Orijinalini görmek için tıklayınız : SUZUKİ dünya çapındaki msporları orglardada neden YAMAHA ve HONDA'dan daha basarısız?
deardamien
15 Eylül 2006, 01:25
:bounce: SUZUKİ dünya çapındaki msporları orglardada neden YAMAHA ve HONDA'dan daha basarısız? (SON ZAMANLARDA):bounce:
enis89
15 Eylül 2006, 02:17
ilk oyu ben kullandım vatana millete hayırlı olsun:P :)
Barış Şuşut
15 Eylül 2006, 02:25
bence soru yanlış honda ve yamaha neden daha başarılı olması daha akıllıca olurdu ...
bunun cevabı bu işe ayrılan bütçelrle alakalı discoveryde geçen sene çıktı gp ye katılan motorların değeri 2,5 milyon dolar ..evet evet yanlış duymadınız fiyatı bu ve eğer bu parayı basarsanız< sizede aynı motoru üretiyolar...
motora binen pilotta çok önemli ...bir faktör tabi buda para ile ilgili
enis89
15 Eylül 2006, 02:32
bence soru yanlış honda ve yamaha neden daha başarılı olması daha akıllıca olurdu ...
bunun cevabı bu işe ayrılan bütçelrle alakalı discoveryde geçen sene çıktı gp ye katılan motorların değeri 2,5 milyon dolar ..evet evet yanlış duymadınız fiyatı bu ve eğer bu parayı basarsanız< sizede aynı motoru üretiyolar...
motora binen pilotta çok önemli ...bir faktör tabi buda para ile ilgili
evet BBRR abicim aynen katılıyom sana pilot ta motor kadar önemlidir valla:cat:
deardamien
15 Eylül 2006, 02:36
ben suzuki merkezli sormak istediğimden öle sordum. ilgilendiiniz için tesekkürler:)
ylmzzz
15 Eylül 2006, 03:08
suzukinin trafikteki versiyonları çok süper. hatta gsx750r yılın en iyi super sportu seçilmişti dünyaca ünlü bir dergide. fakat yarış teknolojisinde pilotaj farkının da etkisiyle honda ve yamahadan geride kalmış.
deardamien
19 Eylül 2006, 23:59
yokmu başka görüsü olan geeel topic'e geeel:)
mete_han
20 Eylül 2006, 00:17
Barış Abi moto GP sini yiyim...Bu Suzuki TR varya bu Suzuki TR...geçen mail attım...neler yazdım...neler...satış stratejilerinden tut...ya bu işi adam gibi yapın ya sadece gidin arabanızı satın dedim...Abi ses seda çıkmadı...Ya biraz samimiyet olsaydı değil maile cevap yazmak beni mahkemeye verirlerdi bu kadar yazdığım şeylerden sonra... ama nafile...izin verirsen bu mailin aynısını veya biraz hafifleterek buraya yarın aktarsam topik açarsam ne dersin abi...müsade varmı...zehirimi akıtayım artık konu açılmışken...şu an misafirim arkadaşta...yarın okimi, reis...edit kilit yok ama...direkt hakaret küfür olmayacak tabiki ama basiretsizliğin acizliğinde bir sınırı olsa gerek...
Marka tercihleri ülkeye ve motorun kullanım amacına göre değişiyor. Örneğin Türkiye'de insanlar 1000cc kategorisindeki en hızlı motorun Suzuki GSX-R1000 olduğuna inansalar da, yurtdışında gerçekleşen SBK yarışlarında Honda'nın açık ara birinci olduğunu görürsünüz. MotoGP'de de aynı şekilde Honda Repsol takımı en başarılı takımdır. Yurtdışında Stunting olayında da daha çok tercih edilen marka Suzuki genelde. Markaların başarısı, genelde o işe verdikleri önemle daha çok gündeme geliyor. Kimde para varsa o teknolojiyi daha iyi kullanıyor, kendini daha çok gösteriyor, teknolojiyi daha ucuza üretebildiği için daha ucuza daha çok satıyor...
@mete_han
Barış Abi moto GP sini yiyim...Bu Suzuki TR varya bu Suzuki TR...geçen mail attım...neler yazdım...neler...satış stratejilerinden tut...
Mete'cim Suzuki Türkiye diye bir kurum yok Türkiye'de. Bildiğim kadarıyla markasının arkasında duran tek marka Honda. Yani diğer markalar distribütör yöntemiyle çalışıyor. Suzuki-Korlas, Kawasaki-Z-Moto gibi... Honda Türkiye tek başına Türkiye'de bulunuyor. Sen maili kime yolladın anlamadım?
mete_han
20 Eylül 2006, 00:37
http://www.suzuki.com.tr/index.asp?anamenu=1&menu=5
buraya attım abi...yani distrübütör değilde Japonya merkezli olduklarındanmı Motor satış stratejileri yok ve/veya belli hacimlerde belli gruplara hitap eder...Yani Küçük hacimli bir Suzuki alamayacak olmam kimin suçu şimdi...Suzuki.jp de gördüğüm modelleri Türkiyede bulamayışımın hesabını kime sormalıyız...Bu masa başındakiler çözüm üretemezlermi...
Khutuck
20 Eylül 2006, 01:00
bence soru yanlış honda ve yamaha neden daha başarılı olması daha akıllıca olurdu ...
bunun cevabı bu işe ayrılan bütçelrle alakalı discoveryde geçen sene çıktı gp ye katılan motorların değeri 2,5 milyon dolar ..evet evet yanlış duymadınız fiyatı bu ve eğer bu parayı basarsanız< sizede aynı motoru üretiyolar...
motora binen pilotta çok önemli ...bir faktör tabi buda para ile ilgili
Dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden Toyota Formula 1'e 500 milyon Dolar bütçe ayırdı, ama daha doğru düzgün kürsüye bile çıkamadılar. Ama 200 milyon dolar bütçeli Renault şampiyon oldu.
İlk zamanlarında yol otomobillerini yarış araçlarının masraflarını çıkartmak için üreten Ferrari 20 yıl F1'de varlık gösteremedi, sonra üst üste 6 yıl takımlar şampiyonu oldu.
Schumacher ilk şampiyonluğunu kazandığında F1'in en çok kazanan pilotları arasında ilk onda değildi.
Şampiyonluk sadece paraya bakmıyor. İyi bir araç-pilot kombinasyonu olması gerekli, iyi takım emirleri olması gerekli, takımın "takım" olması önemli. Tüm şartlar en iyi olmadıkça şampiyon olmak zor. F1'in en çok kazanan iki takımı Ferrari ve McLaren dünyanın en büyük üreticileri değil, ama yarışmayı iyi biliyorlar. Önemli olan "sadece para" değil, doğru takım olabilmek. Geçen yıl Fenerbahçe de bu yüzden şampiyon olamadı işte :P
İHTİYAR
20 Eylül 2006, 01:02
Şu otomotiv işini şu anda en iyi beceren doğuş grubudur bence,satış grafikleri,satış sonrası hizmetler,yaygın servis,işini takip eden personeli vb.
Herkes honda diyor lakin yamaha & beldeyama daha fazla satış ve servis ağına sahip arkasında koç var.
Kawasaki mi o da ne ki?
suzuki dış kapının mandalı.
paranoyaks
20 Eylül 2006, 12:12
Şampiyonluk sadece paraya bakmıyor. İyi bir araç-pilot kombinasyonu olması gerekli, iyi takım emirleri olması gerekli, takımın "takım" olması önemli. Tüm şartlar en iyi olmadıkça şampiyon olmak zor. F1'in en çok kazanan iki takımı Ferrari ve McLaren dünyanın en büyük üreticileri değil, ama yarışmayı iyi biliyorlar. Önemli olan "sadece para" değil, doğru takım olabilmek. Geçen yıl Fenerbahçe de bu yüzden şampiyon olamadı işte :P
Kardeşim bu sözlerini destekliyorum çok haklısın tabi fenerbahçe konusunda :)
bencede suzikideki eksiklik bu takım değiller.:farao:
Makine
20 Eylül 2006, 12:52
Geçen hafta yapılan Avrupa Endurance yarışların Suzuki 1. almıştı. Bu haftasonu yapılan Moto GP'de de Suzuki 2. sıradaydı. Bence çok ta başarısız değiller. Ama Honda aradan sıyrılan bir takım. BBRR'ın da dediği gibi olay bütçe ile çok alakalı. Motor geliştirilirken korkunç bir AR-GE yatırımı gerekiyor. bunu da geçtik iyi bir pilot çok önemli. Tüm bunlar = para
Görüşmek üzere.
foglamp51
20 Eylül 2006, 18:31
abicim motorlarda isim var güç yok yarışan adamdada iş yok yaw..bence yamaha valentino rossi derim...
YAMAHA____________________VALENTİNO ROSSİ..
zeda3000
20 Eylül 2006, 18:55
Bu tip butceler cok gorecelidir. Bir firma o butceyi yarislardaki kiyafete harcar digeri yeni tip fren sisteminin gelistirilmesine. Bazi firmalar icin yarislar pek onemli degildir. Ornegin Italyanlarin Vector otomobil firmasi vardir. Yol tipi spor araba uraten bu firma yarislara bir kez bile katilmaz .Ama dunyanin zenginleri icin araba uretir.
deardamien
27 Eylül 2006, 20:34
ülkemizde yapılan drag yarışlarındada genelde kullanılan marka suzuki... Yanlışmıyım??
@deardamien
ülkemizde yapılan drag yarışlarındada genelde kullanılan marka suzuki... Yanlışmıyım??
Ülkemizdeki drag yarışlarında kullanılan motorlar aslında drag için özel olarak modifiye edilmiş makinalar değil. Egsoz değiştirip birkaç ufak tefek değişiklik yapan drag yarışına katılıyor. Yurtdışındaki drag motorlarını incelerseniz bizimkilerle alakası yok. Benim arkadaşım 2003 senesinde drag yarışlarında Türkiye 2.si oldu ve Suzuki kullanmıyordu, Yamaha kullanıyordu. Marka tercihleri ülkeden ülkeye değişiyor. Ama dünya genelinde tercih sıralaması şu şekilde : Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki.
aytskal
28 Eylül 2006, 15:31
Bu tip yüksek teknoloji gerektiren organizasyonlarda WRC(Dünya Ralli Şamp.)Moto Gp yada F 1...Arkada araçların dışında çok büyük ekipler var teknisyenden mühendise uçakları ayarlayan seyahati organize eden kişilerden yemek servislerine dek...Bu ekipler özellikle teknik ekipler çok önemli bunu yabancı bir kanalda izlemiştim WRC de yatırılan para ne kadar büyükse makine yada araç o kadar çok geliştirilebiliyor o denli vakit ve insan beyin gücü harcanıp daha kaliteli insan yeteneğine ulaşılabiliyor en önemliside tecrübe ve aracın altyapısı geliştirilebilirliği Ford bu konuda çok sıkıntı çekmişti unutulmamalı araçları kullanan pilotlar kadar onları geliştiren hızlandıran yada dayanıklı hale getiren teknik ekipte çok önemli işte F 1 dan bir örnek geçen sene Ferrari çok iyi değildi Dünyanın en iyi pilotu kabul edilen Scumi bile çok yetmedi şampiyon olamadılar bunlarda BRİDGESTONE lastiklerinde büyük payı var deniyor...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO