PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

ferdinandd
25 Temmuz 2013, 18:16
Bende 180 55 17 metzeller vardı. sorun yok sanıyodum ama virajlarda falan baya zorluyormuş. 150'lik taktıktan sonra anladım.

Aynen öyle, virajda iki lastiğin yer ile temas eden noktaları birbirini takip edemez hale geldiğinden dışa atmaya meyilleniyor. Aslında kolaylıkla kaza sebebi olabilecek bi durum ama görüntü uğruna bu riskleri göze alabiliyoruz işte :)

140 yerine 150 takınca bile açık ara farkediyor, 150 yerine 180 takınca o bayağa zorluyormuş dediğin eminim bayağa bayağa fazlaymıştır aslında :)

gt250-bora
25 Temmuz 2013, 18:30
Arkadaşlar resim yükerken link mi forum kodumu giriyoruz...

ferdinandd
25 Temmuz 2013, 18:37
Arkadaşlar resim yükerken link mi forum kodumu giriyoruz...

"URL" li bişey varsa odur, bbcode diye de geçiyor olabilir :)

gt250-bora
25 Temmuz 2013, 18:45
"URL" li bişey varsa odur, bbcode diye de geçiyor olabilir :)
:queen:

http://k1307.hizliresim.com/1c/t/qs10p.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

teşekkürler sanırım oldu...

heia2654
26 Temmuz 2013, 12:01
Hekese merhabalar hepimizin tekerleri düz bassın tekerimize taş değmesin...
Ben Edremitten aranıza katılıyorum yaş 40 Bilgisayar Kamera Güvenlik Sistemleri üzerine çalışıyorum motor camiyasına 2005de srad750 ile veda edip 2009da 2500cc bir çinli olan yuki shopper ile döndüm ardındanda 6ay ara ile 2 gt250 sahibi oldum şuan iki gt250 sahibiyim...
2 side 2007 model biri 32.000de diğeri 21.000e ilerliyor. ikisindede aynı sorunu yaşıyorum sarı olanda 5500-6000 devirler arası bir böğürtü çıkıyor ve ivmelenemiyor sonrasında muazzam bir ivmelenme söz konusu oluyor...
siyah olanda ise bu biraz daha kronikleşmiş durumda 5500-6250 arası sonrada 7500-8500 arası tekrarlıyor...
bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu civarda motorcu özelliklede usta motorcu bulmak çok zor adamlar bir dünya para istiyorlar ve birşeyden anlamıyorlar...

aynı sorun bende de oluyordu motoru ilk aldığımda. hatta bazı devirlerde resmen ivmelenmeyi bırakıp 1-2 saniye bekledikten sonra yeniden fırlıyordu. Daha sonra düzeldi ama ne sayesinde oldu tam olarak bilmiyorum, tam neyi değiştirdikten sonra düzeldi onu da hatırlamıyorum. Tahminimce ya bujileri değiştirdiğimden ya da 2 depo üst üste würth benzin katkısı kullanmıştım ondan olabilir. Ondan beri hiçbir sorun yok, pürüzsüz hızlanıyor, yalnız son birkaç gündür bujiler eskidiğinden midir nedir yine çok hafiften yapıyor, bujiler NGK 14.000km'de.

UNdocab
26 Temmuz 2013, 13:59
iridyum buji değilse çoktan ömrü bitmiş onların.

zenon
26 Temmuz 2013, 16:12
Şimidi bende kontrol ettim de Bıji ve hava filtresini değişeli 10.000 km olmuş :S zamanı gelmiş sanirim

TanImsIz
26 Temmuz 2013, 19:38
Ön cam ve egzos montajı bitmiştir, beğeninize sunuyorum. güzel olmuşmu ?
http://img600.imageshack.us/img600/7731/b3y8.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/7832/0ojd.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/4779/hvgg.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/3785/9j72.jpg

puser
26 Temmuz 2013, 23:26
vay be gıcır gıcır :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

dün bu motosiklet ile en yüksek hacimli benzin alımımı gerçekleştirdim, 16,3 litre. normalde göstergede tek birim benzin kalınca depoyu tamamen doldurturum. yaklaşık haftada bir depo fullenir. doldurtmaya vakit bulamadığım için iki gün üst üste tek birim kalan benzinle işe gidip geldim. motorun içerisinde hala gidecek kadar benzin kaldığına göre demek ki depo kapasitesi gerçekten 17 litre.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

bu arada depo doluyken denge konusunda çok daha kararlı oluyor.

ARCHANGEL
27 Temmuz 2013, 10:22
vay be gıcır gıcır :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

dün bu motosiklet ile en yüksek hacimli benzin alımımı gerçekleştirdim, 16,3 litre. normalde göstergede tek birim benzin kalınca depoyu tamamen doldurturum. yaklaşık haftada bir depo fullenir. doldurtmaya vakit bulamadığım için iki gün üst üste tek birim kalan benzinle işe gidip geldim. motorun içerisinde hala gidecek kadar benzin kaldığına göre demek ki depo kapasitesi gerçekten 17 litre.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

bu arada depo doluyken denge konusunda çok daha kararlı oluyor.

Denge konusunda sorun yaşarsan bana gel, biliyorsun denge konusundaki yeteneklerimi :)

gt250-bora
28 Temmuz 2013, 14:09
sanırım sorunu buldum karburator kelebekleri, kelebek milinin kontrol ayarı ile oynayınca baya bir kesti sorunu şimdi aptal saptal çalışmıyor.
bu arada siyah motor satılıktır...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2007-model-gt250-naked-yorulmamis-132412198/detay/

son olacağıda 1 aylık muayne gecikmesi 2013 pulları ve bir bakıma gireceği düşünülürse 4750tl diye düşünüyorum...

patates
28 Temmuz 2013, 19:34
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/614240342_1/2012-NEW-Motorcycle-LCD-digital-speedometer-Motor-bike-odometer.jpg

Siparişi verdim , gelince sonuçları paylaşırım herkese kazasız sürüşler:)

Green Arrow
29 Temmuz 2013, 01:16
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/614240342_1/2012-NEW-Motorcycle-LCD-digital-speedometer-Motor-bike-odometer.jpg

Siparişi verdim , gelince sonuçları paylaşırım herkese kazasız sürüşler:)

Ne kadara aldınız,keşke vites göstergeli olanlardan alsaydınız almışken yada varmı ben göremedim :D

jedilight
29 Temmuz 2013, 03:44
Bu gün her zamanki gibi motora bindim bi sahur öncesi gezeyim diye fakat yolda hiç bir sinyalimin çalısmadigini gordum. Gostergede de hic yanmiyor daha dun sorun yoktu ne oldu anlamadim, diger butun hersey calisiyor (uzunlar, korna vs.) sinyaller yanmıyo acaba ayrı sigortasi mi var sinyallerin?

puser
29 Temmuz 2013, 18:06
sinyal rölesi bozulmuş, butonda veya kablolarda bir temassızlık olabilir. motosiklette iki ayrı sigorta var biri genel, diğeri aydınlatma sistemi. yani sigorta ile alakalı bir sorun olamaz.

patates
30 Temmuz 2013, 01:22
Ne kadara aldınız,keşke vites göstergeli olanlardan alsaydınız almışken yada varmı ben göremedim :D

Toplamda 95 tl ye geldi :D , hiç düşünmedim var mı vites göstergesi diye ama vardır herhalde ya olması lazım hani :D
http://www.ebay.com/itm/11K-RPM-LCD-Digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-Backlight-csu-/130918141303?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e7b544d77&vxp=mtr
şu ilandaki fotoda "P" nin oldugu yerde olabilir mi ki?:)

Green Arrow
30 Temmuz 2013, 02:19
Orda en azından vitesin boşta olduğunu belirtir oda yeter.Neyse güzel ama fiyatıda gayet iyi umarım güzelce çalışır ışık ve kristaller gayet güzel duruyor.

gt250-bora
30 Temmuz 2013, 20:22
Arkadaşlar bugün itibari ile km si fazla coşmamış temiz bir gt650 comet aramaya başladım aklınızda olsun sahibinden.com da 5-6 ad var bunlardan sahibi aramızda olan varmı? gerçi gsf 600-650 bakıyordum ama benzinin 5tl olduğu ülkemde heleki sezonda satıcılar uçarken sanırım doğru olmayacaktı... yinede 4 tokmağın sesi farklı geliyor...

Green Arrow
31 Temmuz 2013, 03:28
Arkadaşlar bugün itibari ile km si fazla coşmamış temiz bir gt650 comet aramaya başladım aklınızda olsun sahibinden.com da 5-6 ad var bunlardan sahibi aramızda olan varmı? gerçi gsf 600-650 bakıyordum ama benzinin 5tl olduğu ülkemde heleki sezonda satıcılar uçarken sanırım doğru olmayacaktı... yinede 4 tokmağın sesi farklı geliyor...

Bencede artık bu benzin ve trafik yapısıyla,hele de bu güzelim belediye yollarıyla 4 silindir motor gereksiz hale geliyor.

gt250-bora
31 Temmuz 2013, 11:13
Green Arrow doğru diyorsun arkadaşımda nedir bu hyo ların çektiği makinası kurcalanmamışı yok :( hiç açılmamış bir bandit buldum sanırım ona yönelicem...

zenon
31 Temmuz 2013, 11:42
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/119657-07-agustos-2013-carsamba-arife-gunu-izmir-urla%27ya.html

Yardımcı olacak arkadasların fikirlerini bekliyorum ;)

puser
31 Temmuz 2013, 12:30
Green Arrow doğru diyorsun arkadaşımda nedir bu hyo ların çektiği makinası kurcalanmamışı yok :( hiç açılmamış bir bandit buldum sanırım ona yönelicem...

ilanlardaki gt 650 liler 2005 ve 2006 model. 7 yıllık motosiklete bakıp ta motorun açılmamış olmasını yeğliyorsanız bence bir doğru bir beklenti değil. egzantirik zinciri kontrolü (gerekiyorsa değiştirilmesi) ve sübap ayarı gibi durumlar için en azından üst kapakların açılması şart. ki bu aslında motorun açılması anlamına gelmiyor. eğer bu kontroller ve ayarlar yaptırılmadı ise bence uzak durun. aynı durum bandit içinde geçerli.

Green Arrow
31 Temmuz 2013, 19:41
ilanlardaki gt 650 liler 2005 ve 2006 model. 7 yıllık motosiklete bakıp ta motorun açılmamış olmasını yeğliyorsanız bence bir doğru bir beklenti değil. egzantirik zinciri kontrolü (gerekiyorsa değiştirilmesi) ve sübap ayarı gibi durumlar için en azından üst kapakların açılması şart. ki bu aslında motorun açılması anlamına gelmiyor. eğer bu kontroller ve ayarlar yaptırılmadı ise bence uzak durun. aynı durum bandit içinde geçerli.

Çok doğru hatta Barkın abinin motor videosu vardı 2.elle alakalı orda diyor ya abi hiç açılmadı tertemiz ulan açmadıysan bakımıda yapmamışsındır diye :D takılmayın gerçekten böyle şeylere gidin servis ok veriyorsa içinizede siniyorsa alın güzel güzel binin.

patates
31 Temmuz 2013, 21:21
Şu izmir gezisi güzel gelıyor kulağa ama kendımı uzun yola hazır hissetmiyorum :D

Green Arrow
31 Temmuz 2013, 21:32
Şu izmir gezisi güzel gelıyor kulağa ama kendımı uzun yola hazır hissetmiyorum :D

Şuan heryer manyak gibi şehirdışı insan akını kaynıyor.Kimse trafik kuralı veya düzene uymuyor şehirlerarası yollarda aynı şekilde.İstanbul boşaldı dediler yabancı plakalar ve diğer şehir araçları trafigin içine ediyorlar,bayramdan sonra en güzel zaman bence.

hissizadam
10 Ağustos 2013, 01:33
selamlar;
gt 250 de motor yağı ve fren hidroliği konusunda hangi markaları önerirsiniz.
malum motor önemli, iyi bakmak lazım. en kalitelisi hangisidir acaba?

bilgilendiren olursa hislenirim cidden.

puser
10 Ağustos 2013, 12:56
Motor yagi icin kesinlikle motul'u oneririm. Ester katkisinin etkisini ozellikle sanziman bolumunde hissedeceksin. Litresi 5100 icin 30tl, 7100 40 tl, 300v 50 tl. Yuksek sicaklik ve basinca dayanimi en razla olani 300v. Ben ucunu de kullandim. Su an 7100 ma2 yi kullaniyorum. 10w40.
Fren hidroligi dot 4 ve bilindik bir marka olsun gerisi onemli degil.

gt250-bora
10 Ağustos 2013, 13:09
herkese hayırlı bayramlar geçen cuma günü motor arama çalışmalarım suzuki sv650s ile sona erdi... zaten her ne kadar biri satılıkta olsa iki adet gt250comet sahibiyim birde ss yapalım dedim :)
ankaradan aldım akşamüzeri yola düşüp eskişehire inip konakladım ertesi sabahta eskişehirden eve devam ettim tarz değişimi biraz yormuşta olsa sanırım böyle bir tura ihtiyacım varmış :)
yani kısacası gene v-twin... torku hissetme yaşa...
http://r1308.hizliresim.com/1d/b/rb7xg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://s1308.hizliresim.com/1d/b/rb7zb.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://s1308.hizliresim.com/1d/b/rb807.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

gt250-bora
11 Ağustos 2013, 13:11
ilanlardaki gt 650 liler 2005 ve 2006 model. 7 yıllık motosiklete bakıp ta motorun açılmamış olmasını yeğliyorsanız bence bir doğru bir beklenti değil. egzantirik zinciri kontrolü (gerekiyorsa değiştirilmesi) ve sübap ayarı gibi durumlar için en azından üst kapakların açılması şart. ki bu aslında motorun açılması anlamına gelmiyor. eğer bu kontroller ve ayarlar yaptırılmadı ise bence uzak durun. aynı durum bandit içinde geçerli.

puser kastettiğim o değildi malum netten bulup önce telde görüşülüyor makineler öyle bir anlatılıyorki sanki dün fabrikadan çıktı yada hiç kullanılmadı der gibi konuşuyorlar maalesef makine sahipleri görmeye gittiğindede bakıyorsunki her tarafı ile oynanmış... aslında deseki sibop ayarı yaptırdık zincirler kontrol edildi gerildi yada değişti ona göre gidecen...

heia2654
12 Ağustos 2013, 11:02
Beyler herkese merhaba, geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Sinirimi bozmaya başlayan bir durum var, deponun tahliye hortumundan sürekli benzin damlıyor, depo doluyken daha da fazla...
Fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum

zenon
12 Ağustos 2013, 11:28
ilginc bir sorun daha önce yasamadım kusura bakma yardımcı olmak isterdim ama hic bilgim yok cevap veren olursa bende öğrenirim

adanalı
12 Ağustos 2013, 13:02
gt250-bora,sanırım adaşız.hayırlı olsun kardeş,güle güle kullan.

puser
12 Ağustos 2013, 13:48
Beyler herkese merhaba, geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Sinirimi bozmaya başlayan bir durum var, deponun tahliye hortumundan sürekli benzin damlıyor, depo doluyken daha da fazla...
Fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum

daha önce benzer bir durum okumuştum. sanırım tahliye hortumunun bağlandığı deliğin depo içinde kalan kanalında delinme var.

heia2654
12 Ağustos 2013, 14:40
Az önce levent'te kayalar motor'a gittim. Usta sağolsun ilgilendi, teşhis koymasına rağmen nolur nolmaz diye benzinle alakalı hortum, bağlantı vs. her yere baktı. Puser'in de dediği gibi delinme/çatlak varmış. Havalandırma kanalı deponun tepesinden aşağıdaki hortuma bağlandığı yere gelene kadar deponun içine kaynaklıymış. Benim anlamadığım depo içindeki kaynak niye delinir çatlar arkadaş... Paslanma vs olabilir mi? Belki de önceki sahibinden kaynaklanıyordur tabi. Ben kışın dolu bırakmıştım depoyu... Çok severek kullanıyorum motorumu ama canımı sıkmıyor değil bazen...

Neyse, depo değişimi dışında tamirat önerisi olan var mı arkadaşlar?

zenon
12 Ağustos 2013, 16:09
Gezi başılığa konu acılcak ama önden buraya torpil gecelim bayramda Bir İzmir yaptık 1500 km gibi yol yapıldı genel ortalamam 100 km de 4,09 du (3,48-3,61-3,51-4,31-5,53) en sonra dip gaz 260 km rüzgara karşı geldigim için 5,5 lt yaktı 100 km de son iki deger trafiğe yakalanmamak icin bastiğim derler ;)

Yük durumu boyleydi
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/1077854_551548751569281_866899727_o.jpg

CBR bize orda katıldı 1 gün oncede ayrıldı o cok sayılmaz onun dışunda gruptaki en kücük motor benimkiydi :) ama buna ragmen en yüklüsü de benimkiydi :/

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/1147529_552015014855988_161557342_o.jpg

burnlarda geziden genel bir kac Foto

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/1077831_552222114835278_1451133247_o.jpg

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/1079022_552492574808232_1129046857_o.jpg

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/1097873_552529571471199_1525055085_o.jpg

Bu da artık dönüş yolu :)

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/1082375_553391961384960_510519571_o.jpg

puser
12 Ağustos 2013, 16:13
Az önce levent'te kayalar motor'a gittim. Usta sağolsun ilgilendi, teşhis koymasına rağmen nolur nolmaz diye benzinle alakalı hortum, bağlantı vs. her yere baktı. Puser'in de dediği gibi delinme/çatlak varmış. Havalandırma kanalı deponun tepesinden aşağıdaki hortuma bağlandığı yere gelene kadar deponun içine kaynaklıymış. Benim anlamadığım depo içindeki kaynak niye delinir çatlar arkadaş... Paslanma vs olabilir mi? Belki de önceki sahibinden kaynaklanıyordur tabi. Ben kışın dolu bırakmıştım depoyu... Çok severek kullanıyorum motorumu ama canımı sıkmıyor değil bazen...
Neyse, depo değişimi dışında tamirat önerisi olan var mı arkadaşlar?


o kanalın genişliği ne kadar tam bilmiyorum ama oradan içeri uygun genişlik ve çatlağın olduğu noktayakadar erişebilecek kadar uzunlukta hortum (kimyasala dayanıklı) yerleştirebilir ve kanal ile hortum arasında kalacak boşluğu dip noktadan yalıtabilirsen (sıvı conta olabilir) sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum. bu sadece benim fikrim ve denemedim. kanal fazla kıvrım değil ve homojen genişlikte ise iş yarar diye düşünüyorum.

heia2654
12 Ağustos 2013, 16:29
o kanalın genişliği ne kadar tam bilmiyorum ama oradan içeri uygun genişlik ve çatlağın olduğu noktayakadar erişebilecek kadar uzunlukta hortum (kimyasala dayanıklı) yerleştirebilir ve kanal ile hortum arasında kalacak boşluğu dip noktadan yalıtabilirsen (sıvı conta olabilir) sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum. bu sadece benim fikrim ve denemedim. kanal fazla kıvrım değil ve homojen genişlikte ise iş yarar diye düşünüyorum.

Hmm bak çok iyi fikirmiş bu, hatta en tepeye kadar çıkartılabilir de bu hortum. Benzin hortumuyla hallolur zannımca yalnız nerede satılır ki? Bu arada sıvı conta benzine dayanır mı acaba? Eritmesin? Bilgisi olan var mı? Gerçi o da olmazsa sunfix'le hallederim.

gt250-bora
13 Ağustos 2013, 12:09
gt250-bora,sanırım adaşız.hayırlı olsun kardeş,güle güle kullan.
Teşekkürler Adanalı evet adaşız... hepimiz güle güle kullanalım motorlarımızı...

hissizadam
13 Ağustos 2013, 16:57
motorum gecen gun yan yattı, depoda ezikler var. sanırım bunları vakumla filan düzeltiyorlarmış. iyi biri oto kaporta ustası bu ezikleri düzeltebilir mi? yoksa illa motosiklet tamircisi mi olması lazım.

zenon
13 Ağustos 2013, 17:17
motorum gecen gun yan yattı, depoda ezikler var. sanırım bunları vakumla filan düzeltiyorlarmış. iyi biri oto kaporta ustası bu ezikleri düzeltebilir mi? yoksa illa motosiklet tamircisi mi olması lazım.

Satma niyetin yok sa ciddi birseyde yoksa düzelttirme ile ugrasma derim Maslak otosanayide Hasan usta vardı sanirim ilada yaptıracam dersen oraya gitmeni öneririm.

hissizadam
13 Ağustos 2013, 17:43
satma niyetim yok zira zaten motoru alalı 15 gun bile olmadı. önce depodaki kaporta boya işlerini bitirip sonrada bir motorsiklet tamircisine genel bakım için bırakacağım. motosiklet tamircisi arkadaşımız var, bakım vs işlerini o halledecek ama öncelikle depodaki ezikleri düzeltmem lazım, çok ciddi sorunlar değil diyebilirim. sorun şu ki ehliyeti henüz almadığımdan motoru tamir veya bakıma ancak kamyonetle götürebilirim :) o nedenle araştırıp ona göre hareket edeyim dedim.
neden olduğunu merak eden olursa. bkz : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120244-taksici-teroru-ilk-motor-ilk-kaza-aci-ve-dibe-vurus.html

SEZAR78
14 Ağustos 2013, 00:46
Arkadaşlar,uzun zamandır uygun fiyatlı,aynı zamanda düzgün bi comet arıyorum. Sahibindende 134118813 nolu olan hakkında tavsiyelerde bulunabilirseniz aranıza katılabilirim.görüşlerinuz için şimdiden teşekkürler.

UNdocab
14 Ağustos 2013, 01:50
Arkadaşlar,uzun zamandır uygun fiyatlı,aynı zamanda düzgün bi comet arıyorum. Sahibindende 134118813 nolu olan hakkında tavsiyelerde bulunabilirseniz aranıza katılabilirim.görüşlerinuz için şimdiden teşekkürler.
motoru tanıyan varsa bilgi versin. şahsi düşüncem çok iyi bir usta kontrol etmeli yada başka motorlara bak. 18 bin çok iddealı

puser
14 Ağustos 2013, 11:03
satma niyetim yok zira zaten motoru alalı 15 gun bile olmadı. önce depodaki kaporta boya işlerini bitirip sonrada bir motorsiklet tamircisine genel bakım için bırakacağım. motosiklet tamircisi arkadaşımız var, bakım vs işlerini o halledecek ama öncelikle depodaki ezikleri düzeltmem lazım, çok ciddi sorunlar değil diyebilirim. sorun şu ki ehliyeti henüz almadığımdan motoru tamir veya bakıma ancak kamyonetle götürebilirim :) o nedenle araştırıp ona göre hareket edeyim dedim.
neden olduğunu merak eden olursa. bkz : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120244-taksici-teroru-ilk-motor-ilk-kaza-aci-ve-dibe-vurus.html

öncelikle çok geçmiş olsun. zenon'un da bahsettiği gibi kozmetik kusurları gidermekte acele etme derim. neticede daha yeni yeni alışmaya başlıyorsun. muhtemelen durduğu yerde bile olsa o motosiklet bir iki defa daha yere düşecektir.

hissizadam
14 Ağustos 2013, 23:53
teşekkürler,

zaten motoru genel bir bakımdan da geçirme niyetim vardı. Şimdi makineyi yetkili servise mi götürmeliyim, yoksa tamirciler de bakım, onarım işlerini yapabilir mi?
açıkçası motorla ilgilenecek ustanın her şeyden önce güvenlik konusunda bilinçli bir insan ve her anlamda güvenilir bir insan olmalı. İstanbul şişli, çaylağan, okmeydanı,
kağıthane civarında güvenerek gidebileceğim bir motosiklet tamircisi tanıyan var mıdır mesela?

İst. dışına çıkacağımdan zaten uzun bir süre kullanmayacağım. Dolayısıyla güvenilir birine bırakıp, tamamen elden geçmiş, bakımı yapılmış ve güvenle binilecek şekilde
teslim almayı planlıyorum.




öncelikle çok geçmiş olsun. zenon'un da bahsettiği gibi kozmetik kusurları gidermekte acele etme derim. neticede daha yeni yeni alışmaya başlıyorsun. muhtemelen durduğu yerde bile olsa o motosiklet bir iki defa daha yere düşecektir.

zenon
15 Ağustos 2013, 10:12
teşekkürler,

zaten motoru genel bir bakımdan da geçirme niyetim vardı. Şimdi makineyi yetkili servise mi götürmeliyim, yoksa tamirciler de bakım, onarım işlerini yapabilir mi?
açıkçası motorla ilgilenecek ustanın her şeyden önce güvenlik konusunda bilinçli bir insan ve her anlamda güvenilir bir insan olmalı. İstanbul şişli, çaylağan, okmeydanı,
kağıthane civarında güvenerek gidebileceğim bir motosiklet tamircisi tanıyan var mıdır mesela?

İst. dışına çıkacağımdan zaten uzun bir süre kullanmayacağım. Dolayısıyla güvenilir birine bırakıp, tamamen elden geçmiş, bakımı yapılmış ve güvenle binilecek şekilde
teslim almayı planlıyorum.

Dosta emanet edip gözün kapalı alabilcegin bir usta kullanmadım bu gune kadar nispeten daha kücük ve samimiyetin daha fazla olduğu Avcılar MotoPart ı önerebilirim başında durur sohpet eder işlerini hallederler diğerleri Profuz ayagına baştan savma iş yapıyorlar hidrolik kontrol edin fren tutmuyor diyorsun zahmet edip balataya bakmıyorlarusta faktoru cok önemli Beykozda Cetin usta var ama oda cok yogun olur ve genelde cok ucnokta sorunlarda gidilmesini önerebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------

Genel yakıt ortlamaları kendi değerlerinizi tutabilirsiniz :)

http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250%20naked

hissizadam
16 Ağustos 2013, 18:05
teşekkürler herkese,
peki gt250 nin önemli parçalarını değil de mesela ayna, far kenarındaki koruma, göstergelerin arkasındaki plastik korumalar gibi daha çok dış görünümle ilgili parçaları 2. el bulmak mümkün müdür? varsa nerde vardır mesela?

zenon
16 Ağustos 2013, 18:09
teşekkürler herkese,
peki gt250 nin önemli parçalarını değil de mesela ayna, far kenarındaki koruma, göstergelerin arkasındaki plastik korumalar gibi daha çok dış görünümle ilgili parçaları 2. el bulmak mümkün müdür? varsa nerde vardır mesela?

En son maslak sanayine Hasan ustada vardı ama fiyatı nedir bilmiyorum kırılmad catlamada falanda Tamir edebiliyorlar

gt250-bora
16 Ağustos 2013, 19:51
Gt250Comet arayana siteye özel rakamım var 2007 model siyah 20.500-21.000km civarında

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2007-hyosung-gt250-comet-yorulmamis-uzulmemis-132412198/detay/

hissizadam
17 Ağustos 2013, 21:45
gt 250 için bu mont uygun mudur acaba?

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120415-guvenlik-ekipmani-seciminde-motosiklet-modeli-etkisi-2.html#post3127952