Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Ducati Panigale V2 ve Streetfighter V2 Tanıtıldı.
Valla işte ben de arada kalmış durumdayım. Ne fiyata geleceği ve daha sıkıntılısı benim RS'i kaça satabileceğime göre şekillenir durum.
Ben kendim motora girişsem STX46 €1400, NIX30 kartuşlar €1500 ama yay hariç, €3500 civarına hallolur gibi. 150bin TL desek, benim motoru satıp üzerine 150bin TL verip bi bok alamam. Böyle bakınca da devam edesim geliyor ama bakalım bi fiyatı belli olsun da.
O kadar yatırım yapınca da bu yapışır üzerine ama. Stok hali yetersiz mi ki?
isinma sorunu nasıl acaba. Panigale V4 firinin uzerine oturmuş hissiyatı veriyordu. V2 blogu icinde ısınma şikayetleri çokça gordum ama kendim surup deneyemedim. Benzer bir ısınma sorunu varsa dusman basina.
Motoseverrr
11 Kasım 2024, 22:33
İlk jenerasyon Dl 650 düşünüyorsan bence Dl 1000 ya da Kawasaki Klv 1000'leri bir araştır derim. Kasa hemen hemen aynı ama güç daha tatlı, hem de aynı paralara.
Abi DL 1000, 650 modeline göre biraz fazla büyük. Açıkçası 1-2 saat bu konuyu düşündüm (650 mi 1000 mi diye) fakat 1000 lik modeller benim ihtiyacım fazlası gibi duruyor, aradaki 30-40 hp fazlasına ihtiyacımda yok diye düşünüyorum, Kawasaki modellerinede baya bi Fransız'ım desem yeridir :) ama sayende baya öğrendim o ayrı konu:) . Birazda bu model benim için araba gibi olacak, ben araba aldım fakat istediğimi tam elde edemedim desem doğrudur. Belki ağır hasar kayıtlı fakat şasesinde oynama olmayan bir Tracer 7 bulabilirsem oda olabilir, tabi burada hasar durumu çok önemli benim için. Son olarak abs olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
isinma sorunu nasıl acaba. Panigale V4 firinin uzerine oturmuş hissiyatı veriyordu. V2 blogu icinde ısınma şikayetleri çokça gordum ama kendim surup deneyemedim. Benzer bir ısınma sorunu varsa dusman basina.
Yeni V4 modelinin daha serin çalıştığını söyleyen bir inceleme vardı, yeni modellerin radyatörün hava alma imkanları daha yüksek bundan dolayıda ciddi bir iyileşme olduğunu düşünüyorum.
killingroad
12 Kasım 2024, 10:16
O kadar yatırım yapınca da bu yapışır üzerine ama. Stok hali yetersiz mi ki?
Yeterlilik is a bitch =)
Arka amortisör serviceable olmadığı için zaten orada artık bir şey yapmam lazım, motor 20bin km oldu, önün de çoktan bakımı yapılmalı. Bizim memlekette 100 motorcudan 105'i bu işleri donunda sallıyor geçiyor o ayrı =))
Stok haliyle bakım yapar geçersem de yine cincik gibi olur ama kesinlikle bir NIX30 ve STX46 yemiş hali bambaşka olacaktır. Şimdiden de evladım oldu gözüyle bakıyorum aslında ama tabii Öhlinezleri takarsam o parayı çıkartamam geri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Abi DL 1000, 650 modeline göre biraz fazla büyük. Açıkçası 1-2 saat bu konuyu düşündüm (650 mi 1000 mi diye) fakat 1000 lik modeller benim ihtiyacım fazlası gibi duruyor, aradaki 30-40 hp fazlasına ihtiyacımda yok diye düşünüyorum, Kawasaki modellerinede baya bi Fransız'ım desem yeridir :) ama sayende baya öğrendim o ayrı konu:) . Birazda bu model benim için araba gibi olacak, ben araba aldım fakat istediğimi tam elde edemedim desem doğrudur. Belki ağır hasar kayıtlı fakat şasesinde oynama olmayan bir Tracer 7 bulabilirsem oda olabilir, tabi burada hasar durumu çok önemli benim için. Son olarak abs olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Yeni V4 modelinin daha serin çalıştığını söyleyen bir inceleme vardı, yeni modellerin radyatörün hava alma imkanları daha yüksek bundan dolayıda ciddi bir iyileşme olduğunu düşünüyorum.
Bununla çözülür gibi gelmiyor bana. Motorun serin hava alamamasından ziyade egzozun dolaştığı yol yakıyordu sürücüyü.
Motoseverrr
12 Kasım 2024, 10:37
Bununla çözülür gibi gelmiyor bana. Motorun serin hava alamamasından ziyade egzozun dolaştığı yol yakıyordu sürücüyü.
Yeni modelin egzoz yollarıda farklı, bakalım nasıl bir sonuç çıkacak.
killingroad
12 Kasım 2024, 10:41
Yeni modelin egzoz yollarıda farklı, bakalım nasıl bir sonuç çıkacak.
Anca oradan fark yaratırlar ama altta kısa egzozu kullanmaya devam ettikleri müddetçe bu bedel ödenecek gibime geliyor.
Ya bir de Panigale V4 bu. Yanıyorsan yan ne bekliyordun derler adama :D
Motoseverrr
12 Kasım 2024, 10:50
Anca oradan fark yaratırlar ama altta kısa egzozu kullanmaya devam ettikleri müddetçe bu bedel ödenecek gibime geliyor.
Ya bir de Panigale V4 bu. Yanıyorsan yan ne bekliyordun derler adama :D
O kısa egzoz benim en sevdiği tasarımlardan, ne gerek var soba borusu gibi uzatmaya. Keşke şu skuterlerdede böyle bir egzoz düşünselerde en ufak teker sökmek için egzozu sökmesem.
Yeterlilik is a bitch =)
Arka amortisör serviceable olmadığı için zaten orada artık bir şey yapmam lazım, motor 20bin km oldu, önün de çoktan bakımı yapılmalı. Bizim memlekette 100 motorcudan 105'i bu işleri donunda sallıyor geçiyor o ayrı =))
Stok haliyle bakım yapar geçersem de yine cincik gibi olur ama kesinlikle bir NIX30 ve STX46 yemiş hali bambaşka olacaktır. Şimdiden de evladım oldu gözüyle bakıyorum aslında ama tabii Öhlinezleri takarsam o parayı çıkartamam geri.
...
İstersen Motoface'i bir ara, belki bir şekilde arka amortisöre illegal bir müdahale şansları olabilir. Arka amortisör için Hyperpro'da Öhlins'in yarı fiyatına fully adjustable gayet güzel bir ürün (https://webshop-hyperpro.com/product/fixed-reservoir-shock-aprilia-rs-660/) var. Ön tarafı arkayı hallettikten sonra düşünmek gerekebilir. (Hyperpro'da RS660 ön taraf için sadece yay setleri var; bunların hiçbir motosiklet için cartridge kitleri yok sanırım...)
killingroad
12 Kasım 2024, 12:27
İstersen Motoface'i bir ara, belki bir şekilde arka amortisöre illegal bir müdahale şansları olabilir. Arka amortisör için Hyperpro'da Öhlins'in yarı fiyatına fully adjustable gayet güzel bir ürün (https://webshop-hyperpro.com/product/fixed-reservoir-shock-aprilia-rs-660/) var. Ön tarafı arkayı hallettikten sonra düşünmek gerekebilir. (Hyperpro'da RS660 ön taraf için sadece yay setleri var; bunların hiçbir motosiklet için cartridge kitleri yok sanırım...)
Eyüp abiyle bakmıştık zamanında, hatta statik ayarı ilk onunla yapmıştık, arka amortisöre bakıp küfretmişti direk =)) Elbette bir şeyler yapılabilir, sadece yayı sertleştirsem rebound pencerem ciddi şekilde artar mesela.
HyperPro'nun da var, bitubo'nun da var, andreani'de de var bayağı seçenek var aslında - öhlinez sevdasında şekilcilik de yok değil açıkçası. Ama Öhlins'in teknisyen bolluğu da daha yüksek - tabii Türkiye'den bahsetmiyorum. Atıyorum WRS'den alırsam Öhlins teknisyenleri ellerinin altında bitubo'da iş daha çetrefilli.
Factory'nin fiyatı belli olunca artık bakacağım ne yapalım diye. Ben zaten RS'i evlat gözüyle görüyordum da Factory işi karıştırdı.
sadece egzoz degil, dusuk hızlarda sürekli fan aciyor ve tum sicakligi sürücüye veriyordu panigale v4. özellikte sıcak iklimde yasayanlar icin çok ciddi iskenceye dönüşüyor biraz trafiğe girince. Aradan gecen yıllarda iyileştirmeler olmustur muhakkak. V2 blogu hiç test etmedim ama yabancı forumlarda çokça sıcaklık şikayeti görmüştüm.
tarzan rıfkı
12 Kasım 2024, 17:56
Tercih etme özgürlüğüne saygım sonsuz ama tercihlere değil. :D
Aprilia bedavaya satıyor canım benim akshdasd her sene sonunda alanlar sövüyor :D RS660 Factory'ye bilendim allah affetsin. Aynı para olsa Panigale'yi bi mıncıklardım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
Ducati'nin dünyada satmakla ilgili sıkıntısı olmaz. :) Adamların imajı god mode şu an, tinne. Türkiye'de de zaten pahalı satıyorlar ve sanırım satış adetlerinden memnunlardır ki bu politika devam ediyor. Ciddi güzel bir marka sadakati sevgisi söz konusu. Ama Türkiye'de "olması gerekenden" az satar. Bizde öyle en üst olmayanın falan imajına direk bıçak kesiği atılıyor. =)
de.. 800k nere vermiyorsun Panigale V2'ye? ZX6R 815bin TL yahu =)) MT09 Z900 Duke falan bir geç onlar başka bişey, bu başka bişey.
nası dünyada satma sıkıntısı olmasın firma daha 7 8 sene önce batmanın eşiğindeydi:)bizim ülke gibi para kazanmanın zor harcamanın çok kolay olduğu ülkede bile lüx eşyaların nasıl satıldığı ortada.o fiyatlandırmayı sen dolar euro kazanan insanlara yediremiyorsun.istese alırmı alır ama almıyor adam pahalı buluyor.parasına gelince evet vermezsin dediğim gibi avrupa üretimi olan bir motorda ek vergi yok japonyadan gelen bir motordan pahalı olması anlaşılır gibi değil.
800 verdikten sonra mt10 vs alırsın gidip bunlara bakmam.yurt dışında görücez fiyatını öğrenince.mesela bildiğim kadarıyla ducati yeni hyperstrada tek silindirli olan ölü doğan bir model oldu.o paraya o motoru alan yokmuş diye biliyorum.örneğin bu motora bu fiyat gayet gayet güzel.hakkıdır iyidir hoşuna gider ama satabilicekmi hayır tabiki:)
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-streetfighter-v2-2023-1178073741/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-korlas-atasehirden-streetfighter-v2-1194987411/detay
gerçi yamaha r9 gelince lan ducati v2 mi alsam diye başlık açınca yine görüşürüz:)
killingroad
12 Kasım 2024, 20:46
Panigale V2 alacak adama 800 verirsin MT10 alırsın mı diyorsun?
Abi sen dünyayı niye senin tercihlerinden ibaret görüyorsun? =)
Adamlar sene üstüne sene rekor kırıyorlar, sen 12 sene önce satılarak kapattıkları konuyu kafanda bulayıp bambaşka bir şekilde okuyorsun.
Sanırsın herkes motosiklet ticaretçisi... Ben almam de geç, kimse almaz bunu yapmaz falan filan diye okumanın çok bir faydası yok.
Okan Sinan Ocan
12 Kasım 2024, 22:53
İlk jenerasyon Dl 650 düşünüyorsan bence Dl 1000 ya da Kawasaki Klv 1000'leri bir araştır derim. Kasa hemen hemen aynı ama güç daha tatlı, hem de aynı paralara.
Üstad KLV1000 ile DL1000 ayni motorlar zaten .
Cok dayanikli ve uzun ömürlü makinalar olmalarina karsin sehir ici kullanimi icin hic uygun degiller. Hem yakit sarfiyatlari oldukca yüksek hemde 4500 dd nin altindaki devirleri hic sevmiyorlar. Ben benimkinde düsük devirdeki vuruntulu calisma yüzünden zincir kopartmistim. Sakiz gibi uzatmisti zinciri 1000 lik aygirim.
Her ne kadar kagit üzerinde 98 HP olarak görünsede performans hissiyati bu gücün cok cok üzerindeydi . O yasli aygir ile bir sürü Yamaha Süper Tenere ile oynamisligim vardir :queen:
https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/462605188_10223281340256338_5836137258994091882_n. jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=cf85f3&_nc_ohc=STzFqBV5eNEQ7kNvgFrrK9s&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ham3-1.xx&_nc_gid=AND7rlLc7sN-RmtZjIWdH0X&oh=00_AYBDsyZl0bv98rf-rF3a69MZSgD54GtnSIpnpL5U0fR8Hg&oe=673998A7
https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.18169-9/397366_10151190277338624_1635968129_n.jpg?_nc_cat= 105&ccb=1-7&_nc_sid=f798df&_nc_ohc=lathYgubM7QQ7kNvgGBZitq&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ham3-1.xx&oh=00_AYAsQmm5gvV0Tgay2zHKJhnvlIE2uIK-opaydevSs5oO1g&oe=675B2DC6
tommygun
12 Kasım 2024, 23:28
Üstad KLV1000 ile DL1000 ayni motorlar zaten .
Cok dayanikli ve uzun ömürlü makinalar olmalarina karsin sehir ici kullanimi icin hic uygun degiller. Hem yakit sarfiyatlari oldukca yüksek hemde 4500 dd nin altindaki devirleri hic sevmiyorlar. Ben benimkinde düsük devirdeki vuruntulu calisma yüzünden zincir kopartmistim. Sakiz gibi uzatmisti zinciri 1000 lik aygirim.
Her ne kadar kagit üzerinde 98 HP olarak görünsede performans hissiyati bu gücün cok cok üzerindeydi . O yasli aygir ile bir sürü Yamaha Süper Tenere ile oynamisligim vardir :queen:
https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/462605188_10223281340256338_5836137258994091882_n. jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=cf85f3&_nc_ohc=STzFqBV5eNEQ7kNvgFrrK9s&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ham3-1.xx&_nc_gid=AND7rlLc7sN-RmtZjIWdH0X&oh=00_AYBDsyZl0bv98rf-rF3a69MZSgD54GtnSIpnpL5U0fR8Hg&oe=673998A7
https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.18169-9/397366_10151190277338624_1635968129_n.jpg?_nc_cat= 105&ccb=1-7&_nc_sid=f798df&_nc_ohc=lathYgubM7QQ7kNvgGBZitq&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ham3-1.xx&oh=00_AYAsQmm5gvV0Tgay2zHKJhnvlIE2uIK-opaydevSs5oO1g&oe=675B2DC6
Üstat aynı olduklarını bildiğim için birinin temizini bulamazsa ötekisine zıplasın istedim. Düşük devirde başına gelenleri yeni öğrendim, ciddi problem.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO