PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

Sinan Er
08 Mart 2011, 15:15
Güç konusunda sana hak verıyorum....:P Şimdi motoru akü doldurma bahanesiyle çalıştırdım sesi bile yetti beee:cherry:

Osbourne
08 Mart 2011, 20:10
engin yeni lastiklerin cometine yakışmış.iyi günlerde kullanma dilegiyle hayırlı olsun...

Teşekkürler, sürüş kalitesi tartışmasız 3 katına çıktı diyebilirim..


İstersin tabi, hem makinalara da yazık yahu, 250'lik motorlar helak oldu senin altında.:mrgreen: Diyorlardır bu adamın hakkı 600'lük diye.

Hehehe..Önce şu içimdeki canavarı biraz daha dizginleyeyim de..
Çünkü devirli makine kullanmak epey disiplin istiyor(muş) Bazen 2-3 saniyelik kopmalar yaşıyorum hala sürerken ki hiç hayırlı değil :)
Beri yandan da ruhumun derinliklerinde gök gürültüsü sesli 1000 cc üzeri bir chopper yatıyor, o da ayrı mevzu :P


Güç konusunda sana hak verıyorum....:P Şimdi motoru akü doldurma bahanesiyle çalıştırdım sesi bile yetti beee:cherry:

Sen bi dürümcüye gel de benim motoru dinle o vakit. :mrgreen:

casillas00
09 Mart 2011, 00:08
Aynen o egzozun gürültüsünü dinlemenizi tavsiye ederim ooo nidir yaaa :)
Bnm motor çalışmıyo diye marşa basıyorum sesi duyulmuyordu orjınal olunca :P

Osbourne
09 Mart 2011, 00:23
Bu arada çılgınca devirli sürüş (hızlı değil, devirli) şehir içi son ölçümüm 100 km de 4.6 lt. Yani diyebilirim ki bu motor en fazla bunu yakar..
Ama ısrarla diyorum ki normal sürüş değil bu. Bir ara kısmet olursa sürekli 6-6.5 binde vites değiştirerek normal normal bir 100 km tamamlayacağım. O zaman anlaşılır artık ne yaktığı :)
Genede Chauma Yoshimura egsozun bariz bir yakıt sarfiyatı arttırıcılığını görmedim diyebilirim.

casillas00
09 Mart 2011, 00:26
Bu arada çılgınca devirli sürüş (hızlı değil, devirli) şehir içi son ölçümüm 100 km de 4.6 lt. Yani diyebilirim ki bu motor en fazla bunu yakar..
Ama ısrarla diyorum ki normal sürüş değil bu. Bir ara kısmet olursa sürekli 6-6.5 binde vites değiştirerek normal normal bir 100 km tamamlayacağım. O zaman anlaşılır artık ne yaktığı :)
Genede Chauma Yoshimura egsozun bariz bir yakıt sarfiyatı arttırıcılığını görmedim diyebilirim.
Super :)
Aynen 4.5-5 litre arası yok 3.5 litre felan yakıyo diyenler nasıl o rakamı cıkartıyo merak ediyorum.

Osbourne
09 Mart 2011, 00:31
Super :)
Aynen 4.5-5 litre arası yok 3.5 litre felan yakıyo diyenler nasıl o rakamı cıkartıyo merak ediyorum.

Yalnız benim bu fosil yakıt müptelası kullanımımla 4.6 yakıyorsa ben bu motora 3.5 olmasa bile 3.7 - 3.8 yaktırırım onu da diyeyim buradan :)

Dediğim gibi kısmet olurda devirsiz, sakin kullanırsam bir ara yazacağım buraya :)

casillas00
09 Mart 2011, 00:33
Yalnız benim bu fosil yakıt müptelası kullanımımla 4.6 yakıyorsa ben bu motora 3.5 olmasa bile 3.7 - 3.8 yaktırırım onu da diyeyim buradan :)

Dediğim gibi kısmet olurda devirsiz, sakin kullanırsam bir ara yazacağım buraya :)

Aman öylede tat alınmazki motordan koyver gitsin zaten olmuş 5lira benzin motor ne yapsın ?

ozzyx
09 Mart 2011, 00:36
bmkıde 3.8 fılan yakıyo ah gs 500 um gıttı oda 4 ıle 4.5 arası gıdıyodu ama surat ıvmelenme kat kat ıyıydı tabı cometten

Sinan Er
09 Mart 2011, 10:15
Sen bi dürümcüye gel de benim motoru dinle o vakit. :mrgreen:

Gelirim haftasonu durumden sonra gezeceksek tabi. Bu aralar kozyatagındayım epey yaklaştım durumcuye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:13 ----------

Fazla yakmanın egzosla pek ılgısı yok. Orjinal egsozla agresif kullanımda ben de aynı degerleri goruyordum comette. Ayı haltı KLE 500 le yıyınce 6 litrenin uzerine cıkıyor :pr:

casillas00
09 Mart 2011, 10:45
bende agresif kullanımda 4.8 yakmıştı.
Şilede full gazla.

WILDGERM
09 Mart 2011, 11:41
Super :)
Aynen 4.5-5 litre arası yok 3.5 litre felan yakıyo diyenler nasıl o rakamı cıkartıyo merak ediyorum.

*İyi ayarlanmış debriyaj
*olması gereken lastik hava basıncı
*iridyum buji
*orjinal egzos
*ortalama 7-8 devir arası max 120 km/hz

casillas00
09 Mart 2011, 11:47
*İyi ayarlanmış debriyaj
*olması gereken lastik hava basıncı
*iridyum buji
*orjinal egzos
*ortalama 7-8 devir arası max 120 km/hz

1VE 3 hariç tüm hepsi var hele 5'deki 6devir 100km hız :)

WILDGERM
09 Mart 2011, 11:59
1VE 3 hariç tüm hepsi var hele 5'deki 6devir 100km hız :)

Motorum üst devirlerde ne yakar bilmiyorum öyle zorlayıpta denemeye hiç niyetim yok ama bahsettiğim değerlerde yakıt tüketimim bu , her ışıkta ara gazı vermiyorum dur kalkı minimum seviyeye indiriyorum 3 günde bir lastik kontrolünü yapıyorum eğer sizin değerleriniz 4 ve üzeri ise bence bir ustaya götürün.(motorum 2010 250 comet)..

casillas00
09 Mart 2011, 12:29
Motorum üst devirlerde ne yakar bilmiyorum öyle zorlayıpta denemeye hiç niyetim yok ama bahsettiğim değerlerde yakıt tüketimim bu , her ışıkta ara gazı vermiyorum dur kalkı minimum seviyeye indiriyorum 3 günde bir lastik kontrolünü yapıyorum eğer sizin değerleriniz 4 ve üzeri ise bence bir ustaya götürün.(motorum 2010 250 comet)..

Agresif kullanmaktan ışıklarda aragaz çekmek yada motoru 5-6bin devirde kalkdırmaktan bahsetmiyorum.
Sadece normalın üstünde yüksek devirler 8-10bin devir arası.
bu şekilde yaktıgı 4un üstünde.
He hiç gaz açmadan gaz kolunu okşaya okşaya gaz verip 6bin deviri geçmeden 100km hiç gitmedim.
Ama ben istanbulun en yogun noktalarından birinde oturuyorum ve akşam trafiginde dur-kalk fazla yapıyorum.
Uzun yol o değerlere düşürürsün ama şehiriçi benim için zor.

canekin
09 Mart 2011, 14:21
Merhaba arkadaşlar,ben 1-2 soru sormak istiyorum.
İlk motorumu alacağım onun için daha çok tvs apache ile cbf150 arasındayım.yakın zamanda honda dan eğitim aldıktan sonra alacağım. 150cc grubunda aklım bu iki motorda olmasının sebebi, ilk olarak haftada 5gün günlük yaklaşık 15km işe git-gel de kullanacağım.Yeni evli olduğum içinde hertrlü ekonomik hareketin tam ortasındayım :)
ve hafta sonları vs. de eşimle beraber çok uzun olmayan yolcukluklar için almayı düşünüyorum.
şimdi ben 1.83 70-72kg olduğumdan tek başıma ve eşimle beraber 120kg gibi tüy siklet bir çift olduğumuzdan çok sıkıntılı olmayacağını düşünürken, 2.el gt250 fiyatlarıda fena gelmedi gözüme. Ama biraz daha fazla dişimizi sıkmamız gerek gt250 için.

şimdi bukadar laf kalabalığı yaptım,kafanızı şişirdim lakin istedim ki ben nasıl bakıyorum şuan motosiklet olayına,empati kurmanıza yardımcı olayım istedim :)
aklımdaki tek sorun gt250 ile 2 kişilik yolculuk ,özellikle artçı için nasıl olur??
bu şekilde kullanan var mı?düzenli olarak eşiyle geziye çıkan vs? çünkü artçı için olan kısım gözüme rahatsız göründü.

birde gt250 lerin hepsi enjeksiyonlu mu? (2006 model ve üstü)

bir anda 150cc es geçip kendimi 250cc de bulabilirim:)

herkese teşekkürler. kazasız sürüşler..

Osbourne
10 Mart 2011, 10:39
Motorum üst devirlerde ne yakar bilmiyorum öyle zorlayıpta denemeye hiç niyetim yok ama bahsettiğim değerlerde yakıt tüketimim bu , her ışıkta ara gazı vermiyorum dur kalkı minimum seviyeye indiriyorum 3 günde bir lastik kontrolünü yapıyorum eğer sizin değerleriniz 4 ve üzeri ise bence bir ustaya götürün.(motorum 2010 250 comet)..

Aragaz vermek, her ışıkta tekere kalkarak kalış yapmak değil agresif sürüş. Bana göre agresif sürüş normalden 2-3 bin rpm daha yüksek devirde vites değiştirmek oluyor. En azından benim agresif sürüşten kastım bu. Neden böyle sürüyorum? Çünkü motor zaten maksimum torkunu 7500 devirde veriyor ve optimum performansla sürüş yapmış oluyorsunuz ki bu da çok keyifli olabiliyor bazen. Mesele hız değil, motoru gereksiz bağırtmak değil, ışıklarda aragaz vermek değil.

Bu arada motorun en titreşimsiz devir aralığı için ne dersiniz?
Yakıt olarak hangi hız, devir ve viteste en az sarfiyatı elde ettiniz?
Karbüratörlü gt 250 için konuşuyorum..

panic adak
10 Mart 2011, 11:44
Merhaba arkadaşlar,ben 1-2 soru sormak istiyorum.
İlk motorumu alacağım onun için daha çok tvs apache ile cbf150 arasındayım.yakın zamanda honda dan eğitim aldıktan sonra alacağım. 150cc grubunda aklım bu iki motorda olmasının sebebi, ilk olarak haftada 5gün günlük yaklaşık 15km işe git-gel de kullanacağım.Yeni evli olduğum içinde hertrlü ekonomik hareketin tam ortasındayım :)
ve hafta sonları vs. de eşimle beraber çok uzun olmayan yolcukluklar için almayı düşünüyorum.
şimdi ben 1.83 70-72kg olduğumdan tek başıma ve eşimle beraber 120kg gibi tüy siklet bir çift olduğumuzdan çok sıkıntılı olmayacağını düşünürken, 2.el gt250 fiyatlarıda fena gelmedi gözüme. Ama biraz daha fazla dişimizi sıkmamız gerek gt250 için.

şimdi bukadar laf kalabalığı yaptım,kafanızı şişirdim lakin istedim ki ben nasıl bakıyorum şuan motosiklet olayına,empati kurmanıza yardımcı olayım istedim :)
aklımdaki tek sorun gt250 ile 2 kişilik yolculuk ,özellikle artçı için nasıl olur??
bu şekilde kullanan var mı?düzenli olarak eşiyle geziye çıkan vs? çünkü artçı için olan kısım gözüme rahatsız göründü.

birde gt250 lerin hepsi enjeksiyonlu mu? (2006 model ve üstü)

bir anda 150cc es geçip kendimi 250cc de bulabilirim:)

herkese teşekkürler. kazasız sürüşler..

canekin kardeşim gt 250 artçı açısından uzun yolda rahatsız sürücü rahat. ancak eğerki arka seleyi yumuşak malzemeli bir koltuk ile değiştirirsen o zaman artçında rahat edecektir.

cbf 150 ise artçı için rahat bir makinadır ancak gt 250 ye göre çok cansız kalacaktır buna emin olabilirsin.

sana tavisyem ikinci el fiyatları bu kadar düşmüşken git gt 250 al
enjeksiyon meselesine gelince 2009 ve sonrası enjeksiyonlu diye biliyorum, ayrıca kafanı takma enjeksiyona yakıt olarak pek bir farkı yok karbüratörden.

kadango
10 Mart 2011, 12:26
2008 modellerin %90'ı enjeksiyonlu,sonrası hep enjeksiyonlu.O 2008 model olup da Hyosung olanlar var,2007'den kalma;onlar karbüratörlü,ST Kanunilerin hepsi enjeksiyonlu.

canekin
10 Mart 2011, 12:32
canekin kardeşim gt 250 artçı açısından uzun yolda rahatsız sürücü rahat. ancak eğerki arka seleyi yumuşak malzemeli bir koltuk ile değiştirirsen o zaman artçında rahat edecektir.

cbf 150 ise artçı için rahat bir makinadır ancak gt 250 ye göre çok cansız kalacaktır buna emin olabilirsin.

sana tavisyem ikinci el fiyatları bu kadar düşmüşken git gt 250 al
enjeksiyon meselesine gelince 2009 ve sonrası enjeksiyonlu diye biliyorum, ayrıca kafanı takma enjeksiyona yakıt olarak pek bir farkı yok karbüratörden.

Çok teşekkür ederim panic adak bilgiler için.
gerçekten 12-18bin km arası 2006-07 temiz görünen makinalar var, insanın içi gitmiyor değil.. aslında aklıma ençok takılan artçının konforuydu, sonra dan hanımın canını sıkmanın alemi yok :) neticede 2mizde motosiklet severiz :)
arka koltukla ilgili değişiklik yapan var mı burada acaba? yada kolay yapılabilir birşey midir? :)

tekrar ilgi için teşekkürler..
Herkese Kazasız sürüşler

casillas00
10 Mart 2011, 14:03
Aragaz vermek, her ışıkta tekere kalkarak kalış yapmak değil agresif sürüş. Bana göre agresif sürüş normalden 2-3 bin rpm daha yüksek devirde vites değiştirmek oluyor. En azından benim agresif sürüşten kastım bu. Neden böyle sürüyorum? Çünkü motor zaten maksimum torkunu 7500 devirde veriyor ve optimum performansla sürüş yapmış oluyorsunuz ki bu da çok keyifli olabiliyor bazen. Mesele hız değil, motoru gereksiz bağırtmak değil, ışıklarda aragaz vermek değil.

Bu arada motorun en titreşimsiz devir aralığı için ne dersiniz?
Yakıt olarak hangi hız, devir ve viteste en az sarfiyatı elde ettiniz?
Karbüratörlü gt 250 için konuşuyorum..

Titreşim olarak çok dikkat etmedim ama şöyle bişey sezdim bnm motorda.
6000rpm altına düştügü zaman motor zorlanıyormuş gibi hissediyorum ben.
Hangi hızda olursa olsun hafif bi vuruntu varmış gibi.
Max.Tork 7500'se bu motor en rahat bu devir hattında en rahat şekilde çalışır ve gaz açmak istersen en hızı şekilde cevap verceği devirler olur diye biliyorum.
Tabi bnm motor EFI,karburatorde de bu şekilde mi bilmiyorum.

Serk21
10 Mart 2011, 23:58
Bak bugün epey dinledim motoru, belirli devirlerde tiz bir zıngırdama sesi geliyor o bahsettiğin yerden. Sanırım benim motorda da var aynı dert. Zaten eyüp te o gün tokmakla vurunca almıştı sesi. Önümüzdeki haftasonu halledelim bu işi o zaman :)

Bu arada yeni lastiklerle motorun bir iki fotosunu ELINT'e özenip bende koyuyorum :)

http://i52.tinypic.com/33okx79.jpg
http://i54.tinypic.com/3zpyg.jpg

hayırlı olsun lastiklerin abi, nerden aldın peki? kredi kartı taksit vs yapıyorlarsa bende düşünüyorum

Osbourne
11 Mart 2011, 01:19
hayırlı olsun lastiklerin abi, nerden aldın peki? kredi kartı taksit vs yapıyorlarsa bende düşünüyorum

Teşekkürler..
Tek çekimle 400 e almıştım ben taksit olayında vade farkı vb. durumlar olur mu bilemiyorum..Buz Motor dan aldım ben..
Sevdim insanlarını tavsiye ederim.. Kırmızı gt 250 li bir öğretmen lastik almış geçen sizden diyerek ararsan daha bir samimi olur, pazarlık şansın artar gibime geliyor..

Serk21
11 Mart 2011, 01:43
Teşekkürler..
Tek çekimle 400 e almıştım ben taksit olayında vade farkı vb. durumlar olur mu bilemiyorum..Buz Motor dan aldım ben..
Sevdim insanlarını tavsiye ederim.. Kırmızı gt 250 li bir öğretmen lastik almış geçen sizden diyerek ararsan daha bir samimi olur, pazarlık şansın artar gibime geliyor..




çok sağol hocam, hemen araştırmalara başlıyorum =)

Osbourne
11 Mart 2011, 19:17
Bugün buzlu yollarda 60 km kadar sürdüm. Lastiklerin performansına hayran kaldım. En ufak bir tedriginlik yaşatmadılar. İyi bir iş yaptım hissi kuvvetlendi yani :) Yol bayağı buzluydu ve ufacık bir tutunmama hissi olmadı.

canicellat
11 Mart 2011, 21:12
Bugün buzlu yollarda 60 km kadar sürdüm. Lastiklerin performansına hayran kaldım. En ufak bir tedriginlik yaşatmadılar. İyi bir iş yaptım hissi kuvvetlendi yani :) Yol bayağı buzluydu ve ufacık bir tutunmama hissi olmadı.

Kazasız belasız sürüşler Engin Abi tekerin düz bassın daima bu arada motorun hayırlı olsun çok güzel duruyor.

bigsawosky
13 Mart 2011, 19:04
herkese selam. onceden keeway 150 speedway vardı 4 yıl canavar gıbı kullandım ve ılk motorumdu. bakım yaptırıp satıcam. buyutmek ıstedıgım ıcın comet gt250 ye karar kıldım. st kanunu olarak var sıfır almayı planlıyorum. huyosong la st arasında herhangi bir fark varmı? tavsilerinizi rica edebilirmiyim? uzun yolları sevdıgım ıcın bırde çadır gıbı malzemeler için yan ve ust çantalarda fıkır verebılırmısınız? birde baska sormayı unuttugum yada bılmedıgım ne gıbı tavsıyelerde buluna bırısınz. tessekkur ederım :queen:

Osbourne
14 Mart 2011, 00:20
Kazasız belasız sürüşler Engin Abi tekerin düz bassın daima bu arada motorun hayırlı olsun çok güzel duruyor.

Saolasın erkan'cım.. Görüşemedik ne zamandır..Aramıyorsunda :pale:
Gel de sana bir dürüm ısmarlayayım :)


herkese selam. onceden keeway 150 speedway vardı 4 yıl canavar gıbı kullandım ve ılk motorumdu. bakım yaptırıp satıcam. buyutmek ıstedıgım ıcın comet gt250 ye karar kıldım. st kanunu olarak var sıfır almayı planlıyorum. huyosong la st arasında herhangi bir fark varmı? tavsilerinizi rica edebilirmiyim? uzun yolları sevdıgım ıcın bırde çadır gıbı malzemeler için yan ve ust çantalarda fıkır verebılırmısınız? birde baska sormayı unuttugum yada bılmedıgım ne gıbı tavsıyelerde buluna bırısınz. tessekkur ederım :queen:

Merhaba, sorduğunuz sorulara bakarak hiç araştırma yapmadan direk google da ilk gelen linke tıklamak suretiyle bir soruşturma yaptığınızı fark ediyorum.
Evvela s&t kanuni ile hyosung markalarının farklarını rica ederim kendiniz bulun. Sonra yan ve arka anta tavsiyelerinde bulunuruz biz.
Yanlış anlamayın, azıcık araştırmayla bizim burada yazacağımız klişe bilgilerin kat kat fazlasına hemen sahip olacaksınız. Ondan dolayı bu şekilde konuşuyorum.

bigsawosky
14 Mart 2011, 01:57
Merhaba, sorduğunuz sorulara bakarak hiç araştırma yapmadan direk google da ilk gelen linke tıklamak suretiyle bir soruşturma yaptığınızı fark ediyorum.
Evvela s&t kanuni ile hyosung markalarının farklarını rica ederim kendiniz bulun. Sonra yan ve arka anta tavsiyelerinde bulunuruz biz.
Yanlış anlamayın, azıcık araştırmayla bizim burada yazacağımız klişe bilgilerin kat kat fazlasına hemen sahip olacaksınız. Ondan dolayı bu şekilde konuşuyorum.[/QUOTE]

tabıkı arastırdım ve sonucunda edındıgım bılgı mahkeme anlasmazlıgı yuzunden yapılan bır ısım degısıklıgı . bırazda detayına ınınce bırde eskı forum yazılarınızı okudum. yetkılı servıs temmuz ayında 2011 orjınal adıyla pıyasaya cıkacagını soyledı. onun dısında krank , şase yada ıcerık olarak herhangıbir değişiklik yokmuş. sordugum soru bunları yapmış oldugumu dusunupte detay bılgılerı talebıydı. sanırım kendımı yanlıs ıfade ettım.

Osbourne
14 Mart 2011, 02:05
tabıkı arastırdım ve sonucunda edındıgım bılgı mahkeme anlasmazlıgı yuzunden yapılan bır ısım degısıklıgı . bırazda detayına ınınce bırde eskı forum yazılarınızı okudum. yetkılı servıs temmuz ayında 2011 orjınal adıyla pıyasaya cıkacagını soyledı. onun dısında krank , şase yada ıcerık olarak herhangıbir değişiklik yokmuş. sordugum soru bunları yapmış oldugumu dusunupte detay bılgılerı talebıydı. sanırım kendımı yanlıs ıfade ettım.

Peki o halde,

S&T ile hyosunglar motor yapıları bakımından farklıdır Temelde hyosung olanlar karbüratörlü s&t olanlar enjeksiyonludur.
Bunlar haricinde pek çok parçaları birbirine uymaz..

Eğer S&T alacaksanız parça bulmak konusunda Kanuni markasına bağlı kalacaksınız demektir. Hyosung olanların www.hyosungsource.com sitesinde pek çok parçası mevcuttur..

Özetle Hyosung diye bir marka Türkiye'yi bırakın, artık dünyada yoktur. Markayı S&T markası satın almıştır. Türkiye'de ise Hyosung markası Global Motor isimli ithalatçıdayken S&T oldukdatn sonra Kanuni isimli firmaya geçmiştir.
Artık genel distüribütör Kanuni'dir.

Değişiklikler pek çok..Sitelerinden inceleyin..Krank vb. olarak değişiklikler çok..
En basiti, dandik bir benzin otomatiği S&T olan modelde 200 civarı fiyattan satılıken hyosung olan modelde 20 lra civarı fiyattan satışta..(tabii ki internetten bahsediyorum)
Ayrıca biri diğerine uymuyor..

Kanuni bildiğiniz çakaldır, haberiniz olsun..

bigsawosky
14 Mart 2011, 02:15
Peki o halde,

S&T ile hyosunglar motor yapıları bakımından farklıdır Temelde hyosung olanlar karbüratörlü s&t olanlar enjeksiyonludur.
Bunlar haricinde pek çok parçaları birbirine uymaz..

Eğer S&T alacaksanız parça bulmak konusunda Kanuni markasına bağlı kalacaksınız demektir. Hyosung olanların www.hyosungsource.com sitesinde pek çok parçası mevcuttur..

Özetle Hyosung diye bir marka Türkiye'yi bırakın, artık dünyada yoktur. Markayı S&T markası satın almıştır. Türkiye'de ise Hyosung markası Global Motor isimli ithalatçıdayken S&T oldukdatn sonra Kanuni isimli firmaya geçmiştir.
Artık genel distüribütör Kanuni'dir.

Değişiklikler pek çok..Sitelerinden inceleyin..Krank vb. olarak değişiklikler çok..
En basiti, dandik bir benzin otomatiği S&T olan modelde 200 civarı fiyattan satılıken hyosung olan modelde 20 lra civarı fiyattan satışta..(tabii ki internetten bahsediyorum)
Ayrıca biri diğerine uymuyor..

Kanuni bildiğiniz çakaldır, haberiniz olsun..

eyvallah son bır soru daha sorım kızmazsan hocam. st tavsıye edermısın? yada hangı motorou tavsıye edersın dıye sorsam. bır kac gundur arastırıyorum en begendıgım gt250 serısı. ama dedıgın gıbı st mıdemı bulandırmadı degıl. ondan zaten sorım dedım forumda.

Osbourne
14 Mart 2011, 02:20
eyvallah son bır soru daha sorım kızmazsan hocam. st tavsıye edermısın? yada hangı motorou tavsıye edersın dıye sorsam. bır kac gundur arastırıyorum en begendıgım gt250 serısı. ama dedıgın gıbı st mıdemı bulandırmadı degıl. ondan zaten sorım dedım forumda.

Kesinlikle st tavsiye ederim..Düşünülecek mevzu bile değil..
Enjeksiyonlu ve arkasında distüribitör gücü var..
Hyosung olanlarda kendi imkanlarını kullanmazsan parça problemi çekersin, bu kadar basit..Ama az buçuk ingilizce biliyorsan dahi parça problemi de çekmesin orası kesin..

Ha beni öldürseler Kanuni marka bir motor aldıramazlar duygusal sebeplerden orası ayrı..
Türk malı motosiklet ürettik diye ortaya çıkan şarlatanlar en basit ifadesiyle..

Beri yandan gt 250, karbüratörlü olsun&olmasın tatminkar bir motosiklettir..

bigsawosky
14 Mart 2011, 02:25
Kesinlikle st tavsiye ederim..Düşünülecek mevzu bile değil..
Enjeksiyonlu ve arkasında distüribitör gücü var..
Hyosung olanlarda kendi imkanlarını kullanmazsan parça problemi çekersin, bu kadar basit..Ama az buçuk ingilizce biliyorsan dahi parça problemi de çekmesin orası kesin..

Ha beni öldürseler Kanuni marka bir motor aldıramazlar duygusal sebeplerden orası ayrı..
Türk malı motosiklet ürettik diye ortaya çıkan şarlatanlar en basit ifadesiyle..

Beri yandan gt 250, karbüratörlü olsun&olmasın tatminkar bir motosiklettir..

eyvallah hocam , ne yalan soylım ıcımı fazlasıyla rahatlattın. :rendeer:

bır kac gune bır sorun cıkmazsa alıcam kısmetse. sanırım çanta olayını baska zaman sorım . kızdırmak ıstemem senı :wiinkk: eyvallah hocam

Osbourne
14 Mart 2011, 02:28
eyvallah hocam , ne yalan soylım ıcımı fazlasıyla rahatlattın. :rendeer:

bır kac gune bır sorun cıkmazsa alıcam kısmetse. sanırım çanta olayını baska zaman sorım . kızdırmak ıstemem senı :wiinkk: eyvallah hocam

Kızmadım yahu :)

Çanta demiri lazım evvela..100 TL civarı koreden getirtmek mümkün..

bigsawosky
14 Mart 2011, 02:33
Kızmadım yahu :)

Çanta demiri lazım evvela..100 TL civarı koreden getirtmek mümkün..

koredenmı:pale: getirten falan yokmu hocam ? ben kredı kartı falan karsıyım oyle seylere. bırde anladıgım kadarıyla stlerde tutunma yerlerı varmıs cıkartılmas gerekıyormus. sence kaca patlar bana cantalar (sırt +yan) cıdden TRde bulamazmıyım? valla son soru :queen:

canicellat
14 Mart 2011, 09:38
Saolasın erkan'cım.. Görüşemedik ne zamandır..Aramıyorsunda :pale:
Gel de sana bir dürüm ısmarlayayım :)

Evet Abi uzun zaman oldu gorusemedik. Aramiyorum cunki her aradigimda seninle biryerlere gitmek isterdim ama suan motorsikletim olmadigi icin ariyamiyorumda:( Buyuk ihtimal ay basi F650 aliyorum o zaman yanina gelip durumunu yiyebilirim:)

Osbourne
14 Mart 2011, 21:14
koredenmı:pale: getirten falan yokmu hocam ? ben kredı kartı falan karsıyım oyle seylere. bırde anladıgım kadarıyla stlerde tutunma yerlerı varmıs cıkartılmas gerekıyormus. sence kaca patlar bana cantalar (sırt +yan) cıdden TRde bulamazmıyım? valla son soru :queen:

Koreden getirtmekte bir şey yok ki. Kredi kartı olan bir arkadaş ile iş halledilebilir o vakit.
st olsun olmasın gt 250 naked modelde arka tutunma barı yok.
R olanında yani racing modelde var.
Ayrıca tutunma barı enden çıkartılması gereken bir şeymiş ki? Onu da anlamadım. Ben olsaydı keşke diye yırtınanlardanım mesela :)
Demiri getirtmek istemiyorsanız bir demircide yaptırabilirsiniz pekala. Çanta mühim değil, çantanın oturacağı demir mühim olan.
Çanta her yerde var yoksa.


Evet Abi uzun zaman oldu gorusemedik. Aramiyorum cunki her aradigimda seninle biryerlere gitmek isterdim ama suan motorsikletim olmadigi icin ariyamiyorumda:( Buyuk ihtimal ay basi F650 aliyorum o zaman yanina gelip durumunu yiyebilirim:)

Motosikletini değil seni seviyorum ben Erkan'cım.
İStediğin zaman ara, sana uygun bir yerde görüşelim, olmadı ben alırım seni gideriz dürümcüye birlikte.
Motorun içinde şimdiden hayırlı olsun diyeyim o zaman :)

canicellat
15 Mart 2011, 20:48
Motosikletini değil seni seviyorum ben Erkan'cım.
İStediğin zaman ara, sana uygun bir yerde görüşelim, olmadı ben alırım seni gideriz dürümcüye birlikte.
Motorun içinde şimdiden hayırlı olsun diyeyim o zaman :)

Teşekkürler Abi valla ne yalan söylüyüm bende seni seviyorum..
Şu sıralar pek musayit olamıyorum malesef abi ama en kısa sürede ara gideriz beraber dürümcüye..
Sağolasın abi kısmetse eğer diğer hafta büyük ihtimalle almış olucam :)

hocaseko
15 Mart 2011, 21:11
ötv indirimi ve peşin para pazarlığı ile 2011 modelini en ucuz ne kadara alabiliriz bilen var mı acaba?

skyblade
15 Mart 2011, 21:13
ötv indirimi ve peşin para pazarlığı ile 2011 modelini en ucuz ne kadara alabiliriz bilen var mı acaba?

Sanırım şu anda en ucuzu bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sifir-st-hyosung-motorlarda-buyuk-kampanya-gt250-comet-43963355/detay? (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sifir-st-hyosung-motorlarda-buyuk-kampanya-gt250-comet-43963355/detay?)

hocaseko
15 Mart 2011, 21:20
Sanırım şu anda en ucuzu bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sifir-st-hyosung-motorlarda-buyuk-kampanya-gt250-comet-43963355/detay? (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sifir-st-hyosung-motorlarda-buyuk-kampanya-gt250-comet-43963355/detay?)

onu gördümde başka imkan var mı acaba diye sormuştum...cevabınız için ayrıca teşekkür ediyorum...

Exzina
17 Mart 2011, 12:33
Peki o halde,

S&T ile hyosunglar motor yapıları bakımından farklıdır Temelde hyosung olanlar karbüratörlü s&t olanlar enjeksiyonludur.
Bunlar haricinde pek çok parçaları birbirine uymaz..

Eğer S&T alacaksanız parça bulmak konusunda Kanuni markasına bağlı kalacaksınız demektir. Hyosung olanların www.hyosungsource.com sitesinde pek çok parçası mevcuttur..

Özetle Hyosung diye bir marka Türkiye'yi bırakın, artık dünyada yoktur. Markayı S&T markası satın almıştır. Türkiye'de ise Hyosung markası Global Motor isimli ithalatçıdayken S&T oldukdatn sonra Kanuni isimli firmaya geçmiştir.
Artık genel distüribütör Kanuni'dir.

Değişiklikler pek çok..Sitelerinden inceleyin..Krank vb. olarak değişiklikler çok..
En basiti, dandik bir benzin otomatiği S&T olan modelde 200 civarı fiyattan satılıken hyosung olan modelde 20 lra civarı fiyattan satışta..(tabii ki internetten bahsediyorum)
Ayrıca biri diğerine uymuyor..

Kanuni bildiğiniz çakaldır, haberiniz olsun..

Merhaba
Anladığım kadarı ile motorda bir parça değişimi gerektirecek bir sorun varsa Hyosung almış olmak avantaj fakat ST olanlar enjeksiyonlu olduğu için yakıt gideri daha az oluyor. Benim merak ettiğim ikisi arasında çok fazla yakıt tüketimi farkı var mı?

Sizin ST tavsiye etmenizin tek sebebi türkiyede distüribitör olması ve enjeksiyonlu olması mıdır yoksa motorda başka olumlu geliştirmelerde mi yapıldı?

Birde benim anlamadığım şey ST olanlar Hyosun olanlar gibi Korede aynı firma tarafından üretilmiyor mu?

DarkArchAnGeL
17 Mart 2011, 22:30
http://www.motosiklet.net/forum/almak-isteyenler/86912-gt-250-comet-far-and-ruzgarlik.html#post2292688

inzell
17 Mart 2011, 22:42
S&T Kanuni adı tekrar Hyosung ile değiştirilecekmiş.

Exzina
19 Mart 2011, 01:12
Merhaba
İkinci el bu motorun almayı düşünüyorum. İstanbulda yaşıyorum. Eğer satılık temiz bir tane biliyorsanız lütfen bana özel mesaj atın.

skyblade
19 Mart 2011, 15:46
S&T Kanuni fiyatları yine eski seviyesine çekmiş arkadaşlar. Comet 7.934 lira olmuş. :pr: Alacak olan varsa 2010 modeller kampanyadayken alsa iyi eder :)

Dr.MZÇ
19 Mart 2011, 16:40
O fiyat çok uçuk olmuş... zaten 2011 modeller haziran ayında gelecekmiş. Olmayan motorun fiyatı 7.200 idi yani.
Bu arada ufak bir ihtimal de olsa bu motosikleti alma ihtimalim var dolayısıyla biraz soru sormam gerek :) :)
>Bu motosikletten memnun musunuz + ları - leri nelerdir?
>ne kadar yakar?
>bunu alırsam en az 3-4 sene binmem gerekir dolayısıyla motoru zayıf kalır mı çabuk usandırır mı?
>ara sıra iki kişi uzun yol yapmam gerekebilir o şartlarda sorun çıkarır mı?
>Bir de ilk motosikletim olacak, hız yapayım gibi bir derdim yok gezmek istiyorum otomobille yeterli trafik deneyimim ve motosiklet ehliyetim var yine de acep bana fazla gelir mi?

ozzyx
20 Mart 2011, 01:16
kendı capımda degısk bıseyler yapmaya calıstım yapılan ıslerın tamamını kendım yaptım ön tekerdeki ekstra camurluk benım tasarımım artık ayaklarımı ıslatmıyor olamsı guzel. mat siyah cıft far vs.yorumlarınızı beklıyorum saygılar....
http://img861.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img861/5598/dsci0210.jpg&via=mupload
http://img849.imageshack.us/i/dsci0213.jpg/
http://img42.imageshack.us/i/dsci0214s.jpg/
http://img835.imageshack.us/i/dsci0216r.jpg/

Exzina
20 Mart 2011, 09:16
Bende dün bir kaç tane kanunu bayisi ile görüştüm. Bir tansesi fabrirakda sadece iki tane GT 250 Naked olduğunu söyledi, diğerleri hiç kalmadığını söyledi. 2011 modeller gelene kadar bu motorun sıfırını almak mümkün olmayacak. 2011 modellerde ne zaman geleceği belli değil. Mayıs diyen var, temmuz diyen var.

ozzyx
20 Mart 2011, 10:05
yenı konu actım onaylayana kadar buraya bırkac resım koymak ıstedım buda bnm comet yenı yaptım on camurlurun altındakı parca sayesınde yagmurdan korunuyorsunuz bıde sekıl gorunuyo hepsını elde yaptım yorumlarızı beklıyorum
http://img23.imageshack.us/f/dsci0210r.jpg/
ön camurluk(el yapımı
http://img405.imageshack.us/i/dsci0213.jpg/
http://img268.imageshack.us/i/dsci0214z.jpg/
http://img848.imageshack.us/i/dsci0216.jpg/

casillas00
20 Mart 2011, 13:16
Yakışıklı Duruyo hayırlı olsun gülegüle kullanın.:rendeer:
Ben GT'yi sattım XT660X bakıyorum.
http://img848.imageshack.us/i/dsci0216.jpg/
http://img405.imageshack.us/i/dsci0213.jpg/
http://img268.imageshack.us/i/dsci0214z.jpg/
http://img848.imageshack.us/i/dsci0216.jpg/