Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Ducati Panigale V2 ve Streetfighter V2 Tanıtıldı.
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 15:34
Geçtiğimiz günlerde bu iki model tanıtıldı, artık bu 2 modelde eski modellerde bulunana Superquadro motor yerine yeni tanıtılan 890 cc hacminde olan blok ile geldi. Her ne kadar Superquadro bloğunu kullanmadıkları için biraz hayal kırıklığı olsada işin aslını öğrenince anlam vermeye başladım, yeni Panigale V2 eski modele 17 kilo daha hafif... Eski modelden sadece 0.249s daha yavaş bununda nedeni motor gücünün daha az olmasından dolayı, eğer pist kurulumu yapılırsa yeni model çok daha iyi sonuçlar vereceğine inanıyorum. Pist kurulumu olursa bir Duke 390 kadar hafif fakat 3 katı gücünde...
Yeni Panigale V2:
https://r.resimlink.com/Euo8ZJLbYG.jpg (https://resimlink.com/Euo8ZJLbYG) https://r.resimlink.com/5H4EbUR.jpg (https://resimlink.com/5H4EbUR)
https://r.resimlink.com/NgHfj7.jpg (https://resimlink.com/NgHfj7)
Yeni Streetfighter V2:
https://r.resimlink.com/u8-EMDQ7.jpg (https://resimlink.com/u8-EMDQ7)
coztanza
09 Kasım 2024, 16:23
Geçtiğimiz günlerde bu iki model tanıtıldı, artık bu 2 modelde eski modellerde bulunana Superquadro motor yerine yeni tanıtılan 890 cc hacminde olan blok ile geldi. Her ne kadar Superquadro bloğunu kullanmadıkları için biraz hayal kırıklığı olsada işin aslını öğrenince anlam vermeye başladım, yeni Panigale V2 eski modele 17 kilo daha hafif... Eski modelden sadece 0.249s daha yavaş bununda nedeni motor gücünün daha az olmasından dolayı, eğer pist kurulumu yapılırsa yeni model çok daha iyi sonuçlar vereceğine inanıyorum. Pist kurulumu olursa bir Duke 390 kadar hafif fakat 3 katı gücünde...
Yeni Panigale V2:
https://r.resimlink.com/Euo8ZJLbYG.jpg (https://resimlink.com/Euo8ZJLbYG) https://r.resimlink.com/5H4EbUR.jpg (https://resimlink.com/5H4EbUR)
https://r.resimlink.com/NgHfj7.jpg (https://resimlink.com/NgHfj7)
Yeni Streetfighter V2:
https://r.resimlink.com/u8-EMDQ7.jpg (https://resimlink.com/u8-EMDQ7)
iyi hoş adamsın, bilgilinsin de fakat böyle fantazi motorlar yerine ulaşılabilecek motorlar hakkında bilgi versen daha iyi olmaz mı ?
kim alacak bunu ?
nt1100 x adv nc750 bunlardan bahset bize.
nt1100 un makyajını beğendim ben, ne diyosun ? bence alınabilecel en makul tur motoru.
tracer gt hiç tur motoru gibi durmuyor kimse kusura bakmasın.
şu dukati hayranlığını bırak artık motosever
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 16:46
iyi hoş adamsın, bilgilinsin de fakat böyle fantazi motorlar yerine ulaşılabilecek motorlar hakkında bilgi versen daha iyi olmaz mı ?
kim alacak bunu ?
nt1100 x adv nc750 bunlardan bahset bize.
nt1100 un makyajını beğendim ben, ne diyosun ? bence alınabilecel en makul tur motoru.
tracer gt hiç tur motoru gibi durmuyor kimse kusura bakmasın.
şu dukati hayranlığını bırak artık motosever
Tekrardan aramıza hoşgeldin, banlanmaman dileğiyle (hiç şeapma biliyorum, Honda <3 :)). Valla bahsettiğiniz modelleri inceleyecek kadar kanım yavaş akmıyor :).
Nt1100 modeli daha çok bana X-Adv'yi andırıyor bu yüzden pek hoşuma gitti diyemem, fakat bu tarz bir motosiklet alacak olsam Multi'den sonra en çok hoşuma giden ve ucuz maliyetli olan V-Strom bakardım, hatta işler yolunda giderse Ns200 yollayıp Abs'li bi V-strom da alabilirim :). Honda'yı beğenmedim diye kızma sadece o güzelim tasarımı skutere benzettikleri için bana hoş gelmiyor.
Punctum
09 Kasım 2024, 18:01
Lafı hiç eğip bükmeye gerek yok. Hyper Naked sınıfının lideri Ducati Streetfighter'dır. 2 lisi olur, 4'lüsü olur ama bu varken diğerleri hep sönük kalacak...
Alacak durum da var ama pek olacak iş değil. Bunu alıp işe gidebilir miyim? Yav daha 750 Hornet'i zor kabul ettirdik, bununla gidersem dedikodu alıp başını gider :) Bir de ben kıl adamım. Bunu sokakta bırakıp, kafeye falan bile gidemem. Biri mi çarptı, düşürdü mü, veletler kurcaladı mı? Ohoo, keyiften çok eziyet verir adama...
Bunu alacak adamın garajında en az 2 motor olacak. Bunu arada gazlamak için kullanacak, sonra geri garaja bırakacak. Böyle yazınca ooo ne keyifli iş diyorsunuz ama pek öyle değil. Motorda değil ama otomobilde yıllarca böyle hafta sonu gazlamalık üst sınıf araçlarım oldu. Bir yerden sonra yorucu iş. Hele Türkiye'de yaşıyorsanız.
Ha, Avusturya'da olur, Norveç'te falan olur, ama burada zor. Hep hayalim olarak kalacak gibi...CB 1000 Hornet neyime yetmeyecek yav ? Hem maşasını da değiştirmişler...
NT1100'ün hakkı yeniyor bence; yeni modeli çok iyi olmuş, önemli eksiklerini kapatmışlar, bir sonraki kasasını düşünebilirim. Evet biraz tipsiz ama gerek motor platormu gerek de konforu ile tof tof keyifli yol yapılacak bir motosiklet. Rüzgârdan iyi koruyan bir ön karenajı kafası varsa varsın X-ADV'ye benzesin.
coztanza
09 Kasım 2024, 18:30
NT1100'ün hakkı yeniyor bence; yeni modeli çok iyi olmuş, önemli eksiklerini kapatmışlar, bir sonraki kasasını düşünebilirim. Evet biraz tipsiz ama gerek motor platormu gerek de konforu ile tof tof keyifli yol yapılacak bir motosiklet. Rüzgârdan iyi koruyan bir ön karenajı kafası varsa varsın X-ADV'ye benzesin.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR1Piv8lOTGaAScB7klpuLOvb-WIX-m3QjrdQ&usqp=CAU
güzel motor ya.şu kafaya baksana bmw rt kafasını hatırkattı bana.belli ki güzel bir ruzgar koruması var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------
Lafı hiç eğip bükmeye gerek yok. Hyper Naked sınıfının lideri Ducati Streetfighter'dır. 2 lisi olur, 4'lüsü olur ama bu varken diğerleri hep sönük kalacak...
Alacak durum da var ama pek olacak iş değil. Bunu alıp işe gidebilir miyim? Yav daha 750 Hornet'i zor kabul ettirdik, bununla gidersem dedikodu alıp başını gider :) Bir de ben kıl adamım. Bunu sokakta bırakıp, kafeye falan bile gidemem. Biri mi çarptı, düşürdü mü, veletler kurcaladı mı? Ohoo, keyiften çok eziyet verir adama...
Bunu alacak adamın garajında en az 2 motor olacak. Bunu arada gazlamak için kullanacak, sonra geri garaja bırakacak. Böyle yazınca ooo ne keyifli iş diyorsunuz ama pek öyle değil. Motorda değil ama otomobilde yıllarca böyle hafta sonu gazlamalık üst sınıf araçlarım oldu. Bir yerden sonra yorucu iş. Hele Türkiye'de yaşıyorsanız.
Ha, Avusturya'da olur, Norveç'te falan olur, ama burada zor. Hep hayalim olarak kalacak gibi...CB 1000 Hornet neyime yetmeyecek yav ? Hem maşasını da değiştirmişler...
şu motora yolda arı çarpsa çizdi mi acaba diye bakarım.
heidi klum la sevgili olmak gibi bişey. kafan hiç rahat olmaz.
alınmaz bu motor.
streetfaytır için konuşmuyorum tabi, diğeri.
Punctum
09 Kasım 2024, 18:45
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR1Piv8lOTGaAScB7klpuLOvb-WIX-m3QjrdQ&usqp=CAU
güzel motor ya.şu kafaya baksana bmw rt kafasını hatırkattı bana.belli ki güzel bir ruzgar koruması var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------
şu motora yolda arı çarpsa çizdi mi acaba diye bakarım.
heidi klum la sevgili olmak gibi bişey. kafan hiç rahat olmaz.
alınmaz bu motor.
streetfaytır için konuşmuyorum tabi, diğeri.
Hornet mi diyorsun?
1000'liği alınır ya, ama bendekinden soğudum :)
coztanza
09 Kasım 2024, 18:50
Hornet mi diyorsun?
1000'liği alınır ya, ama bendekinden soğudum :)
yok be :) ilk fotodaki panigale v2 için diyorum.
hornet 1000 sp çok güzel ve alınabilir bir motor :d
sokakta ara sıra bırakıkabilir :) panigale nin üzerine yağmur yağmamalı kesinlikle
Punctum
09 Kasım 2024, 18:52
yok be :) ilk fotodaki panigale v2 için diyorum.
hornet 1000 sp çok güzel ve alınabilir bir motor :d
sokakta ara sıra bırakıkabilir :) panigale nin üzerine yağmur yağmamalı kesinlikle
Normal ölümlüler için Hornet 1000 SP bence de limit noktalarda. Hem fiyat iyi, hem performans. Maşaya baktım o da fena değil. 1 yılda 750 CC'den 1000 CC'ye geçmek erken mi acaba?
coztanza
09 Kasım 2024, 19:08
Normal ölümlüler için Hornet 1000 SP bence de limit noktalarda. Hem fiyat iyi, hem performans. Maşaya baktım o da fena değil. 1 yılda 750 CC'den 1000 CC'ye geçmek erken mi acaba?
ben geçmek isterdim fakat sürekli kullanacağım bir motorun 4 silindir 155 hp olması da biraz sacma sanki
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 19:28
ben geçmek isterdim fakat sürekli kullanacağım bir motorun 4 silindir 155 hp olması da biraz sacma sanki
Sürekli ve tek kullanılacaksa 70 hp yeterde artar bence, bunu Suzuki zamanında çok güzel yapmış :). Açıkcası Ducati sahibi olsam sanırım rahat rahat sokağa bırakıp gidermiyim bilmiyorum, sen senelerce emek ver gelsin veledin biri üstüne çıksın foto çekinmek için abuk subuk şekillere girip motosiklete zarar versin gelde kafayı yeme :).
Punctum
09 Kasım 2024, 19:58
ben geçmek isterdim fakat sürekli kullanacağım bir motorun 4 silindir 155 hp olması da biraz sacma sanki
Ben şehir adamıyım. Öyle dağ bayır motosikletle gezmem. Şehir içinde de 4 silindir bence de saçma gibi. Ama yine de yükseliyorum yav. Şöyle kırmızı bir 1000 Hornet SP? İçim gitmiyor değil...hele bir gelsin, üstüne oturalım, fiyatına bakalım, belki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
Sürekli ve tek kullanılacaksa 70 hp yeterde artar bence, bunu Suzuki zamanında çok güzel yapmış :). Açıkcası Ducati sahibi olsam sanırım rahat rahat sokağa bırakıp gidermiyim bilmiyorum, sen senelerce emek ver gelsin veledin biri üstüne çıksın foto çekinmek için abuk subuk şekillere girip motosiklete zarar versin gelde kafayı yeme :).
Bu tür ekstrem motorlar, günlük öyle rahat edilecek makineler değil zaten. Her an dikkat gerektiren şeyler. Yorar adamı. Forumda atıp tutarız o kadar...
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 20:16
Bu tür ekstrem motorlar, günlük öyle rahat edilecek makineler değil zaten. Her an dikkat gerektiren şeyler. Yorar adamı. Forumda atıp tutarız o kadar...
Nasip olursa V-Strom 650 almayı planlamaya başladım, en düşük abs li model kaçta başlıyor bilmiyorum ama göze batmayacak en güzel modellerden biri :).
Nasip olursa V-Strom 650 almayı planlamaya başladım, en düşük abs li model kaçta başlıyor bilmiyorum ama göze batmayacak en güzel modellerden biri :).
Naked opsiyon olarak SV650A da çok güzel, daha hafif ve azıcık daha güçlü. Çok tutmadı bizde o yüzden ikinci elde daha da uygun fiyatlı bulunabilir.
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 20:33
Naked opsiyon olarak SV650A da çok güzel, daha hafif ve azıcık daha güçlü. Çok tutmadı bizde o yüzden ikinci elde daha da uygun fiyatlı bulunabilir.
Artçısız sürüş planlasaydım SV650A modelini düşünebilirdim fakat konu bu tarz olsaydı Monster 696 modeline yönelirdim. Benim düşündüğüm V-Strom ilk jenarasyon abs ye sahip olan modelleri düşünüyorum, onlarda sanırsam 250.000 TL civarında bana uygun modeller var. O ayarlarda başka motosikletler varsa önerilere açığım :).
Nikkfurie
09 Kasım 2024, 21:15
Konu iki kutup arasında gidip geliyor canım Ducati'ler arada kaynadı :) bir tarafta sorunsuz olsun marşa her bastığımda kafam rahat olsun diyenler , diğer tarafta ise marşa basıp yola çıkınca heyecanlandırsın adrenalin pompalasın , bu kadar sportifliğin heyecanın da bir bedeli olacak elbet diyenler..
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 21:17
Konu iki kutup arasında gidip geliyor canım Ducati arada kaynadı :) bir tarafta sorunsuz olsun marşa her bastığımda kafam rahat olsun diyenler , diğer tarafta ise marşa basıp yola çıkınca heyecanlandırsın adrenalin pompalasın , bu kadar sportifliğin heyecanın da bir bedeli olacak elbet diyenler..
Ducati eski Ducati değil artık, o yüzden alıp marşa basıp her yere gitmeye güvenirim. Fakat nazar değer korkusu yok değil :)...
Nikkfurie
09 Kasım 2024, 21:36
Ducati eski Ducati değil artık, o yüzden alıp marşa basıp her yere gitmeye güvenirim. Fakat nazar değer korkusu yok değil :)...
Çevremde hiç Ducati kullanan yok anca forumlarda duyduğumuz kadar biliyorum arıza durumlarını , eskiden elektronik arızalarını çok duyuyordum yeni nesilde çözmüşlerdir herhalde , Multi nin kafa tasarımı çok hoşuma gidiyor hatta 170 bg lik gücü bile tasarımı kadar beni cezbetmiyor bu sebeple benzer tasarımlı V2 gayet yeterli benim için , arada ikinci elde komik rakamlara V2 ler görüyorum sarı sitede bi heyecan yapıyorum ama sonra benim çirkin oğlanı ararım gibi geliyor vazgeçiyorum :D
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 22:23
Çevremde hiç Ducati kullanan yok anca forumlarda duyduğumuz kadar biliyorum arıza durumlarını , eskiden elektronik arızalarını çok duyuyordum yeni nesilde çözmüşlerdir herhalde , Multi nin kafa tasarımı çok hoşuma gidiyor hatta 170 bg lik gücü bile tasarımı kadar beni cezbetmiyor bu sebeple benzer tasarımlı V2 gayet yeterli benim için , arada ikinci elde komik rakamlara V2 ler görüyorum sarı sitede bi heyecan yapıyorum ama sonra benim çirkin oğlanı ararım gibi geliyor vazgeçiyorum :D
Abi ara sıra Ducati forumuna gider bakar incelerim fakat öyle ahım şahım bir problem yaşayan yok ve forumda insanlar sadece dertlerini aramaya geliyorlar problem yüzdeleri varsa bilinki sebepleri onlar. Açıkçası Audi sonrası Ducati çok daha sağlam ve güvenilir çoğu sıkıntılı Ducati modelleri Audi öncesine ait... Bu çıkan yeni V2 bloğu Multi'ye çok yakışır, incelemelere göre neredeyse sabit bir tork eğrisine sahip buda şehir içi ve virajlı yollarda tatlı sürüşler demek. Fakat imkanın olursa abi V2S senin için daha iyi olur, güncel olan S modelinin frenleri baz versiyona göre daha iyi. Yeni Ducati modelleri çok farklı değişikliklere uğramış gibi gelsede tasarım tipi halen aynı...
Biraz konu dışına çıkayım abi :), bu aralar ileri doğru V-Strom 650 düşünüyorum. İlk abs olan modeller kaç senesinde geldi ve yakıtı işletmesi nasıl?
Nikkfurie
09 Kasım 2024, 22:28
Abi ara sıra Ducati forumuna gider bakar incelerim fakat öyle ahım şahım bir problem yaşayan yok ve forumda insanlar sadece dertlerini aramaya geliyorlar problem yüzdeleri varsa bilinki sebepleri onlar. Açıkçası Audi sonrası Ducati çok daha sağlam ve güvenilir çoğu sıkıntılı Ducati modelleri Audi öncesine ait... Bu çıkan yeni V2 bloğu Multi'ye çok yakışır, incelemelere göre neredeyse sabit bir tork eğrisine sahip buda şehir içi ve virajlı yollarda tatlı sürüşler demek. Fakat imkanın olursa abi V2S senin için daha iyi olur, güncel olan S modelinin frenleri baz versiyona göre daha iyi. Yeni Ducati modelleri çok farklı değişikliklere uğramış gibi gelsede tasarım tipi halen aynı...
Biraz konu dışına çıkayım abi :), bu aralar ileri doğru V-Strom 650 düşünüyorum. İlk abs olan modeller kaç senesinde geldi ve yakıtı işletmesi nasıl?
Abs li ilk Vstrom 2007 de geldi , çalıştığım yerden sordun ;)
Motoseverrr
09 Kasım 2024, 22:49
Abs li ilk Vstrom 2007 de geldi , çalıştığım yerden sordun ;)
Aaaa abi mankenlerin olduğu fotoları görünce dedik bu işin üstadı bu adam ondan soruyoz :queen:, tavsiye edermisin yoksa başka bir model tavsiye edebilirmisin?
Nikkfurie
09 Kasım 2024, 23:42
Aaaa abi mankenlerin olduğu fotoları görünce dedik bu işin üstadı bu adam ondan soruyoz :queen:, tavsiye edermisin yoksa başka bir model tavsiye edebilirmisin?
Ahey ahey maziyi hatırlattın :(
tavsiye ederim etmesine de motoru canlı görüp incelemek lazım , hani şöyle ilk sahibinden derli toplu bakımlı bulursan al derim..
hasmet
10 Kasım 2024, 00:25
Öyle dağ bayır motosikletle gezmem. Şehir içinde de 4 silindir bence de saçma gibi. Ama yine de yükseliyorum yav. Şöyle kırmızı bir 1000 Hornet SP? İçim gitmiyor değil...hele bir gelsin, üstüne oturalım, fiyatına bakalım, belki...
@Punctum, motosikletini seviyorsan bence acele etme. CB900F'ten sonra "yahu önceki motosikletlerim Honda'ydı, hepsinden çok memnun kaldım, CB1000R ise her yönden öncekilere göre daha üstün, kötü olması mümkün değil" diye kendimi ikna edip, yukarıda tarif ettiğin gibi test sürüşü yapıp aldım. Ama kağıt üzerindeki tüm avantajlarına rağmen CB900F kat kat daha iyi bir motosikletti. Ciddi pişman oldum. Sıfır aldığım motosikleti 1.5 yıl sonra zarar ederek elden çıkardım.
Ek olarak, sahip olduğun gibi 90+ beygir bir motosiklet, düşük devir torku iyi olduğu müddetçe fazlasıyla yeterli. Naçizane tavsiyem, eğer gerçekten daha iyi bir motosiklete geçme niyetin varsa, güçten ziyade sürüş kalitesine (süspansiyon, şase, vs.) odaklan. Tahminim çok daha mutlu olursun.
Evet kendim 180hp 1300cc bir motosiklet kullanıyorum ama bunu aldığım zamanlar Duke 890 ya da MT09 SP gibi kaliteli aksam içeren orta sınıf model yoktu burada hiç. Olsaydı önce onları denerdim. SDR'ı da gücü için tercih etmedim. 50hp daha az olsaydı da sorun değildi benim için, hatta 50hp ile birlikte 25kg da gitseydi tercih de ederdim muhtemelen.
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 00:31
Ahey ahey maziyi hatırlattın :(
tavsiye ederim etmesine de motoru canlı görüp incelemek lazım , hani şöyle ilk sahibinden derli toplu bakımlı bulursan al derim..
Ya en büyük olay fazla kurcalanmamış olması ama olsada hallederim, yedek parçaları orijinalden bahsediyorsak tuzluydu ama diğer türlüsü nasıldır bilemem.
İleri doğru Pulsar'ı satıp karma kullanımlar için düşünüyorum oda direkt aklıma bu model geliyor.
LynXMaSTeR
10 Kasım 2024, 03:15
ducati yine nefis modeller çıkarmış.
hasmet
10 Kasım 2024, 05:50
İkinci el Ducati alıyorsanız bakımını ucuza kaçıp sağa sola yaptırmamış, bizzat servis tarafından öpülmüş kullanıcı olması bence şart. Yok eğer gerçekten bu işi hakkıyla orijinal parça kullanarak yapan tanınmış düzgün bir yer varsa o da olur. Modeline göre farklı aletler ya da istisnai bakımlar isteyebiliyor. Bakımların faturalarını da motoru satın almadan önce görmek isterim. Bilinçli kullanıcı da bunları yapar zaten. Daha 8000km'de dökülen bir Multistrada kullandım bir keresinde. Tam aksine çok daha yüksek km'de pırıl pırıl olan da gördüm. Motosikletler kaliteli ancak bakıma hassas.
coztanza
10 Kasım 2024, 09:09
allah seni çarpsın Honda.
adam 1.5 sene kullandıktan sonra hornetini zarar ederek satmış olacak iş değil.
başka marka motosiklet olsa özellikle ktm mesela, kar ederek satardı.
rezilsiniz honda.
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 10:21
İkinci el Ducati alıyorsanız bakımını ucuza kaçıp sağa sola yaptırmamış, bizzat servis tarafından öpülmüş kullanıcı olması bence şart. Yok eğer gerçekten bu işi hakkıyla orijinal parça kullanarak yapan tanınmış düzgün bir yer varsa o da olur. Modeline göre farklı aletler ya da istisnai bakımlar isteyebiliyor. Bakımların faturalarını da motoru satın almadan önce görmek isterim. Bilinçli kullanıcı da bunları yapar zaten. Daha 8000km'de dökülen bir Multistrada kullandım bir keresinde. Tam aksine çok daha yüksek km'de pırıl pırıl olan da gördüm. Motosikletler kaliteli ancak bakıma hassas.
Şöyle bir gerçekte var, genelde egzotik motosiklet kullanan ve satın alan insanlar gösteriş için alıyor haliyle altındakinin ne olduğunu bilmeden kullanırsa ve tecrübesizliği ni onda atarsa sonuçlar böyle oluyor, fakat herhangi bir markadan motosiklet satın alan insanlar egzotik motosiklet alanlardan daha çok değer veriyor, haliyle bu tarz durumlar yaşanmıyor. İşini bilipte alana zaten ladımız yok :).
Şöyle bir gerçekte var, genelde egzotik motosiklet kullanan ve satın alan insanlar gösteriş için alıyor haliyle altındakinin ne olduğunu bilmeden kullanırsa ve tecrübesizliği ni onda atarsa sonuçlar böyle oluyor, fakat herhangi bir markadan motosiklet satın alan insanlar egzotik motosiklet alanlardan daha çok değer veriyor, haliyle bu tarz durumlar yaşanmıyor. İşini bilipte alana zaten ladımız yok :).
V Strom'u ancak bilinçli motosikletçiler alır; çirkin hilkat garibesi bir şey, alanlar bir şey biliyor ki alıyor :) yoksa bir cazibe sunmuyor.
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 10:53
V Strom'u ancak bilinçli motosikletçiler alır; çirkin hilkat garibesi bir şey, alanlar bir şey biliyor ki alıyor :) yoksa bir cazibe sunmuyor.
Yok ya çirkin değil bence, ben motosiklet bayisinde çalışırken senin sahip olduğun kasadan gelmişti abi, işte V-Strom 650 aşkımız orada başladı... O zaman bakım yapan arkadaşa yardımcı olurken motosikleti inceledim ve çok hoşuma gitti, bu motosiklet mütevazi bir tasarımı, sakin çalışan bir motoru ve nispeten bir kalitesi var. Nasip olursa en düşük modellerden abs li olan modeli düşünüyorum :), ama 800 versiyonu çirkinlik abidesi o ayrı konu :). Yakıt tüketimine baktım 5 litre civarı diyor, bu doğruysa hacimine göre çok çok iyi.
espresso
10 Kasım 2024, 11:01
Yok ya çirkin değil bence, ben motosiklet bayisinde çalışırken senin sahip olduğun kasadan gelmişti abi, işte V-Strom 650 aşkımız orada başladı... O zaman bakım yapan arkadaşa yardımcı olurken motosikleti inceledim ve çok hoşuma gitti, bu motosiklet mütevazi bir tasarımı, sakin çalışan bir motoru ve nispeten bir kalitesi var. Nasip olursa en düşük modellerden abs li olan modeli düşünüyorum :), ama 800 versiyonu çirkinlik abidesi o ayrı konu :). Yakıt tüketimine baktım 5 litre civarı diyor, bu doğruysa hacimine göre çok çok iyi.
Ben geçmişini bildiğim, 40 yıllık arkadaşımın 2015 model vstrom'unu almıştım. O arkadaş da 2016'da ilk sahibinden çok temiz ve düşük km'de denk getirip almıştı, kendi de çok titiz bakmıştı, hatta hevesle ne aksesuar varsa eklemişti. Gidişinden, yakıtından ve özellikle konforundan çok memnun kaldım. xmax'den sonra bizim köfte turu yollarında ve Trakya'nın köyler arası mıcırlı toprak yollarında vstrom 650 xt tel jantları ile çok eğlenceli ve rahat oldu. 2015 modelde ABS var bir tek, TCS falan elektronikler yok ama mıcırlı yolda arka tekeri kaydıra kaydıra gitmek de eğlenceliymiş. Artık otobana girip gazlamak sıkıcı geliyor, mecburen İstanbul' gidip geleceksem yani ulaşım amacıyla yola çıktıysam otobanda sürüyorum orada da fazla gazladığım için çok yakıyor 7litre/100km civarı ama 160-180 arası sürünce normal şikayet etmiyorum. Eğlenceli yollarda süründe 4.5-5litre arası tüketim de bence makul.
Tek kusuru biraz ağır, 225 kilo. Yaşadığım ilçede şehir içi hi. sürmüyorum bu yüzden. Ama mesela Cyan İstanbul'un sıkışık trafiğinde çok rahat kullanıyor, bu biraz da kullanıcı ile ilgili.
Haa, Cyan çirkin diyor ama bende çirkin de değil, hele kırmızı olanı çok güzel.
hasmet
10 Kasım 2024, 11:21
Şöyle bir gerçekte var, genelde egzotik motosiklet kullanan ve satın alan insanlar gösteriş için alıyor haliyle altındakinin ne olduğunu bilmeden kullanırsa ve tecrübesizliği ni onda atarsa sonuçlar böyle oluyor, fakat herhangi bir markadan motosiklet satın alan insanlar egzotik motosiklet alanlardan daha çok değer veriyor, haliyle bu tarz durumlar yaşanmıyor. İşini bilipte alana zaten ladımız yok :).
Amerika'da gosteris icin motosiklet almak ise yaramayacagi icin genelde kullanma maksatli aliniyor hemen hemen her turlu motosiklet. Profesyonel custom makinalar, ya da Boss Hoss, Arch, Confederate/Curtiss gibi markalar istisna tabii ki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
Soyle ilginc bir model de gormustum bir kac yil once... Motor Corvette V8'in tam yarisi, V4:
https://www.cycleworld.com/resizer/zbUs3KvfNwyYEx6-ldEdVA3JByI=/1440x0/smart/cloudfront-us-east-1.images.arcpublishing.com/octane/26RGRWLOLBBATAW7E5BSQUDO7I.jpg
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 11:46
Ben geçmişini bildiğim, 40 yıllık arkadaşımın 2015 model vstrom'unu almıştım. O arkadaş da 2016'da ilk sahibinden çok temiz ve düşük km'de denk getirip almıştı, kendi de çok titiz bakmıştı, hatta hevesle ne aksesuar varsa eklemişti. Gidişinden, yakıtından ve özellikle konforundan çok memnun kaldım. xmax'den sonra bizim köfte turu yollarında ve Trakya'nın köyler arası mıcırlı toprak yollarında vstrom 650 xt tel jantları ile çok eğlenceli ve rahat oldu. 2015 modelde ABS var bir tek, TCS falan elektronikler yok ama mıcırlı yolda arka tekeri kaydıra kaydıra gitmek de eğlenceliymiş. Artık otobana girip gazlamak sıkıcı geliyor, mecburen İstanbul' gidip geleceksem yani ulaşım amacıyla yola çıktıysam otobanda sürüyorum orada da fazla gazladığım için çok yakıyor 7litre/100km civarı ama 160-180 arası sürünce normal şikayet etmiyorum. Eğlenceli yollarda süründe 4.5-5litre arası tüketim de bence makul.
Tek kusuru biraz ağır, 225 kilo. Yaşadığım ilçede şehir içi hi. sürmüyorum bu yüzden. Ama mesela Cyan İstanbul'un sıkışık trafiğinde çok rahat kullanıyor, bu biraz da kullanıcı ile ilgili.
Haa, Cyan çirkin diyor ama bende çirkin de değil, hele kırmızı olanı çok güzel.
Gayet güzel değerler fakat benim alacağım yaklaşık 15 yaşında ve kilometresi yüksek olacak fakat tamiratı dert etmediğimden dolayı pek problem değil olarak görüyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
espresso, kargaya sormuşlar en güzel kim ? yavrusunu gösterip anasının karabacaklısı demiş :ddd
şaka şaka o kadar çirkin değil.
işte bu yaaaa. vstrom tartışıyoruz ne guzel.
panigale v2 ne yaaa. ciddiye bile almıyorum.
Nabalım Ducati bizim forumda ilgi görmüyor bende bundan konuşayım dedim :).
espresso
10 Kasım 2024, 12:02
Gayet güzel değerler fakat benim alacağım yaklaşık 15 yaşında ve kilometresi yüksek olacak fakat tamiratı dert etmediğimden dolayı pek problem değil olarak görüyorum...
15 yaşında olanı bir önceki kasa olur herhalde onlar da güzel. Nikki anlatıyordu çok memnun kalmış zamanında. Zaten tamir işleri elinden geliyor, yüksek km olsa da sana dert olmaz. Ben 31bin km'de aldım şimdi 35bin km oldu, 6 ayda 4bin km yol yapmışım, önceki motorla yılda 2500km anca yapıyordum, xmax'ın bakım aralıkları 3bin km ama bir yıl geçmiş olduğu için ne olur ne olmaz deyip 3bin km dolmadan servise gidiyordum. Vstromu alırken arkadaşmının kardeşinden aldım, yetkili serviste buluştuk, alırken bakımını yaptırdım, servis 5bin km sonra gel dedi ama kullanma klavuzunda 6bin km yazıyor sanırım yaza doğru dolar anca o zaman gelirim. Anadolu yakası bana fazla uzak bu yüzden Avrupa yakasında Cyan'ın gittiği servise giderim sonrasında Cyan'la pideciye süreriz. :)
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 12:24
Amerika'da gosteris icin motosiklet almak ise yaramayacagi icin genelde kullanma maksatli aliniyor hemen hemen her turlu motosiklet. Profesyonel custom makinalar, ya da Boss Hoss, Arch, Confederate/Curtiss gibi markalar istisna tabii ki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
Soyle ilginc bir model de gormustum bir kac yil once... Motor Corvette V8'in tam yarisi, V4:
https://www.cycleworld.com/resizer/zbUs3KvfNwyYEx6-ldEdVA3JByI=/1440x0/smart/cloudfront-us-east-1.images.arcpublishing.com/octane/26RGRWLOLBBATAW7E5BSQUDO7I.jpg
Türkiye için konuşmuştum abi, yurt dışını bilmiyorum ama genel olarak izlenimlere bakarsam aynen bahsettiğin gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
15 yaşında olanı bir önceki kasa olur herhalde onlar da güzel. Nikki anlatıyordu çok memnun kalmış zamanında. Zaten tamir işleri elinden geliyor, yüksek km olsa da sana dert olmaz. Ben 31bin km'de aldım şimdi 35bin km oldu, 6 ayda 4bin km yol yapmışım, önceki motorla yılda 2500km anca yapıyordum, xmax'ın bakım aralıkları 3bin km ama bir yıl geçmiş olduğu için ne olur ne olmaz deyip 3bin km dolmadan servise gidiyordum. Vstromu alırken arkadaşmının kardeşinden aldım, yetkili serviste buluştuk, alırken bakımını yaptırdım, servis 5bin km sonra gel dedi ama kullanma klavuzunda 6bin km yazıyor sanırım yaza doğru dolar anca o zaman gelirim. Anadolu yakası bana fazla uzak bu yüzden Avrupa yakasında Cyan'ın gittiği servise giderim sonrasında Cyan'la pideciye süreriz. :)
Abi bakalım ama yüksek kilometre olması pekte korkumuyor, en büyük neden kullanıcı kitlesinin sakin ve apaçi olmaması. Eğer bir Mt serisi gibi bişe almayı düşünseydim asla planlamazdım.
uurrdmrr
10 Kasım 2024, 13:01
Lafı hiç eğip bükmeye gerek yok. Hyper Naked sınıfının lideri Ducati Streetfighter'dır. 2 lisi olur, 4'lüsü olur ama bu varken diğerleri hep sönük kalacak...
Alacak durum da var ama pek olacak iş değil. Bunu alıp işe gidebilir miyim? Yav daha 750 Hornet'i zor kabul ettirdik, bununla gidersem dedikodu alıp başını gider :) Bir de ben kıl adamım. Bunu sokakta bırakıp, kafeye falan bile gidemem. Biri mi çarptı, düşürdü mü, veletler kurcaladı mı? Ohoo, keyiften çok eziyet verir adama...
Bunu alacak adamın garajında en az 2 motor olacak. Bunu arada gazlamak için kullanacak, sonra geri garaja bırakacak. Böyle yazınca ooo ne keyifli iş diyorsunuz ama pek öyle değil. Motorda değil ama otomobilde yıllarca böyle hafta sonu gazlamalık üst sınıf araçlarım oldu. Bir yerden sonra yorucu iş. Hele Türkiye'de yaşıyorsanız.
Ha, Avusturya'da olur, Norveç'te falan olur, ama burada zor. Hep hayalim olarak kalacak gibi...CB 1000 Hornet neyime yetmeyecek yav ? Hem maşasını da değiştirmişler...
Valla dediklerine o kadar katılıyorum ki , instagram hesabım açık instagram motosikletin üstünde . 9-10 Yaşlarında bir çccuk takip atmış baktım bi hikayesine benim motorun üstünde fotoğrafı var :D o yüzden zevkten çok eziyet olur ya garajın olmalı yada bu açılıp kapanabilen motosiklet için olan yerlerden ama sokağa onu koyarsam tapusunu mu aldın derler o yüzden her türlü sıkıntı .
killingroad
10 Kasım 2024, 14:49
Bence yeni Panigale V4'ten daha büyük haber bu V2. Click ve sökse olarak öyle olmayacak ama supersport kavgasında büyük konu.
Motorun gücünü kısıp kıvraklığını artırarak farklı bir yola girdiler. WBSK Supersport şampiyonası çok civcivli olacak bu sene. Bir yanda R9 bir yanda Panigale V2. Litrelik supersportları saçma sapan yerlere çıkartıp bu sınıfta at koşturulacak sanki.
Takıntımdan geri kalmayayım, 143cm'den 146cm'e çıkmış aks aralığı. Yarışlardaki yüksek hızlı virajlardan yana kullanmışlar yine tercihi. Öte yandan sürüş pozisyonunu da biraz yumuşatmışlar. Hibrid işi daha da popi hale geliyor.
Kanat yok bir şey yok, ilik gibi cincik gibi olmuş canını yediğim ya.
Saçma sapık bir paraya satılmasa düşündüm bir süre, şimdi güncellenince yine düşünücem ama muhtemelen düşüncede kalacak =)
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 15:25
Bence yeni Panigale V4'ten daha büyük haber bu V2. Click ve sökse olarak öyle olmayacak ama supersport kavgasında büyük konu.
Motorun gücünü kısıp kıvraklığını artırarak farklı bir yola girdiler. WBSK Supersport şampiyonası çok civcivli olacak bu sene. Bir yanda R9 bir yanda Panigale V2. Litrelik supersportları saçma sapan yerlere çıkartıp bu sınıfta at koşturulacak sanki.
Takıntımdan geri kalmayayım, 143cm'den 146cm'e çıkmış aks aralığı. Yarışlardaki yüksek hızlı virajlardan yana kullanmışlar yine tercihi. Öte yandan sürüş pozisyonunu da biraz yumuşatmışlar. Hibrid işi daha da popi hale geliyor.
Kanat yok bir şey yok, ilik gibi cincik gibi olmuş canını yediğim ya.
Saçma sapık bir paraya satılmasa düşündüm bir süre, şimdi güncellenince yine düşünücem ama muhtemelen düşüncede kalacak =)
Eski V2 ile fiyat farkı olmaz yüksek ihtimalle çünkü aynı fiyatta satılıyor yurt dışında. Bu modelin aks aralığı artmış ama viraj performansı eski modele göre daha iyi. Bence bu model tam pist kurulumuyla eser :). Ama kanat nedense hoşuma gitmiyor değil, mesela V4 deki kanat bütün ve bana göre estetik duruyor fakat Bmw'deki rezil geliyor.
Nikkfurie
10 Kasım 2024, 16:08
......143cm'den 146cm'e çıkmış aks aralığı. Yarışlardaki yüksek hızlı virajlardan yana kullanmışlar yine tercihi...
Üff 3 cm ciddi uzamış makina , eğer şase değişmediyse büyük ihtimalle arka maşayı uzattılar , şaseyi büyütüp ağırlık eklemek istemezler , o 3 cm Uçmakdere gibi üst üste 5 tane sağlı sollu virajların olduğu bir güzergahta yorar adamı yav..
killingroad
10 Kasım 2024, 16:12
Eski V2 ile fiyat farkı olmaz yüksek ihtimalle çünkü aynı fiyatta satılıyor yurt dışında. Bu modelin aks aralığı artmış ama viraj performansı eski modele göre daha iyi. Bence bu model tam pist kurulumuyla eser :). Ama kanat nedense hoşuma gitmiyor değil, mesela V4 deki kanat bütün ve bana göre estetik duruyor fakat Bmw'deki rezil geliyor.
Kanat isteyen KFC'ye gitsin kardeşim. =)
Eski V2 de çok pahalı zaten sıkıntı orada, bu sene bir niyetlendim, tövbeler olsun. Korlas (ve Borusan) Türkiye'de acayip pahalı satıyorlar aletleri.
Düşünce treni şöyle son buluyor.. "Panigale V2 çok iyi olur aslında.. Ulan RSV4 ile aynı para ama. RSV4 alıp napıcam boşver. İstiklal Marşı ve kapanış."
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
Üff 3 cm ciddi uzamış makina , eğer şase değişmediyse büyük ihtimalle arka maşayı uzattılar ama şaseye uzatıp ağırlık eklemek istemezler , o 3 cm Uçmakdere gibi üst üste 5 tane sağlı sollu virajların olduğu bir güzergahta yorar adamı yav..
Hacim büyümemişken neden yaptılar anlamadım açıkçası. Ağırlık azalmış zaten, tek maşa takıntısını da kenara bıraktık, rijitlik ve kıvraklık arttı o yüzden biraz uzatalım demiş olabilirler.
Nikkfurie
10 Kasım 2024, 16:28
....Hacim büyümemişken neden yaptılar anlamadım açıkçası. Ağırlık azalmış zaten, tek maşa takıntısını da kenara bıraktık, rijitlik ve kıvraklık arttı o yüzden biraz uzatalım demiş olabilirler.
Hacimle beraber lastik ölçüleri ve ön amortisör açısıda küçülmüş olabilir , sonuçta yazdığın gibi kıvraklık artar da test sürüşlerinde elektronikler daha düşük hızlarda müdahale ettiyse maşayı uzatmışda olabilirler....geçen hafta Çanakkale dönüşü Sym Nhx 125 ile Uçmakdere'den geçtim , motor 140 kg çok kıvrak birşey yemin ediyorum GS den daha çok keyif aldım , 3 den 2 ye alıp girdiğim tüm virajlarda daha apeksi görmeden debriyajsız 3 e koyup gazı yapıştırdım , ah bide blok 250 cc 20 bg falan olsa varya 4 defa döner dururdum orda uzun rampalarda 125 cc nin nefesi yetmedi ama sağlı sollu virajlı bölümde 60 km lerle döndüm :D
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 16:53
Kanat isteyen KFC'ye gitsin kardeşim. =)
Eski V2 de çok pahalı zaten sıkıntı orada, bu sene bir niyetlendim, tövbeler olsun. Korlas (ve Borusan) Türkiye'de acayip pahalı satıyorlar aletleri.
Düşünce treni şöyle son buluyor.. "Panigale V2 çok iyi olur aslında.. Ulan RSV4 ile aynı para ama. RSV4 alıp napıcam boşver. İstiklal Marşı ve kapanış."
Kanat konusunda bişe diyemem ama renk zevk işi o ama Ducati'de kolaylıkla sökülebilir. Panigale V2 1m üstü fiyatı varmış yurt dışında ise 700.000 TL civarına geliyor aradaki fiyat uçuk. Şu an Rs660 fiyatı çok güzel hemde 12 ay taksit imkanıda var.
tarzan rıfkı
10 Kasım 2024, 17:21
ok motor güzel tamam ama fiyat nedir ??? yani bunun fiyatı multistrada ayarlarında olacaksa fiyat çok güzel derim.ama tutupta gerizekalı bir fiyattan satıcaklarsa tüm dünyadan bahsediyorum ölü doğar.v2 zaten vardı burada hafifliğe oynamışlar oda güzel ama güç acayip düşmüş.mt10 gsxs1000s s1000r liginden mt09 z900 duke 990 ligine gerilemiş.normal stretfighter v2 hüsran oldu çok pahalıydı satmadı,v4 güzel iş yaptı ama v2 süründü.bundan kurtulup güzel fiyattan satışa çıkarsa bence güzel iş yapar gibi duruyor.120hp güç gayet yeterli zevkli.bugün mt09 z900 duke 990 vs 700 bin tl bandında olduğunu düşünürsek bu motorunda italyan üretimi olduğunu düşünürsek 'ötv den muaf' aynı paralara satılmasını bekliyorum.bunların alayına tutupta 800k+ paralar vermem verende pek olmaz zaten.
bu arada rs660 değil ama tuono factory şu an 440 bin tl fiyattan satılıyor!! acayip fiyat o motora göre efsane.700binlere rs660 hiç bir zaman satılmaz o fiyat listesine pek kanmayın.
Punctum
10 Kasım 2024, 19:53
@Punctum, motosikletini seviyorsan bence acele etme. CB900F'ten sonra "yahu önceki motosikletlerim Honda'ydı, hepsinden çok memnun kaldım, CB1000R ise her yönden öncekilere göre daha üstün, kötü olması mümkün değil" diye kendimi ikna edip, yukarıda tarif ettiğin gibi test sürüşü yapıp aldım. Ama kağıt üzerindeki tüm avantajlarına rağmen CB900F kat kat daha iyi bir motosikletti. Ciddi pişman oldum. Sıfır aldığım motosikleti 1.5 yıl sonra zarar ederek elden çıkardım.
Ek olarak, sahip olduğun gibi 90+ beygir bir motosiklet, düşük devir torku iyi olduğu müddetçe fazlasıyla yeterli. Naçizane tavsiyem, eğer gerçekten daha iyi bir motosiklete geçme niyetin varsa, güçten ziyade sürüş kalitesine (süspansiyon, şase, vs.) odaklan. Tahminim çok daha mutlu olursun.
Evet kendim 180hp 1300cc bir motosiklet kullanıyorum ama bunu aldığım zamanlar Duke 890 ya da MT09 SP gibi kaliteli aksam içeren orta sınıf model yoktu burada hiç. Olsaydı önce onları denerdim. SDR'ı da gücü için tercih etmedim. 50hp daha az olsaydı da sorun değildi benim için, hatta 50hp ile birlikte 25kg da gitseydi tercih de ederdim muhtemelen.
Önerilerin için teşekkürler. Her ne kadar konu Honda olunca senden olumlu bir şey duymayı pek ummuyor olsam da, aslında bir kullansan, yeni Hornet ile bu damıtılmış önyargılarından kurtulabileceğini düşünüyorum.
Tabii benim ölçülerimdeki bir sürücü için, 750 Hornet gibi güçlü ve kıvrak bir motosiklet, şehir içi kullanımlarında oldukça yeterli. 1000 Hornet SP veya MT09 SP'ye neden geçmek isteyebilirim? Biraz daha hacim, biraz daha estetik, biraz daha kalıp...ve belki sürerken biraz daha haz...ama ben öyle otoyola çıkıp 200+ hızlarla apaçilik yapacak adam da değilim. Nihayetinde mtoosiklet değişimi tamamen mabadımla vereceğim bir karar gibi duruyor. Dediğim gibi, seçenekleri görüp karar vermekte yarar var...
Diğer yandan, risk alıyorum belki ama yazmadan da edemeyeceğim;
Hırbonen ile aranızdaki problem, foruma hiç yakışmayan çok çirkin bir hal almış durumda. Nihayetinde burası dünyaya açık bir platform ve yazdıkların gerçekten insan onurunu rendice edecek düzeyde seviyesiz. Sana kontrolünü kaybettiren motivasyonun ne olduğunu tam kestiremesem de, bu dili davam ettirmenin forumun ahlaki değerleri ile de bağdaşmadığını kesin olarak söylemek zorundayız. Moderatör olsam, Hırbo ile birlikte seni de süresiz uzaklaştırmış olurdum açıkçası. Sanal ortamda tartışma ve fikir ayrılığı her zaman olur ama bu seviye gerçekten artık rahatsız edici. Önerim, birbirinizi görmezden gelin, yanıt vermeyin, yok sayın. Gerçekten ferahlayacaksınız. Bak ben yapıyorum, gerçekten işe yarıyor. Samimi olarak yazıyorum, inanabilirsin...
killingroad
10 Kasım 2024, 19:57
Hacimle beraber lastik ölçüleri ve ön amortisör açısıda küçülmüş olabilir , sonuçta yazdığın gibi kıvraklık artar da test sürüşlerinde elektronikler daha düşük hızlarda müdahale ettiyse maşayı uzatmışda olabilirler....geçen hafta Çanakkale dönüşü Sym Nhx 125 ile Uçmakdere'den geçtim , motor 140 kg çok kıvrak birşey yemin ediyorum GS den daha çok keyif aldım , 3 den 2 ye alıp girdiğim tüm virajlarda daha apeksi görmeden debriyajsız 3 e koyup gazı yapıştırdım , ah bide blok 250 cc 20 bg falan olsa varya 4 defa döner dururdum orda uzun rampalarda 125 cc nin nefesi yetmedi ama sağlı sollu virajlı bölümde 60 km lerle döndüm :D
Yurtdışından kaçak RS250 getirip kamp ata ata aklımızı kaybetmek mi?
Küçük motor inanılmaz bir şey ya.
killingroad
10 Kasım 2024, 20:03
Kanat konusunda bişe diyemem ama renk zevk işi o ama Ducati'de kolaylıkla sökülebilir. Panigale V2 1m üstü fiyatı varmış yurt dışında ise 700.000 TL civarına geliyor aradaki fiyat uçuk. Şu an Rs660 fiyatı çok güzel hemde 12 ay taksit imkanıda var.
Tercih etme özgürlüğüne saygım sonsuz ama tercihlere değil. :D
Aprilia bedavaya satıyor canım benim akshdasd her sene sonunda alanlar sövüyor :D RS660 Factory'ye bilendim allah affetsin. Aynı para olsa Panigale'yi bi mıncıklardım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
ok motor güzel tamam ama fiyat nedir ??? yani bunun fiyatı multistrada ayarlarında olacaksa fiyat çok güzel derim.ama tutupta gerizekalı bir fiyattan satıcaklarsa tüm dünyadan bahsediyorum ölü doğar.v2 zaten vardı burada hafifliğe oynamışlar oda güzel ama güç acayip düşmüş.mt10 gsxs1000s s1000r liginden mt09 z900 duke 990 ligine gerilemiş.normal stretfighter v2 hüsran oldu çok pahalıydı satmadı,v4 güzel iş yaptı ama v2 süründü.bundan kurtulup güzel fiyattan satışa çıkarsa bence güzel iş yapar gibi duruyor.120hp güç gayet yeterli zevkli.bugün mt09 z900 duke 990 vs 700 bin tl bandında olduğunu düşünürsek bu motorunda italyan üretimi olduğunu düşünürsek 'ötv den muaf' aynı paralara satılmasını bekliyorum.bunların alayına tutupta 800k+ paralar vermem verende pek olmaz zaten.
bu arada rs660 değil ama tuono factory şu an 440 bin tl fiyattan satılıyor!! acayip fiyat o motora göre efsane.700binlere rs660 hiç bir zaman satılmaz o fiyat listesine pek kanmayın.
Ducati'nin dünyada satmakla ilgili sıkıntısı olmaz. :) Adamların imajı god mode şu an, tinne. Türkiye'de de zaten pahalı satıyorlar ve sanırım satış adetlerinden memnunlardır ki bu politika devam ediyor. Ciddi güzel bir marka sadakati sevgisi söz konusu. Ama Türkiye'de "olması gerekenden" az satar. Bizde öyle en üst olmayanın falan imajına direk bıçak kesiği atılıyor. =)
de.. 800k nere vermiyorsun Panigale V2'ye? ZX6R 815bin TL yahu =)) MT09 Z900 Duke falan bir geç onlar başka bişey, bu başka bişey.
Motoseverrr
10 Kasım 2024, 20:26
Tercih etme özgürlüğüne saygım sonsuz ama tercihlere değil. :D
Aprilia bedavaya satıyor canım benim akshdasd her sene sonunda alanlar sövüyor :D RS660 Factory'ye bilendim allah affetsin. Aynı para olsa Panigale'yi bi mıncıklardım.
Valla abi borcum olmasa ne yapar ne eder gerekirse ceketimi satar gene şu kampanyadan yararlanmaya çalışırdım, RS660 çok güzel makine bence fp oranında şuan rakipsiz. Bu aralar motosiklet piyasası canlanmaya başladı artık, yeni yeni uçuk kaçık modeller çıkıyor...
killingroad
11 Kasım 2024, 11:01
Valla abi borcum olmasa ne yapar ne eder gerekirse ceketimi satar gene şu kampanyadan yararlanmaya çalışırdım, RS660 çok güzel makine bence fp oranında şuan rakipsiz. Bu aralar motosiklet piyasası canlanmaya başladı artık, yeni yeni uçuk kaçık modeller çıkıyor...
Valla işte ben de arada kalmış durumdayım. Ne fiyata geleceği ve daha sıkıntılısı benim RS'i kaça satabileceğime göre şekillenir durum.
Ben kendim motora girişsem STX46 €1400, NIX30 kartuşlar €1500 ama yay hariç, €3500 civarına hallolur gibi. 150bin TL desek, benim motoru satıp üzerine 150bin TL verip bi bok alamam. Böyle bakınca da devam edesim geliyor ama bakalım bi fiyatı belli olsun da.
Motoseverrr
11 Kasım 2024, 15:45
Valla işte ben de arada kalmış durumdayım. Ne fiyata geleceği ve daha sıkıntılısı benim RS'i kaça satabileceğime göre şekillenir durum.
Ben kendim motora girişsem STX46 €1400, NIX30 kartuşlar €1500 ama yay hariç, €3500 civarına hallolur gibi. 150bin TL desek, benim motoru satıp üzerine 150bin TL verip bi bok alamam. Böyle bakınca da devam edesim geliyor ama bakalım bi fiyatı belli olsun da.
Yani aradaki farka model yükseltilemiyorsa elde olanı geliştirmek daha nitelikli sonuçlar verebilir. Tabi işin içine jant falanda girerse işler bambaşka hal alır :).
tommygun
11 Kasım 2024, 20:10
Artçısız sürüş planlasaydım SV650A modelini düşünebilirdim fakat konu bu tarz olsaydı Monster 696 modeline yönelirdim. Benim düşündüğüm V-Strom ilk jenarasyon abs ye sahip olan modelleri düşünüyorum, onlarda sanırsam 250.000 TL civarında bana uygun modeller var. O ayarlarda başka motosikletler varsa önerilere açığım :).
İlk jenerasyon Dl 650 düşünüyorsan bence Dl 1000 ya da Kawasaki Klv 1000'leri bir araştır derim. Kasa hemen hemen aynı ama güç daha tatlı, hem de aynı paralara.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO