PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mt25 rampada dacia 1.5 dci yi geçer mi



Alihoca
19 Eylül 2024, 15:24
Arkadaşlar mt25 in performansı nasıl rampada

yarım akıllı
19 Eylül 2024, 16:16
mt25 deler

alp_tunay
19 Eylül 2024, 16:20
Çok ciddi ve manalı bir soru..
rampasına göre değişir..Rampapa olursa 1. çinkoda tıkanır.. 2 ye atar dip gaz yaparsan tombalaya doğru çıkarsın..
Tabi bir de yan yan çıkmak var.. onu ada tofaşçılara sormak gerekir..
Haa bu arada yazdıklarımda mana arama.. Konuyla alakası yok.. ;)
Saçma bir soru görünce dayanamıyorsam demek :)

Nikkfurie
19 Eylül 2024, 16:47
Rampada düzde MT25 deler virajda herhangi bir otomobil MT25 i öper ;)

tommygun
19 Eylül 2024, 18:14
Suya götürür susuz getirir. Çift vurup tek sayar. Saplar.

Nikkfurie
19 Eylül 2024, 18:30
Suya götürür susuz getirir. Çift vurup tek sayar. Saplar.

Yukarda düzde MT25 deler dedim ama akselerasyon için yazdım , top speed söz konusuysa 100 bg üstü 1.5 Dci lar 210-230 görüyor..

navarin11
19 Eylül 2024, 18:31
allaaaaaaaaah muhabbetlere bakarmisiniz "benim babam polis senin babani döver" hesabi gibi!!!!!!!!!!!!

tommygun
19 Eylül 2024, 18:35
Yukarda düzde MT25 deler dedim ama akselerasyon için yazdım , top speed söz konusuysa 100 bg üstü 1.5 Dci lar 210-230 görüyor..

90 bg değil mi 1.5 Dci Dacia? 173 km fabrika verisi son sürat gösteriyor. Yine de denemek lazım ama normal uzunlukta bir rampada bence Mt 25 erken hızlanmasıyla yarışı önde bitirir ama hiç bitmeyen bir rampa olsa belki ileride Dacia, Mt 25'i geçer.

Nikkfurie
19 Eylül 2024, 18:40
90 bg değil mi 1.5 Dci Dacia? 173 km fabrika verisi son sürat gösteriyor. Yine de denemek lazım ama normal uzunlukta bir rampada bence Mt 25 erken hızlanmasıyla yarışı önde bitirir ama hiç bitmeyen bir rampa olsa belki ileride Dacia, Mt 25'i geçer.

1,5 dci motorlar 75 ila 115 bg arasında değişiyor modele göre..

Osm@n
19 Eylül 2024, 19:12
cevap veriyom:
https://i.postimg.cc/x1H1wyqz/mt-25.jpg

tommygun
19 Eylül 2024, 19:18
cevap veriyom:
https://i.postimg.cc/x1H1wyqz/mt-25.jpg

Osman Ağa, Adobe de seni Photoshop yasaklılar listesine alsa dünyayla iletişimin kesilecek :queen:

Osm@n
19 Eylül 2024, 20:32
Osman Ağa, Adobe de seni Photoshop yasaklılar listesine alsa dünyayla iletişimin kesilecek :queen:

GIMP var, Inkscape var, Krita var, PaintShop Pro var, Affinity Photo var. Baba sözü dinleriz. :wiinkk:
https://galeri14.uludagsozluk.com/864/suleyman-demirel_1276159_m.jpg

yaşlıveacemi
19 Eylül 2024, 20:34
https://www.youtube.com/watch?v=vZoNNcBOcUU

Bütün Mt 25 çilere gelsin. :queen:

Alihoca
20 Eylül 2024, 00:55
Arkadaşlar cevaplar çok iyi de motoru alma aşamasındayım.
Yani yardımcı olun.
Şimdi ben xmax 300 e mi yoksa mt25 mi para bağlayayım.
Forza250 den vazgeçtim zaten o yokuş çıkamıyo

Nikkfurie
20 Eylül 2024, 01:16
Biri sportif vitesli motor diğeri konfor ve sele altı bagaj özellikli sukuter , ikisininde farklı kullanım alanı var , şehir içi günlük bineceksen sukuter , hafta sonu keyfi binip viraj yapacam dersen Mt25

Alihoca
20 Eylül 2024, 01:44
A2 ile çift silindirli başka model önerin var mı

hasmet
20 Eylül 2024, 01:50
Yukarda düzde MT25 deler dedim ama akselerasyon için yazdım , top speed söz konusuysa 100 bg üstü 1.5 Dci lar 210-230 görüyor..

Bu mu: https://fastestlaps.com/models/dacia-duster-blue-dci-115
180km diyor son hizina...

115 beygir binek araba 230km hizi kendi gucuyle goremez @Nikkfurie...

Khaira
20 Eylül 2024, 02:21
Yazılım + downpipe'lı 1.5dci 90'lık otomatik Clio kullanıyordum, rampasına göre değişir ama İstanbul-Ankara arası 220'yle sol şeridi rahat kapatabiliyordum. 1.5 Dacia'yı muhtemelen geçer ama Clio-Megane zor bence.

hiFuries
20 Eylül 2024, 03:28
MT25'in rampada Dacia 1.5 DCI'yi geçip geçemeyeceği, rampanın uzunluğuna ve eğimine bağlı olarak değişebilir.
MT25, hafif yapısı ve güçlü hızlanması sayesinde kısa ve dik rampalarda avantaj sağlayabilir.
Ancak, uzun ve düz rampalarda Dacia'nın öne geçmesi muhtemeldir.

hasmet
20 Eylül 2024, 03:34
Yazılım + downpipe'lı 1.5dci 90'lık otomatik Clio kullanıyordum, rampasına göre değişir ama İstanbul-Ankara arası 220'yle sol şeridi rahat kapatabiliyordum. 1.5 Dacia'yı muhtemelen geçer ama Clio-Megane zor bence.

Yazılım + downpipe'la kaç beygir oluyor 1.5dci 90?

Khaira
20 Eylül 2024, 04:28
Yazılım + downpipe'la kaç beygir oluyor 1.5dci 90?

Abi kağıt üstünde 130 civarıydı, tekerde tahminimce 115-120 civarı vardı. 1.3TCe Clio’yla 120-130’a kadar kafa kafaya çok rahat gidiyorduk, 130 sonrası TCe yavaştan açmaya başlıyordu arayı. Downpipe, sonda freeflow, EGR-DPF iptali.

hasmet
20 Eylül 2024, 08:41
Bilemiyorum acikcasi. 230 beygir spor araba 230km hizi zar zor geciyor... 115 beygir arabayla 220km hiz nasil mumkun olacak? Hadi inanilmaz bir aerodinamisi olsa neyse, ama o da degil. Bir yerde bir hata var. Ya teker boyut ve basinclari farkli, ya kadran hatali, vs.

sallami
20 Eylül 2024, 08:49
Araba, mt 25, xmax, rampa 4 bilinmeyenli denklem gibi? Ama niye? mt 25 xmax veya dacia 1.5 dacia 1.3 değil mesela? Aklımda deli sorular. Niye, neden?

Nikkfurie
20 Eylül 2024, 10:26
Bu mu: https://fastestlaps.com/models/dacia-duster-blue-dci-115
180km diyor son hizina...

115 beygir binek araba 230km hizi kendi gucuyle goremez @Nikkfurie...

Bende Dusterr var 110 beygir 200 gördüm ki bu araba bir SUV aerodinamik olarak çok daha iyi otomobiller 200 u rahat geçer , bu 1,5 lt lik Renault motoru sadece pistonları değiştirilerek Mercedes in bir çok modelinde de kullanılmış performanslı vede çok dayanıklı bir üretim..

Punctum
20 Eylül 2024, 10:54
Valla enteresan forum burası...

Xmax 300 mi yoksa MT25 mi diyen soran adam, rampada Dacia 1.5 DCİ performansıyla karşılaştırma istiyor ve buna da ciddi ciddi onlarca yanıt geliyor...

Millet bunalmış azizim :)

tommygun
20 Eylül 2024, 11:39
Bende Dusterr var 110 beygir 200 gördüm ki bu araba bir SUV aerodinamik olarak çok daha iyi otomobiller 200 u rahat geçer , bu 1,5 lt lik Renault motoru sadece pistonları değiştirilerek Mercedes in bir çok modelinde de kullanılmış performanslı vede çok dayanıklı bir üretim..

Porsche duruyor mu garajda?

Nikkfurie
20 Eylül 2024, 11:43
Porsche duruyor mu garajda?

Porsche gitti 3.0 dizel Touareg geldi , Touareg gitti 1,5 Duster geldi :D arkadaşın komşusunda 97 Z3 var 1,9 motor hastayım arabanın dizaynına da 1milyon istiyor kararsızım..

Khaira
20 Eylül 2024, 15:04
Bilemiyorum acikcasi. 230 beygir spor araba 230km hizi zar zor geciyor... 115 beygir arabayla 220km hiz nasil mumkun olacak? Hadi inanilmaz bir aerodinamisi olsa neyse, ama o da degil. Bir yerde bir hata var. Ya teker boyut ve basinclari farkli, ya kadran hatali, vs.

Ağırlık farkı çok fazla hocam. 220’yle kadran fotoğrafı var, devir müsaade ediyor kesiciye girmiyor araç.
Öyle düşünürsen 3.0 245 beygir atmosferik Subaru Outback var evde, 230 anca görüyor. Subaru 1.5 ton, Clio 1.1 ton.

espresso
20 Eylül 2024, 15:50
Bende 1.5 DCI clio SW olanından var, otobanda denedim 180 gördüm ama daha fazla gaza basmadım, öyle çok rüzgar gürültüsü yapıyor, camlardan ses alıyor, motorla 180'le giderken o kadar gürültü hssetmiyorum. Motoru dışında herşeyi dandik bir araç işte bagajı büyük ailecek anca sığarız diye almıştık, habire ıvır zıvır sürekli bir şeyleri bozuluyor ama motor kısmından bir arıza yaşamadık daha. Benim vstrom ile aynı yakıyor uzun yolda.

Nikkfurie
20 Eylül 2024, 16:03
Bilemiyorum acikcasi. 230 beygir spor araba 230km hizi zar zor geciyor... 115 beygir arabayla 220km hiz nasil mumkun olacak? Hadi inanilmaz bir aerodinamisi olsa neyse, ama o da degil. Bir yerde bir hata var. Ya teker boyut ve basinclari farkli, ya kadran hatali, vs.

Yeni nesil değişken turbolu dizellerin torkları çok yüksek , bu hacimlerde 250 ila 350 n/m civarı verebiliyor bu sayede vites oranları daha uzun düzenlenebilir , buda yuksek hızlara çıkmasını sağlar , bunların 0-100 ü de 10-12 sn civarı..Amerika yüksek hacim atmosferikle takıla dursun sen gelince turbo dizel bir otomobil kirala Haşmet ;)

hasmet
20 Eylül 2024, 16:18
Amerika yüksek hacim atmosferikle takıla dursun sen gelince turbo dizel bir otomobil kirala Haşmet ;)
Olur. Sen de buraya gelirsen $5000'a bir Z3 alalım sana, hatta yanına $7500'a da bir Z4 alalım, karşılaştırırsın. :wiinkk:

Nikkfurie
20 Eylül 2024, 16:26
Olur. Sen de buraya gelirsen $5000'a bir Z3 alalım sana, hatta yanına $7500'a da bir Z4 alalım, karşılaştırırsın. :wiinkk:

Z4 u beğenmiyorum Z3 ve 90 ların Bmw dizaynları efsane ama bedava verseler yine gelmem Amerika ya , maddi durumu iyi olup Türkiye'den başka bir ülkeye gidenin bence aklından zoru vardır , böyle bir coğrafya böyle eğlenceli bir ülke varken ;)

hasmet
20 Eylül 2024, 16:48
Z4 u beğenmiyorum Z3 ve 90 ların Bmw dizaynları efsane ama bedava verseler yine gelmem Amerika ya , maddi durumu iyi olup Türkiye'den başka bir ülkeye gidenin bence aklından zoru vardır , böyle bir coğrafya böyle eğlenceli bir ülke varken ;)
Desene dünya o yüzden kıskanıyor. Bak şimdi mantıklı geldi :mrgreen:

Bu arada son hızı güç ve aerodinami belirliyor diye biliyorum, tork ve hafiflik değil. Tork ve hafiflik son hıza ulaşım süresini azaltıyor sadece.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------


Ağırlık farkı çok fazla hocam. 220’yle kadran fotoğrafı var, devir müsaade ediyor kesiciye girmiyor araç.
Öyle düşünürsen 3.0 245 beygir atmosferik Subaru Outback var evde, 230 anca görüyor. Subaru 1.5 ton, Clio 1.1 ton.
Dört çeker bayağı güç yiyordur. Bir de araç eskiyse 240hp üretmiyordur belki.

Nikkfurie
20 Eylül 2024, 17:23
Desene dünya o yüzden kıskanıyor. Bak şimdi mantıklı geldi :mrgreen:

Bu arada son hızı güç ve aerodinami belirliyor diye biliyorum, tork ve hafiflik değil. Tork ve hafiflik son hıza ulaşım süresini azaltıyor sadece....


Bende senin gibi Türkiye'den uzak kaldım 21 sene uluslar arası yük ve yolcu gemilerinde çalıştım , gitmediğim kıta yok Türkiye cografi olarak muhteşem biryer buna kim itiraz edebilir hemde 20 senenin özlemi var doya doya gezemedik memleketi , tork sayesinde vites oranları uzun tutulur buda son hızı artırır , atmosferik motorlar tork fakiri kısa oranlı dişlilerle ilerleyebiliyorlar , yüksek devir çeviremeseler çok sıkıcı hale gelirlerdi , bknz NC750..

hasmet
20 Eylül 2024, 17:51
Bende senin gibi Türkiye'den uzak kaldım 21 sene uluslar arası yük ve yolcu gemilerinde çalıştım , gitmediğim kıta yok Türkiye cografi olarak muhteşem biryer buna kim itiraz edebilir hemde 20 senenin özlemi var doya doya gezemedik memleketi , tork sayesinde vites oranları uzun tutulur buda son hızı artırır , atmosferik motorlar tork fakiri kısa oranlı dişlilerle ilerleyebiliyorlar , yüksek devir çeviremeseler çok sıkıcı hale gelirlerdi , bknz NC750..

Ben de iş icabı bayağı bir ülke gezdim ve geziyorum. Türkiye süper bir ülke. Özellikle boyutuna göre içerdiği güzellik açısından gayet zengin. Uğradığın ülkelerde ne kadar süre gemiden ayrılıp ülkenin içerisinde vakit geçirebildin bilemiyorum ama dünyada o kadar çok güzel yerler var ki. "Türkiye'den başka bir ülkeye gidenin bence aklından zoru vardır" bayağı uçuk bir laf. Türkiyedeki tüm denizlerden daha güzel denizler de var, tüm dağlardan daha güzel dağlar da var, tüm ormanlardan daha güzel ormanlar da var, ki öyle olması da gayet normal. Dünya çoook büyük bir yer.

Atmosferik benzinli motorlar, şanzımanları izin verse son hızları daha da yüksek olur aslında diyorsun, öyle mi?

Nikkfurie
20 Eylül 2024, 19:01
Dünya elbette büyük yer ben Rusya'da -40 dereceyi Sudan'da çöl sıcağınıda gördüm , dünyada insan eliyle çok güzel şekillendirilmiş şehirler var ama bana göre dört mevsimin yaşandığı nadide bir coğrafyadayız , kıymetini bilemiyoruz o ayrı konu..atmosferikleri engelleyen şanzumanları değil düşük tork değerleridir birde bunu yüksek devirlerde üretebiliyorlar , şöyle izah edersem belki daha kolay anlaşılır , aynı hacimde turbo motorun şanzımanını olduğu gibi atmosferiğe taksak o araç yerinden kıpırdayamaz , tersini yapsak turbo araç 3 hatta 4. viteste bile patinaj çekerek kalkış yapabilir..