PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

braingulp
16 Ocak 2013, 05:31
Go Pro komik duruyo, kocaman , kaskin uzerinde, daha iyi cozumler var, kaliteli casus kameralari cok iyi is gorur aklinizda bulunsun.
Bu işin en ideali ve en pahalısı GoPro ama kamera ayrı olan kaska takılan alet başka olay ufak bir dişital foto makineyide kulanabiliyorsun ama GoPro gibi olmuyor :(

http://usridernews.com/wp-content/uploads/2011/05/gopro-motorsports-helmet-camera.jpg

http://www.singletracks.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/gopro_hero_helmet_cam.jpg

http://www.cameras4sports.co.uk/shopimages/sections/normal/MTB-Go-Pro-Image1.jpg

http://www.hdhero2review.org/wp-content/themes/thesis_182/custom/rotator/GoproHDHero2-03.jpg

gibi gibi çeşitleri ve kullanım alanları var

zenon
16 Ocak 2013, 09:50
hocam yetkili servis babında sordum.. malum garanti vs.

Ben motoparkı tercih ediyorum Garanti konusunda sıkıntı cıkarmadılar arka amortisor değişmedi... ama beyin ve rolanti valfi değişti bu hafta sonuda ayak yada debriyaj müşürüne baktırmaya gidecem. gelirsen görüşürüz bakarsın orda ama sana baya uzak :(

ARCHANGEL
16 Ocak 2013, 11:52
Motoru aktif kullanmaya başlamadan egzozdaki kötü görüntüyü halletmek istiyorum.Egzoz'un (Smokhead) boyası yada kaplaması artık herneyse yer yer dökülmeye/kalkmaya başlamış.Nasıl bir yol izlemeli ki (Boya/Kaplama) uzun süre tekrar sorun çıkarmasın.Motorun estetiğini çok bozuyor kafayı taktım halletmem lazım.Önerileriniz ?

puser
16 Ocak 2013, 12:01
Go Pro komik duruyo, kocaman , kaskin uzerinde, daha iyi cozumler var, kaliteli casus kameralari cok iyi is gorur aklinizda bulunsun.

bildiğiniz bir model var mı?

zenon
16 Ocak 2013, 12:19
Motoru aktif kullanmaya başlamadan egzozdaki kötü görüntüyü halletmek istiyorum.Egzoz'un (Smokhead) boyası yada kaplaması artık herneyse yer yer dökülmeye/kalkmaya başlamış.Nasıl bir yol izlemeli ki (Boya/Kaplama) uzun süre tekrar sorun çıkarmasın.Motorun estetiğini çok bozuyor kafayı taktım halletmem lazım.Önerileriniz ?

bir egzozcuya götürsene Maslakta Otosanayide ahmetin egzozu yapan adamlar vardı. Kendin mi yapmak istiyorsun?

ARCHANGEL
16 Ocak 2013, 12:46
bir egzozcuya götürsene Maslakta Otosanayide ahmetin egzozu yapan adamlar vardı. Kendin mi yapmak istiyorsun?

Yapmak isterdim ama bende o kadar el becerisi yok :) Şaka bir yana benim sıkımtım nokta atışı yapmaktan başka çarem olmayışı.Motoru hafta için en fazla iş yerine getirebirim. Burdan alıp sanayiye götürme şansım yok.Etrafımda motor kullanmayı bilen başka biri de yok.Egzoz tüpünü bağlantı yerinden söküp bir şekilde bu tamiratı yapan yere ulaştırmaya çalışacağım.Ama işte sorun burda; nerde, kim, nasıl, ve ne kadara yapar.Onu öğrenmeye çalışıyorum.Senin bahsettiğin egzozcu bu işi halleder dersen ona gönderelim.

zenon
16 Ocak 2013, 13:18
Yapmak isterdim ama bende o kadar el becerisi yok :) Şaka bir yana benim sıkımtım nokta atışı yapmaktan başka çarem olmayışı.Motoru hafta için en fazla iş yerine getirebirim. Burdan alıp sanayiye götürme şansım yok.Etrafımda motor kullanmayı bilen başka biri de yok.Egzoz tüpünü bağlantı yerinden söküp bir şekilde bu tamiratı yapan yere ulaştırmaya çalışacağım.Ama işte sorun burda; nerde, kim, nasıl, ve ne kadara yapar.Onu öğrenmeye çalışıyorum.Senin bahsettiğin egzozcu bu işi halleder dersen ona gönderelim.

Ahmetin egzozu gordun cift egzoz yaptılar işçilikleri falan iyi ama anlayışları kıt derdini anlatana kadar akla karayı secersin konuşurken ses kaydı yap hatta videoya al yapılacakları egzozda ciz anlat her türlü yaparlar ama ne kadar isterler bilmiyorum fiyat pazarlıgıda yapmayı unutma acık adresi ahmet verir burdan

Chronix
16 Ocak 2013, 13:27
Yapmak isterdim ama bende o kadar el becerisi yok :) Şaka bir yana benim sıkımtım nokta atışı yapmaktan başka çarem olmayışı.Motoru hafta için en fazla iş yerine getirebirim. Burdan alıp sanayiye götürme şansım yok.Etrafımda motor kullanmayı bilen başka biri de yok.Egzoz tüpünü bağlantı yerinden söküp bir şekilde bu tamiratı yapan yere ulaştırmaya çalışacağım.Ama işte sorun burda; nerde, kim, nasıl, ve ne kadara yapar.Onu öğrenmeye çalışıyorum.Senin bahsettiğin egzozcu bu işi halleder dersen ona gönderelim.

hocam avcılar'dasın değil mi? cumartesi esenyurt yoluna girsen heryer sanayi motorla 5 dk .maslakta iyi para isterler senin işe o yüzden oralara uzamaya değmez.bide egzozun resmi var mı ?

ARCHANGEL
16 Ocak 2013, 14:09
Motorun resmi bu,egzoz çok bozuyor.

http://img819.imageshack.us/img819/1825/dsc0099xw.jpg

zenon
16 Ocak 2013, 15:14
Motorun resmi bu,egzoz çok bozuyor.

http://img819.imageshack.us/img819/1825/dsc0099xw.jpg

Böbreklerini üşütecen Fatih allah muhafaza sen o arayı doldurcak ekipmana bak :D

ARCHANGEL
16 Ocak 2013, 18:31
Böbreklerini üşütecen Fatih allah muhafaza sen o arayı doldurcak ekipmana bak :D

Yeni mont aldım :)

yesilkoy
16 Ocak 2013, 22:07
ekzoz boyası ıle boyasan olmazmı

patates
19 Ocak 2013, 10:01
Tüm forum ahalisine merhaba, iyi günler herkese. Uzun zamandır bu başlığı takip ediyordum bütün yazıları okumaya çalıştım yaz mevsimine doğru doğru da Hyosung 250 Naked almayı planlıyorum.Amacım ikinci el temiz bi naked almak. Neyse şimdiden foruma girip sohbet falan edeyim , tanışalım dedim.Adım Alim, 21 yaşındayım ve İstanbul'da oturuyorum Elazığ'da üniversite okuyorum.Umarım tanışmaya fırsatımız olur ... Ama tabi ki de birkaç sorum olacak.Önceki sayfalardan olmamasına dikkat etmeye çalıştım ama cevaplarsanız sevinirim:

1) Hyosung S&T birleşmesinden sonra herhangi bir kalite farkı hisseden oldu mu ? Yani gözle görülür, mekanik falan?Özellikle birleşmeden önceki ve S&T birleşmesinden sonraki iki motoru da görmüş kullanmış kişiler cevap verebilirse daha tutarlı görünür diye düşünüyorum.


2) Boyum 1.69 acaba kısa kalır mıyım motor için ? Rahat bir şekilde sürebilir miyim kollar bacaklar kısa kalmasın sonra :)

Teşekkür ederim şimdiden cevaplar için.

eruyanik
19 Ocak 2013, 11:57
2) Boyum 1.69 acaba kısa kalır mıyım motor için ? Rahat bir şekilde sürebilir miyim kollar bacaklar kısa kalmasın sonra :)


Ben ikinci soruna cevap verebileceğim; çok rahat kullanabilirsin. benim boyum 1.70 ve ayaklarım yerde çok rahat duruyorum.. ayaklarım yere sağlam basıyor ;)

zonta
19 Ocak 2013, 12:47
Motorun resmi bu,egzoz çok bozuyor.

http://img819.imageshack.us/img819/1825/dsc0099xw.jpg

aslında bir saatlik bir işin var.biraz zımpara yarım kova su bir adet 600 derece yanmaz egsoz boyası birazda boş zaman.önce bir güzel zımparaliyorsun kalın dan ince zımparaya dogru ıslatarak.yeterli pürüzsüzlüge ulaştıgında bir güzel temizleyip kurut.sonra bir kat ince atıyorsun sonra egsozu ısıtman lazım.ikinci kat boyayı mutlaka ısıtıp at .sonrada motorda kalsın egsoz boşta çalıştır kuruyana kadar. bu boyaların en iyisi arexons ,presto da idare eder.bende motopark dan polattan almıştım.2 kutu arexons ile hem motor blogunu hemde tiger egsozu bir güzel boyadım.bişeyin istedigin gibi olmasını istiyorsan kendin yapacaksın. kolay gelsin.

puser
19 Ocak 2013, 14:01
1) Hyosung S&T birleşmesinden sonra herhangi bir kalite farkı hisseden oldu mu ? Yani gözle görülür, mekanik falan?Özellikle birleşmeden önceki ve S&T birleşmesinden sonraki iki motoru da görmüş kullanmış kişiler cevap verebilirse daha tutarlı görünür diye düşünüyorum.


2) Boyum 1.69 acaba kısa kalır mıyım motor için ? Rahat bir şekilde sürebilir miyim kollar bacaklar kısa kalmasın sonra :)

Teşekkür ederim şimdiden cevaplar için.



malum, S&T satın almasından sonra karbiratörlüden enjeksiyonlu üretime geçildi. dolayısıyla cdi ünitesiydi (beyin), sensörüydü bir takım elektronik aksamlar eklendi. bilindiği gibi bütün elektronik aksamlar, elektrik beslemesi konusunda hassastırlar. yüksek ve düşük voltajı sevmezler. enjeksiyonlu arabasından - motosikletine, televizyonundan, dizüstü bilgisayarına bütün elektroniklerde bu hassasiyet vardır. düzenli voltaj ölçümleriyle elektrik beslemesinin sağlıklı kalmasını sağlarsan elektronik konusunda sıkıntı yaşamazsın. neticede bu bölümde kullanılan parçalar kalitesiz değil, dünyada pek çok sektöre üretim yapan büyük firmaların ekipmanları kullanılmış. bütün enjeksiyonlu araçlarda olduğu gibi altarnatör, statör, akü üçlüsüne dikkat etmen gerekir. birinde aksaklık varsa besleme sisteminin tümünü etkileyecektir.

şasidir, yakıt tankıdır, grenajıdır iki üretimde de kullanılan materyal olarak aynı. benim gördüğüm boya konusunda biraz farklılık var. karbüratörlü modellerin boyası daha canlı. bu noktada topu distribütöre atıyorum. brezilyalı kasinki'nin modellerinde de boya konusunda ilave bir itina gösterme durumu var. ama bizim ülkemizde böyle değil.

motor bloğu aynı kalitede değişen bir şey yok. sadece enjeksiyonlu üretimle gelen sensör ihtiyacından dolayı bunların konumlandırılacağı noktalarda ufak revizyonlar var. ama kalite aynı.

ön ve arka dişli sayıları, dolayısıyla zincir bakla sayısı değişti. karbüratör ve elektronik ateşleme de gitti yerine enjeksiyon, cdi (beyin) geldi. haliyle iki sürümün arasında yakıt sarfiyatı ve sürüş ruhu anlamında azda olsa farklılık oluştu. ancak iki üretim de yeterli ölçüde performanslı.

patates
19 Ocak 2013, 14:26
Ben ikinci soruna cevap verebileceğim; çok rahat kullanabilirsin. benim boyum 1.70 ve ayaklarım yerde çok rahat duruyorum.. ayaklarım yere sağlam basıyor ;)

Cevap için teşekkürler, aslında daha önce aklıma gelmemişti ybr 125 in de sele yüksekliği 78 cm miş Hyosung 'unki ile aynı.Ybr de sağlam basabildiğime göre Hyoda da sorun cıkmaz herhalde : )

---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:03 ----------


malum, S&T satın almasından sonra karbiratörlüden enjeksiyonlu üretime geçildi. dolayısıyla cdi ünitesiydi (beyin), sensörüydü bir takım elektronik aksamlar eklendi. bilindiği gibi bütün elektronik aksamlar, elektrik beslemesi konusunda hassastırlar. yüksek ve düşük voltajı sevmezler. enjeksiyonlu arabasından - motosikletine, televizyonundan, dizüstü bilgisayarına bütün elektroniklerde bu hassasiyet vardır. düzenli voltaj ölçümleriyle elektrik beslemesinin sağlıklı kalmasını sağlarsan elektronik konusunda sıkıntı yaşamazsın. neticede bu bölümde kullanılan parçalar kalitesiz değil, dünyada pek çok sektöre üretim yapan büyük firmaların ekipmanları kullanılmış. bütün enjeksiyonlu araçlarda olduğu gibi altarnatör, statör, akü üçlüsüne dikkat etmen gerekir. birinde aksaklık varsa besleme sisteminin tümünü etkileyecektir.

şasidir, yakıt tankıdır, grenajıdır iki üretimde de kullanılan materyal olarak aynı. benim gördüğüm boya konusunda biraz farklılık var. karbüratörlü modellerin boyası daha canlı. bu noktada topu distribütöre atıyorum. brezilyalı kasinki'nin modellerinde de boya konusunda ilave bir itina gösterme durumu var. ama bizim ülkemizde böyle değil.

motor bloğu aynı kalitede değişen bir şey yok. sadece enjeksiyonlu üretimle gelen sensör ihtiyacından dolayı bunların konumlandırılacağı noktalarda ufak revizyonlar var. ama kalite aynı.

ön ve arka dişli sayıları, dolayısıyla zincir bakla sayısı değişti. karbüratör ve elektronik ateşleme de gitti yerine enjeksiyon, cdi (beyin) geldi. haliyle iki sürümün arasında yakıt sarfiyatı ve sürüş ruhu anlamında azda olsa farklılık oluştu. ancak iki üretim de yeterli ölçüde performanslı.

Cevabın için çok teşekkürler öncelikle demek istediğinizi anladım fakat yanlışsam düzeltin S&T 'nin motorsikletin elektroniğiyle ilgilisi var mı? Şu yönden soruyorum , Kore'deki yeni model Hyosung 250 de enjeksiyonlu , cdi li falan olmayacak mıydı zaten ?
bir de zaten ben elektronikten pek hazetmeyen birisi olarak her zaman olabildiğince mekanikten yanayım bu yüzden eski manuel göstergeli modeller daha çok hoşuma gidiyor eğer yeni model alırsam sırf bu yüzden değiştireceğim : ) Ne kadar elektronik o kadar problem neredeyse.
Bir de bu cümleyle ne demek istediğinizi tam olarak anlayamadım biraz daha açıklar mısınız ? "sadece enjeksiyonlu üretimle gelen sensör ihtiyacından dolayı bunların konumlandırılacağı noktalarda ufak revizyonlar var"

puser
19 Ocak 2013, 15:53
Cevap için teşekkürler, aslında daha önce aklıma gelmemişti ybr 125 in de sele yüksekliği 78 cm miş Hyosung 'unki ile aynı.Ybr de sağlam basabildiğime göre Hyoda da sorun cıkmaz herhalde : )

---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:03 ----------



Cevabın için çok teşekkürler öncelikle demek istediğinizi anladım fakat yanlışsam düzeltin (1)S&T 'nin motorsikletin elektroniğiyle ilgilisi var mı? Şu yönden soruyorum , Kore'deki yeni model Hyosung 250 de enjeksiyonlu , cdi li falan olmayacak mıydı zaten ?
bir de zaten ben elektronikten pek hazetmeyen birisi olarak her zaman olabildiğince mekanikten yanayım bu yüzden eski manuel göstergeli modeller daha çok hoşuma gidiyor eğer yeni model alırsam sırf bu yüzden değiştireceğim : ) Ne kadar elektronik o kadar problem neredeyse.
Bir de bu cümleyle ne demek istediğinizi tam olarak anlayamadım biraz daha açıklar mısınız ? "sadece enjeksiyonlu üretimle gelen sensör ihtiyacından dolayı bunların konumlandırılacağı noktalarda ufak revizyonlar var"

öncelikle önceden yazdıklarım üzerinde şöyle bir düzeltme yapayım. enjeksiyon ve cdi (beyin) ifadelerini bir arada kullanmıştım. enjeksiyonlu sistemde beyinin adı ecu'dur (engine control unit). karbüratörlü sistemde ateşlemeyi yöneten sistem ise cdi (capacitor discharge ignition). yani orada bahsettiğim her cdi'in silinip ecu ile değişmesi gerekiyor. ama zaten anlam bakımından bir değişiklik olmayacak. zira her cdi'dan sonra parantez içerisinde "beyin" ifadesini kullanmıştım.

ilk sorunu tam anlamadım ama şu şekilde cevaplayayım. üst paragrafla beraber dikkate alırsan belki sorunu cevaplandırır. s&t, hyosung'u satın aldıktan sonra üreticinin adı s&t olarak değişti. s&t motors üretici firmanın adı, hyosung üretilen motosikletin adı. bu motosiklet bildiğim kadarıyla avrupa, amerika, avusturalya, hindistan gibi lokasyonlara hyosung markası ile; birezilya'da kasinki ve türkiye'de s&t kanuni markasıyla satılıyor. bazı coğrafyalarda da sadece s&t adıyla satılıyor. s&t satın alması 2008 yılında gerçekleşti ve satın alma sonrası bütün modeller enjeksiyonlu olarak üretilmeye başladı. sadece amerika için gv 650'nin özel olarak karbüratörlü üretildiğini duymuştum. çünkü amereika piyasasında karbüratörlü gv 650 için özel tasarlanmış performans kitleri var. anlatmak istediğim karbüratörlü üretim en azından gt serisi için yapılmıyor. yani hepsinde ecu var ve elektronik aksam mevcut.

bu şu demek değil. elektrikli aksam bolsa kötüdür, bozulur. artık çinli bile enjeksiyonlu üretim yapıyor. yeni teknoloji nispeten yeni bir özen gerektiriyor. o da voltaja dikkat etmenin gerekliliği. en azından periyodik bakımlarda bilen birisi tarafından bu ölçüm yapılırsa sıkıntı yaşamazsın. bu kesinlikle şu da demek değil karbüratörlü modeller çağ dışı kalmış ve artık alınmamalı. tüketici neyi ne için isteyip, tercih ettiğini biliyorsa ortada sorun yok demektir.

"sadece enjeksiyonlu üretimle gelen sensör ihtiyacından dolayı bunların konumlandırılacağı noktalarda ufak revizyonlar var" burada demek istediğim, misal enjeksiyonlu sistem için silindir siparişi vereceksin. kullanılan 3 farklı ecu (beyin) markasına göre bu parça farklılık gösteriyor. rastgele birini alıp takamazsın yani. mesela enjeksiyonlu modelde motor ısı sensörü diye bir eleman var (hararet göstergesi değil yanlış anlaşılmasın. sistem anladığım kadarıyla tehlikeli ısı, normal ısı seviyesi şeklinde iki tip bildirimde bulunuyor. tehlikeli ısıda sistemi kes gibi). bu gibi motor bloğu üzerindeki sensörlerin yerleştirilebilmesi için onlara yeni yerler tasarlamak gerekiyor. yani üzerinde durmanı gerektirecek bir konu değil.

patates
19 Ocak 2013, 16:56
cevaplar için çok teşekkürler bilgilendirici oldu :cat:

ARCHANGEL
20 Ocak 2013, 17:50
aslında bir saatlik bir işin var.biraz zımpara yarım kova su bir adet 600 derece yanmaz egsoz boyası birazda boş zaman.önce bir güzel zımparaliyorsun kalın dan ince zımparaya dogru ıslatarak.yeterli pürüzsüzlüge ulaştıgında bir güzel temizleyip kurut.sonra bir kat ince atıyorsun sonra egsozu ısıtman lazım.ikinci kat boyayı mutlaka ısıtıp at .sonrada motorda kalsın egsoz boşta çalıştır kuruyana kadar. bu boyaların en iyisi arexons ,presto da idare eder.bende motopark dan polattan almıştım.2 kutu arexons ile hem motor blogunu hemde tiger egsozu bir güzel boyadım.bişeyin istedigin gibi olmasını istiyorsan kendin yapacaksın. kolay gelsin.


Bu hafta boya işini halledeceğim,önerilerin için sağol.

patates
21 Ocak 2013, 12:37
Aklıma birşey takıldı motoru elazığda kullanıcam da servis , usta sıkıntısı çeker miyim ? Haziran -Temmuz -Ağustos ve Eylül ortalarına kadar İstanbul'da , geri kalan aylarda motor Elazığ'da olucak yani.Usta sıkıntısı çekmekten korkuyorum:silent:

---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

Resmi sitesinden de baktım da Elazığ'da yok ama en yakın Malatya'da var yetkili servis.Ama ilginç olan Ankara'da 1 tane yetkili servis olması ? :sunny:

zenon
21 Ocak 2013, 12:55
Aklıma birşey takıldı motoru elazığda kullanıcam da servis , usta sıkıntısı çeker miyim ? Haziran -Temmuz -Ağustos ve Eylül ortalarına kadar İstanbul'da , geri kalan aylarda motor Elazığ'da olucak yani.Usta sıkıntısı çekmekten korkuyorum:silent:

---------- Post added at 12:37 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

Resmi sitesinden de baktım da Elazığ'da yok ama en yakın Malatya'da var yetkili servis.Ama ilginç olan Ankara'da 1 tane yetkili servis olması ? :sunny:

Motorun garantili değilse sende yaparsın ama garantiliyse garantiden cıkmaması icins ervise goturmen lazım oda sıkıntı olur

zenon
21 Ocak 2013, 18:08
Benim motora Topcase olarak bunu düşünüyorum sizin fikriniz nedir?

http://www.feyizoglu.com/48-Lt-Topcase-Mat-Siyah_46887.html#1

http://www.feyizoglu.com/images_buyuk/f87/48-Lt-Topcase-Mat-Siyah_46887_1.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

Bir arkadaşa sordum ses yapar o dedi gönlüm bun akaydı
http://www.feyizoglu.com/K46-canta_44244.html#0

http://www.feyizoglu.com/images_buyuk/f44/44244Al.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

iki secenek daha

http://www.anesmotor.com/?urun-468-GIVI-E470-Mat.html

http://www.anesmotor.com/images/products/00/04/68/468_buyuk.jpg

Son kararım bu olabilir

http://www.anesmotor.com/?urun-950-K46-Yeni-Model.html

http://www.anesmotor.com/images/products/00/09/50/950_buyuk.jpg

Orko_ye
21 Ocak 2013, 18:18
Sabit hocam ben ilk fotodaki Coocase'i kullanıyorum motorumda. Memnunum f/p oranı bence çok yerinde bir çanta.

NoVaRiX
21 Ocak 2013, 18:31
Topcase'de 3-5 lira fazla verin ama Kappa ve Givi'den şaşmayın.

Artı, bu makinenin ikinci eli neden hiç yok yahu? Çok mu seviyorsunuz motorlarınızı arkadaşlar? :)

zenon
21 Ocak 2013, 18:36
Ben eski mootrum da ixs kullandım ve givi üretiyor alt tablayasından cantanın altına kadar aynı aynı zamanda Givi nin sahibi Kappa nın da sahibi Kappa cin de üretiyor Givi ve ixs İtalyada aynı fabrikada üretiliyor İXS yine 300 tl gibi bir fiyata buldum.

@NoVaRİX comat kullanıcları bilinclidir ne aldıklarını neden aldıklarınıbilirler Race gibi redline dayiyim derdide yoktur genelde agır başlı afifi arazi kullanan ve az yakmasını isteyenler cometi alır az yakması icinde yavas gitmek gerekir :D Bu nedenle comet cok harekli değildir...

tekfur34
21 Ocak 2013, 21:00
hacı abi, görüntü itibariyle hepsi de güssel. birinci olan 48 lt. bence 2 litre gün gelir çok lazım olur.
3. çantada sırtlık varmış. ama 46 litre. sırtlık da arkada oturanlar için faydalı bence. zaten arka oldukça rahatsız...
birinci çanta ile diğerleri arasında 100 tele gibi bi fiyat farkı var. @undocap buralardaysa o 100 lira ile neler yapılabileceğini bi döktürür, aklın şaşar :)
aynı sitede birinci çantanın markasından (cococase) kumandalı-alarmlı bi model var. diğer 3 ü ile aynı fiyatlara geliyor. bi bak istersen
http://www.feyizoglu.com/48-Lt-Topcase-Mat-Kumandali-Alarmli-Ledli-_46884.html#0

kumanda ve alarmdan ziyade ledli olması hoşuma gitti. yollarda görüyorum, hem şık duruyor hem de frene bastığında çok görünür oluyor...


bizim motorlara topcase yakışıyomu sizce????

puser
21 Ocak 2013, 23:59
Benim motora Topcase olarak bunu düşünüyorum sizin fikriniz nedir?

büyük değil mi onlar ya. küçük bir tane daha sevimli durur bence. ama 48 lt'ye kask, mont, dizlik sığıyorsa yazın süper olur.

zenon
22 Ocak 2013, 00:16
büyük değil mi onlar ya. küçük bir tane daha sevimli durur bence. ama 48 lt'ye kask, mont, dizlik sığıyorsa yazın süper olur.

Valla büyük kücük bakmam kucuk olursa zaten sırt cantasından ileri gidemeyecek amac kamplarda kullanmak oyle oldumu uyku tulumunu falan koy 10 numara olur :D

Orko_ye
22 Ocak 2013, 00:58
48 lt bence siritmaz benim hosuma gidiyor. Ayrica kask, mont, eldiven,dizlik ve ivir zivir esyalarimi sigdirabilmek harika bir duygu. Buyuk canta iyidir :)

zenon
22 Ocak 2013, 10:32
Bir alt sehpa cantayı koyabilcegim bir demir ayarlayıp gidip alırım 19 Nisana kadar bu işi kalletmem lazım :D Kamp var :D

ARCHANGEL
22 Ocak 2013, 11:09
büyük değil mi onlar ya. küçük bir tane daha sevimli durur bence. ama 48 lt'ye kask, mont, dizlik sığıyorsa yazın süper olur.

Aykut adamın gezi fotoğraflarına hiç bakmadın galiba.Bence bu topcase de yetmez :) sen arkaya römork taktır sabit. :)

zenon
22 Ocak 2013, 11:24
Aykut adamın gezi fotoğraflarına hiç bakmadın galiba.Bence bu topcase de yetmez :) sen arkaya römork taktır sabit. :)

Aklımdan gecmiyor degil :D Bu arada senin iş icin arkadastan ses cıkmadı olumlu olmayacak galiba bekleyelim bakalım ;)

ARCHANGEL
22 Ocak 2013, 11:26
Aklımdan gecmiyor degil :D Bu arada senin iş icin arkadastan ses cıkmadı olumlu olmayacak galiba bekleyelim bakalım ;)
Motosiklet aksesuarlarımı aldığım yamaha satış ve servis hizmeti veren bir yer var ordaki arkadaştan rica ettim pazar günü ustanı ödünç alabilirmiyim diye :) bugün haber gelecek.İnşallah olur yoksa işim zor.

zenon
22 Ocak 2013, 12:37
Motosiklet aksesuarlarımı aldığım yamaha satış ve servis hizmeti veren bir yer var ordaki arkadaştan rica ettim pazar günü ustanı ödünç alabilirmiyim diye :) bugün haber gelecek.İnşallah olur yoksa işim zor.

PAzarda hava bozuk gibi plan ne ne yapacaksın? nasil yapacaksın :)

zenon
22 Ocak 2013, 19:17
Gelen olursa buyursun gelsin beyler ;)

http://www.facebook.com/events/463929173654505/?ref=2

patates
23 Ocak 2013, 03:11
aynen piyasa ölü yaza doğru millet panik yapıcak :cherry:

zenon
23 Ocak 2013, 10:34
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/739874_547432615269630_248303261_o.jpg

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/774492_547432911936267_191857750_o.jpg

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/775640_547432588602966_1414703945_o.jpg

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/775192_547432671936291_347735188_o.jpg

yesilkoy
25 Ocak 2013, 23:51
arkadaslar bır sure once acemılıgınde verdıgı tecrubesızlıkle bır kaza atlattım sukur bana bır sey olmadı ama motorda ufak tefek hasar var bende elımden geldıgınce kendım toparlayarak hem motoru tanımak hemde elden gelenı yapmak ıstıyorum olusan hasar depo bıraz ıcerı goctu sol sınyal kırıldı sol aynayı tutan somun dıpten kırıldı elcık kenardan hasarlı ve vıtes kolu kırıldı
gıdonda egrıldı vıtes kolunu cıvata ve bırazcık boru ıle hallettım sayılır sımdı gıdunu cbf 150 gıdonu ıle degıstırılebılır dıye bır yerde okumustum bu sekılde degıstıren varmı yada onerısı olan varmı http://www.motoliz.com/Regal-Elcik-Takimi-2-Gri_21656.html#0 bu elcıkler uyarmı http://www.motoliz.com/VLM-urun-Kodu-610-205_14550.html#0 bu sınyal uyarmı gercı bunlar yamaha motorlar için ama uyarmı dıye sorayım dedım bırazda malıyetı dusunerek depoya ne yapabılırım arastırıyorum hala ve bu arada sele derısını degıstırmek ıstersek hangı derı kullanılmalı karbon desenlı derı bulunabılırmı bılıyorum cok sordum ama sorkı ogren demısler :)
verecegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkur ederım

puser
26 Ocak 2013, 02:11
öncelikle geçmiş olsun. sana bir şey olmamasına sevindim.

gidon için bence şundan daha ugun fiyatlısını bulamazsın. ama ellerinde var mı bilmiyorum.
http://www.motoliz.com/Renthal-Renkli-Gidon-Universal-22-mm_21162.html#0

orjinal elcikler gayet ucuz ve kalitesi bence baya iyi. orjinal rizoma'dan memnun kalmayıp, orjinal elciklere geri döndüm. linkini verdiğin çakma rizomaları tavsiye etmiyorum çok kalitesiz oluyorlar. illa farklı bir şey kullanacağım diyorsan biraz 10-20 tl daha fazla ver harris, ariete veya protaper al derim.

Chronix
26 Ocak 2013, 04:11
arkadaslar bır sure once acemılıgınde verdıgı tecrubesızlıkle bır kaza atlattım sukur bana bır sey olmadı ama motorda ufak tefek hasar var bende elımden geldıgınce kendım toparlayarak hem motoru tanımak hemde elden gelenı yapmak ıstıyorum olusan hasar depo bıraz ıcerı goctu sol sınyal kırıldı sol aynayı tutan somun dıpten kırıldı elcık kenardan hasarlı ve vıtes kolu kırıldı
gıdonda egrıldı vıtes kolunu cıvata ve bırazcık boru ıle hallettım sayılır sımdı gıdunu cbf 150 gıdonu ıle degıstırılebılır dıye bır yerde okumustum bu sekılde degıstıren varmı yada onerısı olan varmı http://www.motoliz.com/Regal-Elcik-Takimi-2-Gri_21656.html#0 bu elcıkler uyarmı http://www.motoliz.com/VLM-urun-Kodu-610-205_14550.html#0 bu sınyal uyarmı gercı bunlar yamaha motorlar için ama uyarmı dıye sorayım dedım bırazda malıyetı dusunerek depoya ne yapabılırım arastırıyorum hala ve bu arada sele derısını degıstırmek ıstersek hangı derı kullanılmalı karbon desenlı derı bulunabılırmı bılıyorum cok sordum ama sorkı ogren demısler :)
verecegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkur ederım

öncelikle geçmiş olsun.

gidon için cbf gidonu yüksek gelecektir ve döndürmelerde kablonun kısa gelmesinden dolayı kendi kendine gaz vermesine neden olucaktır.Ybr gidonu bu iş için biraz daha uygundur. puser arkadaşın attığı linkteki gidon orjinalden de alcak ve daha düzdür , ilk başlarda biraz yorar ama zamanla alışırsın ve onun kontrolü orjinal gidondan bile daha iyidir.ve burda daha ucuz gibi (http://www.camgoz.com.tr/asp/product/4940/MODIFIYE-ATKILI-DUMEN-MAVI).. ayrıca sinyalleri ledli alırsan röleyide değiştirmen gerekebilir. diğer normal ampullu olan herhangi birşey kullanabilirsin.

depo için maslakta hasan usta var, bir orası ile görüş derim.0212 286 65 47

LP76
26 Ocak 2013, 20:38
Merhaba arkadaşlar,
Sizden öğrenmek istediğim bir konu var.Geçtiğimiz perşembe günü hyosungsource sitesinden alışveriş yaptım ve mail olarak takip numarası gönderdiler.Daha önce aranızda bu siteden alışveriş yapan varsa kargo süreci ve gümrük konularında neler yapılması gerekiyor yardımcı olabilirse çok sevinirim.Siparişini verdiğim ürünler arka çanta demir aparatı, zincir muhafaza aparatı ve benzin depo sticker.

yesilkoy
26 Ocak 2013, 23:40
temennınız ve verdıgınız bılgıler ıcın tesekkur ederım

reis007
27 Ocak 2013, 17:32
Merhaba arkadaşlar,
Sizden öğrenmek istediğim bir konu var.Geçtiğimiz perşembe günü hyosungsource sitesinden alışveriş yaptım ve mail olarak takip numarası gönderdiler.Daha önce aranızda bu siteden alışveriş yapan varsa kargo süreci ve gümrük konularında neler yapılması gerekiyor yardımcı olabilirse çok sevinirim.Siparişini verdiğim ürünler arka çanta demir aparatı, zincir muhafaza aparatı ve benzin depo sticker.
Arka çanta demir aparatını ne kadara aldınız, bende orjinali var, iptal edebiliyorsanız benimkini vereyim size :)

zenon
27 Ocak 2013, 17:50
Arka çanta demir aparatını ne kadara aldınız, bende orjinali var, iptal edebiliyorsanız benimkini vereyim size :)

Valla bende alcam ama sipariş vermedim sendekine ne kadar pay biciyorsun :D ben talip olabilrim.

reis007
27 Ocak 2013, 17:59
Valla bende alcam ama sipariş vermedim sendekine ne kadar pay biciyorsun :D ben talip olabilrim.
Sabit sen alacaksan iş değişir :)
Ben ne kadar değeri var bilmiyorum , sen daha iyi bilirsin, sen fiyatı kendin belirle :wiinkk:

zenon
27 Ocak 2013, 18:13
Sabit sen alacaksan iş değişir :)
Ben ne kadar değeri var bilmiyorum , sen daha iyi bilirsin, sen fiyatı kendin belirle :wiinkk:


Ooo sen bana kaldımı al gel birde tak ben sana kahfe ısmarlarım derim :P valla bilmiyorum ki ben babama yaptıracaktım demir işleri genelde beleşe geliyor ama hazır varsa ugrasmak istemedim inan ederi ne kadardır bilmiyorum marka birseyse ona gore fiyat verim yok el yapımıysa ona gore göre ben ürünü görmedim etmedim özelden bir fiyat ver varsa da bir kac foto yollarsan sevirinirim birde benim motor 2010 model sendeki demirde ondan mi 2008 oncesinin demirleri farklı diye biliyorum.

reis007
27 Ocak 2013, 18:41
Sabit bendeki de 2011 modeldi, sahibinden'e ilanı koydum, ürün orjinal s&t kanuni üretimi, üzerinde kocaman S&T yazıyor bende ordan anladım orjinal olduğunu :)
Takması çok kolay, orka tutamakları çıkartıyorsun, söktüğün 6 tane vidayı bu üründeki deliklere takıyosun oldu bitti.
İlan no : 112943845
Ayrıca arkadaşlar 3 adet yağ filtreside mevcut alana o filtreleride hediye ederim :)

zenon
27 Ocak 2013, 18:46
Sabit bendeki de 2011 modeldi, sahibinden'e ilanı koydum, ürün orjinal s&t kanuni üretimi, üzerinde kocaman S&T yazıyor bende ordan anladım orjinal olduğunu :)
Takması çok kolay, orka tutamakları çıkartıyorsun, söktüğün 6 tane vidayı bu üründeki deliklere takıyosun oldu bitti.
İlan no : 112943845
Ayrıca arkadaşlar 3 adet yağ filtreside mevcut alana o filtreleride hediye ederim :)

noda sıkıntı mı var cıkmıyor?

reis007
27 Ocak 2013, 18:50
2-3 saate aktif olur daha yeni koydum ilanı