Orijinalini görmek için tıklayınız : Tiger 800’den Sonra Hangi Motosiklet?
mucoti
22 Aralık 2023, 00:42
Merhaba Arkadaşlar,
Tiger’ımı 1 yıldır kullandım ve neredeyse 25.000 km’yi hiç sorunsuz sıkıntısız devirdim. Kullanırken çok keyif aldım.
Şimdi biraz model yükseltmek istiyorum. Sizce hangi motosikleti tercih etmeliyim? Touring ya da yol endurosu gibi motorlara bakıyorum, çoğunlukla Şile, Avrupa yakası arasında kullandığımdan her yolculuğum bir nevi uzun yol gibi oluyor.
Kafamdaki modeller:
1- Tiger 900 GT
2- Africa Twin 1100 L2 L3 L4
3- Yamaha Tracer 900 ya da GT
4- Honda NT1100
5- Honda VFR800X
6- Kawasaki KLZ 1000 Versys
7- BMW F900XR
Başka marka model önerileriniz de olabilir, bu listeden de yorum yapabilirsiniz.
Motosikletimi satın almayı düşünen olursa da şuraya bir link bırakayım:
https://shbd.io/s/YX9i8lsg
Teşekkürler
1000+'ler sınıfı artık gerçekten bir fark yaratması için
Multistrada , Motoguzzi, 1000VERSYS, +++
Nikkfurie
22 Aralık 2023, 08:00
Aynı ağırlıkta ama daha sportif bir sürüş isteniyorsa Yamaha 900 GT yahut Bmw F900XR , konforum bozulmasın dersen Africa ve Versys tercih edilebilir ama ikiside 250 kg civarı ağırlıklarıyla zorlayabilir..
Cyan
22 Aralık 2023, 08:21
Yeni Stelvio (https://www.motoguzzi.com/en_EN/landing-page/stelvio/) olmaz mı? :)
blueway2
22 Aralık 2023, 09:22
Tiger 900 gt,BMW f900xr,vercys 1000 yol için en güzel tercihler.
Kalanların bir esprisi ve albenisi bence yok piyasa işi herkeste var ve kalite anlamında birşeyleri eksik.
okanius
22 Aralık 2023, 09:28
Aynı durumdayız. Bende ilana koydum ama arayan soran yok :( Tiger 850 Sport ya da Tiger 1050 Sport almayı düşünüyorum. Tabii satılırsa...
Ama motordan da çok memnunum ayrı konu.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-2013-model-ozel-yesil-renk-full-aksesuarli-bakimli-43.000-km-1141998610/detay/
Punctum
22 Aralık 2023, 09:41
Anket yapsanız muhtemelen 3-2-7 şeklinde sonuçlanacaktır.
Alpbatur
22 Aralık 2023, 10:12
Tiger 900 GT her ihtiyaca cevap verip mutlu edecektir. Bunun dışında listede olmayan BMW F850'yi düşünebilirsin. Ben olsam yukardaki listeden alınabiliyorsa Africa L4 olmazsa da Tiger 900 GT yi alırdım.
Fure61
22 Aralık 2023, 12:29
Multistrada, Tourismo Veloce, V100 Mandello, Süper Duke olmaz mı?
Memcoş48
22 Aralık 2023, 13:49
Bir Tigerdan sonra ancak başka bir Tiger mutlu edecektir. Tiger 900 Rally GT ya da 1200 GT Explorer.
mucoti
22 Aralık 2023, 16:19
Multistrada, Tourismo Veloce, V100 Mandello, Süper Duke olmaz mı?
Multistrada’ya çok sıcak değilim ısınamadım nedense, İtalyan markaları da biraz macera gibi al sat işleri sıkıntılı benim Tiger’ın bile piyasası zayıf biraz.
Bir yanım artık Honda ya da Yamaha’ya geç bu al sat işlerinde rahat et diyor.
Çok km yapıyorum, dolayısıyla sürekli motosiklet değiştirmem gerekiyor böyle olunca da motoru satmak kolay olması lazım. Bu konu olmasa Tiger’ın sıfırını gözüm kapalı alırdım. Performansı, konforu, hissiyatı, sorunsuzluğu harika. Fakat gel gör ki iş satmaya gelince öyle olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
Anket yapsanız muhtemelen 3-2-7 şeklinde sonuçlanacaktır.
Bunların içinde Kawasaki 1000 hariç hepsinden güçlü olan makine Yamaha, ben tasarımını da beğeniyorum ama yakından hiç görmedim. Tiger ile mukayesede malzeme kalitesi vs nasıldır bilmiyorum.
Africa Twin de bir çok insanın hayali :) ama içimden abartılıyor mu diye düşünmeden de edemiyorum, 1100CC makine yanlış hatırlamıyorsam 102BG 900CC Tracer 117BG, Tiger 95BG
İnsan 1000CC üzeri bir enduroya binip orta sınıf bir enduro performansı bile alamayabilir gibi sanki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------
Aynı durumdayız. Bende ilana koydum ama arayan soran yok :( Tiger 850 Sport ya da Tiger 1050 Sport almayı düşünüyorum. Tabii satılırsa...
Ama motordan da çok memnunum ayrı konu.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-2013-model-ozel-yesil-renk-full-aksesuarli-bakimli-43.000-km-1141998610/detay/
Maalesef piyasa bitik durumda, bu havada 250-300bin borca da girilir mi diye kendimi frenlemek istiyorum ama motoruma binmeye devam etsem 2 senede 100.000’e gelecek o zaman da satmam hepten imkansızlaşacak. İki arada bir derede kaldım.
Sıfır bir NC alayım diyorum bazen, hem az para hem 0 olur diye ama Tiger’dan sonra asla sarmaz, bir önceki motosikletim NC idi, kendimi hiç ikna edemiyorum bu fikre :) yoksa çok güzel 0 faizli kampanyalar var. Hiç biri de sıfır satışlarda takasa yanaşmıyor.
Cyan
22 Aralık 2023, 17:22
İkinci elde değer kaybının en az olması ve kolay satılabilmesi önemli ise; listedeki motosikletlerden sırasıyla Tracer 900 / 900 GT, Africa Twin ve BMW F900XR birini tercih etmek lazım. Bir de bütçeye uygun ise, BMW GS serisi de pek değer kaybetmiyor; makul bir fiyata alınabilen bir GS sonra da makul bir fiyata satılabilir...
Ekleme:
...
Maalesef piyasa bitik durumda, bu havada 250-300bin borca da girilir mi diye kendimi frenlemek istiyorum ama motoruma binmeye devam etsem 2 senede 100.000’e gelecek o zaman da satmam hepten imkansızlaşacak. İki arada bir derede kaldım.
...
Yukarıdakini sonra farkettim; bir alternatif sunayım: Madem Tiger'ınızdan memnunsunuz o zaman değiştirmeyin, bırakın 100.000'i, 200.000 hatra 300.000 km'ye kadar kullanın, parasının hakkını versin, ondan sonra çok uyguna verdiğinizce bile içiniz acımayacak, o aşamada motora vermiş olduğunuz parayı zaten çıkartmış olacaksınız.
mucoti
22 Aralık 2023, 23:28
İkinci elde değer kaybının en az olması ve kolay satılabilmesi önemli ise; listedeki motosikletlerden sırasıyla Tracer 900 / 900 GT, Africa Twin ve BMW F900XR birini tercih etmek lazım. Bir de bütçeye uygun ise, BMW GS serisi de pek değer kaybetmiyor; makul bir fiyata alınabilen bir GS sonra da makul bir fiyata satılabilir...
Ekleme:
Yukarıdakini sonra farkettim; bir alternatif sunayım: Madem Tiger'ınızdan memnunsunuz o zaman değiştirmeyin, bırakın 100.000'i, 200.000 hatra 300.000 km'ye kadar kullanın, parasının hakkını versin, ondan sonra çok uyguna verdiğinizce bile içiniz acımayacak, o aşamada motora vermiş olduğunuz parayı zaten çıkartmış olacaksınız.
Yorum için teşekkür ederim @Cyan son opsiyonu da düşünmüyor değilim tüm ağır bakımları yapmışken 🤔
Yobaaz
23 Aralık 2023, 08:24
tiger 800 den herkes çok memnun, aklımı karıştırmıyor değil açıkçası piyasasıda bence uçuk bir motosiklet değil bu geri dönüşlere rağmen tek sorun ufaktan yaşı, bu motosikleti bugün alsak sarf malzemelerinden problem yaşar mıyız sizce? Mesela serviste hava filtresi yağ filtresi stokta var mıdır? evet bir sitesi var fakat 150€ bandına takılıyor tr de maalesef örneğin kaza yaptık koruma demiri istiyoruz bulabilir miyiz sizce piyasada yada diğer plastik parçaları vsvs buluruz da didiklemek lazım gibi geliyor bana siz ne diyorsunuz hocam?
tiger 800 halen çok geçirli bir model bu almayı düşündüğün motosiklerden hiçbir farkı yok ben olsam motosikleti değiştirmem üzerine ödeyeceğim farkla ile farklı yerlere gider değişik kültürler farklı coğrafyalar gezerdim
BENDE Afrika var bu gün motosiklet değiştirecek olsam r1200 gs (2017 sonrası) veya k serisi tuning modelleri olurdu bunların dışında motosiklet değştirme bence gereksiz bir masraf olurdu
tarzan rıfkı
23 Aralık 2023, 21:49
ben olsam tracer900 gt ye devam ederdim.çünkü piyasası sağlam motorun kendisi baya sağlam donanım vs performansı gidişi sağlam ayrıca 3 silindirden devam etmiş olucaksınız bu detay çok önemli.kolay kolay 3 ten 2 ye düşemezsiniz yada büyük hacim lazım 1290gt vs gibi.1000likleri eliyorum kendimce tabiki 1. sebebi baya baya yakıtı içiyor olmaları 2. sebebibde gücün bir noktadan sonra boka sarması 100 130hp arası ciddi keyif verirken üzeri artık korkutuyor her yerde gaz açılmıyor benzinide cabası.o listedeki tüm motorlar harika zaten sorun yok ama neyden geçtiğiniz çok önemli.tiger 900 de alınabilir ama zaten tiger dan geçiceksiniz çok fark olmazsa aynı motoru satın almış hissine kapılırsınız ondanda çabuk sıkılırsınız.afrika da değerlendirilebilir sürüş şeklinize göre tabi seçerseniz daha çabuk karara bağlarsınız
mucoti
24 Aralık 2023, 11:48
tiger 800 den herkes çok memnun, aklımı karıştırmıyor değil açıkçası piyasasıda bence uçuk bir motosiklet değil bu geri dönüşlere rağmen tek sorun ufaktan yaşı, bu motosikleti bugün alsak sarf malzemelerinden problem yaşar mıyız sizce? Mesela serviste hava filtresi yağ filtresi stokta var mıdır? evet bir sitesi var fakat 150€ bandına takılıyor tr de maalesef örneğin kaza yaptık koruma demiri istiyoruz bulabilir miyiz sizce piyasada yada diğer plastik parçaları vsvs buluruz da didiklemek lazım gibi geliyor bana siz ne diyorsunuz hocam?
Sarf malzemesi sorunu yaşanmıyor o konuda bir sıkıntı yok. Koruma demiri vs onlar da kolay. Fakat kritik bir parça ihtiyacı olursa örneğin şanzımanın içindeki bilmemne dişlisi vs. gibi o eğer ellerinde yoksa 1 ay bekleyebilirsiniz İngiltere’den ürünün gelmesini ama ben böyle bir durumla karşılaşmadım. Standart malzemeler her yerde her zaman bulunuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
tiger 800 halen çok geçirli bir model bu almayı düşündüğün motosiklerden hiçbir farkı yok ben olsam motosikleti değiştirmem üzerine ödeyeceğim farkla ile farklı yerlere gider değişik kültürler farklı coğrafyalar gezerdim
BENDE Afrika var bu gün motosiklet değiştirecek olsam r1200 gs (2017 sonrası) veya k serisi tuning modelleri olurdu bunların dışında motosiklet değştirme bence gereksiz bir masraf olurdu
Teşekkürler, bu da çok klas bir bakış açısı aslında. Fakat insanoğlu işte, farklılık arıyor :) ama dediğin gibi attığımız taş da ürküttüğümüz taşa değmeli gerçekten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
ben olsam tracer900 gt ye devam ederdim.çünkü piyasası sağlam motorun kendisi baya sağlam donanım vs performansı gidişi sağlam ayrıca 3 silindirden devam etmiş olucaksınız bu detay çok önemli.kolay kolay 3 ten 2 ye düşemezsiniz yada büyük hacim lazım 1290gt vs gibi.1000likleri eliyorum kendimce tabiki 1. sebebi baya baya yakıtı içiyor olmaları 2. sebebibde gücün bir noktadan sonra boka sarması 100 130hp arası ciddi keyif verirken üzeri artık korkutuyor her yerde gaz açılmıyor benzinide cabası.o listedeki tüm motorlar harika zaten sorun yok ama neyden geçtiğiniz çok önemli.tiger 900 de alınabilir ama zaten tiger dan geçiceksiniz çok fark olmazsa aynı motoru satın almış hissine kapılırsınız ondanda çabuk sıkılırsınız.afrika da değerlendirilebilir sürüş şeklinize göre tabi seçerseniz daha çabuk karara bağlarsınız
Yorum için teşekkür ederim, gerçekten bu 3 silindir olayı fark oluşturuyor. Benzer CC’de bir iki tane 2 silindir motor kullanmıştım, Tiger gibi akıp gidemiyorlardı. Tracer bu anlamda tercih edilesi bazı özelliklere sahip gerçekten. Fakat ergonomisi, konforu, oturuş pozisyonu, sağlamlık ve sorunsuzluğu hakkında hiç fikrim yok.
killingroad
24 Aralık 2023, 13:30
Ne sürmek istiyorsun peki? Listedeki motorların karakterleri farklı farklı. Tiger 800'den çok memnunsan Tiger 900GT Pro mesela güvenli bir seçenek olacaktır. Pırıl pırıl motor.
"Asfaltta basıp gideyim cehennemin dibine kadar uzuncana gezeceğim" diyorsan mesela NT1100 burada benim gözüme kestireceğim motorlar arasında olur. Farklı bir lezzet bakayım diyorsan Moto Guzzi Stelvio çok hoş bir seçenek olur.
F900XR da iyi hoş da, arkaya Dynamic ESA koyuyorsun önde ayarsız amortisör.. ben bu fiyat skalasında bu işi anlamıyorum.
Karışık iş =) Benzer motorlar hepsiyle de güzel güzel gezilir ama işte hepsinin irili ufaklı farklı noktaları var, neye önem verip neye önem vermediğine bağlı.
espresso
24 Aralık 2023, 15:00
Bu motordan sonra herhalde BMW 1250GS'den aşağısı kesmez. sizin de ufak ufak sarı yelekli amcalardan olma zamanınız gelmiş gibi. :)
mucoti
24 Aralık 2023, 16:49
Ne sürmek istiyorsun peki? Listedeki motorların karakterleri farklı farklı. Tiger 800'den çok memnunsan Tiger 900GT Pro mesela güvenli bir seçenek olacaktır. Pırıl pırıl motor.
"Asfaltta basıp gideyim cehennemin dibine kadar uzuncana gezeceğim" diyorsan mesela NT1100 burada benim gözüme kestireceğim motorlar arasında olur. Farklı bir lezzet bakayım diyorsan Moto Guzzi Stelvio çok hoş bir seçenek olur.
F900XR da iyi hoş da, arkaya Dynamic ESA koyuyorsun önde ayarsız amortisör.. ben bu fiyat skalasında bu işi anlamıyorum.
Karışık iş =) Benzer motorlar hepsiyle de güzel güzel gezilir ama işte hepsinin irili ufaklı farklı noktaları var, neye önem verip neye önem vermediğine bağlı.
Tiger GT Pro her zaman listemin başında ☺ Benim yoğun kullandığım bir güzergahım var, yola çıktığımda rutin olarak 60km git, 60km dön yapıyorum. Şile’nin bir köyünden çıkıp, Polonezköy yolunu kullanarak, 2.köprü üzerinden Levent, Beşiktaş civarına varıyorum, sonra da dönüyorum işte. Bu tabi rutinim.
O yüzden en hep uzun yol yapıyor gibiyim, yolun yarısı virajlı diğer kısmı biraz köprü yolu, çok az da trafik var tabi.
Dağda bayırda, stabilize yolda, çamurda vs. sürmem. Yılda 1-2 kez bir Ege, Akdeniz turu yaparım.
Önceliğim rahat uzayan, konforlu bir motor eğer canım isterse hadi çıkıp Antalya’ya gidelim diyebilecek fakat gündelik kullanımda da “keşke bir scooterim olsaydı” dedirtmeyecek bir motor. Tiger bu özellikleri bire bir karşılıyor neredeyse. Belki 1250’lik bir motor çok daha konforlu olabilir ama şehir içinde de yorabilir.
Ona göre bakıyorum işte :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------
Bu motordan sonra herhalde BMW 1250GS'den aşağısı kesmez. sizin de ufak ufak sarı yelekli amcalardan olma zamanınız gelmiş gibi. :)
Nirvana 1250GS olabilir evet ama gerçekten büyük para, henüz riske edebileceğim bir yatırımdan fazlası benim için, belki ekonomik şartlar ülkede raya girerse düşünülebilir ama önümüzdeki yılları pek parlak göremiyorum maalesef 😞
hasmet
24 Aralık 2023, 17:05
Önceliğim rahat uzayan, konforlu bir motor eğer canım isterse hadi çıkıp Antalya’ya gidelim diyebilecek fakat gündelik kullanımda da “keşke bir scooterim olsaydı” dedirtmeyecek bir motor.
Superduke GT.
Belki yeni çıkarsa 990 GT?
Yüksek hacmine rağmen hafif, rahat, kullanımı kolay, çok ısınmayan, ve aşırı zevkli bir motosiklet şehir içinde.
mucoti
22 Ocak 2024, 22:13
Multistrada 950S aldım arkadaşlar. Ben Tiger’ı çok seri makine biliyordum. Meğer baya uslu bir aletim varmış, Multistrada baya agresif geldi bana. Ortalama hızımı farkettirmeden arttığını gördüm.
Multistrada 950S aldım arkadaşlar. Ben Tiger’ı çok seri makine biliyordum. Meğer baya uslu bir aletim varmış, Multistrada baya agresif geldi bana. Ortalama hızımı farkettirmeden arttığını gördüm.
Güle güle kazasız belasız kullanın. MTS güzel motosiklet ve evet, biraz daha holigan bir motosiklet kesinlikle.
iskampavya
23 Ocak 2024, 00:25
Hayırlı olsun güzel motosiklet, keyifli sürüşler.
Motoseverrr
23 Ocak 2024, 10:01
Multistrada 950S aldım arkadaşlar. Ben Tiger’ı çok seri makine biliyordum. Meğer baya uslu bir aletim varmış, Multistrada baya agresif geldi bana. Ortalama hızımı farkettirmeden arttığını gördüm.
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. Ducati'ler genelde aklı bozuk deli dolu motosikletlerdir.
Nikkfurie
23 Ocak 2024, 10:59
Hayırlı olsun kazasız belasız , Multiler çok yakışıklı motorlar..
sey_47
23 Ocak 2024, 11:25
Hayırlı olsun. Kazasız belasız.
Güzel motosiklet. şehiriçinde de yormayacak gibi görünüyor
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
hani resim video vs yokmu gerçi insan yeni motor alınca heyecanlı oluyor gezmekten resim çekmeye vakit kalmıyor
okanius
23 Ocak 2024, 14:39
Güzel günlerde kullanman dileğiyle... Hayırlı olsun
Beto87
23 Ocak 2024, 16:14
Multistrada 950S aldım arkadaşlar. Ben Tiger’ı çok seri makine biliyordum. Meğer baya uslu bir aletim varmış, Multistrada baya agresif geldi bana. Ortalama hızımı farkettirmeden arttığını gördüm.
Hayırlı olsun güle güle kullan kazasız, belasız günlerde.
nicknamer
23 Ocak 2024, 20:25
3- Yamaha Tracer 900 ya da GT
Revs my heart.
killingroad
23 Ocak 2024, 20:50
Hayırlı olsun, Tiger 800'den sonra kabaca 20-25hp kadar daha güçlü bir blokla tabi sürüş biraz değişebilir. 950S'teki motor 3000rpm üstünde keyiflendikçe keyiflenir, bir de düşük devirde düşük hızda şehir içinde Tiger'a göre biraz huzursuz olabilir. Biraz offroad / bozuk yol kabiliyeti azalmış olacaktır ama sanırım böyle bir beklenti yoktu zaten.
En güzel artısı Tiger800'den sonra 950S'in ayarlı amortisörleri ile kilona sürüşüne uygun bir ayar da yaparsan, bambaşka bir sürüş deneyimi yaşayacaksın.
Kazasız belasız.
mucoti
02 Temmuz 2024, 19:54
Selamlar Arkadaşlar,
Multi’yi sattım yerine F850GS aldım :)
Açıkçası Multistrada’ya hiç alışamadım bunun sebeplerini sıralayacak olursam:
1- Gereksiz agresif, sürekli daha hızlı gitmeye iten bir karakteri var.
2- 5000 devir altı hiç keyif vermiyor, alt devirleri inanılmaz cansız.
3- 5000 devir üstünde gidelim ki keyif alalım diyorsunuz fakat bu defa da inanılmaz bir titreşim var.
4- Çok rüzgar alıyor, uzun bir tur camı almadım ama olsaydı da alırdı gibi geliyor bana.
5- Elektronik süspansiyonları olmasına rağmen rahat edeceğim ayarı bir türlü bulamadım. Yumuşatınca sürüş bozuluyor çok dalma yapıyor, sertleştirince de gerçekten kütük gibi oluyor.
6- Sesi de bence kötüydü.
Özetle hiç sevemedim ve sattım. Güzel yanları ise inanılmaz bir performansı ve hızlanması vardı ve yakışıklıydı. Farları inanılmaz güçlü ve mükemmel gösteriyordu.
BMW için ilk yorumlarım ise, Multi’den sonra baya gitmiyor, bana NC hissiyatı verdi (daha önce NC motorum vardı) Sürüşü benim için çok daha keyifli, fakat selesi çok da konforlu değil. Rüzgar çok alıyor. Elektronik sistemi göstergesi elcik butonları falan çok ergonomik güzel. Süspansiyonları fena değil multiden daha çok hoşuma gittiyse de biraz yaylana yaylana gidiyor o da çok hoş değil. Yakıt tüketimi çok iyi neredeyse NC gibi :) Titreşim Multiden az Tiger’dan çok.
Özetle şimdiye kadar, Pulsar, NC, Tiger 800, Multistrada 950S, F850GS kullanmış biri olarak, Tiger’ın tüm bu makinelerden çok daha konforlu olduğunu benim için 1 numarada olduğunu söyleyebilirim.
Sanırım sonraki motorum yeni model bir Tiger olacak ama onların da yenileri aynı tadı veriyor mu bilmiyorum 🤷♂
Tiger 800’de sele mükemmel, güç mükemmele yakın, rüzgar 0’dı, viraj kabiliyeti mükemmeldi. Bu 4’lüyü hangi motorda bulurum acaba?
killingroad
03 Temmuz 2024, 09:46
Hayırlı olsun tekrardan =)
Rüzgar konusunda farklı cam türleriyle denemeler yapmak lazım, veya tek bir deflektör bile dünyayı değiştirebiliyor bazen. Ben Tuareg'e WRS'nin en büyük Touring Plus camını aldım, kışın çok daha keyifli olur kesin ama yazın beni serinletecek bütün havayı da kestiği için bayağı küfrediyorum =)
Multi'nin viraj kabiliyeti bu saydığın motorların hepsinden çok daha yüksektir aslında. Amortisör ayarlarıyla ilgili biraz araştırma veya amortisör ayarı yapan bir yerden destek alsan çok tatlı bir noktayı keşfedebilirdin diye düşünüyorum. Yoksa F850'nin senin de yaylandığını hissettiğin üzere 950S ile aşık atabilecek bir amortisör yapısı yok.
Seleyle ilgili durum civcivli olabiliyor, KTM de mesela powerparts seleyi satabilmek için 1290 adv gibi konfor odaklı motora bile dandik bir sele koyuyor, belki ducati de benzer bir şey yapmıştır.
Yeni Tiger 900'ün son güncellemesi asfalt için müthiş bir makinaya dönüşmesini sağladı - offroad tarafında bazı problemleri var. Ona yönelebilirsin.
okanius
03 Temmuz 2024, 09:59
Hayırlı olsun. Tiger 800 den sonra Tiger 850 Sport aldım. Kesinlikle 800 deki keyfi alamadım ve satamadığımdan takasta değerlendirdim. Tiger 800 için kullandığım en keyifli motosiklet diyordum, ta ki 2016 R1200GS alana kadar :) GS1200 gerçekten çok keyifli bir motor. Dengesi, sesi, gücü, konforu...
MuttFTS
03 Temmuz 2024, 14:27
Tiger 800 kullanıyor olup, son dönemde kaşınan biri olarak, yorumlar bana ilaç gibi geldi :)
mucoti
04 Temmuz 2024, 10:51
Hayırlı olsun tekrardan =)
Rüzgar konusunda farklı cam türleriyle denemeler yapmak lazım, veya tek bir deflektör bile dünyayı değiştirebiliyor bazen. Ben Tuareg'e WRS'nin en büyük Touring Plus camını aldım, kışın çok daha keyifli olur kesin ama yazın beni serinletecek bütün havayı da kestiği için bayağı küfrediyorum =)
Multi'nin viraj kabiliyeti bu saydığın motorların hepsinden çok daha yüksektir aslında. Amortisör ayarlarıyla ilgili biraz araştırma veya amortisör ayarı yapan bir yerden destek alsan çok tatlı bir noktayı keşfedebilirdin diye düşünüyorum. Yoksa F850'nin senin de yaylandığını hissettiğin üzere 950S ile aşık atabilecek bir amortisör yapısı yok.
Seleyle ilgili durum civcivli olabiliyor, KTM de mesela powerparts seleyi satabilmek için 1290 adv gibi konfor odaklı motora bile dandik bir sele koyuyor, belki ducati de benzer bir şey yapmıştır.
Yeni Tiger 900'ün son güncellemesi asfalt için müthiş bir makinaya dönüşmesini sağladı - offroad tarafında bazı problemleri var. Ona yönelebilirsin.
Çok teşekkür ederim yorumlar için. Ducati’nin selesi iyiydi bu arada, Tiger daha iyiydi, NC berbattı benim sele konforu sıralamam şöyle:
1- Tiger 800
2- Multistrada 950S
3- F850GS
4- NC
F850’ye GP kompozitten bir cam takmışlar, sadece kaska değil omuzlarıma da rüzgar vuruyor, hatta göğüs bölgeme de. Givi’de bir ön cam var belki onu deneyeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
Hayırlı olsun. Tiger 800 den sonra Tiger 850 Sport aldım. Kesinlikle 800 deki keyfi alamadım ve satamadığımdan takasta değerlendirdim. Tiger 800 için kullandığım en keyifli motosiklet diyordum, ta ki 2016 R1200GS alana kadar :) GS1200 gerçekten çok keyifli bir motor. Dengesi, sesi, gücü, konforu...
Teşekkür ederim. Dün az kalsın çok hızlı bir karar ile 2016 R1200GS alacaktım ki uzun süredir takip ettiğim motor sorduğum gün satıldı 😒
Sanırım sonraki hedefim bu ya da Africa Twin olacak.
R1200GS şehir içinde yorar mı diye düşünüyorum ama gerçekten çok övülen bir makine dengesiyle vs.
Bir de bütçem şu an 2016 civarına yetiyor, 2022 makineyi satıp 2015-16 model araca binmek de ne kadar makul bilemiyorum bir yandan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
Tiger 800 kullanıyor olup, son dönemde kaşınan biri olarak, yorumlar bana ilaç gibi geldi :)
Ben henüz o tadı veren bir makine bulamadım :) bulduğumda ve deneyimlediğimde yazacağım.
Triumph’ların sadece satması zor oluyor biraz en sıkıntılı yanı bu.
merhaba yeni motosikletiniz hayırlı olsun
fakat f850 yerine neden yeni kasa f900 gs almadınız onu merak ediyorum (sıfır fiyatı 735k bence bu sınıfta tiger 900 ile tercih edilecek 2 motordan biri) yeni afrikalar 900 k bence o paraları hak edecek bir motor değil
mucoti
05 Temmuz 2024, 21:44
merhaba yeni motosikletiniz hayırlı olsun
fakat f850 yerine neden yeni kasa f900 gs almadınız onu merak ediyorum (sıfır fiyatı 735k bence bu sınıfta tiger 900 ile tercih edilecek 2 motordan biri) yeni afrikalar 900 k bence o paraları hak edecek bir motor değil
Takasta onu denk getirdim diyelim, motoru satmayla uğraşamıyorum genelde takas tercih ediyorum.
Africa Twin 1100 L2 üstüne ne dersiniz? F850’den daha konforlu ve keyifli olabilir mi? Onun da da adı efsaneler listesinde :) Benim off road ile işim yok bu arada, tüm kullanımım asfalt.
sodurlu88
08 Temmuz 2024, 16:56
Takasta onu denk getirdim diyelim, motoru satmayla uğraşamıyorum genelde takas tercih ediyorum.
Africa Twin 1100 L2 üstüne ne dersiniz? F850’den daha konforlu ve keyifli olabilir mi? Onun da da adı efsaneler listesinde :) Benim off road ile işim yok bu arada, tüm kullanımım asfalt.
Almak istediğiniz motordan beklediğiniz 5 maddelik önceliklerinizi sırasıyla yazın, buna göre tavsiye yapalım.
Tamamen asfalt sürüşü yapmayı planlayan biri için Afrika Twin yerine NT1100 daha mantıklı olabilir. Afrika Twin'e göre daha iyi yol tutuşu, rüzgar koruması, yükleme alanı, alçak sele gibi özellikleri öne çıkar.
mucoti
08 Temmuz 2024, 19:35
Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu :)
sodurlu88
08 Temmuz 2024, 23:28
Tamamen asfalt sürüşü, sele konforu, güç ve viraj kabiliyeti iyi olmalı, rüzgar koruması iyi olmalı, titreşimi az olmalı. Tiger 800 bunların hepsini karşılıyordu :)
Kawasaki Versys 1000 denemeni tavsiye ederim. Yeni Suzuki Gsx S1000gx de güzel bir seçenek. BMW S1000XR bir başka sıralı 4 seçeneklerinden. 3 silindir den memnunun diyorsan Yamaha Tracer 900 GT yi de değerlendirebilirsin.
killingroad
09 Temmuz 2024, 11:45
Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.
NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.
okanius
09 Temmuz 2024, 14:25
Yani bence de adventure motor bakmanın çok bir esprisi yok gibi tercihler düşünüldüğünde.
NT1000, GSX1000GX güzel seçimler olabilir. Multistrada'daki birden gelen güç ürkütücülüğü de olmaz. Tiger 900GT Pro da düşünülmeli.
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
Takasta onu denk getirdim diyelim, motoru satmayla uğraşamıyorum genelde takas tercih ediyorum.
Africa Twin 1100 L2 üstüne ne dersiniz? F850’den daha konforlu ve keyifli olabilir mi? Onun da da adı efsaneler listesinde :) Benim off road ile işim yok bu arada, tüm kullanımım asfalt.
ben 2017 model afrika kullanıyorum l2 de tubeless lastik var ekran dijital evet iyi güzel motosiklet ama ben yeniden veya ilk afrika alacak olsam 2018 2019 kasa alırım egzoz sesi daha güzel diye sadece konfor konusunda hiç şüpheniz olmasın bence afrika gayet konforlu 2 silindir bir motosiklet afrika satıp yeni olması ve aksesuarlardan dolayı yeni f900 gs düşünürüm ama f850 düşünmem diyeyim
sodurlu88
09 Temmuz 2024, 15:03
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
Onların birçoğu paza kazanma derdi ile alıp şimdi satamayanlar. Motorun kötü olmasından değildir yani.
killingroad
09 Temmuz 2024, 15:46
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
@sodurlu88'in dediği gibi ucuzken alayım nasılsa artacak diye alanlar olabilir.
Bir de baktım hemen hepsi 2021-2023, 2024'te revizyon geçirdi Tiger 900. Yenisine geçeyim diye satmak isteyenler de olabilir.
Cyan
09 Temmuz 2024, 16:02
Enteresan bir şekilde herkes Tiger 900 GT PRO satma derdinde. Anlayamadım bir türlü. Sarı site ilan dolu ve hiç hareket yok.
Tiger'ları binici arkadaşlar almalı; satışı zor gerçekten. Ama şu anda genel olarak motosiklet piyasası (diğer piyasalarla birlikte) aşırı durgun. Çeyrek altın tabir edilen modeller bile el değiştirmiyor. Pahalılık artık en temel ihtiyaçlara vurmuş durumda; motosiklet bunların arasında aşırı lüks kaçıyor. Dolayısıyla "ben bunu en az 4-5 yıl kullanırım" demeyecek binicinin Tiger alması hiç mantıklı olmaz. Neye biniyorsa ona binmeye ve iyi bakmaya devam etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------
...2024'te revizyon geçirdi Tiger 900. Yenisine geçeyim diye satmak isteyenler de olabilir.
Öyle böyle bir revizyon da geçirmedi, hakikaten çok alınası bir motosiklet oldu Tiger 900 GT. Birkaç sene sonrası için radarımda olan bir model.
okanius
09 Temmuz 2024, 16:25
Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
Cyan
09 Temmuz 2024, 16:43
Tiger 850 yi Tiger 900 GT PRO ya da Tiger 1200 GT almak için satılığa koymuştum ama arayan dahi olmadı. Sadece saçma sapan bir kaç takas talebi geldi. Hasanpaşa Hanoğlu nda takasa girdim. Neredeyse 1,5 ay oldu benim 850 Sport hala orada satılıkta.
Takip ettiğim düşük km li 2020 model 1200 Alpine Edition hala 590.000 TL den satışta ama o da duruyor.
Geçen sene olsa ben alırdım mesela; zamanında 850 Sport'a epeyi bakmıştım, DL650'den memnun olan benim gibi bir kullanıcıyı hayli hayli mutlu ederdi.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO