PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Fazer 600 Mü Honda Cbf600 Abs Mi?



Sayfa : [1] 2

L.SAHİN
26 Eylül 2006, 01:34
Renkler


16.900 YTL

CBF 600 ABS
Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599,9
Silindir çapı& strok (mm) 65x45.2
Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
Yakıt sistemi 4 adet 34 mm´lik VP tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 77,5 / 10500
Max tork (Nm @ dev/dak) 58 / 8000
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ring zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2170x765x1230
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
Sele yüksekliği (mm) 785 (±15)
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 19 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
Süspansiyon Ön 41 mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal,120mm esneme aralıklı
Arka 7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amortisör, 125mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 240x5mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 202 kg
Renk seçenekleri Gümüş, Lacivert, Siyah

FAZER600:

FZ6 Fazer Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor
Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi 600 cc.
Çap X Strok 65.5 X 44.5mm
Kompresyon oranı 12.2 : 1
Maks. gücü 98 HP-12.000 devirde
Maks. Tork 6.4 kg-m-10.000 devirde
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Grup enjeksiyon tipi
Debriyaj tipi Islak, çok diskli
Ateşleme TCI
İlk çalıştırma Elektrik marşlı
Vites kutusu 6 vites
Tahrik Zincirli
Şase
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Arka süspansiyon Maşa
Ön teker hareket mesafesi 130 mm.
Arka teker hareket mesafesi 130 mm.
Ön fren Çift disk, f 298 mm.
Arka fren Tek disk, f 245 mm.
Ön lastik 120/70 ZR17 M/C (58W)
Arka lastik 180/55 ZR17 M/C (73W)
Boyutlar
Boyutlar (UxGxY) 2.095 x 750 x 1.215 mm.
Sele yüksekliği 795 mm.
İki teker arası mesafe 1.440 mm.
Min.Yerden yükseklik 130 mm.
Ağırlık 187 kg.
Yakıt kapasitesi 19 litre (3.6 litre yedek)
Yağ kapasitesi 3.4 litre



ARKADAŞLAR İKİ MOTOR ARASINDA KARASIZ KALDIM YAMAH TİP OLARAK DAHA CEKİCİ GELİYO FAKAT HONDADA MARKADAN DOLAYI İLGİMİ CEKİYO ZATEN CBF250 KULLANICISIYIM ACABA HANGİSİNİ TAVSİYE EDERSİNİZ FAZER Mİ CBF Mİ?

ALPERRR
26 Eylül 2006, 01:58
fazer daha hizli cbf ise daha torklu makine fazer maksimum torkuna yuksek devirlerde ulasirken cbf her devirde torklu dolayisi ile hizli bir alet istiyorsan fazer alicaksin yok ben konforlu ve guvenli bir motor istiyorum hiz onemli degil diyorsan cbf 600 ideal bir makine. ama en onemlisi gonlundeki motoru kullanman. ben cbf kullaniyorum gayet menunum sanada tavsiye ederim. simdiden hayirli olsun.

giallorosso
26 Eylül 2006, 02:03
cbf600 ü bu haftasonu yakından gördüm
fazerı dahe önceleri görmüştüm yırtıcı bir görünüş ve son sürat istiyorsan fazer

daha çok enduro gibi bir model istiyorsan cbf600 abs

L.SAHİN
26 Eylül 2006, 02:07
Çok TeŞekkÜrler Aslinda Hiz DeĞİlde Kalİte Daha Önemlİ Sorunun En Az Bİ Motor İstİyorum Yamahnin GÖrÜnÜŞÜnÜ BeĞenİyorum Ama Eskİ Bİ Ybr Kullanicisi Olarak O Motorun Kalİtesİnİ BeĞenmemİŞtİm Fakat Şİmdİkİ Honda Cbf250 Nİn Kalİtesİnden Memnunum Bu Benİ DÜŞÜndÜrÜyo

ilnapoli
26 Eylül 2006, 02:12
fazer daha hizli cbf ise daha torklu makine fazer maksimum torkuna yuksek devirlerde ulasirken cbf her devirde torklu dolayisi ile hizli bir alet istiyorsan fazer alicaksin yok ben konforlu ve guvenli bir motor istiyorum hiz onemli degil diyorsan cbf 600 ideal bir makine. ama en onemlisi gonlundeki motoru kullanman. ben cbf kullaniyorum gayet menunum sanada tavsiye ederim. simdiden hayirli olsun.

CBF'in neresi daha torklu? görmüyo musun teknik özellikleri? fazer'ın torku 62.7 Nm, CBF'inse 58 Nm. rakamlara bakınca fazer daha üstünmüş gibi gözüküyor ama CBF hem sürüş özellikleri hem de dengesiyle çok başarılı bir model. Fazer hiç kullanmadım ama CBF'i 1 haftayı aşkındır kullanııyorum ve çok memnunum.. 90-100 km/s hızın üstüne çıktıktansonra 6. viteste 210'a kadar hiç vites değiştirmeden istekli bir şekilde hızlanıyor.. çok eğlenceli sanki otomatikvites gibi kullanıyosun. hızın 100'ün altına düşmedikçe 6. viteste rahatlıkla kullanılıyor. ağırlığı 202 kg, biraz ağır ama çok dengeli bir motosiklet. ABS'yse çok büyükbir avantajı. özellikle ön frende devreye girdiğine hiç hissesilmiyor ve oldukça konforlu. arakaysa biraz daha sarsıntılı çalışıyor ama yine de güvenli. dediğim gibi Fazer'ı kullanmadım ama CBF gerçekten çok güzel motosiklet. ikisini de kullanmadan karar verme derim. Fazer'ın daha popüler olduğu bir gerçek ama nedense sadece Türkiye'de bu kadar popüler bir model. Yurt dışında bizim gösterdiğimiz ilgiyi göstermiyorlar, zaten yabancı dergilerdeki karşılaştırmalarda da hiç önlerde yer alamıyor. Ben adamların bi bildikleri vardır diye düşünüyorum.

Türkiye Fazer'ı seçiyor, dünya CBF'i... karar senin.. keşke Fazer'ı da kullanma şansım olsaydı çok daha açıklayıcı olurdum o zaman..

L.SAHİN
28 Eylül 2006, 13:37
hadi arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..

bart1969
10 Şubat 2008, 21:54
kusura bakmayın aynı sorumu buraya taşıyorum.çünki sorumun esas yeri marka-model kıyasları:

2006 fazer abs 17.000 km de,
cbf600 s ise 8000 km de.
sizce bunların:
1.ikisi için tahmini ortalama(ikisi de çok temiz ve bakımlı ve masrafsız.
2.yedek parça fiyatında avantajlı olan hangisi.
3.abs ler arası kullanımda fark var mı?
ve en önemli sorum:
4.orta tecrübeli sürücü bakımından(misal 8-10 bin km yapmış henüz yeni bir sürücü) ikisi arası fark var mı(birinin motoru güçlü diğeri daha ağır.)

tugcetugce
10 Şubat 2008, 22:09
Hortlayan topiiiiic:cherry:

m1000rr
10 Şubat 2008, 22:14
bence fazer rakamlar ortada ancak
kullanım kişiden kişiye deişir
fazer tahrik eder
cbf ise mercedes dir bence
onemli olan tarz ını bılıyomusun
ıcınden geceni
dınle

Syriana
10 Şubat 2008, 22:39
Türkiye Fazer'ı seçiyor, dünya CBF'i... karar senin.. keşke Fazer'ı da kullanma şansım olsaydı çok daha açıklayıcı olurdum o zaman..

muhahaha zuhahaha hiç güleceğim yoktu akşam akşam...dünyanın CBF'i seçtiğinide nerden çıkarttın arkadaşım...avrupanın en çok satan orta sınıf motosikleti tartışmasız fazer'dır...ikinci sırada ise Suzuki Bandit650 vardır...CBF'ancak üçüncü sıradan kendine yer bulur...

L_SAHIN arkadaşım senin yaşadığın tereddütü bende yaklaşık 5-6 ay yaşadım...hatta gönlüm bir ara CBF'e baya kaydı ama sonrasında doğru yolu bulup fazer aldım...:cherry: iyikide almışım diyorum şimdi kendime şu karşılaştırmaları yaptığımda...


Honda CBF600 Yamaha FZ6 Fazer
Yakıt Sistemi Karbüratör Enjeksiyon
Gösterge paneli Analog Digital
Ağırlık 202 kg 187 kg (bence çok önemli)
Güç 77,5 bg 98 bg
Estetik bence yok 10 numara
ABS VAR YOK
İkinci el Düşük Yüksek

bu karşılaştırmalar yapıldığında fazer kantarda daha ağır geliyo...birde CBF sitesinde CBF600 ile ilgili olumsuz değerlendirmelerin yapıldığı bir başlık okumuştum buda finali olmuştu işin...artık karar senin...:cat:

kayku
10 Şubat 2008, 23:35
valla hondayı severim ama bunlar arasında fazer daha tatlı duruyo bana göre ama honda al yine farklılık onda:D

hedowich
10 Şubat 2008, 23:41
fazer naked modeli olsun kafa grenajlı modeli olsun 3-4 farklı dergide karşılaştırmalı testlerini okudum çoğunda fazer toplamda en düşük puanı almış,hem şaşırmış hem üzülmüştüm:( zor seçim .

Ö.Z.€.R
11 Şubat 2008, 00:28
Fazer.. .

darksilence
18 Şubat 2008, 00:21
motorlarda ne istediğine bağlı...

performans dersen yamaha fazer 600 derim...

ama konfor dersen honda cbf 600 abs derim...(hemde derim yani...):)

alp_tunay
18 Şubat 2008, 00:23
motorlarda ne istediğine bağlı...

performans dersen yamaha fazer 600 derim...

ama konfor dersen honda cbf 600 abs derim...(hemde derim yani...):)

Özgür sen tavuklarda oluşan bir okuma hastalığı falan mı kaptın anam..... Arkadaş mötörü almış satalı 2 sene olmuş.....:queen::queen::queen:

Hade sen yat uyu...Uykun vardır senin....:P:P:P

darksilence
18 Şubat 2008, 00:30
Özgür sen tavuklarda oluşan bir okuma hastalığı falan mı kaptın anam..... Arkadaş mötörü almış satalı 2 sene olmuş.....:queen::queen::queen:

Hade sen yat uyu...Uykun vardır senin....:P:P:P

öyle mi olmuş harbiden...:silent:bu tarkanın şarkısına benzedi..."vay anam vayyy":queen::queen:

mondializzet100
18 Şubat 2008, 19:24
Honda daha sağlam olabilir fakat verilere göre fazer daha kuvvetli

Ama test etmeden bişey denmez ...

O gün Adana'dan araba ile gelirken otobanda ışıklarda fazer ile aynı kalktık baktım bana inatlaştı bende bastım gaza 190kmh e kadar başa baş gittik daha sonra fazer aldı başını gitti sanırsam 220-230 yapar.

mike suarez
18 Şubat 2008, 19:26
cbf iyidir,fazer ondan daha iyidir.

blackhawk06
18 Şubat 2008, 19:54
cbf yi tercih etmek lazım fazer 600 gerçekten çoğu testte vasat çıkmıştır...

Syriana
18 Şubat 2008, 20:07
cbf yi tercih etmek lazım fazer 600 gerçekten çoğu testte vasat çıkmıştır...

evet o zaman CBF alın siz bencede...

blackhawk06
19 Şubat 2008, 21:59
evet o zaman CBF alın siz bencede...

neden olmasın...ama belki 1000 liğini alırım:mrgreen::P

muratd
19 Şubat 2008, 22:18
ABS hayat kurtarır arkadaşlar...

06bluedragger
19 Şubat 2008, 22:23
fazer 600...............................:cat:

beşiktaşk...1903...çağrı
19 Şubat 2008, 22:41
arkadaslar garıp bulmazsanız bır konuda yardımınızı ısteyecegım,sehır ıcı ve kısa sehırler arası (ankara-bolu gıbı)kullanacagım ,modellı ,ozellıklı(abs)motor alacagım ama,er-6n ve cbf 600 f dusunuyorum acaba kullanım acısından hangısı daha rahat ve uzun suruse ızın verır yormaz

bart1969
20 Şubat 2008, 04:45
arkadaslar garıp bulmazsanız bır konuda yardımınızı ısteyecegım,sehır ıcı ve kısa sehırler arası (ankara-bolu gıbı)kullanacagım ,modellı ,ozellıklı(abs)motor alacagım ama,er-6n ve cbf 600 f dusunuyorum acaba kullanım acısından hangısı daha rahat ve uzun suruse ızın verır yormaz
ben çok aradım 2. el abs li alan az olduğundan satan da az oluyor.
eğer sıfır düşünüyorsan iki motor da japon motoru her halukarda.ancak kawasaki de teknik destek zayıf bunu söylüyor herkez.bir de cbf 600 f değil de alacağın sakın cbf 600 s olmasın.sonu f olan cbr 600 f ki sınıflar çok farklı.(biri naked diğeri ss)
öyle kodlu bir motor galiba yok.
bunun dışında kullanım soruyorsan inan hiç fikrim yok.
ama şunu diyebilirim iki motor da benzer sınıftalar.kısa şehirler arası sürüşte aynı güçlerde motorlar olduklarından sürüşte ne kadar fark yaratacaklarını ben bilemem onu usta sürücü arkadaşların yorumuna bırakmak lazım.ama zannedersem fark fazla olmaz gibi geliyor.
cbf biraz daha güçlü,er 6 ise biraz daha torklu.sanki er 6 daha az vites değiştirme ister gibi duruyor ama torklar da yakın .
http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/naked/cbf600s.htm
http://kawasaki.com.tr/teknik-ozellikler/er-6n.shtml

blackhawk06
20 Şubat 2008, 21:35
arkadaslar garıp bulmazsanız bır konuda yardımınızı ısteyecegım,sehır ıcı ve kısa sehırler arası (ankara-bolu gıbı)kullanacagım ,modellı ,ozellıklı(abs)motor alacagım ama,er-6n ve cbf 600 f dusunuyorum acaba kullanım acısından hangısı daha rahat ve uzun suruse ızın verır yormaz

dostum cbf çok konforlu ve rahattır...er-6n yi bilemiyorum ama kawasaki lerde distribütörden kaynaklı parça sıkıntıları olduğunu heryerde duyuyoruz bence bu kriteride değerlendir...

safako
22 Şubat 2008, 22:04
bende geçen sene cbf 600 aldım, gerçektende güzel makine özellikle abs oluşu bence muhteşem çok işe yarıyor, motor gücü devirsizken kullanımda bile hiç vites değiştirmeden alıp başını gidişi, hem şehir içinde olsun hem şehir dışı yollarda olsun keyifli bir motor.

orcunmavis
16 Temmuz 2008, 22:56
fazer in sıfır radyatör ü 700 ytl
cbf600 ün radyatör fiyatını bilen var mı acaba..
ben sahibinden de 2 tane 2.el cbf radyatörü gördüm biri 700 diğeri 1000 ytl istiyordu :silent:
şimdi nerden çıktı bu derseniz bi ark fazer ilanı link i yolladı nasıl diye ben de illa ki abs li olsun dedim abs li fazer ilanı bulamayınca ben de cbf600 abs al dedim o ark da bu topik in link ini yolladı..sonra baktım biri parça fiyatlarını sormuş bende yeni radyatör fiyatı araştırdığım için bunu paylaşayım dedim

L.SAHİN
17 Temmuz 2008, 02:59
arkadaşlar konuyu ben acmıştım bu iki motoruda inceledm,fazer görüntü olarak kesnlikle daha cekici teknolojk olarkta önde fakat bana cbf600 daha güvenli vee kullanşlı geldi şehr içinde daha performasnlı olması daha rahat torklanması bana bu izlenimi verdi ama ben bu özellikleri bir başka motorda da buldm hemde cok daha ekonomki bir biçimde oda kawasaki er6n secimimide bu yönde yaptım

chopperrider
18 Temmuz 2008, 15:38
e Allah mesut etsin o zaman :) güle güle kullan.
er-6 çok güzel bi seçim benim de zaman zaman aklımı çelen bi model ama tabi kabul etmek gerekir ki sıklet olarak fz6 nın da cbf600 ün de bi segment altında. eğer bu gözardı edilirse çift silindirin yakıt avantajıyla birlikte çok keyif alınır.

DARKDIAMOND
18 Temmuz 2008, 16:37
ER6-N sahibinin seveceği cinsten bir makina.Bi aralar ciddi ciddi araştırdığım bi aletti.Gelecek zamanlar ne gösterecek bakalım?

Ö.Z.€.R
18 Temmuz 2008, 17:01
İkiside çok başarılı motosikletler.

Fazer daha sportif ve 20 hp daha fazla, dijital göstergelere sahip ve daha agresif bir görünüme sahip. Yedek parça konusunda Honda dan daha ucuz olduğuna eminim.

CBF600'ün yeni modeline hiç lafım yok, sadeliği ve konforu simgeliyor adeta. Honda kalitesi ve ABS olması üstün bir kimliğe sahip olduğunu zaten açıklıyor. Görüntüsü ve anolog göstergeleri her ne kadar makineyi klasik göstersede, alınmayacak makine değil. Şahsen ben yeni modelini çok beğeniyorum.

serkani
18 Temmuz 2008, 18:03
Şimdiii, sevgili arkadaşlar görüyorum ki burada herkes kendi şahsi fikrini belirtmiş. Öncelikle belirtmek isterim ki otaya bu şekilde fikir aşuresi yapmanın kimseye faydası yok.

Küçümsemek asla değil ama sözgelimi 125 cc lik çin malı kullanan bir arkadaşımızın kafasına göre şu iyi bu iyi demesinin ölçüsü nedir ki?

Teknik özelliklerini çok iyi bilmeden, büyük makinaları birer birer ve uzun süreler kullanmamış, hangi markanın hangi modelinde ne gibi karakteristlik özellikler var keşfetmemiş, velhasıl kelam makinaları soluklamamış/yaşamamış arkadaşların motosikletin tipine ya da kendisine ne ifade ettiğine göre yorum yazması tartışma işinin kalitesini düşürüyor.

En azından yurt içi ve yurt dışındaki;

Resmi satış rakamlarını ve tarafsız inceleme yazılarını araştıran şu başlığın içinde barındırdığı sualin cevabını zaten bulacaklar.

Benden de bir tercih yanıtı almak istiyenler için üsteki yazdıklarıma ekleyemeden geçemem;

Güç dağılımı, genel ağırlığı, dengesi, özel döküm teknolojisi barındıran tek parça ve kaynaksız ahtapot şasesi, tam dijital ve multifonksiyon gösterge paneli, saniyede 50.000 hesaplama yapan bir düzüne sensörü, sınıfının üstündeki motosikletlerde bile olmayan gurup enjeksiyon sistemi, sınıfının altındakilerden bile daha az yakıt sarfiyatı, motorunun r6 dan adapte edilen son derece güvevli ve kendini fazlasıyla ispatlamış oluşu, motor ömrünün en ağır koşullarda 160.000 mil düzgün bakımlarda ve normal şartşarda 300.000 km'lik inanılmaz bir ömrüre sahip olması, işçilik kalitesi ile diğer Japon'ların lideri olması, made in Japan; Japonya'da üretilmesi, 180'lik arka tekeri, çekik farları, eşsiz şıklıktaki egzozları; işin özü sanat eseri gibi duran inanılmaz tasarımı, avrupanın en çok satan motosiklet modeli oluşu, ikinci el piyasasının canlılığı, yedek parçalarının diğer markalara nazaran inanılmaz uzucluğu ve daha aslında şu an aklıma gelmeyen bir bu kadar daha özelliği nedeni ile Yamaha Fazer. Yani sınıfının tartışılmaz lideri...

orcunmavis
18 Temmuz 2008, 18:21
serkani

çok etkileyici bi anlatım olmuş :cat:

OKD
18 Temmuz 2008, 18:34
CBF derim ben. Neden derseniz; çünkü ben kullanıyorum.

dream_way
18 Temmuz 2008, 18:43
sekani gerçektan iyi yorum yapmış. ama dostum hondayı da bir kenara atmamak lazım. sessiz oluşu sağlam oluşu. vede güven verici yol tutuşu gibi v.s vs
motosikletlerin test bölümünde bir arkadaşımız 2006-ile 2007 model fazer'ların testlerini en ince ayrıntısına kadar yazmış onu okumakta fayda var birde örneğin şehir içinde fren tutunuz tekrar gaza basışta aniden zıplamasından şikatçi olanıda var fazer kullanıcılarının.
yinede herşeyin hayırlısı diyorum

b+rk
18 Temmuz 2008, 21:22
diyeceğim seyin yanlış anlaşılmasından korkuyorum aslında;
cadde motorcusuysan senin için onemli olansa fazer,
ben kaliteye sorunsuzluğa bakarım diyorsan cbf

ShowDown
18 Temmuz 2008, 21:56
Honda daha sağlam olabilir fakat verilere göre fazer daha kuvvetli

Ama test etmeden bişey denmez ...

O gün Adana'dan araba ile gelirken otobanda ışıklarda fazer ile aynı kalktık baktım bana inatlaştı bende bastım gaza 190kmh e kadar başa baş gittik daha sonra fazer aldı başını gitti sanırsam 220-230 yapar.

Motosikleti: Honda CBF 150 Honda İnnova 125

yarıldım bu yoruma adam cbf 150 ile 190 yapmış:queen:

b+rk
18 Temmuz 2008, 22:02
:mrgreen: baska motordur o yahuuu
veya fena sıkmış :queen:

_alp_
18 Temmuz 2008, 22:03
Motosikleti: Honda CBF 150 Honda İnnova 125

yarıldım bu yoruma adam cbf 150 ile 190 yapmış:queen:

CBF ile yapmamis. Dikkatli okursan, 'araba ile yaptim' demis. Benim merak ettigim, Fazer ile 190'a kadar basa bas giden arabanin markasi ve modeli :silent:

b+rk
18 Temmuz 2008, 22:05
fazer acımıs gaza yawas yawas dokunmus :P

Syriana
18 Temmuz 2008, 22:48
diyeceğim seyin yanlış anlaşılmasından korkuyorum aslında;
cadde motorcusuysan senin için onemli olansa fazer,
ben kaliteye sorunsuzluğa bakarım diyorsan cbf

b+rk bunlar senin düşüncelerin....

Bana göre ise yazından bu parafrafı alıp '' ben kaliteye sorunsuzluğa bakarım diyorsan '' bu nedenden dolayı Fazer aldığımı söylemek isterim. Bundan şu sonuç çıkmasın CBF600 kötü motordur. Hayır! Kesinlikle değil ama Fazer ile kıyaslamaya kalkarsanız her yönden Fazer daha iyidir. :wiinkk:

Bunu serkani arkadaşımda güzel bir parafrafla dile getirmiş zaten. :bounce:



cbf yi tercih etmek lazım fazer 600 gerçekten çoğu testte vasat çıkmıştır...


neden olmasın...ama belki 1000 liğini alırım:mrgreen::P

Aynı zamanda bundan nerdeyse 1 sene önce bu düşüncede olan arkadaşım bile bugün Fazer aldığına göre fazla söze gerek yok kanımca. :bounce:

blueberry
18 Temmuz 2008, 23:51
Şu ABS olayı beni çok etkiliyor. Gün geçtikçe ABS sistemli bir motorum olmalı diye düşünüyorum. Önce güvenlik diye düşünüyorum ve ABS diyorum.

b+rk
18 Temmuz 2008, 23:55
Şu ABS olayı beni çok etkiliyor. Gün geçtikçe ABS sistemli bir motorum olmalı diye düşünüyorum. Önce güvenlik diye düşünüyorum ve ABS diyorum.

sonuna kdr haklısın ztn heralde abs li modeli kıyaslıyolardır diye dusunmustum :silent: s2/a ... imkan warsa abs siz motora binilmemeli geçen otobanda 120 ile giderken frene asılıp durmak zorunda kaldık v:silent:e ok gibi durdu makine. Allah korrusun eski motorum olsa :farao:

serkani
19 Temmuz 2008, 12:32
serkani

çok etkileyici bi anlatım olmuş :cat:

Teşekkür ederim. Ben sadece gerçeğe ayna tuttum. Etkileyici olan Yamaha Fazer FZ6'nın kendisidir :)

GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ ARKADAŞLAR :)

Rigel
19 Temmuz 2008, 12:48
Gelin sizi Fazer katiliyle tanıştırayım: ....

Siz onu tanıdınız...

bandit07
19 Temmuz 2008, 12:57
Hayır kesinlike ikisi de değil sakın aldanmayın dikkatli düşünün SUZUKI den şaşmayın kesinlikle ve kesinlikle SUZUKI GSR 600 ABS kullandıktan sonra vazgeçemezsiniz GSR ye binmeden diğer modellere bakmayın :)))))

Gökhan
19 Temmuz 2008, 13:21
Şimdiii, sevgili arkadaşlar görüyorum ki burada herkes kendi şahsi fikrini belirtmiş. Öncelikle belirtmek isterim ki otaya bu şekilde fikir aşuresi yapmanın kimseye faydası yok.

Küçümsemek asla değil ama sözgelimi 125 cc lik çin malı kullanan bir arkadaşımızın kafasına göre şu iyi bu iyi demesinin ölçüsü nedir ki?

Teknik özelliklerini çok iyi bilmeden, büyük makinaları birer birer ve uzun süreler kullanmamış, hangi markanın hangi modelinde ne gibi karakteristlik özellikler var keşfetmemiş, velhasıl kelam makinaları soluklamamış/yaşamamış arkadaşların motosikletin tipine ya da kendisine ne ifade ettiğine göre yorum yazması tartışma işinin kalitesini düşürüyor.

En azından yurt içi ve yurt dışındaki;

Resmi satış rakamlarını ve tarafsız inceleme yazılarını araştıran şu başlığın içinde barındırdığı sualin cevabını zaten bulacaklar.

Benden de bir tercih yanıtı almak istiyenler için üsteki yazdıklarıma ekleyemeden geçemem;

Güç dağılımı, genel ağırlığı, dengesi, özel döküm teknolojisi barındıran tek parça ve kaynaksız ahtapot şasesi, tam dijital ve multifonksiyon gösterge paneli, saniyede 50.000 hesaplama yapan bir düzüne sensörü, sınıfının üstündeki motosikletlerde bile olmayan gurup enjeksiyon sistemi, sınıfının altındakilerden bile daha az yakıt sarfiyatı, motorunun r6 dan adapte edilen son derece güvevli ve kendini fazlasıyla ispatlamış oluşu, motor ömrünün en ağır koşullarda 160.000 mil düzgün bakımlarda ve normal şartşarda 300.000 km'lik inanılmaz bir ömrüre sahip olması, işçilik kalitesi ile diğer Japon'ların lideri olması, made in Japan; Japonya'da üretilmesi, 180'lik arka tekeri, çekik farları, eşsiz şıklıktaki egzozları; işin özü sanat eseri gibi duran inanılmaz tasarımı, avrupanın en çok satan motosiklet modeli oluşu, ikinci el piyasasının canlılığı, yedek parçalarının diğer markalara nazaran inanılmaz uzucluğu ve daha aslında şu an aklıma gelmeyen bir bu kadar daha özelliği nedeni ile Yamaha Fazer. Yani sınıfının tartışılmaz lideri...

Evet oldukça kaliteli bir motora sahip ve 600cc sıralı 4 silindirliler arasında en düşük yakıt tüketimi olan bir motor.Bu arada frenlerden bahsetmemişsin. Eee frenler ne durumda.:wiinkk:

praetorian
19 Temmuz 2008, 13:21
peki benim bu konuya ek olarak bir sorum var..
son 2 mesajda suzukiyi öne çıkarıyor:)
bildiğim kadarıyla gsr de 98 beygır(yanlışsam düzeltin lütfen)
gaz kolu fazer gibi on/off şeklindemi çalışıyor..yoksa daha uysal denilebilirmi?

Gökhan
19 Temmuz 2008, 13:24
Gelin sizi Fazer katiliyle tanıştırayım: ....

Siz onu tanıdınız...

Olay sadece katil olmak bitmiyorki, birde maddi yönü var. Yedek parça fiyatları yakıt tüketimi....:)