Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
shakulin
22 Şubat 2007, 11:05
satışları hakkında bir bilgim yok, 9.000 km deyim uzun yol yaptım:)
yaw ne ara 9000 yaptin ?
cbf150 ile mi yaptin yoksa toplamda yaptigin km yi mi soyluyosun ?
en son anatolia bulusmamizda gorustugumuzde yeni almistin motoru ya.. uyumuyo musun hic ?
yoksa 2. bir ummet abi mi doguyor ne ?
:)
Shakulin
piyade
22 Şubat 2007, 14:27
HELAL olsun juniors kazasız belasız.
Juniors
22 Şubat 2007, 15:06
yaw ne ara 9000 yaptin ?
cbf150 ile mi yaptin yoksa toplamda yaptigin km yi mi soyluyosun ?
en son anatolia bulusmamizda gorustugumuzde yeni almistin motoru ya.. uyumuyo musun hic ?
yoksa 2. bir ummet abi mi doguyor ne ?
:)
Shakulin
ehehe yok 7bin kusurde almıştım motoru şimdi 9binlerde geri hız kesici mekanızmasını iptal ettirdik alet 2 kişi 130 u kasmadan görüyor. Üstünden hiç inmiyorum seninde bildiğin gibi:) aşırı kar dışında hiç inmedim. Gayet memnunum, Önümüzdeki kışa Cbf 250 en kötü almayı düşünüyorum bakalım. Bu arada Ankara Mt uyuyor bi kaç arkadaş edindim onlarla gezinioruz:)
HELAL olsun juniors kazasız belasız.
Teşekkür ederim Piyade, Kimseye vermesin Allah kaza bela :wiinkk:
Luxor
22 Şubat 2007, 17:49
ehehe yok 7bin kusurde almıştım motoru şimdi 9binlerde geri hız kesici mekanızmasını iptal ettirdik alet 2 kişi 130 u kasmadan görüyor. Üstünden hiç inmiyorum seninde bildiğin gibi:) aşırı kar dışında hiç inmedim. Gayet memnunum, Önümüzdeki kışa Cbf 250 en kötü almayı düşünüyorum bakalım. Bu arada Ankara Mt uyuyor bi kaç arkadaş edindim onlarla gezinioruz:)
Teşekkür ederim Piyade, Kimseye vermesin Allah kaza bela :wiinkk:
geri hız kesici mekanizması????
şu konuyu biraz daha açarmısın juniors
nedir, ne işe yarar, kim iptal eder, iptal etmenin bize artısı eksisi nedir?
piyade
22 Şubat 2007, 18:50
ben de merak ettim bir açıklama alabilirmiyiz ?
alp_tunay
22 Şubat 2007, 18:59
geri hız kesici mekanizması????
şu konuyu biraz daha açarmısın juniors
nedir, ne işe yarar, kim iptal eder, iptal etmenin bize artısı eksisi nedir?
Geri hız mekanizması değil....Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...
Pardaillan
23 Şubat 2007, 12:55
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??
Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Luxor
23 Şubat 2007, 13:20
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??
Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
1- daha motor yeni olduğu ve ayarları tam olmadığı için bence bu tür aksaklıklar gayet normal.biraz kilometre yap, servise gidince ince ayarlar bi halledilsin, sonrasında sorun kalmayacaktır.
2-Bu motorda farlar dirakt aküye bağlı değil, akümülatöre bağlı.o yüzden bu olay da normal.yani sen gaz verince doğal olarak daha fazla elektrik akımı üretiyor motor ve farlar canlanıyor.bu olayın faydası ise aküye fazla yüklenmediğin için akünün daha uzun dayanması ve ömrünün de daha uzun olması.
3-aynı ihtiyaçlar bende de var şu an.bende acaba fuarı beklesem mi yoksa gidip şimdi alsam mı diye kararsızım.geçmişte fuardan alışveriş yapan arkadaşlar varsa bu konuda bizi aydınlatırlar umarım.
aybarssurucu
23 Şubat 2007, 13:28
Geri hız mekanizması değil....Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...
Neyi nereden söküyoruz ; biraz daha açıklayıcı bilgi lütfen.
Bazen bana da ekstra hız lazım oluyor.Ama kısa sürelerde.
caberli
23 Şubat 2007, 13:52
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??
Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
kardeş bu motorun özelliği bu jikle açıkken hafif gaz vereceksin ısıtırken jikle açıkken ısınık da olsa gazı kesersen sönüyo ama jikleyi kapatınca normal hem 5 dakika fazla bile ben en fazla 2 dakikka ısıtıyorum yani
birde sen yolda stop etti diyosun emininm jiklen açık kalmıştır ondan stop etmiştir ve ya benzin musluğun kapalıdır yada bir şekilde acemilikten kaynaklanan bir hatadır kardeşim gönlünü rahat tut motor süper:cherry:
Juniors
23 Şubat 2007, 13:56
Geri hız mekanizması değil....Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...
seni seviyorum :) I love you.
shakulin nerelerdesin yaw :)
praetorian
23 Şubat 2007, 13:57
sende herkesı sevıon be kardesım
kıskandım sımdı..
Juniors
23 Şubat 2007, 14:02
Neyi nereden söküyoruz ; biraz daha açıklayıcı bilgi lütfen.
Bazen bana da ekstra hız lazım oluyor.Ama kısa sürelerde.
alet 2 Kişi zorlanmadan 130 u görüyor Bi unsur olduğunudaha soyledı Onuda İptal edersek 150 katrana ulaşır demiş :cherry:
shakulin
23 Şubat 2007, 14:03
seni seviyorum :) I love you.
shakulin nerelerdesin yaw :)
canim kardesim.. öm yolladim burdan..
okumuşun sanirim..
suratle disari cikmam lazim..
bana ulasabilecegin butun bilgileri verdim..
selametle..
;)
Shakulin
Luxor
23 Şubat 2007, 14:10
alet 2 Kişi zorlanmadan 130 u görüyor Bi unsur olduğunudaha soyledı Onuda İptal edersek 150 katrana ulaşır demiş :cherry:
yaw juniors, şu işi ayrıntılı bir şekilde anlatsana
çok merak ettim şimdi bak
uygulama kolay mı?
motora zararı dokunur mu?
vs vs
Cloud
23 Şubat 2007, 14:26
yaw juniors, şu işi ayrıntılı bir şekilde anlatsana
çok merak ettim şimdi bak
uygulama kolay mı?
motora zararı dokunur mu?
vs vs
Doğrusu bunu ben de merak ettim.
Nasıl oluyormuş bu iş, ayrıca motorun eski ekonomikliği kalmıyordur sanırım bu işlemden sonra. İki kişi 130:silent: , şaşırtıcı, ben daha 110'dan fazla görmedim bu aletle, 120'den ötesi zarar vermez mi motora hem de iki kişi ile:silent:
Hımm tamam buldum, katalitik konvertör=fazla benzin tüketimi. (Bilin bakalım kimden öğrendim:) )
Bunlar reklam kokan hareketler bunlara gerek yok, bu motor sıcak havalarda zaten 120'lerde rahatça gidecektir.
Pardaillan
23 Şubat 2007, 14:39
kardeş bu motorun özelliği bu jikle açıkken hafif gaz vereceksin ısıtırken jikle açıkken ısınık da olsa gazı kesersen sönüyo ama jikleyi kapatınca normal hem 5 dakika fazla bile ben en fazla 2 dakikka ısıtıyorum yani
birde sen yolda stop etti diyosun emininm jiklen açık kalmıştır ondan stop etmiştir ve ya benzin musluğun kapalıdır yada bir şekilde acemilikten kaynaklanan bir hatadır kardeşim gönlünü rahat tut motor süper:cherry:
Teşekkürler , peki 2 dakika boyunca elimi gazda tutmadan otomatik olarak gaz almasını sağlayabilirmiyim , bende o arada kıyafetim vs. ile ilgilenebileyim. Bugun sağ dirseğimi dayayarak gazda tutmayı denedim ama pek konforlu olmadı :P
Juniors
23 Şubat 2007, 15:04
Teşekkürler , peki 2 dakika boyunca elimi gazda tutmadan otomatik olarak gaz almasını sağlayabilirmiyim , bende o arada kıyafetim vs. ile ilgilenebileyim. Bugun sağ dirseğimi dayayarak gazda tutmayı denedim ama pek konforlu olmadı :P
oda cok kolay :) Jikleyi çektin çalıştırdın ya -10 dereceye varan havalara kadar denedim ben jikle çekikken 45-46 sn elini yarımın altında gaz ver sonra Jikleyi kapa elini gazdan çekme 10 sn de öle bekle yaklaşık 55-60 sn sonra elini çek gazdan stop etmez :wiinkk:
Alp_tunay abininde dediği gibi Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...
Bu motor cok basit bi mekanizma altında yapılmış yanı problemleri Çok kolay çözülüyor sorun yaratmaz 70.000 - 80.000 km ye kadar. Başınıza gelen problemlerin hemen hemen hepsi ucuz,kolay pratik bi şekilde çözülür :wiinkk:
praoterian sen benim biricik arkadaşım sana sölüorum:) Biliorum istiosun seninde içinde Cbf tutkusu yatıo artık:)
alp_tunay
23 Şubat 2007, 15:16
Sadece yanmamış benzini tekrar yanma odasına gönderen mekanizma iptal edildi...Sedece çevre kirliliği yani emisyon değerlerini tutturmak için takılmış bir parça....Geri dönen benzinide yaksın ekonomik olur diye düşünmeyin....
Aksine performansı gözle görülür şekilde düşücektir....Zengin karışım la çalışan motor biraz daha ağır kalır...Sakıncası yoktur...Sadece son hıza ulaşma süresi ve son hız biraz kısıtlanır....
Kendiniz de sökersiniz ama motorun üstten bloğa giriş deliğini güzelce bir vida uydurmanız gerekir....Ayrıca hava ayarını da biraz kısıcaksınız...Çünkü geri dönen benzin de yandığı için eski mekanizmada , Söktüğünüz zaman hava ayarı fazla gelicektir....
Motor bu şekilde verebileceği en iyi performansı vermektedir..Hiç bir şeye ihtiyaç duymadan....
MRYLDZ
23 Şubat 2007, 16:33
Eksoz kontrolüne amann girmeyin derim ben:)
st_erdogan
23 Şubat 2007, 16:40
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Pardaillan motor taze olduğu ve parçalar birbirine alışmadığı için son derece normal. İlk başlarda ben de beş dakika ısıtmak için motorla cebelleşiyordum. Şimdi sabahın beşinde buz gibi ayazda da çalıştırsam ısınması bir dakikayı geçmiyor, ilk seferde gazı yiyor (Jikle açık). Öğle vakti ise sıcağın da etkisiyle jikleyi açmama bile gerek kalmıyor. Honda bu merak etme, sadece birazcık sabır :bounce:
Cloud
23 Şubat 2007, 17:01
Jikle olayı bende de yeni aldığımda öyle 5 dk. sürerdi, 1000 bakımından sonra rölantisi de biraz yükseltildi ve 1 bilemedin 2 dakika sonra ısınıyor, elimi 1 dk. kadar gaz da tutuyorum, sonra jikleyi ortaya alıyorum ve 1 dk kadar da öyle kalınca iş tamamdır.
Yalnız geçen gün gezimi bitirip garaja geri geldiğimde bir şey fark ettim, ön tekeri havaya kaldırıp çevirdim balansı nasıl diye, baktım ki, fren balatası diske sürtüyor hafiften, dönerken sanki bir kumaşa sürter gibi bir ses var, sürüşte bir şey farkedilmiyordu ama zaman zaman bir ıslık sesi geliyordu belki de bu sebeple idi. Haftaya servise götürüp baktıracam. Bu sürtünme de performansı biraz düşürüyor olabilir mi diye düşündüm.
Yeni alanlara hayırlı olsun, motor kullandıkça açılıyor, zamanla daha rahatlayacaktır. 15 günde bir kullanmama rağmen gayet rahat marş basıyorum, en fazla 3.marşta çalışıyor, ilk çalışmadan sonra da gün boyu ilk marşta o saniye gürlüyor motor.
Sadece dediğim gibi orta sehpada ön ve arka tekerlerin balansına bir bakın. Ben haftaya servise gidip bir kontrol yaptıracağım balataydı, balanstı. Sonra da artık evin önüne çekip günlük kullanıma başlama niyetindeyim.
Martın 2.haftası gibi de bir Sakarya sürüşü yapacağım. Benim için kutsal bir sürüş olacak bu, ilk uzun yol, babamın kabrine.
enis89
23 Şubat 2007, 17:11
yaw arkadaşlar ne diyorsunuz 150cc lik motorun taş çatlasin 125 bayir asagiya 130 dur! birisi demiş bi parça daha çikarsa 150 yaparmiş kusura bakma ama juniors biraz fasa-fiso
sadece 250cc su sogutmali motorlar 75mph üzeri yapiyor
Juniors
23 Şubat 2007, 17:21
yaw arkadaşlar ne diyorsunuz 150cc lik motorun taş çatlasin 125 bayir asagiya 130 dur! birisi demiş bi parça daha çikarsa 150 yaparmiş kusura bakma ama juniors biraz fasa-fiso
sadece 250cc su sogutmali motorlar 75mph üzeri yapiyor
upsss :silent: :silent: :silent:
anlayamadım Yalan söylediğimimi söylüyorsun?
Luxor
23 Şubat 2007, 17:22
Merak eden arkadaşlar için tekrar CBF 150 Parça Fiyatları
23/02/2007 tarihli
# Parça Ismi Ad. Birim Fiyat Toplam Fiyat
1 CDI Ünitesi 1 119 YTL 119 YTL
2 Ateşleme Bobini 1 7 YTL 7 YTL
3 Buji başlığı 1 3 YTL 3 YTL
4 Buji 1 10 YTL 10 YTL
5 Ön far 1 67 YTL 67 YTL
6 Far atomu 1 63 YTL 63 YTL
7 Sinyal ön sağ 1 21 YTL 21 YTL
8 Sinyal ön sol 1 21 YTL 21 YTL
9 Anahtar seti 1 63 YTL 63 YTL
10 Arka stop 1 66 YTL 66 YTL
11 Ampul,sinyal için 1 4 YTL 4 YTL
12 Anahtar takımı 1 77 YTL 77 YTL
13 Anahtar sinyal 1 19 YTL 19 YTL
14 Marş rölesi 1 14 YTL 14 YTL
15 Kilometre saati 1 27 YTL 27 YTL
16 Korna komple 1 10 YTL 10 YTL
17 Zincir 428h 1 20 YTL 20 YTL
18 Zincir dişli 1 20 YTL 20 YTL
19 Ön fren diski 1 34 YTL 34 YTL
20 Fren pedalı 1 14 YTL 14 YTL
21 Sağ amortisör 1 80 YTL 80 YTL
22 Sol amortisör 1 82 YTL 82 YTL
23 Arka amortisör 1 118 YTL 118 YTL
24 Gidon komple 1 19 YTL 19 YTL
25 Sol levye 1 7 YTL 7 YTL
26 Sol levye komple 1 15 YTL 15 YTL
27 Sağ ayna 1 28 YTL 28 YTL
28 Zincir muhafaza 1 11 YTL 11 YTL
29 Ön çamurluk 1 50 YTL 50 YTL
30 Siperlik 1 41 YTL 41 YTL
31 Siperlik camı 1 14 YTL 14 YTL
32 Granaj siper sağ-sol br adedi 1 87 YTL 87 YTL
33 Silindir komple 1 72 YTL 72 YTL
34 Piston 1 13 YTL 13 YTL
35 Segman,piston 1 6 YTL 6 YTL
36 Zincir gergi 1 10 YTL 10 YTL
37 Hava filtresi 1 6 YTL 6 YTL
38 Gaz teli 1 6 YTL 6 YTL
39 Jigle teli 1 5 YTL 5 YTL
40 Susturucu komple 1 163 YTL 163 YTL
41 Debriyaj teli 1 5 YTL 5 YTL
42 Ön zincir dişlisi 1 4 YTL 4 YTL
43 Vites pedalı 1 16 YTL 16 YTL
44 Sağ granaj 1 54 YTL 54 YTL
45 Arka çamurluk 1 34 YTL 34 YTL
46 Sağ yan kapak 1 25 YTL 25 YTL
47 Balata arka fren 1 31 YTL 31 YTL
48 Balata ön fren 1 63 YTL 63 YTL
Toplam Fiyat : 1.744 YTL.
* Bu fiyatlara işçilik ve KDV dahil değildir.
Pardaillan
23 Şubat 2007, 17:26
Teşekkürler , yüreğime su serptiniz valla bu arada Pazar günü gezi vs. bisey varmı işe gidip gelmeyle 6 ayda yaparım ben bu rodajı :P
enis89
23 Şubat 2007, 17:29
juniors abi sen kendinimi kandiriyorsun 150cc makina 150km/h oldu 250cc lerde 200km/h rahat yapar senin dedigin dogru ise?
Juniors
23 Şubat 2007, 17:37
juniors abi sen kendinimi kandiriyorsun 150cc makina 150km/h oldu 250cc lerde 200km/h rahat yapar senin dedigin dogru ise?
ezikler kendini kandırır:) yalan atıcak bi durum yokki ortada Ama Parça iptal edilirken ve bi parçayı daha iptal edersek 150 katrana ulaşacağını ben değil ANKARA- BAŞKENT MOTOSİKLET - METİN USTA SÖYLEDİ-
Alp_tunay nickli arkadaşda tesadüf eseri ordaydı.
Bundan sonra Hiç birşeyi paylaşmiyacağım :) sadece geyik bölümlerinde yazicam, geyik takılacam saol birader yalancıda yaptın:)
enis89
23 Şubat 2007, 17:46
ezikler kendini kandırır:) yalan atıcak bi durum yokki ortada Ama Parça iptal edilirken ve bi parçayı daha iptal edersek 150 katrana ulaşacağını ben değil ANKARA- BAŞKENT MOTOSİKLET - METİN USTA SÖYLEDİ-
Alp_tunay nickli arkadaşda tesadüf eseri ordaydı.
Bundan sonra Hiç birşeyi paylaşmiyacağım :) sadece geyik bölümlerinde yazicam, geyik takılacam saol birader yalancıda yaptın:)
juniors kim söylerse söylesin 150 cc lik makina ne çikarirsan çikar o hizi yapmaz! Ayriyetten geyik bölümü fln birak sen yaz buraya hiç problem diil
Cloud
23 Şubat 2007, 17:49
ezikler kendini kandırır:) yalan atıcak bi durum yokki ortada Ama Parça iptal edilirken ve bi parçayı daha iptal edersek 150 katrana ulaşacağını ben değil ANKARA- BAŞKENT MOTOSİKLET - METİN USTA SÖYLEDİ-
Alp_tunay nickli arkadaşda tesadüf eseri ordaydı.
Bundan sonra Hiç birşeyi paylaşmiyacağım :) sadece geyik bölümlerinde yazicam, geyik takılacam saol birader yalancıda yaptın:)
Bak bence yalancılık demiyor da sanırım bu cc de bir motorun o kadar hız yapabilmesinin anormal olduğunu söylemek istiyor açıkçası bana da garip gelmişti ama senin dediğin şu konvertör olayı olunca oluyor sanırım ama o da modifiye demek bir anlamda, yani hem hava kirliliğine hemde daha fazla benzin sarfiyatına sebep oluyor galiba ve bu motorun en önemli özelliği olan ekonomikliği de gidiyor bu modifiye ile. Yoksa topiği yeniden savaş alanına çevirmeye gerek yok. Gerekmedikçe yazmayacam dedim ama birden gerildiğinizi görünce yazmadan duramadım.
Benim fikrim, motor zaten 100 - 120 arası ortalama gidebiliyor daha fazla zorlamanın anlamı yok. Bu topiğin ilk sayfalarında yazmıştım birileri bu motordan çok fazla performans bekleyecek ve sonrada yaramaz motor diyecekler ancak o zaman tu kaka olur bu alet diye, sen öyle yapıyorsun demiyorum yanlış anlama Juniors, sözüm ortayadır:) . Sadece beklenti meselesi bu sanırım. Ben uzun yolda 90 - 110 arası düzenli gidebilirsem bu motorla benim için yeterli performansı göstermiş demektir mesela.
Kırmayın birbirinizi, keyfinize bakın. Kimsenin kimseye yalan borcu yok sanırım, paşa paşa binin motorlarınıza olsun bitsin.
Bir süre yokum, herkese sevgiler.:)
Luxor
23 Şubat 2007, 18:28
Bak bence yalancılık demiyor da sanırım bu cc de bir motorun o kadar hız yapabilmesinin anormal olduğunu söylemek istiyor açıkçası bana da garip gelmişti ama senin dediğin şu konvertör olayı olunca oluyor sanırım ama o da modifiye demek bir anlamda, yani hem hava kirliliğine hemde daha fazla benzin sarfiyatına sebep oluyor galiba ve bu motorun en önemli özelliği olan ekonomikliği de gidiyor bu modifiye ile. Yoksa topiği yeniden savaş alanına çevirmeye gerek yok. Gerekmedikçe yazmayacam dedim ama birden gerildiğinizi görünce yazmadan duramadım.
Benim fikrim, motor zaten 100 - 120 arası ortalama gidebiliyor daha fazla zorlamanın anlamı yok. Bu topiğin ilk sayfalarında yazmıştım birileri bu motordan çok fazla performans bekleyecek ve sonrada yaramaz motor diyecekler ancak o zaman tu kaka olur bu alet diye, sen öyle yapıyorsun demiyorum yanlış anlama Juniors, sözüm ortayadır:) . Sadece beklenti meselesi bu sanırım. Ben uzun yolda 90 - 110 arası düzenli gidebilirsem bu motorla benim için yeterli performansı göstermiş demektir mesela.
Kırmayın birbirinizi, keyfinize bakın. Kimsenin kimseye yalan borcu yok sanırım, paşa paşa binin motorlarınıza olsun bitsin.
Bir süre yokum, herkese sevgiler.:)
kesinlikle katılıyorum
juniors kendince güzel bir şeyler yapmış motoruna, bizler de olası bir modifiyeyi öğrenmiş olduk böylece
bunun kimseye zararı yok
juniors a tek diyeceğim
dostum o motorun gittiği kadar iyi bir şekilde durabileceğinden eminsen bence yaratıcılığını göstermemin hiç bir zararı yok
emeğin için teşekkürler
PIERzig
23 Şubat 2007, 18:53
enis89
cbr125 140-145 yapabiliyor hatırlatayım hem 125 cc:wiinkk:
enis89
23 Şubat 2007, 18:58
cbr 125 su sogutma 10.000 devir rahat çeviriyor yapiyor. ve daha hafif 115kg
kertenkele200
23 Şubat 2007, 21:09
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??
Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
herkes bişey demiş bende bişeyler yazıım motorunun yolda stop etmesinin nedeni eğer jikleyi sonuna kadar açarsan motor ısınıken bile stop edio buna dikkat et yolda stop etmesinin nedeni o tam jikle diilde birazcık daha yukarda tut jikleyi 1 dakka stop etmicek kadar gaz ver sonra jikleyi kapama hiç motor stop etmicek motorla yürüyene kadar jikle açık kalsın giderken kaparsın.akü meselesine gelirsek farlar şarj dinamosuna bağlı ve gaz verdikçe elektrik artıo o yüzden farlar yanıo.bunun nedenide akünün yükünü azaltmak diil aküye hiç yük bindirmemek yani aküye bağlı diil aküye sadece marş bağlı aküler uzun yıllar sağlam kalır önümüz yaz mont eldiven alırken onaa göre al benimkiler kışlık hafiif güneş çıktımı yanıorum
CİHAN
23 Şubat 2007, 21:36
yav bu motorda dörtlü yok hayret bişey yaa..(cbf 150 de)
PIERzig
23 Şubat 2007, 21:46
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
İstanbulda fuar yapılıyorda izmir icin aynı şeyi söyleyleyemicem bende şu an dizlik araştırıyorum
rüzgar mahfediyo dizleri arkadaşlar uyarayım:pr:
CİHAN
23 Şubat 2007, 21:59
İstanbulda fuar yapılıyorda izmir icin aynı şeyi söyleyleyemicem bende şu an dizlik araştırıyorum
rüzgar mahfediyo dizleri arkadaşlar uyarayım:pr:
ufo nun katlanabilir dizliklerini kullanıyorum herkeze tavsiye ediyorum.
alp_tunay
23 Şubat 2007, 22:14
juniors kim söylerse söylesin 150 cc lik makina ne çikarirsan çikar o hizi yapmaz! Ayriyetten geyik bölümü fln birak sen yaz buraya hiç problem diil
Bak bence yalancılık demiyor da sanırım bu cc de bir motorun o kadar hız yapabilmesinin anormal olduğunu söylemek istiyor açıkçası bana da garip gelmişti ama senin dediğin şu konvertör olayı olunca oluyor sanırım ama o da modifiye demek bir anlamda, yani hem hava kirliliğine hemde daha fazla benzin sarfiyatına sebep oluyor galiba ve bu motorun en önemli özelliği olan ekonomikliği de gidiyor bu modifiye ile. Yoksa topiği yeniden savaş alanına çevirmeye gerek yok. Gerekmedikçe yazmayacam dedim ama birden gerildiğinizi görünce yazmadan duramadım.
Benim fikrim, motor zaten 100 - 120 arası ortalama gidebiliyor daha fazla zorlamanın anlamı yok. Bu topiğin ilk sayfalarında yazmıştım birileri bu motordan çok fazla performans bekleyecek ve sonrada yaramaz motor diyecekler ancak o zaman tu kaka olur bu alet diye, sen öyle yapıyorsun demiyorum yanlış anlama Juniors, sözüm ortayadır:) . Sadece beklenti meselesi bu sanırım. Ben uzun yolda 90 - 110 arası düzenli gidebilirsem bu motorla benim için yeterli performansı göstermiş demektir mesela.
Kırmayın birbirinizi, keyfinize bakın. Kimsenin kimseye yalan borcu yok sanırım, paşa paşa binin motorlarınıza olsun bitsin.
Bir süre yokum, herkese sevgiler.:)
kesinlikle katılıyorum
juniors kendince güzel bir şeyler yapmış motoruna, bizler de olası bir modifiyeyi öğrenmiş olduk böylece
bunun kimseye zararı yok
juniors a tek diyeceğim
dostum o motorun gittiği kadar iyi bir şekilde durabileceğinden eminsen bence yaratıcılığını göstermemin hiç bir zararı yok
emeğin için teşekkürler
Junıors a yüklenmenize anlam veremedim....İşlemi yapan ustay la beraberdim...Yapılanlardan an be an haberdarım...Söylediklerinde anlamsız ne var anlamadım....Çocuk normal şartlarda 120 yapan motorunun 130 yaptığını söylüyor....Eralp hoca vardı madem bu kadar takip ediyorsunuz konuyu...Onun yazısını açın okuyun....120 yi çok rahatlıkla yaptığını 130 u rahat göreceğini söylemişti hemde orjinal haliyle...
Kaldı ki geri dönüşüm mekanizması sökülmüş taze oksijen gelen motorun 10 km daha fazla yapmasını neden kabullenmiyorsunuz?.....
Yazılanlar gibi fazla yakması söz konusu bile diilken ekonomik olması da düşünüldü....Eminim ki 500 km den fazla yapıcaktır....Tabi normal kullanımlarda...Ayrıca yapılan işlem modifiye ye girmiyor...Modifiye demek bir parça eklenmesi manasındadır...Tam tersine remodifiye yapıldı bu alete...
Neyse sabırlı olup test sonuçlarını bekleyip görücez hep birlikte....
cuneytovuc
23 Şubat 2007, 22:22
Arkadaşlar nedir bu kesinlik böyle yapmaz-etmez ? 250cc lik bi motor verimli benzin-hava karışımına rağmen 170-180 kmh yapabiliyor.Bide düşünün piston boylarını değiştirip,yakıt-hava oranını değiştirdiniz (çok yakar,motoru çabuk bitirir ama yapılabilir) ,ateşleme beynini modifiye ettiniz ngk bujileri de takıp 20kmh lik bi hız artışı hiçte zor diil.Cbr125 140 yapıyo siz hiçbir 150cclik o hıza ulaşamaz diyosunuz,hiç olmadı hiç.:salut:
Buarada mont için beklemeye gerek varmı fuarı yani indirimler değermi buna.örneğin 600ytl lik revit fuarda kaça bulunabilir ?:silent: :cat:
ultraukala
23 Şubat 2007, 22:30
arkadaslar nsr125 160km'ye rahatlıkla hiç zorlanmadan çıkıyor tanıdığım birinde var...Nie yapmasın.Üstelik fabrikasyondan bahsetmemiş arkadas oynama var demiş niedir böle bir gerginlik ortamı üzüldüm...Bu arada nsr 2zamanlı öle bir fark var ama neticede 125cc...:cherry:
mont,pantolon,kask gibi ekipmanlar için sizce fuara gitmek yararlı olur mu ne dersiniz?
PIERzig
23 Şubat 2007, 22:36
ufo nun katlanabilir dizliklerini kullanıyorum herkeze tavsiye ediyorum.
cihan kardeş onlara 70 diyolar ya o kadar para biriktiremem heralde dizlerim sızlıyor artık dayanamacam
alp_tunay
arkadaşa katılıyorum
cuneytovuc
revit cok pahalı degil mi yaww 600ytl lik revit yaw asgari maaştan fazla :pr:
CİHAN
23 Şubat 2007, 22:42
cihan kardeş onlara 70 diyolar ya o kadar para biriktiremem heralde dizlerim sızlıyor artık dayanamacam :pr:
dogru fiyat ama aldıktan sonra bu zamana kadar niye almadım diyeceksin,ben bunları aldıktan sonra sogugu hiç almadı dizlerim,bide motorcu havası veriyo valla,sonrada pantolonunu aldım held onu hiç anlatmıyım süper desem yeter heralde.:cat:
http://img488.imageshack.us/img488/1300/s5002141lf4.jpg (http://imageshack.us)
cuneytovuc
23 Şubat 2007, 22:50
cihan kardeş onlara 70 diyolar ya o kadar para biriktiremem heralde dizlerim sızlıyor artık dayanamacam
alp_tunay
arkadaşa katılıyorum
cuneytovuc
revit cok pahalı degil mi yaww 600ytl lik revit yaw asgari maaştan fazla :pr:
Valla pierzig eskiden bende yuh diyodum bu fiyatlara ama çevremde o kadar çok örnek gördümki artık bilinçlendim.İşin deneme yanılma lüksü de yok.Çok yakın 2 arkadaş örnek veriyim; biri ducati monster la 150km civarı kaza yaptı,sürüklendi,revit montta omuzda biraz deformasyon var,eldiven demir pullarda çizikler var biraz baş ağrısıyla atlattı,bir diğer arkadaş er5 le 60 la giderken düştü sürüklendi sözde sert korumalı pantolonla dizini parçaladı,kolunu kırdı,sağı solu delik deşik oldu :) En az motor kadar önemli kıyafet,bide çok güzel kesimleri günlük kullanımda baymıyo adamı öle robot gibi.
PIERzig
23 Şubat 2007, 22:55
dogru fiyat ama aldıktan sonra bu zamana kadar niye almadım diyeceksin,ben bunları aldıktan sonra sogugu hiç almadı dizlerim,bide motorcu havası veriyo valla,sonrada pantolonunu aldım held onu hiç anlatmıyım süper desem yeter heralde.:cat:
Anlatma walla aglarım bak:salut: :salut: rüzgar gecirmeyen bi mont bide dizlik olsa alaskaya bile giderim walla:D
Babamın 25 senelik deri montunu giyiyorum :P tabiki bayaa deforme oldugundan normal montumun altına giyiyorum motorda giderken iyi oluyorda o halde dolaşamıyorum walla hamile gibi görünüyom kat kat giyinince:queen:
En az motor kadar önemli kıyafet,bide çok güzel kesimleri günlük kullanımda baymıyo adamı öle robot gibi.
Biliyorum arkdaş ama ne yapabilirim ki alım gücü ortada ne diyebilirim hayatım 500 600 etmiyormuş diyebilirim anca ya da böyle mont giyenlerden 5 kat daha dikkatli sürebilirim elden gelen birşey yok:pr:
cuneytovuc
23 Şubat 2007, 23:04
Sende haklısın arkadaşım işte mümkün olduğu kadar herkes uğraşıyo korunmak için yoksa 1milyara kask da almak ister herkes,2milyara montta azami güvenlik için,taksit maksit uğraşıcam artık.:pale:
alp_tunay
23 Şubat 2007, 23:04
Eskiden bu montlar da yoktu..Kat kat giyindiğimizi de bilirim..2 kat mont altta 2 tane kazak....Ne günlerdi?..Şimdi giy kazağını üste geçir montu çık yola....
Tabi biraz pahalı ama motorculuk zaten pahalı bir hobi....Hatta aşırı pahalı...
ultraukala
23 Şubat 2007, 23:25
Valla benim almayı düşündüğüm ekipman takımı:held yagusa mont ayrıca mission sanırım yanlış olması held pantolon,bir çift eldiven orta kalite 50-60ytl civarı..nolan n61genesis mat siyah...mont,pantolon 200euro kask 120euro eder 320euro eder 575ytl+50ytl eldiven 625yt...Bence ii bir takım olacak.Bakalım 350ytl'si hazır motoru alana kadar parayı tamamlamış olurum.1ay sora tam takım olarak bineceğim kısmetse motora...Ve bence çok önemli..revi'tler de de 200euro civarı montlar...Değermi değer ama benim okadar çok param olamayacak..İkinciye montu aldığımda held'i artçı montu yaparım kendime revi't alırım sanırım...
aybarssurucu
24 Şubat 2007, 00:55
Arkadaslar detay istiyorum bu oksijen geri donus mekanizmasi diye acikladiginiz seye.
Nereden neyi sokecegiz? Anlatin ya.
mete_han
24 Şubat 2007, 01:05
Junıor ve Alper Tunga harbi zopalıksın ha...milletin aklını iyice karıştırdınız...sanki 180 yapcak...bozmayın orjinali işte...motorunu seven uzun ömürlü olmasını isteyen bu tür sokak arası tamirci modifiyelerini yaptırmaz...yani akıllı olun beyler ya...yapmayın etmeyin...bozmayın motorun aerodinamiğini...tüketim artar .ok olur püsür olur...:pale:
seruvenci80
24 Şubat 2007, 11:25
işte egzostun sesi..merak edenlere
http://www.youtube.com/watch?v=f1dX_8BBJk4
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO