC E KADAR OLAN MOTORLARDA 22DEN 8 DUSTU YANI DUN ALANLAR ZARAR ETI g.olsun MUTHIS HABER RUYA OLMALI CBF 150 UCUZLADI BE 3800 FALN OLDU GALIBA.D:D::D
kardeş keşke olsa bende hiç sanmıyorum bu fiyata düşsün zaten şuan 2. elini bu fiyata satan akıllılar var iki koruma demiri takmış 300 tllik aksesuar var diyo akıllım biz hiç motor görmedikte kandır milleti,keşke böle bişe olsada bu 2. elde motorunu satanlara bi kapak olsa ama sanmıyorum...eğerki bu ötv indirimi tamamıyla fiyatlara yansırsa kesinlkle sıfır motor alımı baya bi artar sanmıyorum ama:farao:
aykan
26 Şubat 2011, 12:35
Yeni alan bir iki arkadaş vardı :pr:sağlık olsun diyelim...
CBF 150'nin yeni fiyatı 3.765 tl oldu.
htmetin
26 Şubat 2011, 13:54
CBF 150'nin yeni fiyatı 3.765 tl oldu.
nihahaha ilk çıktığı zamanki fiyatına geldi neredeise:))
mücahit_89
26 Şubat 2011, 14:10
valla ilk fiyatına geldi şimdi 2. el 2007 motora 3.500 isteyenler napıcak bakalım:)2. el piyasası resmen çorba olmuştu:)
nihahaha ilk çıktığı zamanki fiyatına geldi neredeise:))
Seçimlerden sonra yine bir ayar çekereler nasılsa... :)
AydoganX
26 Şubat 2011, 14:28
Bahsedildiği gibi 250cc altı motorlarda ÖTV %22'den %8'e indirildi.
Bu durumda CBF150'nin fiyatıda güncellendi. 3765 TL'lik yeni fiyatı ile (şimdilik) rakiplerinden açık ara avantajlı konuma geçti. Bakalım diğer markalarda indirimler nasıl olacak.
Yeni alan arkadaşlar için çok sinir bozucu bir durum (sağlık olsun) ama genel olarak bakınca çok olumlu bir gelişme.
http://i591.photobucket.com/albums/ss360/AydoganX/MTGenel/OTVDUSUS.jpg
crux2006
26 Şubat 2011, 14:38
işte bu çok iyi oldu buna gerçekten çok sevindim.Yeni alan arkadaşlar içinse üzücü bi haber tabi.Yeni fiyatlar honda'nın sitesine de yansımış yeni fiyat 3765 TL olarak gözüküyor.
Şu benzin fiyatlarındaki vergileri düşürsünler asıl.Benzin için verdiğim vergileri ben helal etmiyorum.1 litre benzin nasıl 4tl olur aklım zihnim ermiyor bu durumu kabullenemiyorum.Haram zıkkım olsun nalet olsun bu düzene
babaçi
26 Şubat 2011, 14:59
Bahsedildiği gibi 250cc altı motorlarda ÖTV %22'den %8'e indirildi.
Bu durumda CBF150'nin fiyatıda güncellendi. 3765 TL'lik yeni fiyatı ile (şimdilik) rakiplerinden açık ara avantajlı konuma geçti. Bakalım diğer markalarda indirimler nasıl olacak.
Yeni alan arkadaşlar için çok sinir bozucu bir durum (sağlık olsun) ama genel olarak bakınca çok olumlu bir gelişme.
http://i591.photobucket.com/albums/ss360/AydoganX/MTGenel/OTVDUSUS.jpg
ikinci el yerle bir bu arada:queen::queen::queen::queen::queen:
Dogan88
26 Şubat 2011, 16:45
ulen tam motoru satıyordum yuh ya!!
GÜNTEKİN
26 Şubat 2011, 17:40
Bahsedildiği gibi 250cc altı motorlarda ÖTV %22'den %8'e indirildi.
Bu durumda CBF150'nin fiyatıda güncellendi. 3765 TL'lik yeni fiyatı ile (şimdilik) rakiplerinden açık ara avantajlı konuma geçti. Bakalım diğer markalarda indirimler nasıl olacak.
Yeni alan arkadaşlar için çok sinir bozucu bir durum (sağlık olsun) ama genel olarak bakınca çok olumlu bir gelişme.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/22974-honda-cbf-150-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-950.html#ixzz1F4m6vJtCHayırlısı olsun. Maksat motora binmek. Yeni alacak arkadaşlara da hayırlı olsun. Herşey nasib. En azından üste kalan parayla da koruyucu takım alırlar.
abolgi
26 Şubat 2011, 18:38
az önce CBF150 mi aldım. gri renk seçtik. koruma demiri , yan ayak, çanta demirleri (arka ve yan) 3750 tl peşin. plaka vs işini ben halledeceğim ankara'lı işi bilen arkadaşlarımdan yardım isteyeceğim .
AydoganX
26 Şubat 2011, 18:46
az önce CBF150 mi aldım. gri renk seçtik. koruma demiri , yan ayak, çanta demirleri (arka ve yan) 3750 tl peşin. plaka vs işini ben halledeceğim ankara'lı işi bilen arkadaşlarımdan yardım isteyeceğim .
Hayırlı uğurlu olsun @abolgi. İndirimli fiyattan alabilmen çok güzel olmuş.
Ekstra yanında aldıklarında çok iyi.
Güle güle kullan :rendeer:
Plaka vs. işlemleri için "http://www.ankara.pol.tr" adresinden online randevu alıyorsun. Eskisi gibi emniyete sabah gidip akşama kadar sıra bekleme dönemi bitti.
Gerekli bilgiler o sayfada da mevcut zaten:
FATURALI ARAÇLARIN TESCİL İŞLEMLERİ (Yeni Kayıt)
1. Fatura
2. Uygunluk belgesi.
3. Özel Tüketim vergisi makbuzu (Aslı)
4. Trafik sigortası.
5. Şoförler odasından Yeni kayıt dosyası.
6. Şirketler için imza sirküsü ve Ticaret Odası kayıt sureti.
NOT : Fatura kesim tarihiden itibaren 3 ay içerisinde tescil zorunluluğu bulunmaktadır. Aksi halde KTK. 20/1-e maddesince cezai işlem uygulanacaktır.
1-2 ve 3 nolu maddelerdeki kağıtları Honda Efe'den alıyorsun.
4 nolu maddeyi en uygun fiyatı nereden bulabilirsen o sigortacıdan yaptırıyorsun. (Sigorta şirketine göre ortalama 40-60 TL arası değişir)
5 Nolu maddeyi emniyetten 2 liraya alıyorsun
6 hakkında bilgim yok, şahıs üzerine olacaksa gerek yok zaten.
ThE_Unforgiven
26 Şubat 2011, 18:49
Ankarayamı gitsek şimdi motor için ?
EGELİ
26 Şubat 2011, 19:02
Perşembe günü bağlantısını yaptığım cbf150 için Ankara efe hondadan arayıp ötv indirimi olduğu,motorun fiyatının 3750 tl ye düştüğünü söylediler..acaip sevindim valla..pazartesiye teslim alıyorum..
acun0
26 Şubat 2011, 19:05
cbf 150 yag yakan 25 binde ömrü biten bir motor olarak tanıdım forumlarda. ama siz alıyorsunuz. ben mi yanlış biliyorum?
ThE_Unforgiven
26 Şubat 2011, 19:09
acun herkes bişey söylüyor ama herkeste bu motordan memnun. Bende çok araştırdım bu yağ mevzusunu... Sırf bu nedenle YBR düşünüyodum ama ne bileyim ya...
Dogan88
26 Şubat 2011, 19:20
cbf 150 yag yakan 25 binde ömrü biten bir motor olarak tanıdım forumlarda. ama siz alıyorsunuz. ben mi yanlış biliyorum?
yok oyle bişey. benim motor 27binde daha balata değişimi için bile acılmadı çok şükür.
acun herkes bişey söylüyor ama herkeste bu motordan memnun. Bende çok araştırdım bu yağ mevzusunu... Sırf bu nedenle YBR düşünüyodum ama ne bileyim ya...
yağ yakma 2007 modellerinde var diyorlar. bende 2009 model var. su ana kadar hiç yağ eksiltmedi, devamlı kontrol ediyorum.
AydoganX
26 Şubat 2011, 19:22
cbf 150 yag yakan 25 binde ömrü biten bir motor olarak tanıdım forumlarda. ama siz alıyorsunuz. ben mi yanlış biliyorum?
25 binde ömrü biten cbf150 istisnadır. İstisnalar ise kaideyi bozmaz.
Konunun önceki sayfalarında ise yağ yakma/eksiltme durumu hakkında bolca görüş var, okursan bilgi alabilirsin. Belli bir miktar yağ eksiltme sorun değildir.
Castrol resmi sitesindeki bir bilgi:Motorlar neden yağ eksiltir?
Yağ eksilmesi motorun teknolojisiyle ilgilidir. Yeni teknolojilerle üretilen modern motorlarda yüksek performans sağlamak amacıyla metaller (silindirler, pistonlar) birbirine daha yakın tasarlanmıştır. Motorlarda ki bu özellik yağın yıpranmasına, dolayısıyla da eksilmesine yol açar. Araç üreticileri, araçların belirli km. aralıkları için yağ eksiltme paylarını araç kitapçıklarında belirtmişlerdir. Sentetik yağlar mineral yağlara oranla daha az eksiltme yapmaktadırlar
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO