Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Chronix
24 Ocak 2012, 18:17
zaten ducatiden esinlenerek bu şekilde bir tasarım düşündüm.ya arkadaş şu fotoğrafı niye koydun sen :pr: arkadaşlarıma bile izin vermiyorum streetfighter dan bahsetmeyeceksiniz.diye.. beni egzost araştırayım ..
onursakin
24 Ocak 2012, 18:35
ahah kolay gelsin :) bu arada naptın çanta işini? ben sahibindende bugün bi tane buldum aldım yarın gelicek takıcam. yani takabilirim diye ümit ediyorum en azından
Chronix
24 Ocak 2012, 18:44
vakit bulamadım. arada arkadaş kazığıda yedim durdum. bkz Undocab. bu arada ne aldın nerden aldın kaça aldın.?
onursakin
24 Ocak 2012, 19:09
aşağıdaki ilandakini aldım 80 tl. çok ucuz sayılmaz ama yaptırmakla uğraşamıycam o yüzden alıyım dedim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-hysong-250-gt-canta-tasiyici-72086247/detay/
bi de bu var. başta bunu alıcaktım ama çok ağır taşımaz dedi o yüzden ötekini aldım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-hysong-250-bagaj-tasiyici-70516106/detay/
Chronix
24 Ocak 2012, 19:20
çok para be hacı, 200 300 zaten topcase için harcıyoruz bi de şu demir parçasına 80 100 TL istiyorlar.
onursakin
24 Ocak 2012, 19:26
bence de öyle ama daha ucuza da gidip koşuşturmak gerekiyo. verdim rahatladım anlıycağın :)
babaçi
24 Ocak 2012, 22:00
bence de öyle ama daha ucuza da gidip koşuşturmak gerekiyo. verdim rahatladım anlıycağın :)
ben 80 tl'ye satmıştım yaptığım taşıma demirini,çok para değil; malzemesi,ustaya verileniydi,boyasıydı 40-50 lirayı buluyor zaten.ver 80'i kurtul
harun1077
27 Ocak 2012, 22:30
selam arkadaşlar,
Yeni motor almayı planlıyorum kısa zamanda. Sıfır TVS Apache felan düşünüyordum. Şimdi de Hyosung GT250 Naked ler hoşuma gitmeye başladı.
TVS den de kaliteli olduğunu düşünüyorum.
Konuyu baştan sona okuyamadım malesef. Bir kaç sorum olucak.
Konfor nasıl? Uzun yol yorar mı? Artçı için nasıl? Kalite olarak hiç bilgim olmayan bir marka kalitesi nasıl? Bu arada 2.El düşünüyorum.
Örneğin bu motor KM MODEL ve FİYAT olarak iyi gibi. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ilk-sahibinden-2010-model-temiz-sorunsuz-gt-250-70852576/detay
heia2654
06 Şubat 2012, 15:29
Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:
1) Özellikle motor soğukken ve tam yağlanmamışken rölanti dengesiz ve olmadık yerde stop edebiliyor. Rölantide kendi halinde çalışırken çok olmasa da özellikle hafif gaz verip bıraktıktan sonra sıklıkla stop ediyor. Isındıkça azalıyor ama bu havalarda tam ısıtacak kadar da yol yapamadım açıkçası. Bir de 7000 devir civarı gaz kesme var tabi... Bujileri değiştirdikten sonra azaldı. Sebebi hakkında fikri olan var mı? Karışımla alakalı olabilir gibi geldi bana. Karbüratör temizliğinden olabilir mi? Egzos dumanında çok belirgin bir renk farkı yok.
2) Arka silindirden subap vuruyormuş gibi bir ses geliyor... Bu da yine ilk çalıştırma sonrasında daha belirgin
3) Motosikletin üzerinde profesyonel olduğunu sanmadığım bir egzos var. Sesi rahatsız edecek kadar değil ama zannedersem motora göre tasarlanmayan egzoslar ayar yapılsa bile çalışmaya olumsuz etki ediyormuş. Konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Trafikte fark edilirlik açısından iyi ama yakıt tüketimini ya da motor ömrünü kötü etkiliyorsa orijinal egzosu takacağım.
4) 100 sayfadır çanta bağlantı demirleri gidip gelmiş, elinde kalan, iyi yapan usta bilen özelden mesaj atabilir mi.
5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz
Yardımlarınız için teşekkürler.
Bu arada motosikletim 2006 model.
Felon
06 Şubat 2012, 15:34
http://p1.bikepics.com/2012/01/24/bikepics-2336570-800.jpg
şöyle bir egzost şekli özellikle cometlerde çok güzel duruyor..
orjinal egzosun çok ağırlığı ve boyutu nedeniyle çift egzos yap ama orjinal egzos kullanma derim.Ağırlık dengesini bozabilir ve çok kaba duracağını düşünüyorum onun yerine performans egzos olarak satılan içi boş metal borulardandaha kısa (10cm) olsa daha iyi durur bence.
Chronix
06 Şubat 2012, 17:11
Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:
1) Özellikle motor soğukken ve tam yağlanmamışken rölanti dengesiz ve olmadık yerde stop edebiliyor. Rölantide kendi halinde çalışırken çok olmasa da özellikle hafif gaz verip bıraktıktan sonra sıklıkla stop ediyor. Isındıkça azalıyor ama bu havalarda tam ısıtacak kadar da yol yapamadım açıkçası. Bir de 7000 devir civarı gaz kesme var tabi... Bujileri değiştirdikten sonra azaldı. Sebebi hakkında fikri olan var mı? Karışımla alakalı olabilir gibi geldi bana. Karbüratör temizliğinden olabilir mi? Egzos dumanında çok belirgin bir renk farkı yok.
2) Arka silindirden subap vuruyormuş gibi bir ses geliyor... Bu da yine ilk çalıştırma sonrasında daha belirgin
3) Motosikletin üzerinde profesyonel olduğunu sanmadığım bir egzos var. Sesi rahatsız edecek kadar değil ama zannedersem motora göre tasarlanmayan egzoslar ayar yapılsa bile çalışmaya olumsuz etki ediyormuş. Konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Trafikte fark edilirlik açısından iyi ama yakıt tüketimini ya da motor ömrünü kötü etkiliyorsa orijinal egzosu takacağım.
4) 100 sayfadır çanta bağlantı demirleri gidip gelmiş, elinde kalan, iyi yapan usta bilen özelden mesaj atabilir mi.
5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz
Yardımlarınız için teşekkürler.
Bu arada motosikletim 2006 model.
1-çok ince bir rölanti ayarı yaptırırsan sorun çözülür. çünkü haddinden fazla rölantiyi yükseltirsen bu sefer motor boş ta 3000 devirler de çalışıyor..bende de aynı sorun var ama alıştığım için çok dert etmiyorum..
2.subap vurması değil, egzantrik zinciri vuruyordur. bu da genelde motorun yağsız kalmasından kaynaklı oluyor.ya gergi ile zinciri gerdireceksin (genelde gergi ile düzelmiyor) yine de şansını dene. ya da zincir ve gergi değişecek.. (200 tl masrafı var)
3.ne takılı bilmiyorum ama dediğin gibi ise bir an önce o egzosttan kurtul..
4.en son mesajlarda geçmiş, satın alacağın demir ile yaptıracağın demir maliyetinde çok fark yok ama zaman kaybı var. yani vereceğin 20 30 tl fazla para ile zaman satın almış oluyorsun.. internetten araştırıp bulursan onlardan almanı öneririm.
5.bu çok zor bir soru. hep tavsiye üzerine gittiğim yerlerden hüsranla ayrıldım..yapılan hizmete karşılık istenilen ücrette pazarlık yapsanda aynı .. al paranı ver hakkını desen de aynı..şimdi şansımı C&C motor ile deneyeceğim tabi hala duruyorsa. o da hüsran yaratırsa daha ne diyeyim abi..
orjinal egzosun çok ağırlığı ve boyutu nedeniyle çift egzos yap ama orjinal egzos kullanma derim.Ağırlık dengesini bozabilir ve çok kaba duracağını düşünüyorum onun yerine performans egzos olarak satılan içi boş metal borulardandaha kısa (10cm) olsa daha iyi durur bence.
hocam, şimdi o şekilde yapıpta nasıl sonuçlar alırım bilmiyorum açıkçası yakıtta zarar ettirecek birşey yapmak istemiyorum.. zaten çift egzost yaparsam ağızlarını 2-3 mm kadar kapatmayı düşünüyorum...
onursakin
06 Şubat 2012, 19:32
Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:
5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz
Yardımlarınız için teşekkürler.
Bu arada motosikletim 2006 model.
Ne taraftasın bilmiyorum ama Emirgan boyacıköy'de Süleyman abi (ilbantekin) var. dükkanın ismi scooterist. vespa, gilera vs. servisi ama bunlar aldatmasın. ben arkadaş tavsiyesiyle gittim. bölgede tanınan saygı duyulan bi motorcudur (sadece usta değil yani). ben al abi eti senin kemiği benim dedim, bana çok daha lezzetli bi şekilde geri verdi :) fiyat konusunda başka yere gitmediğim için yorum yapamam ama işinin ehli olduğu kesin.
sinanaydoqan
09 Şubat 2012, 19:29
Arkadaşlar GT 250 naked kullananlar motoru tavsiye ederlermi? ne gibi kötü yanları iyi yanları var? yakıt tüketimi nasıl? düşüncem 2012 cbr 125r almayı düşünüyordum gelen zamdan sonra 7000 tl motora veremiceğim için sahibinden.com da denk geldi motor gözüme çok güzel göründü. 5000 tl birikmiş param var. izmirde hoşuma giden gt 250 nakedler oldu fiyatlarıda gayet makul. mart ayı gibi hava ısındığında almak için gidicem tabiki aklıma yatarsa bu konuda sizin fikirlerinizi bekliyorum.
muratcan7
09 Şubat 2012, 21:02
Merhaba @sinanaydogan
Sorularınızın cevabı bu konuda var. Daha ayrıntılı cevapları bulabilirsiniz. Yakıtı 3,5 litre ile 5,5 litre arası değişiyor. Bunda egzozun orjinal olup olmaması, enjeksiyon olup olmaması, karbüratör ise ayarlarının ne durumda olduğu gibi nedenlerden ötürü yakıt konusu değişkenlik gösterir. Tabi en önemli etken kullanım şeklidir.
2. eli GT250R'lara göre daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama yinede çok iyi araştırmadan ve almayı düşündüğünüz motoru bilen birine göstermeden almamanızı öneririm. 2. el alınca öyle yada böyle masraf yapıyorsunuz. Sıfır gibi olmuyor yani. 5 bin liraya güzel motorlar alınır. Yüksek model tercih edin.
Havalar ısındıkça fiyatlar yükselecektir. Elinizi çabuk tutun derim.
sinanaydoqan
11 Şubat 2012, 02:18
Merhaba @sinanaydogan
Sorularınızın cevabı bu konuda var. Daha ayrıntılı cevapları bulabilirsiniz. Yakıtı 3,5 litre ile 5,5 litre arası değişiyor. Bunda egzozun orjinal olup olmaması, enjeksiyon olup olmaması, karbüratör ise ayarlarının ne durumda olduğu gibi nedenlerden ötürü yakıt konusu değişkenlik gösterir. Tabi en önemli etken kullanım şeklidir.
2. eli GT250R'lara göre daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama yinede çok iyi araştırmadan ve almayı düşündüğünüz motoru bilen birine göstermeden almamanızı öneririm. 2. el alınca öyle yada böyle masraf yapıyorsunuz. Sıfır gibi olmuyor yani. 5 bin liraya güzel motorlar alınır. Yüksek model tercih edin.
Havalar ısındıkça fiyatlar yükselecektir. Elinizi çabuk tutun derim.
evet bende onu düşündüğümden havalar ısınmadan almayı düşünüyorum. benim yüksek modelli olması önemli değil 1.5 senelik kullanıcam başlangıç motoru olarak ondan sonra fz6,er6n yada cb600f gibi birşey alasım var. bi tane antalyada buldum motorun kmsi 26000 de depoda bi çöküklük var o önemli değil düzeltilip boyatılabilir başkada birşeyi yok motor 2006 model güzel gibi görünüyor. fiyatıda 3500 tl yazmış. daha aşa alınır mı bilmem ama 1, 1.5 senelik kullanacağım için 5000 tl gibi fiyatlar vermek istemiyorum.
onursakin
11 Şubat 2012, 14:03
bi ustaya göstermekte fayda var ama başka bi problem yoksa 3.5 çok iyi fiyat.
Arkadaşlar Selam
Geçen sene aldığım CBF 150 mi değiştirmenin vakti geldi diye düşünerek ve sezona hazırlıklı girmek için yaklaşık 2 haftadır bu motoru incelemekteyim araştırmalarım devam ediyor elle tutulur bişeyler öğrendim bu başlık altında.Ancak hepsini okumama imkanım yok.O yüzden affınıza sığınarak kolaya kaçıcam ve birkaç sorum olacak.
* Bu motorlarda karbürator/enjeksiyon geçişi hangi modelden sonra gerçeklişiyor? Yada gerçekleşiyor mu ?
* Bazı 2008 modellerde digital gösterge var.Bazı 2010 modellerde analog saatli göstergeler.Yani 2 tane aynı yıl üretilmiş motora bakıyorum birinde analog birinde digital gösterge var bunu anlamış değilim.Sonradan mı taktırılıyor acaba?
*Kasinski diye bir motor markası heryerde(internette) karşıma çıkıyor ve gt250 nin tıpatıp aynısı.Bu motor hakkında bilgisi olan var mı ?
Saygılar Teşekkürler
Alper Kaya
15 Şubat 2012, 16:46
Arkadaşlar Selam
Geçen sene aldığım CBF 150 mi değiştirmenin vakti geldi diye düşünerek ve sezona hazırlıklı girmek için yaklaşık 2 haftadır bu motoru incelemekteyim araştırmalarım devam ediyor elle tutulur bişeyler öğrendim bu başlık altında.Ancak hepsini okumama imkanım yok.O yüzden affınıza sığınarak kolaya kaçıcam ve birkaç sorum olacak.
* Bu motorlarda karbürator/enjeksiyon geçişi hangi modelden sonra gerçeklişiyor? Yada gerçekleşiyor mu ?
* Bazı 2008 modellerde digital gösterge var.Bazı 2010 modellerde analog saatli göstergeler.Yani 2 tane aynı yıl üretilmiş motora bakıyorum birinde analog birinde digital gösterge var bunu anlamış değilim.Sonradan mı taktırılıyor acaba?
*Kasinski diye bir motor markası heryerde(internette) karşıma çıkıyor ve gt250 nin tıpatıp aynısı.Bu motor hakkında bilgisi olan var mı ?
Saygılar Teşekkürler1-2008 yılının ilk yarı gelen modelleri karbüratörlü 2yarı gelen modelleri enjeksiyonlu yani 2008 yılında 2türlüsüde var 2008in 2yarısından bugune kadar olanlar enjeksiyonlu öncesi karbüratörlü anlıycanız 2-işte o bahsettiniz 2008üretimlerinde analog olanlar karbüratörlü dijital olanlar enjeksiyonlu olması gerekir 3-kasinski brezilyada satılan ismi yani ülkemizda stkanuni var brezilyanın stkanuni side kazanski :)
Teşekkür ederim ancak şöyle birşey var 2010 model olup anagol göstergeye sahip olan motorlarda var ?
Alper Kaya
15 Şubat 2012, 17:40
Teşekkür ederim ancak şöyle birşey var 2010 model olup anagol göstergeye sahip olan motorlarda var ?trafiğe çıkışı 2010 dur belki yada değiştirmiştir orjinal 2010 cometler dijital göstergeli
Anladım ya temiz olduktan sonra aslında eski kasa daha bi klasik hoş geliyor gözüme :D
dreamdark
18 Şubat 2012, 00:24
Arkadaşlar motorum satılıktır, bilginize:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-2007-model-hyosung-gt-250-naked-siyah-74701813/detay/
neden gt250comet lerin gt250r lara göre sürüşünün kolay olduğu söyleniyor?
sonuçta aynı motorun grenajsızı değilmi?
tabi bide oturma pozisyonu rahat deniyor.
UNdocab
18 Şubat 2012, 17:18
neden gt250comet lerin gt250r lara göre sürüşünün kolay olduğu söyleniyor?
sonuçta aynı motorun grenajsızı değilmi?
tabi bide oturma pozisyonu rahat deniyor.
gidon(direksiyon) farkı var.
Bir de direksiyonların sağa-sola dönme açısı GT250R'da daha dar 27derece. GT250 comet'de ise 33 derece.Bu da şehir içi kullanımda rahat bir motosiklet olmasını sağlıyor
Alçak direksiyon seebiyle yatarak kullanman gerekiyor
http://www.resimlere.com/data/media/202/Hyosung_Motosiklet_GT_250_R.jpg
yüksek direksiyon dik oturuş ile kullanıyorsun.
http://www.hyosungmotorsusa.com/img/product/popup/i_2011_GT250.jpg
evocamd
18 Şubat 2012, 17:38
arkadaşlar amortisorler bazen sarı bazen sıyah 2010larda nedendır acaba ?
Arkadaşlar motorum satılıktır, bilginize:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-2007-model-hyosung-gt-250-naked-siyah-74701813/detay/
güzel motor bakımlarını nerde yaptırdınız acaba ?
dreamdark
18 Şubat 2012, 20:45
arkadaşlar amortisorler bazen sarı bazen sıyah 2010larda nedendır acaba ?
Model yılına göre makyajlanması nedeniyle.
güzel motor bakımlarını nerde yaptırdınız acaba ?
Teşekkür ederim. Öncesinde Bodrum'da yapılmış bakımları, ben genelde kendim yaparım, üstesinden gelemeyeceğim birşey olursa Hasanpaşa'daki Ergün Usta'ya giderim.
worldwideweb
23 Şubat 2012, 23:28
Arkadaşlar motorum satılıktır, bilginize:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-2007-model-hyosung-gt-250-naked-siyah-74701813/detay/
Motorunuz güzel gerçekten, kaçırmak istemezdim :( bende kendime motor bakıyorum nakit ayarlayabilseydim alıcı olurdum, ahhhh...
Yaza bu fiyata bulamayız :D
Orko_ye
27 Şubat 2012, 19:31
Merhaba herkese, ben Orhan
Konuyu baştan sona kadar okudum (2-3 gün sürdü vakit buldukta okuyordum). Motosiklet geçmişim kısaca şöyle;
İlk motorum 2007 model GV 250'di. Çok güzel motordu beni hiç üzmedi. Yaklaşık 1,5 yıl (10~11.000 km kadar) kullandım. O zamanda Hyosung'u çok inceleyip karar vermiştim. GV 250 topicinin eski müdavimlerindendim.
Sonrasında onu satıp 2004 model Transalp XL650 aldım. Onuda yaklaşık 9 kadar (6.000 km) kullandım. Sonrasında otomobil ihtiyacından dolayı onu sattım :( Sonra içimdeki motosiklet aşkı daha fazla dayanamayacağımı hissettirdi bana ve o dönemde yeni ev aldığımdan dolayı maddi olarak sıkışıktım, kredi kartıyla Honda CBF 150 aldım.
CBF'i de yaklaşık 9 aydır 5.000 km'dir kullanıyorum. İlk kez sıfır motor almıştım, lastiklerini Michelin ile değiştirdim, full koruma demirleri taktırdım, yan ve arka çanta demiri taktırdım, 46 Lt topcase aldım vs.vs. CBF ile sorunsuz bir şekilde anlaşıyoruz ama eşim tipinden dolayı motosikleti beğenmiyor bende mecburen motoru yükseltme arayışlarına giriştim. Sonunda ilk göz ağrım Hyosung aklıma geldi ve naked modeli olan GT 250'ye karar kıldım. Çünkü endura oturuşuna en yakın 250 cc'de istediğim fiyatlarda bulabileceğim tek motosiklet buydu. Çünkü ileride niyetim tekrar enduro motosiklete geçmek.
CBF'i satmadan takasa girerek motosiklet almaya karar verdim, bir arkadaş ile görüşüyoruz şu anda, havalar düzelirse inşallah gidip bakacağım motora. Beğenirsek motorları üzerine nakit vererek takasa gireceğim. Aranızda yada çevrenizde CBF 150 ile takas düşünen olursa bana özelden mesaj yazabilir, yada oyucal@hotmail.com adresine mail gönderebilir.
Kendimi tanıtabilmek adına biraz uzun oldu, inşallah yakın zamanda (1-2 hafta içinde) bende GT 250 sahibi olarak burada olacağım.
ozgursana
02 Mart 2012, 22:43
arkadaşlar lastik tavsiyesi ve fiyatı acil lütfen
---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:40 ----------
Pirelli Sport Demon
Metzeler-lasertec
Michelin Pilot
_SpartacuS_
02 Mart 2012, 23:11
Merhaba herkese, ben Orhan
Konuyu baştan sona kadar okudum (2-3 gün sürdü vakit buldukta okuyordum). Motosiklet geçmişim kısaca şöyle;
İlk motorum 2007 model GV 250'di. Çok güzel motordu beni hiç üzmedi. Yaklaşık 1,5 yıl (10~11.000 km kadar) kullandım. O zamanda Hyosung'u çok inceleyip karar vermiştim. GV 250 topicinin eski müdavimlerindendim.
Sonrasında onu satıp 2004 model Transalp XL650 aldım. Onuda yaklaşık 9 kadar (6.000 km) kullandım. Sonrasında otomobil ihtiyacından dolayı onu sattım :( Sonra içimdeki motosiklet aşkı daha fazla dayanamayacağımı hissettirdi bana ve o dönemde yeni ev aldığımdan dolayı maddi olarak sıkışıktım, kredi kartıyla Honda CBF 150 aldım.
CBF'i de yaklaşık 9 aydır 5.000 km'dir kullanıyorum. İlk kez sıfır motor almıştım, lastiklerini Michelin ile değiştirdim, full koruma demirleri taktırdım, yan ve arka çanta demiri taktırdım, 46 Lt topcase aldım vs.vs. CBF ile sorunsuz bir şekilde anlaşıyoruz ama eşim tipinden dolayı motosikleti beğenmiyor bende mecburen motoru yükseltme arayışlarına giriştim. Sonunda ilk göz ağrım Hyosung aklıma geldi ve naked modeli olan GT 250'ye karar kıldım. Çünkü endura oturuşuna en yakın 250 cc'de istediğim fiyatlarda bulabileceğim tek motosiklet buydu. Çünkü ileride niyetim tekrar enduro motosiklete geçmek.
CBF'i satmadan takasa girerek motosiklet almaya karar verdim, bir arkadaş ile görüşüyoruz şu anda, havalar düzelirse inşallah gidip bakacağım motora. Beğenirsek motorları üzerine nakit vererek takasa gireceğim. Aranızda yada çevrenizde CBF 150 ile takas düşünen olursa bana özelden mesaj yazabilir, yada oyucal@hotmail.com adresine mail gönderebilir.
Kendimi tanıtabilmek adına biraz uzun oldu, inşallah yakın zamanda (1-2 hafta içinde) bende GT 250 sahibi olarak burada olacağım.
Hayırlısı olur inşallah :) O avatarındaki yer RumeliFeneri olması gerekiyor Ne zaman geldin belkide tanışmısızdır :)
Kırmızı GT250 var bende de oradan çıkartırsın belki. Eğer Tanışmadıysak Tekrar geldiğin zaman haber eyle görüşelim :)
Lastik tavsiyesi kim ne derse Desin Michelin Pilot Road 2Ct (3 dıyemıyorum arka teker ebatı 160 yok 150 de yok ) Mıchelin Pilot Pover 2Ct
Orko_ye
03 Mart 2012, 12:21
Teşekkür ederim SpartacuS bakalım inşallah önümüzdeki hafta netleşecek. Hayırlısıysa olsun :)
Avatarımdaki yer Garipçe'nin ilerisindeki kale. 2-3 kere gitmişimdir oraya. İlk gitmemde MT'nin bir gezisiydi, o zamanlar ilk motorum GV vardı. Avatarımdaki fotoyu çektiğim zaman 2-3 çift arkadaş gezmeye gitmiştik o zamanlarda Transalp vardı.
Tekrar gidersem yeni motorumla :) haber ederim sana tanışırız inşallah.
Arkadaşlar motorda enjeksiyonlu ve karbüratorlu arasında yakıt farkı nasıl ?
onursakin
04 Mart 2012, 16:30
Arkadaşlar motorda enjeksiyonlu ve karbüratorlu arasında yakıt farkı nasıl ?
benimki 2006 karbüratörlü 4.5 litre yakıyor. burda enjeksiyonlu kullananlardan 3.2-3.5 gibi rakamlar duydum. baya fark var yani.
heia2654
06 Mart 2012, 19:30
Arkadaşlar ufak bir bahara merhaba bakımı yaptım, arada denk geliyorum bu sorunları yaşayanlara, yardımcı olur umarım, buyrun:
Kışın rölantiyi açmak farz olmuş hakkaten, devir soğukken 1400, sıcakken 1900 civarı, az biraz yaksa da en azından kafam rahat... Temiz bujiler de şart.
Aldığım gibi standart bir yağ koymuştum, lensten bakınca rengi güzel gözüküyordu ama işte ikinci el alınca kurt düşüyor insanın içine, gittim bir yağ katkısı aldım, döküp 10 dakika kadar çalıştırdım, tıpayı açtığım gibi resmen zift aktı, yağ nasıl çamurlaşmışsa içinde hepsi söküldü heralde. Sonra yeni yağı koyup filtreyi de değiştirince, motor tıkır tıkır düzenli şekilde çalışıyor ve vites geçişleri çok rahat, boşa geçme sorunundan eser yok. En fazla motoru 3-5 cm oynatınca sorunsuz geçiyor boşa. Daha önce bahsettiğim arka silindirden gelen seste de azalma var. Psikolojik de olabilir tabi ama çok bariz bir sesti önceki =)) yine de egzantrik zinciri biraz gevşek anladığım kadarıyla
Peşinden hava filtresini değiştirmeye geldi sıra. Onu da benzin katkısıyla pekiştireyim dedim karbüratör temizlensin diye. 150 km kadar yol yaptım, 3üncü vitese kadar bütün devir bandını tam gaz geçtim, orta devirlerdeki gaz kesmeden eser kalmadı, pürüzsüz hızlanıyor. Pek alakası var mı tam olarak bilmiyorum aslında, filtre tıkalıysa sürekli olarak sorun yaratması lazım. Bi yerlerde 7000 devirden sonra ikinci boğazın açılmasından bahsetmişti bir arkadaş, belki o açılınca bir dengesizlik oluyordur...
Yardım etsin diye çağırdığım arkadaşım depoyu düşürünce bi an cinayet işleyesim gelse de sıkıntısız hallettik bu işi de.....
Sonra zincir, iyicene temizleyip yağlayınca yüksek vites ve düşük devirlerde daha belli olan sürtünme sesi kayboldu ortadan.
İki kişi sakin kullanım 150 km'den sonra depo henüz 2/3'te ama yemezler, hele bi boşalsın bakalım ne kadar yakacak bizimki...
Şimdi balata tavsiyesi lazım? Yaz geldi, her konuda teknik paylaşım/tavsiyeleri tecrübeliler aktarırsa çok makbule geçer!!
Hyosung'umuza bakalım, gönlünü hoş tutalım..
Bu arada çanta demiri arayan var mı hala? SHAD yapıyormuş aslında bizim motosikletler için, te aşağı kadar da uzanmıyor demirler. Motomax nazlamakta getirmek için, toplanıp baskı yapalım arayan varsa!!
muratcan7
06 Mart 2012, 20:01
Karbüratörün senkron ayarını yaptırmanızı öneririm.
Orko_ye
06 Mart 2012, 22:58
Merhaba Arkadaşlar,
Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.
Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.
Chronix
06 Mart 2012, 23:34
Bir çok soru mesajlarda kaybolduğu ve bulunması zor olduğu için böyle birşey daha mantıklı geldi (http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.202277266539624&type=1)
heia2654
07 Mart 2012, 01:39
Karbüratörün senkron ayarını yaptırmanızı öneririm.
Cumartesi gittim ustaya ama fuardaymış, sıradaki ilk iş senkron!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Merhaba Arkadaşlar,
Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.
Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.
Hayırlı olsun, umarım kazasız zevkle kullanırsınız. Orijinal lastikler konusunda ben de çok şikayet duydum, günlük kullanımda fazla sıkıntı yaşatmasalar da acil durumlarda ya da ıslak zeminde dikkat edilesiymiş... Hele bi de 5 senelikse.... Benimkinin üzerinde aldığımda 2009 metzeler sportec m3 vardı, son derece memnumun, pek tecrübem olmadığı için virajları denemedim ama frene asılınca kızaklayana kadar duruyor desem pek abartmış olmam =))
Orko_ye
07 Mart 2012, 10:28
Cumartesi gittim ustaya ama fuardaymış, sıradaki ilk iş senkron!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Hayırlı olsun, umarım kazasız zevkle kullanırsınız. Orijinal lastikler konusunda ben de çok şikayet duydum, günlük kullanımda fazla sıkıntı yaşatmasalar da acil durumlarda ya da ıslak zeminde dikkat edilesiymiş... Hele bi de 5 senelikse.... Benimkinin üzerinde aldığımda 2009 metzeler sportec m3 vardı, son derece memnumun, pek tecrübem olmadığı için virajları denemedim ama frene asılınca kızaklayana kadar duruyor desem pek abartmış olmam =))
Teşekkür ederim. Michelinlere bakıyorum ama takımı 610 TL gibi bir rakam çıkıyor. Biraz daha uygun bir lastik bulmak istiyorum açıkcası. Birde senin kullandığın sportec m3'e bakayım.
_SpartacuS_
09 Mart 2012, 11:49
Konuya biraz Renk gelsin ... Tüm Cometcilerin Son resimlerini istiyorum :P ( Zahmet olmazsa )
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/427705_10150637386795816_585870815_9061244_1794262 030_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/420286_10150637423760816_585870815_9061317_2890847 59_n.jpg
Orko_ye
09 Mart 2012, 13:26
Haftasonu motorun güzel bir temizliğini yapayım lastiklerini değiştireyim bende foto ekleyeceğim.
reis007
10 Mart 2012, 00:21
arkadaşlar merhaba.sahibinden de 4500tlye depo hasarlı 2008 enjeksiyonlu comet var.serviste şirket motoru olarak kullanılmış.tavsiye edermisiniz.sorduğuma göre ön lastik değişecek.depo düzeltilecek.ön sinyaller değişecek.km teli değişecek.bide zincir değişecekmiş.acaba bu motor önden kaza yapmış olabilirmi.eğer yapmamış olsa kiii adam öyle diyor.motoru kesinlikle açılmamış diyor.tamirini yapıp 4750ye bırakırız siyor.alınırmı.cometi olan olmayan bi fikir verirseniz sevinirim.tvs apache den sonra yetersiz kalırmı.benim için düz yolda 150yi rahat görsün.az yaksın.rahat olsun yeter :) cevap ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler ilan no : 69497787
Süvarİ
10 Mart 2012, 00:27
yok reis yok iyi değil diyolar hyoya apache en iyisiymiş felan diyolar. :)
reis007
10 Mart 2012, 00:29
yok reis yok iyi değil diyolar hyoya apache en iyisiymiş felan diyolar. :)
:) elbette apache iyi kardeşim. :P ama temiz bi gt250 iyi olurdu ya :)
gugukk
10 Mart 2012, 00:39
Konuya biraz Renk gelsin ... Tüm Cometcilerin Son resimlerini istiyorum :P ( Zahmet olmazsa )
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/427705_10150637386795816_585870815_9061244_1794262 030_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/420286_10150637423760816_585870815_9061317_2890847 59_n.jpg
motorun güzelmiş tekerin düz bassın birşey sorucam üstündeki montun modeli nedir? bende mont arıyorum güzel duruyor
_SpartacuS_
10 Mart 2012, 01:18
motorun güzelmiş tekerin düz bassın birşey sorucam üstündeki montun modeli nedir? bende mont arıyorum güzel duruyor
Eyvallah saol teşekkür ederim. Prohell marka mont. Google yaz birçok modeli var.
Bugün ki çalışmam arkadaşlar Karbon kaplama...
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/432241_10150645555335816_585870815_9084747_7206425 51_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/417711_10150645555770816_585870815_9084751_1558230 228_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/423329_10150645556000816_585870815_9084752_1227637 51_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431369_10150645556180816_585870815_9084754_2032381 912_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426142_10150645556340816_585870815_9084756_2090322 966_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/419048_10150645554890816_585870815_9084742_1447312 153_n.jpg
selam arkadaşlar ben daha henüz motoru cıkartmadım inşallah yakın bi zamanda cıkartacagım resimleri paylaşırım
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO