PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

onursakin
05 Aralık 2012, 19:40
he biliyorum burayı. sağol

tekfur34
05 Aralık 2012, 20:44
arkadaşlar, 3-4 gündür seri kalkış yaparken sanki patinaj sesi gibi bi ses geliyo, arka dişli civarından olduğunu sanıyorum.

bu konu hakkında fikriniz var mı, sizce ne kadar kaçmıştır...:sunny:

Chronix
05 Aralık 2012, 21:18
arkadaşlar, 3-4 gündür seri kalkış yaparken sanki patinaj sesi gibi bi ses geliyo, arka dişli civarından olduğunu sanıyorum.

bu konu hakkında fikriniz var mı, sizce ne kadar kaçmıştır...:sunny:

debriyaj balataların sürtüyor muhtemelen, kontrol etmeni öneririm.

yağ değişimini ne zaman yapıldı, yağ seviyesini bir kontrol et. onlar da sorun yoksa debriyaj ayarı yaptır hala devam ederse balataları söküp en ince zımpara ile üzerlerinden geç ve hala devam ediyorsan 200 tl..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

unutmadan işin için debriyaj tası girerse o da 250 TL

tekfur34
06 Aralık 2012, 01:52
debriyaj balataların sürtüyor muhtemelen, kontrol etmeni öneririm.

yağ değişimini ne zaman yapıldı, yağ seviyesini bir kontrol et. onlar da sorun yoksa debriyaj ayarı yaptır hala devam ederse balataları söküp en ince zımpara ile üzerlerinden geç ve hala devam ediyorsan 200 tl..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

unutmadan işin için debriyaj tası girerse o da 250 TL

arka dislinin bosa donme ihtimali var mi? o dislinin nasil takildigini gormedim hic...

Chronix
06 Aralık 2012, 10:02
arka dislinin bosa donme ihtimali var mi? o dislinin nasil takildigini gormedim hic...

arka dişlinin boşa dönme ihtimali hiç yok tabi 6 somunun hepsi söküldüyse başka o zaman da motor gitmez .. bahsettiğin olay tam kalkış anında çok kısa süren patinaj sesi gibi dedin, aynı şeyi bende yaşadım ve benim sorunum şuydu,debriyaj tasında kanallar oluşmuştu ve balata tırnakları bu kanallara yerleştiğinden balatalar tam kapanmıyordu ve bu yüzden bahsettiğin o sesi duyuyordum. 3.viteste kalkmaya çalış duyacağın ses senin yaşadığın sorunda çıkan ses ile aynı olduğunu göreceksin..

reis007
08 Aralık 2012, 11:30
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/

tekfur34
08 Aralık 2012, 11:41
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/

reizz fiyati dusurmusun zaten. ben talip oldugumda daha yuksekti sanirim. 2011 - 7000 km.. ve 6000 tl. daha ne kadar duseceksin ki fikrim su: eger cok mecbur degilsen bahari bekle. oluculerden kurtul...

maxi97
08 Aralık 2012, 12:40
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/

benim ybryi satsaydım affetmezdim...

reis007
08 Aralık 2012, 18:09
reizz fiyati dusurmusun zaten. ben talip oldugumda daha yuksekti sanirim. 2011 - 7000 km.. ve 6000 tl. daha ne kadar duseceksin ki fikrim su: eger cok mecbur degilsen bahari bekle. oluculerden kurtul...

Tuğrul o zaman 6300TL idi şimdi 6100TL, çok mecbur değilim aslında ama burada yılın 6 ayı yağmur yağar. Ben soğuk dinlemem binerim ama yağmur işi bozuyor işte, motosiklet sürmekten hiç zevk alamıyorum. Araba alayım diyorum işte, hayırlısı...


benim ybryi satsaydım affetmezdim...
Ybr çabuk satılır, yeterki fiyatı iyi olsun :cat: Benden önce satarsan haberim olsun :)

Chronix
08 Aralık 2012, 18:34
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/

hocam, trabzon'dasın hani yakınlardan gelip alacak birine fiyatla oynama ama marmara'ydı, akdeniz'di ege filandı gelecek kişiye motoru 6000 den ver. istanbul'dan biri alacak olsa 150 TL trafik sigortası, 80 TL satışı yapılacak, eh adam oraya gelecek 50 60 TL otobüs, bi de ordan dönücek nerden baksan 3 depo 225 TL

F54
09 Aralık 2012, 00:32
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/
reis senin motora çok talip çıkar bunun sebebi de temiz durması eğer cebim de 5800 olsa seni bi şekilde ikna etmeye çalışır motoruna talip olurdum ama
ama sı siyah olması benim için bi eksi çok pislik gösteriyor
hayırlı satışlar umarım istediğin fiyata satarsın güzel motorun var allah kaza bela vermesin

zenon
10 Aralık 2012, 11:16
Cumartesi MotoParka gittim, Sonunda morsi denen neydiği belirsiz yagdan kurtuldum :D Yerine başka neydüğü belirsin ama daha önce kullanıp memnun kaldıgım Full Sentetik Jasoma 2 li yağdan koydum motor kendine geldi. Yağ filtresini MErkez Yedek parcadan 10 tl ye almıştım yanımda vardı ama MotoPArk ta 5 tl ymiş aklınızda olsun ;)

Motorun boşta stop etmesi ile ilgili gösterdim yüksek devir cevirmesi falan akü boşken yapar onu bazen ama kü dolunca toprlar dedi ölcelim degerleri görelim dedim şimdi bir anlamı olmaz zaten jarz olmuştur artık yarın kontak acmadan bakarsın dedi. biraz bekledik test falan ettiler. Bir ihtimal beyinden olabilir şu anda sorun yok ama bu şekilde gödersek bile sorun yok diye geri gelir sen en iyisi kullan bir sorun iyice nuks etsin sonra bakarız dediler motor garantide direk garantiden değişir ama gelen beyinlerde tamir görmüş beyinlermiş zaten donanımsal bir sorun olmuyor icindeki kodlama bozuluyor motorları vurdurmayın dediler. Bende bu bilgileri paylaşmak istedim ;)

Ertesi gün Aküyü ölctüğümde kontak kapalı 11,99 volt kontak acık rolantide 13,10 civari uzunlar sinyaller stop yanık halde 12,99-12,78 vılttlarda geziyor akü sanirim bundna once motru 10 günlük sürelerle yatırdım ondan mı oldu nedir bilmiyorum... Kullandıkca görcez keske bu motorlarından fabrika ayarlarına dön diye bir ayarı olsa :D

Syanur
10 Aralık 2012, 11:56
sen en iyisi kullan bir sorun iyice nuks etsin sonra bakarız dediler ....

Ertesi gün Aküyü ölctüğümde kontak kapalı 11,99 volt kontak acık rolantide 13,10 civari uzunlar sinyaller stop yanık halde 12,99-12,78 vılttlarda geziyor akü sanirim bundna once motru 10 günlük sürelerle yatırdım ondan mı oldu nedir bilmiyorum... Kullandıkca görcez keske bu motorlarından fabrika ayarlarına dön diye bir ayarı olsa :D

Şu cümlelere bayılıyorum. Sorun iyice nuks edince ne olduğunu mu anlayacaklar? Diyelimki artık her boşa aldığında stop ediyor, ne olacak, çat diye anlayacaklar mı? Yine kurcalamadan anlamayacaklar. Yani şimdi biraz üşenmiş gibiler.

Bir de ölçtüğün Voltaj değerlerinde bir sorun yok gibi duruyor. Normal bir akü için normal değerler değil mi bunlar zaten ?

zenon
10 Aralık 2012, 13:28
Şu cümlelere bayılıyorum. Sorun iyice nuks edince ne olduğunu mu anlayacaklar? Diyelimki artık her boşa aldığında stop ediyor, ne olacak, çat diye anlayacaklar mı? Yine kurcalamadan anlamayacaklar. Yani şimdi biraz üşenmiş gibiler.

Bir de ölçtüğün Voltaj değerlerinde bir sorun yok gibi duruyor. Normal bir akü için normal değerler değil mi bunlar zaten ?

Aynen olması gereken degerler. Valla ustanın yanında hic bir sorun cıkarmadı saat gibi calıştı ona yapsa basından savıyor diycem de yapmadı şimdi sorun olmayan parcayıda sorun var diye gonderse olmaz o yuzden birsey diyemedim motorunda sorunsuz calışcagı tutu bakalım devam ederse artık zorlayacam ama havalar kotu gidiyor cok kullanıp test edecek bir durumda yok... Yasıycaz gorcez :D

htmetin
10 Aralık 2012, 19:59
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/

Valla senin motoruna bende talibim.. :)

tekfur34
10 Aralık 2012, 23:00
perşembe günü itibariyle makinamı servise götürdüm.

daha önceki sahibi çift tırnaklı buji kullanmış, tırnakları iyi durumda değildi, onu tek tırnaklı ile değiştirdik. psikolojik olabilir ama sanki performansı düştü. soğukların da etkisi olabilir...

bu bişi diil de daha büyük bi problem var gibi...
yağ tapasının üzerinde (biliyosunuz mıknatıslıdır) bir dişli parçası çıktı :salut:
şu şekildedir kendisi:

http://img18.imageshack.us/img18/3200/201212061250441.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/18/201212061250441.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


bu kesinlikle bi dişli parçası... büyüklüğü kibritin siyah ucundan birazcık büyük

daha önce dişli göreniniz bileniniz var mı, hangi dişli olduğuna dair fikri olan var mı...

daha önce önemsemediğim bi problemim var: 3. viteste 5500-6000 devir arası motor sağırlaşıyo.. 5500 e kadar hızlı çıkıyo, sonra sağırlaşıyo (kompresor yapmış gibi) 6000 den itibaren tekrar uçuşa geçiyo... bunun bu dişli ile ilgisi olur mu...

servisteki usta hyosung konusunda uzman olduğunu söylemişse de bu dişli hakkında hiç yorum yapamaması beni (usta hakkında) düşündürdü.

bu arada marş dişlisi değil, orada hurda bir marş dişlisi vardı, buna göre dişlileri çok küçük..

motorun acilen açılması gerektiğini, açılmazsa kitlenebileceği söylendi ki, benim bi arkadaşım bu kitlenmeden dolayı büyük bir kaza geçirdi..

motorun sadece açılıp bakılması ve kapanmasının 750 tl tutacağı da söylenince, kitlenme korkusunu bir anda yendim..

şimdi sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar:

*motora binmelimiyim ( 750 + parçalar kadar param yok )
*herhangi bir dişli kırıldığında, problem çıkarmadan, kendini belli etmeden çalışabilir mi


NOT: daha önce yapılan bir işlem neticesi karterde kalıp kalmadığı konusunda da bilgim yok....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

şu dişliyi yakından gördünüz mü?
http://www.merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1879&p=Hyosung%20Gt250R%20Mars%20Ruble%20Dislisi

buradaki dişlerin aynısı diyebilirim. ama ilandaki dişlinin büyüklüğünü bilmediğim için kesin konuşamıyorum..

yalnız bana orada bi marj dişlisi olduğunu söyleyip gösterdikleri şeyin bununla ilgisi yok.. belki karşısıdır..

babaçi
11 Aralık 2012, 02:29
perşembe günü itibariyle makinamı servise götürdüm.

daha önceki sahibi çift tırnaklı buji kullanmış, tırnakları iyi durumda değildi, onu tek tırnaklı ile değiştirdik. psikolojik olabilir ama sanki performansı düştü. soğukların da etkisi olabilir...

bu bişi diil de daha büyük bi problem var gibi...
yağ tapasının üzerinde (biliyosunuz mıknatıslıdır) bir dişli parçası çıktı :salut:
şu şekildedir kendisi:

http://img18.imageshack.us/img18/3200/201212061250441.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/18/201212061250441.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


bu kesinlikle bi dişli parçası... büyüklüğü kibritin siyah ucundan birazcık büyük

daha önce dişli göreniniz bileniniz var mı, hangi dişli olduğuna dair fikri olan var mı...

daha önce önemsemediğim bi problemim var: 3. viteste 5500-6000 devir arası motor sağırlaşıyo.. 5500 e kadar hızlı çıkıyo, sonra sağırlaşıyo (kompresor yapmış gibi) 6000 den itibaren tekrar uçuşa geçiyo... bunun bu dişli ile ilgisi olur mu...

servisteki usta hyosung konusunda uzman olduğunu söylemişse de bu dişli hakkında hiç yorum yapamaması beni (usta hakkında) düşündürdü.

bu arada marş dişlisi değil, orada hurda bir marş dişlisi vardı, buna göre dişlileri çok küçük..

motorun acilen açılması gerektiğini, açılmazsa kitlenebileceği söylendi ki, benim bi arkadaşım bu kitlenmeden dolayı büyük bir kaza geçirdi..

motorun sadece açılıp bakılması ve kapanmasının 750 tl tutacağı da söylenince, kitlenme korkusunu bir anda yendim..

şimdi sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar:

*motora binmelimiyim ( 750 + parçalar kadar param yok )
*herhangi bir dişli kırıldığında, problem çıkarmadan, kendini belli etmeden çalışabilir mi


NOT: daha önce yapılan bir işlem neticesi karterde kalıp kalmadığı konusunda da bilgim yok....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

şu dişliyi yakından gördünüz mü?
http://www.merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1879&p=Hyosung%20Gt250R%20Mars%20Ruble%20Dislisi

buradaki dişlerin aynısı diyebilirim. ama ilandaki dişlinin büyüklüğünü bilmediğim için kesin konuşamıyorum..

yalnız bana orada bi marj dişlisi olduğunu söyleyip gösterdikleri şeyin bununla ilgisi yok.. belki karşısıdır..

ve 5700 devirde bir titreşimde başlar 6000 devirden sonra kaybolur..bunun dişliyle bir ilgisi yok.karbüratörde 2. kelebek devreye giriyor o devirde motorun gidişi gözle görülür bir şekilde canlanır.

ama o dişli konusuna önem vermelisiniz komple şanzımanı yenilemek zorunda kalmayın sonra

Abrascas
11 Aralık 2012, 15:29
perşembe günü itibariyle makinamı servise götürdüm.


daha önce önemsemediğim bi problemim var: 3. viteste 5500-6000 devir arası motor sağırlaşıyo.. 5500 e kadar hızlı çıkıyo, sonra sağırlaşıyo (kompresor yapmış gibi) 6000 den itibaren tekrar uçuşa geçiyo... bunun bu dişli ile ilgisi olur mu...

dişli ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. Usta değilim ama bana benzin yani karbiratördenmiş gibi geldi. karbiratör temizliyecileri bir dene,hatta ilk önce karbiratörü alttan bi boşalt belki pislik gelmiştir. olmazsa karbiratör söküp temizlemek gerekebilir, diye düşünüyorum

Chronix
11 Aralık 2012, 16:13
Motoruma ihtiyacı olan parçaların fiyat karşılaştırmasını yapıyordum, kuralkan ve hyosung source ile ve sonuç..

silindir arka 225 TL (Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

silindir ön 325 TL ( Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

Piston 100 TL ( Kuralkan) X2=200 TL
Segman 40 TL (Kuralkan) X2=80 TL
Piston ve Segman takımı 100 TL (Hyosung Source) X2=200 TL

Yağ Pompası 70 TL (Kuralkan)
60 TL (Hyosung Source)

Debriyaj B. 210 TL (Kuralkan)
163 TL (Hyosung Source

Şimdi, ey kuralkan yetkilileri, azcıkın kafanız çalışıyorsa şu konuları bir takip edersiniz. yok tok satıcı iseniz zaten ben sizin ∞ .... ulan arkadaş iki silindir de aynı ,işçiliği etkileyecek tek birşey bile yok ve durum böyle iken sen ne diye iki silindir arasında 100 TL fark koyarsın..

tekfur34
11 Aralık 2012, 18:45
silindir arka 225 TL (Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

silindir ön 325 TL ( Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

Piston 100 TL ( Kuralkan) X2=200 TL
Segman 40 TL (Kuralkan) X2=80 TL
Piston ve Segman takımı 100 TL (Hyosung Source) X2=200 TL

Yağ Pompası 70 TL (Kuralkan)
60 TL (Hyosung Source)

Debriyaj B. 210 TL (Kuralkan)
163 TL (Hyosung Source



yanlış yazmışlardır hocam, böyle bişi olabilemez (mantıken)

yine de hyosung source fiyatlarının üzerine kargo koyduğumuzda, parçaları beklediğimize değecek fark yok sanki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------


dişli ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. Usta değilim ama bana benzin yani karbiratördenmiş gibi geldi. karbiratör temizliyecileri bir dene,hatta ilk önce karbiratörü alttan bi boşalt belki pislik gelmiştir. olmazsa karbiratör söküp temizlemek gerekebilir, diye düşünüyorum

sadece 3. viteste bunu yaptığı için kıllanıyorum..
bide, 3. viteste 1 (yazıyla bir) kere yapıyo bunu. yani, 8-9000 devire çıkıp tekrar 5000 e inip hızlansam yapmıyor..

edit: şimdi aklıma geldi, belki kelebek kapanmıyodur. onun için yapmıyodur:cyclopsan ama niye sadece 3.vites

Chronix
11 Aralık 2012, 19:12
yanlış yazmışlardır hocam, böyle bişi olabilemez (mantıken)

yine de hyosung source fiyatlarının üzerine kargo koyduğumuzda, parçaları beklediğimize değecek fark yok sanki..[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------



tam 100 TL oynuyor hacı.. 100 TL ile ne yapabilirsin, ön arka fren balatalarını ve yağ değişimini yaparsın veya hava filtresi,yağ filtresi ve yağ değişimi yapabilirsin veya deponu doldurur 500 km yol yaparsın geri kalan da yolda içecek paran olur.. bu 100 TL'i kuralkana vereceğime 10 gün kargo bekleyip kendine harcamak daha mantıklı..

MeTaL
11 Aralık 2012, 19:41
2. motor olarak Comet 250 almayı planlıyorum ve siz kullanan arkadaşlarımdan yorumlarını bekliyorum;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sikintisiz-temiz-bir-makine-istiyorsan-bakmadan-gecme-105373406/detay

bu motoru tanıyanınız var mı acaba? Verilir mi bu para? ...

Chronix
11 Aralık 2012, 19:46
2. motor olarak Comet 250 almayı planlıyorum ve siz kullanan arkadaşlarımdan yorumlarını bekliyorum;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sikintisiz-temiz-bir-makine-istiyorsan-bakmadan-gecme-105373406/detay

bu motoru tanıyanınız var mı acaba? Verilir mi bu para? ...


ilandaki motor süpriz yapacak potansiyele sahip. sağlam çıkabilir veya tam tersi de olabilir..limiti ne kadar zorlayabilirsin bilmiyorum ama şu ilana bak istersen (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay).. bu fiyata daha iyisini bulabileceğini sanmıyorum

MeTaL
11 Aralık 2012, 19:54
ilandaki motor süpriz yapacak potansiyele sahip. sağlam çıkabilir veya tam tersi de olabilir..limiti ne kadar zorlayabilirsin bilmiyorum ama şu ilana bak istersen (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-ve-bakimli-gt250-tum-kredi-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay).. bu fiyata daha iyisini bulabileceğini sanmıyorum

Linkini verdiğiniz motor güzel ama 2. motor için bütceyi o kadar zorlarsam hanım kapıda yatırır beni ...

Chronix
11 Aralık 2012, 19:58
Linkini verdiğiniz motor güzel ama 2. motor için bütceyi o kadar zorlarsam hanım kapıda yatırır beni ...

hanımınız ile pazarlığa girip koltukta uyumaya razı olun..öbür türlü motor sorunlu çıkarsa bu sefer de ciddi sağlık sorunu yaşayabilirsiniz=)

MeTaL
11 Aralık 2012, 20:10
hanımınız ile pazarlığa girip koltukta uyumaya razı olun..öbür türlü motor sorunlu çıkarsa bu sefer de ciddi sağlık sorunu yaşayabilirsiniz=)

4,750 civarı alırım diye düşünüyorum ve Bursa dan nakliyeci bir arkadaşım getirecek alım durumum olursa. Fakat linkini verdiğiniz diğer motor hem 1.250 tL daha fazla hemde taaaaa .... Trabzonda : ). Hem oradan getirecek nakliyeci arkadaşım yok, hemde + 1250 tL beni ciddi anlamda zorlar gibi ...

zenon
11 Aralık 2012, 23:05
4,750 civarı alırım diye düşünüyorum ve Bursa dan nakliyeci bir arkadaşım getirecek alım durumum olursa. Fakat linkini verdiğiniz diğer motor hem 1.250 tL daha fazla hemde taaaaa .... Trabzonda : ). Hem oradan getirecek nakliyeci arkadaşım yok, hemde + 1250 tL beni ciddi anlamda zorlar gibi ...
2 tane3 cadde motorunu ne yapacan bari bunu alda dag bayır gezersin antalyada toroslar falan trans torosu arat

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-emsalllerinden-farkli-temiz-hyosung-rt-125-103165929/detay

MeTaL
11 Aralık 2012, 23:36
2 tane3 cadde motorunu ne yapacan bari bunu alda dag bayır gezersin antalyada toroslar falan trans torosu arat

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-emsalllerinden-farkli-temiz-hyosung-rt-125-103165929/detay

"Cadde motoru" diye birşey yok, bahsettiğin olsa olsa Racing olur ki onunda yeri cadde değil zaten. Eğer "cadde motoru" ndan kastın Naked ise onun yeri ayrıdır. Naked şehir içinde kullanımı rahattır, uzun yolda kullanımı rahattır, gerekirse çok bozuk olmadığı taktirde dağa bayırada çıkarsın. Ha Enduro ya geçipte dağda bayırda kafa tutamazsın, geçipte bir Racinge "gel kapışalım" diyemezsin, Touring kadar rahat edemezsin ama saydığım sınıfların hepsinden az da olsa bir Naked da vardır. Bir adet hatrı sayılır Naked motosikletim mevcut fakat şehir içi kullanımında beni yoruyor (180kg) ve dur kalk çok yakıyor. Bu sebepten daha düşük cc başka bir Naked almak istiyorum. Daha hafif olsun, daha az yaksın, şehir içinde kullanayım. Şehirler arası çıkarsam küçük olanı bırakır büyüğü alırım diye düşündüm ...

ozgurakman
11 Aralık 2012, 23:52
"Cadde motoru" diye birşey yok, bahsettiğin olsa olsa Racing olur ki onunda yeri cadde değil zaten. Eğer "cadde motoru" ndan kastın Naked ise onun yeri ayrıdır. Naked şehir içinde kullanımı rahattır, uzun yolda kullanımı rahattır, gerekirse çok bozuk olmadığı taktirde dağa bayırada çıkarsın. Ha Enduro ya geçipte dağda bayırda kafa tutamazsın, geçipte bir Racinge "gel kapışalım" diyemezsin, Touring kadar rahat edemezsin ama saydığım sınıfların hepsinden az da olsa bir Naked da vardır. Bir adet hatrı sayılır Naked motosikletim mevcut fakat şehir içi kullanımında beni yoruyor (180kg) ve dur kalk çok yakıyor. Bu sebepten daha düşük cc başka bir Naked almak istiyorum. Daha hafif olsun, daha az yaksın, şehir içinde kullanayım. Şehirler arası çıkarsam küçük olanı bırakır büyüğü alırım diye düşündüm ...

naked uzun yol için tasarlanmamıştır, uzun yolda adamı aptal eder. cadde motoru=roadster=naked...

MeTaL
12 Aralık 2012, 00:17
naked uzun yol için tasarlanmamıştır, uzun yolda adamı aptal eder. cadde motoru=roadster=naked...

Uzun yol için touring veya cruiser var zaten. Ben "uzun yol için tasarlanmıştır" yazmadım. Ama touring veya cruiser dan sonra uzun yolda rahat edebileceğiniz nadir motor sınıflarından biridir. Ayrıca o sizin Road Star (Roadster) = Naked değildir olsa olsa Road Star = Cruiser olabilir. Naked ın Road Star sınıfıyla yakından uzaktan ilgisi yok, 2 teker olması dışında. Türkiyede genelde "Cadde motoru" olarak tabir edilen motosikletler Racing dir veya ben öyle biliyorum ama Naked veya Cruiser (Road Star) değil ...

UNdocab
12 Aralık 2012, 03:12
2. motor olarak Comet 250 almayı planlıyorum ve siz kullanan arkadaşlarımdan yorumlarını bekliyorum;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sikintisiz-temiz-bir-makine-istiyorsan-bakmadan-gecme-105373406/detay

bu motoru tanıyanınız var mı acaba? Verilir mi bu para? ...

Hocam bu motosikleti almayı aklından bile geçirme. Motosiklet boyalı km düşürülmüş(kontak çevresine bakarsanız bu eskime 40 50 bin civarına denk ) çok büyük süprizler içeren bi motosiklet.
30bin küsür yazmış bence bunun 2 katı km yapmış bu motosiklet.
Benim motosikletim 24bin civarında dış görünüme çok önem vermem ona rağmen bunun yanında gül değil yeni açacak gonca gibi duruyor.
Chronix'in tavsiye ettiği motosikletin ederi 6600tl civarında aslında sahibi 500 600 tl ucuza bile veriyor. Bir de 12 taksit kredi kartıyla alma imkanı da var ki bence süper.
Bir tek nakliyesi kısmı kalıyor. Sahibi forumdan bir abimizdi galiba.
İlk gönderdiğinizi alırsanız başınız çok ağrır fakat 2.sini alırsanız. Ben er5 i bi zaman sonra elinizden çıkaracağınıza eminim. Sizin er-5 alırken ki konunuzu okumuştum. Er5i aldığınızı fark etmeden comet tavsiyesinde bulunmuştum ama geç olmuştu.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hatasiz-daha-temizi-yokk-fotograflar-guncellendi-107927174/detay
Bu ilanı buldum karburatörlü model fakat sahibine helal olsun çiçek gibi bakmış motosikletine. Gerçekten açıklamadakilerin doğruluğuna inandım.

MeTaL
12 Aralık 2012, 03:43
Hocam bu motosikleti almayı aklından bile geçirme. Motosiklet boyalı km düşürülmüş(kontak çevresine bakarsanız bu eskime 40 50 bin civarına denk ) çok büyük süprizler içeren bi motosiklet.
30bin küsür yazmış bence bunun 2 katı km yapmış bu motosiklet.
Benim motosikletim 24bin civarında dış görünüme çok önem vermem ona rağmen bunun yanında gül değil yeni açacak gonca gibi duruyor.
Chronix'in tavsiye ettiği motosikletin ederi 6600tl civarında aslında sahibi 500 600 tl ucuza bile veriyor. Bir de 12 taksit kredi kartıyla alma imkanı da var ki bence süper.
Bir tek nakliyesi kısmı kalıyor. Sahibi forumdan bir abimizdi galiba.
İlk gönderdiğinizi alırsanız başınız çok ağrır fakat 2.sini alırsanız. Ben er5 i bi zaman sonra elinizden çıkaracağınıza eminim. Sizin er-5 alırken ki konunuzu okumuştum. Er5i aldığınızı fark etmeden comet tavsiyesinde bulunmuştum ama geç olmuştu.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hatasiz-daha-temizi-yokk-fotograflar-guncellendi-107927174/detay
Bu ilanı buldum karburatörlü model fakat sahibine helal olsun çiçek gibi bakmış motosikletine. Gerçekten açıklamadakilerin doğruluğuna inandım.

Cevabınız için teşekkürler. Er-5 den sonra kısmet olursa Fazer 6, sayısal falan çıkarsa Fazer 8 düşünüyorum : ). Ama şimdilik beni fazla yormayacak 250 cc kadar birşey yeterli olur. Baktım 250 cc den şehir içi / şehir dışı memnun kaldım Er-5 i de satarım. Er-5 her ne kadar güzel olsada sonuçta eski teknoloji ve masraflı ...

zenon
12 Aralık 2012, 10:20
"Cadde motoru" diye birşey yok, bahsettiğin olsa olsa Racing olur ki onunda yeri cadde değil zaten. Eğer "cadde motoru" ndan kastın Naked ise onun yeri ayrıdır. Naked şehir içinde kullanımı rahattır, uzun yolda kullanımı rahattır, gerekirse çok bozuk olmadığı taktirde dağa bayırada çıkarsın. Ha Enduro ya geçipte dağda bayırda kafa tutamazsın, geçipte bir Racinge "gel kapışalım" diyemezsin, Touring kadar rahat edemezsin ama saydığım sınıfların hepsinden az da olsa bir Naked da vardır. Bir adet hatrı sayılır Naked motosikletim mevcut fakat şehir içi kullanımında beni yoruyor (180kg) ve dur kalk çok yakıyor. Bu sebepten daha düşük cc başka bir Naked almak istiyorum. Daha hafif olsun, daha az yaksın, şehir içinde kullanayım. Şehirler arası çıkarsam küçük olanı bırakır büyüğü alırım diye düşündüm ...

Bende Comet Kullanıyorum Cometin ne demek oldugunu nerelerde kullandıgımı forumda arata bilirsin sanıyorum aslinda ne kast ettiğimi anladın ama tekrar ne demek istedim izah etmeye çalışım. Zaten elinde naked var ve bu fazer 6 ya yüksektmekte istiyormuşsun gt250 2. motor olcak bir motor degil çünkü er-5 inden Fazer 6 ninda yaptıklarını yapabilcek yetenekte bir motor ( maximum hız dışında ) eger gt 250 alirsan UNdocab inda dedigi gibi Er 5 i satarsın Cometle devam edersin Fazer falan alcak olursan da Gt 250 yide satarsın. Benim önerim ki sen bu kanıda olmaya bilirsin tabiki cadede uzun yolda hafif arazide giden motorun elinde var wr125- rt125 gibi bir motor alırsan hem hobi motorun olur şehir ici cok kıvrak olursun dagda bayırda ki doşada sürmeyi severmisin bilmiyorum cıkarsın Antalyada Kros ekibi bile var benim bildigim motor kullanımına farklı bir boyut katarsın Er 5 i yada Fazer 6 nida allah izin verirde alirsan hakkı ile kullanırsın trafikte kısa mesafede heder etmezsin diye düşündüm.

Chnoxin ve UNdocabların önerdiği motorları mantıklı buluyorum bende ve gt250 tek motor olmaya aday bir motor :) Bence tam kararında Güzel bir lastik secimi ile de arazide bile üzmez bence...

MeTaL
12 Aralık 2012, 14:27
Bende Comet Kullanıyorum Cometin ne demek oldugunu nerelerde kullandıgımı forumda arata bilirsin sanıyorum aslinda ne kast ettiğimi anladın ama tekrar ne demek istedim izah etmeye çalışım. Zaten elinde naked var ve bu fazer 6 ya yüksektmekte istiyormuşsun gt250 2. motor olcak bir motor degil çünkü er-5 inden Fazer 6 ninda yaptıklarını yapabilcek yetenekte bir motor ( maximum hız dışında ) eger gt 250 alirsan UNdocab inda dedigi gibi Er 5 i satarsın Cometle devam edersin Fazer falan alcak olursan da Gt 250 yide satarsın. Benim önerim ki sen bu kanıda olmaya bilirsin tabiki cadede uzun yolda hafif arazide giden motorun elinde var wr125- rt125 gibi bir motor alırsan hem hobi motorun olur şehir ici cok kıvrak olursun dagda bayırda ki doşada sürmeyi severmisin bilmiyorum cıkarsın Antalyada Kros ekibi bile var benim bildigim motor kullanımına farklı bir boyut katarsın Er 5 i yada Fazer 6 nida allah izin verirde alirsan hakkı ile kullanırsın trafikte kısa mesafede heder etmezsin diye düşündüm.

Chnoxin ve UNdocabların önerdiği motorları mantıklı buluyorum bende ve gt250 tek motor olmaya aday bir motor :) Bence tam kararında Güzel bir lastik secimi ile de arazide bile üzmez bence...

Önerdiğiniz Enduro gerçekten çok güzel ve hoşuma giden bir model, yakınlarımda bir adet mevcut fakat asfalt lastikleri var. Gel gelelim hastalık derecesinde titiz olduğum için kros olayından uzak duruyorum.

Şimdi ben o motorla kros yaparsam 1 hafta üstünden inemem sağında solunda doğal olarak çamur falan görürüm bu sefer eve giremem : ). Kros güzel, zevkli ama kendi motosikletlerim arasında bir kros düşünemiyorum. Tabii asfalt lastikli olan modeli çok güzel ama burada yazılanlardan okuduğum kadarıyla onunda ya sıfırını ya da yeni model bir 2. elini almamı öneren arkadaşlar var. Bu aşamada Cometa ile diğer motorun fiyatları birbirine çok yaklaşıyor ve tercihim Cometaya kayıyor.

Bu arada belki Türkiye deki ilk 650 Cometalardan birini ben almışımdır. 2004 model sıfır bir Cometam vardı sene 2005 de ve Hyosung daha Çin malı olarak biliniyordu birçok kişi tarafından o yıllarda, 3 ay kadar kullanma şansım oldu fakat talihsizlikler dolayısıyla sattım.

Yanlış anlamayın lütfen, ben sizinle Comet i veya motosiklet sınıflarını tartışmıyorum ve bu konuda herhangi bir iddamda olmamasına rağmen bildiklerimi söylüyorum ve öğretecekleriniz varsa saygıyla dinlerim. Ziraa öğrenmenin yaşı yoktur ...

UNdocab
12 Aralık 2012, 15:08
Cevabınız için teşekkürler. Er-5 den sonra kısmet olursa Fazer 6, sayısal falan çıkarsa Fazer 8 düşünüyorum : ). Ama şimdilik beni fazla yormayacak 250 cc kadar birşey yeterli olur. Baktım 250 cc den şehir içi / şehir dışı memnun kaldım Er-5 i de satarım. Er-5 her ne kadar güzel olsada sonuçta eski teknoloji ve masraflı ...

Gt250, performans olarak son hız veya ani hızlanmalarda Er5 'e göre bir miktar geri kalabilir fakat trafik içinde kullanımda gerek sollamaya çıkmakta olsun gerek ani hızlanmalarda olsun lüks olmayan bir arabadan asla geri kalmayacağı için şehir içinde mükemmel fiyat/yakıt/performans eğrisine sahiptir.

Er5'e göre parça fiyatları çok daha ucuzdur. Kendi 250cc sınıfında ise Honda<Hyosung<Kawasaki olarak sıralanıyor

Er5 in eski teknoloji olmasından ziyade yakıtı verimli kullanamaması dert.
Şöyle anlatayım. gt250 ile uzun yolda 105-110km hızla giderek bu motosiklete 3lt/100km yakıt tüketimi bile yaptırmayı başardım. Genelde uzun yolda bu hızlarda 3.2/100km yakıt tüketir.
Uzun yolda minimum:150km, max:170km hız ile 100km yol yaptım amacım bu motosikletin en fazla ne kadar yakabileceğini görmekti ve 5lt/100km'nin altında çıktı değer.

Er5 ise ortalama kullanımda 5.3lt/100km sıkışık trafikde veya yüksek devirlerde ise 7-7,5 lt/100km gibi değerler yakıyor.

Bakımlarınızın resmen bedavaya geldiğinin kanıtı şudur;
Gt250 4000km de bir bakıma giriyor.
Her 100km de ortalama 2lt tasarruf edersiniz.
Her bakım arasında 80lt daha az benzin
Sonuç her bakımda Er5'e göre 350-400tl para cebinizde kalması demektir.
Buna birde Er5 in bakımının pahalılığı aldığı 3lt yağ sebebi ile ödenen fazladan 40tl fren balatalarının pahalı oluşunu ekleyin

Her 4000km de cebinizden 450tl para boşyere gitmez.

3 bakım süresinde cebinizden gitmeyen 1350tl para olur.
3 bakımda toplam ödemeniz gereken para

1,5lt yağ *3 bakım
yağ filitresi * 3 bakım

fren balatası *3 takım
2adet buji
1 adet hava filitresi

TOPLAM: 12000km deki bakım maliyeti 400tl yapar. Geriye cebinizde kalan 950tl para ile en kalitelisinden 1 takım lastik alırsınız. Üstüne depara artar o para ile de motosikletin yıkamasında pasta cilasında kullanırsınız.

Lastikler, yıkama cila da boşa gitmeyen para sayesinde bedavaya geldi.

Ve bu süreçte ER5in de bu saydığımız sarf malzemelere ihtiyacı olduğunu ve o sebeple cebinizden çıkacak minimum 600tl yi hesaplamadım.

Ola ki motosikletinizde 12000km masraf oldu sallıyorum biryeri bozuldu efendim keçesi patladı, hidrolik yağı değişmesi lazım vs vs bunlar içinde cebinizde boşa harcamadığınız 300-400tl hala duruyor.

Daha Er5'in arıza yapma durumundaki maliyetini falan hesaplamadık. Sadece boşa yaktığı benzinden bunları yapıyorsunuz.
E daha ne olsun ?Karar verdim tarikat açıcam :D

zenon
12 Aralık 2012, 17:09
Önerdiğiniz Enduro gerçekten çok güzel ve hoşuma giden bir model, yakınlarımda bir adet mevcut fakat asfalt lastikleri var. Gel gelelim hastalık derecesinde titiz olduğum için kros olayından uzak duruyorum.

Şimdi ben o motorla kros yaparsam 1 hafta üstünden inemem sağında solunda doğal olarak çamur falan görürüm bu sefer eve giremem : ). Kros güzel, zevkli ama kendi motosikletlerim arasında bir kros düşünemiyorum. Tabii asfalt lastikli olan modeli çok güzel ama burada yazılanlardan okuduğum kadarıyla onunda ya sıfırını ya da yeni model bir 2. elini almamı öneren arkadaşlar var. Bu aşamada Cometa ile diğer motorun fiyatları birbirine çok yaklaşıyor ve tercihim Cometaya kayıyor.

Bu arada belki Türkiye deki ilk 650 Cometalardan birini ben almışımdır. 2004 model sıfır bir Cometam vardı sene 2005 de ve Hyosung daha Çin malı olarak biliniyordu birçok kişi tarafından o yıllarda, 3 ay kadar kullanma şansım oldu fakat talihsizlikler dolayısıyla sattım.

Yanlış anlamayın lütfen, ben sizinle Comet i veya motosiklet sınıflarını tartışmıyorum ve bu konuda herhangi bir iddamda olmamasına rağmen bildiklerimi söylüyorum ve öğretecekleriniz varsa saygıyla dinlerim. Ziraa öğrenmenin yaşı yoktur ...

Tabiki tercih meselesi Cımet alman bizim icin Artı olur Sen yetkili bir aradaşa benziyorsun aramıza hoş geldin diyim o zaman :D

MeTaL
12 Aralık 2012, 20:02
Gt250, performans olarak son hız veya ani hızlanmalarda Er5 'e göre bir miktar geri kalabilir fakat trafik içinde kullanımda gerek sollamaya çıkmakta olsun gerek ani hızlanmalarda olsun lüks olmayan bir arabadan asla geri kalmayacağı için şehir içinde mükemmel fiyat/yakıt/performans eğrisine sahiptir.

Er5'e göre parça fiyatları çok daha ucuzdur. Kendi 250cc sınıfında ise Honda<Hyosung<Kawasaki olarak sıralanıyor

Er5 in eski teknoloji olmasından ziyade yakıtı verimli kullanamaması dert.
Şöyle anlatayım. gt250 ile uzun yolda 105-110km hızla giderek bu motosiklete 3lt/100km yakıt tüketimi bile yaptırmayı başardım. Genelde uzun yolda bu hızlarda 3.2/100km yakıt tüketir.
Uzun yolda minimum:150km, max:170km hız ile 100km yol yaptım amacım bu motosikletin en fazla ne kadar yakabileceğini görmekti ve 5lt/100km'nin altında çıktı değer.

Er5 ise ortalama kullanımda 5.3lt/100km sıkışık trafikde veya yüksek devirlerde ise 7-7,5 lt/100km gibi değerler yakıyor.

Bakımlarınızın resmen bedavaya geldiğinin kanıtı şudur;
Gt250 4000km de bir bakıma giriyor.
Her 100km de ortalama 2lt tasarruf edersiniz.
Her bakım arasında 80lt daha az benzin
Sonuç her bakımda Er5'e göre 350-400tl para cebinizde kalması demektir.
Buna birde Er5 in bakımının pahalılığı aldığı 3lt yağ sebebi ile ödenen fazladan 40tl fren balatalarının pahalı oluşunu ekleyin

Her 4000km de cebinizden 450tl para boşyere gitmez.

3 bakım süresinde cebinizden gitmeyen 1350tl para olur.
3 bakımda toplam ödemeniz gereken para

1,5lt yağ *3 bakım
yağ filitresi * 3 bakım

fren balatası *3 takım
2adet buji
1 adet hava filitresi

TOPLAM: 12000km deki bakım maliyeti 400tl yapar. Geriye cebinizde kalan 950tl para ile en kalitelisinden 1 takım lastik alırsınız. Üstüne depara artar o para ile de motosikletin yıkamasında pasta cilasında kullanırsınız.

Lastikler, yıkama cila da boşa gitmeyen para sayesinde bedavaya geldi.

Ve bu süreçte ER5in de bu saydığımız sarf malzemelere ihtiyacı olduğunu ve o sebeple cebinizden çıkacak minimum 600tl yi hesaplamadım.

Ola ki motosikletinizde 12000km masraf oldu sallıyorum biryeri bozuldu efendim keçesi patladı, hidrolik yağı değişmesi lazım vs vs bunlar içinde cebinizde boşa harcamadığınız 300-400tl hala duruyor.

Daha Er5'in arıza yapma durumundaki maliyetini falan hesaplamadık. Sadece boşa yaktığı benzinden bunları yapıyorsunuz.
E daha ne olsun ?Karar verdim tarikat açıcam :D

Anlattıklarınız mantıklı ve gerçekci ve ben genelde uzun yolda dahi 140 km/h geçmediğim için bu motor beni tatmin eder. Şu an kafamda ek bir şık canlandı; Er-5 i satıp 2013 Hyosung 250 Cometa almak. Ben 1-2 ay kadar beklemede kalayım en iyisi, 2013 ler gelince kapayım bir tane : ) ...

zenon
13 Aralık 2012, 11:14
Cumayı Cumartesiye Bağlayan gece 00:00 de Ataköy A Plusta Hobbitlere gidecez sinema vizyona giriyor gelmek isteyen varsa bekleriz ;) Detayları alttaki linkte

http://www.facebook.com/events/101256923380718/

tekfur34
13 Aralık 2012, 19:24
:pr:
bu ara bi cenabetlik var, hayrolsun diyeyim

dün gece iş yerimden çıkarken, motoru çalıştırdım, ısıttım vitese taktım.. aaaa o da ne debriyaj sıkılı ama motor gidiyo, debriyaj ayırmıyor....
ısınınca geçer herhalde didim, eve sorunsuz geldim, ısınınca biraz daha rahatladı..

bu sabah marşa bastım, marş dönüyo ama motor çalışmıyo...
akü bitene kadar değişik kombinasyonlarla (ayaklık, debriyaj-boş, start-stop düğmesi) yaklaşık bejj dakka bastım, cıkkk çalışmadı. zaten biliyosunuz geçenlerde karterde bulduğumuz marş dişlisi parçası problemim var. marşa basarken elim yüreğimde..
vurdurmayı da gö(z)üm yemedi, lakin bizim evin önü hafiften yokuş, çalışmazsa tekrar eve getirmem imkansız...

yani hacı abilerim, 10 gündür, bu motor beni çok üzdü... aslında sorunlarım birbiriyle bağlantılı gibi görünüyor, ama bir aydır tüm forumları karıştırıyorum bi usta servis tavsiye eden, "bu usta da harbi usta haaa, hem de adamı düdüklemiyo" diyen yok abicim...

duygusal yönden kötü bir dönemdeyim. deneme yanılma yapıcak mecalim yok...

bugünkü sorunlarım hakkında çözüm üretebilecek var mı??

htmetin
13 Aralık 2012, 19:30
Geçmiş olsun.. Biraz sakinleş takma kafa bir iki gün. Bir de bana siyah comet bulun temizinden lütfen.. Enjeksiyonlusumu iyidir eski modelimi?

tekfur34
13 Aralık 2012, 19:33
Geçmiş olsun.. Biraz sakinleş takma kafa bir iki gün. Bir de bana siyah comet bulun temizinden lütfen.. Enjeksiyonlusumu iyidir eski modelimi?

al işte @reis inkini...
trabzonda ama alet temiz..

htmetin
13 Aralık 2012, 19:40
Trabzondan motor alacağımı zannetmiyorum. Ama makine temize benziyor.

tekfur34
13 Aralık 2012, 19:45
bu arada işinize yarayacağını düşündüğüm bir bilgi:

bizim motorların anahtarı NİSSAN arabaların bir modeli ile aynı,dün yaptırdım.
yedek anahtar ihtiyacı olan arkadaşların bilgisine...

ihtiyacı olana yardımcı olabilirim, benim iş yerine yakın biyerde yaptırdım. cezası 15 TeLe. üzerinde de nissan yazıyo :P

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------


Trabzondan motor alacağımı zannetmiyorum. Ama makine temize benziyor.

çaktırma ama fiyatta iyi :cat:

UNdocab
13 Aralık 2012, 19:45
Anlattıklarınız mantıklı ve gerçekci ve ben genelde uzun yolda dahi 140 km/h geçmediğim için bu motor beni tatmin eder. Şu an kafamda ek bir şık canlandı; Er-5 i satıp 2013 Hyosung 250 Cometa almak. Ben 1-2 ay kadar beklemede kalayım en iyisi, 2013 ler gelince kapayım bir tane : ) ...

2013 cometler tahminen 10.000TL civarına satılacak. 2013'ler sadece farklı renkle gelecek. Hiç bir farkı yok.
Taksitli almak için değilse 0 alma isteği. birkaç aylı bir sürü motosiklet oluyo 2. elde onlardan birini alın.
Boşuna fazladan para vermeye gerek yok. Adamın teki 2012 daha 3000km deki motosikleti 8000tl ye satıyor.
Aynısının 0'ı 9400tl + ruhsat plaka masrafı = 9800tl
Motosikletin 0 dan farkı yok zaten boşuna 1800tl vermenin lüzumu yok. Hatta bence Trabzondaki daha 7000km deki garantili motosikleti alın.
Hemde adam 12 taksit yapıyor.
Nakliyeyi bi şekilde çözersiniz.

tekfur34
13 Aralık 2012, 19:58
Anlattıklarınız mantıklı ve gerçekci ve ben genelde uzun yolda dahi 140 km/h geçmediğim için bu motor beni tatmin eder. Şu an kafamda ek bir şık canlandı; Er-5 i satıp 2013 Hyosung 250 Cometa almak. Ben 1-2 ay kadar beklemede kalayım en iyisi, 2013 ler gelince kapayım bir tane : ) ...

yine bir ek bilgi vereyim, daha önce bahsedildiğini görmedim.

mevzuattaki değişiklik sebebiyle bundan sonra, sadece o yıl üretilen araçlar o model sayılıyomuş. yani 01.01.2013 tarinden önce banttan çıkmayan bir araç 2013 model sayılmıyacakmış ve tabi ruhsatında da 2013 yazmayacakmış

bu sebeble yurt dışında üretimi yapılıp o şekilde satılan araçların yeni modellerinin gelmesi (nakliye, gümrük işlemleri ve dağıtım sebebiyle) mart ayının ortalarını buluyomuş... şu an sıfır motor satanlar 2013 yılı girdiğinde 3-3,5 ay kadar 2012 model araç satamayacaklarını düşünüp bağlantı yapmıyolar. bu da ocak ayından sonra sıfır araçlarda ufak bir sıkıntı doğuracak gibi...

bY_aLp
13 Aralık 2012, 20:02
Geçmiş olsun.. Biraz sakinleş takma kafa bir iki gün. Bir de bana siyah comet bulun temizinden lütfen.. Enjeksiyonlusumu iyidir eski modelimi?

benim motoru verelim sana :)

htmetin
13 Aralık 2012, 20:07
benim motoru verelim sana :)

tamam olur

cakirsalih
13 Aralık 2012, 21:13
perşembe günü itibariyle makinamı servise götürdüm.

daha önceki sahibi çift tırnaklı buji kullanmış, tırnakları iyi durumda değildi, onu tek tırnaklı ile değiştirdik. psikolojik olabilir ama sanki performansı düştü. soğukların da etkisi olabilir...

bu bişi diil de daha büyük bi problem var gibi...
yağ tapasının üzerinde (biliyosunuz mıknatıslıdır) bir dişli parçası çıktı :salut:
şu şekildedir kendisi:

http://img18.imageshack.us/img18/3200/201212061250441.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/18/201212061250441.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


bu kesinlikle bi dişli parçası... büyüklüğü kibritin siyah ucundan birazcık büyük

daha önce dişli göreniniz bileniniz var mı, hangi dişli olduğuna dair fikri olan var mı...

daha önce önemsemediğim bi problemim var: 3. viteste 5500-6000 devir arası motor sağırlaşıyo.. 5500 e kadar hızlı çıkıyo, sonra sağırlaşıyo (kompresor yapmış gibi) 6000 den itibaren tekrar uçuşa geçiyo... bunun bu dişli ile ilgisi olur mu...

servisteki usta hyosung konusunda uzman olduğunu söylemişse de bu dişli hakkında hiç yorum yapamaması beni (usta hakkında) düşündürdü.

bu arada marş dişlisi değil, orada hurda bir marş dişlisi vardı, buna göre dişlileri çok küçük..

motorun acilen açılması gerektiğini, açılmazsa kitlenebileceği söylendi ki, benim bi arkadaşım bu kitlenmeden dolayı büyük bir kaza geçirdi..

motorun sadece açılıp bakılması ve kapanmasının 750 tl tutacağı da söylenince, kitlenme korkusunu bir anda yendim..

şimdi sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar:

*motora binmelimiyim ( 750 + parçalar kadar param yok )
*herhangi bir dişli kırıldığında, problem çıkarmadan, kendini belli etmeden çalışabilir mi


NOT: daha önce yapılan bir işlem neticesi karterde kalıp kalmadığı konusunda da bilgim yok....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

şu dişliyi yakından gördünüz mü?
http://www.merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1879&p=Hyosung%20Gt250R%20Mars%20Ruble%20Dislisi

buradaki dişlerin aynısı diyebilirim. ama ilandaki dişlinin büyüklüğünü bilmediğim için kesin konuşamıyorum..

yalnız bana orada bi marj dişlisi olduğunu söyleyip gösterdikleri şeyin bununla ilgisi yok.. belki karşısıdır..

2012 comet'te de aynı problem var. (3. vites, 5500d/d)aynı yerde benzer durum, titreşimde farklılık, FI ışığının yanması. somut bi problem bulamadılar. benim tahminin o devirde motor rezonans devrine yaklaşıyor...

bY_aLp
13 Aralık 2012, 21:55
tamam olur

Ozel mesaj ile telefon numarami gonderdim dusunurseniz gorusebiliriz motorumun eski sahipleride bu forumdan :)

MeTaL
13 Aralık 2012, 21:57
2013 cometler tahminen 10.000TL civarına satılacak. 2013'ler sadece farklı renkle gelecek. Hiç bir farkı yok.
Taksitli almak için değilse 0 alma isteği. birkaç aylı bir sürü motosiklet oluyo 2. elde onlardan birini alın.
Boşuna fazladan para vermeye gerek yok. Adamın teki 2012 daha 3000km deki motosikleti 8000tl ye satıyor.
Aynısının 0'ı 9400tl + ruhsat plaka masrafı = 9800tl
Motosikletin 0 dan farkı yok zaten boşuna 1800tl vermenin lüzumu yok. Hatta bence Trabzondaki daha 7000km deki garantili motosikleti alın.
Hemde adam 12 taksit yapıyor.
Nakliyeyi bi şekilde çözersiniz.

Ben şöyle düşündüm; Er-5 i takasa vereceğim 6.500 / 7.000 tL civarında ve üstünü kredi kartı ile 12 taksit çektiririm. Er-5 in bazı problemleri var bu sebepten ilanını henüz vermedim. Antalyaya gittimde ilk önce mevcut problemlerini çözdürüp sonra ilanını vereceğim. Muhtemelen 1 hafta 15 güne 6,500 / 7.000 tL arasına rahatlıkla satarım. Amacım Er-5 i satmak olduğundan fiyatı öyle 8.000 / 8.500 tutmuyorum ama bizim milletimiz ölmüş eşek parasına at alma meraklısı olduğundan nakit para zor gibi geliyor. Bakalım bu arada 2008 üstü Comet takas tekliflerinide değelendiririm ...