Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
yesilkoy
21 Nisan 2011, 01:32
@Osbourne ve @overcloud
Teşekkürler öncelikle. Direk 150-160 ı görmüyor tabiki. 120 ye kadar sorunsuz çıkıyor. Sonra 140 ve dediğin kasma gerçekleşiyor. Yolun durumu ve rüzgara göre 150-160a çıkıyor diyebilirim. İstanbuldan dönüşümde köprüyü geçip otoyola girdikten sonra inanılmaz bir rüzgar vardı. 120-130 sabitleyip gidebildim. Daha hızlanmak için vites düşürmem gerekiyordu.
Hyosungsource'a girip birkaç şey almam gerekiyor. Öncelikle muayeneyi ve sigortayı halletmem gerekiyor. Boya işi acil değil zaten. Biraz önce tekrar denedim ve ikinci diske gerek olmadığını gördüm. Yüksek süratlerde bile kombine fren çok iyi durmamı sağlıyor.
Ön lastik berbat durumda. Yarın ilk iş onu değiştiriyorum. Senkron ayarına gerek varmı yok mu bakacağız. Ama karbüratörlerin temizlenmesi gerek diye düşünüyorum. Çünkü bazen gaz yememezlik yapıyor. Makinayı 300 km kadar kullandım belki 3 defa yapmıştır . Bir an gaz yemiyor hissi uyandırıyor. Ayrıca gece çıkınca fark ettim içindeki ampul kendisini bile aydınlatmıyormuş. Kısa uzun hiç fark etmiyor. Yarın osram nightbreaker bulabilirsem alacağım yoksa onda spariş edeceğim.
Yağ filtresinin hiç değişip değişmediğinden emin değilim. Usta değişmemiş gibi dedi. Balata spreyi ile temizlendi ama şöyle bir 1500-2000 km sonra değiştiririm yağını. O zaman filtreyi de değiştiririm.
Biraz masraf yaptıktan sonra benim için iyi bir geçiş makinası olacaktır. Gerçekten elinin altında güç olması, gaz açtığında uzayabilmen harika bir duygu.:)
hayırlı olsun tekerınız duz bassın kazasız belasız surusler dılerım darısı basıma motor sahıbınden.com da ılanı vardı sanırım resımler yabancı gelmedı umarım hesaplı almıssınızdır tekrar hayırlı olsun
Syanur
21 Nisan 2011, 16:16
Arkadaşlar bu 2011 modellerin ne vakit satışa sunulacağını biliyor musunuz? Osbourne hocam sen ara sıra mağza-dükkan felan uğruyosun diye biliyorum, hiç duyum aldın mı?
Aslın sormak istediğim şey 2011 modellerde ne farklar olacak? Kasanın biraz makyajlandığını biliyorum ben. Teknik-taktik) olarak bir değişiklik olacak mı?
muratcan7
21 Nisan 2011, 18:00
Hyosung yazacak olması en büyük fark olsa gerek :) Egzantrik zinciri sorunluymuş. Umarm yeni modellerde köklü bir değişim ile bu sorunu giderirler.
Bu arada Ön lastiği değiştirdim. Bridgestone Battlax 120 70 17 taktım. Ön gayet iyi oldu. Ön far ampülü ve park ampülünü değiştirdim. 100 'lük beyaz halojen ampul taktım. Gayet güzel. Akşama resimlerini çekip koyarım. Lastikleri de test etmedim.
Karbüratörde tortu olduğundan şdüpheliydim. Suyunu saldı usta. Gri renkli bir sıvı aktı. Şimdi gayet iyi. Yavaş yavaş topluyorum makinayı. Birazdan sigortasını yaptıracağım. Bu hafta içi de muayenesini yaptırıp ruhsatı çıkartınca tam olacak.
Hyosungsource'dan manet, yağ filtresi spariş etmem lazım. Birde iyi bir korna. Şimdilik idare etsin muayeneden geçsin diye bir korna taktım ama hoşuma gitmedi.
Tiger'in içerisine el yapımı susturucu koymuşlar. Çıkmıyor bir türlü. Tok ses vermesini de engelliyor. Muayeneden geçsin diye uydurmaya çalışmışlar sanırım. Onuda elden geçirmek lazım.
Usta 10-40 yağı beğenmedi. Çok ince dedi. 1000 km sonra 15-50 koyacağım. Gaz açarken benzine acımıyoruz ama yağı çok görüyoruz bazen. İyi bir yağ da koyacağım. Hem yağ filtresi değişir. Hemde iridyum buji alabilirsem orjinal ngk çok daha randımanlı olacaktır.
Herşey yolunda arkadaşlar. 4 farklı ustaya gösterdim hepsi çok beğendi. GT250R 'ı denemiş bir usta "denediğim R çöp gibiydi , ne gidişi var ne çekişi " şeklinde söyleyince sevindim iyi bir makina aldığım için.:)
http://i52.tinypic.com/dn0uq1.jpg
overcloud
21 Nisan 2011, 18:30
ipone yada motul gibi kaliteli yağları kullanmanı öneririm. litresi 10 - 15tl olan ucuz castrol yağlardan uzak dur.
eğer imkanın varsa senkron ayarını hemen yaptırmaya bak ve bujileri değiştir.
yağ değişimiyle birlikte filtreyide değiştirirsen cillop gibi olur.
comet için bir kriter olur mu bilmiyorum ama bende 10/40 yağ kullanıyorum, gerçi ninjalar su soğutmalı, cometerde ise yağ radyatörü var. bu yüzden usta haklı olabilir.
muratcan7
21 Nisan 2011, 20:59
Mobilin yağlarını beğeniyorum. Eski motorumada mobil kullanıyordum.Shell de olabilir. 1,6 litre yağ alıyor zaten. Yağ filtresi spariş edeceğim. Beraberinde buji de değişimi de yapabilirim.
Lastiğin fotoğrafı ve kaplattığım arka koltuğun resmi. Koltuğu 10 liraya kaplattım. Çok güzel oldu.
http://i53.tinypic.com/e8mrf4.jpg
http://i56.tinypic.com/1zdm0km.jpg
Ayrıca radyatöre baktığımda hava yapraklarının eğik ve yıpranmış olduğunu gördüm. Onları elle düzeltmemi önerdiler. Boş bir zamanda onu yapmayı düşünüyorum.
Daha bir kaç gün oldu alalı ama isteyenler oldu. İyi bir fiyat veren olursa satıp sıfırını alabilirim. Alamazsam da sorun değil :) Sezona motorla girdim önemli olan bu.
Ayrıca muayenede nelere dikkat ediyorlar ? Egzoza el yapımı susturucu koymuşlar. Gaz açmayınca pek ses çıkartmıyor. Acaba sorun çıkartır mı muayenede?
.!MrBLaCK.!.
22 Nisan 2011, 18:13
comet ailesine hoş geldin muratcan..yeni motorun hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sürüşler...comete sahip olmak bir '''AYRICALIKTIR'''
muratcan7
22 Nisan 2011, 21:02
Hoşbulduk. Teşekkürler:)
Evet çok ilgi çeken bir makina. Tek comet sahibi de benim yaşadığım yerde. R modeli 1-2 tane var ama onlarında ne kadar düşüp kalktığı belli değil.
Bundan sonra bu topikte aktif olmaya çalışacağım. Diğer comet sahipleri de uyumasınlar :) Havalar gerçi bir düzelmedi gitti ama yazın gelmesi yakındır. Birşeyler organize edelim diyorum.
Sinan Er
23 Nisan 2011, 17:51
Usta 10-40 yağı beğenmedi. Çok ince dedi. 1000 km sonra 15-50 koyacağım. Gaz açarken benzine acımıyoruz ama yağı çok görüyoruz bazen. İyi bir yağ da koyacağım. Hem yağ filtresi değişir. Hemde iridyum buji alabilirsem orjinal ngk çok daha randımanlı olacaktır.
Motosiklette 10-40 dan şaşmamalısın hatta racing kulanıyorsan 0-40
15-50 devırlı motorlara kalın gelebilir. Tavsiye etmem.
Hatta ustana güvenme benzinliğe git 10-40 BP yada Castrol al
dağdelen
23 Nisan 2011, 18:18
güzel motor
:cat:
muratcan7
24 Nisan 2011, 00:10
15-50 Yamalube kullanmayı düşünüyorum. Islak debriyaj için tavsiye edilen bir yağmış. Fiyatı da uygun.10-40 ince bir yağ. Devirli motor daha çok ısınır. Yağ da daha çok ısınarak incelir. Kalın yağ koymak daha mantıklıdır. 15-50 benim için ideal gibi görünüyor.
Ayrıca üzerindeki egzozu değiştireceğim. İzmirden Halil usta ile görüştüm. Yakın zamanda ondan Trioval içi güçlendirilmiş ve silencer'i olan bir egzoz sparişi vereceğim. Bu segmentteki makinalara bin liraya yakın para verip marka egzoz almanın ses açısından faydalı olmayacağını düşünüyorum. Sonuçta motorun çıkışı belli gücü belli.
Osbourne
24 Nisan 2011, 00:16
Yağ konusundaki fikrimi yazmam gerekirse;
Servis kitapçığında 10w30 veya 10w40 yağ koyulması tavsiye ediliyor.
Şimdiye kadarki tüm motorlarım için yağ konusunda servis kitapçığına güvendim bir sıkıntım olmadı.
Bence doğruluğu şüpheli kendi tecrübelerimiz veya eş-dost tavsiyeleri yerine üreticinin önerisine uymak daha mantıklı..
Marka olarak da her zaman Castrol Power1 kullandım, ondan yana da bir sıkıntım olmadı.
muratcan7
25 Nisan 2011, 11:53
Banada castrol öneriyorlar. Castrol'ü kötüleyen Mobil tavsiye eden de var. Yağ konusu da Ülkemizde her konuda olduğu gibi itilaflı sanırım :) Servisim ısrarla repsol koyuyordu cbf150'ye, ben mobil koydurmuştum bir kez ve çok rahatlamıştı makina. 15-40 koymuştum sanırım.
Ayrıca arka lastiğinde değişmesi lazım. Önü değiştirdim rahatladım ama arka da pek güven vermiyor. 150-70-17 ölçülerinde arka lastik ne önerirsiniz ? Fiyatı uygun olması tercihimdir.
ColdhearteD
26 Nisan 2011, 01:11
selam arkadaşlar 4000 tl civarına temiz comet arıyorum . aradığım özellikler 25000 i geçmemiş orjinal görünümü bozulmamış ve önemli bir arızadan dolayı motor u açılmamış olmasıdır ( krank değişimi vs) eğer satan yada satan birini tanıyan varsa vesile olursanız sevinirim :)
memod
26 Nisan 2011, 01:43
daha önce bu konu açıldı mı bilemiyorum ama bilgi sahibi olan varsa paylaşmanızı bekliyorum. kanuni' nin debriyaj balatası hyosung' a uyar mı?
erdibasak
26 Nisan 2011, 18:00
sayın comet kullanıcıları, motosikletinizle en çok ne kadar yol yaptınız?çok yoruyor mu? artçılı yolculuklarda rahat mısınız? yakıt tüketiminiz nedir? bu konularla ilgili olarak bilgilendirirseniz minnettar olurum.
Gökhan
26 Nisan 2011, 18:04
sayın comet kullanıcıları, motosikletinizle en çok ne kadar yol yaptınız?çok yoruyor mu? artçılı yolculuklarda rahat mısınız? yakıt tüketiminiz nedir? bu konularla ilgili olarak bilgilendirirseniz minnettar olurum.
Kurban bayramında Rize-Çorum,Çorum-Rize yolu yaptım. Ayrıca Çorum çevresinde de baya gezdim. Toplamda 1634 km yol yaptım ve benzinin litresinin ortalama 3.7 tl oldugu zamanda 200tl'lik benzin tükettim.
erdibasak
26 Nisan 2011, 18:07
Kurban bayramında Rize-Çorum,Çorum-Rize yolu yaptım. Ayrıca Çorum çevresinde de baya gezdim. Toplamda 1634 km yol yaptım ve benzinin litresinin ortalama 3.7 tl oldugu zamanda 200tl'lik benzin tükettim.
kullanımı race gibi mi? yani topcase rahatça takılıp, artçının sırtını dayaması mümkün mü? eğilmekten dolayı bel ağrısı oluyor mu?
Gökhan
26 Nisan 2011, 18:47
Cometler oturuş pozisyonu açısından endurolar kadar olmasada rahat. Yukarda bahsettigim gezide gün içinde 634 km yol yaptım(8-9 saat içinde) ve herhangi bir bel agrısı olmadı.Bu arada şunuda belirtiyim. Kilolu birisi degilim ve kondisyonda iyi durumdaydı.
muratcan7
26 Nisan 2011, 19:27
@ColdhearteD
4000 civarına bulmuştum bende tam aradığın gibi. Ama kime sorsam çok iyi almışsın dediler. Biraz şans işi. Şimdi bazıları akıllanmış GT250R'ların grenajlarını çıkartıp comet diye satmaya çalışıyorlar. Fiyatlarıda arttırıyor bu.
Ancak şuda var ben 4100'e almıştım. Ama eksikleri vardı.Lastik, akü,bakım, egzoz değişimi, muayene, sigorta derken 5 bin liraya geldi bana makina. Pişman değilim. Temiz makina aldım. En azından neyin ne olduğunu biliiyorum yaptığım masrafları biliyorum. Sende onu düşün. Makinayı alırsın ama masraf yapmadan kurtulman çok zor.
Ben ilk aldığım gün 350 km yol yaptım. Tek mola verdik oda yorgunluktan değil acıkmaktan dolayı :) Ben hiç yorulmadım. Bir 350 daha giderdim. 200 km'de 35 lira yaktı. Buda 100km'de 4,5 litreye denk geliyor. Ortalama süratım 130 du. Arada 150-160 a kadar çıktım. Devirli kullandım. Taş çatlasa şehirler arası 5 litre yakar. Oda Sürekli dip gaz giderseniz yada sürekli rampa tırmanırsanız olur diye düşünüyorum.
Aldığımda makina bakımsız ve uzun süre yatmıştı.Şimdi bakımları oldu. Bir çift iridyum buji de atıp hava ve yağ filtresini değiştirince yakıtın düşeceğini düşüyorum.
Gerçekten makinalar az yakıyor ancak benzin pahalı olduğundan kuruş hesabı can sıkıyor. Litre hesabı en güzeli :)
Bu arada üzerindeki Tiger egzozu çıkardım Smokehead taktım. Gayet güzel oldu. Tam istediğim gibi tok ses veriyor ve üst devirlerde cırtlamıyor. Muayenesi de bugün oldu. Artık herşeyim ile hazırım.
Haftaya orjinal renginden biraz daha koyu bir kırmızı ile folyo kaplatacağım. Deposunun rengi solmuş. Boyatması ise deponun fiyatından fazlasına geliyor. Kaplama en güzel çözüm diye düşündüm.
Fotoğrafları yakın zamanda paylaşırım.
ColdhearteD
26 Nisan 2011, 22:38
@ColdhearteD
4000 civarına bulmuştum bende tam aradığın gibi. Ama kime sorsam çok iyi almışsın dediler. Biraz şans işi. Şimdi bazıları akıllanmış GT250R'ların grenajlarını çıkartıp comet diye satmaya çalışıyorlar. Fiyatlarıda arttırıyor bu.
Ancak şuda var ben 4100'e almıştım. Ama eksikleri vardı.Lastik, akü,bakım, egzoz değişimi, muayene, sigorta derken 5 bin liraya geldi bana makina. Pişman değilim. Temiz makina aldım. En azından neyin ne olduğunu biliiyorum yaptığım masrafları biliyorum. Sende onu düşün. Makinayı alırsın ama masraf yapmadan kurtulman çok zor.
Ben ilk aldığım gün 350 km yol yaptım. Tek mola verdik oda yorgunluktan değil acıkmaktan dolayı :) Ben hiç yorulmadım. Bir 350 daha giderdim. 200 km'de 35 lira yaktı. Buda 100km'de 4,5 litreye denk geliyor. Ortalama süratım 130 du. Arada 150-160 a kadar çıktım. Devirli kullandım. Taş çatlasa şehirler arası 5 litre yakar. Oda Sürekli dip gaz giderseniz yada sürekli rampa tırmanırsanız olur diye düşünüyorum.
Aldığımda makina bakımsız ve uzun süre yatmıştı.Şimdi bakımları oldu. Bir çift iridyum buji de atıp hava ve yağ filtresini değiştirince yakıtın düşeceğini düşüyorum.
Gerçekten makinalar az yakıyor ancak benzin pahalı olduğundan kuruş hesabı can sıkıyor. Litre hesabı en güzeli :)
Bu arada üzerindeki Tiger egzozu çıkardım Smokehead taktım. Gayet güzel oldu. Tam istediğim gibi tok ses veriyor ve üst devirlerde cırtlamıyor. Muayenesi de bugün oldu. Artık herşeyim ile hazırım.
Haftaya orjinal renginden biraz daha koyu bir kırmızı ile folyo kaplatacağım. Deposunun rengi solmuş. Boyatması ise deponun fiyatından fazlasına geliyor. Kaplama en güzel çözüm diye düşündüm.
Fotoğrafları yakın zamanda paylaşırım.
motorun hayırlı olsun kardeşim .. Allah kaza bela vermesın ufak masraflar önemli deil . .. ben motorumu buldum galiba :) 1 hafta içinde herşey netleşecek . motoru aldığımda bol fotolu bi mesajla burdan paylaşırım bütün detayları :)
fatih545
26 Nisan 2011, 22:40
Merhabalar, hangi motoru buldun acaba :)
ColdhearteD
26 Nisan 2011, 22:53
[QUOTE=fatih545;2332190]Merhabalar, hangi motoru buldun acaba :)[/o
aldığım zaman bol fotolu bi açılış yapcam sürpriz olsun ::)
yesilkoy
26 Nisan 2011, 23:41
motorun hayırlı olsun kardeşim .. Allah kaza bela vermesın ufak masraflar önemli deil . .. ben motorumu buldum galiba :) 1 hafta içinde herşey netleşecek . motoru aldığımda bol fotolu bi mesajla burdan paylaşırım bütün detayları :)
hayırlı olsun darısı benım gıbı olmayanların basına bende hafta sonu bır motora bakmaya gıdecegım :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 ----------
@ColdhearteD
4000 civarına bulmuştum bende tam aradığın gibi. Ama kime sorsam çok iyi almışsın dediler. Biraz şans işi. Şimdi bazıları akıllanmış GT250R'ların grenajlarını çıkartıp comet diye satmaya çalışıyorlar. Fiyatlarıda arttırıyor bu.
Ancak şuda var ben 4100'e almıştım. Ama eksikleri vardı.Lastik, akü,bakım, egzoz değişimi, muayene, sigorta derken 5 bin liraya geldi bana makina. Pişman değilim. Temiz makina aldım. En azından neyin ne olduğunu biliiyorum yaptığım masrafları biliyorum. Sende onu düşün. Makinayı alırsın ama masraf yapmadan kurtulman çok zor.
Ben ilk aldığım gün 350 km yol yaptım. Tek mola verdik oda yorgunluktan değil acıkmaktan dolayı :) Ben hiç yorulmadım. Bir 350 daha giderdim. 200 km'de 35 lira yaktı. Buda 100km'de 4,5 litreye denk geliyor. Ortalama süratım 130 du. Arada 150-160 a kadar çıktım. Devirli kullandım. Taş çatlasa şehirler arası 5 litre yakar. Oda Sürekli dip gaz giderseniz yada sürekli rampa tırmanırsanız olur diye düşünüyorum.
Aldığımda makina bakımsız ve uzun süre yatmıştı.Şimdi bakımları oldu. Bir çift iridyum buji de atıp hava ve yağ filtresini değiştirince yakıtın düşeceğini düşüyorum.
Gerçekten makinalar az yakıyor ancak benzin pahalı olduğundan kuruş hesabı can sıkıyor. Litre hesabı en güzeli :)
Bu arada üzerindeki Tiger egzozu çıkardım Smokehead taktım. Gayet güzel oldu. Tam istediğim gibi tok ses veriyor ve üst devirlerde cırtlamıyor. Muayenesi de bugün oldu. Artık herşeyim ile hazırım.
Haftaya orjinal renginden biraz daha koyu bir kırmızı ile folyo kaplatacağım. Deposunun rengi solmuş. Boyatması ise deponun fiyatından fazlasına geliyor. Kaplama en güzel çözüm diye düşündüm.
Fotoğrafları yakın zamanda paylaşırım.
hayırlı olsun en ıyı motor kendı motorundur ne yaparsan kendın ıcın yapmıs oluyorsun hayırlı kazasız belasız surusler dılerım
Osbourne
26 Nisan 2011, 23:55
Arkadaşlar motorum ani gelişen özel bir durum nedeniyle satılıktır.
Sahibinden ilan linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ogretmenden-sadece-enduro-ile-takasli-sorunsuz-bakimli-gt-250-42889846/detay/?source=directSearch
İlan numarası: 42889846
muratcan7
27 Nisan 2011, 13:52
@Osbourne hayırdır umarım sağlık ile ilgili bir sorundan dolayı satmıyorsun.
Çok güzel bir makinan var. Sen çok üzerine düşüp herşeyi kendin yapıyordun. Alacak kişi çok şanslı. Ben makinayı almamış olsaydım senin makinayı kesin alırdım :)
Şimdiden hayırlı satışlar.
@yesilkoy Evet haklısın. Bazısı şunu bunu yaptım diye üzerine koydukça koyuyor. Ama adam hangi yağı koydu hangi aküyü aldı bilmiyorsun. 30 liraya akü de var benim taktığım 65 liralık aküde var 100 liralık akü de var. Şimdiki aklım olsa yine herşeyi kendimin yapabileceği bir makinayı alırım. 5 e gelir diye diye 5 bin liralık makinalara baksaydım yine ufak tefek masrafları olacaktı.
Çok memnunum motorumdan :) Tek eksiliği arka lastik ve bir çift buji.
Bugün yarın sipariş ettiğim yağ ve hava filtresi gelir umarım. Sezona hazır olacağım en kısa zamanda :)
erdibasak
27 Nisan 2011, 15:01
Arkadaşlar motorum ani gelişen özel bir durum nedeniyle satılıktır.
Sahibinden ilan linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ogretmenden-sadece-enduro-ile-takasli-sorunsuz-bakimli-gt-250-42889846/detay/?source=directSearch
İlan numarası: 42889846
hocam 2 - 3 ay sabret de alayım senden :( valla çok tatlı motorun var, forumdan çok yakın da takip ediyordum seni. çok temiz kullanıcısın. biraz sabretsen valla alırım senden. araba almıştım onun taksitlerini ödüyorum, bikaç aya kadar da borcu bitireceğim inşallah.
erdibasak
27 Nisan 2011, 17:15
arkadaşlar, comet'in sıfırının fiyatı ne kadar?
fatih545
27 Nisan 2011, 17:28
Eğer doğru fiyatı yansıtıyorsa 7.934 TL
Kaynak: http://www.stkanuni.com.tr/Model.aspx?model=gt250
nere.f
27 Nisan 2011, 18:07
Arkadaşlar motorum ani gelişen özel bir durum nedeniyle satılıktır.
Sahibinden ilan linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ogretmenden-sadece-enduro-ile-takasli-sorunsuz-bakimli-gt-250-42889846/detay/?source=directSearch
İlan numarası: 42889846
Engin abi sağlık nedeni değildir inşallah?
Hayırlı satışlar.
Osbourne
27 Nisan 2011, 22:15
@Osbourne hayırdır umarım sağlık ile ilgili bir sorundan dolayı satmıyorsun.
Çok güzel bir makinan var. Sen çok üzerine düşüp herşeyi kendin yapıyordun. Alacak kişi çok şanslı. Ben makinayı almamış olsaydım senin makinayı kesin alırdım :)
Şimdiden hayırlı satışlar.
hocam 2 - 3 ay sabret de alayım senden :( valla çok tatlı motorun var, forumdan çok yakın da takip ediyordum seni. çok temiz kullanıcısın. biraz sabretsen valla alırım senden. araba almıştım onun taksitlerini ödüyorum, bikaç aya kadar da borcu bitireceğim inşallah.
Engin abi sağlık nedeni değildir inşallah?
Hayırlı satışlar.
Yok, sağlık sorunu değil arkadaşlar..
2-3 ay bekleyebilsem zaten satmama gerek kalmayacak :pale:
Neyse durum budur, cometim satılıktır malesef..
Barı$
27 Nisan 2011, 23:28
Yok, sağlık sorunu değil arkadaşlar..
2-3 ay bekleyebilsem zaten satmama gerek kalmayacak :pale:
Neyse durum budur, cometim satılıktır malesef..
Üzüldüm Engin, o motora çok emek harcadın sen.
Hayırlısı olsun.
erdibasak
28 Nisan 2011, 14:23
Arkadaşlar, aşağıdaki ilanda bulunan comet'e ikinci egzoz nasıl takılmış acaba?bilgisi olan var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-turkiye-de-tek-gormeden-gecme-46355858/detay/
muratcan7
28 Nisan 2011, 22:59
V motordan çıkan iki boru karterin altında birleşiyor. Oradan tek bir egzoz olarak çıkıyor. Alttaki o sistemi iptal ederek diğer silindirden (arkadaki) gelen çıkışı tek olarak yönlendirip ara borularla diğer egzoz yapılabilirir. Yada yine alttaki sistem korunur ondan yeni bir çıkış alınır.
Aşağı yukarı bu şekildedir. Umarım anlatabildim. Orjinal halinin fotoğrafafını çekip koyabilirim resim üzerinden daha net anlaşılır.
Dün, internetten spariş ettiğim hava ve yağ filtreleri elime ulaştı. Bugün değişimini yaptım. Hazır depo çıkmışken karbüratör temizliğinide yaptık. Gerçi karbüratörler gerçekten güzel konumlandırılmış. Deponun sökülmesine gerek yokmuş. İçerisinden biraz su çıktı karbüratörün üst kapağından. Memelerin içide tıkanmış. Basınçlı hava ile onlar temizlendi. Şimdi gayet güzel oldu. Ama bir çift iridyum buji şart. Bazen gaz yememezlik yapıyor gibi hissediyorum. Gerçi karbüratörler temizlendikten sonra bunu yaşamadım ama bujilerin değişmesi biraz psikolojik olarak olumlu etki yapacaktır bana.
İşte fotoraflar.
Hava Filtresi 20 lira
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0196.jpg
Yağ Filtresi (GS500'ün filtresi de oluyormuş. 40mm filtre) 16 lira
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0198.jpg
Deponun çıkmış hali
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0202.jpg
Hava filtresi takıldı.
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0203.jpg
Karbüratörler temizlendi. Hava ayarı yapıldı.
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0204.jpg
Almış olduğum yeni far ampülüm. 10 lira. Beyaz ışık veriyor. Gece uzun yol performansını görmedim ama fena değil aydınlatması.
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0191.jpg
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0192-1.jpg
Buda makinamın son hali :)
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0193.jpg
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0194.jpg
Buji almam gerekiyor. Bir önceki yağ değişiminden artan yağın bir kısmını da yağ filtresi değiştirdiğim için ekledim. Motorum daha rahat gidiyor gibi hissediyorum. Hava filtresi çok kirli çıkmamış. sanırım son bakımında değiştirmişler. Olsun en azımdan içim rahat etti.
Buji olarak NGK CP9EK düşünüyorum. 15 lira fiyatı tekinin. Birde gerçek iridyumu olan 25 lira tanesi. Aralarında nasıl bir fark var tam bilemiyorum. Haftaya alıp değiştireceğim. bujilerin durumu fena değil kararmamışlar ama 20 binlik makine olduğundan ağır bakımını yapmak istiyorum.
Daha sonrada dişlilileri ve zinciri değiştireceğim. 160 liraya buldum seti. Ayrıca pazartesi günü motorumu folyo kaplamaya veriyorum. Biraz daha koyu bir kırmızıya folyo kaplatacağım. Boyatmaktan daha ucuza geliyor ve orjinal boyasına zarar vermiyor diye tercih ediyorum.
Buji hakkında önerisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. 20 lira fark verip üst seviyesini almalı mıyım ?
Not: Son resimler egzozumu değiştirmeden çekildi. Yeni egzozum smokehead'ın sesini en kısa sürede sizinle paylaşmaya çalışacağım :cat:
Barı$
30 Nisan 2011, 01:06
V motordan çıkan iki boru karterin altında birleşiyor. Oradan tek bir egzoz olarak çıkıyor. Alttaki o sistemi iptal ederek diğer silindirden (arkadaki) gelen çıkışı tek olarak yönlendirip ara borularla diğer egzoz yapılabilirir. Yada yine alttaki sistem korunur ondan yeni bir çıkış alınır.
Aşağı yukarı bu şekildedir. Umarım anlatabildim. Orjinal halinin fotoğrafafını çekip koyabilirim resim üzerinden daha net anlaşılır.
Dün, internetten spariş ettiğim hava ve yağ filtreleri elime ulaştı. Bugün değişimini yaptım. Hazır depo çıkmışken karbüratör temizliğinide yaptık. Gerçi karbüratörler gerçekten güzel konumlandırılmış. Deponun sökülmesine gerek yokmuş. İçerisinden biraz su çıktı karbüratörün üst kapağından. Memelerin içide tıkanmış. Basınçlı hava ile onlar temizlendi. Şimdi gayet güzel oldu. Ama bir çift iridyum buji şart. Bazen gaz yememezlik yapıyor gibi hissediyorum. Gerçi karbüratörler temizlendikten sonra bunu yaşamadım ama bujilerin değişmesi biraz psikolojik olarak olumlu etki yapacaktır bana.
İşte fotoraflar.
Hava Filtresi 20 lira
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0196.jpg
Yağ Filtresi (GS500'ün filtresi de oluyormuş. 40mm filtre) 16 lira
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0198.jpg
Deponun çıkmış hali
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0202.jpg
Hava filtresi takıldı.
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0203.jpg
Karbüratörler temizlendi. Hava ayarı yapıldı.
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0204.jpg
Almış olduğum yeni far ampülüm. 10 lira. Beyaz ışık veriyor. Gece uzun yol performansını görmedim ama fena değil aydınlatması.
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0191.jpg
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0192-1.jpg
Buda makinamın son hali :)
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0193.jpg
http://i250.photobucket.com/albums/gg261/muratcan7/Gezi/Grnt0194.jpg
Buji almam gerekiyor. Bir önceki yağ değişiminden artan yağın bir kısmını da yağ filtresi değiştirdiğim için ekledim. Motorum daha rahat gidiyor gibi hissediyorum. Hava filtresi çok kirli çıkmamış. sanırım son bakımında değiştirmişler. Olsun en azımdan içim rahat etti.
Buji olarak NGK CP9EK düşünüyorum. 15 lira fiyatı tekinin. Birde gerçek iridyumu olan 25 lira tanesi. Aralarında nasıl bir fark var tam bilemiyorum. Haftaya alıp değiştireceğim. bujilerin durumu fena değil kararmamışlar ama 20 binlik makine olduğundan ağır bakımını yapmak istiyorum.
Daha sonrada dişlilileri ve zinciri değiştireceğim. 160 liraya buldum seti. Ayrıca pazartesi günü motorumu folyo kaplamaya veriyorum. Biraz daha koyu bir kırmızıya folyo kaplatacağım. Boyatmaktan daha ucuza geliyor ve orjinal boyasına zarar vermiyor diye tercih ediyorum.
Buji hakkında önerisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. 20 lira fark verip üst seviyesini almalı mıyım ?
Not: Son resimler egzozumu değiştirmeden çekildi. Yeni egzozum smokehead'ın sesini en kısa sürede sizinle paylaşmaya çalışacağım :cat:
Ellerine sağlık güzel çalışma olmuş. zincir setini(ön,arka dişli,ve zinciri) 160 TL'ye bulduğunu yazmışsın. Nereden buldun? ben de değiştirmeyi düşünüyorum. hava filtresi Kanuni'de de vardır. Acaba ne kadardır? hiç bakmadım. oralar baktında pahalı geldiği için mi internetten almaya karar verdin?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:55 ----------
Arkadaşlar her ne kadar çok fazla aktif olmasamda(ama giderek daha fazla giriyorum) bu siteye girip siz GT 250 kullanıcılarının yazılarını elimden geldiğinde takip etmeye çalışıyorum. Çok fazla aktif olmadığım için büyük bir çoğunluğunu tanımadığımı söyleyebilirim. Tesadüfen Mecidiyeköy'deki Kanuni'de tanıştığım Engin arkadaşım hariç...
benim uzun zamandır düşündüğüm ama yavaş yavaş havaların ısınmasıyla beraber yapmak istediğim bişey var. bu sitedeki Hyosung GT 250 naked kullanıcılarıyla bir yerde buluşup bir geziye çıkmak. Sapanca olur, Sülüklü göl olur, kıyıköy olur, ağva olur, Şile olur,Sakarya olur, sizlerle kısa yada uzun bir geziye çıkmak isterim. Hem tanışıp motorlarımız hakkındaki fikirlerimizi, sorunlarımızı birbirimize daha iyi anlatabiliriz, hem de aynı motorlarla beraber bir gezi yapmış oluruz. Keyifli de olur bence. Zaman önemli değil, Herkesin müsait olduğu bir zaman belirlenir ve günübirlik sabah gidiş akşam dönüş olmak kaydıyla güzel bir gün geçirilir diye düşünüyorum. bununla ilgili nasıl bir konu başlığı açmak lazım, yada buradan devam etmek lazım herhalde. Belki moderatör arkadaşlarımız yardımcı olur. bilemiyorum. ama benim aklımda böyle bişey var. Güzel de olur bence. Zamanı belirleyelim, kim gelecekse yazın ben geliyorum diye, ama ilk önce zamanı belirleyelim herkese uyarsa belli bir çoğunluk yakalanırsa güzel bir gezi yaparız diye düşünüyorum.Ne dersiniz? Var mısınız?
Osbourne
30 Nisan 2011, 04:02
Ellerine sağlık güzel çalışma olmuş. zincir setini(ön,arka dişli,ve zinciri) 160 TL'ye bulduğunu yazmışsın. Nereden buldun? ben de değiştirmeyi düşünüyorum. hava filtresi Kanuni'de de vardır. Acaba ne kadardır? hiç bakmadım. oralar baktında pahalı geldiği için mi internetten almaya karar verdin?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:55 ----------
Arkadaşlar her ne kadar çok fazla aktif olmasamda(ama giderek daha fazla giriyorum) bu siteye girip siz GT 250 kullanıcılarının yazılarını elimden geldiğinde takip etmeye çalışıyorum. Çok fazla aktif olmadığım için büyük bir çoğunluğunu tanımadığımı söyleyebilirim. Tesadüfen Mecidiyeköy'deki Kanuni'de tanıştığım Engin arkadaşım hariç...
benim uzun zamandır düşündüğüm ama yavaş yavaş havaların ısınmasıyla beraber yapmak istediğim bişey var. bu sitedeki Hyosung GT 250 naked kullanıcılarıyla bir yerde buluşup bir geziye çıkmak. Sapanca olur, Sülüklü göl olur, kıyıköy olur, ağva olur, Şile olur,Sakarya olur, sizlerle kısa yada uzun bir geziye çıkmak isterim. Hem tanışıp motorlarımız hakkındaki fikirlerimizi, sorunlarımızı birbirimize daha iyi anlatabiliriz, hem de aynı motorlarla beraber bir gezi yapmış oluruz. Keyifli de olur bence. Zaman önemli değil, Herkesin müsait olduğu bir zaman belirlenir ve günübirlik sabah gidiş akşam dönüş olmak kaydıyla güzel bir gün geçirilir diye düşünüyorum. bununla ilgili nasıl bir konu başlığı açmak lazım, yada buradan devam etmek lazım herhalde. Belki moderatör arkadaşlarımız yardımcı olur. bilemiyorum. ama benim aklımda böyle bişey var. Güzel de olur bence. Zamanı belirleyelim, kim gelecekse yazın ben geliyorum diye, ama ilk önce zamanı belirleyelim herkese uyarsa belli bir çoğunluk yakalanırsa güzel bir gezi yaparız diye düşünüyorum.Ne dersiniz? Var mısınız?
Olur tabii ki olmaz mı..
Hele şu havalar iyice bir ısınsın gezi sezonu tam açılsın, gideceğimiz çok yer var..
:)
Gökhan
30 Nisan 2011, 11:42
motorun hayırlı olsun kardeşim .. Allah kaza bela vermesın ufak masraflar önemli deil . .. ben motorumu buldum galiba :) 1 hafta içinde herşey netleşecek . motoru aldığımda bol fotolu bi mesajla burdan paylaşırım bütün detayları :)
Tolga motosikleti bugün sattım.İzmire gidiyor kendileri...
http://img718.imageshack.us/img718/5612/rizegezi20469424250.jpg (http://img718.imageshack.us/i/rizegezi20469424250.jpg/)
Umarım uygun fiyatlı temiz bir comet bulabilirsin.:rendeer:
erdibasak
30 Nisan 2011, 12:05
arkadaşlar, bu motosikletin sarı olan amortisör borularını (umarım söylediğim doğrudur) farklı renklere boyamamız (mesela motosikletin kendi rengine) mümkün mü?
Gökhan
30 Nisan 2011, 12:07
Mümkün tabiki ama biraz zahmetli olur. Onun yerine reklamcıda kaplattırılabilir.
muratcan7
30 Nisan 2011, 15:42
@Barı$
Bayilerden pahalı oluyor. Ben 15 liraya aldığım yağ filtresini bugün 5 liraya buldum internette. Aynısı hemde. Biraz aceleyle aldım ama olsun artık yoğurdu üfleyerek yiyeceğiz :) Sahibinden.com'da hemen her parça var. En ucuzunu bulmak size kalıyor. 160 liraya ön arka ve o-ring zinciri görmüştüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-hyosung-gt250r-ybn-disli-zincir-kiti-480-144-45395349/detay/?
Bu kişi ile sorunsuz alışveriş yaptım. Biraz elime para geçsin bu takımdan alabilirim. Yada sadece dişlileri alıp did zincir de alabilirim. Sonra scotoil (otomatik yağlama sistemi)de düşünmüyor değilim. Gerçekten dişli ve zincirin ömrünü uzatıyor.
http://www.feyizoglu.com/Scottoiler-V-System-Otomatik-Zincir-Yaglama-Sistemi_46549.html#0
Bujileri değiştirdim. CPR9EA-9 taktım. Performansında biraz artış gördüm.
Gezi konusunda bende istiyorum bir araya gelelim. Kıyıköy güzel bir fikir gibi. Havalar biraz düzelsin güzel bir gezi yapalım diyorum.
.!MrBLaCK.!.
01 Mayıs 2011, 18:12
nete bu aralar pek giremiyorum haberim yeni oldu:pale:üüzldüm engin arkadaşım.motorunu satmak zorunda kaldııgın için...saglık olsun...motoru satıyorsun diyee bizleri bırakıp gitmek yok ama burda senin gibi arkadaşlara ihtiyac çok duyuyoruz ve duyacagızda..hoşçakal...
muratcan7
01 Mayıs 2011, 21:33
Comet sahipleri uyuyor mu ? Ahali canlanın biraz :P
fatih545
01 Mayıs 2011, 21:42
Vallahi, sabahtan beri inceliyorum konuyu comet sahibi olmadığım halde ama tık yok :) Demek ki alsak konuşçak 1-2 kişi olacak :P
ozgursana
01 Mayıs 2011, 23:06
arkadaslar topcase icin demir almak istiyorum bildiğiniz yer varmı ve de fiyat lütfen
Barı$
02 Mayıs 2011, 09:43
@Barı$
Bayilerden pahalı oluyor. Ben 15 liraya aldığım yağ filtresini bugün 5 liraya buldum internette. Aynısı hemde. Biraz aceleyle aldım ama olsun artık yoğurdu üfleyerek yiyeceğiz :) Sahibinden.com'da hemen her parça var. En ucuzunu bulmak size kalıyor. 160 liraya ön arka ve o-ring zinciri görmüştüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-hyosung-gt250r-ybn-disli-zincir-kiti-480-144-45395349/detay/?
Bu kişi ile sorunsuz alışveriş yaptım. Biraz elime para geçsin bu takımdan alabilirim. Yada sadece dişlileri alıp did zincir de alabilirim. Sonra scotoil (otomatik yağlama sistemi)de düşünmüyor değilim. Gerçekten dişli ve zincirin ömrünü uzatıyor.
http://www.feyizoglu.com/Scottoiler-V-System-Otomatik-Zincir-Yaglama-Sistemi_46549.html#0
Bujileri değiştirdim. CPR9EA-9 taktım. Performansında biraz artış gördüm.
Gezi konusunda bende istiyorum bir araya gelelim. Kıyıköy güzel bir fikir gibi. Havalar biraz düzelsin güzel bir gezi yapalım diyorum.
baktığın zincir kiti ucuz olabilir ama ne kadar kaliteli bilmiyorum. Aynısı kanuni'de mi satılıyor bunun?yoğurdu üfleyerek ye de aman ucuz maldan sonra yolda kalmak da var. Ben ucuza aldığın bu parçaların kalitesi ve dayanıklılığı hakkında çok fazla bir fikrim olmadığı için bir parça alacağım zaman güvenilir ve tecrübeli ustaların önerilerini dinlerim herzaman.
iki hafta önce Bakırköy'den Zeytinburnu'na giderken zincirden ses gelmeye başladı.Zeytinburnu'nda daha önce amortisör aldığım yere uğrayıp bir bakalım dedim ustaya, ön dişli kapağını açtı batmış durumda, çok pisti, içinde vida,conta vb.. şeyler de vardı bir temizlik yaptık orada. Aslında bir sorun daha vardı, ön dişliden yağ sızdırıyor.Ön dişlli keçesi değişti.Yağ kesildi. Ayrılırken ses geliyor, tekrar baktılar ön dişlinin dişlileri yamulmuş durumda, değiştirelim dedi, değiştirdik, zinciri gerdik. sorun ön dişlideymiş. Sonrasında ses kesildi. tabi alınca ön dişliyle arka dişlinin bir takımda olması gerekiyor aslında,o yüzden şimdi bir zincir kiti arıyorum.Daha uygun bir fiyata bulursam kaçırmayacağım.Teşekkürler Muratcan..:cat:
ozgursana
02 Mayıs 2011, 14:34
ben yeniden soruyorum
arkadaslar topcase icin demir almak istiyorum bildiğiniz yer varmı ve de fiyat lütfen
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:52 ----------
sahibindene baktım ama yok birsey
çanta bağlantı aparatı hakkında yardım arıyorum
muratcan7
02 Mayıs 2011, 20:05
Birisi daha sormuştu çanta aparatı ile ilgili. Sahibinden'e baktım ama net birşey bulamadım. Fiyatları aşağı yukarı taktığın çanta kadar.
@Barı$ Ucuz etin yahnisi diyorsun. Doğru ama birebir aynı ürüne neden 10 lira fazla vereyim ki ? Kutuları bile aynı. Biri 5 diğeri 16 lira. Makinalarımızı fiyat performans dengesini göz önüne alarak aldık. Yedek parçalarıda aynı şekilde değerlendirmeliyiz. Optimum kaliteyi düşük fiyata almalı.
Bugün motorumu kaplatmak için bir usta ile anlaştık. Makinayı teslim ettim. Orjinalinden biraz koyu bir kırmızı olacak. Bir iki gün motorsuzum. Ama sonucun beni tatmin edeceğini düşünüyorum. Kaplatma sebebim aldığım motor en az 1 sene yatmış. Bu süre zarfında güneşin altında deposunun rengi açılmış. Çamurluk ve arka kuyrukta da ufak tefek çizikler vardı. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.
Smokehead Egzozum alev çıkartıyormuş. Ben görmedim. Dün ExTReMa ile birlikte turlarken fark etmiş. Artık alev kitine ihtiyacım kalmadı :)
Yeni bujilerden çok memnunum. Ancak zincirim giderek bollaşıyor. En kısa zamanda dişlilerle birlikte zinciri değiştirmem lazım.20 binde makine alınca ağır bakımlar size kalıyor...
Bu hafta sonu gezi yapabiliriz. Kıyıköy , güzergahlar arasında. Katılmak isteyenlere son kararlaştırılan planı aktarırım.
Barı$
03 Mayıs 2011, 09:31
Bu hafta sonu gezi yapabiliriz. Kıyıköy , güzergahlar arasında. Katılmak isteyenlere son kararlaştırılan planı aktarırım.
Bu haftasonu yağmur olacakmış. Bir ay önce Kıyıköy'e gitmiştim. Çok güzel bir manzarası var.Fakat biraz pahalı bir rest. var orada. Manzaraya yukarıdan bakan(adını unuttum)... bir daha orada yemek yiyeceğimi sanmıyorum :)
eğer katılamazsam aman diyim size, yemek yemeye karar verirseniz oraya girmeyin derim :)
Syanur
03 Mayıs 2011, 10:50
Bugün motorumu kaplatmak için bir usta ile anlaştık. Makinayı teslim ettim. Orjinalinden biraz koyu bir kırmızı olacak. Bir iki gün motorsuzum. Ama sonucun beni tatmin edeceğini düşünüyorum. Kaplatma sebebim aldığım motor en az 1 sene yatmış. Bu süre zarfında güneşin altında deposunun rengi açılmış. Çamurluk ve arka kuyrukta da ufak tefek çizikler vardı. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.
Motoru kaplatmak için nekadara anlaştınız??
sorun__
03 Mayıs 2011, 15:59
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-houysung-gt-250-naked-47539529/detay/
GSF Bandit 600S aldığım için Cometi satılığa çıkarttım
0505 730 50 55 Bu benim numaram
Motorun hiç bir sıkıntısı yok.
Barı$
03 Mayıs 2011, 16:38
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-houysung-gt-250-naked-47539529/detay/
GSF Bandit 600S aldığım için Cometi satılığa çıkarttım
0505 730 50 55 Bu benim numaram
Motorun hiç bir sıkıntısı yok.
Merhaba,
Bandit'i kaça aldınız? Ben de bir sonraki sezon için Bandit bakıyorum.
Çok benzin yakar mı Bandit? Adaylarım arasında kendileri...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO