Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
m.şanveren
05 Ekim 2010, 11:26
Bende diyorum bukadar teknik bilgiye sahip birisi zincire neden gres yağı sürsün:mrgreen:Demekki motor senin değilmiş.ismail yapmaz böyle birşey diyordumki açıklama geldi.:)
AydoganX
05 Ekim 2010, 11:36
Bende diyorum bukadar teknik bilgiye sahip birisi zincire neden gres yağı sürsün:mrgreen:
Heheh yok yahu estağfirullah. :) Kullana kullana ve forumu okuya okuya bazı şeyleri öğrendik. Sağolun sende dahil bu topikteki arkadaşlarda çok yardımcı oluyor, bilgilerimizi tazeliyoruz böylece :cat:
boudberg
05 Ekim 2010, 12:25
arkadaşlar cbf'imin kısa farı dün gece mum ışığı kadar yanmaya başladı birdenbire, acaba patlamışmıdır? hiç ışık vermiyor neredeyse..uzunlarda sorun yok... kaliteli marka kısa ampul nerelerde bulabilirim ?
cbr125cbr
05 Ekim 2010, 12:38
Dün çekip atamadığım benzin filtresi resimleri :) Düzü tersi de yok , üstünde her hangi bir ok göremedim. En dandiğinden mi yolladılar ne :mrgreen::mrgreen:
http://img137.imageshack.us/img137/558/05102010227.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/4374/05102010225.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/1339/05102010226.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/8265/05102010224.jpg
AydoganX
05 Ekim 2010, 12:43
arkadaşlar cbf'imin kısa farı dün gece mum ışığı kadar yanmaya başladı birdenbire, acaba patlamışmıdır? hiç ışık vermiyor neredeyse..uzunlarda sorun yok... kaliteli marka kısa ampul nerelerde bulabilirim ?
Philips ya da Osram sorunu çözer. S2 yuvaya sahip (bazı kişiler armut ampulde diyor :) ) 12v/35/35 özelliğinde olacak. Motosiklet eşyası satan yerlerde vardır. Sanırım İstanbul için sirkeci bu mekanmış :)
Dün çekip atamadığım benzin filtresi resimleri :) Düzü tersi de yok , üstünde her hangi bir ok göremedim. En dandiğinden mi yolladılar ne :mrgreen::mrgreen:
Allah allah çok garip bende hiçbirşey anlamadım bu filtreden. Sırayla bir taraftan az az musluktan su vererek bir deneme yap istersen, içeride filtreleme yapabilecek bir sistem varmı bilmiyorum.
Muhtemelen su içeride biryerlerde dolaşıp o şekilde çıkışa geçecek. İki uçtanda su gönderip suyun izlediği yolu takip edersen belki yardımcı olur.
İlk kez böyle garip bi filtre gördüm :silent:
cbr125cbr
05 Ekim 2010, 12:48
Philips ya da Osram sorunu çözer. S2 yuvaya sahip (bazı kişiler armut ampulde diyor :) ) 12v/35/35 özelliğinde olacak. Motosiklet eşyası satan yerlerde vardır. Sanırım İstanbul için sirkeci bu mekanmış :)
Allah allah çok garip bende hiçbirşey anlamadım bu filtreden. Sırayla bir taraftan az az musluktan su vererek bir deneme yap istersen, içeride filtreleme yapabilecek bir sistem varmı bilmiyorum.
Muhtemelen su içeride biryerlerde dolaşıp o şekilde çıkışa geçecek. İki uçtanda su gönderip suyun izlediği yolu takip edersen belki yardımcı olur.
İlk kez böyle garip bi filtre gördüm :silent:
O tül benzeri yerden filtreleme yapıcak onu anladım da o boncukvari şey nedir benzinin giriş kısmında mı kaladak yani filtrelendikten sonra mı filtrelenmeden önce mi görevini yapacak onu anlamadım
Dikkat edersen giriş ve çıkış tam karşılıklı değil, gelen benzinönce bir tarafı dolduracak, daha sonra filtrelenip karşı odaya oradan da karbüratöre gelecek de düzü tersi var mı, varsa hangisi onu bilmiyorum :)
AydoganX
05 Ekim 2010, 12:52
http://img547.imageshack.us/img547/7977/ress.jpg
Bir tahmin o mıknatısvari olan şey belkide ortadaki filtrenin düz kalması için koyulmuş ayak gibi birşey olabilir, ya da turnusol kağıdını bilirsiniz bazen renk değiştirir ya bu da onun gibi mıknatıslanma etkisiyle belki filtre kirlenince renk değiştirsin vs. gibi bir durum olabilir. Tamamen salladım ama yanlış olma ihtimali yüksek :)
mmucit
05 Ekim 2010, 13:01
http://img547.imageshack.us/img547/7977/ress.jpg
Bir tahmin o mıknatısvari olan şey belkide ortadaki filtrenin düz kalması için koyulmuş ayak gibi birşey olabilir, ya da turnusol kağıdını bilirsiniz bazen renk değiştirir ya bu da onun gibi mıknatıslanma etkisiyle belki filtre kirlenince renk değiştirsin vs. gibi bir durum olabilir. Tamamen salladım ama yanlış olma ihtimali yüksek :)
Belkide mıknatıs olduğundan metal parçalarını üzerine toplar, ama ilginç bir filtre. Almak lazım, hava filtresi filan alırken içine bunu da eklerim sepetime.
Bide mıknatısın olduğu yer giriş olmalı, bence.
boudberg
05 Ekim 2010, 13:49
[QUOTE=AydoganX;2169218]Philips ya da Osram sorunu çözer. S2 yuvaya sahip (bazı kişiler armut ampulde diyor :) ) 12v/35/35 özelliğinde olacak. Motosiklet eşyası satan yerlerde vardır. Sanırım İstanbul için sirkeci bu mekanmış :)
teşekkürler:)
erdo2002
05 Ekim 2010, 13:53
[QUOTE=AydoganX;2169218]Philips ya da Osram sorunu çözer. S2 yuvaya sahip (bazı kişiler armut ampulde diyor :) ) 12v/35/35 özelliğinde olacak. Motosiklet eşyası satan yerlerde vardır. Sanırım İstanbul için sirkeci bu mekanmış :)
teşekkürler:)
Araba sanayisinde bile bulabiliyorsunuz.Ben bulmuştum fakat ampulu nasıl çıktıgını bilmediğimden çıkartamamıştım :) Normalde 5TL fakat servisde taktırısanız 10TL ampul.Halbuki çok basitmiş çıkarması.:cat:
cbr125cbr
05 Ekim 2010, 14:35
Belkide mıknatıs olduğundan metal parçalarını üzerine toplar, ama ilginç bir filtre. Almak lazım, hava filtresi filan alırken içine bunu da eklerim sepetime.
Bide mıknatısın olduğu yer giriş olmalı, bence.
Bence de orası giriş kısmında kalmalı, peki bir soru daha , benzin filtresini depoya mı yakın koymalı yoksa benzin hortumunun alt tarafına mı ,yada belki tam ortaya :)
Bu arada mmucit ben bundan seçmemiştim sitesinde farklı bir tane seçmiştim tamamen bonus oldu :) sanırım aşağıdaki gibi gerçekleşiyor olay
http://img840.imageshack.us/img840/4374/05102010225.jpg
AydoganX
05 Ekim 2010, 14:47
Bence de orası giriş kısmında kalmalı, peki bir soru daha , benzin filtresini depoya mı yakın koymalı yoksa benzin hortumunun alt tarafına mı ,yada belki tam ortaya :)
Gri renkli ve üçgen olan akünün üstündeki kapağın arkasında kalacak şekilde ayarlarsan, motor park halindeyken vs. gözükmez.
Bunun içinde depo musluğundan 4-5 cm. sonra koymak ideal bence. Tabi yön olarakta aşağı bakarsa akışkanlık açısından daha iyi olur.
Metal kısmın bulunduğu yerin giriş olması daha mantıklı geliyor banada.
Ne filtreymiş yahu :)
cbr125cbr
05 Ekim 2010, 14:59
Gri renkli ve üçgen olan akünün üstündeki kapağın arkasında kalacak şekilde ayarlarsan, motor park halindeyken vs. gözükmez.
Bunun içinde depo musluğundan 4-5 cm. sonra koymak ideal bence. Tabi yön olarakta aşağı bakarsa akışkanlık açısından daha iyi olur.
Metal kısmın bulunduğu yerin giriş olması daha mantıklı geliyor banada.
Ne filtreymiş yahu :)
Sorma :mrgreen: halbuki baksan 1 tl bile değil sakız parası :P
mmucit
05 Ekim 2010, 15:10
Sorma :mrgreen: halbuki baksan 1 tl bile değil sakız parası :P
Nereden aldım demiştin? Ben de alsam diyorum.
Filtre yeri olarak aydoganx in dediğine katılıyorum.
cbr125cbr
05 Ekim 2010, 15:21
Nereden aldım demiştin? Ben de alsam diyorum.
Filtre yeri olarak aydoganx in dediğine katılıyorum.
Buradan aldım, hava filtresi ve ön arka dişli almıştım onu da ekledim, sağolsunlar 1 gün sonra elime ulaştı. :cat:
http://www.velomoto.com.tr/katalog.php?kategori=112
Rebornx4
05 Ekim 2010, 15:32
300 km sonra bakıma gircek 12.000 o günü bekliyim diorum. haftaya cumrtesi götürrürüm yağ sızdırma derken contadan akmış biraz süğrekli gelmiyo genelde çin malalrı bunu yapar 3 4 bındne sonra hepsi hondada yapması şaşaırtt
İstanbul'da honda servislerinde içeri almıyolar gerçi ben2 yere gittim mototal en büyük honda satış yeri ist değil türkiye'de camdan görebılıyosun motora napıldığını anca
D&B ümraniyeye git motorun başında rahatça durabilirsin. Motor bakımdayken ben sağını solunu çok kurcalamışımdır :)
mmucit
05 Ekim 2010, 15:42
Buradan aldım, hava filtresi ve ön arka dişli almıştım onu da ekledim, sağolsunlar 1 gün sonra elime ulaştı. :cat:
http://www.velomoto.com.tr/katalog.php?kategori=112
Teşekkürler.
Rebornx4
05 Ekim 2010, 15:49
Gri renkli ve üçgen olan akünün üstündeki kapağın arkasında kalacak şekilde ayarlarsan, motor park halindeyken vs. gözükmez.
Bunun içinde depo musluğundan 4-5 cm. sonra koymak ideal bence. Tabi yön olarakta aşağı bakarsa akışkanlık açısından daha iyi olur.
Metal kısmın bulunduğu yerin giriş olması daha mantıklı geliyor banada.
Ne filtreymiş yahu :)
Şu filtreden bizdemi alsak ne? Benim 8000 bakımında karbüratörden bayağı bir pislik çıkmıştı çünkü..
metanecho
05 Ekim 2010, 16:00
Bende diyorum bukadar teknik bilgiye sahip birisi zincire neden gres yağı sürsün:mrgreen:Demekki motor senin değilmiş.ismail yapmaz böyle birşey diyordumki açıklama geldi.:)
zincirin çok yağsız kaldığı durumlarda gress yağı kullanmak iyi diye biliyorum ama?
m.şanveren
05 Ekim 2010, 16:59
zincirin çok yağsız kaldığı durumlarda gress yağı kullanmak iyi diye biliyorum ama?
Gres yağı hiç bir şekilde motosiklet zincirinde kullanılmaz.
Sebebi:Tozu çok çabuk kapar,zincire yapışan toz ve toprak ''ufak taş parçacıkları'' zincirin ve dişlinin ömrünü çabuk bitirir,temizlenmesi zor olur.Dahada kötüsü grese yapışan fındık büyüklüğünde veya daha ufak belki daha büyük birtaş zincirin kopmasına veya atmasına zemin hazırlar ''ben zincir yağı kullandığım halde her 300km. bir zinciri geceden gaz yağıyla temizler,kurular 2/3 saat sonrada yağlar bırakırım,bu temizlik sırasında zincirden ve ön dişlinin bulunduğu plastik muhafaza içerisinde mübalasız leblebi den büyük taş parçaları temizlediğim olmuştur''
Eğerki zincirim gres li olsaydı bu taş direk zincire yapışırdı ve 80/100 arası bir hızda neolurdu düşünmek istemiyorum.
metanecho
05 Ekim 2010, 20:47
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)
michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor :) balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!
bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.
AydoganX
05 Ekim 2010, 21:23
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)
michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor :) balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!
bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle eskit lastiklerini Ekmel.
Gerçi sen eskitmeden satacaksın gibime geliyor ama :) Hadi hayırlısı.
En azından satacak olsan bile senden sonra alacak kişi için güzel bir lastik.
Hani Mete bir topik açmıştı michelin bir yana diğer tüm markalar bir yana diye :)
Doğruymuş valla :mrgreen:
metanecho
05 Ekim 2010, 22:26
hakikaten öleymiş yahu :D
nasip hepsi aydoğan ;)
m.şanveren
05 Ekim 2010, 22:48
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)
michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor :) balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!
bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.
Hayırlı uğurlu olsun,bende alıcam kafaya koydum valla:)
KaPTaNHaSaN
05 Ekim 2010, 22:56
Hayırlı uğurlu olsun,bende alıcam kafaya koydum valla:)
usta torna yapılmaz demek istemiştir . kurşun ağırlıklar ile balans yapılır. senin jantlarında birşey yoktur..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
Gres yağı hiç bir şekilde motosiklet zincirinde kullanılmaz.
Sebebi:Tozu çok çabuk kapar,zincire yapışan toz ve toprak ''ufak taş parçacıkları'' zincirin ve dişlinin ömrünü çabuk bitirir,temizlenmesi zor olur.Dahada kötüsü grese yapışan fındık büyüklüğünde veya daha ufak belki daha büyük birtaş zincirin kopmasına veya atmasına zemin hazırlar ''ben zincir yağı kullandığım halde her 300km. bir zinciri geceden gaz yağıyla temizler,kurular 2/3 saat sonrada yağlar bırakırım,bu temizlik sırasında zincirden ve ön dişlinin bulunduğu plastik muhafaza içerisinde mübalasız leblebi den büyük taş parçaları temizlediğim olmuştur''
Eğerki zincirim gres li olsaydı bu taş direk zincire yapışırdı ve 80/100 arası bir hızda neolurdu düşünmek istemiyorum.
sıvı gres neden olmasın ki öyle sıvı gresler varki yapıştığı yerden ayrılmıyor.. e tabi zincire yapıştığı kadar da üzerine toz tutacaktırda :)
m.şanveren
05 Ekim 2010, 23:29
usta torna yapılmaz demek istemiştir . kurşun ağırlıklar ile balans yapılır. senin jantlarında birşey yoktur..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
sıvı gres neden olmasın ki öyle sıvı gresler varki yapıştığı yerden ayrılmıyor.. e tabi zincire yapıştığı kadar da üzerine toz tutacaktırda :)
Benim söylediğim yere geliyoruz:)
sıvı gress sakın sakın sakın sakın sakınn...
bir kere yanlışlıkla sıktım zinicirime bütün gezi boyunca paçalarım yag olmuştu,
eve dönüşte zincirin haddinden fazla uzaması ses yapması cabası.
babaçi
06 Ekim 2010, 17:05
sıvı gress sakın sakın sakın sakın sakınn...
bir kere yanlışlıkla sıktım zinicirime bütün gezi boyunca paçalarım yag olmuştu,
eve dönüşte zincirin haddinden fazla uzaması ses yapması cabası.
2007 yılından beri sıvı gres kullanıyorum.32000 km yaptığım ybr'de sadece 1 defa zincir gerdirdim.
akşamdan sıvı gresi sıkarım sabahta yola çıkarım hiç öyle paçama filan sıçradığını görmedim.
aynı sistemi cbf'te devam ettiriyorum.
motor-kolig
06 Ekim 2010, 17:34
abi sizce cbf 150 nasıl bir motor
AydoganX
06 Ekim 2010, 17:39
abi sizce cbf 150 nasıl bir motor
Hangi bakımdan ? :) Biraz topiği okumayı denesen nasıl olur ?
OzCaN35
06 Ekim 2010, 18:02
Merhabalar arkadaşlar nasılsınız bakalım:king: Gözüm gibi baktığım Cbf mi satıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-ilk-sahibinden-servis-bakimli-sorunsuz-32371283/detay
AydoganX
06 Ekim 2010, 18:03
Merhabalar arkadaşlar nasılsınız bakalım:king: Gözüm gibi baktığım Cbf mi satıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-ilk-sahibinden-servis-bakimli-sorunsuz-32371283/detay
Hadi hayırlı olsun Özcan. Kısa sürede satabilirsin umarım.
Yeni motor almak içinmi satıyorsun?
OzCaN35
06 Ekim 2010, 18:11
Hadi hayırlı olsun Özcan. Kısa sürede satabilirsin umarım.
Yeni motor almak içinmi satıyorsun?
Aynen kardeşim Er-5 bakınıyodum ama maşallah 7lerde yüzüyo fiyatları:) Bende 250liğe düşürdüm çıtayı. Bakalım yakın zamanda Ankaraya gelme durumum olabilir:wiinkk:
Bunuda babama verdim o kullancak artık satılmasada problem yok müzeye kaldırırm:P
merhaba arkadaşlar...satış ilanı fotolarında neden plaka kamufle ediliyor ? plakayı gizlemenin sebebi nedir ? bunu bir türlü anlamış değilim....selamlar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------
abi sizce cbf 150 nasıl bir motor
merhaba....ben 8 aydır kullanıyorum...6000 km yol yaptım...şimdiye kadar sadece bir kez far ampulu arıza yaptı...yaklaşık km de 130 kuruş yakıyor...orjinal lastikleri beş para etmez...çok rahat kullanışı var...uzun yada kısa yol hiç farketmez çok rahat gider....servis konusuna hiç girmeyeyim...uzun lafın kısası bu paraya bu motor gayet iyi....selamlar...
semih varol
06 Ekim 2010, 19:08
Aynen kardeşim Er-5 bakınıyodum ama maşallah 7lerde yüzüyo fiyatları:) Bende 250liğe düşürdüm çıtayı. Bakalım yakın zamanda Ankaraya gelme durumum olabilir:wiinkk:
Bunuda babama verdim o kullancak artık satılmasada problem yok müzeye kaldırırm:P
Koso lara talibim :)
worldwideweb
06 Ekim 2010, 23:34
merhaba arkadaşlar...satış ilanı fotolarında neden plaka kamufle ediliyor ? plakayı gizlemenin sebebi nedir ? bunu bir türlü anlamış değilim....selamlar...
Merhaba,
Plakadan, araç sahibinin adı soyadı, aracın plakası değişmediyse önceki sahiplerinin adı soyadı veya firma adı, önceki sahiplerinden ve şimdiki sahibinden varsa hasarlarını görülebilir.
---
Farklı nedenlerden de kapatan olabilir, mesela hırsızlık... Forumda plakayı görür, sonra aklında yer eder, motoruda biryerde gördümü aynı semtte, takılır peşine, hoooopp kaldır mürsel :) , sonra motor yok :cherry:
KaPTaNHaSaN
06 Ekim 2010, 23:45
Aynen kardeşim Er-5 bakınıyodum ama maşallah 7lerde yüzüyo fiyatları:) Bende 250liğe düşürdüm çıtayı. Bakalım yakın zamanda Ankaraya gelme durumum olabilir:wiinkk:
Bunuda babama verdim o kullancak artık satılmasada problem yok müzeye kaldırırm:P
öcü 7 lere sen ne bakıon :)
6000 e gül gibi makinalar var. hemide çantalı demirli zenon lu sen azcık gözünü izmir dışına da aç bir bak :)
Merhaba,
Plakadan, araç sahibinin adı soyadı, aracın plakası değişmediyse önceki sahiplerinin adı soyadı veya firma adı, önceki sahiplerinden ve şimdiki sahibinden varsa hasarlarını görülebilir.
---
Farklı nedenlerden de kapatan olabilir, mesela hırsızlık... Forumda plakayı görür, sonra aklında yer eder, motoruda biryerde gördümü aynı semtte, takılır peşine, hoooopp kaldır mürsel :) , sonra motor yok :cherry:
teşekkürler..:cat:
abi sizce cbf 150 nasıl bir motor
12 yıllık Honda Titan kullanıcısı olarak 5 aydır CBF150 kullanıyorum. Titan'a göre daha konforlu olduğu kesin. Ama bu konforun bedeli daha ağır ve uzun olması. Şehir içinde dar bir yerde dönmek istediğinizde, öyle kolay olmuyor! Bir de Titan'a göre bana daha çok benzin yakıyor gibi geldi.
CBF150'nin bana en olumsuz gelen yanı da şu: Özellikle şehir içi kullanımda (zaten sadece şehir içi için üretilmiş olmalı) 1. ve 2. vites arasında çok büyük bir farkın olması. 1. vites inliyor, ağlıyor, haykırıyor... 2. vites ise nazlı... devrini alıncaya kadar beklemen lazım :) İki vites arasında bir sigara molası verebilirsin. (Titan'da bu iki vites arasındaki ilişki oldukça güzel şekillenmişti)
Tavsiye eder miyim, evet ederim. Ama öyle aman aman değil... Asıl tavsiyem ise, eğer temiz bulabilirsen, 1998 - 2004 model arası bir Titan. CBF150 ile yapabileceğin pek çok şeyi onunla yapabilirsin... Aradaki 3000 TL fark ile de güzel bir tatil yaparsın :)
metanecho
07 Ekim 2010, 00:41
12 yıllık Honda Titan kullanıcısı olarak 5 aydır CBF150 kullanıyorum. Titan'a göre daha konforlu olduğu kesin. Ama bu konforun bedeli daha ağır ve uzun olması. Şehir içinde dar bir yerde dönmek istediğinizde, öyle kolay olmuyor! Bir de Titan'a göre bana daha çok benzin yakıyor gibi geldi.
CBF150'nin bana en olumsuz gelen yanı da şu: Özellikle şehir içi kullanımda (zaten sadece şehir içi için üretilmiş olmalı) 1. ve 2. vites arasında çok büyük bir farkın olması. 1. vites inliyor, ağlıyor, haykırıyor... 2. vites ise nazlı... devrini alıncaya kadar beklemen lazım :) İki vites arasında bir sigara molası verebilirsin. (Titan'da bu iki vites arasındaki ilişki oldukça güzel şekillenmişti)
Tavsiye eder miyim, evet ederim. Ama öyle aman aman değil... Asıl tavsiyem ise, eğer temiz bulabilirsen, 1998 - 2004 model arası bir Titan. CBF150 ile yapabileceğin pek çok şeyi onunla yapabilirsin... Aradaki 3000 TL fark ile de güzel bir tatil yaparsın :)
temiz titanların fiytları 2bin civarlarında temiz cbflerde donanımına bağlı olarak 3-4 arası değişiyor. arada 1000 lira fark var yahu 3000 değil :)
muratgün
07 Ekim 2010, 01:15
m.şanveren, gayet mantıklı ve tatmin edici bir açıklama olmuş eyw ;)
michelin'lerimi taktırdım ve tüm anlatılanlar tamamen doğru, virajda ben yatırmak istemiyorum kendi yatıyor :) balans konusunda ise buradaki ustada ne balansı bunlara balans yapılmaz gerek yok dedi. ve yeni lastiklerde titreşim ortadan kayboldu!
bir ara jr. dı sanırsam lastik desenindenmiş gibi birşey söylemişti o seçenek kalıyor geriye.
vayyyyy bi mişlenci daha katmışız ortama :queen::queen: şaka bi yana hayırlısı olsun ekmel ismaile söylediğim gibi allah zeval vermesin işallah:):wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------
Merhabalar arkadaşlar nasılsınız bakalım:king: Gözüm gibi baktığım Cbf mi satıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-ilk-sahibinden-servis-bakimli-sorunsuz-32371283/detay
hayırlısı olsun hem size hemde alana bol müşteriler hayırlı satışlar:)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------
öcü 7 lere sen ne bakıon :)
6000 e gül gibi makinalar var. hemide çantalı demirli zenon lu sen azcık gözünü izmir dışına da aç bir bak :)
aynen 6000 ila 7000 arasında oldukça çok er5 var piyasada yazdan beri arkadaşıma bakıyorumda ordan biliyorum çok km yaptık temiz motor bulmak için parada anlaşamıyoruz bütçesi kısıtlı arkadaşımın yoksa çoktannn alınık er5 lerden birini almıştık:):)
2007 yılından beri sıvı gres kullanıyorum.32000 km yaptığım ybr'de sadece 1 defa zincir gerdirdim.
akşamdan sıvı gresi sıkarım sabahta yola çıkarım hiç öyle paçama filan sıçradığını görmedim.
aynı sistemi cbf'te devam ettiriyorum.
zincirim o ring li farkedermi acaba? würt tü galiba yagın markası
boudberg
07 Ekim 2010, 02:16
arkadaşlar merhaba. patlayan kısa ampulü yenisiyle değiştirdim (çıkan ampul camı siyaha dönmüştü)fakat yine sonuç hüsran. far aşırı sönük yanıyor ,uzunlarda sorun yok sellektörde de sıkıntı yok.kısa far neredeyse hiç yanmıyor.sebebi ne olabilir? kısa devre v.s. olabilirmi acaba.
mücahiit
07 Ekim 2010, 05:00
cbf 150 istemiyor musun? onun için gel diyorum. paranı koy cebine gel. sana 2 tane siyah cbf 150 göstereceğim, hangisini beğenirsen onu alacaksın. hepsi busalih arkadaşım konyada oldugunu belirtmişsin bende konyadayım iki tane cbf var elimde diyorsun 2010 lifan 125 uag var bende faturası kesilmedi daha 3 bin km de şu an egercbf temiz olursa takas edelim düşünürsen grş lim
mbuyuk
07 Ekim 2010, 13:22
İsmail kardeş bende motorumu ilk aldığımda egsozu berbat durumdaydı çizik, pas, ne arasan vardı ve çok rahatsız edici bir görüntüsü vardı hemen işe giriştim zımpara ve gazyağıyla temizledim biraz uğraştırdı ama sonuç güzel oldu boya olarakta Raykon spray color 690 derece ısıya dayanıklı boya kullandım yaklaşık 15 lira civarı. 5 aydır kullanıyorum hiçbir şekilde boyada atma akma vs olmadı ilk günkü gibi duruyor sadece yağışlı havalarda kullanmadım, fırsatını bulursam resimlerini atayım yarın öbür gün.
İsmail kardeş benim egsozun boyandıktan 5-6 ay sonraki hali ama dediğim gibi ben pek yağmur çamur ıslak havalarda kullanmadım bozulma olmadı:cat:
http://img834.imageshack.us/img834/3858/dsc00658v.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/9518/dsc00659g.jpg
bu arada resim yüklemeyide yavaş yavaş öğrencez artık:cherry:
mmucit
07 Ekim 2010, 14:35
http://img834.imageshack.us/img834/3858/dsc00658v.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/9518/dsc00659g.jpg
Resim ekleme butonu kullanırsanız daha iyi olur:P
Merhabalar arkadaşlar nasılsınız bakalım:king: Gözüm gibi baktığım Cbf mi satıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-ilk-sahibinden-servis-bakimli-sorunsuz-32371283/detay
Hayırlı satışlar diliyorum.
arkadaşlar merhaba. patlayan kısa ampulü yenisiyle değiştirdim (çıkan ampul camı siyaha dönmüştü)fakat yine sonuç hüsran. far aşırı sönük yanıyor ,uzunlarda sorun yok sellektörde de sıkıntı yok.kısa far neredeyse hiç yanmıyor.sebebi ne olabilir? kısa devre v.s. olabilirmi acaba.
Olabilir ama inş. kısa devre yerine açık devre vardır, yani bağlantı kopuktur ya da oksitlenmiştir. Bence ihmal etme baktır.
metanecho
07 Ekim 2010, 16:03
muratgün eyw, hepimiz için amin :)
handsports
08 Ekim 2010, 03:23
:)selam herkese ben DERMAN'a (motoruma) ön grenaj koruma demiri ve arka yan canta demiri almak ıstıyorum bılgısı olan paylasabılırmı ? sımdı den tesekkurler:)
mmucit
08 Ekim 2010, 09:40
:)selam herkese ben DERMAN'a (motoruma) ön grenaj koruma demiri ve arka yan canta demiri almak ıstıyorum bılgısı olan paylasabılırmı ? sımdı den tesekkurler:)
Ön koruma demirini test eden bir arkadaşımız(one tekrardan geçmiş olsun diyorum) çokda koruma sağlamadığını ifade etmişti. Yatırdığı tarafın krenajını değiştirmişti, yanlış hatırlamıyorsam.
Arka yan çanta demiri ise uzun yolculuklar için tavsiyemdir(uzun yoa da çok çıkmadım ama) ama şehir içi aralara girme huyunuz varsa hiç tavsiye etmeyeceğim. Ya da katlanır tip alabilirsiniz. Ama onun da yan yatma durumlarında koruyucu etkisi azalıyor.
Yani artık ne istediğinize göre yapıverin bir şeyler. Ayrıca bunların da bir ağırlığı olduğunu unutmayın. Normalde dahi bizim motorumuz ağır.
m.salih
08 Ekim 2010, 15:27
salih arkadaşım konyada oldugunu belirtmişsin bende konyadayım iki tane cbf var elimde diyorsun 2010 lifan 125 uag var bende faturası kesilmedi daha 3 bin km de şu an egercbf temiz olursa takas edelim düşünürsen grş lim
mücahit kardeş:
cbf lerden biri bana ait, diğeri de benim daha önceki cbf'im. kardeş satmamızın nedeni büyütmek. senin makinalarla takas ederiz ama onları ne kadara alırlar gidip sorarız, ne verdilerse o fiyata sayarız.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO