Orijinalini görmek için tıklayınız : 250cc racing önerisi!
flagellium0
05 Şubat 2024, 00:09
merhaba iyi forumlar. şuanda aktif olarak ns200 kullanıyorum. bir üst seviyeye geçmek istiyorum. bütçem pulsarımı sattığımda maksimum 160 bin olacak şekilde sizlerden racing motosiklet önerisi bekliyorum. aklımdaki modeller 250sr, rks r250, cbr250r,r25 bunların arasında sorun çıkartmayan parçasına kolaylıkla ulaşabileceğim motosikletler hangileri ? varsa sizlerin de tavsiyelerinizi bekliyorum.
Nikkfurie
05 Şubat 2024, 00:46
Merhaba , bütçe Honda ve Yamaha ya denkleşiyorsa diğerlerini ele bence , CF , Bajaj , Voge gibi markalarda da güzel motorlar var ama yedek parça , servis , ikinci el olayları Bajaj hariç tam oturmadı sanırsam , ben Dominar 400 e yürürdüm , MT25 kullandım alt devirde üst devirde her türlü güzel uzuyor ama yinede Domi 400 alırdım oturuşu falan daha dik daha konforlu gelmişti , birde yürüsün diye asılınca MT25 hoop 5 litreleri görüyordu , bugün gençler için R25 tapınılacak bir motor olmuş durumda , bundan 15 sene önce üniversiteli hatta liseli gençlerde bile 600 lük dört silindirler vardı yerini malum sebeplerden R25 aldı..bir tavsiyede bildiğin markadan sıfır motorla devam etmek istersen yeni Pulsar N250 olabilir , 250 lik Dominar'dan daha seri diyorlardı ben kullanmadım , görüntüsüde MT25 replikası yakışıklı bir motor..
flagellium0
05 Şubat 2024, 01:59
honda konusunda bir tecrübeniz var mı ? şuan ortalama 130 bin civarında bütçem var. hondaların 2017 ve sonrasında blok kapaklarının bronz olması dikkatimi çekti. kranktan dolayı problemli olan serinin sorunsuz hali midir acaba?
xtrafrozen
05 Şubat 2024, 03:58
Ben tasarım olarak Turuncu Mavi 250 SR ı cok begeniyorum ama servis, parca zırt vırt işlerini bilemem. Abs li hasarsız R25 i o fiyat bandında bulman zor gibi bence, bulsan da milyon km yapmıs olacak. Dert degil abi dersen bas gec dusunme baska motosiklet. CBR 250 yi artık dusunme, tarihe gömüldü. RS 200 dusunebilirsin ?
Bu bencesi, farklı fikirler de olacaktır.
RC390. Bunun altı "bir üst seviye" sayılmaz, harcanan paraya değmez. RC390 safkan bir super sport. Diğerleri -mış gibi; amaç görüntü ise işe yararlar tabi - o durumda R25 alacaksınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:11 ----------
Bence motor yükseltmek yerine sürüş yükseltmeyi deneyebilirsiniz; İstanbul'da iseniz Darlık Teke, Hacıllı, Uçmakdere gibi yerlerde çalışa çalışa RS200'le bile inanılmaz keyif alabilirsiniz.
motomad
05 Şubat 2024, 08:48
ns200 den sonra güç,tork sürüş deneyimi olarak r25 ve rc390 harici diger yazdıkların ns200 le aynı kalır.
alternatif rc250 var artık üretilmiyor.32 beygir,36 beygirlik r25 ve 44 beygirlik rc390 arasında kalıyor.
ancak yıl 2016 kmlerı 50k civarı.muhtemelen bloga işçilikle 30k,lastik zincir dişli vs 10k harcarsın.
110 a alsan sana maliyeti 150k olur.190bin civarı rc390 lar var temiz
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-390-rc-2020-2021-cikisli-1151547308/detay
fb__ömer
05 Şubat 2024, 09:20
Bütçeyi hafif esnetip bence olabildiğince orjinal kalmış 2017 2018 r25 bakılabilir.
killingroad
05 Şubat 2024, 10:48
2021-2022 250'lik Honda bloklarında da yağ kaçağı nedeniyle recall var ama Honda Türkiye yok gibi davranıyor yine.. =)
CBR250 alırsan uğraşacağını bilerek al.
Saydığın şeyleri sana verecek motor R25, ama gerek var mı o kadar para vermeye orası da senin bileceğin iş artık. RS200 bakabilirsin mesela?
Ben şimdi "neden supersport bakıyorsun" diye soracağım ama iş sonra çok uzacayak =) Ama bu soruya yanıt vermeden de kendin için doğru olan motoru bulman pek mümkün değil.
RC390 da bu arada harbici supersporttur, yani oldukça zulümdür sürüşü =)
Loveless
05 Şubat 2024, 13:05
250cc Supersport olmaz kıyafet giydirilmiş commuter olur. Zaten dediğiniz diğer motorlar da sizin ns200 gibi 24 25 27 beygir civarı. Hepsinin gitçeği aynı boşa eğilmeye ne gerek var. Ns200den sonra anca r25, rc290 ya da cbr 500r bir üst seviye olabilir.
ERROR88
05 Şubat 2024, 13:46
cbr 500 ,işini görür 250 cc racıng değil bencede 200 cc den 250 cc ye gecmez saçma olur cbr 500 mantıklı 200 bandında bulunabılır sanırım onlarda en azından altında biraz güçlü bişi olur rezıl etmez kımseye seni yolda
Nikkfurie
05 Şubat 2024, 13:56
honda konusunda bir tecrübeniz var mı ? şuan ortalama 130 bin civarında bütçem var. hondaların 2017 ve sonrasında blok kapaklarının bronz olması dikkatimi çekti. kranktan dolayı problemli olan serinin sorunsuz hali midir acaba?
Bahsettiğin silindir kapağı olmalı , Avrupa , Japon , Çin hepsinde alüminyum karışımıdır , bronz silindir kapağı olmaz , Honda sorunsuz imajı var ama o da son yıllarda Çin , Taiwan vs markalarla fiyat rekabetine girdi ve daha yalın üretimler yapıyor , yukarda Killingroad yazmış 250 cc Hondalarda yag kaçağı kronik diyor , geçmişte de krank kırma mevzusunu çokça duyduk ama yinede Türkiye'de yedek parça , servis , ikinci el konularında Honda rakipsiz , bu nedenle tavsiye verirken Honda yı birinci sıraya koyuyoruz ama motorların sıfır sıkıntı olduğu anlamına gelmiyor , R25 de aynı şekilde popüler motor amma velakin satın alanların %90 nı 2-3 senede canını çıkarıyor , %10 luk sağlamına denk gelmek artık şansa kalmış..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
cbr 500 ,işini görür 250 cc racıng değil bencede 200 cc den 250 cc ye gecmez saçma olur cbr 500 mantıklı 200 bandında bulunabılır sanırım onlarda en azından altında biraz güçlü bişi olur rezıl etmez kımseye seni yolda
Aynı sebeple yukarda Dominar 400 ü önerdim , hem cc yükselecek hemde Bajaj gibi bildiği bir markadan devam edecek , f/p olarakda gayet iyi bir yerde Dominar 400
John Gotti
05 Şubat 2024, 14:00
Şahsen ben racing modellerde tanıdık bilindik motor ve kullanıcı olmadığı sürece almayı düşünmem. Malesef özellikle düşük cc ve erişimi kolay olan racing motorların gördüğü işkenceler sonrasında bir gözü toprağa bakıyor. Ne marka olursa olsun alırken iyice incele araştır düşün derim.
maximusti,
05 Şubat 2024, 16:27
alacağın en kötü KTM rc390 olsun derim, 200cc den 250cc ss e geçmek bana da çok caiz gelmedi.
killingroad
05 Şubat 2024, 16:43
1. Supersport nedir
2. Neden alınır
Motoseverrr
06 Şubat 2024, 22:47
Bence motor yükseltmek yerine sürüş yükseltmeyi deneyebilirsiniz; İstanbul'da iseniz Darlık Teke, Hacıllı, Uçmakdere gibi yerlerde çalışa çalışa RS200'le bile inanılmaz keyif alabilirsiniz.
Bu o kadar doğru ki anlatamam, motosikletim ile güzel asfaltta lastiklerim ısındıktan sonra (Anlas Tournee Sport) virajlı yollarda çok güzel virajlar alıyorum. O geçtiğim yolları bir Panigale ile geçsem kim bilir ne zevk alırım :). Bu arada Rs200 ile Ns200 arasında bir oturuş farkı yoktu Rs bildiğimiz karenajlı Ns, bu yeni çıkan Ns200UG modeli ters amortisörlerle ve daha büyük ön frenle gelmesi daha iyi olacaktır Rs'den.
ozgurofly
07 Şubat 2024, 09:28
250'lik racing model bana hep saçma gelmiştir. Modifiyeli gitmeyen araçlar gibi olduğunu düşünüyorum. NS 200 RKS'den ve 250 sr'den daha kaliteli motor (görsel olarak daha kötü). R25 alacak bütçen varsa tüm söylediklerimi unutup düşünmeden al.
mr10ur
08 Şubat 2024, 13:22
2016 17 Gibi 3 5 kişinin elinden çıkıp neye uğradığını şaşıran r25 almaktansa gidip rs200 gidip bütçeni arttırınca sıfırını almanı tavsiye ederim. Altın elbiseli adamın tek teker gösterdiği videoyu izlersen orada motora nelere mal olduğunu da aktarıyordu rahmetli böylece o motorların duruşu sağlam olsa da zülme uğradıklarını herbirimiz biliyoruz. 130K Bütçeyle gidip rs200 alırdım ben olsam. Ha sen 60 kredi çeker ben yat yatmış çamura batmış 15 model r25 alırım dersen de takdir senindir. Ben diğer türlü yaptım ve şu an para biriktirip sıfır ya da temiz r25 almayı planlıyordum ki ekiptmanlar çok pahalı tuttu ancak onları öderim 5 6 ay
Jotloki
04 Mart 2024, 20:51
öncelikle hondayı sil çünkü eskiler. Sonra bütcene göre r25 yok biraz daha arttırırım diyorsan r25'i diğerleriyle kıyaslama bile direkt al. yok o kadar çıkmaz diyorsan rks, voge gibi markaları boşver daha yeni geldiler kroniği var mı vs hiçbirşeysi belli değil. En mantıklısı 250sr gibi duruyor en azından yıllardır piyasada neyi var neyi yok belli. Ama ben yerinde olsam ktm rc390 bakardım müthiş makina. O fiyat bandına bulunuyordu 25 bin km civarı. Temizse net alınır.
Yobaaz
04 Mart 2024, 21:27
bence bu cc de alacağın her 2. el reyzingcilik motosikleti seni inanılmaz üzer, canını alıp en dandik virajda asfaltı öpüyor hepsi. Ben olsam 0 ne alabiliyorsam ona yönelirdim. taş attığına değsin 400 ug al geç bence
tommygun
04 Mart 2024, 21:36
250 cc ss görünümlü kategoride en yakışıklı motorlar bence;
1) Cf Moto 250 Sr (Şekil şukul güzel ama gitmiyor)
2) Eski kasa race blue R25 (250 cc.ye göre harika gidiyor ama 650 cc.den fazla yakıyor ve 650 cc kadar gitmiyor).
Bunların hiçbiri kullandığınız motora göre bir üst seviye sayılmaz. Bütçe arttırma şansınız varsa Cbr 500R ya da Er6F öneririm.
MotoGT
04 Mart 2024, 22:14
İlla 250cc olacaksa çift silindir oluşu ve kendini kanıtlamış bir motor R25.
Amaç görünüş ve bakınca gelen "vay be" hissiyse Suzuki GSX-250R'ı tek geçerim. İlk motorumdu, hala çok özlerim, en ufak bir sıkıntı çekmemiştim. Eğer yüksek hız motivasyonu varsa zaten R25 dışında bu sınıfta bir alternatif yok, ki o da yüksek performans falan değil de işte sınıfında en üstü.
Punctum
05 Mart 2024, 00:04
Amaç görünüş ve bakınca gelen "vay be" hissiyse Suzuki GSX-250R'ı tek geçerim. İlk motorumdu, hala çok özlerim, en ufak bir sıkıntı çekmemiştim. Eğer yüksek hız motivasyonu varsa zaten R25 dışında bu sınıfta bir alternatif yok, ki o da yüksek performans falan değil de işte sınıfında en üstü.
GSX-R250 çok güzel bir motor. Hatta ben de bir ara niyetlendim, Facebook grubuna bile girdim. Epey araştırdım. 140 km/h civarı bir son hızı olduğundan deli dolu gençler pek tercih etmiyor ama gerçekten sorunsuz ve karizmatik bir motor. Suzuki için bile fazla güzel :)
R25 ise piyasanın Doğan SLX'i olma yolunda ilerliyor :)
Jotloki
05 Mart 2024, 00:18
Gsx 250R'ı tamamen unutmuşum o da baya iyidir. Çok hızlı gitmiyor ama şehir içine uygun. Kullanıcı kitleside R25 gibi apaçi değil. Tipi yandan bakınca iyi hoş ama bi tık ince geliyor bana. SS kaslılığı yok yani ve farınıda pek sevmiyorum ama alınır güzel motor.
tommygun
05 Mart 2024, 06:25
Şaka bir yana Cf Moto 250 Sr gerçekten çok yakışıklı bir motor. Ne zaman görsem durup bakıyorum, çok şık.
xtrafrozen
05 Mart 2024, 08:56
https://i0.shbdn.com/photos/15/55/49/x5_10741555494lo.jpg
Punctum
05 Mart 2024, 10:18
Şahsen CF Moto 250 SR'ye 160 bin TL vereceğime (liste fiyatı), max 10.000 km'de temiz bir 2020 model Suzuki GSX-R250 tercih ederdim. Sanıyorum 200 Bin TL civarı alınabilir. Arada çok ciddi kalite farkı var.
maximusti,
05 Mart 2024, 13:29
abi bu 250sr bir tek bana mı çirkin geliyor dedim.
belkide şirkette sr ı olan bir arkadaş var, sürekli bir arıza ile uğraşıyor, sürekli motorla başı dertte,belkide o yüzden bende antipati oluştu.
Beto87
05 Mart 2024, 14:53
Sabah, akşam 160,170 km/s hız yapılmayacaksa gsx250r hem parça kalitesi olarak hem de görünüş olarak(Mavi motogp rengi) alayını katlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
https://news.webike.net/wp-content/uploads/2022/11/KEN_GSX250R-1.jpg
Neden kimse KTM 250rc dememiş acaba.
Jotloki
05 Mart 2024, 16:21
Neden kimse KTM 250rc dememiş acaba.
artık üretilmiyor. Satışı filan sıkıntı elinde kalabilir. Sarı sitede görüyodum ilanları aylarca duruyor satılmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
Sabah, akşam 160,170 km/s hız yapılmayacaksa gsx250r hem parça kalitesi olarak hem de görünüş olarak(Mavi motogp rengi) alayını katlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
https://news.webike.net/wp-content/uploads/2022/11/KEN_GSX250R-1.jpg
Bununda yandan görünüşü çok güzel ama ss tip motora göre bi tık ince mi bana mı öyle geliyor? Canlı gören varsa bilgilendirebilir mi diğer 250cc süpersport motorlara kıyasla ince bir motor mu ?
Punctum
05 Mart 2024, 16:46
Bununda yandan görünüşü çok güzel ama ss tip motora göre bi tık ince mi bana mı öyle geliyor? Canlı gören varsa bilgilendirebilir mi diğer 250cc süpersport motorlara kıyasla ince bir motor mu ?
Evet, özellikle arkadan görünüşü zayıf. Ancak zaten 250 cc SS bir motordan beklenti de yüksek olmamalı. Bu motor ikinci elde çok mantıklı.
Jotloki
05 Mart 2024, 19:20
Evet, özellikle arkadan görünüşü zayıf. Ancak zaten 250 cc SS bir motordan beklenti de yüksek olmamalı. Bu motor ikinci elde çok mantıklı.
yani 250sr ve R25'i yakından gördüm gayet kaslı, kalın duruyorlardı. GSX-R250 yi canlı görmedim ama çok ince duruyor ss motora göre.
Punctum
05 Mart 2024, 22:58
yani 250sr ve R25'i yakından gördüm gayet kaslı, kalın duruyorlardı. GSX-R250 yi canlı görmedim ama çok ince duruyor ss motora göre.
250SR de arkadan zayıf duruyor. GSX R250 ile o anlamda fark yok.
Jotloki
06 Mart 2024, 00:27
250SR de arkadan zayıf duruyor. GSX R250 ile o anlamda fark yok.
Arkadan bahsetmemiştim zaten hocam yandan bakınca ince durmasından bahsetmiştim.
Punctum
06 Mart 2024, 10:56
Arkadan bahsetmemiştim zaten hocam yandan bakınca ince durmasından bahsetmiştim.
Yandan bakınca 250 CC SS için bence yeterli.
Süper Sport isteyip, 250 CC başlangıç motoru almak isteyenler için en mantıklı Japon olabilir.
Beto87
06 Mart 2024, 11:23
Bununda yandan görünüşü çok güzel ama ss tip motora göre bi tık ince mi bana mı öyle geliyor? Canlı gören varsa bilgilendirebilir mi diğer 250cc süpersport motorlara kıyasla ince bir motor mu ?
Pek kaslı değil doğru. 250sr bi tık daha cüsseli görünüyor AMA ne r25 gibi ciğeri sökülmüştür ne de sr gibi bugün neresinden sıkıntı çıkacak diye tribe sokar insanı.
killingroad
06 Mart 2024, 11:57
Supersport motor zaten "fazla" kaslı durmamalı ki =) Form olarak bakarsak R7 R6'dan iyi mesela bu konuda.
O yüzden supersport nedir ve neden alınır yazıyorum hemen hemen tüm SS tavsiyesi konularına.
Ne istiyorsun arkadaş motordan beklentin ne?
* Tipi güzel olsun. Orası tamamen senin bileceğin iş.
başka? ne bok yemeye supersport istediğini bilmezse insan, en hafif tabirle bok gibi bir sahiplik deneyimi olacaktır. Eğer sadece tipiyse de gözüne hoş geleni alıp geçeceksin zaten.
--
bu arada piyasadaki R25'lere tecavüze uğramıştır diyorsunuz ki doğru.
Lakin o blok da allahın belası bir sağlamlığa sahip, onu da unutmamak lazım. Düşük cc'de bunlar çokça konuşulan şeyler değildir muhtemelen o yüzden adı çıkmamıştır ama CP2'den sağlam olabilir, gerçekten çok dayanıklı 250cc Yamaha bloğu. O gördüğünüz tecavüzlere rağmen bir çoğu yolda hala.
Jotloki
06 Mart 2024, 12:11
Pek kaslı değil doğru. 250sr bi tık daha cüsseli görünüyor AMA ne r25 gibi ciğeri sökülmüştür ne de sr gibi bugün neresinden sıkıntı çıkacak diye tribe sokar insanı.
aynı şekilde düşünüyorum zaten çok kötü durmuyor gayet hoş görünüyor, 250sr kadarda iyi gözükmesi versin. En azından rahat ettirir insanı
Metehan07-70
06 Mart 2024, 16:19
Yahu arkadaş her şeyden önce rs200 e falan, ss-reyzig diyenler çıksın bi de, forum kasmasın bari.
Yukarıda bahsedilen motorların alayı,bazı arkadaşlarında dediği gibi, racing imsi commuter arkadaş.
Ha r25 veya rc biraz daha racing imsidir falan o ayrı. Ama mesal r25 ile mt25 in arasında ki hangi fark (karenaj hariç) r25 i racing yapıyor. Veya (çok haşm değilim) duke ile rc yi ayıran ne?
Şahsi tavsiyem illa ki bu tipte bir model istiyorsan; paran ve hatırı geçen dostların varsa sıfır r25, yoksa Cbr500 r.
ualan
09 Nisan 2024, 17:41
Motobike fuarı sonrası rks 2 model dikkatimi çekiyor.
RKS SRK250RR - https://fiyatlarix.com.tr/rks-srk-250-rr/
RKS SRK250RS - https://fiyatlarix.com.tr/rks-srk-250-rs/
Opportunist
14 Nisan 2024, 09:01
Safkan süpersport arıyorsan rc390ı tek geçerim bu segmentte
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO