Orijinalini görmek için tıklayınız : Hangi Motoru Tercih etmeliyim
muratylmz7
07 Kasım 2024, 17:54
Merhabalar arkadaşlar yaklaşık 1 yıldır aktif olarak işe gidip gelirken motor kullanıyorum 50cc bir kuba motor ile başladım daha sonrasında 110 cc yuki ye geçtim toplamda 8 bin km yol yaptım iki motor ile şimdi cc yükseltmek adına motor bakıyorum kafamda 3 adet motor var bu konuda fikir ve görüşlerinizi almak istiyorum.
İlk defa granajlı bir motor kullanıcağımdan bir anda iyi bir motor alsam mı diye düşünüyorum.
Yazdığım 3 motoruda 0 olarak alıcam.
İlk olarak Pulsar RS200 ve NS200 modelleri var kafamda yedek parçasının bol olması servis ağının geniş olması ve ödeme yöntemlerinin cazip olmasından dolayı seçeneklerim arasındalar ve pek çok kullanıcı yorumu dinledim forumlarda araştırdım genellikle olumlu cevaplar aldım.
Satış fiyatı şuanda 150 bin tl bandında ve 12 ay 0 faiz gibi ödeme yöntemleri var.
2. Olarak Honda CB 250 R ve CL 250 modeli var kafamda CL piyasaya yeni sürülmesine rağmen memnun olan kadar memnun olmayanda çok hondanın ürettiği ayıplı motor olarak pek çok youtube videosu izledim. CB 250 R için zaten diyeceğim bişey yok motordan memnun olmayan yok.
Fakat satış fiyatı CL için 250 bin tl CB 250 R için 243 bin tl.
3.Olarak MT-25 düşünüyorum diyeceğim yine pek bişey yok bu motor için fakat satış fiyatı şuanda 280 bin tl civarında.
Şuanda kafamda Pulsar alıp Hem biraz daha ufak ufak cc yükseltip granajlı motor tecrübesi edinmek var. Ayrıyeten Aradaki bu uçurum fiyat farkı diğer seçeneklere göre çok fazla geliyor honda ve yamahada pek iyi kampanyalar olmadığından pulsar düşünüyorum.Sizce bu aradaki fiyat farkına bu motorlar arasında uçurum farklar var mıdır bunu merak ediyorum.
150 bin tl vermek yerine direkt acıma honda ve yamaha al mı dersiniz yoksa o kadar fiyat farkı vermeye gerek yokmu
Bu arada daha yüksek cc bakmamamın nedeni yavaş yavaş tecrübe edinmek istiyorum muhtemelen alacağım motoruda 1 1,5 sene içerisinde yükselteceğim.
loshh3619
07 Kasım 2024, 20:39
Hocam yamaha 250cc grubu gereksiz pahalı geliyor bana, kalitesini ispatlamış modeller ama 2019 sonraki jenerasyonun ikinci el düşük km olanları 230.000 TL gibi rakamlardan başlıyor. Bajaj grubunda ise NS 200 UG'ye 150.000 TL değmez açıkçası, ağırlığı sorun etmezseniz dominar d250 parça kalitesi olarak pulsarlardan iyi, blok KTM'le ortak diye biliyorum ve aydınlatma birimleri led tamamen. Sıfır olması şart değil diyorsanız KTM 250 duke 2017-2024 veya CB 250R güzel tercih olabilir. Eski kasa nispeten düşük km MT 25 de alınır ama tekerci arkadaşlar sağlamını bırakmış mıdır bilmiyorum.
tommygun
07 Kasım 2024, 20:53
Yerinde olsam Rs 200 alır kullanırdım, ardından bir süre ve bir kaç bin km sonra daha yüksek cc, size daha iyi imkanlar sunan çift silindir başka bir motora geçerdim.
UmutK37
07 Kasım 2024, 21:05
330-370bin civarına 2.elde çok düşük km kawasaki z650,trident660,suzuki gsx8s,honda hornet,mt07 gibi motorlar varken sırf japon diye 250ccye 250-280bin tl bağlamak bana hiç mantıklı gelmiyor. Bu tabloda yarısı peşin geri kalanı 12ay 0faizle ns200ug yi alır geçerdim.
TIGERSHARK
07 Kasım 2024, 22:18
Pulsar ns 200 ug sıfır almayı planlıyorsan şu an alma. 2025 kasası birtakım güncellemeler alıyor. Led farlı led ekranlı vs gelecek
lordmayros
07 Kasım 2024, 22:28
2024 model çok düşük kilometreli yada kampanyadan Duke 250 de bakabilirsiniz
ben tipini beğenmesem de seçeneklere eklenebilir sanırım 209.000 e nakit bırakıyorlardı
muratylmz7
07 Kasım 2024, 23:35
Yorumun için teşekkür ederim hocam 2.ele hiç bulaşmak istemiyorum açıkcası rakamlar çok büyük rakamlar değiller sürekli teker yapılmış aşırı zorlanmış motorları almak istemiyorum 0 alayım başım ağrımasın diyorum. Dominar d250 seçeneklerim arasında değildi inceleyip araştırmasını yapayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
teşekkür ederim yorumunuz için sanırım o şekilde yapıcam adım adım yükseltmek ve belirli bir tecrübeye sahip olduktan sonra iyi bir motor almak daha mantıklı geliyor 0 ns 200 veya rs200 şu aşamada en mantıklı seçenek
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Teşekkürler yorumun için hocam ,Aradaki fiyat farkı 100 bin tl ve daha fazlası bencede öyle hocam ödeme yöntemi ve şartlar bakıldığında alınabilecek en mantıklı motor ns ve rs gibi duruyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
Teşekkürler yorumun için hocam Ktmye o fiyatı verceğimi sanmıyorum, ktm kötü gibi bir imada bulunmuyorum fakat o fiyata cb 250 r çok daha mantıklı bir seçenek gibi duruyor
arndiol
08 Kasım 2024, 08:20
Fiyat performans istiyorsan ns200 (rs'i geç direk bence)
kalite istiyorsan cl250
kalite ve uzun yol istiyorsan mt25
muratylmz7
08 Kasım 2024, 11:03
Teşekkürler yorumun için hocam Ns ve Rs arasında dış görünüş haricinde bir fark yok diye biliyorum ikiside tek silindir aynı motor bloğuna sahip
CL250 ye açıkcası pek sıcak bakmıyorum CB 250 R hem daha uygun fiyatlı hem yıllardır piyasası olan bir motor olduğundan çok daha mantıklı geliyor.
arndiol
08 Kasım 2024, 11:15
cb250r kücük bir motor, daha dogrusu boyun ve kilon varsa altında kaybolabilir onun dışında güzel bir seçim
rs ve ns arasında sanırım 1 beygirlik bi fark var o da egzoz kaynaklı olabilir emin değilim ama blok aynı.
RS'de cogu tamir değişim bakım işleri için grenaj söktürmek gerekiyor, devirme durumlarında da hasar oranı daha yüksek.
tabi bir de uzun yol da oturuş pozisyonu olsun, topcase in cok cirkin durdugu ıcın takılmaması olsun vs. dezavantajları var.
ama mekanik vs. fark yaratmaz.
muratylmz7
08 Kasım 2024, 11:32
175 75 kilo civarındayım rs ve ns modellerinin 2 sinide çok kısa deneyimleme şansım oldu oturuş pozisyonu olarak rs ve ns arasında bir fark yok ki biri güya '' süper sport'' olarak geçmesine rağmen naked bir motor gibi dik bir oturuş pozisyonu var ikisininde.
1 1,5 sene bu tarz motorlar kullanıp sonrasında iyi birşey almayı düşünüyorum granajlı motor tecrübem olmadığından honda veya yamaha alıp serviste çok para harcamak istemiyorum açıkcası. Bajaj parçalarının çok pahalı olmamasından hemde servis ağının geniş olmasından çok daha mantıklı geliyor.
Sanırım tercihimi NS200 , RS200 yada Dominar D250 den yana kullanıcam gibime geliyor
BaranOzkan
08 Kasım 2024, 11:33
ns 200 yada n250 tercih edebilirsin. Facebookta 100 110 bandına düşük km çok rahat bulursun
muratylmz7
08 Kasım 2024, 11:38
Yok hocam 2. ele hiç bulaşmak istemiyorum direkt olarak 0 alıcam
BaranOzkan
08 Kasım 2024, 12:54
hocam 2 tane bajaj eskittim şuanki motorum 20 binde. 150 bin lira değmez 100 bine rtr 200 de alabilirsiz. yarın satmak istediğiniz zaman 150 binlik motoru 120 ye zor satarsınız
muratylmz7
08 Kasım 2024, 14:03
Tvs grubuna hiç bulaşmak istemiyorum hocam. Satarken zarar etmeyi çok önemsemiyorum bi kar amacı gütmüyorum bindiğime ve edindiğim tecrübeye sayarım. Bajajda hangi ne gibi sorunlar yaşadın acaba
arndiol
08 Kasım 2024, 14:15
TVS ikinci eli ölü, 150ye alınan motor 120'ye satılıyorsa bu piyasada iyi.
zaten 150ye alıp binip eskitip 160a satmayı mı beklıyor ınsanlar anlamadım :D
muratylmz7
08 Kasım 2024, 14:21
Kesinlikle katılıyorum bindiğim kullandığım eskittiğim malı aldığımdan daha yüksek fiyata veya 0 fiyatına yakın bir fiyata satmak mantıksız geliyor. Biniyim keyif alayım sorun yaratmasın yeterli benim için sonrasında zaten 200 250 cc üzerine çıkacağım zaman seçenek ve markalar değişicek.
BaranOzkan
08 Kasım 2024, 14:28
20 bin kmdir n250 kullanıyorum ns 200 den iyi dominardan kötü motor. bütçe varsa dominar yoksa n250 tercih edebirsiniz. cf moto grubunu bilmiyotum kullanan arkadaşlar yorum yaparsa daha sağlıklı olur.
muratylmz7
08 Kasım 2024, 14:33
Cf moto ile ilgili istanbulda yaşamama rağmen 250sr kullanıp yedek parça sorunu yaşayan arkadaşlarım var fanatiği olan kadar cf moto pişmanlıktır diyende var oyuzden o kısma pek sıcak bakmıyorum
killingroad
08 Kasım 2024, 15:40
MT-25'e para yetiyorsa MT-25 alınır.
Saçma sapan fiyatlar falan filan bunların hepsini kabul ediyorum da, MT-25 de sınıfında çok ayrı yerde.
Gelecekte daha da büyütmek gibi bir plan var yani büyük motorlara geçiş niyeti var. Bunun için de MT-25 yine en geniş "pratik" aralığını sunuyor. Hafif ufak bir motorla dengeli şehir içi sürüşü pratiği de katar, yapıştırmak istediğinde performans sürüşünde de yine sınıfında pek olmayan bir performans verir. Eğer MT-25 almak maddi açıdan bir sıkıntı değilse, satılırken de güzel paraya satılacağına göre en geniş deneyim yelpazesini veren motor olacağından ben MT-25 tercih ederdim.
Eğer o kadar para vermek sıkıntı yaşayabilecekse de veya istemezsen de Pulsar devam. Gelecekte spor motor sürme niyetin varsa RS200'le pozisyona biraz daha aşina bir deneyim elde edebilirsin. Öyle bir niyet yok ise gerek yok.
Bir de bu motosikletinden sonra almayı planladığın şey, yönelmeyi düşündüğün tarz ne?
muratylmz7
08 Kasım 2024, 16:07
Yorumun için teşekkür ederim hocam 1 sene scooter kullanmama rağmen aşşağı yukarıda 10 bin km kadar sürdüm vitesli ve granajlı motor tecrübem yok denecek kadar az mt veya cb gibi motorları alabilirim ama sonrasında düşürme sonucunda granajında oluşacak veya her hangibir parça değişiminde oluşacak maliyetler bir nevi korkutuyor ve böle güzel bir motoruda tabiri caizse ''**c'' etmek istemiyorum. Rs200 gibi hani tabiri caizse parçalasamda çok masraf çıkarmıcak bir motor tercih edip acemiliğimi atmak da istiyorum bir nevi. Belirli bir tecrübeye ulaştıktan sonrada MT-7 veya R7 gibi modeller ilgimi daha çok çekiyor. Belki zamanla fikirlerim değişebilir. Tracer 7 gibi bir motorada dönebilirim dediğim gibi zamanla kullanım amacım ve aldığım keyife göre motor seçenekleriminde ona göre şekilleneceğini düşünüyorum.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO