Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
tulgacan
14 Şubat 2011, 18:36
Selam arkadaşlar, GT250R ve GT650R modelleri için GİDONPAD yaptırmıştım ve satışına başladım. GT250 ve GT650 yede uyarmı bilmiyorum. İsterseniz bir göz atın.
www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-hyosung-st-gt250r-gt650r-gidonpad-kargo-dahil-42680055/detay
cesur509
14 Şubat 2011, 19:42
110 km civarı
O hızlara göre harika gerçekten:cat: Teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için:rendeer:
casillas00
15 Şubat 2011, 16:31
Engin Abi nedir yakıt durumu egzozdan sonra fark oldu mu ?
Osbourne
15 Şubat 2011, 20:04
Engin Abi nedir yakıt durumu egzozdan sonra fark oldu mu ?
Valla 2 gündür garajda yatıyor motor. Bugün niyetlendim sabah alayım motoru diye ama havaya güvenemedim ki öğlende yağmur yağdı ve müthiş soğuk..
300 km olmadan ölçmekte istemedim. Tutarlı bir ölçüm olsun..
Herhalde haftasonu ancak neticeye ulaşırım..
casillas00
16 Şubat 2011, 00:17
Valla 2 gündür garajda yatıyor motor. Bugün niyetlendim sabah alayım motoru diye ama havaya güvenemedim ki öğlende yağmur yağdı ve müthiş soğuk..
300 km olmadan ölçmekte istemedim. Tutarlı bir ölçüm olsun..
Herhalde haftasonu ancak neticeye ulaşırım..
Tamamdır.Bende 2 gündür motorla 90-100 hiç cıkmıyorum 6bin devirlerde kullanıyorum 30liralık benzın aldım bakalım kac km sonra ısık yancak :)
Ama ya motorla yavaş gidince arabalar daha tehlikeli oluyo. :)
Osbourne
16 Şubat 2011, 00:24
Tamamdır.Bende 2 gündür motorla 90-100 hiç cıkmıyorum 6bin devirlerde kullanıyorum 30liralık benzın aldım bakalım kac km sonra ısık yancak :)
Ama ya motorla yavaş gidince arabalar daha tehlikeli oluyo. :)
Zaten bu cometi aldığımdan beri fark ettiğin en önemli şey trafikte kesinlikle daha güvenli hissettiğim..
Eğer bilinçli kullanılırsa güçlü motosikletler kesinlikle trafikteki risk katsayısını azaltıyor. Gerek tehlikelerden kaçış gerekse de manevra kabiliyetleri nedeniyle.
Beri yandan alttaki makineye güvenip, heyecanlanarak fazla gaza yüklenme riski var ki bilinçli kullanımdan kastım o.
Yoksa net bir şekilde söyleyebilirim, hayabusa kullanmak kesinlikle trafikteki riskleri azaltır..Ama kendim dahil kim o güç karşısında kayıtsız kalır ve gazı bir kerecik de olsa gereğinden fazla açmaz orası ayrı :mrgreen:
casillas00
16 Şubat 2011, 00:28
Zaten bu cometi aldığımdan beri fark ettiğin en önemli şey trafikte kesinlikle daha güvenli hissettiğim..
Eğer bilinçli kullanılırsa güçlü motosikletler kesinlikle trafikteki risk katsayısını azaltıyor. Gerek tehlikelerden kaçış gerekse de manevra kabiliyetleri nedeniyle.
Beri yandan alttaki makineye güvenip, heyecanlanarak fazla gaza yüklenme riski var ki bilinçli kullanımdan kastım o.
Yoksa net bir şekilde söyleyebilirim, hayabusa kullanmak kesinlikle trafikteki riskleri azaltır..Ama kendim dahil kim o güç karşısında kayıtsız kalır ve gazı bir kerecik de olsa gereğinden fazla açmaz orası ayrı :mrgreen:
Trafikgın akışından 10km daha hızlı gitmek daha güvenli geliyor bana birde şu var mümkün oldukta sağ tarafları pek kullanmıyorum Araç cıkıyo insan cıkıyo hayvan cıkıyo herşey çıkıyo sol taraflar daha güvenli bu konuda he sol şerittede yolcu indiren gorulmektedir :queen:
yunem
16 Şubat 2011, 15:32
http://img842.imageshack.us/img842/3259/grnt0086u.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/8364/grnt0094a.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/3026/grnt0104.jpg
Evet buda benim 250im plaka iptalini kendim yaptım ilk önce 2. resimdeki gibi idi sonra son resimdeki gibi yaptım sizce nasıl olmuş umarım begenirsiniz
gusel motormus allah kazasız belasız yollar versın. aynalar ne aynası acep?
Barı$
18 Şubat 2011, 14:32
Engin selam, bir süredir siteye girmemiştim. Motorunun son fotoğrafını gördüm daha bir güzel olmuş. O gün benim motorun egzosundan çıkan sesi baya bir beğenmiştin. Senin yeni egzosu henüz dinleyemedim. 12'yi bekliyorum. youtube şirkette 12-13 arası açık. çok merak ettim.
Geçen yaz Motorla Erdeğe gitmiştim. 330 küsür kilometre civarında. giderken motorda benzin çok azdı. ibre iyice aşağıdaydı. 45 Tl lik doldurdum.
yol boyunca 80-90 km hızla çok fazla zorlamadan 4. viteste gittim.Ve hiç benzin almadım. Yola çıkmadan hava filtresini değiştirmiştim. benzin sarfiyatını çok etkiliyor.Erdek'te de kalan benzinle iki-üç gün gezmiştim.
dönerken de 50 tl lik almıştım. Yine aynı şekilde 80-90 km hızla çoğunlukla 4. viteste çok zorlamadan gittiğimde bir daha benzin almama gerek kalmadı. Bakırköy'e eve döndüğümde hala benzinim vardı.
Bu arada Şirinevler'de Hudson deri açılmış. Ortaköy'de vardı. bir Şirinevler'de açılmış. İki hafta önce oraya gittik, ben eldiven arıyordum. Yazlık bir eldiven aldım.fuarda çok indirim beklemeyin, bizdeki şuanki fiyatlar aynı olacak dediler.
zaten %50 indirim yapmışlar. eldiveni aldıktan sonra kaçtane bilet istediğimi sordu. bende h.sonu iki gün için 2 tane istedim.anlaşılan bilet bol orada. haberiniz olsun. Bilet bulamayanlar Hudson'a bir uğrasınlar derim.
:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------
Engin, çektiğin videoyu izledim. güzel olmuş :) hayırlı olsun.
bu sene fuarda eğitimler olacaktır yine. mutlaka katılacağım.
Bir de belki gitmek isteyenler olabilir. 6 Mart'ta OMM'nin teori eğitimi olacak.Muhtemelen biliyorsunuzdur. Üsküdar'da olacak. Bilginize.
Selamlar...
casillas00
18 Şubat 2011, 14:36
Engin selam, bir süredir siteye girmemiştim. Motorunun son fotoğrafını gördüm daha bir güzel olmuş. O gün benim motorun egzosundan çıkan sesi baya bir beğenmiştin. Senin yeni egzosu henüz dinleyemedim. 12'yi bekliyorum. youtube şirkette 12-13 arası açık. çok merak ettim.
Geçen yaz Motorla Erdeğe gitmiştim. 330 küsür kilometre civarında. giderken motorda benzin çok azdı. ibre iyice aşağıdaydı. 45 Tl lik doldurdum.
yol boyunca 80-90 km hızla çok fazla zorlamadan 4. viteste gittim.Ve hiç benzin almadım. Yola çıkmadan hava filtresini değiştirmiştim. benzin sarfiyatını çok etkiliyor.Erdek'te de kalan benzinle iki-üç gün gezmiştim.
dönerken de 50 tl lik almıştım. Yine aynı şekilde 80-90 km hızla çoğunlukla 4. viteste çok zorlamadan gittiğimde bir daha benzin almama gerek kalmadı. Bakırköy'e eve döndüğümde hala benzinim vardı.
Bu arada Şirinevler'de Hudson deri açılmış. Ortaköy'de vardı. bir Şirinevler'de açılmış. İki hafta önce oraya gittik, ben eldiven arıyordum. Yazlık bir eldiven aldım.fuarda çok indirim beklemeyin, bizdeki şuanki fiyatlar aynı olacak dediler.
zaten %50 indirim yapmışlar. eldiveni aldıktan sonra kaçtane bilet istediğimi sordu. bende h.sonu iki gün için 2 tane istedim.anlaşılan bilet bol orada. haberiniz olsun. Bilet bulamayanlar Hudson'a bir uğrasınlar derim.
:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------
Engin, çektiğin videoyu izledim. güzel olmuş :) hayırlı olsun.
bu sene fuarda eğitimler olacaktır yine. mutlaka katılacağım.
Bir de belki gitmek isteyenler olabilir. 6 Mart'ta OMM'nin teori eğitimi olacak.Muhtemelen biliyorsunuzdur. Üsküdar'da olacak. Bilginize.
Selamlar...
Geçen kasımda olanına gittim OMM egitiminin gerçekten hadı canım öyle şeymi olur dedigim şeyler doğruymuş ve trafikte giderken tehlikeleri okumayı kazandım.
Pazar 13.03 A.R.A. Control - ISTANBUL inş. yagış olmazda controle katlırız.
yunem
18 Şubat 2011, 16:47
gusel motormus allah kazasız belasız yollar versın. aynalar ne aynası acep?
tşkler cümlemize allah kaza bela vermesin .
Aynaların tam olarak ne oldugumnu bılmıyorum aldıgımda üzerinde idi ve gercekten güzel bi görüş acısı var
Osbourne
18 Şubat 2011, 23:46
Engin selam, bir süredir siteye girmemiştim. Motorunun son fotoğrafını gördüm daha bir güzel olmuş. O gün benim motorun egzosundan çıkan sesi baya bir beğenmiştin. Senin yeni egzosu henüz dinleyemedim. 12'yi bekliyorum. youtube şirkette 12-13 arası açık. çok merak ettim.
Geçen yaz Motorla Erdeğe gitmiştim. 330 küsür kilometre civarında. giderken motorda benzin çok azdı. ibre iyice aşağıdaydı. 45 Tl lik doldurdum.
yol boyunca 80-90 km hızla çok fazla zorlamadan 4. viteste gittim.Ve hiç benzin almadım. Yola çıkmadan hava filtresini değiştirmiştim. benzin sarfiyatını çok etkiliyor.Erdek'te de kalan benzinle iki-üç gün gezmiştim.
dönerken de 50 tl lik almıştım. Yine aynı şekilde 80-90 km hızla çoğunlukla 4. viteste çok zorlamadan gittiğimde bir daha benzin almama gerek kalmadı. Bakırköy'e eve döndüğümde hala benzinim vardı.
Bu arada Şirinevler'de Hudson deri açılmış. Ortaköy'de vardı. bir Şirinevler'de açılmış. İki hafta önce oraya gittik, ben eldiven arıyordum. Yazlık bir eldiven aldım.fuarda çok indirim beklemeyin, bizdeki şuanki fiyatlar aynı olacak dediler.
zaten %50 indirim yapmışlar. eldiveni aldıktan sonra kaçtane bilet istediğimi sordu. bende h.sonu iki gün için 2 tane istedim.anlaşılan bilet bol orada. haberiniz olsun. Bilet bulamayanlar Hudson'a bir uğrasınlar derim.
:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------
Engin, çektiğin videoyu izledim. güzel olmuş :) hayırlı olsun.
bu sene fuarda eğitimler olacaktır yine. mutlaka katılacağım.
Bir de belki gitmek isteyenler olabilir. 6 Mart'ta OMM'nin teori eğitimi olacak.Muhtemelen biliyorsunuzdur. Üsküdar'da olacak. Bilginize.
Selamlar...
Valla bir parça yüksek çıkıyor sesi aslında..Ama gene de kabul edilebilir ölçütlerde diye düşünüyorum..
OMM ile EMOK'a katılacağım bende..
OMM'nin eğitim vereceği yer yanılmıyorsam benim evime 500 mt mesafede..Ona kesin katılacağım zaten. EMOK için ise çok zor olduğunu söylüyorlar ama kesinlikle de değdiğini.
Ona da mutlaka katılırım sanırım.
Bu arada bana ECU yani beyin lazım arkadaşlar.
Çünkü sorunun ondan kaynaklandığına emin olmam lazım ki sipariş vereceğim. Beyin'in yeri çok kolay ve söküp takılması 2 dk. sürmez.
Sağlam motordan söküp kendi motoruma taktığım o beyin ile 3-5 km bir sürmem lazım emin olmak için.
Malum gaz kesme sorunum devam etmekte. Beyinden olduğuna iyice kanaat getirdim ama gene de denemem lazım.Ona göre sipariş vereceğim hyosungsource'a..
Eğer bu arkadaşlığı yapacak birisi varsa haber verirse çok memnun olurum.
acayüp
18 Şubat 2011, 23:50
Valla bir parça yüksek çıkıyor sesi aslında..Ama gene de kabul edilebilir ölçütlerde diye düşünüyorum..
OMM ile EMOK'a katılacağım bende..
OMM'nin eğitim vereceği yer yanılmıyorsam benim evime 500 mt mesafede..Ona kesin katılacağım zaten. EMOK için ise çok zor olduğunu söylüyorlar ama kesinlikle de değdiğini.
Ona da mutlaka katılırım sanırım.
Bu arada bana ECU yani beyin lazım arkadaşlar.
Çünkü sorunun ondan kaynaklandığına emin olmam lazım ki sipariş vereceğim. Beyin'in yeri çok kolay ve söküp takılması 2 dk. sürmez.
Sağlam motordan söküp kendi motoruma taktığım o beyin ile 3-5 km bir sürmem lazım emin olmak için.
Malum gaz kesme sorunum devam etmekte. Beyinden olduğuna iyice kanaat getirdim ama gene de denemem lazım.Ona göre sipariş vereceğim hyosungsource'a..
Eğer bu arkadaşlığı yapacak birisi varsa haber verirse çok memnun olurum.
Hoca şimdi darıldım sana . Beyin lazım diyorsun ama aklına ben gelmiyorum :( istediğin zaman gel beyni değişip deneyelim. Benden yana sıkıntı yok. Yerimi numaramı eşkalimi biliyorsun daha ne diyim ben sana :)
Osbourne
19 Şubat 2011, 00:06
Hoca şimdi darıldım sana . Beyin lazım diyorsun ama aklına ben gelmiyorum :( istediğin zaman gel beyni değişip deneyelim. Benden yana sıkıntı yok. Yerimi numaramı eşkalimi biliyorsun daha ne diyim ben sana :)
Ne bileyim gt 250 beyni bulunur mu ki sende? :)
casillas00
19 Şubat 2011, 00:09
Ne bileyim gt 250 beyni bulunur mu ki sende? :)
gt250sı olan adamda beyını bulunmaz mı ya :)
Gv gt Hyosung bayısı gibi :queen::queen:
o tekleme sorunu bendede vardı abi serviste sıfır taktılar beyındenmı diye gene yaptı sonra ben bujilerimi değiştirdim düzeldi.
ama sende yeni değiştirdin diye hatırlıyorum bujileri
Osbourne
19 Şubat 2011, 00:18
gt250sı olan adamda beyını bulunmaz mı ya :)
Gv gt Hyosung bayısı gibi :queen::queen:
o tekleme sorunu bendede vardı abi serviste sıfır taktılar beyındenmı diye gene yaptı sonra ben bujilerimi değiştirdim düzeldi.
ama sende yeni değiştirdin diye hatırlıyorum bujileri
Eyüp comet mi almıştı en son yav? Valla öyleyse unutmuşum ben ::blushani
Buji olmadığı kesin, değişmeden önce de var idi değişimden sonra da devam ediyor sorun.
CDI değilse geriye bir tek karbürtör iğneleri kalıyor ama emin olayım önce şu beyinden..
tulgacan
19 Şubat 2011, 00:21
Ne bileyim gt 250 beyni bulunur mu ki sende? :)
Heeee işte bulunur bulunmazsınada usta, şimdi S&T ve HYO diye 2ye ayrılıp beyinleride farklı olunca bazen bulunsada işe yaramıyor yine aranmaya devam ediyor. Neyse hyo ise onda s&t bunda bulunur:cat:
Osbourne
19 Şubat 2011, 00:22
Heeee işte bulunur bulunmazsınada usta, şimdi S&T ve HYO diye 2ye ayrılıp beyinleride farklı olunca bazen bulunsada işe yaramıyor yine aranmaya devam ediyor. Neyse hyo ise onda s&t bunda bulunur:cat:
Hyo ile S&T cdi ünitelerinin farklı olduğunu biliyorum elbette ama mesajınızın geri kalanından pek bir şey anlayamadım :silent:
casillas00
19 Şubat 2011, 00:23
Eyüp comet mi almıştı en son yav? Valla öyleyse unutmuşum ben ::blushani
Buji olmadığı kesin, değişmeden önce de var idi değişimden sonra da devam ediyor sorun.
CDI değilse geriye bir tek karbürtör iğneleri kalıyor ama emin olayım önce şu beyinden..
Yok abi fark etmiyo Gv'de cometde R'da hepsinde aynı beyin var.
tulgacan
19 Şubat 2011, 00:27
Hyo ile S&T cdi ünitelerinin farklı olduğunu biliyorum elbette ama mesajınızın geri kalanından pek bir şey anlayamadım :silent:
Yani hyo ise acayüpte, s&t ise bizde bulunur demek istedim:cat:
Ayrıca şunu ekleyeyim, sorununuza çare olur olmaz bilemem tabi.
151RS mondial scooter ile giderken birden gaz kesiyordu ve voooooooooooooo stop ediyordu. 1-2 dakka bekliyor çalıştırıp gidiyordum yine aynı oluyordu, sadece biraz yavaş gidince bu gazz kesmeler 1-2km yerine 3-4 km veya biraz daha uzuyordu.
Baktık baktık meğersem askı ile şase arasına girmiş benzin hortumu hem hafif yırtılmış hemde her yaylanmada benzini kesmiş.
Biraz ilginç ama neden olmasın.
Lakin sorununuzu yeni okudum son mesajınızda belki daha önce yazıldıysa benzeri bişi hiç takip etmedim.:silent:
Osbourne
19 Şubat 2011, 00:42
Yani hyo ise acayüpte, s&t ise bizde bulunur demek istedim:cat:
Ayrıca şunu ekleyeyim, sorununuza çare olur olmaz bilemem tabi.
151RS mondial scooter ile giderken birden gaz kesiyordu ve voooooooooooooo stop ediyordu. 1-2 dakka bekliyor çalıştırıp gidiyordum yine aynı oluyordu, sadece biraz yavaş gidince bu gazz kesmeler 1-2km yerine 3-4 km veya biraz daha uzuyordu.
Baktık baktık meğersem askı ile şase arasına girmiş benzin hortumu hem hafif yırtılmış hemde her yaylanmada benzini kesmiş.
Biraz ilginç ama neden olmasın.
Lakin sorununuzu yeni okudum son mesajınızda belki daha önce yazıldıysa benzeri bişi hiç takip etmedim.:silent:
Anladım şimdi :)
Soruna neden olabilecek hemen hemen tüm faktörleri eledim geriye cdi ya da karbüratör iğneleri kalıyor..En azından benim anlayabildiğim kadarıyla..
Başka forumlarda da okuduklarıma göre bu ikisi kuvvetle muhtemel sorunun kaynağı..
Eyüpcan'a gideyim bakayım yarın öbür gün, düzelir umarım, yani beyindendir umuyorum..180 lira hediyesi olacak eğer öyleyse..
Öbür türlü daha ıncık cıncık iş çıkacak..
acayüp
19 Şubat 2011, 01:44
Anladım şimdi :)
Soruna neden olabilecek hemen hemen tüm faktörleri eledim geriye cdi ya da karbüratör iğneleri kalıyor..En azından benim anlayabildiğim kadarıyla..
Başka forumlarda da okuduklarıma göre bu ikisi kuvvetle muhtemel sorunun kaynağı..
Eyüpcan'a gideyim bakayım yarın öbür gün, düzelir umarım, yani beyindendir umuyorum..180 lira hediyesi olacak eğer öyleyse..
Öbür türlü daha ıncık cıncık iş çıkacak..
Incık cıncık işleri severim :) gel beraber sökelim karbüratörleri. Temizleyelim kontollerini yapalım. Tam olarak sorunu tarif ettinmi elbet biryerden yakalarız ucunu. Beyine giden kablolardan yada soketlerden de olabilir. Bobinlerin yada buji kablolarının belli devirlerde sağa sola atlama yapması gibi huyları vardır. Yani ıncık cıncık karşılaşmadığım bulup çözmediğim sorun kalmadı şu zamana kadar . Onuda bir şekilde çözeriz umarım. Önce beyni bir deneyelim hele gerisi kolay.. (aramadan gelme her an orada olmayabilirim )
Osbourne
19 Şubat 2011, 02:09
Incık cıncık işleri severim :) gel beraber sökelim karbüratörleri. Temizleyelim kontollerini yapalım. Tam olarak sorunu tarif ettinmi elbet biryerden yakalarız ucunu. Beyine giden kablolardan yada soketlerden de olabilir. Bobinlerin yada buji kablolarının belli devirlerde sağa sola atlama yapması gibi huyları vardır. Yani ıncık cıncık karşılaşmadığım bulup çözmediğim sorun kalmadı şu zamana kadar . Onuda bir şekilde çözeriz umarım. Önce beyni bir deneyelim hele gerisi kolay.. (aramadan gelme her an orada olmayabilirim )
Motorun eektrik sistemiyle çok oynanmış aslında..İçinde ışıklandırma tertibatı falan buldum o derece yani :)
Şimdilik sadece beyni denesek kafi zaten büyük ihtimal sorun oradan kaynaklı..
Yarın niyetlenirsem ararım seni Eyüp'çüm..
casillas00
19 Şubat 2011, 02:11
Motorun eektrik sistemiyle çok oynanmış aslında..İçinde ışıklandırma tertibatı falan buldum o derece yani :)
Şimdilik sadece beyni denesek kafi zaten büyük ihtimal sorun oradan kaynaklı..
Yarın niyetlenirsem ararım seni Eyüp'çüm..
Abi yarın gelirsen haberim olsun bende gelirim eve 10 dk zaten Eyüp abinin dükkan hemde kitapları getiririm :)
Yanında fuar bileti getir yanı 2-3 tane :)
Osbourne
19 Şubat 2011, 02:14
Abi yarın gelirsen haberim olsun bende gelirim eve 10 dk zaten Eyüp abinin dükkan hemde kitapları getiririm :)
Yanında fuar bileti getir yanı 2-3 tane :)
Kitap getirme yarına yav, motorla nasıl taşıyayım şimdi onları?
Gidersem mesaj atarım buraya, tamam..
casillas00
19 Şubat 2011, 02:19
Kitap getirme yarına yav, motorla nasıl taşıyayım şimdi onları?
Gidersem mesaj atarım buraya, tamam..
Sırt çantası :)
Ya bgn motoru zor çalıştırdım ilkte bikere calıstı sonra böyle bogazını sıkıyormuşşun gibi boguldu istop etti sanırım rolenti ayarının bozuklugundan dolayı motor sogukken boğuyor.
Sonrada çok zor çalıştı.
ve Çalıştıktan sonra kısa bir süre gaza tepkisi yoktu gaz yemiyordu.
Sonra ısınınca düzeldi.
Tahminimce giden hava fazla olunca buna baglı olarak benzınde fazla gidiyor ve makinayı boguyo.
casillas00
19 Şubat 2011, 23:04
http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1126
Full debriyaj seti 187TL +50Lira kargo güzel fiyat ;)
Osbourne
19 Şubat 2011, 23:07
http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1126
Full debriyaj seti 187TL +50Lira kargo güzel fiyat ;)
Listede listede :)
feryth
21 Şubat 2011, 14:14
Merhaba arkadaşlar hyosungsource tan aldığım beyin (CDI) bugün geldi. Yanında debriyaj ve gaz teli de sipariş etmiştim. Hepsi 223TL tuttu. Bugün beyni takıp deneme yapıcam gelişmeleri tekrar söylerim.
Bu arada arka çanta bağlantı aparatı taktırdım Samura Motor'da 280TL tuttu. 33. sayfadaki bir mesajda görüp gidip yaptırdım hemen. Demirci ustası bulamadım uydurma birşey yapıcak, bulduklarımda vaktim yok deyip salladı. Benimde canıma tak etti sırt çantası taşımaktan ve gittim taktırdım. Çok da güzel oldu bence..
http://img502.imageshack.us/img502/5514/180220111660.jpg
casillas00
22 Şubat 2011, 01:58
Şu R1'ın egzozlarıda çok fena olmuş Comete :rendeer:
Şuda benım motorun içi rolenti ayarları burdan yapılıyor.
Ben kurcaladım ayarı bozdum enjeksiyonlu makınada rolentiye pek dokanmıycan onu anladım :)
Saçmalıktır 2 silindirinde ayrı ayrı rolenti ayarı var :pr:
http://img710.imageshack.us/img710/3605/l1020276.jpg
feryth
22 Şubat 2011, 14:27
Merhaba arkadaşlar hyosungsource tan aldığım beyin (CDI) bugün geldi. Yanında debriyaj ve gaz teli de sipariş etmiştim. Hepsi 223TL tuttu. Bugün beyni takıp deneme yapıcam gelişmeleri tekrar söylerim.
Bu arada arka çanta bağlantı aparatı taktırdım Samura Motor'da 280TL tuttu. 33. sayfadaki bir mesajda görüp gidip yaptırdım hemen. Demirci ustası bulamadım uydurma birşey yapıcak, bulduklarımda vaktim yok deyip salladı. Benimde canıma tak etti sırt çantası taşımaktan ve gittim taktırdım. Çok da güzel oldu bence..
http://img502.imageshack.us/img502/5514/180220111660.jpg
Maalesef beyin değiştirmeme rağmen sorun çözülmedi. Yani boşu boşuna beyin almış oldum. Eğer ihtiyacınız olursa fazladan beyin elimde mevcuttur. Aldığım fiyata verebilirim. ferittuncay@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sorunun kaynağının ne olduğunu hala anlamış değilim. Osbourne, acaba senkron ayarı olabilir mi? 1. ve5. viteste tekleme yapmaması beni beyin arızasına yönlendirmişti ama değilmiş. Nereye gitsem hangi ustaya göstersem bilemiyorum.
WILDGERM
22 Şubat 2011, 17:40
Merhaba arkadaşlar gün itibari ile bende aranıza katılmış bulunuyorum. Şimdilik aldığım arkadaştan bir fotoğraf rica ettim onu ekliyorum imkanım olduğunda bende fotoğraf ekleyeceğim ...
http://img413.imageshack.us/img413/3726/desg.jpg (http://img413.imageshack.us/i/desg.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
.!MrBLaCK.!.
22 Şubat 2011, 18:23
arkadaşlar cometin ön tekerleginin motoru çok kötü halde kirletiyor her tarafı çar çamur buna bir çözüm varmııı??
Osbourne
22 Şubat 2011, 22:23
Maalesef beyin değiştirmeme rağmen sorun çözülmedi. Yani boşu boşuna beyin almış oldum. Eğer ihtiyacınız olursa fazladan beyin elimde mevcuttur. Aldığım fiyata verebilirim. ferittuncay@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sorunun kaynağının ne olduğunu hala anlamış değilim. Osbourne, acaba senkron ayarı olabilir mi? 1. ve5. viteste tekleme yapmaması beni beyin arızasına yönlendirmişti ama değilmiş. Nereye gitsem hangi ustaya göstersem bilemiyorum.
Valla senin sorunun aynısı sanırım bende de var. Motor kesilme yapıyor aralarda. Bir standardını da bulamadım henüz. Hani sabit gazla giderken mi? Bilmem kaç rpm çevirirken mi yoksa bilmem kaçıncı vitesteyken mi diye..
Tek bildiğim özellikle orta viteslerde ve orta devirlerde anlık kesilme yapması, gaza hafif yüklenince kesilmenin gitmesi.
Ben de beyinden şüpheleniyordum, hatta beyni değiştirmeyi düşünüyordum ama sorunun çözülmediğini görünce moralim bozuldu şimdi.
Geçen haftasonu acayüb nickli Eyüp arkadaşın mekanına gittim, orada da elektrik tesisatını nispeten elden geçirdik, benzin otomatiğindeki anormalliği giderdik ama nafile, beyni değiştirip deneyecek vaktim olmadığından kalmıştı o iş, bu cuma beyinle deneyeceğim bakalım. Eğer sorunun beyinden kaynaklandığına emin olursam elindeki beyni alırım. Şimdilik sahibinden e ilana koymazsan sevinirim, en azından haftasonuna kadar.
Bu arada senin comet enjeksiyonlu mu? Eğer öyleyse beyin uymayacak galiba.
Merhaba arkadaşlar gün itibari ile bende aranıza katılmış bulunuyorum. Şimdilik aldığım arkadaştan bir fotoğraf rica ettim onu ekliyorum imkanım olduğunda bende fotoğraf ekleyeceğim ...
http://img413.imageshack.us/img413/3726/desg.jpg (http://img413.imageshack.us/i/desg.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Kazasız, belasız, güle güle kullanın :)
arkadaşlar cometin ön tekerleginin motoru çok kötü halde kirletiyor her tarafı çar çamur buna bir çözüm varmııı??
Çözüm paçalık takmakta ama naked bir motora ne kadar yakışır bilemem. Google'da motosiklet paçalık diye aratırsan birşeyler çıkar..
yunem
23 Şubat 2011, 00:42
Merhaba arkadaşlar gün itibari ile bende aranıza katılmış bulunuyorum. Şimdilik aldığım arkadaştan bir fotoğraf rica ettim onu ekliyorum imkanım olduğunda bende fotoğraf ekleyeceğim ...
selam arkadaşım öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden sürmek nasip etsin ve aramıza hoşgeldin
muco55
24 Şubat 2011, 06:35
slm arkadaşlar
hyo gt 250 n motorun supap ayarı ve arka fren blata değişimi maliyeti ortalama kaça olur acaba
hocaseko
24 Şubat 2011, 10:53
arkadaşlar 2011 gt250'ler enjeksiyonlu mu? ybr125 gibi karbüratörlü olup açıklamalarına enjeksiyonlu mu yazılıyor?
overcloud
24 Şubat 2011, 12:05
Şu R1'ın egzozlarıda çok fena olmuş Comete :rendeer:
Şuda benım motorun içi rolenti ayarları burdan yapılıyor.
Ben kurcaladım ayarı bozdum enjeksiyonlu makınada rolentiye pek dokanmıycan onu anladım :)
Saçmalıktır 2 silindirinde ayrı ayrı rolenti ayarı var :pr:
http://img710.imageshack.us/img710/3605/l1020276.jpg
O nasıl bir şey öyle yaa..
rolanti ayarını yapabilmek için oraya nasıl ulaşıyorsun? sanki rolanti ayarından daha farklı bir şeye benziyor :silent:
bir de iki silindir için nasıl ayrı ayrı rolanti ayarı oluyor ki?
ninja'da sol grenajın orda ufak bir ayar düğmesi var. musluğu açıp kapatır gibi çevirerek rahatça yapılıyor.
bunları okudukça iyiki almamışım diyorum..
umarım sende çözersin sorununu bir an önce..
feryth
24 Şubat 2011, 15:37
Valla senin sorunun aynısı sanırım bende de var. Motor kesilme yapıyor aralarda. Bir standardını da bulamadım henüz. Hani sabit gazla giderken mi? Bilmem kaç rpm çevirirken mi yoksa bilmem kaçıncı vitesteyken mi diye..
Tek bildiğim özellikle orta viteslerde ve orta devirlerde anlık kesilme yapması, gaza hafif yüklenince kesilmenin gitmesi.
Ben de beyinden şüpheleniyordum, hatta beyni değiştirmeyi düşünüyordum ama sorunun çözülmediğini görünce moralim bozuldu şimdi.
Geçen haftasonu acayüb nickli Eyüp arkadaşın mekanına gittim, orada da elektrik tesisatını nispeten elden geçirdik, benzin otomatiğindeki anormalliği giderdik ama nafile, beyni değiştirip deneyecek vaktim olmadığından kalmıştı o iş, bu cuma beyinle deneyeceğim bakalım. Eğer sorunun beyinden kaynaklandığına emin olursam elindeki beyni alırım. Şimdilik sahibinden e ilana koymazsan sevinirim, en azından haftasonuna kadar.
Bu arada senin comet enjeksiyonlu mu? Eğer öyleyse beyin uymayacak galiba.
Benim sorunum gazın anlık kesilmesi ve bunun şiddeti de gaz kesilmesi olduğu anda gaz ne kadar açıksa o kadar fazla oluyor. Ne kadar çok denesemde 1. ve 5. viteste bu olmadı. Piton motor valf değişecek beyne program atılacak 400-450 tl tutar deyince vazgeçtim. İstanbul Motor'a götürücem bakalım onlar ne diyecek. Benim motor karbüratörlü bu arada.
casillas00
24 Şubat 2011, 15:37
O nasıl bir şey öyle yaa..
rolanti ayarını yapabilmek için oraya nasıl ulaşıyorsun? sanki rolanti ayarından daha farklı bir şeye benziyor :silent:
bir de iki silindir için nasıl ayrı ayrı rolanti ayarı oluyor ki?
ninja'da sol grenajın orda ufak bir ayar düğmesi var. musluğu açıp kapatır gibi çevirerek rahatça yapılıyor.
bunları okudukça iyiki almamışım diyorum..
umarım sende çözersin sorununu bir an önce..
Sorun basit çözülüyor sentron ayarına götürüyon baglıyorlar motoru makinaya yapıyorlar Adamlar öyle elle kolla ayarlatmıyo Kore teknolojisi :P:P:P
WILDGERM
24 Şubat 2011, 16:25
arkadaşlar!! yolda giderken ortalama 80-90 km/hz ile gazı bıraktığınızda sanki motor direk kompresör yapıyor gibi ve gaza tekrar yüklendiğinizde ani kalkış yapar gibi motor hareket ediyor . normalde zaten devirli giderken gazı vites değiştirmek için bıraktığınızda bu kadar şiddetli gaz kesmesi normal mi ? bide şehir içinde ortalama 100 km de 4 lt benzin normal mi?
Osbourne
24 Şubat 2011, 19:59
Benim sorunum gazın anlık kesilmesi ve bunun şiddeti de gaz kesilmesi olduğu anda gaz ne kadar açıksa o kadar fazla oluyor. Ne kadar çok denesemde 1. ve 5. viteste bu olmadı. Piton motor valf değişecek beyne program atılacak 400-450 tl tutar deyince vazgeçtim. İstanbul Motor'a götürücem bakalım onlar ne diyecek. Benim motor karbüratörlü bu arada.
Tercih senin tabii ama ben İstanbul Motor'a gitmeni önermem. Onlara karşı, oluşma nedenleri çok somut olan büyük bir önyargım var. Oraya gidersen, çok net söyleyebilirim ki her halukarda kazıklarlar. Bunun yerine kadıköyde belediyenin karşısındaki garanti bankasının sokağından içeri girilince direk solda kalan bir tamirhane ve onun az ilerisinde sağda kalan bir başka tamirhaneye bak. ikisindeki ustalarda (özellikle ileride sağda dediğim) hyosungları çok iyi bilen ustalardır.
Gene de tercih senin dediğim gibi.
Bu arada bir gün buluşalım, ben o beyinle 15-20 km süreyim, eğer bendeki kesilme geçmiş olur ise hemen satın alırım senden.
Eğer uygun ise haberleşelim derim.
arkadaşlar!! yolda giderken ortalama 80-90 km/hz ile gazı bıraktığınızda sanki motor direk kompresör yapıyor gibi ve gaza tekrar yüklendiğinizde ani kalkış yapar gibi motor hareket ediyor . normalde zaten devirli giderken gazı vites değiştirmek için bıraktığınızda bu kadar şiddetli gaz kesmesi normal mi ? bide şehir içinde ortalama 100 km de 4 lt benzin normal mi?
Bunda bir anormallik görünmüyor. Muhtemelen düşük viteste yüksek devir sürüyorsunuz. Acemilik atıldığında bu tür haşin sürüşlerde yumuşayacaktır. Yakıt sarfiyatı normal.
casillas00
24 Şubat 2011, 21:36
Engin Abi senkron ayarını yaptırdım karşıya geçmedim,otosanayide Yamaha Servisine gittim :)
Senkron ayarını yaptık sonra trafikte dolaştım biraz bi Levent trafigi :)motorun rolentisi sabit 1500rpm süper oldu.
Ve sesi soluğu değişti.
Debriyaj hafif kaçırıyo dedi ben anlamıyorum debriyaj nasıl kaçırır o yuzden bir bilgim yok :)
Ve egzantrik gergiden yag atıyor demiştim ya oradaki vidalar gevşekmiş sıktık onları temizledim o yağları tekrar kontrol etcem bakalım.
Kitaplar ulaştımı sana ?
Osbourne
24 Şubat 2011, 22:01
Engin Abi senkron ayarını yaptırdım karşıya geçmedim,otosanayide Yamaha Servisine gittim :)
Senkron ayarını yaptık sonra trafikte dolaştım biraz bi Levent trafigi :)motorun rolentisi sabit 1500rpm süper oldu.
Ve sesi soluğu değişti.
Debriyaj hafif kaçırıyo dedi ben anlamıyorum debriyaj nasıl kaçırır o yuzden bir bilgim yok :)
Ve egzantrik gergiden yag atıyor demiştim ya oradaki vidalar gevşekmiş sıktık onları temizledim o yağları tekrar kontrol etcem bakalım.
Kitaplar ulaştımı sana ?
Kitaplar geldi, tamamdır o iş :) Daha kolileri açıp bakamadım bile ama, haftaya bizim öğrencilerle tasnifleyeceğiz onları.
Senkron ayarına kaç para verdin, merak ettim?
Dediğim gibi acayip fark etti değil mi? Valla ben anaa demiştim resmen, meğerse ne kadar önemli bir ayarmış, bizim gibi mekanikten anlamayanlar için çok şaşırtıcı tabi :)
Yağ kaçırma olayını da çözdüğüne sevindim..
Debriyaj sıkıntısının en kolay anlaşılma şekli, motor çalışır vaziyette ve boştayken 1. vitese atınca şlakkk diye bir sesle geçip motorun öne doğru kastırma hareketi yapması.
İşte bu iyi değil (miş)
overcloud
24 Şubat 2011, 22:48
arkadaşlar!! yolda giderken ortalama 80-90 km/hz ile gazı bıraktığınızda sanki motor direk kompresör yapıyor gibi ve gaza tekrar yüklendiğinizde ani kalkış yapar gibi motor hareket ediyor . normalde zaten devirli giderken gazı vites değiştirmek için bıraktığınızda bu kadar şiddetli gaz kesmesi normal mi ? bide şehir içinde ortalama 100 km de 4 lt benzin normal mi?
gazı kestiğin anda motorun kompresore girmesi normal. enjeksiyonlu motorlarda gaz tamamen kesildiği için motor aniden yavaşlıyor. bnnm ninjada da durum aynı.
tüketimin benim biraz altında :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------
Engin Abi senkron ayarını yaptırdım karşıya geçmedim,otosanayide Yamaha Servisine gittim :)
Senkron ayarını yaptık sonra trafikte dolaştım biraz bi Levent trafigi :)motorun rolentisi sabit 1500rpm süper oldu.
Ve sesi soluğu değişti.
Debriyaj hafif kaçırıyo dedi ben anlamıyorum debriyaj nasıl kaçırır o yuzden bir bilgim yok :)
Ve egzantrik gergiden yag atıyor demiştim ya oradaki vidalar gevşekmiş sıktık onları temizledim o yağları tekrar kontrol etcem bakalım.
Kitaplar ulaştımı sana ?
sevindim motorunun düzeldiğine :cat:
casillas00
25 Şubat 2011, 00:01
Kitaplar geldi, tamamdır o iş :) Daha kolileri açıp bakamadım bile ama, haftaya bizim öğrencilerle tasnifleyeceğiz onları.
Senkron ayarına kaç para verdin, merak ettim?
Dediğim gibi acayip fark etti değil mi? Valla ben anaa demiştim resmen, meğerse ne kadar önemli bir ayarmış, bizim gibi mekanikten anlamayanlar için çok şaşırtıcı tabi :)
Yağ kaçırma olayını da çözdüğüne sevindim..
Debriyaj sıkıntısının en kolay anlaşılma şekli, motor çalışır vaziyette ve boştayken 1. vitese atınca şlakkk diye bir sesle geçip motorun öne doğru kastırma hareketi yapması.
İşte bu iyi değil (miş)
50Lira verdim.Ama yağ eksikmiş onu felan tamamladık.
papapapapa çalışan motor pıpıpıpıppı çalışıyo.ayardan sonra motora bindim gaz kolu çok farklı geldi :)
O debriyaj mevzusu öyleyse büyük makinalar napsın onlarda herturlu tak tak vuruyo ama bende o kuvvetli bazen trank 600ler gibi trank yapıo olm sakın felan :P
gazı kestiğin anda motorun kompresore girmesi normal. enjeksiyonlu motorlarda gaz tamamen kesildiği için motor aniden yavaşlıyor. bnnm ninjada da durum aynı.
tüketimin benim biraz altında :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------
sevindim motorunun düzeldiğine :cat:
Saolasın Bulut :rendeer:
Enjeksiyonda dediğin gibi gazı kapatınca tamamen kesiyo benzini,birden yapıştırıyo birden kavrıyo :)
Osbourne
25 Şubat 2011, 00:05
Karbüratör tutkumda o yüzden işte, enjeksiyonlularda herşey çok robotikmiş gibi geliyor. Ben istiyorum ki motorda canlıymış gibi hareket etsin, gazı bırakınca homurdansın, gazı açınca doya doya yesin benzini :)
Enjeksiyonlu makinelerde herşey çok mekanik :mrgreen:
casillas00
25 Şubat 2011, 00:16
KArbüratör tutukumda o yüzden işte, enjeksiyonlularda herşey çok robotikmiş gibi geliyor. Ben istiyorum ki motorda canlıymış gibi hareket etsin, gazı bırakınca homurdansın, gazı açınca doya doya yesin benzini :)
Enjeksiyonlu makinelerde herşey çok mekanik :mrgreen:
İyice duygusala bağladın abi :queen:
Yarın geliyor musun Eyüp abini dükkana ?
Osbourne
25 Şubat 2011, 00:20
İyice duygusala bağladın abi :queen:
Yarın geliyor musun Eyüp abini dükkana ?
Bugün aradım eyüp'ü de açmadı telefonu. Yarın gelmem zor gibi benim. Hava çok berbat, kemerburgaz yolu feci oluyor.. 60 küsür km yol yapılacak gibi değil şimdi iş günü.. Artık fuarda görüşeceğiz herhalde.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO