Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
merianne
17 Mayıs 2012, 16:51
Ön cam için şaşmaz'a gittim ama kalıp yok vsvs nedenlerle yapamayız dediler.Motorcunun birinden ön cam aldım.Hırdavatçıdan da aparatlar ayarladım, 1-2 saat uğraştıktan sonra harika bişey ortaya çıktı.Bana maliyeti tam 19 TL.Rüzgar sorunum ortadan kallktı,resim ekleyeceğim.
_oXXo_
17 Mayıs 2012, 17:29
Ön cam için şaşmaz'a gittim ama kalıp yok vsvs nedenlerle yapamayız dediler.Motorcunun birinden ön cam aldım.Hırdavatçıdan da aparatlar ayarladım, 1-2 saat uğraştıktan sonra harika bişey ortaya çıktı.Bana maliyeti tam 19 TL.Rüzgar sorunum ortadan kallktı,resim ekleyeceğim.
RESİMLERİ ACİLEN BEKLİYORUZ
elinize sağlık..
adanalı
17 Mayıs 2012, 19:41
evet kardeş resimleri bekliyoruz.
merianne
17 Mayıs 2012, 21:27
üst iki tane somunu değiştireceğim hep köşeli somun vardı,özel somun bulursam değiştirim.
http://e1205.hizliresim.com/x/k/6225y.jpg
http://e1205.hizliresim.com/x/k/62291.jpg
http://e1205.hizliresim.com/x/k/622fd.jpg
zenon
18 Mayıs 2012, 09:11
doğru hatırlıyorsam senin motor yuvarlak far lı lardan. benim motorda kappa nın en büyük boyu var . gayette memnunum. bir göz istersen kappa lara
Zevkmeselsi ama onu ben sevmiyorum givi nin gider nakedlar icin olan modeli ama var olurmu bilmiyorum.
Birde benim arka amortisor hakkın rahmetine erişti naisl oldu bilmiyorum ama 5 li kademimin 4 üncüsüne cıkarmıştık en ustun bir altı yani nasil olduysa dun sabah park halinde yerde yag gibi benzin gibi bir sıvı gordum çok umursamadım ama neden olur berakte ettim iş cıkışı otoparktada az mikatrda gördüm motordan geliyor sandim Chronix e sordum fazla yag koydularsa tahliyeden atıyordur helede motoru zorladıysan dedi ok dedim sonra 1 satlik gece sürdükten sonra motor tavsan gibi zıplamaya basladı hızlı giderken derin cukurlardan neredeyse ustun atarcasına zıplayınca yağın akibeti cözüldü süspansiyonu kaybettik şimdi bir süspansiyon almam lazım :pr: arkadas 38.000 km cbf ile yol yaptım toplam bu kadar masraf etmedim uyuz oldum valla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:05 ----------
üst iki tane somunu değiştireceğim hep köşeli somun vardı,özel somun bulursam değiştirim.
http://e1205.hizliresim.com/x/k/6225y.jpg
http://e1205.hizliresim.com/x/k/62291.jpg
http://e1205.hizliresim.com/x/k/622fd.jpg
Valla super olmuş motorda şasedeki reflaktör dışında super olmuş bence
zenon
18 Mayıs 2012, 15:39
ARKA AMORTİSOR GRANTİDEKİ MOTORDA GARANTİ KAPSAMINA GİRER Mİ?
Chronix
18 Mayıs 2012, 15:50
Birde benim arka amortisor hakkın rahmetine erişti naisl oldu bilmiyorum
ben biliyorum ama yazsam mı bilemedim :mrgreen::mrgreen: burdan (http://www.opelim.net/forums/archive/index.php/t-32935.html) tüyolar alabilirsin:mrgreen:
zenon
18 Mayıs 2012, 16:11
LAn motorunuz dandik laf sonuyorsun sana uydum aldım bu motoru zaten konuşma sökücem amortisörünü bak...:P CBF ile iki kişi nerelerden ne şekilde gectim birşey olmadı 1000 km de mi gider olum...
_oXXo_
18 Mayıs 2012, 16:58
gençler
az biraz bakınsana.
chronix sen bakmasanda olur senin göstergeler eski :))
benım depo 50 liraya dolmakta bunun yanında 220-230 km de depo ikaz vermekte . yani yanıp sönmekte.
şimdi istanbuldan gelirken 120 lira ile 700 km yol yaptım yanlışım yoksa 19 kuruş yakıyordu. şimdi ise 20 kuruş gibi . bu okadar büyük sıkıntı değil. sizlerin yakıt durumu nedir. ve depo sinyal vermeye başlayınca kaç km daha surebilirim.
birde küçük bir hesap yapınca 50 liraya yaklasık 12 litre benzin alınır. bizim depolar 17 litre ise kalan 5 litre ile 100 km daha yapmam lazımdır. doğru bir hesapmı yapıyorum. gecenin bir koru motor itelemeyelim :):pl::pl::queen::queen::queen::queen:
Chronix
18 Mayıs 2012, 17:33
gençler
az biraz bakınsana.
chronix sen bakmasanda olur senin göstergeler eski :))
benım depo 50 liraya dolmakta bunun yanında 220-230 km de depo ikaz vermekte . yani yanıp sönmekte.
şimdi istanbuldan gelirken 120 lira ile 700 km yol yaptım yanlışım yoksa 19 kuruş yakıyordu. şimdi ise 20 kuruş gibi . bu okadar büyük sıkıntı değil. sizlerin yakıt durumu nedir. ve depo sinyal vermeye başlayınca kaç km daha surebilirim.
birde küçük bir hesap yapınca 50 liraya yaklasık 12 litre benzin alınır. bizim depolar 17 litre ise kalan 5 litre ile 100 km daha yapmam lazımdır. doğru bir hesapmı yapıyorum. gecenin bir koru motor itelemeyelim :):pl::pl::queen::queen::queen::queen:
hala söylüyorum benim motorum 100 km de 5 lt yaksın duvara asar dekoratif eşya niyetine kullanırım :mrgreen: hocam senin motor enjeksiyonlu 100-110 Km/Hz da maximum 3-5 lt yakar 5 lt için tam gaz gitmen lazım. hem benim göstergem eski değil terbiyesiz:P ışık yanıp sönmeye başladığında deponda 3.5-4 lt benzin kalıyor onunla da 100 km rahat gidersin..
LAn motorunuz dandik laf sonuyorsun sana uydum aldım bu motoru zaten konuşma sökücem amortisörünü bak...:P CBF ile iki kişi nerelerden ne şekilde gectim birşey olmadı 1000 km de mi gider olum...
arkada olan sen misin be adam.. (CBF) kaç bin km boyunca o amortisörü o şekilde kullanıyorsun:pr:
_oXXo_
18 Mayıs 2012, 17:42
YANI yaklaşık olarak 320-350 km yol yapıyoruz 1 depo benzin ile. 5 lt misaldi yaff:P
depo sinyali görünce moralim bozuluyo 220 km yapmışşım .dedim motor bitti. :)))
zenon
18 Mayıs 2012, 17:51
arkada olan sen misin be adam.. (CBF) kaç bin km boyunca o amortisörü o şekilde kullanıyorsun:pr:
Lan olum gt geyik gibi zıplıyor CBf in amortisoru ezilmiş eskimiş olabilir ama kesinlikle patlak degil!...
tranquiltr
18 Mayıs 2012, 21:15
Selamlar. Hatırlarsınız gecen hafta sunumu alsam bunumu diye gt ler hakkında yardım istiyodum. Dun coometimi aldım. (5.400 TL) 2008 model, 20 binde. Garanti bitene kadar hyo servisinde bakımları yapılmıs sonra anlasamayıp baska iyi bi ustada yaptırmıs. Siyah ciziksiz ama ufak bi yana yatması var. Cizilmemis ama vites kırılmıs yenisiyle degismis. Lastikleri biraz kafama takılıyo. Uzerinde shinkolar var. Durumu iyi ama herkes shinko hakkında cok kotu yorumlar yapıyo. Degistirmeye kesin gerek varmıdır kararsızım. bi yandan para kalmadı ama cok guvensizse oyle gezmekte istemem taksitle kartla alırım gene alırım. Siz hangi lastigi kullanıyosunuz ve nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/560718_10150980969887953_748122952_11804966_207705 0895_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582282_10150980968567953_748122952_11804962_465324 266_n.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582282_10150980968567953_748122952_11804962_465324 266_n.jpg
_oXXo_
19 Mayıs 2012, 12:42
[QUOTE=tranquiltr;2688080]Selamlar. Hatırlarsınız gecen hafta sunumu alsam bunumu diye gt ler hakkında yardım istiyodum. Dun coometimi aldım. (5.400 TL) 2008 model, 20 binde. Garanti bitene kadar hyo servisinde bakımları yapılmıs sonra anlasamayıp baska iyi bi ustada yaptırmıs. Siyah ciziksiz ama ufak bi yana yatması var. Cizilmemis ama vites kırılmıs yenisiyle degismis. Lastikleri biraz kafama takılıyo. Uzerinde shinkolar var. Durumu iyi ama herkes shinko hakkında cok kotu yorumlar yapıyo. Degistirmeye kesin gerek varmıdır kararsızım. bi yandan para kalmadı ama cok guvensizse oyle gezmekte istemem taksitle kartla alırım gene alırım. Siz hangi lastigi kullanıyosunuz ve nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.[COLOR="Silver"]
HAYIRLI UĞURLU OLSUN
tekerin düz basar umarım. benim motorda aldığımda michealin pilot vardı. onları kullanıyorum (1 ay oldu alalı). adanadan abim için aldığım comet te ise shinko var. bakalım adanadan gelirken test edeceğiz. lakin üstündeki lastikler orjinal değil. sıfır olarak alınıp takılmış . daha iyi olduğu konusunda duyumlarım vardı. orjinala göre . ...........
acayüp
20 Mayıs 2012, 13:28
Arkadaşlar önden kazalı olduğu için hurdaya ayrılan bir comet var. PArça ihtiyacı olanlar varsa özel mesaj atın irtibat numarasını gönderebilirim.
Herkese kazasız sürüşler.
Chronix
20 Mayıs 2012, 16:44
Arkadaşlar önden kazalı olduğu için hurdaya ayrılan bir comet var. PArça ihtiyacı olanlar varsa özel mesaj atın irtibat numarasını gönderebilirim.
Herkese kazasız sürüşler.
hocam kaç bin km de ?
tranquiltr
20 Mayıs 2012, 19:56
Lastikleri pirelli sport deamon alıcam sanırım. Merkez yedek parca nasıl bir sitedir daha once alıs veris yapan oldumu. İlk etapta yag filtresi, hava filtresi, yagını, kornasını ve lastikleri bu siteden alıp degistirmel istiyorum.
Ayrıca arka frenden cıytak cıyak sesler geliyo ve kaliperi elle tutup sallayınca hafif tıkırdıyo. sorun balatamı kalipermi diskmi pek anlamam o yuzden bakakaldı. Yarın gostericem bi ustaya ama bulundugum yerdeki usta yapmaktan cok bozmayı bildigi icin tırsıyorum. Once buraya bi soriyim dedim.
resimdeki siyah plastik yerlerde terleme var ne yapmalıyım?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301798_10150987361667953_748122952_11824523_120466 2412_n.jpg
Birde fotodaki plastik yerler terleme yapmıs cozumu varmıdır. Yeni farkettimde motorun acıldıgının isaretimidir size yoksa korkulacak bisey yokmudur.
Chronix
20 Mayıs 2012, 20:17
Lastikleri pirelli sport deamon alıcam sanırım. Merkez yedek parca nasıl bir sitedir daha once alıs veris yapan oldumu. İlk etapta yag filtresi, hava filtresi, yagını, kornasını ve lastikleri bu siteden alıp degistirmel istiyorum.
Ayrıca arka frenden cıytak cıyak sesler geliyo ve kaliperi elle tutup sallayınca hafif tıkırdıyo. sorun balatamı kalipermi diskmi pek anlamam o yuzden bakakaldı. Yarın gostericem bi ustaya ama bulundugum yerdeki usta yapmaktan cok bozmayı bildigi icin tırsıyorum. Once buraya bi soriyim dedim.
resimdeki siyah plastik yerlerde terleme var ne yapmalıyım?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301798_10150987361667953_748122952_11824523_120466 2412_n.jpg
Birde fotodaki plastik yerler terleme yapmıs cozumu varmıdır. Yeni farkettimde motorun acıldıgının isaretimidir size yoksa korkulacak bisey yokmudur.
öncelikle motorun hayırlı olsun.merkez yedek parçadan istediğini rahatça alabilirsin, herhangi bir sıkıntı da yaşamazsın.eğer balataların bitikse oluşan boşluktan dolayı kaliperlerin sallanması doğaldır ama acil şekilde balataların değişmesi gerektiğini gösterir. terlemeye gelince belki kapakları açıp araya sıvı conta sıkarsan bir etkisi olabilir ama çok ciddi bir problem de değildir.
babaçi
20 Mayıs 2012, 20:29
Lastikleri pirelli sport deamon alıcam sanırım. Merkez yedek parca nasıl bir sitedir daha once alıs veris yapan oldumu. İlk etapta yag filtresi, hava filtresi, yagını, kornasını ve lastikleri bu siteden alıp degistirmel istiyorum.
Ayrıca arka frenden cıytak cıyak sesler geliyo ve kaliperi elle tutup sallayınca hafif tıkırdıyo. sorun balatamı kalipermi diskmi pek anlamam o yuzden bakakaldı. Yarın gostericem bi ustaya ama bulundugum yerdeki usta yapmaktan cok bozmayı bildigi icin tırsıyorum. Once buraya bi soriyim dedim.
resimdeki siyah plastik yerlerde terleme var ne yapmalıyım?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301798_10150987361667953_748122952_11824523_120466 2412_n.jpg
Birde fotodaki plastik yerler terleme yapmıs cozumu varmıdır. Yeni farkettimde motorun acıldıgının isaretimidir size yoksa korkulacak bisey yokmudur.
arka silindirin klasik sorunudur, terleme...orjinal conta taksanız bile bir süre sonra yine yapacak...kendiniz yapamazsanız site üyelerinden GKN ile iletişime geçin,kaliteli sıvı conta ile sorununuzu tamamen çözecektir.
adanalı
20 Mayıs 2012, 20:29
_oXXo_ Barbaros kardeşimiz ve tayfun bey(arkadaşın sattığı motorun yeni sahibi)bugün ADANA'ya geldiler.tanıştık,oturp sohbet ettik ve motoru teslim ettik.sonra da yolcu ettik.resimler barbaros kardeşimizde.resimleri bekliyoruz.tayfun kardeşimize tekrar hayırlı olsun diyorum.şu saatlerde,umarım sağ-salim aksaray'a dönmüşlerdir.
bu arada onlar gittikten sonra zaten temiz olan motruma arkadaşla beraber cila ve boya koruma yaptık.resimleri sizlerle paylaşayım dedim.
http://img5.ressim.net/out.php/i5727574_dscn1067-jpg (http://www.ressim.net/i/5727574)
http://img5.ressim.net/out.php/i5727575_dscn1068-jpg (http://www.ressim.net/i/5727575)
http://img5.ressim.net/out.php/i5727576_dscn1069-jpg (http://www.ressim.net/i/5727576)
onursakin
20 Mayıs 2012, 20:44
selamlar, önceki sayfaları okuyan arkadaşlar benim başıma gelen talihsiz olayları bilirler.
dün motoru aldım ve biraz hayal kırıklığına uğradım. tamirci motor açılırken manifoldlardan birinin kullanılmaz hale geldiğini, diğerinin de ömrünün çok az olduğunu söyledi. daha kötüsü bunları hiç bi yerde bulamadığını da söyledi. şu an motor çalışıyo ama birinden tıstıstıs ses geliyo. trene biner gibi hissediyorum.
dahası bi 10 km falan kullandım. durunca bi baktım motorun üst kısmı hep yağ. bi yerden sızmış heralde. yarın tekrar gidicem. verdiğim paraya mı yansam, motorun düzelmediğine mi yansam bilemedim.
acaba başka birine mi göstersem?
_SpartacuS_
20 Mayıs 2012, 23:27
selamlar, önceki sayfaları okuyan arkadaşlar benim başıma gelen talihsiz olayları bilirler.
dün motoru aldım ve biraz hayal kırıklığına uğradım. tamirci motor açılırken manifoldlardan birinin kullanılmaz hale geldiğini, diğerinin de ömrünün çok az olduğunu söyledi. daha kötüsü bunları hiç bi yerde bulamadığını da söyledi. şu an motor çalışıyo ama birinden tıstıstıs ses geliyo. trene biner gibi hissediyorum.
dahası bi 10 km falan kullandım. durunca bi baktım motorun üst kısmı hep yağ. bi yerden sızmış heralde. yarın tekrar gidicem. verdiğim paraya mı yansam, motorun düzelmediğine mi yansam bilemedim.
acaba başka birine mi göstersem?
Geçmiş olsun, ne desem bilemedim şimdi. Ustaya mı sövsem napsam.. Ümraniye de mert usta var onunla istersen bir iletişime geç. O insifiyatifli ve sağlam bir usta numarasını veriyorum : 0538 862 92 50 ara durunmunu bir anlat. Yardımcı olacaktır.
fearlesboyy
20 Mayıs 2012, 23:38
onur sakın kardeş geçmiş olsun ama ustan senı keklemeye çalışmış o manıfot lastıklerınden pıyasada mevcut lakın tanesı 100 tl civar yag konusunda ıse sanırım orjınal conta kullanmamışsızı keşke orjınal alsaydınız tüm contaları toplasanız 80 tl cıvarı yapar contavılarda 15-20 ye kestıklerı için ustalar işin ucuzunda ama bu seferde boyle sorun cıkar yarın kapak vıdalarını tekrar sıktırın eger contalar orjınalse hemen duzelır yok degılse araya sıvı conta attırım.
http://merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1853&p=Hyosung Gt250 Arka Manifolt
buyrun burada lınkı var veya sahibinden.com da fatıh kılıclı yada muharrem ozsoyla gorusun
onursakin
21 Mayıs 2012, 00:12
@spartacus çok sağol. yarın bi gidip uğrıycam konuşçam olmadı ararım mert ustayı.
@fearlesboy manifoldu merkeze de motomarketime de sordum ama ellerinde yoktu dedi. ben de kendim aramadım. ondan çok beni düşündüren yağ sızması şuan. az önce motoru bahçeye alırken bi baktım yere de akmış baya. keçe için benden 30 lira istedi dediğin gibi yapmış sanırım.
manifoltlar hyosungsource.com'da var
http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&cPath=73&products_id=311
http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&cPath=71&products_id=310
tanesi 40 lira.
ben yarın bi gidiyim, halledemezsem şu mert ustayı ararım gösteririm. al derse burdan alıcam artık. ama yağ sızdırmasından ciddi anlamda korkuyorum, çatlak matlak bişi olduysa sıçtık :/
beyler herkeze iyi geceler bende de yuvarlak far lı bi motosiklet var ben buna öncam yapacağım hatta cam ın kalıp ını da çıkardım fakat bağlantı aparatları hakkında çaresiz kaldım eğer şu iekilde bi bağlantı çubukları icat edersem sizlerin yardımı veya fikirleri ile kalıp çıkardığım camdan buradaki arkadaşlara da yollayabilirim onlarda bi reklamcıda pileksiglass kestirip givi çakması bi cama sahip olurlar....
işte yapmayı planladığım bağlantı demirleri bunlar ama aynaların koluna da montaj yapsak olabilir..
http://www.flickr.com/photos/8762989@N03/2403878019/in/set-72157604478976445/
maxi97
21 Mayıs 2012, 00:52
beyler herkeze iyi geceler bende de yuvarlak far lı bi motosiklet var ben buna öncam yapacağım hatta cam ın kalıp ını da çıkardım fakat bağlantı aparatları hakkında çaresiz kaldım eğer şu iekilde bi bağlantı çubukları icat edersem sizlerin yardımı veya fikirleri ile kalıp çıkardığım camdan buradaki arkadaşlara da yollayabilirim onlarda bi reklamcıda pileksiglass kestirip givi çakması bi cama sahip olurlar....
işte yapmayı planladığım bağlantı demirleri bunlar ama aynaların koluna da montaj yapsak olabilir..
http://www.flickr.com/photos/8762989@N03/2403878019/in/set-72157604478976445/
abii süper bi fikir aklıma geldi.
sen bu demirleri otomobil bagaj hidroliğiyle yapsana!!!
düşünsene; istediğin zaman kaldırıp indirebiliyorsun :D.
bu arada sitedeki satılık ilanlarında 2010 model 5.750 tlye kırmızı comet satılıyor; tanıyan eden var mı? daha bugün üye olmuş :(.
hazır elimde para varken alsam mı diyorum?
abii süper bi fikir aklıma geldi.
sen bu demirleri otomobil bagaj hidroliğiyle yapsana!!!
düşünsene; istediğin zaman kaldırıp indirebiliyorsun :D.
bu arada sitedeki satılık ilanlarında 2010 model 5.750 tlye kırmızı comet satılıyor; tanıyan eden var mı? daha bugün üye olmuş :(.
hazır elimde para varken alsam mı diyorum?
len maxi sadece montaj yapayım yeter kalkıp inmesede olur:mrgreen:
merianne
21 Mayıs 2012, 01:01
2012 comet ön camım nasıl olmuş :)
http://g1205.hizliresim.com/x/n/6bfy7.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/n/6bg0s.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/n/6bg41.jpg
http://g1205.hizliresim.com/x/n/6bg7u.jpg
maxi97
21 Mayıs 2012, 01:17
@merianne:
demirlerin gidona değdiği yerin hemen altına birer parça iç lastik koyarsanız gidonunuz çizilmez. size de bu demirlerin yerine bagaj hidroliği tavsiye ediyorum :). ben 2-3 haftaya yapıp resimleri atacağım hayırlsıyla.
5.750 tlye 2010 9500 km comet için ne diyorsunuz?
zenon
21 Mayıs 2012, 11:17
Benim patlayan arka amortisörü garantiden değişicekler beyler ben hic umutlu degildim ama gerentiye soktular umarım yenisi de sorun cıkarmaz benim kullanım tarzimi biraz değişmem lazım anladım ki İstanbul yolların da bana kesin kros motor lazım en kotu enduro onda bile jant yamulur.
_oXXo_
21 Mayıs 2012, 17:06
_oXXo_ Barbaros kardeşimiz ve tayfun bey(arkadaşın sattığı motorun yeni sahibi)bugün ADANA'ya geldiler.tanıştık,oturp sohbet ettik ve motoru teslim ettik.sonra da yolcu ettik.resimler barbaros kardeşimizde.resimleri bekliyoruz.tayfun kardeşimize tekrar hayırlı olsun diyorum.şu saatlerde,umarım sağ-salim aksaray'a dönmüşlerdir.
bu arada onlar gittikten sonra zaten temiz olan motruma arkadaşla beraber cila ve boya koruma yaptık.resimleri sizlerle paylaşayım dedim.
http://img5.ressim.net/out.php/i5727574_dscn1067-jpg (http://www.ressim.net/i/5727574)
http://img5.ressim.net/out.php/i5727575_dscn1068-jpg (http://www.ressim.net/i/5727575)
http://img5.ressim.net/out.php/i5727576_dscn1069-jpg (http://www.ressim.net/i/5727576)
abi dün 18:00 gibi aksaraya geldik. sıkıntısız bir yolculuktu. yağmur la yarışarak geldik. gerçi bi ara 2 dakka kadar bizden hızlıydı ama olsun . evde net olmadığı için siteye yazamadım lakin gürsel abi ile görüşmüştük. seni unutmuşum :pale: . yazısını ve fotoları eklemek isterdim ama tayfun abi makinama ( foto) el koydu ( unuttuk :)) ) en kısa sürede yeni motorumuzun fotolarını sizlerle olan fotolarımızı ve manzara fotolarını ekleyeceğiz. tayfun abimin adına teşekkur ederim güzel dileklerinizden dolayı. kendiside okuyacaktır lakin yazmak zor geliyormuş :queen::queen::queen::queen::pl::pl::pl:
bektas46
23 Mayıs 2012, 08:22
bora abi hayırlı olsn rabbım kaza bela vermesın. banada lazım motor uygun yollu sanırm sahıbınden com var adanadan bılgın var mı abı
adanalı
23 Mayıs 2012, 08:25
bora abi hayırlı olsn rabbım kaza bela vermesın. banada lazım motor uygun yollu sanırm sahıbınden com var adanadan bılgın var mı abı
kardeş sağolasın.ADANA'da bildiğim en temiz motoru pazar günü sahibiyle beraber yeni sahibine teslim ettik.bir tane daha varmış ama ben tanımıyorum o motoru.
heia2654
23 Mayıs 2012, 11:04
selamlar, önceki sayfaları okuyan arkadaşlar benim başıma gelen talihsiz olayları bilirler.
dün motoru aldım ve biraz hayal kırıklığına uğradım. tamirci motor açılırken manifoldlardan birinin kullanılmaz hale geldiğini, diğerinin de ömrünün çok az olduğunu söyledi. daha kötüsü bunları hiç bi yerde bulamadığını da söyledi. şu an motor çalışıyo ama birinden tıstıstıs ses geliyo. trene biner gibi hissediyorum.
dahası bi 10 km falan kullandım. durunca bi baktım motorun üst kısmı hep yağ. bi yerden sızmış heralde. yarın tekrar gidicem. verdiğim paraya mı yansam, motorun düzelmediğine mi yansam bilemedim.
acaba başka birine mi göstersem?
Onur çok geçmiş olsun arkadaşım, ben de motoru almamışken forumda ilk alıcağın zamanki hevesini hatırlıyorum, hakkaten sinir bozucu bi durum.
Benim başıma bu tür bişey gelmedi henüz, 2500 km kadar oldu kullanalı, önceki sahibi yağını biraz geciktirmesine rağmen ben alır almaz değiştirdim, yarısı artçılı, otoban şehir içi karışık 100kmde 3,6-3,7lt yakmış ortalama, bi damla da yağ eksiltmemiş. Aldığımda bakımsızdı ama ufak tefek yağdı, filtreydi, balataydı işlerinden sonra çok sağlam motor çıktı. Zorlamıyorum da zaten paşa paşa geziyorum.
Yalnız merak ettiğim bişey var, bilgisi olan diğer arkadaşlar da yorumlarnı paylaşabilir mi??
Şu krank tornalama işi bana hiç akıl karı gelmiyor. Anladığım kadarıyla yamulan krankın bombe yaptığı yer traşlanıyor. Efendi efendi 6000 devirde gittiğimizi var sayalım, saniye de 100 tur dönen bişeyin dengesinin sağlanması için haliyle başka yerlerinden de traşlanıyor. Eğer bu yapılmıyorsa ya da makinaya bağlanıp dengesi ölçülmüyorsa demek ki krank dengesiz dönüyor ve yataklara inanılmaz kuvvetler geliyor... He tabi bi de hyosung'daki amcalara fazla malzeme koydukları için salak muamelesi yapıyoruz, krankın yüzey işlemlerine harcadıkları zaman ve para da ayrı mesele....
Yok eğer tornalamak dedikleri şeyden kasıt alıp yamulan yeri ters yöne eğip düzeltmekse, azraille bi kankalık durumu söz konusu olabilir bu arkadaşların. O krankın malzeme cinsinin yanında ne şekilde üretildiği de önemli, ne kadar sürede soğutuldu, az önce dediğim gibi yüzeyine ne tür işlemler yapıldı vs... Metali kalıcı şekil değişimine uğratırsan bu malzeme özellikleri etkilenir. Belki az etkilenir belki çok etkilenir ama mutlaka kötü etkilenir. Bu düşük bi miktar ya da ihtimal de olsa krank hayati bi parça, özellikle viraj dönerken falan olur da sıkıntı yaratırsa sen debriyaja basıp da edene kadar mazallah yandaki kamyonun altında bulursun kendini.... Benim gidonda ufak bi eğiklik var, onu bile düzelttirmiyorum, yarın öbür gün sert fren yapınca giderse yapıcak hiçbişey kalmaz...
Manifolt konusunda gelince, zaten kauçuğu sertleşmiş de sökerken falan fazla esnetince yırtılmış gibi geliyor. Ustanın günahını almayayım yine de, ama manifoltu bulamadım dediği zaman komik oluyo biraz, bizim bakkal amcaya hyosung gt250 manifoltu desem gider bulur alır gelir!!
Neyse, sabah sabah katlettim bütün neşeni de ciddi iş bu krank meselesi
Cumartesi ben bi tanışmak için gidicem Mert Usta'ya. Alayım seni de istersen bi yerden
onursakin
23 Mayıs 2012, 15:19
Onur çok geçmiş olsun arkadaşım, ben de motoru almamışken forumda ilk alıcağın zamanki hevesini hatırlıyorum, hakkaten sinir bozucu bi durum.
Benim başıma bu tür bişey gelmedi henüz, 2500 km kadar oldu kullanalı, önceki sahibi yağını biraz geciktirmesine rağmen ben alır almaz değiştirdim, yarısı artçılı, otoban şehir içi karışık 100kmde 3,6-3,7lt yakmış ortalama, bi damla da yağ eksiltmemiş. Aldığımda bakımsızdı ama ufak tefek yağdı, filtreydi, balataydı işlerinden sonra çok sağlam motor çıktı. Zorlamıyorum da zaten paşa paşa geziyorum.
Yalnız merak ettiğim bişey var, bilgisi olan diğer arkadaşlar da yorumlarnı paylaşabilir mi??
Şu krank tornalama işi bana hiç akıl karı gelmiyor. Anladığım kadarıyla yamulan krankın bombe yaptığı yer traşlanıyor. Efendi efendi 6000 devirde gittiğimizi var sayalım, saniye de 100 tur dönen bişeyin dengesinin sağlanması için haliyle başka yerlerinden de traşlanıyor. Eğer bu yapılmıyorsa ya da makinaya bağlanıp dengesi ölçülmüyorsa demek ki krank dengesiz dönüyor ve yataklara inanılmaz kuvvetler geliyor... He tabi bi de hyosung'daki amcalara fazla malzeme koydukları için salak muamelesi yapıyoruz, krankın yüzey işlemlerine harcadıkları zaman ve para da ayrı mesele....
Yok eğer tornalamak dedikleri şeyden kasıt alıp yamulan yeri ters yöne eğip düzeltmekse, azraille bi kankalık durumu söz konusu olabilir bu arkadaşların. O krankın malzeme cinsinin yanında ne şekilde üretildiği de önemli, ne kadar sürede soğutuldu, az önce dediğim gibi yüzeyine ne tür işlemler yapıldı vs... Metali kalıcı şekil değişimine uğratırsan bu malzeme özellikleri etkilenir. Belki az etkilenir belki çok etkilenir ama mutlaka kötü etkilenir. Bu düşük bi miktar ya da ihtimal de olsa krank hayati bi parça, özellikle viraj dönerken falan olur da sıkıntı yaratırsa sen debriyaja basıp da edene kadar mazallah yandaki kamyonun altında bulursun kendini.... Benim gidonda ufak bi eğiklik var, onu bile düzelttirmiyorum, yarın öbür gün sert fren yapınca giderse yapıcak hiçbişey kalmaz...
Manifolt konusunda gelince, zaten kauçuğu sertleşmiş de sökerken falan fazla esnetince yırtılmış gibi geliyor. Ustanın günahını almayayım yine de, ama manifoltu bulamadım dediği zaman komik oluyo biraz, bizim bakkal amcaya hyosung gt250 manifoltu desem gider bulur alır gelir!!
Neyse, sabah sabah katlettim bütün neşeni de ciddi iş bu krank meselesi
Cumartesi ben bi tanışmak için gidicem Mert Usta'ya. Alayım seni de istersen bi yerden
yok ne neşe katletmesi, açıklamışsın güzel olmuş. krank konusunda pek bilgim olmadığı için biraz cahil cesaretiyle yaklaşıyorum sanırım ama şu sıra yenisini alamam ve motorsuz kalmak da istemiyorum.
şuanki durum; motoru cumartesi aldım 4 gündür aktif kullanıyorum (günde 40 km). manifolddan hava kaçırdığı için gazı tam yememesi dışında çalışmasında bi sıkıntı yok.
dün yağ için uğradım, motoru temizlemedikleri için üstündeki yağın aktığını söyledi. temizleyin o zaman dedim. temizlediler hakkaten sabah baktığımda hiç yağ yoktu altında. işe geldim, öğle arasında park ettiğim yere baktım yine yok. yani korktuğum gibi olmamış o yüzden biraz içim rahatladı.
Manifold için niye öyle söylediğini ben de anlamadım. başta inanmıştım ama biraz araştırınca baktım hiç de öyle değil. her yerde var. zaten dersimi aldım, onun yaptığı/taktığı parçalarda bi arıza çıkmadıkça ona hayatta gitmem.
Cumartesi iş durumum henüz kesin değil ama duruma göre birlikte gidebiliriz. ne taraftasın sen?
ozgurakman
23 Mayıs 2012, 16:20
Onur hocam manifoldun metalinde bi patlak varsa demircide hallettirebilirsin, boğazındaki contada bir problem varsa conta bulursun ya da uydurulur bi şekilde... hiç olmadı 3 liraya alırsın bir tüp ısıya dayanıklı sıvı contayı, birazcık işçilik çekersin mis gibi olur :) güle güle kullan motorunu :)
onursakin
23 Mayıs 2012, 17:32
Onur hocam manifoldun metalinde bi patlak varsa demircide hallettirebilirsin, boğazındaki contada bir problem varsa conta bulursun ya da uydurulur bi şekilde... hiç olmadı 3 liraya alırsın bir tüp ısıya dayanıklı sıvı contayı, birazcık işçilik çekersin mis gibi olur :) güle güle kullan motorunu :)
ya ne güzel şeyler söylüyosun da o dediklerini yapmak için benim onu sökebiliyo olmam lazım. hiç cesaret edemiyorum.
ama dediğin gibi ben de bi şekilde belki hallolur diye düşündüğümden hemen sipariş etmedim. haftasonu şu mert ustaya gidebilirsem güzel olucak. bi yol gösterir heralde.
ozgurakman
23 Mayıs 2012, 19:02
ya ne güzel şeyler söylüyosun da o dediklerini yapmak için benim onu sökebiliyo olmam lazım. hiç cesaret edemiyorum.
ama dediğin gibi ben de bi şekilde belki hallolur diye düşündüğümden hemen sipariş etmedim. haftasonu şu mert ustaya gidebilirsem güzel olucak. bi yol gösterir heralde.
bir iki fotoğraf, video çekip yüklesen? bişeyleri riske etmeden tevrübe kazanamazsın... ayrıca korkucak bişey yok ki bunda, elekronik ya da hassas mekanik bir parça değil :)
heia2654
24 Mayıs 2012, 10:18
anadolu yakasındayım, altunizade'de falan buluşup gidebiliriz
onursakin
24 Mayıs 2012, 10:41
@ozgurakman valla hocam böyle bişey. adam bantladı sardı falan pek bişi anlaşılmıyo zaten. sesi de çok iyi kaydetmemiş telefon ama pıs pıs geliyo hava kaçırma sesi.
motor soğuk olduğunda gaz dengesiz geliyo o yüzden rölanti de bi acayip. biraz ısınınca düzeliyo. vitesteyken debriyaja basılı olsa bile durunca gaz vermezsem stop ediyo ama boştayken 1200-1300 devir civarında rölanti düzgün.
http://www.youtube.com/watch?v=ScR7QLY8Hos&feature=youtu.be
http://i104.photobucket.com/albums/m183/bortu/IMAG0899.jpg?t=1337841641
@cemalkd ö.m. attım.
_SpartacuS_
24 Mayıs 2012, 23:21
@onursakin; Video yu izledim çok ilginç çalışıyor o motosiklet aman diyim dikkat et. Fazla zorlama, hafta sonu nişan var bekleyebilirsen Salı veya çarşamba günü mert ustaya kadar sana eşlik edebilirim. Monifolt'lar o kadar sıkıntı değil.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnB9Mg25IYWkKQQyWg7Xsi9YpqaA5Ya Thm2Y9Aac_vXSkrCBxY
Şu sekilde bez bant 'lada sarılarak verim alınabilir hiç bulunamaması halinde. Kahveisteyen Nickli Murat ağabey kore'den getirtmişti iletişime geçer olmadı ondan satın alırız.
Ama motosikletin çalışması sesi çok tuaf geldi. Aman dikkat.
onursakin
25 Mayıs 2012, 00:13
@spartacus sesi normalden daha boğuk çıkıyo evet ama hava-benzin düzgün karışmadığı için onu ben manifoldun patlak olmasına bağlıyorum.. 100ü geçmiyorum zaten. eğer haftasonu gidemezsem haftaiçi gidebilirz. sağol.
ozgurakman
25 Mayıs 2012, 00:59
@spartacus sesi normalden daha boğuk çıkıyo evet ama hava-benzin düzgün karışmadığı için onu ben manifoldun patlak olmasına bağlıyorum.. 100ü geçmiyorum zaten. eğer haftasonu gidemezsem haftaiçi gidebilirz. sağol.
emme manifoldu mu patlak? ben eksoz sanmıştım. sakın sürme o motoru, havayı filtrelemeden çektiği için silindir ve segmanlar gider... çözüm sıvı conta. 20 dakikanı almaz inan bana, belki estetik olmaz ama sağlıklı bir geçici çözüm olur...
onursakin
25 Mayıs 2012, 01:17
emme manifoldu mu patlak? ben eksoz sanmıştım. sakın sürme o motoru, havayı filtrelemeden çektiği için silindir ve segmanlar gider... çözüm sıvı conta. 20 dakikanı almaz inan bana, belki estetik olmaz ama sağlıklı bir geçici çözüm olur...
hadi ya.. baya da kullandım. nası yapıcaz, nerden bulcaz onu? herhangi bi karbüratörcüye götürsem sökmeden yapabilir mi acaba?
heia2654
25 Mayıs 2012, 10:17
hadi ya.. baya da kullandım. nası yapıcaz, nerden bulcaz onu? herhangi bi karbüratörcüye götürsem sökmeden yapabilir mi acaba?
senin emme hortumun patlak benim anladığım doğru mu? öyleyse ya özgürün dediği gibi sıvı conta kullanmak lazım, ya da düz bi bölgedeyse sızdırmıycak şekilde bi elektrik bandı falan yapıştırsan da olur idareten. Hortumun içindeki basınç daışarıdan o kadar düşük değildir idare eder diye düşünüyorum. Öyle delik kullandığın sürece yine özgürün dediği gibi havanın bi kısmı filtrelenmeden çekilicek ki az miktar da olsa çok zararlı, aynı şekilde karbüratörde benzin-hava karıştıktan sonra o delikten fazladan hava çekiceği için karışım oranı bozulacaktır tabi, yanma sıcaklığı da düşücek, dolayısıyla düzgün çalışmayacaktır.
onursakin
25 Mayıs 2012, 11:07
senin emme hortumun patlak benim anladığım doğru mu? öyleyse ya özgürün dediği gibi sıvı conta kullanmak lazım, ya da düz bi bölgedeyse sızdırmıycak şekilde bi elektrik bandı falan yapıştırsan da olur idareten. Hortumun içindeki basınç daışarıdan o kadar düşük değildir idare eder diye düşünüyorum. Öyle delik kullandığın sürece yine özgürün dediği gibi havanın bi kısmı filtrelenmeden çekilicek ki az miktar da olsa çok zararlı, aynı şekilde karbüratörde benzin-hava karıştıktan sonra o delikten fazladan hava çekiceği için karışım oranı bozulacaktır tabi, yanma sıcaklığı da düşücek, dolayısıyla düzgün çalışmayacaktır.
evet. işte tamirci de elektrik bandıyla yapıştırmış fotoda gözüküyo. açık durmuyo yani. ben bakmadım ama borunun üst kısmında bantın altından iz gözüküyo orası yırtılmış galiba. diğerinin de kötü durumda olduğunu söyledi yapan çocuk.
_oXXo_
25 Mayıs 2012, 15:21
ARKADAŞLAR benimde küçük bir sıkıntım var. yada ben küçük görüyorum. saat 12 gibi öğlen yemeğine gitmek için motorumu çalıştırınca devir bir süre 4000 5000 arasında gezindi . yaklaşık olarak 2-3 dakka kadar. gaz verdiğimde normal gidiyordu fakat gazı kesince 4000-5000 devirde kalıyordu sonra kendinden geçti. motorum enjeksiyonlu modellerden. hava kapalıydı burda bırazda normalden soğuktu. bizim motorlarda cikle yok . aceba otomatik cikle gibi bir durummu söz konusu anlayamadım . kendinden susuncada ustaya götürmedim bilgisi olan arkadaşlar bi barnak basın olaya tşk ederim
Chronix
25 Mayıs 2012, 15:24
Gaz telini kontrol edebilirsin bazen takılı kalıyor.
_SpartacuS_
25 Mayıs 2012, 18:07
Uzun süredir araştırdığım ön amorsitör yağ değişimini çarşamba günü gerçekleştirdim. İlk kez yaptığım için biraz zorladı. Ama bu kadar fark edeceğini zannetmiyordum. Sonuç mükemmel. Motosikletin Fren hassasiyeti ve yolu tutuşu acaip derece de fark etti. Önceki amorsitör Ani Fren yaptığımda Dibine kadar neredeyse geliyordu. Yağını değiştirdikten sonra çok fark etti. Eğer viraj yaparken kafa sallayan ani frenlerde kafası Sektiren amorsitörunuz varsa Yağını değiştirmenizi tavsiye ederim. Resim yok kusura bakmayın. :)
heia2654
25 Mayıs 2012, 21:42
Uzun süredir araştırdığım ön amorsitör yağ değişimini çarşamba günü gerçekleştirdim. İlk kez yaptığım için biraz zorladı. Ama bu kadar fark edeceğini zannetmiyordum. Sonuç mükemmel. Motosikletin Fren hassasiyeti ve yolu tutuşu acaip derece de fark etti. Önceki amorsitör Ani Fren yaptığımda Dibine kadar neredeyse geliyordu. Yağını değiştirdikten sonra çok fark etti. Eğer viraj yaparken kafa sallayan ani frenlerde kafası Sektiren amorsitörunuz varsa Yağını değiştirmenizi tavsiye ederim. Resim yok kusura bakmayın. :)
Aha da tam aklımdaydı bu mesele bu günlerde, biraz sert fren yapınca ki o da dip değil, sonuna kadar gidiyo çatal ama bu yağdan mı yoksa yayı yumuşak mı yapmışlar karar veremedim... Ama sekme konusunda fayda sağlıcağı kesin. Maliyeti ne bu işin??? :))
Hmm şimdi farkettim ki kendin yapmışsın galiba hocam, insan resim çeker yau :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO