PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

EminYILDIRIM
08 Temmuz 2013, 11:57
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/1044437_537636952960461_576894888_n.jpg

Antalya yolcusu ;)
o topcaseden bende istiyorum montaji hakkinda bilgi verirmisiniz

patates
08 Temmuz 2013, 15:57
Evet ben de motoru test etme şansını yakaladım , gayet tatmin etti ivmelenmesi çok iyi gerçekten.Ama motoru koyucak yer sıkıntısı yaşıyorum , yakınlarda falan hiç otopark yok evin orada da koyacak yer yok kendimi ortada kalmış gibi hissediyorum :salut:

iyi yolculuklar yolda fotoğraf çekmeyi unutmayın :D

patates
12 Temmuz 2013, 13:54
simdi dikkat ettim de sanki kendi kendimle konuşmuş gibi olmuşum :sunny:

puser
12 Temmuz 2013, 22:43
simdi dikkat ettim de sanki kendi kendimle konuşmuş gibi olmuşum :sunny:

http://www.meleklermekani.com/portal/v5_images/uploads/deli-manyaq.jpg ::xblink::

yusufozugenc
13 Temmuz 2013, 01:28
Kayalar motorla görüştüm. Artık gt250 naked modelini getirmeyeceklerini söylediler. Bu bayiye özgü bir durum mu yoksa artık gt250 naked Türkiyeye gelmeyecek mi?

refree78
13 Temmuz 2013, 04:39
slm 250gt ile sym wolf 250 kıyaslayabilir misiniz?

merianne
13 Temmuz 2013, 17:24
slm 250gt ile sym wolf 250 kıyaslayabilir misiniz?

wolfu biraz inceledim; ön takım çok zayıf geldi bana..Ön takımdan kastım;amortisör boruları ve kafanın şase bağlantı noktası...Başkada sıkıntılı tarafını görmedim. Frenleri gt250 den daha iyi, performans olarak gt250 den haliyle daha düşük...Bana göre güzel motor alınabilir. Ancak ne hyo nede başka 250cc yi ben olsam sıfır almam, çok zarar ediyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

Motorun arka dişli, Orjinali 46 dişti...49 luk özel dişli yaptırdım. Uzun arayışlar sonucu dişliyi yaptırabildim. Maliyeti 130 tl oldu..İzlenimlerimi aktarayım

- Gt250-250r lardaki orjinal arka dişli 46 diş, 49-50 dişe kadar Zincirde oynamaya gerek yok, Zinciri değiştirmeden gergi mesafesi kurtarıyor 51-52 ye kadar da kurtarır.
- Orjinal 46 lık dişli ile, yaptırdığım 49 luk dişlinin yarıçapında 8mm fark var.Yani 49 luk dişli çap olarak 16mm daha geniş yaklaşık olarak.
- orijinal ile en büyük sıkıntı;sıkışık trafikte debriyajı çok kullanıyordum, 1.viteste rölantide gitmiyordu hafif gaz istiyordu.Bu tamamiyle ortadan kalktı,şimdi motor gaz vermeden kalkıyor ve yola devam ediyor.
- 1. vites ten 2. vitese atınca motor güçten düşmüyor aynı şekilde hızlanmaya devam ediyor.Doğal olarak diğer viteslerde de bu şekilde devam ediyor.
- orijinalde 6000 devirde 95-96 km hız vardı,şimdi ise 6000 devirde 90-91 km hıza ulaşıyor..5-6 km bir düşüş oldu..
- Vitesi değiştirme aralığımda bir değişiklik olmadı, kullandığım hız belli zaten. max 110 civarı sürmekteyim.
Memnunum açıkçası heleki artçı varken kullanım harika oldu...

zenon
15 Temmuz 2013, 10:13
o topcaseden bende istiyorum montaji hakkinda bilgi verirmisiniz

Bu topcasei önermiyorum Arkada kilidi kırıldı yolculukta arkasaını fark etmedim katlanmış arka tarafı ezildi 150 tl ama ucuz etin yahnisi seklinde en azında benim gibi kullanıcılar için uygun degil montajı yer topcase gibi ama demirini bulmak zor biraz...

zenon
15 Temmuz 2013, 14:39
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/p206x206/1044437_537636952960461_576894888_n.jpg

Durum raporu bu yüke iki kişi rüzgarlı havada durum aşagıdaki gibi
2016 km 89,93 lt 394,2 TL 100km de 4,06lt

cd0345
18 Temmuz 2013, 18:52
2008 enjeksiyonlu modellerde yaşanan sorunlar hakkında ne duyum aldın?

enjeksiyonlu modelde benim bildiğim en az tüketim ılıman hava şartlarında optimum ekonomik sürüşle 2,8 litre. ben geçen yaz 3 litreye kadar düşmüştüm. tabi bu tüketim için aşırı çaba sarf etmen gerekiyor :)
maksimumda da 4,5 litreyi geçmedim.

önemli olan motorun temiz ve bakımlı olması. enjeksiyonlu veya karbüratörlü olması çok farketmeyecektir. enjeksiyonlu olanlar arıza tespitinde biraz daha zorlayıcıdır. ama neticede çok karışık bir sistem değil. durum birkaç sensör ve kontrol ünitesi arasında yönetilir.

bi kaç usta son seriler hariç enjeksiyon beyinleri arızalı değişim gerekiyor filan dedi

TanImsIz
19 Temmuz 2013, 18:53
Arkadaşlar, dijital göstergeli olan modellere ( S&T ) ön cam takabilen varmı ? Givi kappa vs..

puser
20 Temmuz 2013, 00:24
Arkadaşlar, dijital göstergeli olan modellere ( S&T ) ön cam takabilen varmı ? Givi kappa vs..

rüzgarlık panelini çıkartıp universal diye tabir edilen rüzgarlıklardan (ön cam) takabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------


bi kaç usta son seriler hariç enjeksiyon beyinleri arızalı değişim gerekiyor filan dedi

2008 yılından bu yana 5 yıl geçti. beyin arızalı ise zaten motosiklet düzgün çalışmaz, kullanamazsın. böyle bir soruna sahip motosiklete denk gelmen için o tarihten beri depoda veya garajda bekleyen bir tanesini satın alman lazım ki sanırım öyle bir tanesini bulamazsın. demek istediğim sorun varsa bile giderilmiştir diye düşünüyorum. alırken beyin açılıp tamir görmüş mü diye bakmakta fayda var tabi. bildiğim kadarı ile kesip açmadan içerisine ulaşamıyorsun.

mete_han
20 Temmuz 2013, 23:10
şu an Kanunı bayilerinde gt 250 yok beyler..bir kaç tane stok harici bu modelden bu sene ümidi kesmemi söyledi kanunı bayisi...

onursakin
20 Temmuz 2013, 23:42
evet geçen gün ben de siteye bakmıştım, gt250 dışında hepsi var. zaten nadir olan motorumuzu, bundan sonra "nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya canlılar" listesinde göreceğiz sanırım =)

ysfist
21 Temmuz 2013, 01:23
gt250 hakettigi ilgiyi bulamadi cok ilginc.

çelikatlı
21 Temmuz 2013, 01:47
x5 geliyo diye olabilirmi

zenon
22 Temmuz 2013, 09:12
Dün motoru bir temizliyim dedim uyuz oldum biri motorun sibop kapaklarını calmış :(

ARCHANGEL
22 Temmuz 2013, 10:58
Dün motoru bir temizliyim dedim uyuz oldum biri motorun sibop kapaklarını calmış :(

Yuh be kardeşim çalacak başka bir şey kalmamış mı? :(

puser
22 Temmuz 2013, 11:20
Dün motoru bir temizliyim dedim uyuz oldum biri motorun sibop kapaklarını calmış :(

kolay sökülen renkli aksesuarlar genellikle çalındığı için uzun süre kullanılamıyor:( yaklaşık bir senedir kullanıyordun çok bile yerinde durdu aslında :)
benimkiler de uçup gider yakında.

zenon
22 Temmuz 2013, 11:29
Yuh be kardeşim çalacak başka bir şey kalmamış mı? :(

Ne bilim hacı uyuz oldum ne guzel kırmızı kırmızı Kity kapaklarım vardı. :( nasil uyuz oldum sorma işin garip yanı ne zaman nerede yaptılar da farkında degilim ne zamandır lastik falan kontrol etmedim :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------


kolay sökülen renkli aksesuarlar genellikle çalındığı için uzun süre kullanılamıyor:( yaklaşık bir senedir kullanıyordun çok bile yerinde durdu aslında :)
benimkiler de uçup gider yakında.

Sen kızak yagını test edebildin mi? ben dun biz zincir dişili cant temizliği yaptım ama fıs fıs bozuldu cokta içime sinmedi bal dok yala gibi olmadı :S ama yinede idare eder :D

ARCHANGEL
22 Temmuz 2013, 13:27
Dün araba fırçasız yıkama ilacını bastım jantlarla şase altına, nekadar pilslik varsa akıttı,jantlar falan bal dök yala misali oldu boşuna süngerle uğraşıyormuşum :) tavsiye ederim dene bence.

zenon
22 Temmuz 2013, 14:14
Dün araba fırçasız yıkama ilacını bastım jantlarla şase altına, nekadar pilslik varsa akıttı,jantlar falan bal dök yala misali oldu boşuna süngerle uğraşıyormuşum :) tavsiye ederim dene bence.

Ürün Link falan alalım :D alt kuyrugun altına falan full uygulamak gerekli benim motorda Antalyada yollardaki ziftler hep erimişti her yere bulaşmış...

ARCHANGEL
22 Temmuz 2013, 15:16
Ürün Link falan alalım :D alt kuyrugun altına falan full uygulamak gerekli benim motorda Antalyada yollardaki ziftler hep erimişti her yere bulaşmış...

Hacı haftasonu nöbetçiydim,bizim çatıdaki oto yıkama bölümünde yıkadım.Ne kullanıyorlar bilmiyorum ama öğrenirim senin için :)

Green Arrow
22 Temmuz 2013, 15:46
Merhaba arkadaşlar selam,geriye dönük 10-15 sayfa okuyabildim,eskiden de takip etmişliğim vardı.Sizden öğrenmek istediğim bir kaç husus var.İlk olarak benim yeni kasa gt 250 naked alma niyetim var açıkcası,motor eğitimim var ancak öyle çok aman aman binmişliğim yok scooter türevi motorlar kullandım.Alırsam motorun şekli güzel en az 2 3 sene kullanırım 0 mı almayılım 2.el mi beni üzen ne olabilir.Birde çelikatlı hocam x5 geliyor demiş o nedir :D gt 250 yalan mı oluyor onun yerine başka bir motor mu geliyor ? Biraz uzun oldu ama teşekkür ederim şimdiden cevaplar için.

zenon
22 Temmuz 2013, 16:47
Merhaba arkadaşlar selam,geriye dönük 10-15 sayfa okuyabildim,eskiden de takip etmişliğim vardı.Sizden öğrenmek istediğim bir kaç husus var.İlk olarak benim yeni kasa gt 250 naked alma niyetim var açıkcası,motor eğitimim var ancak öyle çok aman aman binmişliğim yok scooter türevi motorlar kullandım.Alırsam motorun şekli güzel en az 2 3 sene kullanırım 0 mı almayılım 2.el mi beni üzen ne olabilir.Birde çelikatlı hocam x5 geliyor demiş o nedir :D gt 250 yalan mı oluyor onun yerine başka bir motor mu geliyor ? Biraz uzun oldu ama teşekkür ederim şimdiden cevaplar için.

Uzun süreli kullanacaksan 0 almakta fayda var yok ben 2-3 ay kullanım dersen 2. el temiz birseyler al derim 0 i şu anda 10 falan herhalde tam bilmiyorum neredeyse yarı fiyatına bir motor alabilirsin. 0 Motor tabiki daha sorunsuz olcaktır ama bu sıfır sorunsuz 2 yıl binersin anlamına gelmez bu işler birazda şans, birde garantisi olcak biraz daha güvende hisetirir. 2. eldeki bütcen ne ben benim kini satim sana :P

Green Arrow
22 Temmuz 2013, 17:14
Uzun süreli kullanacaksan 0 almakta fayda var yok ben 2-3 ay kullanım dersen 2. el temiz birseyler al derim 0 i şu anda 10 falan herhalde tam bilmiyorum neredeyse yarı fiyatına bir motor alabilirsin. 0 Motor tabiki daha sorunsuz olcaktır ama bu sıfır sorunsuz 2 yıl binersin anlamına gelmez bu işler birazda şans, birde garantisi olcak biraz daha güvende hisetirir. 2. eldeki bütcen ne ben benim kini satim sana :P

Bütçe sınırı koymadım sadece en eski 2012 model olmasını istiyorum,8-10 bin kmden fazla olmasın ancak 2.ele karşıda bir güvensizlik var muhtemelen 0 alırım gibime geliyor sorun çıkarsa ben onu hertürlü çıkartırım firmadan garantiyle.Parçası galiba baya pahalıymış düşme kalkma illaki olur sonuçta İstanbulda yaşıyoruz her yer dengesiz dolu.Birde 0 alırsam kasa değişme ihtimali var mı bir bilginiz var mı acaba ? üstte x5 gibi bir şeyden bahsedilmiş.

hgdr
22 Temmuz 2013, 19:08
hyosung kullanıcıları cümleten merhaba,
bir zamandır salcano wolf s 125 cc lik motorumu değiştirip 250 cc lik başka bir motora geçmeyi planlıyordum bu aradada diğerlerini ve hyo'yu biraz araştırdım fiyat fayda ve fiyat kalite göz önüne alınırsa hyo mantıklı geldi.olumlu olumsuz pekçok eleştiriside olsa kullanıcıları genellikle memnun(kimse yoğurdum ekşi demezmiş ama) ve ben inanıyorumki hyo lar güzel motor mesela benim motor salkanoyuda pek bilmezler ama iyi motordur çindistan gibi durmaz pek. ne varki Konyada elle tutup gözle görüp selesine oturup altına yatıp üstüne çıkabileceğim nasıl oldu yakıştımı oldumu olmadımı diyebileceğim bir motor yok varsada ben tanımıyorum. ne dersiniz gv250 mi yoksa gt250 mi almalı ikiside farklı kasa diyeceksiniz haklısınız lakin ikiside hoşuma gidiyor iyisini temizini ucuzunu bulursam ak kara demem kasa farketmez almaya çalışırım imkanlarım el verdiğince. birde karbüratörlümü yoksa efi'limi almak lazım hangisi iyi yakıtta ne kadar farkediyor. arızada hangisi sıkıntı olur (elbetteki efi) yapacağı yakıt tasarrufu için değermi efi almaya. ve kaç yılından sonr başlıyor efi ler.
ilgi ve alakanız için çok teşekkürler.
not : 2011 model 125 cc salcano wolf s ile takasa girecek tanıdığınız varmı?

_oXXo_
22 Temmuz 2013, 21:29
Zenon başka yere tezgah aç motorun önünü kapatıyorsun

adanalı
22 Temmuz 2013, 23:05
hgdr kardeş,yardımcı olmak adına,burada bir arkadaşımda GV 250 var,sana linkini veriyorum.eğer beğenirsen ara konuş.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-mini-goldwing-127753258/detay

puser
22 Temmuz 2013, 23:48
hyosung kullanıcıları cümleten merhaba,
bir zamandır salcano wolf s 125 cc lik motorumu değiştirip 250 cc lik başka bir motora geçmeyi planlıyordum bu aradada diğerlerini ve hyo'yu biraz araştırdım fiyat fayda ve fiyat kalite göz önüne alınırsa hyo mantıklı geldi.olumlu olumsuz pekçok eleştiriside olsa kullanıcıları genellikle memnun(kimse yoğurdum ekşi demezmiş ama) ve ben inanıyorumki hyo lar güzel motor mesela benim motor salkanoyuda pek bilmezler ama iyi motordur çindistan gibi durmaz pek. ne varki Konyada elle tutup gözle görüp selesine oturup altına yatıp üstüne çıkabileceğim nasıl oldu yakıştımı oldumu olmadımı diyebileceğim bir motor yok varsada ben tanımıyorum. ne dersiniz gv250 mi yoksa gt250 mi almalı ikiside farklı kasa diyeceksiniz haklısınız lakin ikiside hoşuma gidiyor iyisini temizini ucuzunu bulursam ak kara demem kasa farketmez almaya çalışırım imkanlarım el verdiğince. birde karbüratörlümü yoksa efi'limi almak lazım hangisi iyi yakıtta ne kadar farkediyor. arızada hangisi sıkıntı olur (elbetteki efi) yapacağı yakıt tasarrufu için değermi efi almaya. ve kaç yılından sonr başlıyor efi ler.
ilgi ve alakanız için çok teşekkürler.
not : 2011 model 125 cc salcano wolf s ile takasa girecek tanıdığınız varmı?

gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.

gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.


özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------


Bütçe sınırı koymadım sadece en eski 2012 model olmasını istiyorum,8-10 bin kmden fazla olmasın ancak 2.ele karşıda bir güvensizlik var muhtemelen 0 alırım gibime geliyor sorun çıkarsa ben onu hertürlü çıkartırım firmadan garantiyle.Parçası galiba baya pahalıymış düşme kalkma illaki olur sonuçta İstanbulda yaşıyoruz her yer dengesiz dolu.Birde 0 alırsam kasa değişme ihtimali var mı bir bilginiz var mı acaba ? üstte x5 gibi bir şeyden bahsedilmiş.

x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.

buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750/gallery/aktualnosci/2012/Hyosung_X-5_2013_rozrywkowy_singiel/Hyosung_X5.jpg

Green Arrow
23 Temmuz 2013, 02:00
gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.

gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.


özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------



x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.

buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750/gallery/aktualnosci/2012/Hyosung_X-5_2013_rozrywkowy_singiel/Hyosung_X5.jpg

Çok teşekkür ederim zahmet edip detaylı bir biçimde açıklamışsınız.Kendimi 600 cc ve üzerine hazır göremiyorum ve görebileceğimide pek sanmıyorum yapı itibarıyla.Kararımı verdim gibi biraz bekleyip kendime turuncu bir gt 250 naked almaya kararlıyım,hayat yeni bir yola saptırmaz ise :) bu süreçte de başlıgı en baştan okumaya başladım ancak daha 20 sayfa bitirebildim teşekkür ederim tekrardan.

zenon
23 Temmuz 2013, 08:52
gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.

gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.


özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------



x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.

buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750/gallery/aktualnosci/2012/Hyosung_X-5_2013_rozrywkowy_singiel/Hyosung_X5.jpg

Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.

hgdr
23 Temmuz 2013, 16:55
hgdr kardeş,yardımcı olmak adına,burada bir arkadaşımda GV 250 var,sana linkini veriyorum.eğer beğenirsen ara konuş.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-mini-goldwing-127753258/detay
teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------


Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.
bilgi için sağol

Green Arrow
23 Temmuz 2013, 16:59
Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.

Zaten mantıklısı da ne dersek diyelim hyosung çok fazla motosiklet satamıyor.Aynı alana 2 aynı cc getiriceklerini sanmıyorum.O konsept motorun duruşu da baya hırçın 650 olursa fiyatlar zaten malum,250 cc olursa da fiyat biraz uçuk olur gibime geliyor.Hyosungun bence yapması gereken güzel 125lik sokmalı piyasaya 250de zaten comette gtr da gayet güzel motorlar.Bilgi için tekrardan teşekkürler.

patates
24 Temmuz 2013, 14:25
http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd20930e3&vxp=mtr
herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ? :)

zenon
24 Temmuz 2013, 14:59
http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd20930e3&vxp=mtr
herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ? :)

Güzel gözüküyor ama montajı performansı nasil olur bilmiyorum ...

patates
24 Temmuz 2013, 19:23
Güzel gözüküyor ama montajı performansı nasil olur bilmiyorum ...

Sabit abi ben daha çok su geçirmesinden falan korkuyorum daha çok :D ya da bozulmasından falan, o konuda demiştim. Ama yazdığına göre uyumluymuş gt250 ye . Performans derken neyi kastettiniz tam olarak anlamadım bi de :cherry:

Green Arrow
24 Temmuz 2013, 22:35
Sabit abi ben daha çok su geçirmesinden falan korkuyorum daha çok :D ya da bozulmasından falan, o konuda demiştim. Ama yazdığına göre uyumluymuş gt250 ye . Performans derken neyi kastettiniz tam olarak anlamadım bi de :cherry:

Hocam bence çinden bakın aynısı oralarda da var.Performansdan kasıtı ışık kalitesi,ekran duyarlılıgı gibi şeyler.40 dolar az para değil o ürünün kötü olduğunu düşünmüyorum açıkcası.O kalitede bir ekranın masrafı belli sonuçta denenebilir ancak hava şartlarına uyumu muallak gibime geliyor.Böyle bir şeyler buldum sanırım vites göstergesi falanda var

http://www.aliexpress.com/item/motorcycle-gauge-digital-gauge-speedmeter-tachometer-odometer-all-in/538057862.html
http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-speedometer-odometer-motor-bike-speedometer-odometer-LCD-digital-freeshipping/1043017054.html
http://www.aliexpress.com/item/2013-Mini-Motorcycle-motor-bike-LCD-digital-speedometer-odometer-1-2-4-cylinders/1042581652.html
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Motorcycle-motor-bike-LCD-digital-speedometer-odometer-freeshipping/1042918652.html
http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LCD-Digital-Odometer-Speedometer-4-stroke-disc-brake-front-tire-freeshipping/1043074801.html

ilki veya 2.cisi çok başarılı vites uyarı göstergesi bile mevcut zorladıgınızda değiştir uyarısı veren.

jedilight
24 Temmuz 2013, 22:39
Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.

Green Arrow
24 Temmuz 2013, 22:43
Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.

Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D

puser
25 Temmuz 2013, 01:04
Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.

180lik arka lastik takan bir arkadaş deneyimini paylaşmıştı. yanlış hatırlamıyorsam "jant genişliği yetersiz geldiğinden taban ve yanak bölümleri fazla bükülüyor, lastiğin yapısı bu bükülmeyi kaldıramadığından içerisindeki teller kırılıyor ve elek gibi hava kaçırmaya başlıyor" demişti. forumda aratırsan bulabilirsin. yanak bölgesindeki bükülme normalin çok üzerinde olduğundan motoru çok fazla yatırmamanı öneririm. zira 120'lik ön ve 180 lik arkalastiğin 45 derecelik yatma noktaları standart dışı jantla kullanımından ötürü orantısız bir şekilde kaymış durumda. virajda lastiklerden biri kendini salabilir. ama motoru fazla yatımıyorsan bu konuda sorun yaşamazsın. güle güle, kazasız belasız kullanmanı dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------


Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D

jant genişliği müsaade etmediğinden 160mm'nin üzerinde lastik kullanmak sağlıklı olmuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------


http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd20930e3&vxp=mtr
herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ? :)

bunun devir göstergesinin redline aralığı 14bin - 22 bin arasında. hangi motosiklet için üretilmiş anlayamadım :) bana çabuk bozulurmuş gibi geldi. ancak bedava kargo seçeneği ile bu fiyata bulunursa denenebilir. göstergeleriniz sağlamsa hiç uğraşmayın derim.

Green Arrow
25 Temmuz 2013, 01:14
Yani 180 sıkıntılı ama öne 120 arkaya 160 takılabilir doğrumu anladım ?

puser
25 Temmuz 2013, 01:35
evet takılabiliyor.110 - 150 ye göre özellikle düşük hızlardaki kıvraklığı (slalom gibi) azalacaktır.

Green Arrow
25 Temmuz 2013, 01:39
Hocam teşekkür ederim peki sana bir sorum daha olacak ben İstanbulda düzgün bayi nerede bulurum bölgemde kağıthane ve şişlide var o kağıthanedekini biliorum ama orası bildiğin bisikletçi dükkanı gibi ve oranın esnafı pek güven vermiyor bana nedense.Şişlidekini görmedim malesef.

patates
25 Temmuz 2013, 01:55
.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------



bunun devir göstergesinin redline aralığı 14bin - 22 bin arasında. hangi motosiklet için üretilmiş anlayamadım :) bana çabuk bozulurmuş gibi geldi. ancak bedava kargo seçeneği ile bu fiyata bulunursa denenebilir. göstergeleriniz sağlamsa hiç uğraşmayın derim.

valla o devir olayını ben de anlamadım açıkçası acaba farklı bi birim falan mı var :P


Hocam bence çinden bakın aynısı oralarda da var.Performansdan kasıtı ışık kalitesi,ekran duyarlılıgı gibi şeyler.40 dolar az para değil o ürünün kötü olduğunu düşünmüyorum açıkcası.O kalitede bir ekranın masrafı belli sonuçta denenebilir ancak hava şartlarına uyumu muallak gibime geliyor.Böyle bir şeyler buldum sanırım vites göstergesi falanda var

http://www.aliexpress.com/item/motorcycle-gauge-digital-gauge-speedmeter-tachometer-odometer-all-in/538057862.html
http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-speedometer-odometer-motor-bike-speedometer-odometer-LCD-digital-freeshipping/1043017054.html
http://www.aliexpress.com/item/2013-Mini-Motorcycle-motor-bike-LCD-digital-speedometer-odometer-1-2-4-cylinders/1042581652.html
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Motorcycle-motor-bike-LCD-digital-speedometer-odometer-freeshipping/1042918652.html
http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-LCD-Digital-Odometer-Speedometer-4-stroke-disc-brake-front-tire-freeshipping/1043074801.html

ilki veya 2.cisi çok başarılı vites uyarı göstergesi bile mevcut zorladıgınızda değiştir uyarısı veren.


Ha Çin ha Honkong acaba ne farkı var ki :D Ama orjinal urunlerle karşılaştırdığmızda baya bi fiyat farkı söz konusu oluyor. 40 dolar da baya ucuz gibi geliyo , insan da haliyle biraz huylanıyo tabi :) ... Bir de linktekiler gt250 ye uyumlu mudur ki

Green Arrow
25 Temmuz 2013, 02:01
valla o devir olayını ben de anlamadım açıkçası acaba farklı bi birim falan mı var :P




Ha Çin ha Honkong acaba ne farkı var ki :D Ama orjinal urunlerle karşılaştırdığmızda baya bi fiyat farkı söz konusu oluyor. 40 dolar da baya ucuz gibi geliyo , insan da haliyle biraz huylanıyo tabi :) ... Bir de linktekiler gt250 ye uyumlu mudur ki

Bunlar universal diye biliorum yani adam gibi elektrik sistemi olan her motora takılır.Attığım linklerdeki ürünlerde az para değil gördügün gibi sanmıyorum bir sıkıntı olacağını.

gt250-bora
25 Temmuz 2013, 14:49
Hekese merhabalar hepimizin tekerleri düz bassın tekerimize taş değmesin...
Ben Edremitten aranıza katılıyorum yaş 40 Bilgisayar Kamera Güvenlik Sistemleri üzerine çalışıyorum motor camiyasına 2005de srad750 ile veda edip 2009da 2500cc bir çinli olan yuki shopper ile döndüm ardındanda 6ay ara ile 2 gt250 sahibi oldum şuan iki gt250 sahibiyim...
2 side 2007 model biri 32.000de diğeri 21.000e ilerliyor. ikisindede aynı sorunu yaşıyorum sarı olanda 5500-6000 devirler arası bir böğürtü çıkıyor ve ivmelenemiyor sonrasında muazzam bir ivmelenme söz konusu oluyor...
siyah olanda ise bu biraz daha kronikleşmiş durumda 5500-6250 arası sonrada 7500-8500 arası tekrarlıyor...
bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu civarda motorcu özelliklede usta motorcu bulmak çok zor adamlar bir dünya para istiyorlar ve birşeyden anlamıyorlar...

UNdocab
25 Temmuz 2013, 15:03
Hekese merhabalar hepimizin tekerleri düz bassın tekerimize taş değmesin...
Ben Edremitten aranıza katılıyorum yaş 40 Bilgisayar Kamera Güvenlik Sistemleri üzerine çalışıyorum motor camiyasına 2005de srad750 ile veda edip 2009da 2500cc bir çinli olan yuki shopper ile döndüm ardındanda 6ay ara ile 2 gt250 sahibi oldum şuan iki gt250 sahibiyim...
2 side 2007 model biri 32.000de diğeri 21.000e ilerliyor. ikisindede aynı sorunu yaşıyorum sarı olanda 5500-6000 devirler arası bir böğürtü çıkıyor ve ivmelenemiyor sonrasında muazzam bir ivmelenme söz konusu oluyor...
siyah olanda ise bu biraz daha kronikleşmiş durumda 5500-6250 arası sonrada 7500-8500 arası tekrarlıyor...
bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu civarda motorcu özelliklede usta motorcu bulmak çok zor adamlar bir dünya para istiyorlar ve birşeyden anlamıyorlar...

Daha önce duymadığım bir sorun.Eğer motosikletlerin kmden emin iseniz debriyaj balatası bitmiş değildir. Ama debriyaj balatası bitmiş ve sıyırıyor olabilir
İkiside karbüratörlü öncelikle karbüratör temizlikleri ne alemde bunu bilmek lazım.

onursakin
25 Temmuz 2013, 17:08
Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D

bende önceden 180 55 17 metzeller vardı. sorun yok sanıyodum ama virajlarda falan baya zorluyormuş. 150'lik taktıktan sonra anladım. tercih meselesi ama söylediğim lastik uyuyor.

gt250-bora
25 Temmuz 2013, 18:06
peki çanakkele ayvalık arasında düzgün bir servis yada usta bilen varmı? bahsettiğim sorun karbüratör üzerindeki karışım, kelebek ve rölanti ayarı ile oynayınca minimum düzeye inebiliyor sarı motorumda olduğu gibi onda şansa tutturdum bir ayar ama siyah da durum cidden kötü... ayrıca debriyaj durumu gibi hiç değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

180 bilmem ama 2 yıldır sarı motorumda 160-120 kullanıyorum gayette iyi...