Orijinalini görmek için tıklayınız : 1000 rr rölanti problemi
007baris
27 Haziran 2024, 01:38
merhaba arkadaşlar bir sorum olacak 2015 1000rr sp motorumda motor sıcakken debriyaj sıkıldığında rölanti bayılma yapıyor tekleme kıvamına yaklaşıyor boşa atınca birazcık daha düzeliyor bir kaç tezim var ama bilen yaşayan arkadaşlar varsa fikir verirse sevinirim teşekkürler
Motoseverrr
28 Haziran 2024, 11:38
Boştayken debriyaja bastığınızda bunu yapıyor mu? Eğer yapmıyorsa sadece viteste yapıyorsa kavrama ayarını gözden geçirmeniz sağlıklı olabilir. Normal şartlarda debriyajda sadece müşür bulunur oda motosiklet yan ayak açık değilse viteste çalışmasına yarar, eğer devresel bir problem olsaydı ya viteste hiç çalışmazdı veya debriyaja basmadan viteste marş basabilirdiniz.
ERROR88
28 Haziran 2024, 12:54
eskı motorun basına hersey gelebılır artık değiştirme zamanı coktan gelmış kabul etsen de etmesen de:pale:
Yobaaz
28 Haziran 2024, 13:55
eskı motorun basına hersey gelebılır artık değiştirme zamanı coktan gelmış kabul etsen de etmesen de:pale:
2015 model motosikletten zarar gelmez adamalar 90 modellere biniyor deli gibi yurt dışında motora bakmakla alakalı
ERROR88
28 Haziran 2024, 14:05
2015 model motosikletten zarar gelmez adamalar 90 modellere biniyor deli gibi yurt dışında motora bakmakla alakalı
racıng artı turkıye sartları ıcın gecerlı degıl bu
killingroad
28 Haziran 2024, 19:31
Böyle bir şeyden motor gömülür mü ya =)
2008'lerde crankshaft position sensor yüzünden böyle stop etmeler yaşayanlar vardı. O değildir.
Yanlış anlamadıysam, duruyorsun, debriyaj çekili, vitese atınca devir düşüyor, boşa alınca devir normale dönüyor veya normale yaklaşıyor?
Bunun tersi durumu yaşayanlar var, debriyaj müşüründen kaynaklanıyor. Ama senin anlattığın tam tersi, yine de sanki müşürden bu etki görülüyor olabilir mi? veya vitesteyken biraz daha yük oluştuğu için bunu düzenleyemiyor, rölanti kontrol valfine baktın mı?
hasmet
28 Haziran 2024, 21:46
Benim motosiklet te 2015 model ve an itibariyle tozlanmış durumda (*). Velhasıl eli mahkum değiştirmek durumundayım... Kabul etmek istemesem de başka yol görünmüyor. :queen:
(*) Tozlu olması da kullanılmadığından değil. Geçenlerde garajda tahta kesmiştim, biraz talaş gelmiş üzerine...
Yobaaz
29 Haziran 2024, 08:28
racıng artı turkıye sartları ıcın gecerlı degıl bu
2015 1000rr fireblade kullanan arkadaşım var 70.000 km de şu an.
Cyan
29 Haziran 2024, 08:57
Benim motosiklet te 2015 model ve an itibariyle tozlanmış durumda (*). Velhasıl eli mahkum değiştirmek durumundayım... Kabul etmek istemesem de başka yol görünmüyor. :queen:
(*) Tozlu olması da kullanılmadığından değil. Geçenlerde garajda tahta kesmiştim, biraz talaş gelmiş üzerine...
Gene KTM'den devam mı olacak yoksa kafada başka opsiyonlar var mı?
hasmet
29 Haziran 2024, 17:26
Gene KTM'den devam mı olacak yoksa kafada başka opsiyonlar var mı?
Yağ, filtre ve ön lastiği değiştirip 2015 Superduke ile devam. Aldıktan sonra ilk yılda ciddi sorun çıkardı. Ama sonrasında sorun yaşamadım. Yağı değiştirdikten sonra analiz ettiriyorum. Motorda aşınma sorunu vs. varsa yazıyorlar. Şimdilik durum iyi görünüyor.
killingroad
29 Haziran 2024, 20:47
Yağ, filtre ve ön lastiği değiştirip 2015 Superduke ile devam. Aldıktan sonra ilk yılda ciddi sorun çıkardı. Ama sonrasında sorun yaşamadım. Yağı değiştirdikten sonra analiz ettiriyorum. Motorda aşınma sorunu vs. varsa yazıyorlar. Şimdilik durum iyi görünüyor.
kötem börnt kemşeft enter :rendeer:
hasmet
29 Haziran 2024, 20:56
kötem börnt kemşeft enter :rendeer:
890'larda duydum o problemi, ama 2014-2015 LC8 blok fena değil gibi. Çok bir kronik sorun yazan çıkmadı forumunda.
killingroad
29 Haziran 2024, 20:59
890'larda duydum o problemi, ama 2014-2015 LC8 blok fena değil gibi. Çok bir kronik sorun yazan çıkmadı forumunda.
bloktan ziyade ekipmanlardan civcivli şeyler olabiliyor - o da avrupalı olmanın şanından bişey olmaz =)
Cyan
30 Haziran 2024, 01:22
Yağ, filtre ve ön lastiği değiştirip 2015 Superduke ile devam. Aldıktan sonra ilk yılda ciddi sorun çıkardı. Ama sonrasında sorun yaşamadım. Yağı değiştirdikten sonra analiz ettiriyorum. Motorda aşınma sorunu vs. varsa yazıyorlar. Şimdilik durum iyi görünüyor.
Önceki mesajdan ben motosiklet komple değişecek gibi bir anlam çıkarmıştım, meğer öyle değilmiş...
hasmet
30 Haziran 2024, 19:27
Önceki mesajdan ben motosiklet komple değişecek gibi bir anlam çıkarmıştım, meğer öyle değilmiş...
Yok, sarkastikti...
Arkadaş rölantide sorun var diye tüm motosikletin değişmesi tavsiyesini vermiş te... Ben de durumu abartıp tozlandığı için tüm motosikleti değiştirmem gerektiğini yazdıydım.
lordmayros
30 Haziran 2024, 21:34
Debriyaj sıkıldında şanzimandan ayrildigi icin sanziman i elemeliyiz
Rölanti dengesizligi 3 seyden olur genelde
Rölanti valfi
Hava akiş sensoru ve gaz kelebegi
Motosikle motoruda sonucta enjeksiyonlu ve 4 zamanli bu bilesenler var diye biliyorum
Önce bunlarin özel spreyleri var onlarla temizlenmeli ve denenmeli
Sonrasinda devam ediyorsa sirasiyla degisime gidilmeli
Cyan
30 Haziran 2024, 21:43
Yok, sarkastikti...
Arkadaş rölantide sorun var diye tüm motosikletin değişmesi tavsiyesini vermiş te... Ben de durumu abartıp tozlandığı için tüm motosikleti değiştirmem gerektiğini yazdıydım.
Ben öncesini iyi takip etmediğim için anlamamışım :)
Motoseverrr
30 Haziran 2024, 21:44
Debriyaj sıkıldında şanzimandan ayrildigi icin sanziman i elemeliyiz
Rölanti dengesizligi 3 seyden olur genelde
Rölanti valfi
Hava akiş sensoru ve gaz kelebegi
Motosikle motoruda sonucta enjeksiyonlu ve 4 zamanli bu bilesenler var diye biliyorum
Önce bunlarin özel spreyleri var onlarla temizlenmeli ve denenmeli
Sonrasinda devam ediyorsa sirasiyla degisime gidilmeli
Sensörsel ilerlersek hiç birini temizlemek işe yarayabilir ama sadece bir avometre ile tüm değerleri servis manuali ile kıyaslamak işide çözecektir. Rölanti motoru arızalı olursa motosiklet genelde stop etmeler yaşanır ama buda belirtilen bir arıza değil, hava akış sensörü (maf) oda arızalı veya tesisatında bir kopuluk olursa arıza lambası yakar, yine stop etmeler ve rölantide dalgalanma yapar. Tps'de belki kalibrasyon kısmı varsa oda isteyebilir oda avometre ile ayarlanıyor. Belki bu arızası olan motosikletin genel olarak emme hattı komple sökülüp bakımdan geçerse çözülme ihtimali yüksek.
Maf sensörünü temizleyeceksiniz mutlaka hassas davranın, temizlerken vücuttaki elektrik zarar vermemesi için nitril eldiven ve alkol ile temizlemenizi tavsiye ederim.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO