Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
zenon
23 Ağustos 2012, 09:28
Gösterge, Kuyruk Arka tekerde gizli camurluk var
bY_aLp
23 Ağustos 2012, 09:45
sinyallerde oynanmış güzel olmuş
puser
23 Ağustos 2012, 11:25
sinyaller minik bir grenajla yağ radyatörüne bağlanmış. ufak bir yan yatırma, düşürme durumununda gidon ters tarafta kalırsa radyatör hasar görüp yağ akıtabilir. bu durumda da moturu kaldırıp yolunuza devam edemezsiniz. sinyalleri daha güvenli bir noktada konumlandırmalı bence.
resimdeki motosiklet karbürotörlü modellerden ve motor bloğu orjinalinde gri. sahibi sonradan siyaha boyatmış. jantları da güzel bir renk bulup boyatsaymış daha cici görünürdü diye düşünüyorum.
Buğra Çelik
24 Ağustos 2012, 13:43
Merhaba arkadaşlar,
İlk motorum olan 2008 model Hyosung Gt250'yi alarak ben de aranıza katıldım.
Bi kaç sorum olacaktı.
1- Lastikler bitik durumda, hangi marka-model ve ebatta lastik almalıyım sizce?
2- Bu lastikleri İzmir'de uygun fiyatlı olarak nerden temin edebilirim ( Malum öğrencilik :) )
3- Manetleri spor manetle değiştirmek istiyorum, onları nerden temin edebilirim?
4- Zincir bakımını kaç km'de bir yapmam gerekir?
5- Vites artırmak ve azaltmak için en uygun devir hangisidir?
6- Şunu yap ya da yapma diyebileceğiniz noktalar var mıdır?
Şimdiden kafanızı ağrıttım ama kusuruma bakmayın artık :)
_SpartacuS_
24 Ağustos 2012, 14:53
Merhaba arkadaşlar,
İlk motorum olan 2008 model Hyosung Gt250'yi alarak ben de aranıza katıldım.
Bi kaç sorum olacaktı.
1- Lastikler bitik durumda, hangi marka-model ve ebatta lastik almalıyım sizce?
2- Bu lastikleri İzmir'de uygun fiyatlı olarak nerden temin edebilirim ( Malum öğrencilik :) )
3- Manetleri spor manetle değiştirmek istiyorum, onları nerden temin edebilirim?
4- Zincir bakımını kaç km'de bir yapmam gerekir?
5- Vites artırmak ve azaltmak için en uygun devir hangisidir?
6- Şunu yap ya da yapma diyebileceğiniz noktalar var mıdır?
Şimdiden kafanızı ağrıttım ama kusuruma bakmayın artık :)
Hayırlı uğurlu olsun.. Güle güle bin :) Aramıza hoşgeldin...
Michelin Pilot Road (Power) 2CT = Takımı Yaklaşık 900 lirayı bulur.
3CT alırsan 1100 Tahmini Fiyatı..
Manetleri Sahibinden.com 'dan temin edebilirsin yaklaşık 150 liraya kaliteli Takım manet bulabilirsin...
400 Km' de bir Zincir Yağlamanı tavsiye ederim.. Würth Marka Zincir spreyini öneririm...
Vites Yükseltme ve alçaltma senin kullanıma bağlı olarak değişebilir. Ben yeri geliyor 10 bin devirde değişiyorum yeri geliyor 3 binde.. Ama 3bin ile 4 arası yolun durumuna göre yumuşak değiştirme aralığıdır...
Motosiklete ne kadar süredir biniyorsun. İlk motorun mu bunları açıklar yaşını ve kendınden biraz bahsedersen eğer şunu yap bunu yap dediğiniz noktalar şeklindeki sorunu cevaplayabilirim..
Saygılar..
Buğra Çelik
24 Ağustos 2012, 17:36
Hayırlı uğurlu olsun.. Güle güle bin :) Aramıza hoşgeldin...
Michelin Pilot Road (Power) 2CT = Takımı Yaklaşık 900 lirayı bulur.
3CT alırsan 1100 Tahmini Fiyatı..
Manetleri Sahibinden.com 'dan temin edebilirsin yaklaşık 150 liraya kaliteli Takım manet bulabilirsin...
400 Km' de bir Zincir Yağlamanı tavsiye ederim.. Würth Marka Zincir spreyini öneririm...
Vites Yükseltme ve alçaltma senin kullanıma bağlı olarak değişebilir. Ben yeri geliyor 10 bin devirde değişiyorum yeri geliyor 3 binde.. Ama 3bin ile 4 arası yolun durumuna göre yumuşak değiştirme aralığıdır...
Motosiklete ne kadar süredir biniyorsun. İlk motorun mu bunları açıklar yaşını ve kendınden biraz bahsedersen eğer şunu yap bunu yap dediğiniz noktalar şeklindeki sorunu cevaplayabilirim..
Saygılar..
Verdiğin bilgiler için teşekkürler hocam.
900 tl bi öğrenci için astronomik bi rakam , daha uygun yollu olarak halletmenin bir imkanı yok mudur :)
19 yaşındayım, ilk motorum ve dünden beri biniyorum :) Ehliyetim var ama Türkiye'de ehliyet almak için motosiklet kullanmayı bilmeye gerek yok biliyorsunuz :)
LP76
24 Ağustos 2012, 22:13
Arkadaslar uzun zamandır yazılarınızı takip ettigim ve hayalim olan kırmızı gt'me nihayet kavuştum.2. El 2009 model olmasına rağmen şansıma gercekten temiz bir makineye sahip oldum.Ve ilk izlenimim 150'lik Asya motordan sonra gercek bir motora bindiğimi hissettim.gecmis dönemlerde yazmış olduğunuz olumlu bilgiler ile bu motoru almama vesile olduğunuz için hepinize teşekkür ederim :)
Buğra Çelik
25 Ağustos 2012, 00:00
Arkadaslar uzun zamandır yazılarınızı takip ettigim ve hayalim olan kırmızı gt'me nihayet kavuştum.2. El 2009 model olmasına rağmen şansıma gercekten temiz bir makineye sahip oldum.Ve ilk izlenimim 150'lik Asya motordan sonra gercek bir motora bindiğimi hissettim.gecmis dönemlerde yazmış olduğunuz olumlu bilgiler ile bu motoru almama vesile olduğunuz için hepinize teşekkür ederim :)
Hayırlı olsun, güle güle bin :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Bu arada aranızda İzmir'de ikamet eden var mı :)
ilkayözdemir
25 Ağustos 2012, 00:04
Hayırlı uğurlu olsun bülent abim allah kazadan beladan saklasın :)
zenon
25 Ağustos 2012, 11:37
Sizce nasil olmuş? Chronixin egzozları...
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/375850_406892632701561_1674360011_n.jpg
_SpartacuS_
25 Ağustos 2012, 12:11
Verdiğin bilgiler için teşekkürler hocam.
900 tl bi öğrenci için astronomik bi rakam , daha uygun yollu olarak halletmenin bir imkanı yok mudur :)
19 yaşındayım, ilk motorum ve dünden beri biniyorum :) Ehliyetim var ama Türkiye'de ehliyet almak için motosiklet kullanmayı bilmeye gerek yok biliyorsunuz :)
Bende senin gibi hataya düşmüştüm.. Motosikleti almadan önce Parça ve Lastik olsun ıvır zıvırlarının fiyatını öğrenmekte fayda var. Bende araştırmamıştım 1 Lastigin 540 lira olduğunu duyunca dudağım uçuklamıştı :) Ama alışıyor insan zamanla merak etme sende alışırsın.. Daha uygun lastiklerde var tabiki ama ben Michelin önerdim tercih sizin. İlk motorun olması Avantajına çünkü gerçekten bir motosiklette eğitime öğrenmeye başlamışsın..
Yağ'ını Sakın ama Sakın aksatma düzenli kontrol et.
Hyosunglar bana göre soğuk havayı çok seviyorlar o yüzden sıcak havalarda motosikletini çok fazla sıkıştırma. Heleki İzmir'in sıcağında hiç sıkıştırma.. ( Uzun Süre )
Lastiklerinin abatları 110 70 17 - 150 70 17 olması gerekiyor. Yeni takım lastik alacaksan 120 70 17 ön - 160 70 17 arka Ebatlarda lastik takmanı öneririm. Ben o şekilde yaptım. Hem görünüş olsun hemde Viraj kabiliyeti olsun artış gösterdi.
10bin Km sonra bir parçan gibi olucak, şu an ki Hış'mı Ağırlığı gücünü yadırgaya bilirsin :) Zamanla karı koca gibi olursunuz
Saygılar...
Sabit;
Hocam Zevk meselesi :) Ben yorum yapmak istemiyorum :) Ahmet kızıyor sonra :))
puser
25 Ağustos 2012, 12:36
Sizce nasil olmuş? Chronixin egzozları...
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/375850_406892632701561_1674360011_n.jpg
bence, egzosları ucuna karbon görünümlü headerlar takman şart olmuş artık :). ama onları delmeden kelepçe ile. egzos susturucu gövdesi de siyaha boyansa diyeceğim ama mat siyah kaliteli bir izlenim bırakmıyor.
cronix'in motorunu iki hafta önce kayalar'da görmüştüm. bitirdi mi motorun işlerini?
zenon
25 Ağustos 2012, 13:07
bence, egzosları ucuna karbon görünümlü headerlar takman şart olmuş artık :). ama onları delmeden kelepçe ile. egzos susturucu gövdesi de siyaha boyansa diyeceğim ama mat siyah kaliteli bir izlenim bırakmıyor.
cronix'in motorunu iki hafta önce kayalar'da görmüştüm. bitirdi mi motorun işlerini?
Egzantrik zinciri bekliyor pazartesi gelince takılcak calışır duruma gelcek motor. bence bu egzozza kamyonların tepelerine takılan acılıp kapanan yagmurda su almasın diye takılan zımpırtıdan takmak lazım :D
Buğra Çelik
25 Ağustos 2012, 15:23
Bende senin gibi hataya düşmüştüm.. Motosikleti almadan önce Parça ve Lastik olsun ıvır zıvırlarının fiyatını öğrenmekte fayda var. Bende araştırmamıştım 1 Lastigin 540 lira olduğunu duyunca dudağım uçuklamıştı :) Ama alışıyor insan zamanla merak etme sende alışırsın.. Daha uygun lastiklerde var tabiki ama ben Michelin önerdim tercih sizin. İlk motorun olması Avantajına çünkü gerçekten bir motosiklette eğitime öğrenmeye başlamışsın..
Yağ'ını Sakın ama Sakın aksatma düzenli kontrol et.
Hyosunglar bana göre soğuk havayı çok seviyorlar o yüzden sıcak havalarda motosikletini çok fazla sıkıştırma. Heleki İzmir'in sıcağında hiç sıkıştırma.. ( Uzun Süre )
Lastiklerinin abatları 110 70 17 - 150 70 17 olması gerekiyor. Yeni takım lastik alacaksan 120 70 17 ön - 160 70 17 arka Ebatlarda lastik takmanı öneririm. Ben o şekilde yaptım. Hem görünüş olsun hemde Viraj kabiliyeti olsun artış gösterdi.
10bin Km sonra bir parçan gibi olucak, şu an ki Hış'mı Ağırlığı gücünü yadırgaya bilirsin :) Zamanla karı koca gibi olursunuz
Saygılar...
Sabit;
Hocam Zevk meselesi :) Ben yorum yapmak istemiyorum :) Ahmet kızıyor sonra :))
Uçuklama durumu bende de oldu :D
Dün biraz deniyim dedim , baya bi cebelleştim motorla. Açıkçası gözümü korkuttu ağırlığı, büyüklüğü vs. :)
Ama açıklamaların içimi rahatlattı hocam, çok teşekkürler :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------
Zenon;
İyi fikir hocam, ama bence biraz kalın olmuş sanki. :)
UNdocab
25 Ağustos 2012, 16:07
zenonun motosiklet üzerinde kalın gözükebilir fakat. Chronixin motosiklet üzerinde tam yerini bulacaktır. Bir de egsozları yanmaz kumaş ile sarınca bakın siz görüntüye.
Hepinizin dibi düşecek :D
puser
25 Ağustos 2012, 20:35
zenonun motosiklet üzerinde kalın gözükebilir fakat. Chronixin motosiklet üzerinde tam yerini bulacaktır. Bir de egsozları yanmaz kumaş ile sarınca bakın siz görüntüye.
Hepinizin dibi düşecek :D
susturucuların gövdesine yanmaz kumaş sardımı, uçlara da header taktımı nefis olur.
LP76
25 Ağustos 2012, 23:56
Arkadaslar bugün kafa granajini çıkardım parçaları bir kenara koyup turlamaya başladım bide ne göreyim dijital gösterge coşmuş 200 gösteriyor bı saniye sonra 30'a iniyor normal hızda gittiğim halde :) yardımınıza ihtiyacım var başörtün için servise gitmek istemiyorum
puser
26 Ağustos 2012, 02:15
akü bağlantı başlarını çıkarıp bir süre bekle, belki düzelir.
zenon
27 Ağustos 2012, 09:17
Jant şeridi uygulaması
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/265820_407653362625488_149405996_o.jpg
Arka zincirin durumu nasil sizce?
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/286864_407653552625469_644332988_o.jpg
Chronix
27 Ağustos 2012, 09:18
Arkadaslar bugün kafa granajini çıkardım parçaları bir kenara koyup turlamaya başladım bide ne göreyim dijital gösterge coşmuş 200 gösteriyor bı saniye sonra 30'a iniyor normal hızda gittiğim halde :) yardımınıza ihtiyacım var başörtün için servise gitmek istemiyorum
o kadarcık mı? geçtiğimiz kış eve dönerken benim ki 299 gördü..arkadaşın dediği gibi akü bağlantılarını sök kontak aç kontağı kapat ve tekrar akü bağlantılarını tak...
bY_aLp
27 Ağustos 2012, 15:45
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-son-firsat-ejeksiyonlu-gt-250-93905512/detay/
şu ilandaki motor nasıl arkadaşlar almayı düşünüyorum ama tanıyan bilen fikri olan?
zenon
27 Ağustos 2012, 16:04
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-son-firsat-ejeksiyonlu-gt-250-93905512/detay/
şu ilandaki motor nasıl arkadaşlar almayı düşünüyorum ama tanıyan bilen fikri olan?
Gidip bakmakta fayda var fiyat olarak iyi bence.
puser
27 Ağustos 2012, 17:11
Jant şeridi uygulaması
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/265820_407653362625488_149405996_o.jpg
Arka zincirin durumu nasil sizce?
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/286864_407653552625469_644332988_o.jpg
onların aynısından bende de var.
hadi gel başkalarını da bulup "kırmızı Motosikletli, Keiti Kırmızı 3 Parçalı Jant Şeritli ve Keiti Aliminyum Kırmızı Sibop Kapaklılar Derneği'ni kuralım.
:cherry:
zenon
27 Ağustos 2012, 17:46
onların aynısından bende de var.
hadi gel başkalarını da bulup "kırmızı Motosikletli, Keiti Kırmızı 3 Parçalı Jant Şeritli ve Keiti Aliminyum Kırmızı Sibop Kapaklılar Derneği'ni kuralım.
:cherry:
Aklin yolu bir Galiba :D dediğinin oluru var valla puser :D
LP76
27 Ağustos 2012, 20:34
Arkadaşlar dediğiniz gibi akü bağlantılarını söküp kontak aç kapa yapıp biraz bekledikten sonra tekrar takıp denedim. Düzelmişti yaklaşık 10 km sonra tekrar aynı sorun başladı :(
_SpartacuS_
27 Ağustos 2012, 22:41
[QUOTE=Buğra Çelik;2787087]Uçuklama durumu bende de oldu :D
Dün biraz deniyim dedim , baya bi cebelleştim motorla. Açıkçası gözümü korkuttu ağırlığı, büyüklüğü vs. :)
Ama açıklamaların içimi rahatlattı hocam, çok teşekkürler :)[COLOR="Silver"]
/QUOTE]
Rica ederim, bilgi paylaştıkça artan bir şey.
Şimdi o Korktuğun heybetli motosiklet bir zaman sonra emin ol Altında kedi yavrusu gibi duracak ve hükmedeceksin :) Sonra sıkılıcaksın 2500 CC yetmiyor :) Bu sözlerimi bir kenara yaz :)
Ben de çok korkuyordum sokak arasında 2 arabanın yanyana geçebildiği kadar geniş bi sokakta ayağımı yere koymadan dönemiyordum, Trafikte olsun, virajlarda olsun sanki ben MOTOSİKLETİ DEĞİLDE, MOTOSİKLET BENİ KULLANIYORDU :) ama artık o günler eskide kaldı. Hele ki şu son 1 aydır Nişanlımda motosiklete veci derecede alıştı ( KISKANAN FORUM ÜYELERİ VAR :P ) Artçılı bile bir beden olup motosiklete o şekilde hükmediyoruz.. Umarım sende benim gibi yavaş yavaş acele etmeden kendini eğiterek istediğin noktaya gelirsin..
Saygılarımla..
puser
27 Ağustos 2012, 23:41
Arkadaşlar dediğiniz gibi akü bağlantılarını söküp kontak aç kapa yapıp biraz bekledikten sonra tekrar takıp denedim. Düzelmişti yaklaşık 10 km sonra tekrar aynı sorun başladı :(
kafa grenajlarını söktükten sonra oldu demiştin. saat'in içersine su kaçmış olabilir mi? kablo bağlantılarını bir kontrol et bence açık, çıplak, zedelenmiş kablo var mı. akşam park edince akü gece boyunca sökülü kalsın. bu arada aküsüz kontak aç kapa da yap tabi. bir de aynı soruyu GT250R bölümünde de sor. orası daha kalabalık belki tecrübe etmiş birisi çıkar.
rahmi34
28 Ağustos 2012, 10:51
Motorunu takas etmek isteyen varmı? :)
zenon
29 Ağustos 2012, 13:59
Motorunu takas etmek isteyen varmı? :)
CBF 10 numara motor ama burakiler o segmentten gecen var yinede eskiye ölem duyan varsa olabilir ;) neden olmasın
mali_181
29 Ağustos 2012, 14:19
CBF 10 numara motor ama burakiler o segmentten gecen var yinede eskiye ölem duyan varsa olabilir ;) neden olmasın
Bende gt 250 comet düşünüyorum tek korkum artçı rahatlığı sırf bu korku yüzünden ve uzun yol yapan biri olduğum için gönlüm gv250yede kaymıo değil :)
zenon
29 Ağustos 2012, 16:35
Bende gt 250 comet düşünüyorum tek korkum artçı rahatlığı sırf bu korku yüzünden ve uzun yol yapan biri olduğum için gönlüm gv250yede kaymıo değil :)
CBF den GT250 ye gecen biri olarak Artcılarım hepsinin tüm yorumları CBF daha iyi gt250 kesinlikle artcılı kullanılcak bir motor degil. Kendi de bit gt kullanıcısı olan Chronix en son Canakkeleye gittik geldik tövbe etti artcılı gitmeye :D Eğerki çok artcı taşıyorsan buda benim gibi annen, kız arakdasın falansa önermiyorum acıkcası... ama söyle bir güzel yanı var torkta hızda bir düşme olmuyor CBF ile yaşadığın kasılmayı bunda hisetmiyorsun ve buna artcı olan birdaha binmiyor :D motorda sana kalıyor :D
LP76
29 Ağustos 2012, 21:50
Ben artçılarımla uzun yola gitmedim ama şehir için kısa mesafe kullanımında bile arka selenin altındaki vidaları hissettiklerini söylediler :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
kardeşim dur bakalım daha motorun yeni şöyle 10 binleri gör hayırlısıyla benim motoru veririm s:)
rahmi34
30 Ağustos 2012, 10:40
Ben artçılarımla uzun yola gitmedim ama şehir için kısa mesafe kullanımında bile arka selenin altındaki vidaları hissettiklerini söylediler :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
kardeşim dur bakalım daha motorun yeni şöyle 10 binleri gör hayırlısıyla benim motoru veririm s:)
:))) hayırlısı abi bakalım
kanmix_x
30 Ağustos 2012, 12:04
Gidip bakmakta fayda var fiyat olarak iyi bence.
Çerez parası bu alete ama hırpalanmış gibi rektefe filan ustaya baktırıp almak en mantıklısı
adanalı
30 Ağustos 2012, 14:21
arkadaşlar,ben 3 ay kadar önce,yıllardır motosiklete artçım olarak binen kızımla beraber,ADANA-MANAVGAT(FESTİVALE)-ADANA (1200 KM.)yol yaptık.tabiiki uzun menzil oluşu nedeniyle popolarımız rahatsız oldu ama,hangi motor olursa olsun (eski bir deauville,GSR 600 ve CBF 500 kullanıcısı olarak),sürekli oturmak aynı şekilde rahatsızlık verirdi.sanırım şikayet eşiği kişiden kişiye değişiyor.aynı şekilde eşimle de hafta sonu gezilerine gidiyoruz.eşimde rahatsız olmadığını söylüyor.tabiiki her ikiside,DEAUVİLLE ve CBF 500 ün rahatlığını inkar etmiyorlar.
ozgurakman
30 Ağustos 2012, 19:45
arkadaşlar,ben 3 ay kadar önce,yıllardır motosiklete artçım olarak binen kızımla beraber,ADANA-MANAVGAT(FESTİVALE)-ADANA (1200 KM.)yol yaptık.tabiiki uzun menzil oluşu nedeniyle popolarımız rahatsız oldu ama,hangi motor olursa olsun (eski bir deauville,GSR 600 ve CBF 500 kullanıcısı olarak),sürekli oturmak aynı şekilde rahatsızlık verirdi.sanırım şikayet eşiği kişiden kişiye değişiyor.aynı şekilde eşimle de hafta sonu gezilerine gidiyoruz.eşimde rahatsız olmadığını söylüyor.tabiiki her ikiside,DEAUVİLLE ve CBF 500 ün rahatlığını inkar etmiyorlar.
Bora bey bence burada bacak boyu, kilo, boy, ve yaşam tarzı (vücuttaki kasların yaşam tarzına göre güçlülüğü değişir, örneğin benim sırt ve karın kaslarım çok yumuşak bu yüzden çabuk yoruluyorum) konforu etkileyecektir... ama en önemlisi kilo ve bacak boyu bence. çünkü gt'nin gördüğüm kadarıyla artçı basamakları çok yukarda
adanalı
31 Ağustos 2012, 09:36
doğru,artçı ayak basamakları yukarıda.bu da uzun mesafede rahatsız edebilir.:cat:
UNdocab
31 Ağustos 2012, 09:56
sanki honda cbr250 nin artçı ayağı bizim motosiklete uyuyor gibi. Ve daha aşağı doğru. Egsoz borusuda biraz aşağı alınırsa artçı daha rahat oturabilir. Fakat motosiklet sportiv görünümünden kaybeder.
Arkadaslar bugün kafa granajini çıkardım parçaları bir kenara koyup turlamaya başladım bide ne göreyim dijital gösterge coşmuş 200 gösteriyor bı saniye sonra 30'a iniyor normal hızda gittiğim halde yardımınıza ihtiyacım var bu sorun için servise gitmek istemiyorum
Geçtiğimiz günlerde yukarıda belirttiğim sorun benzincide köpük ve basınçlı suyla yakın mesafeden yıkanması sonucu ön düzene bağlı km müşürünün su alması ve servis tarafından sökülerek temizlenmesi sonucu düzeltilmiştir.Siz siz olun sakın basınçlı suyla yakın mesafeden motorunuzu yıkatmayın arkadaşlar. Tekeriniz düz bassın....
zenon
03 Eylül 2012, 11:37
doğru,artçı ayak basamakları yukarıda.bu da uzun mesafede rahatsız edebilir.:cat:
Bora Abi Senin Comettin arda canta demiri vardı degil mi nerden temin etmiştin onu _oXXo_ dan diye hatırlıyorum ama ortalarda gözükmüyor.
adanalı
03 Eylül 2012, 11:57
evet kardeş,hatta resimlerini de (hem çantalı halini,hem de çantasız halini) burada paylaşmıştım.
zenon
03 Eylül 2012, 15:44
evet kardeş,hatta resimlerini de (hem çantalı halini,hem de çantasız halini) burada paylaşmıştım.
Bende bundan edinmek istesem _oXXo_ ya mi ulaşmam gerek li?
kanmix_x
03 Eylül 2012, 23:08
Gt 250 r ile gidon uzaklığı aynımı tek fark grenajsız neked olmasımı kullanımı yorucumu domaşıp sürmüyoruz yani deyilmi :queen:
adanalı
04 Eylül 2012, 09:34
Bende bundan edinmek istesem _oXXo_ ya mi ulaşmam gerek li?
olabilir ama benimki,çin malı motorlarınkinden uydurulma.kafası çalışan bir kaynakçı da uydurabilir.
zenon
04 Eylül 2012, 11:15
olabilir ama benimki,çin malı motorlarınkinden uydurulma.kafası çalışan bir kaynakçı da uydurabilir.
O zaman o işi babam halleder Model var mı bizimkilere yakın olan?
zenon
04 Eylül 2012, 15:26
http://www.mondialyp.com/parts/main_page_01/yedek_parca_urunleri.php?urun_id=265&kat_id=3&parcakatid=78
4 Numarayı kendi motoruma uygulasam olur herhalde fikriniz nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/556400_10151125046149223_713911481_n.jpg
Biraz Renk gelsin foruma ;)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/580066_10151125045004223_2046217155_n.jpg
zenon
04 Eylül 2012, 17:54
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/334060_407679079289583_1211437655_o.jpg
konak1
06 Eylül 2012, 00:17
*Slm. arkadaşlar epeydir uğramıyordum :) Arka amortisör sorunu olanlar yan sanayi isterlerse ümraniye de mert motora ulaşsınlar.Günlük kullanmama rağmen benimki halen sağlam :
*Arka fren diskim bitti buna başka markaların ki oluyormu var mı deniyen? Sanayide zaman harcamayalım veya farklı bir çözüm olmazsa merkezmotora talim mecburen
*Halen bir orta sehpa uyduramadım :(
*Motor kullanıma bağlı harita gibi oldu boya istiyor.Depo kılıfı temin edebileceğim bir yer lütfen.
url=http://bit.ly/c25MCx]http://c1209.hizliresim.com/11/5/cpx0s.jpg[/url]
konak1
06 Eylül 2012, 23:42
Herkese iyi haftalar..
8x3 Watt, tek devre ve akü
http://img694.imageshack.us/img694/4534/19052411.jpg
ve canavar!!!
http://img228.imageshack.us/img228/2351/37630292.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/901/90520997.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/4018/63502997.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/1779/82073482.jpg
Perşembe akşamı Okmeydanından Haliçe giderken yolda gördüm seni .Makina güzel olmuş.Arkadaşımın çok acelesi vardı ondan sadece selam verip geçtim kusura bakma :)
Chronix
07 Eylül 2012, 08:58
Perşembe akşamı Okmeydanından Haliçe giderken yolda gördüm seni .Makina güzel olmuş.Arkadaşımın çok acelesi vardı ondan sadece selam verip geçtim kusura bakma :)
estağfurullah hocam, gördüğüm de % 100 bu konak dedim doğru tahmin etmişim sağolasın ..
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO