PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

zenon
19 Temmuz 2012, 09:06
Arkadaşlarında belirttiği gibi enjeksiyonlu GT 250 ve 650 aynı gösterge panelini kullanıyor ve gt 250'de bu dijitler pasif. GT 250 enjeksiyonlu modellerde hararet göstergesine ısıyı bildirecek bir bir sensör yok. onun yerine enjeksiyon sistemine ısıyı bildiren bir sensör var. adı "ET sensor resistance (motor ısı sensörü)". motor bloğuna bağlı olan bu sensörle alakalı problem olursa dijital göstergende C15 hata kodunu görürsün. motor yüksek ısıya ulaştığında da tahminimce yine aynı şekilde C15 uyarısı verecektir.

ilgilenenler, GV 250 ve GT 250 için hazırlanımış servis onarım kitapçığına (ingilizce) bu linkten (http://www.hyosungmotors.hu/download/pdf/data/service-manual/GV250-GT250-EFI-service-manual.pdf) ulaşabilir.
ısı sensörüyle ilgili kısım 29. sayfada. ilk sayfalarda da hata kodlarının anlamları yer almakta.

Dokumana gelişi güzel baktım da motorun her yeri sensor be :D telefona atim de serviste okurum artık :D

reis007
22 Temmuz 2012, 16:57
evet dostlar aranıza katılmama çok az kaldı, gittim linkteki ilan sahibi ile görüştüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-gt-250-siyah-temiz-naked-89515308/detay/
motor bir kere sağ tarafına 20-30 km/h ile giderken düşmüş.oda şöyle olmuş.2 kişi binmişler ve hafif rampa iniyorlarmış.bi köpek karşılarına çıkmış ve korkmuşlar düşmüşler.toprağa düştükleri için fazla bişey olmamış.deponun sağ tarafında ve vites kutusunda biraz çizik var.km'si 4700 gösteriyor ama önceki arızalıymış 1700km civarı değişmiş.yani 6400civarı km'de ve mart 2011 trafiğe çıkışlı, fiyatı 5700TL olarak anlaştık, sizlerde onay verirseniz bu motoru alıyorum inş. :flower:
yorumlarınızı bekliyorum dostlar... :queen:

Chronix
22 Temmuz 2012, 17:07
evet dostlar aranıza katılmama çok az kaldı, gittim linkteki ilan sahibi ile görüştüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-gt-250-siyah-temiz-naked-89515308/detay/
motor bir kere sağ tarafına 20-30 km/h ile giderken düşmüş.oda şöyle olmuş.2 kişi binmişler ve hafif rampa iniyorlarmış.bi köpek karşılarına çıkmış ve korkmuşlar düşmüşler.toprağa düştükleri için fazla bişey olmamış.deponun sağ tarafında ve vites kutusunda biraz çizik var.km'si 4700 gösteriyor ama önceki arızalıymış 1700km civarı değişmiş.yani 6400civarı km'de ve mart 2011 trafiğe çıkışlı, fiyatı 5700TL olarak anlaştık, sizlerde onay verirseniz bu motoru alıyorum inş. :flower:
yorumlarınızı bekliyorum dostlar... :queen:

gayet temiz duruyor.. şimdiden hayırlı olsun arka amortisörü de kontrol ettiniz mi ? genel de en sıkıntılı yer orası oluyor

reis007
22 Temmuz 2012, 17:25
yok arkayı kontrol etmedim, ben en sıkıntılı yeri gösterge diye biliyordum, oda zaten değişmiş.
arka kompresörü nasıl kontrol ederim, bi sıkıntısı varsa nasıl anlarım...

Chronix
22 Temmuz 2012, 18:01
yok arkayı kontrol etmedim, ben en sıkıntılı yeri gösterge diye biliyordum, oda zaten değişmiş.
arka kompresörü nasıl kontrol ederim, bi sıkıntısı varsa nasıl anlarım...

gösterge niye sıkıntılı anlatırsan sevinirim..arka amortisöre gelince yapacağın şey basit aslında arka tarafa bastırıp bırakacakın olduğu yerde kalıyorsa veya çok yavaş şekilde kalkıyorsa bozuk veya bozulma potansiyeli vardır.. ama şu da var bozuk olsa da olmasa da bozulacak orası kesin :mrgreen: o yüzden kenara 350 gayme sırf bunun için ayır derim..

_SpartacuS_
23 Temmuz 2012, 04:11
gösterge niye sıkıntılı anlatırsan sevinirim..arka amortisöre gelince yapacağın şey basit aslında arka tarafa bastırıp bırakacakın olduğu yerde kalıyorsa veya çok yavaş şekilde kalkıyorsa bozuk veya bozulma potansiyeli vardır.. ama şu da var bozuk olsa da olmasa da bozulacak orası kesin :mrgreen: o yüzden kenara 350 gayme sırf bunun için ayır derim..

Ahmet'im yanlışın var sanırım yani Tamamı değilde bir kısmında, Arkadan bastırıp bıraktığında geri sekmesi ne Çok hızlı nede çok yavaş olacak, amorsitörün görevi de zaten geri sekmeyi azaltmaktır. Basıp bıraktığında gözle görülür bir direnç olması gerekiyor. Yavaş yavaş yukarı çıkması gerekiyor. 3 dakikada değil yalnız :P indiği kadar hızlı çıkmıyorsa sıkıntı yok.

zenon
23 Temmuz 2012, 09:12
Hafta sonunda bir kac kare ;)

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/202447_394962707227887_1039770355_o.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/202326_394963097227848_13176430_o.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/256325_394964133894411_1087041665_o.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/616989_394965410560950_1044276124_o.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/413188_394965803894244_242195014_o.jpg

Buradan aşağı indik 250 mt yolsuz yamaçtan aşağı iniş.
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/291424_394967580560733_1748638668_o.jpg

Hasılat
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/291410_394967953894029_628402320_o.jpg

4-5 saat dere yatağından yukarı doğru yürüdük
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/616689_394968320560659_270120870_o.jpg

zenon
26 Temmuz 2012, 09:27
Pazar günü zprlu bir inişten sonra ( arazi inşi yukardaki rasimleri olan gezi sonrası ) sürekli arka fren kullanmam gerekti ve indiğimde arka fren 0 turuyordu biraz mola verdik sonra frenler kendine geldi. UNdocab in onerisi hidrolik yagı fazla ısındıgı icindir şeklinde isizn fikriniz nedir?

tekhancer
31 Temmuz 2012, 02:14
gt250 ve gt250r konusunu birleştirseler nasıl olur? daha derli toplu olmaz mıyız? admiiinnn??? ve arkadaşlar??? :)

Chronix
31 Temmuz 2012, 10:04
gt250 ve gt250r konusunu birleştirseler nasıl olur? daha derli toplu olmaz mıyız? admiiinnn??? ve arkadaşlar??? :)


önce şu konunun tanıtım içeriğini değiştirsiler hiç fena olmaz. sene 2012 R başlığın da hala 2005 bilgileri var ..


motorun da renk değişimi yapmak isteyenleri fikir olsun.

http://img208.imageshack.us/img208/3528/fotoraf0053h.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/6239/fotoraf0038l.jpg

http://img708.imageshack.us/img708/3490/fotoraf0039g.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/6272/fotoraf0040he.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/1090/fotoraf0041y.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/219/fotoraf0051n.jpg

zenon
31 Temmuz 2012, 11:05
Senin motorun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi :D

UNdocab
31 Temmuz 2012, 11:29
tecavüze uğramış damacanının başına bile gelmedi :D

3ry
31 Temmuz 2012, 17:32
Merhabalar arkadaşlar foruma yeni üye olmuş bulunmaktayım :))

Ankaradayım ve 2 aydır 2007 model bir gt250ye sahibim (Not: ilk motorum)

Baya bir sıkıntılar yaşamaktayım, buraya da üye olma sebebim budur.

Şimdi geriye doğru giderek yazılanları okuyacağım sorularıma cevaplar mevcut mu diye ama önden bir merhaba demek istedim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------


Arkadaşlar şimdilik bi sıkıntı yaratmayan ama kafamı kurcalayan ufak sorunlarım var.

1) Debriyajı bıraktığım zaman hafiften bir sürtme sesi geliyor karterin içinden, rulmanlar diye düşünüyorum ama emin olamadım, iç ve dış plakaların merkezleri arasında kayıklık falan da geliyor aklıma....

2) Bu aralar her viteste debriyajı kavratırken (500-600 devir fazlasıyla yani çok hafif bi ara gaz gibi düşünebiliriz) bazen sanki dişliler geçmemişte yüke binince yerleşiyormuş gibi şak diye bir ses geliyor, hani böyle boştan 1e alırken gelen ses gibi...

3) Son zamanlarda viteste debriyaj basılıyken nadiren olan bir olay: marş motoru dönmüyor ama bi pompa çalışıyormuş gibi tırtır bi ses geliyor, boşta çalıştırınca böyle bişey yok. Isınınca da yok...:sunny:

Var mı benzer şeyler yaşayanlar yardımcı olabilir misiniz?

Tekrardan merhabalar :D

o kadar geriye gittim, sorunumun aynısını yaşayan buldum ama cevaplanmamış :(

bende de bu 3 numaralı sorundan var. motor çalışmıyor, arkadan tırr sesi geliyor. Üstelik bir de anahtarda temassızlık başladı gibi ama tam emin değilim.

Ankarada götürebileceğim bir servis bilen bir ankaralı gt250 sahibi yok mu forumda aktif???

bora abiye götüreceğim gibi 4.44 e ama çok masraf çıkar diye korkuyorum ??

üstüne bir de egzos için ne önerirsiniz? ben de inanılmaz yakıt tüketimi var şu anda, daha da artırmasından korkuyorum :( umarım bakımdan sonra biraz azalır

Chronix
31 Temmuz 2012, 17:35
Merhabalar arkadaşlar foruma yeni üye olmuş bulunmaktayım :))

Ankaradayım ve 2 aydır 2007 model bir gt250ye sahibim (Not: ilk motorum)

Baya bir sıkıntılar yaşamaktayım, buraya da üye olma sebebim budur.

Şimdi geriye doğru giderek yazılanları okuyacağım sorularıma cevaplar mevcut mu diye ama önden bir merhaba demek istedim :D

motorun hayırlı olsun hocam, istersen sorunlarını buraya sorarak zaman kazanabilirsin.

3ry
31 Temmuz 2012, 18:05
Teşekkürler Chronix

Bir üstte mesajımın devamına problemimim yazdım aslında

Başlatma sorunu en büyük problemim. Marş almıyor viteste, arkadan trrr diye ses geliyor.

Boşa atma sorunu malum ama onu deviri yükselterek filan hallediyorum.

Çok yakıyor, nerdeyse 25 kuruşu geçiyor uzun yolda bile. gerçi yüksek hızda kullanıyorum hep 120-140 arası biraz ondandır belki ama yine de düşürme imkanı yok mu??

depoda 2 noktada eziğim var, boyalarda hafif kalkmalar mevcut. Nasıl yaptırabilirim??? kaplama mı mat boyatmakmı daha makbul sizce??

puser
01 Ağustos 2012, 01:17
Teşekkürler Chronix

Bir üstte mesajımın devamına problemimim yazdım aslında

Başlatma sorunu en büyük problemim. Marş almıyor viteste, arkadan trrr diye ses geliyor.

Boşa atma sorunu malum ama onu deviri yükselterek filan hallediyorum.

Çok yakıyor, nerdeyse 25 kuruşu geçiyor uzun yolda bile. gerçi yüksek hızda kullanıyorum hep 120-140 arası biraz ondandır belki ama yine de düşürme imkanı yok mu??

depoda 2 noktada eziğim var, boyalarda hafif kalkmalar mevcut. Nasıl yaptırabilirim??? kaplama mı mat boyatmakmı daha makbul sizce??

Kaplama için kaplanacak yüzeyin kusursuz olması gerekir. yoksa mevcut bütün ezik ve pürüzler kaplandıktan sonra yüzeyde belirecektir. Boya kalması varsa paslanmayı önleme veya daha ileri gitmesini engellemen için boyatman gerekecek. Senin yerinde olsam ezikleri hallettikten sonra güzel bir boyadan geçirtirdim.

Boşa alama zorluğu 250 sinden 650 sine bütün hyosung ve S&Tlerde var. çoğu kişi senin gibi devir yükselterek boşa alıyor.

yüksek hızda kullanım için bana o kadar da çok gelmedi bahsettiğin rakam. bu motorlar 5000 - 6000 devir arasında bir duraklama evresine geçip, 6000 den sonrasında ruhu değişiyor o bilindik torkunu vermeye başlıyor. 6000'nin üzerindeki yeni ruh haliyle artık aşağıda kalan devirlere göre yakıt sarfiyatı başka bir hal alıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

motorun da renk değişimi yapmak isteyenleri fikir olsun.

http://img208.imageshack.us/img208/3528/fotoraf0053h.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/6239/fotoraf0038l.jpg

http://img708.imageshack.us/img708/3490/fotoraf0039g.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/6272/fotoraf0040he.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/1090/fotoraf0041y.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/219/fotoraf0051n.jpg[/QUOTE]

Cronix hocam, vidalar aynı ton olduğuna göre onlar da boyama galiba. öyleyse vidalar ve arka tutacaktaki yeni boya sağılıklı oluyor mu yoksa ufak sürtünmelerle kazınıyormu?

boya işini kendin mi hallediyorsun yoksa yaptırıyor musun?

zenon
01 Ağustos 2012, 12:19
Teşekkürler Chronix

Bir üstte mesajımın devamına problemimim yazdım aslında

Başlatma sorunu en büyük problemim. Marş almıyor viteste, arkadan trrr diye ses geliyor.

Boşa atma sorunu malum ama onu deviri yükselterek filan hallediyorum.

Çok yakıyor, nerdeyse 25 kuruşu geçiyor uzun yolda bile. gerçi yüksek hızda kullanıyorum hep 120-140 arası biraz ondandır belki ama yine de düşürme imkanı yok mu??

depoda 2 noktada eziğim var, boyalarda hafif kalkmalar mevcut. Nasıl yaptırabilirim??? kaplama mı mat boyatmakmı daha makbul sizce??

Aynı sorunlara yakin bizim konuda onursakin var özelden bir mesaj at o buyuk ölcüde bu sorunları giderdi benim depomdada ezik var cok dert degil bence ama 2007 model moturu güzel bir boyatırsan sıfır gibi olur hem günesten dolayı solan rengide kendine gelir ;) tabi satarken full boyalı satmış olursun satmayı düşünürsen yakın zamanda yapma derim. Bende motoru yeni aldım daha fazla teknik bilgi veremiycem.

Aramıza hoş geldin facebook kullanıyorsan da http://www.facebook.com/groups/gt250/ bu adresten üye ol etkinlik falan oluyor istanbuldaysan ketılırsın.

reis007
01 Ağustos 2012, 20:16
bu aralar comet'e bayağı reğabet var anlaşılan :mrgreen:
en sonunda bende bugün comet sahibi oldum :flower:
10 dk oldu motordan ineli, hala mest olmuş durumdayım, uçuyorum :thumleft:
yahu bi motor bu kadarmı zevk verir, nasıl ivmeleniyor bir görseniz, diycem zaten çoğunuz biliyorsunuz :)
neyse lafı fazla uzatmıyalım.buluşup sizden birkaç fikir edinmem lazım. yarın resimleri atacağım.şimdilik görüşmek üzere...

puser
01 Ağustos 2012, 20:48
Hayırlı olsun. Önemli bir kaza, bela yaşamadan güle güle kullanmanı temenni ederim.

puser
02 Ağustos 2012, 00:06
Bu arada comet gt250nin pdf formatında servis kılavuzu bende mevcut, isteyenlere mail atabilirim...

---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:27 ----------


Bu arada comet gt250nin pdf formatında servis kılavuzu bende mevcut, isteyenlere mail atabilirim...

http://www.hyosungmotors.hu/download/pdf/data/service-manual/GV250-GT250-EFI-service-manual.pdf
bunun aynısı mı? enjeksiyonlu modeller için ve linktekinden farklı ise isteyebilirim.

3ry
02 Ağustos 2012, 01:31
tekrardan merhabalar

Başlatma sorunu ile ilgili kimseden ses çıkmıyor, sanırım kimsenin başına gelmemiş başka :((

cemalkd arkadaş sonradan tekrar sormamış, acaba bu sorunu halledebildimi???

sorunu tekrar yazıyorum.

Motor vitesteyken marş almıyor. Arkadan Trrrr diye bir ses geliyor.

zenon
02 Ağustos 2012, 09:07
Herkese kolay gelsin arkadaşlar bende yeni gt 250 kullanıcısı oldum. Motosikletten memnunum ancak arka amortisörüm patlak.Fiyatlara baktım ama şu an için bütçem kısıtlı. 2.el yada muadil uygun fiyata bulabilirmiyim.Bir de gt250r da olan arka tutamak sorunsuz gt250ye takılabiliyor mu? Şimdiden tşkrlr.

İstanbulda bir yerde 150 tl verip eski amortisorunu verip muadilini takiliyordu bir yerde en uygun o oluyor ama sağlıklı oluyor mu bilmiyorum. birde yurt dışından getirtite bilirsin kargo dahil 320tl falan ediyor gt650 amortisorude uyuyor benim motorda gt650 amortisoru var mesela sert ve yüksek oluyor ama bilginize...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:05 ----------


tekrardan merhabalar

Başlatma sorunu ile ilgili kimseden ses çıkmıyor, sanırım kimsenin başına gelmemiş başka :((

cemalkd arkadaş sonradan tekrar sormamış, acaba bu sorunu halledebildimi???

sorunu tekrar yazıyorum.

Motor vitesteyken marş almıyor. Arkadan Trrrr diye bir ses geliyor.

Yardımcı olcak arkadaşlar vardır. Çok acele etme comet sayfası cok hızlı ilerlemiyor gt250r sayfasınada aynı soruyu sorabilirsin geyikten konu atlanmazsa orda da cevap veren cikar. ;)

heia2654
02 Ağustos 2012, 15:27
Pazar günü zprlu bir inişten sonra ( arazi inşi yukardaki rasimleri olan gezi sonrası ) sürekli arka fren kullanmam gerekti ve indiğimde arka fren 0 turuyordu biraz mola verdik sonra frenler kendine geldi. UNdocab in onerisi hidrolik yagı fazla ısındıgı icindir şeklinde isizn fikriniz nedir?

Sabit hocam benim bildiğim kadarıyla sıvılar şıkıştırılamaz kabul edildiği için basınç altında ısınmaz denebilir. Çok büyük basınçlar gerekir ki o da bizim frenlerde olmaz. Ustalardan ağız alışkanlığı hidrolik ısınmıştır diyoruz ama fren tutmaması genelde balata-disk ikilisinin ısınmasından kaynaklanıyor.. Hani belki aşırı zorlanır ve kötü bi tasarım da yapılmışsa kaliperlere yakın yerlerde bu ısı hortumun içindeki hidroliği kaynatabilir ki DOT4 için 230 derecenin üstünden bahsediyoruz. Böyle olunca hava yapmış gibi yumuşar fren kolu. Bu sıcaklığa hortumun dayanacağını da pek sanmıyorum... Yani özetle bana balata-disk ikilisi gibi geldi. Hele bi de organik balata varsa normal, uzun frenlemelerde düşük vitesle yardımcı olmak lazım. Aman diyim bi ara öne organik takayım dedim ses çıkarmasın diye, barbaros'tan aşağı inerken bi duramamışlığım vardır... Aynı gün gidip o orjinal diye sattıkları dandik sinterlileri geri taktım, en azından fren ısınsa da tutmaya başladı...


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------


tekrardan merhabalar

Başlatma sorunu ile ilgili kimseden ses çıkmıyor, sanırım kimsenin başına gelmemiş başka :((

cemalkd arkadaş sonradan tekrar sormamış, acaba bu sorunu halledebildimi???

sorunu tekrar yazıyorum.

Motor vitesteyken marş almıyor. Arkadan Trrrr diye bir ses geliyor.

Selam, benim ki hala aynı, vites boştaysa çalışıyor, viteste ve soğuksa çalışmıyor, bazen vitesteyken farı kapatırsam çalışıyor, viteste ama yeni stop etmişse çalışıyor ama vakit geçtikçe zorlaşıyor yine marş alması. Baya ilginç bi haldeyim yani =)) aküden şüpheleniyorum, marş motorunu döndürecek akımı veremiyor olabilir, vitesteyken ve debriyaj basılıyken hafif de olsa bi kavrama oluyor çünkü özellikle motor uzun süre durmuş ve yağ debrijay balatalarının arasından akmışsa.

o 25 kuruş konusuna gelince.... şimdiye kadar yaptığım yolun yarısını artçılı gitmeme rağmen 3,5 litrenin altındayım, Comet candır, yakmaz o kadar :)) önce bi hızını düşür bi öyle bak, ama yine de bakım ister gibi.

3ry
02 Ağustos 2012, 17:26
Sabit hocam benim bildiğim kadarıyla sıvılar şıkıştırılamaz kabul edildiği için basınç altında ısınmaz denebilir. Çok büyük basınçlar gerekir ki o da bizim frenlerde olmaz. Ustalardan ağız alışkanlığı hidrolik ısınmıştır diyoruz ama fren tutmaması genelde balata-disk ikilisinin ısınmasından kaynaklanıyor.. Hani belki aşırı zorlanır ve kötü bi tasarım da yapılmışsa kaliperlere yakın yerlerde bu ısı hortumun içindeki hidroliği kaynatabilir ki DOT4 için 230 derecenin üstünden bahsediyoruz. Böyle olunca hava yapmış gibi yumuşar fren kolu. Bu sıcaklığa hortumun dayanacağını da pek sanmıyorum... Yani özetle bana balata-disk ikilisi gibi geldi. Hele bi de organik balata varsa normal, uzun frenlemelerde düşük vitesle yardımcı olmak lazım. Aman diyim bi ara öne organik takayım dedim ses çıkarmasın diye, barbaros'tan aşağı inerken bi duramamışlığım vardır... Aynı gün gidip o orjinal diye sattıkları dandik sinterlileri geri taktım, en azından fren ısınsa da tutmaya başladı...


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------



Selam, benim ki hala aynı, vites boştaysa çalışıyor, viteste ve soğuksa çalışmıyor, bazen vitesteyken farı kapatırsam çalışıyor, viteste ama yeni stop etmişse çalışıyor ama vakit geçtikçe zorlaşıyor yine marş alması. Baya ilginç bi haldeyim yani =)) aküden şüpheleniyorum, marş motorunu döndürecek akımı veremiyor olabilir, vitesteyken ve debriyaj basılıyken hafif de olsa bi kavrama oluyor çünkü özellikle motor uzun süre durmuş ve yağ debrijay balatalarının arasından akmışsa.

o 25 kuruş konusuna gelince.... şimdiye kadar yaptığım yolun yarısını artçılı gitmeme rağmen 3,5 litrenin altındayım, Comet candır, yakmaz o kadar :)) önce bi hızını düşür bi öyle bak, ama yine de bakım ister gibi.

Çok teşekkürler. Ben de boşta da çalışmıyor çok zorlayınca, aküyü bitiriyorum galiba. Akünün ömrü de bitmiş olabilir artık. biraz far açık beklersem tekrar çalıştırmaya kalkınca yemiyor :(

Bakıma sokacağım bu haftasonu, ankara izmir düşünüyorum yolda bırakacaksa yada 4 litrenin altına inmeyecekse arabayla gitmekte fayda var :)

bir de gösterge sorunum var, devir saati kırık. Onu nerden bulabiliriz, 2 aydır takip ediyorum sahibindeni bulamıyorum :(( korede falan da yok

heia2654
03 Ağustos 2012, 09:27
Çok teşekkürler. Ben de boşta da çalışmıyor çok zorlayınca, aküyü bitiriyorum galiba. Akünün ömrü de bitmiş olabilir artık. biraz far açık beklersem tekrar çalıştırmaya kalkınca yemiyor :(

Bakıma sokacağım bu haftasonu, ankara izmir düşünüyorum yolda bırakacaksa yada 4 litrenin altına inmeyecekse arabayla gitmekte fayda var :)

bir de gösterge sorunum var, devir saati kırık. Onu nerden bulabiliriz, 2 aydır takip ediyorum sahibindeni bulamıyorum :(( korede falan da yok

şuraya bi bak: http://koreanbikeparts.com/index.php/hyosung-parts/gt250-comet/tachometer-hyosung-gt250.html

ozgurakman
03 Ağustos 2012, 12:09
bir de gösterge sorunum var, devir saati kırık. Onu nerden bulabiliriz, 2 aydır takip ediyorum sahibindeni bulamıyorum :(( korede falan da yok

www.hyosungsource.com a baktınız mı?

heia2654
03 Ağustos 2012, 14:01
yahu şimdi aklıma geldi, özellikle 3ry, ikinci el hatta sıfır bile olsa yeni aldığınız çok tanımadığınız motorlarla 140 km/s hızlara falan çıkmayın yahu... Önceki sahibi bi yerini idare etsin diye tamir ettirmiştir söylemez, ya da sıfır bile olsa üretim hatası olmuştur vs.. Eski modellerde kesici olmadığı için 12-13000 devirlere çıkıp krankı haşat edenler var mesela. O hızda dağılır eder bi yerler kitlenirse sonrası malum... En azından 1000-2000 km kadar bi huyunu suyunu keşfetmek lazım motorun...

3ry
03 Ağustos 2012, 14:44
şuraya bi bak: http://koreanbikeparts.com/index.php/hyosung-parts/gt250-comet/tachometer-hyosung-gt250.html

baktım hocam. Out of stok, kalmamış :(


www.hyosungsource.com a baktınız mı?

baktım hocam, orda hiç yok

Ama güzel bir haber :D hyosungparts.asia sitesinden stokta kalmış olan son devir saatini 78 dolara almış bulunmaktayım. 30 dolar olan kargo ücreti de sitede anlık oluşan bir hata ile 12 dolara indi :D :D :D

bu kadar şans olmaz, umarım sıkıntısızca gelir parça. Montajını kare kare koyarım


yahu şimdi aklıma geldi, özellikle 3ry, ikinci el hatta sıfır bile olsa yeni aldığınız çok tanımadığınız motorlarla 140 km/s hızlara falan çıkmayın yahu... Önceki sahibi bi yerini idare etsin diye tamir ettirmiştir söylemez, ya da sıfır bile olsa üretim hatası olmuştur vs.. Eski modellerde kesici olmadığı için 12-13000 devirlere çıkıp krankı haşat edenler var mesela. O hızda dağılır eder bi yerler kitlenirse sonrası malum... En azından 1000-2000 km kadar bi huyunu suyunu keşfetmek lazım motorun...


Aslında çok haklısın ama heves işte. Motoru alacağım zaman evime getirmeleri için anlaşarak aldım (hiç bilmiyordum sürmeyi). Sonra ders alacağım cumartesi sabahını beklemeden cuma akşam bindim motora, sağdan soldan duyduklarımla kullanmaya başladım motoru.

İlk 2 saat gerçekten izlemeye değerdi. Görüntüyü hızlandırsalar komedi filmi olurdu rahat. nasıl 29 beygir 150 kilo motoru zaptettim hiç bilmiyorum. bi kaç defa ucundan dönsemde hiç düşmedim.

2 gün sonra yavaş yavaş 80-90 görmeye başladım malum ankara: istanbul yolu eskişehir yolu, trafik yok, bol şerit var insanı dürtüyor :D

3. gün 155 gördüm eskişehir yolunda zira servisi kaçırmıştım, servisten on dakka önce vardım işe.

ama motoru yatırarak dönüyor muyum hayır. 2 ay oldu hala çok güzel değilse yol yavaşlayarak dönüyorum. çok güzelse 110 120 ile dönüyorum. daha 120 üstü viraja girmedim.

dediğim gibi tehlikeli bir duruma sokmuyorum yani kendimi :D bir de motoru almadan çok güvendiğim birine bakıma götürmüştük beraber, öyle tehlike yaratacak bir durum olsa görürlerdi diye düşündüm herhalde.

zenon
03 Ağustos 2012, 15:56
Uzun yol icin şöyle birşey düşünüyorum fikriniz denir? hem düşme takozu koruma demiri gibi iş görür.

http://i1263.photobucket.com/albums/ii633/Twomotokiwis/Bike%20Setup/74968af7.jpg

heia2654
05 Ağustos 2012, 16:26
Aslında çok haklısın ama heves işte. Motoru alacağım zaman evime getirmeleri için anlaşarak aldım (hiç bilmiyordum sürmeyi). Sonra ders alacağım cumartesi sabahını beklemeden cuma akşam bindim motora, sağdan soldan duyduklarımla kullanmaya başladım motoru.

İlk 2 saat gerçekten izlemeye değerdi. Görüntüyü hızlandırsalar komedi filmi olurdu rahat. nasıl 29 beygir 150 kilo motoru zaptettim hiç bilmiyorum. bi kaç defa ucundan dönsemde hiç düşmedim.

2 gün sonra yavaş yavaş 80-90 görmeye başladım malum ankara: istanbul yolu eskişehir yolu, trafik yok, bol şerit var insanı dürtüyor :D

3. gün 155 gördüm eskişehir yolunda zira servisi kaçırmıştım, servisten on dakka önce vardım işe.

ama motoru yatırarak dönüyor muyum hayır. 2 ay oldu hala çok güzel değilse yol yavaşlayarak dönüyorum. çok güzelse 110 120 ile dönüyorum. daha 120 üstü viraja girmedim.

dediğim gibi tehlikeli bir duruma sokmuyorum yani kendimi :D bir de motoru almadan çok güvendiğim birine bakıma götürmüştük beraber, öyle tehlike yaratacak bir durum olsa görürlerdi diye düşündüm herhalde.

Baktırsan da hiç belli olmaz o, adam misal motorun içinde bi yeri dağıtmıştır, idareten yaptırmıştır, o hızda giderken bi kitlendi mi sonrası felaket... neyse felaket tellalığı yaptım güle güle bin yau :)

oguzh4n
06 Ağustos 2012, 11:19
arkadaşlar bende bir naked a sahip olmak istiyorum ama bu motora bu para verilirmi şüpheliyim. Sizce?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-cakirca-motordan-sokkkkkk-kampanya-8800-tl-gt-250-naked-85183417/detay

puser
06 Ağustos 2012, 15:11
Benim bildiğim naked olarak bu fiyat ve kalitede başka alternatifin yok. Honda VTR 250 dersen ikinci elde bille 11.000TL'nin üzerinde.
Bence al ve güle güle kullan.

zenon
06 Ağustos 2012, 16:20
250 naked sıfır bunun dışında bu ayarda yok. CBF 150 nin aynı kasa 250 si olsa super olur mesela bence.

zenon
07 Ağustos 2012, 08:53
CBF 250 var gözüküyor :) http://www.sahibinden.com/search.php?c=8295&c2=11848&b[detay_269_min]=1950&b[detay_269_max]=2012&b[product_condition]=0
fakat tek silindir.

Benim dedigim CBF 140 kasasından hindistanda var mesela

UNdocab
07 Ağustos 2012, 12:55
arkadaş cbf150 demeye çalışmış. CBf150nin aynı kasası sadece motor 250cc olarak hindistanda varmış.
Yanlış bilmiyorsam oradaki adı unicorn olarak geçiyor

zenon
07 Ağustos 2012, 13:13
Cbf 140 maalesef internet üzerinde çıkmamış, Başka bir motosikletle karıştırdın sanırım. Asya daki bütün 140 cclerde bunlar http://www.alibaba.com/showroom/140cc-motorcycle.html

140 yanlış olmuş pardon Resim model bulmak istedim ama cbf150 kasasında 250 lik motor resmini bulamadım.

UNdocab
07 Ağustos 2012, 14:54
Bu nasıl arkadaşlar :)
https://lh6.googleusercontent.com/-SOFzreq4NSM/UBseD_-vu0I/AAAAAAAAEIQ/bf-AhDSxd88/s800/_BH16150.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-w3t-v6BiXqY/UBseDx_iFvI/AAAAAAAAEIM/FfpgqREkC84/s800/_BH16149.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-Xmn-qm9m6uI/UBseD5JESpI/AAAAAAAAEII/4GepcKNsXiQ/s800/_BH16147.jpg

zenon
07 Ağustos 2012, 15:27
Kuyrugu boyle olanı sevmiyorum ben evk meselesi tabi bu motorda beni cezbeden hic birsey yok ...

onursakin
07 Ağustos 2012, 20:55
aslında fikir güzel de, biraz yarım yamalak yapılmış gibi.

viper17
07 Ağustos 2012, 21:01
Güzelim gt250 comet ne hale gelmiş :pale:

tranquiltr
07 Ağustos 2012, 21:04
Selam arkadaslar.
Chronix'in tavsiyesiyle aldıgım gt650 amortisoru ilk basta cok sert gelsede zamanla alıstım. ARtcımında yardımı oldu tabi:)
Simdi kendisinden bi oneride daha bulunmasını rişca edicem yada baska kullanan varsa yardımcı olabilir. Metzeler tourance taktırmayı dusunuyorum bu hafta ama bir turlu karar veremedim. Yol tutusu falan nasıldır virajlarda sıkıntı yasarmıyım vs. Fotolarda guzel duruyor ama canlı canlı gormeyincede anlasılmıyor tip olarak nasıl oldugu.

puser
07 Ağustos 2012, 21:10
Bu nasıl arkadaşlar :)
https://lh6.googleusercontent.com/-SOFzreq4NSM/UBseD_-vu0I/AAAAAAAAEIQ/bf-AhDSxd88/s800/_BH16150.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-w3t-v6BiXqY/UBseDx_iFvI/AAAAAAAAEIM/FfpgqREkC84/s800/_BH16149.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-Xmn-qm9m6uI/UBseD5JESpI/AAAAAAAAEII/4GepcKNsXiQ/s800/_BH16147.jpg

Alet eski gri şasili ve motor bulok ile egzosu bayağı temiz görünüyor. Dolayısyla birkaç yıl önce motosiklet daha en fazla 10.000 KM'lik iken bu projeye girişmişler. Elektrik kablolarının dışarıda, hala standart egzosun yerinde ve arka ayaklıklardan birinintakılı olmasından, işlerin tamamen bitirilmediğini tahmin ediyorum. Projenin bitmiş hali ilginç olabilir.

Undocap bu resimlerin devamı var mı?

zenon
08 Ağustos 2012, 11:52
Selam arkadaslar.
Chronix'in tavsiyesiyle aldıgım gt650 amortisoru ilk basta cok sert gelsede zamanla alıstım. ARtcımında yardımı oldu tabi:)
Simdi kendisinden bi oneride daha bulunmasını rişca edicem yada baska kullanan varsa yardımcı olabilir. Metzeler tourance taktırmayı dusunuyorum bu hafta ama bir turlu karar veremedim. Yol tutusu falan nasıldır virajlarda sıkıntı yasarmıyım vs. Fotolarda guzel duruyor ama canlı canlı gormeyincede anlasılmıyor tip olarak nasıl oldugu.

bizim seninle tanışmamız lazım aynı bizim kafadasın :D kesinlike ben tavsiye ederim yine Chronix o lastigi kullanıyor yakın zamanda benimde alma niyetim var. Birde MAtzellerin iki tip desene olan var eski desenini ben şahsen daha cok seviyorum. Anes motorda var ön arka takım 650 tl takması balans ayarı falan hepsi dahil.

heia2654
08 Ağustos 2012, 17:38
Evet arkadaşlar, hayırlısıyla ilk depo sıfırlamamı da yapmış bulunuyorum, benzinciye 100 metre kala stop etti motor, neyse ki pompaya kadar geldi :)
Ufak bi sorum var, motor durmadan önce rölanti 1000 devire düştü 1-2 km sonra da gaz yemesi de sapıttı aletin ve son olarak stop etti. Şimdi bizim yedek depo otomatik falan mı giriyor devreye. O zaman yedek depo olmasının anlamı ne ki?? Yoksa ayrı bir yer mi var yedeğe geçmek için. Özetle ben nerden anlıcam yani depoda 2lt benzin kaldığını :)

Chronix
08 Ağustos 2012, 17:47
Evet arkadaşlar, hayırlısıyla ilk depo sıfırlamamı da yapmış bulunuyorum, benzinciye 100 metre kala stop etti motor, neyse ki pompaya kadar geldi :)
Ufak bi sorum var, motor durmadan önce rölanti 1000 devire düştü 1-2 km sonra da gaz yemesi de sapıttı aletin ve son olarak stop etti. Şimdi bizim yedek depo otomatik falan mı giriyor devreye. O zaman yedek depo olmasının anlamı ne ki?? Yoksa ayrı bir yer mi var yedeğe geçmek için. Özetle ben nerden anlıcam yani depoda 2lt benzin kaldığını :)

motor da yedek depo yok. ışık yanıp sönmeye başladığında veya eski model ise ışık yandığında ortalama 3 lt benzin kalıyor motorda.

Pain
09 Ağustos 2012, 04:00
Millet buna ne diyorsunuz,sanki buradanmış gibi geldi motor:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2009-enjeksiyonlu-boyasiz-tertemiz-94637102/detay

zenon
09 Ağustos 2012, 12:13
Millet buna ne diyorsunuz,sanki buradanmış gibi geldi motor:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2009-enjeksiyonlu-boyasiz-tertemiz-94637102/detay

Ben tanımıyorum ama motor iyi gibi :) ilk gelen dijital gösterge Hyolardan sanirim.

Pain
09 Ağustos 2012, 17:27
Sağolsun Alper Kaya beni uyardı,motorun arka amortisör patlakmış.Şimdi mesaj attım sahibine,bakalım ne diyecek

yesilkoy
09 Ağustos 2012, 23:50
2006 cometım var acemılıgı atmaya calısıyorum simdilik işe gidip gelmede kullanıyorum vardıyalı alıstıgım ıcınde aksam karanlıgında cıkıyorum sorunum faların ıyı aydınlatmaması herzaman gıttıgım yol oldugu ıcın bıraz ezberle gıdıp gelıyorum far konusunda daha ıyı aydınlatma ıcın onerebılecegınız bır sey varmı
tesekkurler

mxtik
10 Ağustos 2012, 01:12
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-mukemmel-kondisyonlu-96124633/detay
arkadaşlar comet 250 ile takas olur ama benm motosiklet kadar temiz olmalı :)