Orijinalini görmek için tıklayınız : 0 motorum çalışmıyor
trees
22 Kasım 2024, 18:39
Merhabalar ben daha 1 hafta olmadı Bajaj n250 aldım ve ev adresime nakliye ile getirttim. Apartman içine koyarken da çok kısa mesafe getiren kişi sürdü hatta. Daha bugün benzin alıp motorumu ilk defa sürecekken marş almadığını fark ettim ve arıza ışıkları yanıyor. Motorun altına baktığımda zeminde açık sarı renginde sıvı var. Yarın bayiyi arayacağım fakat bu gibi durumlarda ne yapılmalı? Bundan 1 gün önce sorunsuz geldiğine dair tarafıma onay vermiştim
Motoseverrr
22 Kasım 2024, 18:58
Bahsettiğiniz sıvı olsa olsa yağdır, benzin desem uçar gider... Marş basarken yan ayaklık kapalımıydı?
trees
22 Kasım 2024, 23:50
[/COLOR]
Bahsettiğiniz sıvı olsa olsa yağdır, benzin desem uçar gider... Marş basarken yan ayaklık kapalımıydı?
Evet kapalıydı özellikle dikkat ettim. Alttaki sıvı da yağ gibi ama tam benzine benzemeyen bir kokusu var emin de olamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
FOTO: maalesef zemini foto çekmeden silmiştim ama motorun altında şu şekil ıslaklıklar var. https://hizliresim.com/mdpmde9
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
Buyrun bu arada videosunu da attım.
https://www.youtube.com/watch?v=WVV3gdhk9ig
lordmayros
22 Kasım 2024, 23:59
aküyü şarj edin hocam öyle deneyin
ama her şeyden önce yağ seviyesinde kontrol edin marşa basmadan önce
shruikan
23 Kasım 2024, 02:01
far, korna, sinyal falan çalışıyor mu?
trees
23 Kasım 2024, 10:58
far, korna, sinyal falan çalışıyor mu?
çalışıyor evet, marş basınca kısa devre yapıyor gibi oluyor. videosu da burada https://www.youtube.com/watch?v=WVV3gdhk9ig
Robinson_C
23 Kasım 2024, 11:11
Çok geçmiş olsun çok can sıkıcı bir durum, servise gidince neden olduğunu yaz bari üstat, :(
Motoseverrr
23 Kasım 2024, 11:44
Akü sıkıntısı bu, takviye yapın veya şarja bağlayın. ardından servise gidip garantiden akü değişimi talep edin.
Memcoş48
23 Kasım 2024, 11:51
Dostum aynı olay benim eski bir öğrencim başına geldi. Senin gibi sıfır n 250 aldı getirdiği günü ertesi günü motor çalışmadı. Akü dediler aküyü değiştirdiler iki gün sonra yine aynısı oldu sonra yakıt pompası dediler yakıt pompasını değiştirdiler yine aynısı oldu, sonra sibop ayarı dediler subap ayarı yaptılar motor çalıştı yalnız şakır şakır subap sesi var. Böyle bir durum sıfır ilk motorunda olunca epey üzüldü tabi.
Mentzer
23 Kasım 2024, 11:55
Hocam bu motorun kronik sıkıntısı. Benden önceki sahibi aldığı gibi aküde problem olduğunu ve değiştirdiğini söylemişti . 4000 kilometredir ne bir stop ne bir marş almama sorunu ile karşılaşmadım tekte alıyor .
trees
23 Kasım 2024, 11:57
Dostum aynı olay benim eski bir öğrencim başına geldi. Senin gibi sıfır n 250 aldı getirdiği günü ertesi günü motor çalışmadı. Akü dediler aküyü değiştirdiler iki gün sonra yine aynısı oldu sonra yakıt pompası dediler yakıt pompasını değiştirdiler yine aynısı oldu, sonra sibop ayarı dediler subap ayarı yaptılar motor çalıştı yalnız şakır şakır subap sesi var. Böyle bir durum sıfır ilk motorunda olunca epey üzüldü tabi.
Az önce servis ile görüştüm aküsü zayıf denildi. Ama servisi de uzak olduğu için ve motorum daha 1km'de böyle sorun çıkardığı için ne yapılacağını sordum. Tekrardan geri dönüş yapacaklarmış. Çünkü motoru veya aküyü kendi götürme imkanım yok. Aküyü çıkarıp getirebilir misin dediler ama ben 0 aldığım motorumda böyle şeyler yaşamam hevesimi kırıyor cidden
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------
Dostum aynı olay benim eski bir öğrencim başına geldi. Senin gibi sıfır n 250 aldı getirdiği günü ertesi günü motor çalışmadı. Akü dediler aküyü değiştirdiler iki gün sonra yine aynısı oldu sonra yakıt pompası dediler yakıt pompasını değiştirdiler yine aynısı oldu, sonra sibop ayarı dediler subap ayarı yaptılar motor çalıştı yalnız şakır şakır subap sesi var. Böyle bir durum sıfır ilk motorunda olunca epey üzüldü tabi.
Hocam bu motorun kronik sıkıntısı. Benden önceki sahibi aldığı gibi aküde problem olduğunu ve değiştirdiğini söylemişti . 4000 kilometredir ne bir stop ne bir marş almama sorunu ile karşılaşmadım tekte alıyor .
Normalde evet ben de okumuştum ama daha 1km motorumda olunca ve servis de uzak olunca ne yapacağım sorusuna henüz dönmediler. Yani kendi problemim olmayan bir motoru ben mi taşıttırıp oraya götürmem gerekiyor çok saçma.. Cevap bekliyorum servisten
Motoseverrr
23 Kasım 2024, 12:21
Üstünde gelen aküler genelde tırt oluyor, bunu Hindistan üretimi Ktm modellerindede rastladık. Can sıkılacak bir şey yok, olur böyle :).
Birkannn
23 Kasım 2024, 13:08
Aldığın yerin problemi.
Sen taşımakla götürmekle uğraşma onlar gelsinler ya da aldırsınlar.
Para veriyorsun kendilerine zarar çıkmasın diye siz gelebilir misiniz derler.
Bazıları çok iyi bazıları çok kötü anladıkları dilden konuş.
Yeni mal almışsın hızlı ilgilenmeleri lazım.
Hayırlı olsun geçmiş olsun vardır bir hayır.
trees
23 Kasım 2024, 13:32
Aldığın yerin problemi.
Sen taşımakla götürmekle uğraşma onlar gelsinler ya da aldırsınlar.
Para veriyorsun kendilerine zarar çıkmasın diye siz gelebilir misiniz derler.
Bazıları çok iyi bazıları çok kötü anladıkları dilden konuş.
Yeni mal almışsın hızlı ilgilenmeleri lazım.
Hayırlı olsun geçmiş olsun vardır bir hayır.
Doğru diyorsunuz zaten hala acemiyim ve aldığım servis 20km uzaklıkta yani çok zor bir şey benim için. Daha 1km'lik motor için benden çözüm beklemeleri çok saçma aradıklarında sunacakları çözüme göre ilerleyeceğim bakalım..
Ahmet Buğra
23 Kasım 2024, 13:43
Her şeyden önce geçmiş olsun, eminim bu durumu kısa sürede çözüme kavuşturup keyifle motorunu kullanacaksın, dert etmemeye çalış ve akü ile çözülmesini umalım.
Türkiyede motosiklet servis hizmetleri korkunç.
En pahalı markaları satan Korlas örneğin. Paranızla dilenci muamelesi yaparlar. Sırf bundan sebep ne Triump ne Ducati alınmaz.
KTM nin akülerinde sorun oluyor denmiş yukarıda, ilk motorum Svartpilen 250 idi, fabrikasyon aküsü ile 3 ay yatırmıştım da bana mısın dememişti.
Sanırım Akü işi biraz da şans işi oluyor.
Başta da dediğim gibi kaza bela olmadığı için bu durumu ağız tadıyla çözeceğine eminim.
Hayırlı olsun yeni motorun, güzel günlerde kullan.
Motoseverrr
23 Kasım 2024, 13:54
Her şeyden önce geçmiş olsun, eminim bu durumu kısa sürede çözüme kavuşturup keyifle motorunu kullanacaksın, dert etmemeye çalış ve akü ile çözülmesini umalım.
Türkiyede motosiklet servis hizmetleri korkunç.
En pahalı markaları satan Korlas örneğin. Paranızla dilenci muamelesi yaparlar. Sırf bundan sebep ne Triump ne Ducati alınmaz.
KTM nin akülerinde sorun oluyor denmiş yukarıda, ilk motorum Svartpilen 250 idi, fabrikasyon aküsü ile 3 ay yatırmıştım da bana mısın dememişti.
Sanırım Akü işi biraz da şans işi oluyor.
Başta da dediğim gibi kaza bela olmadığı için bu durumu ağız tadıyla çözeceğine eminim.
Hayırlı olsun yeni motorun, güzel günlerde kullan.
Akü şans işi fakat firmada burada en büyük etken, mesela Ducati'ler fabrika çıkışı Yuasa ile geliyordu Yuasa ile adı sanı belli olmayan marka bir olur mu? Birde aküler fabrikadan hazır olarak değil serviste şarj edilerek kuruluyordu (Arora vb. hariç onlar jel akü ile geliyordu, servisteki elemanın aküyü ne kadar düzgün kurduğuda şaibeli.
uurrdmrr
23 Kasım 2024, 20:03
Merhabalar ben daha 1 hafta olmadı Bajaj n250 aldım ve ev adresime nakliye ile getirttim. Apartman içine koyarken da çok kısa mesafe getiren kişi sürdü hatta. Daha bugün benzin alıp motorumu ilk defa sürecekken marş almadığını fark ettim ve arıza ışıkları yanıyor. Motorun altına baktığımda zeminde açık sarı renginde sıvı var. Yarın bayiyi arayacağım fakat bu gibi durumlarda ne yapılmalı? Bundan 1 gün önce sorunsuz geldiğine dair tarafıma onay vermiştim
Aküden yapar sinyaller vesaire çok akım çeken şeyler değil marş döndürmüyor motorda tık yapıp dişliyi döndürüyor sonrasında devam edemediği için çalışmıyor . Voltmetreyle ölç , doldur veya değiştir . Değiştirmen senin için daha iyi olur çünkü Hint veya Çin motorlarında akü çok dandik oluyor aynı sıkıntıyı Drift L kullanan bir arkadaşım daha yaşamıştı. Servisiniz de aynı şekilde dandik , en basitinden örneklendirmek gerekirse arkadaşım a2 ehliyete yazıldı daha ucuz olduğu için oturduğu yerden 40-50km uzaklıktaki bir kursa yazıldı , adamlar o kadar yol gelmesin diye sınava giriş evraklarını oturduğu yere kadar getirdiler üstüne üstlük sınav günü çocuğu alıp sınav yerine götürdüler birisinde 100-200bin TL değerinde motosiklet öbüründe 10bin TL değerinde ceza yememen için bir belge . Türkiye'de malesef motosiklet bayileri artık çok ucuza kaçıyor gibi geliyor bana , Japon dışında bir marka alırsam kesinlikle garantisini ilk yağ bakımında bozarım.
trees
23 Kasım 2024, 20:38
Aküden yapar sinyaller vesaire çok akım çeken şeyler değil marş döndürmüyor motorda tık yapıp dişliyi döndürüyor sonrasında devam edemediği için çalışmıyor . Voltmetreyle ölç , doldur veya değiştir . Değiştirmen senin için daha iyi olur çünkü Hint veya Çin motorlarında akü çok dandik oluyor aynı sıkıntıyı Drift L kullanan bir arkadaşım daha yaşamıştı. Servisiniz de aynı şekilde dandik , en basitinden örneklendirmek gerekirse arkadaşım a2 ehliyete yazıldı daha ucuz olduğu için oturduğu yerden 40-50km uzaklıktaki bir kursa yazıldı , adamlar o kadar yol gelmesin diye sınava giriş evraklarını oturduğu yere kadar getirdiler üstüne üstlük sınav günü çocuğu alıp sınav yerine götürdüler birisinde 100-200bin TL değerinde motosiklet öbüründe 10bin TL değerinde ceza yememen için bir belge . Türkiye'de malesef motosiklet bayileri artık çok ucuza kaçıyor gibi geliyor bana , Japon dışında bir marka alırsam kesinlikle garantisini ilk yağ bakımında bozarım.
Haklısınız. Bugün iletişime geçtim akünüz güçsüz ve motorla gelip halledeceklerini söylediler hafta içi. Ben yine yaşayacağımı düşünüyorum sonrasında o yüzden yaptıktan sonra başka yakınımdaki bayiye gidip konuşmak istiyorum bakalım. Heves kalmıyor gerçekten
ogzcngdk
23 Kasım 2024, 22:34
Dostum sorun aküde, ister bayiyi ara, istersen al bir akü tak motorunu çalıştır. Senin bileceğin iş.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO