PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

aligt
10 Ağustos 2012, 09:39
2006 cometım var acemılıgı atmaya calısıyorum simdilik işe gidip gelmede kullanıyorum vardıyalı alıstıgım ıcınde aksam karanlıgında cıkıyorum sorunum faların ıyı aydınlatmaması herzaman gıttıgım yol oldugu ıcın bıraz ezberle gıdıp gelıyorum far konusunda daha ıyı aydınlatma ıcın onerebılecegınız bır sey varmı
tesekkurler
Selam, Benimde ilk aldığımda motoru aydınlatma konusunda derdim var dı aldım Osram Nighbreaker 60/55 H4 , derdim kalmadı.....

onursakin
10 Ağustos 2012, 15:24
bu ekstradan takılan daha güçlü ampuller ve kornalar aküye ağır gelmez mi? benim şuanki haliyle bile lambayı yaktığımda korna sesi azalıyo. sinyal açtığımda biraz daha azalıyo. bi de ampulü güçlendirsem patlıycak heralde :D

G.USTA
10 Ağustos 2012, 17:27
Hyosung gt250 comet çok güzel bir motor ama bir sorum olacak.Ben 2012 modellerin kafa yapısını beğenmiyorum.Eski kasa yani yuvarlak farlı olanının kafasını 2012 ye takabilir miyiz ne kadara patlar bize bu işlem?Kafa dediğim far oluyor sanırım.

UNdocab
10 Ağustos 2012, 17:38
ben de seninle aynı fikirdeyim.
Maliyeti 300 tl yi bulur. kuralkan.net adresinden bakarsan parçaları görebilirsin.
hiç uğraşma 2011 model comet bak

yesilkoy
10 Ağustos 2012, 18:43
Selam, Benimde ilk aldığımda motoru aydınlatma konusunda derdim var dı aldım Osram Nighbreaker 60/55 H4 , derdim kalmadı.....

ok tesekkur ederım bende deneyeyım derdım kalmasın

heia2654
10 Ağustos 2012, 20:29
bu ekstradan takılan daha güçlü ampuller ve kornalar aküye ağır gelmez mi? benim şuanki haliyle bile lambayı yaktığımda korna sesi azalıyo. sinyal açtığımda biraz daha azalıyo. bi de ampulü güçlendirsem patlıycak heralde :D

Onur senin manifoldun sesi yeter korna yerine merak etme =P değiştirdin gerçi sen onları di mi?? ne alemdesin şimdi sıkıntı var mı?

Ben de var bu arada Nightbreaker, eski ampule göre baya da güzel aydınlatıyor, bi de bildiğim kadarıyla ampul fazla akım çekmiyo, teknolojik olduğundan güzel aydınlatıyo??? Gerçi benim tasın yansıtıcılığı pek iç açıcı olmadığı için içerde buhulu gizemli bi hava oluşmakta ama yine de belli oldu fark :) Artık yeni bi tas almayı göze aldığımda camı kesip çıkarıcam içini bi güzel parlatıp sonra yeniden yapıştırmayı denicem bakalım nolacak :)

He bu arada sorun yok derken şu düzgün marş almama sıkıntısı var... Aha acep ondan mı :S

muratcan7
10 Ağustos 2012, 22:28
Merceksiz Xenon'lar karşıdan gelen sürücü için gerçekten tehlike oluşturuyor. O yüzden sıcak bakmıyorum ama şu an kullandığım 100Watt'lık beyaz ampül dahi yeterince aydınlatma sağlamıyor. Sahibinden'de Osram Nightbreaker'ların çiftine 40 lira diyorlar. İki kişi ortak alınabilir.

crushoot
11 Ağustos 2012, 05:21
Arkadaşlar bende 2006 model almaya niyetlendim, fakat 2012 modelini görünce moralim bozuldu, çok güzel duruyor .
İki motorun arasındaki fark nedir?Göresel olarak yani.Boyutları aynımı? 2006 model alıp 2012 modelin parçaları takılıp görsel olarak aynısı yakalanırmı.Parçalar öyle satılırmı.Yoksa farklı motorlarmı anlamadığım için çıkaramıyorum.


http://images.australialisted.com/nlarge/hyosung_gt250_comet_250cc_nbsp_2006_19529189.jpg
http://image.cdn.sahibinden.com/photos/91/46/39/809146392ze.jpg

Konu dışı fakat motor küçük bir motormu hiç görmedim videolardan fotoğraflardan gördüğümlede anlıyamıyorum .Açıya göre büyük, küçük duruyor.

_SpartacuS_
11 Ağustos 2012, 05:46
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/544418_10150680726865816_1537019534_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/563018_10150684424250816_1469947605_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/429333_10150645555595816_1756292740_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/302639_10150329210835816_249286137_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/427705_10150637386795816_1794262030_n.jpg

Crushoot'' Halen 2012 kasa 'yı mı düşünüyorsun :P

Pain
11 Ağustos 2012, 05:51
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/544418_10150680726865816_1537019534_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/563018_10150684424250816_1469947605_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/429333_10150645555595816_1756292740_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/302639_10150329210835816_249286137_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/427705_10150637386795816_1794262030_n.jpg

Crushoot'' Halen 2012 kasa 'yı mı düşünüyorsun :P

hahah çok sert olmuş:D

_SpartacuS_
11 Ağustos 2012, 06:16
hahah çok sert olmuş:D

[ on karakter ]

:)

reis007
11 Ağustos 2012, 11:42
Hyosung gt250 comet çok güzel bir motor ama bir sorum olacak.Ben 2012 modellerin kafa yapısını beğenmiyorum.Eski kasa yani yuvarlak farlı olanının kafasını 2012 ye takabilir miyiz ne kadara patlar bize bu işlem?Kafa dediğim far oluyor sanırım.
usta sen 2012 model al senin farı bana ver, benim farı sana vereyim, sıfır maliyet olsun :queen:
hem bende biraz ergonomik bir far arıyordum, iyi olur böyle :cherry:

bi kaç sorum olacak cometciler ;
dün zincirin yağı ne durumda diye eğilip baktığımda, zincirde paslanmalar gördüm, bu zincirin ömrünün bittiği anlamına mı gelir? yoksa ıslandıda mı böyle oldu. daha 6000km'de motorda pas olmaması lazım değilmiydi :silent:
birde yarına buluşalım diyorum, ne dersiniz?
durun yer belirliyim, ... düşündüm bulamadım siz belirleyin :P

onursakin
11 Ağustos 2012, 13:34
Onur senin manifoldun sesi yeter korna yerine merak etme =P değiştirdin gerçi sen onları di mi?? ne alemdesin şimdi sıkıntı var mı?

Ben de var bu arada Nightbreaker, eski ampule göre baya da güzel aydınlatıyor, bi de bildiğim kadarıyla ampul fazla akım çekmiyo, teknolojik olduğundan güzel aydınlatıyo??? Gerçi benim tasın yansıtıcılığı pek iç açıcı olmadığı için içerde buhulu gizemli bi hava oluşmakta ama yine de belli oldu fark :) Artık yeni bi tas almayı göze aldığımda camı kesip çıkarıcam içini bi güzel parlatıp sonra yeniden yapıştırmayı denicem bakalım nolacak :)

He bu arada sorun yok derken şu düzgün marş almama sıkıntısı var... Aha acep ondan mı :S

hahah değişti onlar ya. şimdilik ciddi bi sıkıntı yok ama amortisör ve lastiklerin değişmesi lazım.

scorpions_59
13 Ağustos 2012, 22:03
satın artık motorları :D alıcaz yabancıya gitmesin...

_SpartacuS_
14 Ağustos 2012, 02:20
satın artık motorları :D alıcaz yabancıya gitmesin...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-fiyat-dustu-ilk-gelen-alir-95938205/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sezona-hazir-masrafsiz-bol-extrali-86321857/detay/
:)

tranquiltr
14 Ağustos 2012, 21:57
Arkadaşlar Metzeler tourance enduro lastiğidir. Hatta yeni modeli tourance exp'dir.Asfalt haricinde arazi, toprak yolda da kullanacaksanız işinize yarar.Kimsenin böyle motorla arazide rahat edebileceğini düşünmüyorum. Motosikletinize uygun modeller aşağıdaki linkte mevcuttur.
http://www.motolastik.com/Kategori/p...p?cat_ID=14824
Hatta lastik tiplerini öğrenmek isterseniz:
http://www.motolastik.com/main/links.asp?link_ID=36

michelin pilot road aldım gayet memnunum. Ama sadece arkayı alabildim. Motobakkal denen yerden aldım taksit yoktu bende lastikleri taksit taksit alıyım dedim:)

Fani Madida
14 Ağustos 2012, 22:38
bende yaklaşık 1buçuk senedir 2007 model comet sahibiyim. pek foruma girme şansım olmadı bu zamana kadar ama kısmet bu güneymiş.

emektar shinkolarım artık fena halde hata vermeye başladı. gecenki uzun yol denememde ön tekerde sırt kısmında 3 tane bombe oluştu. 30 psi hava basıp yola cıkmıştım yaklasık 160 km sonra önden titresim almaya başladım inip baktığımda bombeleri gördüm. havayı 25 düşürüp yola cıkınca bi 50 km sonra düzeldi ama nası gitti o yolu bilmiyorum. sanırım bu lastik artık kullanılmaz ki yıl itibariylede bitti.

yeni lastik olarak genele uyup michelin pilot düşünüyorum şu an en ucuz nerde bulabilirim acaba baktığım yerler hep 650 civarı. yada aynı fiyat aralığı yada daha uygun bulabileceğim bi lastik varmıdır acaba?

scorpions_59
15 Ağustos 2012, 00:46
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2008-model-orjinal-2010-cikisli-95119722/detay/#modalTab1

arkadaşlar linkteki motoru almayı düşünüyorum bayramdan sonraki hafta yada bayram haftası neyse görüş alabilirmiyim fiyat bakımından

---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:44 ----------


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-fiyat-dustu-ilk-gelen-alir-95938205/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sezona-hazir-masrafsiz-bol-extrali-86321857/detay/
:)

spartacus sen bu motorların sahibini tanıyor musun yada yakından görme imkanın oldumu?

soyuldu
15 Ağustos 2012, 01:22
arkadaslar comet tam olarak ne anlamında yani gt250 ile gt250 comet farklı modeller mi?

Pain
15 Ağustos 2012, 01:34
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2008-model-orjinal-2010-cikisli-95119722/detay/#modalTab1

arkadaşlar linkteki motoru almayı düşünüyorum bayramdan sonraki hafta yada bayram haftası neyse görüş alabilirmiyim fiyat bakımından

---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:44 ----------



spartacus sen bu motorların sahibini tanıyor musun yada yakından görme imkanın oldumu?

ilanlar kendisinin,dikkatli bak,ikiside aynı motor...

scorpions_59
15 Ağustos 2012, 01:42
ilanlar kendisinin,dikkatli bak,ikiside aynı motor...

aynı olduğunu birdaha bakınca farkettim, önemli değil.

şimdi gerçektende spartacüs ün ise üye olan bi arkadaştan almak bana daha mantıklı geliyor

en azından gezilere falan çıkmıştır arkadaş.

neyse uzatmaya gerek yok birkaç motor bakmaya gidicem hangisi aklıma gözüme yatarsa alıcam bi comet bakalım kısmet diyelim.

babaçi
15 Ağustos 2012, 01:57
aynı olduğunu birdaha bakınca farkettim, önemli değil.

şimdi gerçektende spartacüs ün ise üye olan bi arkadaştan almak bana daha mantıklı geliyor

en azından gezilere falan çıkmıştır arkadaş.

neyse uzatmaya gerek yok birkaç motor bakmaya gidicem hangisi aklıma gözüme yatarsa alıcam bi comet bakalım kısmet diyelim.

sana göre çok temiz görünen bir cometin altında leş yatıyor olabilir dikkat et,çünkü altındaki motoru tanımayıp allah ne verdiyse 170-180 dip kullananlar var.gerekirse 300-500 tl fazla verip forumdaki altındaki motorun kapasitesi bilen ve ona göre kullanan bir üyeden alman çok daha mantıklı.

zenon
15 Ağustos 2012, 12:42
http://www.motolastik.com/Urun/Michelin-120-70ZR17-58W-Pilot-Road-pmu26678.html
Sitemizde şu an world, axess, bonus ve maximum karta 12 ay taksit yapabilmekteyiz. Arka lastik daha pahalı, zor olan kısmı almışsınız. Fakat sizin motosikletinize uygun ön lastik ebatı aynı modelde mevcut değil.Bu modelde alabileceğiniz en yakın alabileceğiniz ebat Michelin 120/70ZR17 (58W) (http://www.motolastik.com/Urun/Michelin-120-70ZR17-58W-Pilot-Road-pmu26678.html) Pilot Road dur.

---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:12 ----------

En uygun motosiklet lastiği için tıklayınız (www.motolastik.com)
ayrıca size uygun lastikler için tıklayınız (http://www.motolastik.com/Kategori/products.asp?cat_ID=14824)
Reklam gibi oldu ama fiyatları piyasada araştırdığınızda doğruluğunu göreceksiniz. Ayrıca izmir' deyseniz yada izmir' e gelebilirseniz; profesyonel cihazlarla, sökme takma ve balans ücretsiz.

Benimde alma isteğim var ama sökme takma balans işleri sıkıntılı :(

CEM.
15 Ağustos 2012, 12:49
usta sen 2012 model al senin farı bana ver, benim farı sana vereyim, sıfır maliyet olsun :queen:
hem bende biraz ergonomik bir far arıyordum, iyi olur böyle :cherry:

bi kaç sorum olacak cometciler ;
dün zincirin yağı ne durumda diye eğilip baktığımda, zincirde paslanmalar gördüm, bu zincirin ömrünün bittiği anlamına mı gelir? yoksa ıslandıda mı böyle oldu. daha 6000km'de motorda pas olmaması lazım değilmiydi :silent:
birde yarına buluşalım diyorum, ne dersiniz?
durun yer belirliyim, ... düşündüm bulamadım siz belirleyin :P

kardeşim zincirin bittgi paslı olup olmadıgından anlaşılmaz eger zincirin paslıysa zincirine bakım yapman gerekir castrolun zincir spryeleri var onlardan alabilirsin. zincirin bittgini ilk olarak zincirin gergisinden anlaşılır arka şasedeki vidaya bakarsın tekerlegin hizasında olan vidadan. eger vida en gerideyse zincir en son gergidedir. eger ortadaysa zincir dahada gerdirile bilir. ve zincirin sarkıp sarkmadıgına bakıcaksın bunuda arka dişlinin ordan zinciri çekerek ve zincirin yere yakınlıgından anlıyabilirsin. arkadaşlar zincirleriniz öldürse mutlaka ön dişli ve arka dişliyle birlikte degiştirin yapılan uzun km'ler sonucu ön dişli ve arka dişli sivri hale gelir yeni taktıgınız zincirin ömrünü azaltılır önerim bu motora oring degil x-ringtir. cümleten herkeze saygılar yagınızı eksik olmasın mutlaka 2 haftada bir bakın

---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:44 ----------


arkadaslar comet tam olarak ne anlamında yani gt250 ile gt250 comet farklı modeller mi?

sevgili kardeşim bahsettgin motorlar mekanik olarak aynı tür olarak farklı motorlar gt 250 naked / comet diye geçer bir digeride gtr 250 racing tarzıdır. bu motorların oturuş posizyonu farklıdır bunun en belirgin sebebide gidondan dolayıdır yani direksiyon. biirinde direksiyon daha yukarıda digerinde daha aşagıdadır. önerim uzun yol yapıcaksın naked olanı almandır. ayrıca naked daha saglıklı çünkü krank kırma tahminimce daha az olur grenajlarının olmamasından dolayı .


ARKADAŞLAR. naked yada racing hyosung alıcak arkadaşlar fiyatına km'sine göre degerlendirmesin hiç bir şekilde anlıyalmazsınız hatta forumdan işte bak dip gaz kullanmadıda diyemezsiniz. alıcaksanız devir kesicili hyosung alın içiniz rahat etsin ön far konusundada FZ6 farı bu motora iyi gider diye düşünüyorum alt sakal ve yan grenajda ekledinizmi tamamdır.

mali_181
15 Ağustos 2012, 14:11
Merhaba arkadaşlar son günlerde gt 250 comet e feci takmış durumdayım :) sorularım var şu anda cbf kullanıyorum motorumdan çok memnunum 6.000 km bi deneyimim var cbf de Şimdi
1-Öncelikle cbf kullanıp sonra gt 250 comet e geçen arkadaşlar varmı varsa yorumları neler?
2-Ben uzun yolu çok seven bir insanım uzun yolda rahatı nasıl gt nin??
3-Artçı ile yolculukta yorarmı??
4-Şimdi birde şu var bir hyosung olan ile s&t kanuni arasında bir fark var mı bir yerde muhabbeti geçmişti kalite aaynı s&t sadece motosikleti Türkiye ye getiriyor diye duymuştum
5-Kronik problemler var mı? Varsa neler?

scorpions_59
15 Ağustos 2012, 20:55
sana göre çok temiz görünen bir cometin altında leş yatıyor olabilir dikkat et,çünkü altındaki motoru tanımayıp allah ne verdiyse 170-180 dip kullananlar var.gerekirse 300-500 tl fazla verip forumdaki altındaki motorun kapasitesi bilen ve ona göre kullanan bir üyeden alman çok daha mantıklı.


bende aynı düşüncedeyim yorumun için tşk.

_SpartacuS_
15 Ağustos 2012, 21:40
bende aynı düşüncedeyim yorumun için tşk.

Motosikletin sahibi benim Sormak istediğin sorular var ise buyur çekinmeden sorabilirsin...
Comet'e sahıp olmadan bu başlığı 1. sayfadan sonuna kadar okudum. Profılımı açtığım konuları incelersen sonuca ulaşabilirsin..

Saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------


Merhaba arkadaşlar son günlerde gt 250 comet e feci takmış durumdayım :) sorularım var şu anda cbf kullanıyorum motorumdan çok memnunum 6.000 km bi deneyimim var cbf de Şimdi
1-Öncelikle cbf kullanıp sonra gt 250 comet e geçen arkadaşlar varmı varsa yorumları neler?
2-Ben uzun yolu çok seven bir insanım uzun yolda rahatı nasıl gt nin??
3-Artçı ile yolculukta yorarmı??
4-Şimdi birde şu var bir hyosung olan ile s&t kanuni arasında bir fark var mı bir yerde muhabbeti geçmişti kalite aaynı s&t sadece motosikleti Türkiye ye getiriyor diye duymuştum
5-Kronik problemler var mı? Varsa neler?

Cbf 150 bende kullandım Sahibi olmadım ama deneyimim var. Kısaca özetliyim sana;
Cbf 150 Kullandıktan sonra GT250 ye bindiğimde Gerçekten motosiklete bindiğimi Hissettim. Çünkü CBF150 Bisiklet gibi kalıyor insanın altında..
Gerek tork'u gerekse Sürat olarak CBF den cok üstün olduğu aşikar ortada.
Artçılı uzun yolda Artçı için ben Rahat bir yolculuk olmayacağını söyleyebilirim.
Hyosung ile ST kanuni arasında Pek bir fark olduğunu söyleyemem herkes bir takım söylemlerde bulunuyor ama benim gördüğüm açık bir farklılık bulunmamakta..
Kronik problem Bu gün dönüp baktığında bir çok motosikletin kronik sorunları olduğunu biliyoruz. Hyosung'un da olmadığını iddaa edemeyiz. Ben 16 bin km'dir kullanıyorum. Tek problemi motosikletin Sıcağı sevmemesi. Bana kalırsa kış aylarında kullanılabilecek bir motosiklet kendisi. 4 5 derecelik hava değişikliğini bile anında hissedebilen ve hissettiren bir motosiklettir kendisi. Serin hava yı çok seviyor Adeta Çoşuyor diyebilirim. Aklıma gelenler bunlar

Saygılar...

mali_181
15 Ağustos 2012, 21:49
Motosikletin sahibi benim Sormak istediğin sorular var ise buyur çekinmeden sorabilirsin...
Comet'e sahıp olmadan bu başlığı 1. sayfadan sonuna kadar okudum. Profılımı açtığım konuları incelersen sonuca ulaşabilirsin..

Saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------



Cbf 150 bende kullandım Sahibi olmadım ama deneyimim var. Kısaca özetliyim sana;
Cbf 150 Kullandıktan sonra GT250 ye bindiğimde Gerçekten motosiklete bindiğimi Hissettim. Çünkü CBF150 Bisiklet gibi kalıyor insanın altında..
Gerek tork'u gerekse Sürat olarak CBF den cok üstün olduğu aşikar ortada.
Artçılı uzun yolda Artçı için ben Rahat bir yolculuk olmayacağını söyleyebilirim.
Hyosung ile ST kanuni arasında Pek bir fark olduğunu söyleyemem herkes bir takım söylemlerde bulunuyor ama benim gördüğüm açık bir farklılık bulunmamakta..
Kronik problem Bu gün dönüp baktığında bir çok motosikletin kronik sorunları olduğunu biliyoruz. Hyosung'un da olmadığını iddaa edemeyiz. Ben 16 bin km'dir kullanıyorum. Tek problemi motosikletin Sıcağı sevmemesi. Bana kalırsa kış aylarında kullanılabilecek bir motosiklet kendisi. 4 5 derecelik hava değişikliğini bile anında hissedebilen ve hissettiren bir motosiklettir kendisi. Serin hava yı çok seviyor Adeta Çoşuyor diyebilirim. Aklıma gelenler bunlar

Saygılar...

Yani arcida problem var ya cbf i rahatlık olarak çok seviyorum ama insan uzun yolda biraz daha güç istiyor degistirsem pişman olurmuyum acaba

soyuldu
15 Ağustos 2012, 21:59
beyler bu motorun ömrü kaç km ? yani ne kadar kullanabilirim 40 bin kilometrede bi tane var alayım mı ? bu işlerden pek anlamıyorum da .

_SpartacuS_
15 Ağustos 2012, 22:02
Yani arcida problem var ya cbf i rahatlık olarak çok seviyorum ama insan uzun yolda biraz daha güç istiyor degistirsem pişman olurmuyum acaba

Cbf 150 ile GT250 Tek kişi de GT250 daha rahattır ama Artçılıda Cbf daha rahat çünkü Sele bir.
Yalnız su var :) Yengeni motosiklete bindirene sevdirene kadar altla karayı seçtim ilk zamanlar 40 Km/h 'ı geçmedim. Hız yapmadım Vs.vs. Geçenlerde CBF150 li arkadaşımla yengenin yanına gittik CBF 'i ben aldım. ( Birde buna binsin bakım dedim nasıl eleştirecek beğenecek mi Eleştirecek mi ) Eve geldiğimizde Bana söylediği Cümleler;

- Biz bir daha kendi motorumuzdan başka motosiklete binmeyelim. Bu çok yavaş gidiyor. Sesi de yok! Ben dönüşte Onun motoruna (CBF) binmem ....!

- Tamam aşkım.

:) İşin özeti bana kalırsa bu. Artık gerisini sen düşün.

soyuldu
15 Ağustos 2012, 22:07
arkadaslar su motor hakkında ne düsünüyorsunuz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bagaj-cantasida-var-83584733/detay
3000 tl az degil mi

_SpartacuS_
15 Ağustos 2012, 22:09
arkadaslar su motor hakkında ne düsünüyorsunuz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bagaj-cantasida-var-83584733/detay
3000 tl az degil mi

Kimsenin günah'ını almak istemem Fakat Motosikletin Mega Fotograflarına bakarken bir şey dikkatimi çekti. Ön lastik motosiklete doğru yanaşmış durumda. Kazalı olma oranı yüksek. Ve bu durumda motosikletin bu fiyat olması normal. Benim motosikletimde 2006 model ben 5.250 istiyorum arada ki farkı anlamak ta Soyuldu Sana kalmış..

Saygıları..

mali_181
15 Ağustos 2012, 22:22
Cbf 150 ile GT250 Tek kişi de GT250 daha rahattır ama Artçılıda Cbf daha rahat çünkü Sele bir.
Yalnız su var :) Yengeni motosiklete bindirene sevdirene kadar altla karayı seçtim ilk zamanlar 40 Km/h 'ı geçmedim. Hız yapmadım Vs.vs. Geçenlerde CBF150 li arkadaşımla yengenin yanına gittik CBF 'i ben aldım. ( Birde buna binsin bakım dedim nasıl eleştirecek beğenecek mi Eleştirecek mi ) Eve geldiğimizde Bana söylediği Cümleler;

- Biz bir daha kendi motorumuzdan başka motosiklete binmeyelim. Bu çok yavaş gidiyor. Sesi de yok! Ben dönüşte Onun motoruna (CBF) binmem ....!

- Tamam aşkım.

:) İşin özeti bana kalırsa bu. Artık gerisini sen düşün.

Gt 250 Nasil girdin kanıma sen benim yaaa :)

babaçi
15 Ağustos 2012, 22:26
arkadaslar su motor hakkında ne düsünüyorsunuz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bagaj-cantasida-var-83584733/detay
3000 tl az degil mi

motor %90 boyalı o renk comet yok bilemiyorum resimler yanıltıyor olabilirde,fakat başından olaylar geçtiği aşikar arka kuyruk grenajları farklı renkte...motor bloğunun durumuda pek iç açıcı değil

_SpartacuS_
15 Ağustos 2012, 22:28
Gt 250 Nasil girdin kanıma sen benim yaaa :)

Görünen köy uzakta değildir :))))))))
Keyif, Zevk meselesi kardeşim. Hakkında hayırlısı olur inşallah :)

DALGIC_800
15 Ağustos 2012, 22:33
3 ayda 2.motorumu aldım bende ama gönlüm hep comet'te o olmazsa da gv250 :) ama şuan ybr esd aldım artık 2-3 sene sonraya attım hyo işini... Ama her foruma girdiğimde ilk sayfam comet sayfası sonrada gv250 daha sonra bursa mt falan diğerleri :) Yazmayım yazmayım dedim tutamadım kendimi :) keyifli sürüşler arkadaşlar :)

sarıdev
15 Ağustos 2012, 22:40
10 sayfaya baktım ama yakıtla ilgili bilgi bulamadım.Enjeksiyonlu modellerde comet km de kaç krş yakıyor.Bu modeller her zaman hoşuma gitmiştir.Belki almayı düşünebilirim.

_SpartacuS_
15 Ağustos 2012, 22:47
3.5 ile 5.5 arası 100 Km'de yakıt tüketimi..

Fani Madida
16 Ağustos 2012, 00:14
michelin pilot yada muadili bi lastiği en uygun nerde bulurum arkadaşlar fikriniz yokmu:(

buda benim makine
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150128185839819.298395.602349818&type=3
[IMG]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150128186469819&l=152af651de[/Ihttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150128185839819.298395.602349818&type=3MG]

scorpions_59
16 Ağustos 2012, 00:39
[QUOTE=_SpartacuS_;2779396]Motosikletin sahibi benim Sormak istediğin sorular var ise buyur çekinmeden sorabilirsin...
Comet'e sahıp olmadan bu başlığı 1. sayfadan sonuna kadar okudum. Profılımı açtığım konuları incelersen sonuca ulaşabilirsin..

bende baya bi sayfasını okudum ve hala bakıyorum sadece biraz dikkatsizim sanırım.

yunem
16 Ağustos 2012, 11:35
arkadaslar su motor hakkında ne düsünüyorsunuz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bagaj-cantasida-var-83584733/detay
3000 tl az degil mi

Sevgili kardeşim linke baktık ama sende fark etmişsindirki motorun önü farklıarkası farklı biraz dikkatli bakıncada başından bi kaza gectigi belli oluyor depo degişmiş buda demek oluyorki iyi bi kaza yapmış şaseside egilip dzelmiştir onun egerki böyle bir olayda gecmiş ise (yakından görmeden konuştugumuzu varsayarak) tat vermeyecektir biraz hız yapsan arkası ayrı önü ayrı gidecektir motorun ve büyük denge sorunu yaşarsın tabi secim senin biz sadece resimlerden gördügümüz kadarı ile yazıyoruz Ama tafsiye etmem

Orko_ye
16 Ağustos 2012, 12:18
Merhaba arkadaşlar,

Aranızda karbüratöre senkron ayarı yaptırmış olan var mı? Yaptırmış olan arkadaş var ise bu 5000-7000 devir arasındaki hafif titreşimi azaltıyor mu? Bilgisi olan arkadaş var mı acaba?

puser
16 Ağustos 2012, 21:35
vitesin boşa zor geçmesini kronik sorun olarak adlandırmamalı bence. bugüne kadar denediğim bütün motorlarlarda, sadece debriyaj kullanarak boş vitese almak her istediğimde mümkün olmadı. mesela son tecrübem honda güvenli sürüş 2 eğitiminde 2 gün boyunca cbf 150 kullandık, onlar da ileriye doğru hareket sağlamadığında veya durağan halde debriyaj sıkılı iken bir miktar gaz vermeden boş vitese geçmiyordu. eğitimin sonunda verdikleri cbr 1000 ve cbr 600'de de aynı durum vardı. yani bu durum benim anladığım kadarıyla manuel vites için mevsim normallerinde bir hadise.

_SpartacuS_
16 Ağustos 2012, 22:12
vitesin boşa zor geçmesini kronik sorun olarak adlandırmamalı bence. bugüne kadar denediğim bütün motorlarlarda, sadece debriyaj kullanarak boş vitese almak her istediğimde mümkün olmadı. mesela son tecrübem honda güvenli sürüş 2 eğitiminde 2 gün boyunca cbf 150 kullandık, onlar da ileriye doğru hareket sağlamadığında veya durağan halde debriyaj sıkılı iken bir miktar gaz vermeden boş vitese geçmiyordu. eğitimin sonunda verdikleri cbr 1000 ve cbr 600'de de aynı durum vardı. yani bu durum benim anladığım kadarıyla manuel vites için mevsim normallerinde bir hadise.

Kronik demeyelimde kullanıcı hatasından dolayı kaynaklanan bir durum söz konusu. Bende motosikletimi ilk aldığımda aynı şekilde boşa geçmeme sıkıntısı vardı. Debriyaj manetinden ve Motorun üstünde bulunan debriyaj telinin son noktasından yaptığım ayarlama ile boşa geçme sorunu ortadan kalkmıştır. Denemenizi tavsiye ederim. Bir de şu var, Kimi kullanıcılar Debriyaj maneti en uçta kavramasını seviyor daha çok bu durumlarda boşa geçme sorunu oluyor. Tam ayıramıyor çünkü. Benim manetim tam sıkılı durumdayken yarım Cm kadar bıraktığımda motosikletim kavrıyor ve harakete başlıyor. Sölediğim gibi denemenizi tavsiye ederim..

Saygılar..

_SpartacuS_
17 Ağustos 2012, 00:44
Karburatör Körüklerinin değiştirilmesi. 2006 model körükleri Kore'den getirtmiş olduğumuz Yeni 0 km körüklerle değiştirdim :P
Yapmak isteyenlere fikir olma açısından resimler aşağıdadır..

Saygılarımla..

http://img687.imageshack.us/img687/3316/30481610151107658389672.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/358/37674510151107660469672.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/1838/39151510151107662169672.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/1708/42017110151107656969672.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/8161/52430910151107661404672.jpg

marfatih
18 Ağustos 2012, 05:11
fazla motordan anlamam nasıl sizce arkadaşlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-naked-comet-95151654/detay

ozgurakman
18 Ağustos 2012, 14:23
fazla motordan anlamam nasıl sizce arkadaşlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-naked-comet-95151654/detay

temiz duruyor ancak zincir çok bakımsız. zincir bakımı, (şahsi fikrimdir) motosiklete nasıl davranıldığını gösteren parçalardan biridir.

gidip görmeye bir ustaya baktırmaya değer:)

baysamin
21 Ağustos 2012, 22:46
Arkadaşlar GT250 Arıyorum tarz değişikliği için ilgilenenler özelden ulaşsın

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-2011-asya-pars-250cc-95375762/detay/

crushoot
23 Ağustos 2012, 05:07
Arkadaşlar çıplak halini bu hale getirmek tahmini nekadar tutar.olurmu olursa nasıl olur?Bilen abiler yardım ederse cok sevinirim .

http://p1.bikepics.com/2008/09/06/bikepics-1409045-full.jpg

http://p1.bikepics.com/2008/09/06/bikepics-1409044-full.jpg

Pain
23 Ağustos 2012, 05:21
triumph farlar,alt sakal,spor aynalar:D