PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : SUZUKİ dünya çapındaki msporları orglardada neden YAMAHA ve HONDA'dan daha basarısız?



deardamien
15 Eylül 2006, 01:25
:bounce: SUZUKİ dünya çapındaki msporları orglardada neden YAMAHA ve HONDA'dan daha basarısız? (SON ZAMANLARDA):bounce:

enis89
15 Eylül 2006, 02:17
ilk oyu ben kullandım vatana millete hayırlı olsun:P :)

Barış Şuşut
15 Eylül 2006, 02:25
bence soru yanlış honda ve yamaha neden daha başarılı olması daha akıllıca olurdu ...
bunun cevabı bu işe ayrılan b&#252;t&#231;elrle alakalı discoveryde ge&#231;en sene &#231;ıktı gp ye katılan motorların değeri 2,5 milyon dolar ..evet evet yanlış duymadınız fiyatı bu ve eğer bu parayı basarsanız< sizede aynı motoru &#252;retiyolar...

motora binen pilotta &#231;ok &#246;nemli ...bir fakt&#246;r tabi buda para ile ilgili

enis89
15 Eylül 2006, 02:32
bence soru yanlış honda ve yamaha neden daha başarılı olması daha akıllıca olurdu ...
bunun cevabı bu işe ayrılan bütçelrle alakalı discoveryde geçen sene çıktı gp ye katılan motorların değeri 2,5 milyon dolar ..evet evet yanlış duymadınız fiyatı bu ve eğer bu parayı basarsanız< sizede aynı motoru üretiyolar...

motora binen pilotta çok önemli ...bir faktör tabi buda para ile ilgili

evet BBRR abicim aynen katılıyom sana pilot ta motor kadar önemlidir valla:cat:

deardamien
15 Eylül 2006, 02:36
ben suzuki merkezli sormak istediğimden &#246;le sordum. ilgilendiiniz i&#231;in tesekk&#252;rler:)

ylmzzz
15 Eylül 2006, 03:08
suzukinin trafikteki versiyonları &#231;ok s&#252;per. hatta gsx750r yılın en iyi super sportu se&#231;ilmişti d&#252;nyaca &#252;nl&#252; bir dergide. fakat yarış teknolojisinde pilotaj farkının da etkisiyle honda ve yamahadan geride kalmış.

deardamien
19 Eylül 2006, 23:59
yokmu başka g&#246;r&#252;s&#252; olan geeel topic'e geeel:)

mete_han
20 Eylül 2006, 00:17
Barış Abi moto GP sini yiyim...Bu Suzuki TR varya bu Suzuki TR...ge&#231;en mail attım...neler yazdım...neler...satış stratejilerinden tut...ya bu işi adam gibi yapın ya sadece gidin arabanızı satın dedim...Abi ses seda &#231;ıkmadı...Ya biraz samimiyet olsaydı değil maile cevap yazmak beni mahkemeye verirlerdi bu kadar yazdığım şeylerden sonra... ama nafile...izin verirsen bu mailin aynısını veya biraz hafifleterek buraya yarın aktarsam topik a&#231;arsam ne dersin abi...m&#252;sade varmı...zehirimi akıtayım artık konu a&#231;ılmışken...şu an misafirim arkadaşta...yarın okimi, reis...edit kilit yok ama...direkt hakaret k&#252;f&#252;r olmayacak tabiki ama basiretsizliğin acizliğinde bir sınırı olsa gerek...

boy
20 Eylül 2006, 00:25
Marka tercihleri &#252;lkeye ve motorun kullanım amacına g&#246;re değişiyor. &#214;rneğin T&#252;rkiye'de insanlar 1000cc kategorisindeki en hızlı motorun Suzuki GSX-R1000 olduğuna inansalar da, yurtdışında ger&#231;ekleşen SBK yarışlarında Honda'nın a&#231;ık ara birinci olduğunu g&#246;r&#252;rs&#252;n&#252;z. MotoGP'de de aynı şekilde Honda Repsol takımı en başarılı takımdır. Yurtdışında Stunting olayında da daha &#231;ok tercih edilen marka Suzuki genelde. Markaların başarısı, genelde o işe verdikleri &#246;nemle daha &#231;ok g&#252;ndeme geliyor. Kimde para varsa o teknolojiyi daha iyi kullanıyor, kendini daha &#231;ok g&#246;steriyor, teknolojiyi daha ucuza &#252;retebildiği i&#231;in daha ucuza daha &#231;ok satıyor...

@mete_han

Barış Abi moto GP sini yiyim...Bu Suzuki TR varya bu Suzuki TR...ge&#231;en mail attım...neler yazdım...neler...satış stratejilerinden tut...
Mete'cim Suzuki T&#252;rkiye diye bir kurum yok T&#252;rkiye'de. Bildiğim kadarıyla markasının arkasında duran tek marka Honda. Yani diğer markalar distrib&#252;t&#246;r y&#246;ntemiyle &#231;alışıyor. Suzuki-Korlas, Kawasaki-Z-Moto gibi... Honda T&#252;rkiye tek başına T&#252;rkiye'de bulunuyor. Sen maili kime yolladın anlamadım?

mete_han
20 Eylül 2006, 00:37
http://www.suzuki.com.tr/index.asp?anamenu=1&menu=5


buraya attım abi...yani distr&#252;b&#252;t&#246;r değilde Japonya merkezli olduklarındanmı Motor satış stratejileri yok ve/veya belli hacimlerde belli gruplara hitap eder...Yani K&#252;&#231;&#252;k hacimli bir Suzuki alamayacak olmam kimin su&#231;u şimdi...Suzuki.jp de g&#246;rd&#252;ğ&#252;m modelleri T&#252;rkiyede bulamayışımın hesabını kime sormalıyız...Bu masa başındakiler &#231;&#246;z&#252;m &#252;retemezlermi...

Khutuck
20 Eylül 2006, 01:00
bence soru yanlış honda ve yamaha neden daha başarılı olması daha akıllıca olurdu ...
bunun cevabı bu işe ayrılan b&#252;t&#231;elrle alakalı discoveryde ge&#231;en sene &#231;ıktı gp ye katılan motorların değeri 2,5 milyon dolar ..evet evet yanlış duymadınız fiyatı bu ve eğer bu parayı basarsanız< sizede aynı motoru &#252;retiyolar...

motora binen pilotta &#231;ok &#246;nemli ...bir fakt&#246;r tabi buda para ile ilgili

D&#252;nyanın en b&#252;y&#252;k otomobil &#252;reticilerinden Toyota Formula 1'e 500 milyon Dolar b&#252;t&#231;e ayırdı, ama daha doğru d&#252;zg&#252;n k&#252;rs&#252;ye bile &#231;ıkamadılar. Ama 200 milyon dolar b&#252;t&#231;eli Renault şampiyon oldu.

İlk zamanlarında yol otomobillerini yarış ara&#231;larının masraflarını &#231;ıkartmak i&#231;in &#252;reten Ferrari 20 yıl F1'de varlık g&#246;steremedi, sonra &#252;st &#252;ste 6 yıl takımlar şampiyonu oldu.

Schumacher ilk şampiyonluğunu kazandığında F1'in en &#231;ok kazanan pilotları arasında ilk onda değildi.

Şampiyonluk sadece paraya bakmıyor. İyi bir ara&#231;-pilot kombinasyonu olması gerekli, iyi takım emirleri olması gerekli, takımın "takım" olması &#246;nemli. T&#252;m şartlar en iyi olmadık&#231;a şampiyon olmak zor. F1'in en &#231;ok kazanan iki takımı Ferrari ve McLaren d&#252;nyanın en b&#252;y&#252;k &#252;reticileri değil, ama yarışmayı iyi biliyorlar. &#214;nemli olan "sadece para" değil, doğru takım olabilmek. Ge&#231;en yıl Fenerbah&#231;e de bu y&#252;zden şampiyon olamadı işte :P

İHTİYAR
20 Eylül 2006, 01:02
Şu otomotiv işini şu anda en iyi beceren doğuş grubudur bence,satış grafikleri,satış sonrası hizmetler,yaygın servis,işini takip eden personeli vb.

Herkes honda diyor lakin yamaha & beldeyama daha fazla satış ve servis ağına sahip arkasında ko&#231; var.
Kawasaki mi o da ne ki?
suzuki dış kapının mandalı.

paranoyaks
20 Eylül 2006, 12:12
Şampiyonluk sadece paraya bakmıyor. İyi bir araç-pilot kombinasyonu olması gerekli, iyi takım emirleri olması gerekli, takımın "takım" olması önemli. Tüm şartlar en iyi olmadıkça şampiyon olmak zor. F1'in en çok kazanan iki takımı Ferrari ve McLaren dünyanın en büyük üreticileri değil, ama yarışmayı iyi biliyorlar. Önemli olan "sadece para" değil, doğru takım olabilmek. Geçen yıl Fenerbahçe de bu yüzden şampiyon olamadı işte :P
Kardeşim bu sözlerini destekliyorum çok haklısın tabi fenerbahçe konusunda :)
bencede suzikideki eksiklik bu takım değiller.:farao:

Makine
20 Eylül 2006, 12:52
Ge&#231;en hafta yapılan Avrupa Endurance yarışların Suzuki 1. almıştı. Bu haftasonu yapılan Moto GP'de de Suzuki 2. sıradaydı. Bence &#231;ok ta başarısız değiller. Ama Honda aradan sıyrılan bir takım. BBRR'ın da dediği gibi olay b&#252;t&#231;e ile &#231;ok alakalı. Motor geliştirilirken korkun&#231; bir AR-GE yatırımı gerekiyor. bunu da ge&#231;tik iyi bir pilot &#231;ok &#246;nemli. T&#252;m bunlar = para

G&#246;r&#252;şmek &#252;zere.

foglamp51
20 Eylül 2006, 18:31
abicim motorlarda isim var güç yok yarışan adamdada iş yok yaw..bence yamaha valentino rossi derim...









YAMAHA____________________VALENTİNO ROSSİ..

zeda3000
20 Eylül 2006, 18:55
Bu tip butceler cok gorecelidir. Bir firma o butceyi yarislardaki kiyafete harcar digeri yeni tip fren sisteminin gelistirilmesine. Bazi firmalar icin yarislar pek onemli degildir. Ornegin Italyanlarin Vector otomobil firmasi vardir. Yol tipi spor araba uraten bu firma yarislara bir kez bile katilmaz .Ama dunyanin zenginleri icin araba uretir.

deardamien
27 Eylül 2006, 20:34
&#252;lkemizde yapılan drag yarışlarındada genelde kullanılan marka suzuki... Yanlışmıyım??

boy
28 Eylül 2006, 02:04
@deardamien

&#252;lkemizde yapılan drag yarışlarındada genelde kullanılan marka suzuki... Yanlışmıyım??
&#220;lkemizdeki drag yarışlarında kullanılan motorlar aslında drag i&#231;in &#246;zel olarak modifiye edilmiş makinalar değil. Egsoz değiştirip birka&#231; ufak tefek değişiklik yapan drag yarışına katılıyor. Yurtdışındaki drag motorlarını incelerseniz bizimkilerle alakası yok. Benim arkadaşım 2003 senesinde drag yarışlarında T&#252;rkiye 2.si oldu ve Suzuki kullanmıyordu, Yamaha kullanıyordu. Marka tercihleri &#252;lkeden &#252;lkeye değişiyor. Ama d&#252;nya genelinde tercih sıralaması şu şekilde : Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki.

aytskal
28 Eylül 2006, 15:31
Bu tip y&#252;ksek teknoloji gerektiren organizasyonlarda WRC(D&#252;nya Ralli Şamp.)Moto Gp yada F 1...Arkada ara&#231;ların dışında &#231;ok b&#252;y&#252;k ekipler var teknisyenden m&#252;hendise u&#231;akları ayarlayan seyahati organize eden kişilerden yemek servislerine dek...Bu ekipler &#246;zellikle teknik ekipler &#231;ok &#246;nemli bunu yabancı bir kanalda izlemiştim WRC de yatırılan para ne kadar b&#252;y&#252;kse makine yada ara&#231; o kadar &#231;ok geliştirilebiliyor o denli vakit ve insan beyin g&#252;c&#252; harcanıp daha kaliteli insan yeteneğine ulaşılabiliyor en &#246;nemliside tecr&#252;be ve aracın altyapısı geliştirilebilirliği Ford bu konuda &#231;ok sıkıntı &#231;ekmişti unutulmamalı ara&#231;ları kullanan pilotlar kadar onları geliştiren hızlandıran yada dayanıklı hale getiren teknik ekipte &#231;ok &#246;nemli işte F 1 dan bir &#246;rnek ge&#231;en sene Ferrari &#231;ok iyi değildi D&#252;nyanın en iyi pilotu kabul edilen Scumi bile &#231;ok yetmedi şampiyon olamadılar bunlarda BRİDGESTONE lastiklerinde b&#252;y&#252;k payı var deniyor...