Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Discordian
11 Mart 2007, 15:01
Benim 1000 bakımında 15/40 shell yağ kondu.
Ayrıca düz yolda 110 geçmiyor ben de de, hafif bir yokuş aşağı durumu olursa o zaman 120 görüyor. Yokuş çıkarken de ister istemez hız düşüyor ve vitesi küçültmek istiyor. Ayrıca hız ibresinin titremesi sanırım tüm motorlarda var, önemli bişey değil takma derim. Yağ değişimi için 4000 bakımını beklemek bana da biraz uzun gibi geldi, 2500km'lerde bir servise gidip değiştirsem mi diye düşünüyorum, ama kitapçıkta da bu periyot verilmiş. Sık sık yağ seviyesini kontrol et derim.
500 de bir kontrol ederseniz bişey olmaz
kertenkele200
11 Mart 2007, 15:45
Ben özellikle Servise Açtim Sordum 1000 Bakimindan 3000e Kadar Ayni Yağimi Kullanicam Dedim Yani Kendim Değiştirmiğim Mi Die Sordum Ne Koyduklarini Sordu Bana Tam Sentetik Yağ Koydular 3000e Kadar Değiştirme Dedi Bana Biz Değiştiririz Dedi. Ama Bundan Sonra 750 Km Bir Kendim Değiştirecem Nekadar Olursa Olsun Yağ çok öneml, Ve çok Uzun Süre Ayni Yaği Kullanmamak Lazim
10-3-2007 de toplam mesafesi 200 km olan bir yolculukla Trakya nın Karedeniz kıyısında bulunan İğneada ya gittim. Yolculukla ilgili daha doğrusu motorla ilgili izlenimlerimi aktarmak istedim. Yolculuğa Kırklareli'nden başladım. İğneada ya yaklaşık 40-45km kala dağa tırmanmaya başlıyorsunuz. Dağa tırmanışta ve inişte oldukça çok sayıda keskin viraj mevcut. Bunların bazıları 180 derecelik dik inişleri ve çıkışları olan virajlar. Kullanım tecrübesini artırma açısından çok iyi bir parkur. Asfalt kalitesi genelde orta-iyi. Dağlık kesimlerde yer yer mıcırlı yerler var.(Gelmeyi düşünenler için.) Gidişte dağlık kesimdeki sisli ortam dönüşte çok çok artarak görüş mesafesini tehlikeli olacak biçimde azalttı. Hava daha da soğuduğundan nem asfaltta yağmur yağmış etkisi yaratıyordu. Malum CBF 150 nin üzerinde standart Duro lastikler var. Benim izlemim kuru havalarda yeterli sayılabilecek bu lastik ıslanmış yolda hiç güven vermedi. Düz zeminde bile sanki yağlanmış asfaltta gider gibi dengesizleşiyor. Hele keskin virajlarda korkmadım değil. Dün hava oldukça soğuk ve rüzgarlı idi. Arkamdaki yük ile birlikte yaklaşık 110kg lık ağırlık olmasına rağmen ,özellikle kamyon geçerken hava perdelerinde oldukça sallandım. . 200 km nin sonunda sele rahatsız etti. Motor olarak 150 cc lik bir motordan bekleneni bence fazlasıyla veriyor.
Bence motorun hızı konusuna bu kadar önem verilmesini anlamıyorum. Önemli olan kendinizin ve motorunuzun sınırlarını bilerek kullanmak ve keyif almak. Sevgilerimle
By üNaLL
11 Mart 2007, 17:16
:pr:
yakından gercektende gusel gozukuyor motor..
ama egsoz:(
gercekten de kötü:)
dogru hiç iyi deıl egsoz geri kalan cok gusel
GorkeM
11 Mart 2007, 17:53
Benim 1000 bakımında 15/40 shell yağ kondu.
Ayrıca düz yolda 110 geçmiyor ben de de, hafif bir yokuş aşağı durumu olursa o zaman 120 görüyor. Yokuş çıkarken de ister istemez hız düşüyor ve vitesi küçültmek istiyor. Ayrıca hız ibresinin titremesi sanırım tüm motorlarda var, önemli bişey değil takma derim. Yağ değişimi için 4000 bakımını beklemek bana da biraz uzun gibi geldi, 2500km'lerde bir servise gidip değiştirsem mi diye düşünüyorum, ama kitapçıkta da bu periyot verilmiş. Sık sık yağ seviyesini kontrol et derim.
Km ibresi aşağı yukarı oynuyorsa konsulu çıkarıp km teline bir iki damla ince yağ dökün , düzelecektir...
arkadaslar motorun bi yönünü daha farkettim yaklasık 60 kilo bi artçıyla normal asfalt yolda giderken denge kayıpları olusuyor sanki lastik patlamıs hissi gibi bide bizim bodrum gibi yolları son derece bozuk biyerde bi cukurdan ötekine kacarken slalom sampiyonasındaymıs gibi hissediyo insan insaatlar kamyonların hasat ettigi yollar işi zorlastırıyor bazen ve ister istemez motordada parcalar gevsiyor grenajlardan ve gösterge panelinden acayip sinir bozucu cızırtılar geliyo su an, haftaya bi söküp arasına sünger koyucam bazı yerlere fabrikada koyulmus gerci grenajların arasında süngerler var ama bu sorun bodrum sartlarına göre normal zannediyorum bikac eklemeyle hallolacak bisey gibi
Km ibresi aşağı yukarı oynuyorsa konsulu çıkarıp km teline bir iki damla ince yağ dökün , düzelecektir...
bende düsündüm görkem bakıcam bi acıp yaglıcam gercekten sinir bozucu 60 akadar titreyerek assagı yukarı cıkıyor tam sürati hesaplayamıyosun
GorkeM
11 Mart 2007, 18:21
aykan
Sizinkini bilmiyorum fakat Cbr'da altta 2 vida , üstte de bir plastik geçme vardır... (oynaması sağlanarak parçalara zarar vermesin diye)
Benimkinde de gösterge paneli öne arkaya çok fazla oynuyordu , söktüm , o geçme parçanın plastik kısmını ip ile arkadan sıkılaştırdım... Şimdi hiç ses yok...
Discordian
11 Mart 2007, 18:41
:pr:
dogru hiç iyi deıl egsoz geri kalan cok gusel
eksoz dediğin nedirki verirsin serüvenci gibi parayı takarsın görmedinizmi adamın eksozunu maşşalah mahalle inliyor
performans eksozu uzunyolda bas agrısı yapar ben takmaktan vazgeçtim arkadaslar bide detaylı arastırmalarım sonucunda 20/50 nin en fazla 1000 km dayanıp motoru yeteri kadar koruyamadıgını anladım ben 15/40 castrol power veya 20/40 castrol atevo koyma kararı aldım 1000 km servis yagıyla yol yaptıktan sonra kalan 2000km de 15/40 rahat götürür
erdo2002
12 Mart 2007, 00:05
eksoz dediğin nedirki verirsin serüvenci gibi parayı takarsın görmedinizmi adamın eksozunu maşşalah mahalle inliyor
abicim bende gördüm muratın egzostu ama susturuculu olmasına rağmen çok sesli :)Aranalarda falan güzel oluyorda yüksek süratlerde biraz baş ağrıtabilir:mrgreen:
mete_han
12 Mart 2007, 00:17
abicim bende gördüm muratın egzostu ama susturuculu olmasına rağmen çok sesli :)Aranalarda falan güzel oluyorda yüksek süratlerde biraz baş ağrıtabilir:mrgreen:
aykan hocam aynen...bizim seruvencı80 muratın yanından kaçıyoz biz zaten...hem sesten hemde yetişemiyoz kendisine...mübarek dip gazda hep...:P
erdo2002
12 Mart 2007, 03:21
aykan hocam aynen...bizim seruvencı80 muratın yanından kaçıyoz biz zaten...hem sesten hemde yetişemiyoz kendisine...mübarek dip gazda hep...:P
işde hem sesli hemde çok yakıyor diyor :)Dip gaz yaparsan tabi çok yakar:P bir depo ile 280km giden kaç kişi var bu forumda:queen: Ona yetişim derken düştüm motordan:pale: Ben kim murata yetişmek kim:P :cherry:
Pardaillan
12 Mart 2007, 10:26
Benim motorda kilometre vs. nin titreme sorunu yok , fakat arka lastik patmalmış gibi bazen düzgün yolda bile hafif yalpalama hissediyorum , sanki sağ tarafa doğru bir kayış oluyor ?
Birde viteslerde arada geçme sorunu yaşıyorum , mesela 2 den 3 e atıyorum vites gostergesinde hic bi ışık yanmıyor ama vitese geçmiş oluyor sonra geriye alıp tekrar 3 e atıyorum bu sefer 3. vites ışığı yanıyor.Bazen de vitesi geçirmek için ciddi anlamda sert bir şekilde basmam gerekiyor yoksa geçmiyor :silent:
Bunları benden başka yaşayan varmı ?
Motor : 220km de
piyade
12 Mart 2007, 10:54
1810 km oldu sorunsuz.
selamlar
Benim motorda kilometre vs. nin titreme sorunu yok , fakat arka lastik patmalmış gibi bazen düzgün yolda bile hafif yalpalama hissediyorum , sanki sağ tarafa doğru bir kayış oluyor ?
Birde viteslerde arada geçme sorunu yaşıyorum , mesela 2 den 3 e atıyorum vites gostergesinde hic bi ışık yanmıyor ama vitese geçmiş oluyor sonra geriye alıp tekrar 3 e atıyorum bu sefer 3. vites ışığı yanıyor.Bazen de vitesi geçirmek için ciddi anlamda sert bir şekilde basmam gerekiyor yoksa geçmiyor :silent:
Bunları benden başka yaşayan varmı ?
Motor : 220km de
dostum bu sorunları hepimiz yasıyoruz ben hatırlarsan 1 sayfa önce yalpalama dedim sanki sabit gitmiyor motor dedim bazen oluyo oda yoldaki pütürlerden ve lastige 30 dan yukarı hava basarsan oluyo vites araları biraz bos tam gecmeyince ısık yanmıyor bazen bos ısıgı yanmıyo gecse bile ama cözüm vites pedalını yukarı hafif kaldır yandıını göreceksin km titrememesi sende yoksa fabrikada yaglamayı hatırlamıslar demekki:) :)
Pardaillan
12 Mart 2007, 14:13
Ehue ,zaten yalpalama olayını senin mesajını gördükten sonra yazdım ;)
Vites te dediğin gibi düzeltiyorum bende ama Honda gibi bir motorda bunun olması bana pek normal gelmedi :(
İstanbulda Motoru rodajda olup uzun yol gitmek isteyen birileri varmı , ben rodajı uzun mesafede tamamlamak istiyorum. Hafta sonu hava güzel olursa, CBF ciler olarak bir kaç yüz km lik bir yolculuğa çıkabilirim. Bu hafta sonu sahilden Çamlıca Pendik yapayım diye düşündüm ama soğuk ve yağmurdan Pazar günü dokunamadım motora.
Bu arada Cumartesi günü ilk Boğaziçiköprüsü ve Fatih sultan mehmet köprüsü deneyimlerimi yaşadım. Bir daha tek başıma Fatih köprüsüne girmek mi aslaaaaaaaa :P
vampir112
12 Mart 2007, 15:50
ne bu beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
praetorian
12 Mart 2007, 15:58
motosikkkkkkkkkllllllllllllllleeeeeeeeeeeeettttttt ttttttttttttt
ultraukala
12 Mart 2007, 19:35
ne bu beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Özgür arkadasımız güzel bir cevap vermiş ama insan evladına yakışmıyor boş işler ile uğraşmak...:farao:
st_erdogan
12 Mart 2007, 20:26
Benim motorda kilometre vs. nin titreme sorunu yok , fakat arka lastik patmalmış gibi bazen düzgün yolda bile hafif yalpalama hissediyorum , sanki sağ tarafa doğru bir kayış oluyor ?
Birde viteslerde arada geçme sorunu yaşıyorum , mesela 2 den 3 e atıyorum vites gostergesinde hic bi ışık yanmıyor ama vitese geçmiş oluyor sonra geriye alıp tekrar 3 e atıyorum bu sefer 3. vites ışığı yanıyor.Bazen de vitesi geçirmek için ciddi anlamda sert bir şekilde basmam gerekiyor yoksa geçmiyor :silent:
Bunları benden başka yaşayan varmı ?
Motor : 220km de
Pardaillan tahminimce vitesi durduğun yerde, motor sabitken geçirmeye çalışıyorsun? :)
Eğer böyleyse geçmez tabii ki, motoru şöyle bi öne arkaya sallayın, nooluyor görün, acemiliğimde ben de yaptım aynı hatayı (acemiliğimde derken 1 ay önce 250 km'deyken, artık 530dayım :P)
Yok eğer öbür türlü diyorsan vitesle ilgili hiç bir sorunum olmadı şu ana kadar...
Discordian
12 Mart 2007, 21:06
abicim bende gördüm muratın egzostu ama susturuculu olmasına rağmen çok sesli :)Aranalarda falan güzel oluyorda yüksek süratlerde biraz baş ağrıtabilir:mrgreen:
hım sen hep düşük cc takılacaksan haklısın ama büyük cc lerde bu ses mevcut yane sesten kaçamazsın
mete_han
12 Mart 2007, 21:40
Benim motorda kilometre vs. nin titreme sorunu yok , fakat arka lastik patmalmış gibi bazen düzgün yolda bile hafif yalpalama hissediyorum , sanki sağ tarafa doğru bir kayış oluyor ?
Birde viteslerde arada geçme sorunu yaşıyorum , mesela 2 den 3 e atıyorum vites gostergesinde hic bi ışık yanmıyor ama vitese geçmiş oluyor sonra geriye alıp tekrar 3 e atıyorum bu sefer 3. vites ışığı yanıyor.Bazen de vitesi geçirmek için ciddi anlamda sert bir şekilde basmam gerekiyor yoksa geçmiyor :silent:
Bunları benden başka yaşayan varmı ?
Motor : 220km de
km titreme sorunum yok...
arka lastikde yalpalama sorunum yok...
vites aralarında göstergede ışıklarda problem yok...
motor 1200 de...:cherry:
ultraukala
12 Mart 2007, 21:50
km titreme sorunum yok...
arka lastikde yalpalama sorunum yok...
vites aralarında göstergede ışıklarda problem yok...
motor 1200 de...:cherry:
Motor satılık...:queen: :queen: :queen:
Kredi çekemiyorum her türlü benim motor işi yattı..:salut:
mete_han
12 Mart 2007, 21:54
Motor satılık...:queen: :queen: :queen:
Kredi çekemiyorum her türlü benim motor işi yattı..:salut:
Allah canını almaya emi...ula keko...af buyur nereye sokcan cıbır 125i...:P al işte benim motoru...cüzi peşinat...kredi kartıma taksit öde...250 ytl 8 ay 90 ytl 12 ay olmak üzere taksit öde world cardıma...daha ne istiyon...üzerinede istediğin zaman alırsın işte... veya geldiğinde al vs...peşinatıda da sen belirle...ula kısmet ayağına kadar gelmiş caz yapıyon halen...:P
alp_tunay
12 Mart 2007, 22:33
Allah canını almaya emi...ula keko...af buyur nereye sokcan cıbır 125i...:P al işte benim motoru...cüzi peşinat...kredi kartıma taksit öde...250 ytl 8 ay 90 ytl 12 ay olmak üzere taksit öde world cardıma...daha ne istiyon...üzerinede istediğin zaman alırsın işte... veya geldiğinde al vs...peşinatıda da sen belirle...ula kısmet ayağına kadar gelmiş caz yapıyon halen...:P
Aldın elinde gümledi dimi keko....Kakalamaya çalışıyon millete....:queen:
mete_han
12 Mart 2007, 22:40
Aldın elinde gümledi dimi keko....Kakalamaya çalışıyon millete....:queen:
ulan hiç zorda kalmadın tuzun kuru tabe senin...:pale: devlet mamuruna bağladın başını...yan gel yat...:P
Honda la bu hırbo...:P senin keko mzinmi sandın...
alp_tunay
12 Mart 2007, 22:51
Patladı olum elinde...O kadar laf edersen çinlilere ahanda amcasının oğlu elinde patlar bööle....:P
zam gelmeden bu hafta alıyorum .max hızını merak ediyorum.
ultraukala
12 Mart 2007, 23:05
zam gelmeden bu hafta alıyorum .max hızını merak ediyorum.
Zam çoktan geldi ki...:cherry:
Dün lastiklerin kayması ile ilgili cbf150 google grupta yazdıklarımı yazmıştım buraya ama sonradan baktım mesaj gelmemiş.
Grupta da bahsetmiştim. Lastiklerdeki kayma problemini ben neredeyse hiç yaşamadım, çünkü motorumun amortisörünü bir kademe sertleştirdim. Bununla ilgili (yani amortisörler ve yol tutuş) bir başlığı sanırım sitede Skullhunter açmıştı (arama yaparsanız bulursunuz, orada da ne kadar sert amortisör o kadar yol tutuş yazıyordu, yani çok bilerek olmasa da doğru bir iş yapmışım.:) Sert amortisörde konfor eksiliyor diyebilirsiniz ama sadece bir kademe sertleştirince konforda da büyük bir azalma olmuyor. Ayrıca artçı aldım, tek bindim diye zırt pırt da amortisör ayarı yapmıyorum. Geçen gün eşimle birlikte Kadıköy - Merter yaptım ve köprüdeki rüzgar dışında yalpalama ya da kayma sorunu yaşamadım, tek başımayken de sadece aşırı rüzgar yiyorsa yalpa oluyor ki o da normal.
Vites olayı arada bir ben de de oluyor sadece 1 - 2 - 3. viteslerde. Honda'da bu olmaz diye bişey yok, neredeyse her motorda her bişey olabiliyor. Cruiserların pek çoğunda bu tip sorunlar olduğunu okuyorum. Ben bu tip küçük şeyleri kafama takmıyorum, hatta sorun bile değil aslında, netice de viteste takılı kalmıyor, bir kez daha tıklatınca geçiveriyor, şayet durur haldeyseniz de biraz ileri geri yapınca geçiyor vites. Baştan beri pek çok kez bahsedildi.
Yeni alan ya da alacak olan acemi arkadaşlara tavsiyem, öncelikle üşenmeyin ve ilgili moturun topicini baştan sona okuyun, pek çok sorunuza yanıt bulacaksınız. Geçen yıl dört gece sadece bir motorun topiğini okumaya ayırdığımı bilirim, ama bir çok konuda da bilgilendim o sayede, genel bilgiler aynı sonuçta.
Benim motor da 1700km'ye dayandı ve gayet memnunum.:cat: Aslında bu da bana biraz saçma geliyor, bundan sonra şöyle 10 binleri görene kadar ses çıkartmayacağım. 1000'li 2000'li km'lerde motor sorun çıkarıyorsa zaten yandık. Maşallah diyelim ve 5000 - 10000km'lere yürüyelim.:)
GorkeM
13 Mart 2007, 00:17
Vitese basıyor basıyor fakat geçiremiyorsanız hafif debriyajı bırakın...
alp_tunay
13 Mart 2007, 00:48
Cloud dan alıntı
Vites olayı arada bir ben de de oluyor sadece 1 - 2 - 3. viteslerde. Honda'da bu olmaz diye bişey yok, neredeyse her motorda her bişey olabiliyor. Cruiserların pek çoğunda bu tip sorunlar olduğunu okuyorum. Ben bu tip küçük şeyleri kafama takmıyorum, hatta sorun bile değil aslında, netice de viteste takılı kalmıyor, bir kez daha tıklatınca geçiveriyor, şayet durur haldeyseniz de biraz ileri geri yapınca geçiyor vites. Baştan beri pek çok kez bahsedildi.
Debriyaj telinin kola bağlandığı yerde ayar videsı var...1 tur açın yani gevşetin tel gerilmiş olur...Sorununuz ortadan kalkar....
Sakın çok germeyin yarım debriyaj gezersiniz..Benzini çok yakarsınız balatayı yersiniz....
erdo2002
13 Mart 2007, 01:27
ne bu beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
konya ereğlilisin demek heryaz geldiğim yer yahu:) şimdi tanışalımda yazın motoru birkaç saatliğe emanet edersin artık:queen: :queen:
Pardaillan tahminimce vitesi durduğun yerde, motor sabitken geçirmeye çalışıyorsun? :)
Eğer böyleyse geçmez tabii ki, motoru şöyle bi öne arkaya sallayın, nooluyor görün, acemiliğimde ben de yaptım aynı hatayı (acemiliğimde derken 1 ay önce 250 km'deyken, artık 530dayım :P)
Yok eğer öbür türlü diyorsan vitesle ilgili hiç bir sorunum olmadı şu ana kadar...
bende 550lerdeyim demekki tecrubelerimiz aynı :P:cherry: :queen: :queen: :rendeer: :wiinkk: :bounce:
Pardaillan
13 Mart 2007, 19:08
Dün lastiklerin kayması ile ilgili cbf150 google grupta yazdıklarımı yazmıştım buraya ama sonradan baktım mesaj gelmemiş.
Grupta da bahsetmiştim. Lastiklerdeki kayma problemini ben neredeyse hiç yaşamadım, çünkü motorumun amortisörünü bir kademe sertleştirdim. Bununla ilgili (yani amortisörler ve yol tutuş) bir başlığı sanırım sitede Skullhunter açmıştı (arama yaparsanız bulursunuz, orada da ne kadar sert amortisör o kadar yol tutuş yazıyordu, yani çok bilerek olmasa da doğru bir iş yapmışım.:) Sert amortisörde konfor eksiliyor diyebilirsiniz ama sadece bir kademe sertleştirince konforda da büyük bir azalma olmuyor. Ayrıca artçı aldım, tek bindim diye zırt pırt da amortisör ayarı yapmıyorum. Geçen gün eşimle birlikte Kadıköy - Merter yaptım ve köprüdeki rüzgar dışında yalpalama ya da kayma sorunu yaşamadım, tek başımayken de sadece aşırı rüzgar yiyorsa yalpa oluyor ki o da normal.
Vites olayı arada bir ben de de oluyor sadece 1 - 2 - 3. viteslerde. Honda'da bu olmaz diye bişey yok, neredeyse her motorda her bişey olabiliyor. Cruiserların pek çoğunda bu tip sorunlar olduğunu okuyorum. Ben bu tip küçük şeyleri kafama takmıyorum, hatta sorun bile değil aslında, netice de viteste takılı kalmıyor, bir kez daha tıklatınca geçiveriyor, şayet durur haldeyseniz de biraz ileri geri yapınca geçiyor vites. Baştan beri pek çok kez bahsedildi.
Yeni alan ya da alacak olan acemi arkadaşlara tavsiyem, öncelikle üşenmeyin ve ilgili moturun topicini baştan sona okuyun, pek çok sorunuza yanıt bulacaksınız. Geçen yıl dört gece sadece bir motorun topiğini okumaya ayırdığımı bilirim, ama bir çok konuda da bilgilendim o sayede, genel bilgiler aynı sonuçta.
Benim motor da 1700km'ye dayandı ve gayet memnunum.:cat: Aslında bu da bana biraz saçma geliyor, bundan sonra şöyle 10 binleri görene kadar ses çıkartmayacağım. 1000'li 2000'li km'lerde motor sorun çıkarıyorsa zaten yandık. Maşallah diyelim ve 5000 - 10000km'lere yürüyelim.:)
Yalpalama sürekli olmuyor ama amortisör mantıklı geldi , rüzgarlarda olan yalpalamayıda düşüreceğini düşünüyorum. Nasıl yapıldığını konu başlığından bulurum olmadı servise yeptırırım ;)
Vites bahsedildigi gibi ilk 3 viteste oluyor ama yarım debriyaj yada vitesi geri alıp tekrar atma ile düzeliyor.Bazende 2 den 1 e atmaya çalıştığımda N de kalıyor :P Sanırım bu şekilde devam edicem.
Bu arada yeni başlayan biri olarak bir deneme yaptım , vires göstergesinden çok memnunum ama bu gösterge özellikle yeni başlayan birini tembelliğe itiyor , gösterge olmadığını düşünerek vitesleri aklımda tutayım dedim , bir süre sonra hele birde vites takılmasınıda yaşadıktan sonra hangi viteste olduğumu unuttum gitti :silent: Umarım vites gostergesi olmayan bir motoruda bu kadar rahat kullanabilirim.
Juniors
14 Mart 2007, 11:49
zam gelmeden bu hafta alıyorum .max hızını merak ediyorum.
max hız 120 ila 130 km dir.
ayrıca stcim bilkentin içinde iyi yapmışsın 530 km helal :)
Discordian
14 Mart 2007, 12:29
eğer boştayken 1. vitese geçmiyorsa durduğnuz yerde debriyajı bırakın tekrar sıkın ozaman geçiyor vitese
cuneytovuc
14 Mart 2007, 16:37
Arkadaşlar bilmeyen,unutan vardır,durucağınız zaman frenle beraber viteside küçültün,böylece bu sorunların büyük bölümünden kurtulursunuz.Vites kaçırmaya karşı da debriyajı tam sıkın ve vites ayakçığına iyi basın,bu iki hamleden birini yarım yapmak vitesin arada kalmasına sebep olabiliyor.1 den boşa,boştan 1 e geçmek için arkadaş yazmış 20-30 santim ileri-geri yapın işte bu kadar.:cat:
CBF150
14 Mart 2007, 17:16
motorumu 12.ayda aldım.Soğuklardan fırsat buldukça gezdim.
Ve depom çeyreği göstermeye başladığında tekrar fulledim.Bilin bakalım ne kadar yakıyor bu alet.Yazılan yazılarda gözüme çarpmıştı 1 depo ile 500-600 km.yapıyor diye söyleyen sıkı sallamış yada 1.vitesten yukarı çıkmamış.Motoru ilk aldığımda 33,00.ytl ye fulledim.Depo çeyreğe düştüğünde tekrar fullledim.125 km.yol yaptım.ve 12,5 ytl benzin aldım.Buda şunu gösteriyorki bu alet 1 km.de 100 ykr.yakıyor.yani 1 depo benzine güvenipte 500-600 km yapmaya kalkışmayın yolda kalırsınız.
motor yakıyo arkadaslar basınca daha fazla yakıyo ama göstergede yanıltıcı aklınızda olsun kırmızıda depo %30-40 dolu oluyor
Juniors
14 Mart 2007, 17:40
motorumu 12.ayda aldım.Soğuklardan fırsat buldukça gezdim.
Ve depom çeyreği göstermeye başladığında tekrar fulledim.Bilin bakalım ne kadar yakıyor bu alet.Yazılan yazılarda gözüme çarpmıştı 1 depo ile 500-600 km.yapıyor diye söyleyen sıkı sallamış yada 1.vitesten yukarı çıkmamış.Motoru ilk aldığımda 33,00.ytl ye fulledim.Depo çeyreğe düştüğünde tekrar fullledim.125 km.yol yaptım.ve 12,5 ytl benzin aldım.Buda şunu gösteriyorki bu alet 1 km.de 100 ykr.yakıyor.yani 1 depo benzine güvenipte 500-600 km yapmaya kalkışmayın yolda kalırsınız.
Yaklaşık 1 depoya 400km yapabiliyorsun buda oluyorki km de 70 bin ila 75 bin yakıyor Çok basma olayıda en fazla bu 90liraya çıkıo senin motorda sorun var sanırım full depoya 125 km yaptıysan.
CBF150
14 Mart 2007, 17:46
full depo ile 125 km yapmadım yanlış anlaşılmış.125 km yaptığımda depo çeyrek gösteriyordu.Yani çeyrek depo daha yakıtım vardı.
Juniors
14 Mart 2007, 17:49
full depo ile 125 km yapmadım yanlış anlaşılmış.125 km yaptığımda depo çeyrek gösteriyordu.Yani çeyrek depo daha yakıtım vardı.
Murat Abininde dediği gibi Kırmızı ya geldiğinde ok depo daha %30 doludur tekleyene kadar kullanmıştım 180 km "ye yakın gittim. Yedek depo dahil değil
gösterge gercekten cok yanıltıcı olabiliyor çogu durumda gecen nekadar yol yapıcam bi bakayım dedim kırmızıda motor 150 km den fazla yol yaptı
Discordian
14 Mart 2007, 18:45
gösterge yanıltır adamı ben kırmızı çizgideydi gittim doldurdum full dedim 18 ytl verdim
yav düsünmeye basladım bu motrlarda toptan samandıra arızası olmasın cok kisi bu durumdan sikayetçi
kertenkele200
14 Mart 2007, 19:41
Evet ArkadaŞlar GÖstergeyle İlgİlİ Benİmde Sorunum Var İlk Aldiimda Kirmizi Bİtİp GeÇtİİnde Bİle Daha Yedek Depoya GeÇmİodum Ama Zamanla Bu DeĞİŞtİ Ve En Son Yanİ Şu Anda Daha Kirmiziya Gelmedİ Nerdeyse Bİ Öncekİ Çİzgİde Ana Depo Bİttİ Ve YedeĞe GeÇtİm Her Benzİn Koyduumda Üstte Bİtİo Noluo Anlamadim Kizicam Yedektekİ Bİtene Kadar DevaÖm Edİcem Kalicam Yollarda
alp_tunay
14 Mart 2007, 19:50
motorumu 12.ayda aldım.Soğuklardan fırsat buldukça gezdim.
Ve depom çeyreği göstermeye başladığında tekrar fulledim.Bilin bakalım ne kadar yakıyor bu alet.Yazılan yazılarda gözüme çarpmıştı 1 depo ile 500-600 km.yapıyor diye söyleyen sıkı sallamış yada 1.vitesten yukarı çıkmamış.Motoru ilk aldığımda 33,00.ytl ye fulledim.Depo çeyreğe düştüğünde tekrar fullledim.125 km.yol yaptım.ve 12,5 ytl benzin aldım.Buda şunu gösteriyorki bu alet 1 km.de 100 ykr.yakıyor.yani 1 depo benzine güvenipte 500-600 km yapmaya kalkışmayın yolda kalırsınız.
! km de 100 kuruş yakması oldukça normal..Hatta iyi....
Çeyrek depom kaldı depoyu doldurdum diyorsun 12.5 milyon almış...Demekki yarım depodan daha az benzin almışsın...Yaklaşık 4.5 litre...Bunların tankları 6 litre mi?....Senin dediğin ona geliyorda....
Bence bişeyler yanlış....Senin şamandıra ayarın bozuk...Biraz daha telini aşağı doğru bükün doğru gösterecektir...
erdo2002
14 Mart 2007, 22:41
arkadaşım ben 30 milyona 410km gittim.Hesaplayınca 0,73ytl yani km de 73 binlira yakıyor ama çok basarsan baska bir arkadaşın dediğine göre(hep dip gaz gidiyor) 1 depo ile 280km gittiğini söylemişdi.Efendi kullanınca gayet makul yakıyor .
ultraukala
14 Mart 2007, 23:19
Bide devrinin motorun gazı yavaş yavaş sıkarak arttırırsak daha az yakıt harcanır dip gaz yapıldığında çiğ benzin atma daha fazla oluyor die biliyorum ben...
! km de 100 kuruş yakması oldukça normal..Hatta iyi....
Çeyrek depom kaldı depoyu doldurdum diyorsun 12.5 milyon almış...Demekki yarım depodan daha az benzin almışsın...Yaklaşık 4.5 litre...Bunların tankları 6 litre mi?....Senin dediğin ona geliyorda....
Bence bişeyler yanlış....Senin şamandıra ayarın bozuk...Biraz daha telini aşağı doğru bükün doğru gösterecektir...
bu samandıra ayarı nası yapılıyo hocam acarmısın biraz daha cünki bu gösterge yüzünden cok asabım bozuluyo depoyu fulle yavas yavas yükseliyor daha sonra bi 50 km git full depo yarım gösteriyo mubarek sanki 600rr kullanıyomusuz gibi pisikolojik olarak yakıt almaya zorluyo halbuki depo cogu zaman dolu ne yapcaz:silent:benim motoru ben cok devirli kullanıyorum 120-130 yakıyo km de
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO