Orijinalini görmek için tıklayınız : Diğer Husqvarna 401 Svartpilen
PinkGrapefruitFlavor
10 Eylül 2023, 15:35
TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR
Motor Tipi: 1 silindirli 4 zamanlı benzinli motor
Motor Hacimi: 373 cm³
Çap: 89 mm
Stork: 60 mm
Güç: 32 kW (44 hp)
Çalıştırma: Elektrik
Şanzıman: Sıralı, 6 vites
Soğutma: Sıvı soğutma
Debriyaj: PASC kaydırmalı debriyaj
Ateşleme Tertibatı: Bosch EMS
YÜRÜYEN AKSAM
Şasi: Çelik borulardan ana boru şasi, toz kaplama
Arka Amortisör: WP APEX 43
Arka Amortisör: WP APEX Monoshock
Süspansiyon Yolu Ön: 142 mm
Süspansiyon Yolu Arka: 142 mm
Fren Tertibatı Ön: Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren
Fren Tertibatı Arka: Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren
Fren Diskleri Çap: Ön/Arka 300 mm / 230 mm
Zincir: X-Ring 5/8 x 1/4"
Gidon Kafası Açısı: 65°
Ön Lastik Ebat: 110/70 17
Arka Lastik Ebat: 150/60 17
Yüksüz Durumda Yerden Yükseklik: 145 mm
Yüksüz Oturma Yüksekliği: 835 mm
Yakıt deposu kapasitesi: Toplam yaklaşık 9.5 l
Yakıtsız ağırlık yaklaşık: 152 kg
Ortalama Yakıt Tüketimi: 3.46 l/100 km
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen__1-1024x683.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen__2-1024x683.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen__3-1024x683.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen__4-1024x683.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen__5-1024x683.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen__6-1024x683.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen_1.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen_2.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen_3.jpg
https://www.spormoto.com/ktm-turkiye/wp-content/uploads/2021/01/HQV_401_Svartpilen_4.jpg
Bu makineyi kullanan,tecrübelerini aktaracak olan yok sanırım aramızda ?
maximusti,
19 Şubat 2024, 20:33
konusu açılmış, bırak mesaj yazmayı, mesajı beğenen bile olmamış.
böyle değişik tarz sevenler için güzel bir motor, alt yapı ktm ile aynı, motor bloğu duke 390 ile aynı,
soft arazide kullanılabiliyor. galiba 2024 yeni kasa da göstergeyi de değiştirdiler. finiş benim bilgi. :)
Details
19 Şubat 2024, 22:14
Tam dolu depo ile 200 km yol yapamiyor, alt devirlerde duke 390 kadar istekli değil. Ancak suruşu keyifli bir motosiklet, kullanicisi olan arkadaşim var.
30Rasheed
29 Mayıs 2024, 10:55
Yaklaşık 4 ay önce 2022 modelini aldığım motor, arkadaş bir depo ile 200km yol gitmiyor yazmış ama bu motorun ortalama yakıtı 3,5lt depo 9,5lt bir depo ile 250km yi net çıkarıyor, geçen hafta uzun yolda 280km de benzin aldım, duke kadar gitmiyo değilde duke kadar agresif gaz tepkisi yok desek daha doğru olur, duke 3000bin devir sonrası gaza her dokunuşta tekere geliyor, sonuçta teker makinası, svartpilen 6000 devir sonrası sanki turbo açan araç gibi fırlıyor, günün sonunda iki makinada aynı 37 torq ve 44hp yi veriyor.
Merak eden arkadaşlar olur ise cevaplayabilirim.
PinkGrapefruitFlavor
02 Haziran 2024, 17:40
Ben Haziran 2023'te bir tane almıştım, sonra Eylül'de buradaki ilk tanıtım mesajını atmışım.
Benim ilk motorum o yüzden diğer arkadaşlar gibi bir karşılaştırma yapma şansım yok ama yeni başlayan biri olarak memnunum.
Benim bu motoru terich etme sebebim: tipi, quickshifter ve ABS özellikleri olan bir 400 cc olmasıydı.
Sonrasında aynlarını değiştirdim, far koruma ve koruma takozları taktım. Yakında fotoğraflarını da paylaşırım.
30Rasheed
05 Haziran 2024, 09:26
5 aylık tecrübeden sonra kısaca motorun artı ve eksi yönlerini ilgilenler için paylaşıyım, motorum 2022 model 3000km
- Motorda 5000 devir altında titreme oluyor, titreşimsiz konforlu bir yolculuk için 6000bin devirin üzerinde seyir etmek lazım, 6. vitese atıp 4000 bin devir de rahat rahat gideyim derseniz titreşim var.
- Zinciri sert çukur veya tümseklerde plastik muhafazaya sürtüyor, ilk aldığımda zincir gevşek heralde dedim servise ayar yaptırdım biraz geçti ama yine bazen garç gurç diye plastik muhafazaya sürtüyor.
- Motor naked scrambler olarak geçior ama bu çıplak değil resmen çırılçıplak, karenaj neredeyse yok bu yüzden motoru tazyikli su ile yıkayamıyorum korkuyorum çünkü püskürtülen her su ,motorun her noktasına işliyor.
- Motorun kablolama kısmı daha iyi saklanabilirdi, yandan baktığınızda bütün kabloları görebiliyorsunuz, hadi o neyse ama bari soket birleşme yerlerini kauçuk ile korusaydınız, örnek vermek gerekirse bunun rakibi truimph speed 400/scrambler 400x de kablolar çok güzel saklanmış, baktığınızda sarkan soket kablo göremiyorsunuz.
- Kendim yağ bakımı yapayım derseniz alt muhafazayı çıkarmak baya zor, çoğu motordaki gibi tıpayı çıkarayım yağı boşaltayım filtre yeni yağ tamamdır diyemiyorsunuz, tıpaya ulaşmak için alt muhafazayı sök-tak baya uğraştırır.
artıları,
+ Motor gücü gerçekten çok iyi özellikle, 6000 devir üzeri tipinden ve boyundan beklenmeyen bir çevikliğe sahip. 150mk hıza kadar direk çıkıyor 150km üzeri artık yavaş yavaş, ben maksimum 171 gördüm, sanırım 175 gibi kesiciye giriyor.
+ Quickshifter aşağı yukarı gerçekten güzel çalışıyor, özellikle 7000 bin devir üzeri nerdeyse geçişi hissetttirmiyor.
+ Amortösörler çok iyi, hem yumuşak konfor sunarken hem de virajlarda salmıyor, WP amortösörü duymuştuk ama kullanınca daha net anlıyor insan.
+ Eğer usulünde süsrerseniz ortalama 7000 bin devirlerde motor yakmıyor, Ankara bolu gezisinde ortalama 2.9lt yaktı motor sıkıştırınca da 3.5 lt pek geçmiyor, 9.5lt depo kapasitesi her ne kadar eksi gibi görünse de aslında yeterli.
+ Frenler, özellikle ön fren efsane dozajlamaya göre resmen kafayı öne saplıyor
+ Lastikler çok iyi, Pirelli scorpion str hem asfaltta yağmurda virajda çok iyi yol tutuyor hem de araziye girebiliyor.
+ Virajı çok zevkli, şase kısa olduğu için quickshifterla birleşince çok zevkli oluyor, dişli lastik yerine güzel bir yol lastiği takılsa daha da efsane olur ancak bu sefer arazi performansı kaybolur, bu kişiye göre değişir, ama üzerindeki lastiklerde virajlarda kötü değil, bu arada haliyle scrambler olduğu için ufak tefek arazilere giriyor, hatta ufak tefek değil baya araziye giriyo, youtube da svartpilen 401 and xsr700 offroad diye aratınca çıkan videoda eleman baya crf gibi kullanıyor.
+ Elektronik gaz kolu telli bazı motorlardaki gibi gazı çekince arkaya bırakınca öne fırlatmıyor, yumuşak geçiş sağlıyor.
+ Tüm aydınlatma led ama ön far boyutundan da kaynaklı çok iyi aydınlatıyor.
+ Toplam boş ağırlığı 152kg, üzerinde hakimiyet kurmak çok kolay, istediğiniz tarafa isteğiniz zaman bisiklet gibi yatırabiliyorsunuz.
+ Bence en önemli özelliği fiyat performansı, bu kadar özelliği bu kalitede bu fiyata alabiliyorsunuz.(Ben 2024 şubat ayında 2022 model 225 bintl 2000km olarak aldım, o zaman 2020 model mt25'ler üzerinden 4-5 kişi geçmiş 30binde 230-240'dan başlıyordu)
Ekstra ilave etmem gerekirse
* görünüşü çok sıradışı, bunu beğenende olur beğenmeyende ama beğenmeyen bile dönüp de bu neymiş diye bakar.
* Boyut olarak motora akadan ve önden baktığınız zaman motor çok ince görünüyor, depo ve kuyruk nerdeyse yok ama yandan bakınca ya bu motor hiçte ufak değil diyorsunuz.
* Selesi uzun yolda yoruyor deniyor ama bence bu totonun büyüklüğü ile alakalı ben 1.75/75kg biri olarak günde 8 saate yakın motor üzerinde kaldım selesi yormadı, sele baya yumuşak ama 90 kg biri için aynı şey olmayabilir.
* Motorun oturma şekli çok ilginç cross motor gibi, mt25 gibi motorun içine oturmuyorsunuz, resmen at gibi motorun üzerine biniyorsunuz, alışmamış birine çok değişik geliyor.
* Sele yüksekliğinin maşallahı var ben 1.75 durduğumda iki ayağımın topukları yere tam basmıyor, daha kısa biri zorluk yaşayabilir.
* Göstergesi benim çok hoşuma gidiyor, bütün bilgiler var, ama kimisi de lcd ekran olsa daha iyi diyebilir, bu da göreceli.
* Amerika ve avrupada satılan modellerinde ayarlı amortösörle geliyor anacak bizde ayarsız, yeni kasa da ayarlı oldu.
Bunlar tamamen benim kişisel görüşlerim, sonuçta profesyonel bir motorcu değilim.
İlgilenen arkadaşlara yardımı olur umarım.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO