Orijinalini görmek için tıklayınız : Düşük Bütçeli Cruiser Tavsiyesi
EmirinKedisi
21 Mart 2024, 23:12
Öncelikle selamlar, şu an kullandığımım motorum Drift L bu motorla yaklaşık 7 ay 5k km tecrübe edindim bundan öncesin de ise 100lük cup kullanıyordum onunla da 3 yılda 10k tecrübe yapmıştım (Bana motor açıp toplamayı öğretmişti :))
Bunları söyledikten sonra konuma geliyorum, bir süredir cruiser modeller ilgimi çekiyor ancak ne yapsam çok kararsız kaldım. Bütçem sadece 100k zorlarsam 110 imkanı yok üstüne çıkamıyorum. Bu bütçe bandında bana tavsiye edebileceğiniz hangi motorlar var.
Az buçuk motordan anlarım elimde anahtar tutar, çevremde de çok usta var. Bu sebeple parça sıkıntısı dışında bir korkum pek yok.
Motordan beklediğim temel şey de bu aslında, parça bulabilmek ve tabii ki bunun yanında heybetli görüntü. Güç kısmını çok umursamıyorum çünkü zaten güçlü bir makinden inmedim, aradığım heybetli bir duruş ve göründüğü kadar heybetli gelen bir ses.
Bu piyasa da bana neler önerebilirsiniz cruiser olmazsa mecbur rn180 yada rs200' e yöneleceğim. Tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
Motoseverrr
22 Mart 2024, 00:34
Maalesef bu bütçeye cruiser motosiklet bulamazsınız, alacağınız motosiklet cruiser görünümlü commuter motosikletlerdir. Daha modern görünümlü ve techizatlı motosiklet almak çok daha mantıklı olacaktır.
Tamirat yapmayı seviyorsanız eski model Virago 535 ya da 250 alınabilir. Yedek parçaların bulmak kolaydır, özellikle 250cc olanının parçası bol bulunur.
arndiol
22 Mart 2024, 08:06
virago 250'ler 130, 535'ler 170den başlıyor. onlarda 1992 model falan ne yazık ki.
Düşük bütçeli cruiser önerisi fazlaca aldım forumdan ve arkadaşlardan şöyle acıklayayım.
2006 model civarı Kanuni Tiger, MCT, QM250 vs. bunlar çin motor. parçalarını kısmen bulursun ama elin alet tutması lazım arıza verir.
Enjeksiyonluyu almamak şartıyla yine 2006-2007 Gv250 alabilirsin; saglam motordur. Bakımları ve kullanımı güzel olmus ise kolay kolay arıza vermez; verirse de parça bulamazsın ya da zor bulursun. bulursan da ustalar L silindir vs. oldugu ve gıcık bir montajı oldugu için ugrasmaz. zaten usta zor bulursun (istanbulda var sanırım direk severek yapan 1-2 usta)
Benim şahsi fikrim bulabilirsen Daelim Daystar 250'dir. hem daha modern hem de kore malı. ha parça ve usta sıkıntısı var mı var. ama cruiser ve düşük bütçe dediğin zaman bu 2 sıkıntıdan birisi mutlaka oluyor.
Regal Raptor 250 vs. var bunların parçasını bir şekilde buluyorsun, düz aletler oldugu ıcın usta da buluyorsun ama sanırım 10 motordan 6'sı şanzıman problemi yapıyor. Herkes şikayetci. Görünüş desen üf. zaten tasarımlarını özel yaptırmış firma.
EmirinKedisi
26 Mart 2024, 00:14
Şuan MCT' lere bile bakıyorum, çok kararsız kalıyorum baktığım her model 2010 altı oluyor işçilik yada usta bakımından hiç bir korkum yok İstanbul' da yaşıyorum her yerde yıllardır tanıdığım ustalarım var. Beni kara düşüncelere sokan konu genel olarak yedek parça sıkıntısı 2005 model motorun parçası bulunabilir gelmiyor. Bir de sizce bu tarz düşük devir çeviren, apaçilik yapılamayan motorlarda maksimum km kaç olmalı 20-30 binler iyi midir?
Motoru orjinal dahi alsam custom yaparım diye düşünüyorum şuan ki driftimi bile özelleştirmeye çalıştım, alacağım motorun buna elverişli olması da ayrı bir kriter.
Ne alırsam alayım üstüne yaklaşık 10-15 bin TL kenara ayıracağım hazır hale getirmek için. Bilgisi olan arkadaşlara bir sorum daha olacak elbette bu motoru sonsuza kadar kullanmayacağım satmak istediğimde en hızlı hangilerini elden çıkarabilirim, şuana kadar baktığım kadarıyla en hızlı ve kalabalık piyasa daytonalarda.
maximusti,
26 Mart 2024, 14:38
bence bütçe toparlayana kadar drift l ye devam et, bütçen dahilinde vasat motor almaktansa bütçen müsait olunca ortalama bir motor al.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO