PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

.!MrBLaCK.!.
27 Ocak 2011, 20:51
balıkesir havran motor dostları başkanı abiciigm motor koruma demirinin ayrıntılı fotolarını eklersen özelliklede nereye baglandıklarının konusunda fotolarını eklersen çok sevinirim.şimdiden tşkler....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

osbourne senden ve diger 250 comet hakkında bilgisi olan arkadaşlardan çok faydalanacagıma kendi adıma eminim..sen acemiligi çokdan aşmışsın...sen acemiysen ben neyim şimdii düşünmek bile istemiyorum...

polo34
27 Ocak 2011, 22:12
arkadaşlar sıfır comet mi gv250 mi:) tarzları çok farklı ama yeni bir heyecan aramaya başladım, motorumu takasla değerlendirebilirim, boy 1.67m kilo 80 kg şu an:) chopper'cı mı olsam naked alıp her yola korkmadan vursam mı:) dağa bayıra çıktığımız yok ama kırsal bölgelere gezilerde illaki giriyoruz...

Sinan Er
28 Ocak 2011, 10:11
arkadaşlar sıfır comet mi gv250 mi:) tarzları çok farklı ama yeni bir heyecan aramaya başladım, motorumu takasla değerlendirebilirim, boy 1.67m kilo 80 kg şu an:) chopper'cı mı olsam naked alıp her yola korkmadan vursam mı:) dağa bayıra çıktığımız yok ama kırsal bölgelere gezilerde illaki giriyoruz...

Hehehehe zor seçim valla. 20.000 km GV 250 33.000 km GT 250 Comet kullanmış biri olarak hala hangisini çok sevdiğimi bilmiyorum. İkisininde yeri ayrı tadı ayrı.

Ahanda benim yakışıklı
http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/DSC05038.jpg

Qner
28 Ocak 2011, 10:59
merhabalar,
asagıda (ekleyebılırsem tabe) canta fotosu var. ısanbulda bır yer yapıyormus. bılıyosunuzdur zaten.
http://img823.imageshack.us/img823/3903/sany0138jpg.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/3903/sany0138jpg.jpg
motor koruma demırını bende cok merak ettım. foto yayınlarsanız cok sevınırım.

slmlr
knr

OzCaN35
29 Ocak 2011, 00:19
Herkese merhabalar arkadaşlar:king:



187 cm'e 120 kiloyum..Nasıl göründüğümüz aşağıda :)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs788.ash1/167808_476106151786_547376786_6288402_6308324_n.jp g



Motorun dağılmasından kast nedir anlamadım ama neticede pandora'nın kutusu değil bu motor..Açıldıktan sonra iyi bir usta gayet toplayabilir..Sente ayarına vs. sine dikkat ederek..V motorlarda sente tuturmak zor diye biliyorum hepsi bu..


Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..

Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL

Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..

Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?

Ben 3 hafta önce filan taktırdım Pilot Road 2CT ve çok memnunum tavsiye ederim. Arkayı 160/60 yaptım virajlarda çok daha güvenli oldu. 600 TL'ye taktırdım bu arada.


vıtes dusurmede benım de hatam vardır muhakkak ama yepyenı mıchelın lastıklerden daha fazla tutus beklıyorum acıkcası. 1-2 ornek vermek gerkırse;
-iş yerıne park ederken mınıcık bı kaldırım gıbı bısı var. on lastıgı cıkartım arka lastıgı her cıkarısımda patı yapıyo.
-hafıf egımlı acılır kapanır bı kapıda duruyorum. (kapı kimlikle acılıyo) yerde asfalt. ne kadar az gazla da kalksam arka kaya kaya kalkıyorum.

bu forumda da okudum. arkanın hafıflıgı de buyuk etken sanırım.

Bencede bu kaydırma olayı tamamen arkanın hafifliği ve gazı biraz fazla vermenizle alakalı. Önceki Shinko lastiklerimde (ömürleri bitmişti gerçi) 6.000 devire geldiğinde pati çekebiliyodu düz yolda, şimdi ise 9-10.000 devirlere kadar denediğim oldu nadiren pati çekti.


rölanti devirleriniz kaç acaba?

1500 sanırım hiç dikkatli bakmadım ama 1400-1500 arasında olduğunu biliyorum.


Cometlerin arka amortisorleri oldukca esnek patlak olma ihtimali cok az Baska birkaç comete inerek test edebilirsin. Benim comette oyleydı virajlarda fazla yatmamanı tavsiye ederim. Ama daga bayır ormana girebilir kaldırımlardan zıplayarak gidebilirsin. İridyum bujılerde performans farkı oluyor ayrıca ekonomık az da olsa yakıtta dusuyor.

İridyum buji gerçekten işe yarıyor arkadaşlar, yakıtta da fark ettiriyor:cat:


selam motorsiklet tutkunu arkadaşlar...gecen perşembe gününden itibaren sıfır km 2010 model siyah st kanuni 250 comet sahibiyim...şu aana kadar 50 km yol yapma imkanım oldu maalesef...fotolarından çok daha fazla çekici oldugunu söyleyebilirim...

Hayırlı uğurlu olsun kardeş kazasız belasız kullanırsın umarım:rendeer:

Osbourne
29 Ocak 2011, 03:51
merhabalar,
asagıda (ekleyebılırsem tabe) canta fotosu var. ısanbulda bır yer yapıyormus. bılıyosunuzdur zaten.
http://img823.imageshack.us/img823/3903/sany0138jpg.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/3903/sany0138jpg.jpg
motor koruma demırını bende cok merak ettım. foto yayınlarsanız cok sevınırım.

slmlr
knr

Bilmiyoruz.. Açıkça yazsanız faydalanırız bizde..Yav neden çekiniyorsunuz?
Kaç paradır? Nedir? Ne değildir? Neresidir?

Qner
29 Ocak 2011, 11:10
ben onceden kesin yazılmıstır, konusulmustur nasılsa dıye sey etmıstım:)
motosay diye bi yer. bu resimdeki cantalara 150 ıstıyorlar. fuarda standları olacakmıs. (bu arada 150 pahalı ya toplu alalım ındırım yaptıralım:))

slmlr
knr

zonta
29 Ocak 2011, 16:32
bunlar işinizi görmezmi yav?:cat::cat: valla bende düşünüyorum sırtçantasında çeyizimle dolaşmaktan yoruldum.:queen:ama 250R da çirkin durur diyorlar kafam karıştı.
http://www.motoplus.com.tr/urun/17010025618/2-li-Yan-Canta

casillas00
29 Ocak 2011, 16:34
adam R1e takmış yaww :)
http://img814.imageshack.us/img814/4958/120620094278817577.jpg

.!MrBLaCK.!.
29 Ocak 2011, 17:06
selam arkadaşlar cometler için iridyum bujiler marka olarak hangisi daha iyi ve fiyatını ögrenebilirmiyim???

Sinan Er
30 Ocak 2011, 01:36
selam arkadaşlar cometler için iridyum bujiler marka olarak hangisi daha iyi ve fiyatını ögrenebilirmiyim???

Türkiyeden alırsan Adedi 30 lira bide satıldığı yeri arayıp bulman lazım.

Ebaydan alırsan 2 si 40 TL adresine kadar geliyor.


Buda ebay linki (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-KLX250-KL250-KLX300-KLX400-Laser-spark-plug-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d2c892c52QQitemZ40017 9145810QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories)

husayinolmez
30 Ocak 2011, 01:37
[QUOTE=.!MrBLaCK.!.;2251693]selam arkadaşlar cometler için iridyum bujiler
marka olarak hangisi daha iyi ve fiyatını ögrenebilirmiyim???[/QUOT
kulanabileceğin en iyi buji NGK dır.Fakat taklitleride var dikkat.Ediniz

Barı$
30 Ocak 2011, 19:18
arkadaşlar merhaba,
2007 model Siyah GT 250 Naked kullanıyorum.
Arka amortisör patlak. Arka amortisör alacağım. sahibinden.com ve birkaç yere sordum. 2.el fiyatları 250-300 arası değişiyor.2.elden almaktan vazgeçtim.
2 hafta önce bu siteye üye Engin adında bir arkadaşla tanışmıştım.hyosungsource.com dan birkaç parça getirttiğini ve piyasadaki fiyatlara nazaran çok daha hesaplı ve güvenilir olduğunu söylemişti.
Ben de bu sitedeki amortisör fiyatına baktım. gayet uygun. 171,70 TL
bu siteden alışveriş yapan arkadaşlar varsa fikir, görüş ve önerilerini rica ederim.
alternatif başka bir yeri öneren varsa da yazarsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler...

ahmet şimşek
30 Ocak 2011, 19:51
selam arkadaşlar cometler için iridyum bujiler marka olarak hangisi daha iyi ve fiyatını ögrenebilirmiyim???


https://www.ngkbujimarket.com/category.php?id_category=350

Bak burda var :)

.!MrBLaCK.!.
31 Ocak 2011, 21:05
iyi akşamlar arkadaşlar...verdiigniz bilgiler için tşkler ederim...bu bilgiler hem benim hemde benim gibi acemi olan arkadaşlar için çok faydalı olacak...yalnız bir sorun var bu ingilizce yazan sitelerden nasıl alış veriş yapacagım bilmiyorum?siteye giriyorum yazılar bana bakıyor bende yazılara bakıyorum :)maalesef....

ahmet şimşek
31 Ocak 2011, 21:31
iyi akşamlar arkadaşlar...verdiigniz bilgiler için tşkler ederim...bu bilgiler hem benim hemde benim gibi acemi olan arkadaşlar için çok faydalı olacak...yalnız bir sorun var bu ingilizce yazan sitelerden nasıl alış veriş yapacagım bilmiyorum?siteye giriyorum yazılar bana bakıyor bende yazılara bakıyorum :)maalesef....


Aynı bende senın gıbıyım :D Fazla fazla verıyoruz turkıyeden alıyoruz:)

Osbourne
01 Şubat 2011, 04:14
arkadaşlar merhaba,
2007 model Siyah GT 250 Naked kullanıyorum.
Arka amortisör patlak. Arka amortisör alacağım. sahibinden.com ve birkaç yere sordum. 2.el fiyatları 250-300 arası değişiyor.2.elden almaktan vazgeçtim.
2 hafta önce bu siteye üye Engin adında bir arkadaşla tanışmıştım.hyosungsource.com dan birkaç parça getirttiğini ve piyasadaki fiyatlara nazaran çok daha hesaplı ve güvenilir olduğunu söylemişti.
Ben de bu sitedeki amortisör fiyatına baktım. gayet uygun. 171,70 TL
bu siteden alışveriş yapan arkadaşlar varsa fikir, görüş ve önerilerini rica ederim.
alternatif başka bir yeri öneren varsa da yazarsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler...

O Engin benim galiba..Sanırım TT Custom'un orada tanışmıştık :)
Şuanda keşfedilen daha uygun fiyatlı bir yedek parça kaynağı yok..Dolayısıyla forza hyosungsource.com demekteyiz hala :mrgreen:

Bu arada yakında bir video yayınlayacağım sanırım..İngilizce bilmeyen arkadaşlar için hyosungsource dan alışveriş yapmalarına yardım edecek Türkçe bir video olacak..Bitmesine az kaldı..

Barı$
01 Şubat 2011, 11:02
O Engin benim galiba..Sanırım TT Custom'un orada tanışmıştık :)
Şuanda keşfedilen daha uygun fiyatlı bir yedek parça kaynağı yok..Dolayısıyla forza hyosungsource.com demekteyiz hala :mrgreen:

Bu arada yakında bir video yayınlayacağım sanırım..İngilizce bilmeyen arkadaşlar için hyosungsource dan alışveriş yapmalarına yardım edecek Türkçe bir video olacak..Bitmesine az kaldı..
Merhaba Engin, :) evet orada tanışmıştık.
Arka amortisörü fuardan sonra bu siteden alacağım.
Selamlar.

Hasan8
01 Şubat 2011, 13:28
Mr. Black arkadasim, ben yurtdisindayim donunce gt250 almayi dusunuyorum, sen de hazir yeni almissin birkac sorum olacak. oncelikle fiyati sorayim bayi pazarligi falan nasil oluyor bi bilgi verirsen sevinirim. ikinci olarak on amortisorler siyah renk dimi? bazi fotolarda metalik bazilarinda siyah goruyorum o yuzden. son olarak da yurtisi sitelerden kuyruk kisminin yenilendigini goruyorum 2010 modellerin acaba bu konuda bir bilgi var mi ne zaman gelecek vesaire. simdiden tesekkurler....

.!MrBLaCK.!.
02 Şubat 2011, 20:48
hasan arkadaşım inşalah sende en kısa zamanda 250 comet sahibi olursun.ben sahibinden com.dan buldum istanbuldan cakırca motordan aldım.ilann sayfası hyosung da arayacaksın haala faal durumda 1 adet ellerinde var 2010 model st kanuni 250 comet nakit fiyatı 7000 tl..imkanın varsa hiç kacırma çünkü 2 ele göre 0 fiyatı bence çok cazip...motoru satan kişinin numarasını veriyorum 0535 7673047 mustafa ismi.250 comet sahibi olmam için bana ödemede yardımcı oldu.amortisörü siyah renk. ayrıca 250 cometin görünüşü fotolarından çok daha cekici...250 comet sahibi olman dilegiyle hoşçakal......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

benim motorun kuyruk kısmı eskiyle aynı zaten ince kuyruk comete yakışmıyor netdeki fotolarına bakınca benim hoşuma gitmedii.senin fikrini bilemem ama...

Hasan8
02 Şubat 2011, 23:53
hasan arkadaşım inşalah sende en kısa zamanda 250 comet sahibi olursun.ben sahibinden com.dan buldum istanbuldan cakırca motordan aldım.ilann sayfası hyosung da arayacaksın haala faal durumda 1 adet ellerinde var 2010 model st kanuni 250 comet nakit fiyatı 7000 tl..imkanın varsa hiç kacırma çünkü 2 ele göre 0 fiyatı bence çok cazip...motoru satan kişinin numarasını veriyorum 0535 7673047 mustafa ismi.250 comet sahibi olmam için bana ödemede yardımcı oldu.amortisörü siyah renk. ayrıca 250 cometin görünüşü fotolarından çok daha cekici...250 comet sahibi olman dilegiyle hoşçakal......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

benim motorun kuyruk kısmı eskiyle aynı zaten ince kuyruk comete yakışmıyor netdeki fotolarına bakınca benim hoşuma gitmedii.senin fikrini bilemem ama...

tesekkur /tekrar hayireli olsun/////////

Qner
04 Şubat 2011, 12:40
Arkadaşlar,

forumda bi yerlerde okumustum ramzeyin bi modelinin orta sehpası bizim motorlara tam oluyo dıye. aradım taradım bulamadım. hatırlayanınız var mı? takanınız var mı?

tşk/knr

Gökhan
04 Şubat 2011, 13:14
Arkadaşlar,

forumda bi yerlerde okumustum ramzeyin bi modelinin orta sehpası bizim motorlara tam oluyo dıye. aradım taradım bulamadım. hatırlayanınız var mı? takanınız var mı?

tşk/knr

http://www.motosiklet.net/forum/2056254-post612.html

Qner
04 Şubat 2011, 13:51
tşk Elint,

taktıran var mı arkadaslar?

knr

.!MrBLaCK.!.
04 Şubat 2011, 15:08
selam 250 comet sevenler...arkadaşalr bu topigi iyi bir şekilde okursanız orta sehba hakkında bilgi mevcut..cometler için orta ayaklıgı burda tanıdıgım balıksesir havrandan necdet ve hüseyin abim yardımıyla orta ayaklık sehbayı takdım...nasılmı ramzeyin xf 125-10v modelinin ayaklıgı oluyor ama bulmanla bitmiyor orta sehbada 1,2 işlem yapman gerekiyor ama basit degişiklikler...ben adanada bulamadım necdet ve hüseyin abilerim motor koruma ve orta sehbayı sagolsunlar onlara sipariş ettim gönderdiler....

Osbourne
06 Şubat 2011, 14:46
Motosikletteki dengesizliğin nedenini büyük ölçüde anladığımı sanıyorum. Arka lastiğimin enduro tip olması virajlarda yatmamasına neden oluyor. (aldığımda öyleydi yani ben takmadım :) ) Dün bir arkadaşım arkamdan gelirken senin arka lastik yere düz bir şekilde temas ediyor çok tuhaf demişti.
Bu durum da virajlarda öndeki lastiğin (cadde tipi) yatmasına ancak arka tarafın yatmamasına enden olarak motorun tabri caizse kıçının başka başının başka yöne gitmesine neden oluyor. Sorun tam olarak budur bence. Fuarda bu işi çözelim bakalım :)

Bir de kesiklik yapmasına hala çözüm bulamadım, gerçi kapsamlı bir araştırmaya da girişmedim ama karbüratörden olmadığına eminim mesela..

Son bir gelişme olarak arka stop lambasındaki armut tipi lambayı çıkartıp yerine H4 bir halojen takma planlarım var, bakalım birazdan incelemeler için motorun yanına ineceğim :)

husayinolmez
07 Şubat 2011, 03:05
arkadaşım alt sehpa uyuyor bizler taktık.fakat uyması için ufaktefek yapılması gerrken yerleri var ayrıca adanada bir arkadaşa gönderdik ön koruma demirinide birebir orj özel yaptırdık elimizde mevcut

fast_driver
08 Şubat 2011, 00:22
Arkadaşlar benim aklımı baya bir karıştırdılar siz menmunmusunuz motorlarınızdan(gt250) kime sorsam uzak dur diyor 3 tane motorcu ustasına bir kaç daha başka kişiye sordum hep bana uzak dur alma diyor.kafam çok karışık kullanıcı olarak bana bir yardımcı olun:silent:

Qner
08 Şubat 2011, 02:03
saolun orta sehba için. arayıslarım basladı. bu arada koruma takozu yaptırdım. basit oldu ama bence iş görür...

http://img218.imageshack.us/img218/6875/dscf0299o.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/8267/dscf0300v.jpg

lacivert
08 Şubat 2011, 17:00
bizim motorlara ön cam takılıyor mu? haftasonu rüzgar epey yordu da.

bildiğiniz satılan bir yer var mı?

tşk

skyblade
08 Şubat 2011, 19:01
Evet arkadaşlar bugün sattım motorumu ben. Alan arkadaşa hayırlı olsun. Bakalım ben ne alacağım :)

.!MrBLaCK.!.
08 Şubat 2011, 20:29
fast driver arkadaşım bende senin gibi çok kararsızdım 250 cometi alıp almamakla çok araştırdım hemde çook ve sonunda karra verdim ve 2010 model 250 comet aldım.daha henüz 100 km motorla yol yapmış biri olarak sana söyleyecegim tek şey fotolarından inanki görüntü olarak çok daha cekici bir makina...sana burda 250 comet hakkında bilgi verecek arkadaş çoookk bekle görr kararını ver ve inşallah sende 250 comet ailesine katılırsın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------

ben ilk önce 250 cc sınıfında alacagım motorları inceledim honda cbf 250 enzantirik zincirinde sorun yaşandııgnı ve bu sorunun kronik oldugunu duydum geecc honda vtr 250 fiyatı aklımı karıştırdı 13600 gecc sonra yamaha ybr 250 evet yamaha ybr 250 sıfırı yok sıfır fiyatı şurda dursun 2 el fiyatıına çok istiyorlar araştırmalarıma göre sıfırı gelmiyor şu anda türkiyeye ve gelmeyecekmişde ben degil bayisi söylüyor.sonrada hyosung yada şimdiki adı st kanuni 250 cometle netde tanıştım ve araştırdım hemde çook aklıma yattı ve 2 el yamaha fiyatına 2 yıl garantili sıfır 2010 model ve 250 sınıfındaki en güclü motoru sahip 250 cometi aldım...

Osbourne
08 Şubat 2011, 22:35
Arkadaşlar benim aklımı baya bir karıştırdılar siz menmunmusunuz motorlarınızdan(gt250) kime sorsam uzak dur diyor 3 tane motorcu ustasına bir kaç daha başka kişiye sordum hep bana uzak dur alma diyor.kafam çok karışık kullanıcı olarak bana bir yardımcı olun:silent:

Daha önceden de bahsedildi burada. Hyosung GT ve GTR serisinde var olduğu iddia edilen krank kesme problemi gerçekliği kanıtlanmış bir şey değil. Bu hikayenin neden çıktığını ben biliyorum aslında ama burada anlatılacak şey değil. Sadece söyleyeceğim krank kesm hikayesi pek çok düşük cc li ama kullanıcısı bilinçsiz motosiklette görülür. Tek nedeni kalıba ve devir sesine aldanıp makinayı üst limitlerde ısrarla sıkıştırmak. Bu durumda yağlamayı engeller ve uzun vadede krank hasar görürür.
Ama tekrarlıyorum; GT veya GTR serisinde kronik bir krank kırma sorunu duydum ama görmedim, bilmiyorum. Herkesin ağzında tek bir cümle: "O makinalar krank kesiyormuş" Ee, hani, göster bana 3 tane örnek? Cevap yok.
Durum bundan ibarettir.

Kabaca; bizim motorlar gayet güçlü, gösterişli/heybetli, yakıt sarfiyatı normal değerlerde, viraj kabiliyetleri vasat motosikletlerdir. Racing gibi yatmazlar (ki zaten racing değller) chopper gibi de dönmemezlik etmezler. Naked'dır işte bildiğin. Ama bir ybr 250'den daha kötü viraj alır orası gerçek. Bu bahsettiğim kötü viraj alış normal kullanımda anlaşılmaz. Performanslı kullanımda, limitlerde hissedilir.


saolun orta sehba için. arayıslarım basladı. bu arada koruma takozu yaptırdım. basit oldu ama bence iş görür...


Ben beğendim valla, tek meselesi işlevsel mi? Gözüme biraz cılız geldiler çünkü. Umarım işe yarayacağı bir durum olmaz hiç bir zaman..


bizim motorlara ön cam takılıyor mu? haftasonu rüzgar epey yordu da.

bildiğiniz satılan bir yer var mı?

tşk

Cam işini ben de araştırmıştım ama ne hyosungsource.com sitesinde ne S&T Kanuni de ne de eski Hyosung bayilerinde orjinal cam yok.
Ama bu demek değildir ki cam takılmaz. Elbette takılır, universal modelleri incelemek, motosiket üzerinde denemek gerekli..


Evet arkadaşlar bugün sattım motorumu ben. Alan arkadaşa hayırlı olsun. Bakalım ben ne alacağım :)

Hadi hayırlı olsun bakalım :)

Qner
08 Şubat 2011, 22:48
Osbourne

içlerinde baya uzun demir var, yane soyle soyleyeyım bayagı uzun bir gıjona paso ıle gectı onlar. ama dedıgın gıbıınsallah onlara iş dusmez.

cam konusuna gelınce fıber glass aldık bı arkadasımla ugrasıyorus. bısıye benzerse sıze de bıldırırım. bu arada ozenplexı de var. ınternet sıtelerınden bakabılırsınız. bızım motorlara da takmıslar. ama bence pahalı. 100 tl dedıler.

toplu alalım mı:)???

Osbourne
08 Şubat 2011, 22:54
Osbourne

içlerinde baya uzun demir var, yane soyle soyleyeyım bayagı uzun bir gıjona paso ıle gectı onlar. ama dedıgın gıbıınsallah onlara iş dusmez.

cam konusuna gelınce fıber glass aldık bı arkadasımla ugrasıyorus. bısıye benzerse sıze de bıldırırım. bu arada ozenplexı de var. ınternet sıtelerınden bakabılırsınız. bızım motorlara da takmıslar. ama bence pahalı. 100 tl dedıler.

toplu alalım mı:)???

Yok görüntüleri sağlama benziyor zatende Ben şaseye bağlanma kısmına takıldım. O üçgen sac ince değil mi? Şaseye bağlantı nasıl yapıldı? Darbe anında kasma yapmasın oradan?

Toplu almak yerine senin o arkadaş fiberde çalışsın bakalım. Elimizde kalıp olur oradan yaptırırız çatır çatır :) Kesinlikle de daha ucuza mal olur..

Qner
08 Şubat 2011, 23:02
korumalar ıcın demırsel (kaynaksal)hıcbırsey yapılmadı. orda zaten motoru tutan uzun bır demır vardı. onu sonsuz gıjonla degıstırıp once gıjonu sıkıstırıp sona bu malzemlerı ters paso ıle gıjonlara gecırdık.

cam konusunda acayıp fıkırlerımız var? ne cıkar bılmem artık?

slm ola

Osbourne
08 Şubat 2011, 23:05
korumalar ıcın demırsel (kaynaksal)hıcbırsey yapılmadı. orda zaten motoru tutan uzun bır demır vardı. onu sonsuz gıjonla degıstırıp once gıjonu sıkıstırıp sona bu malzemlerı ters paso ıle gıjonlara gecırdık.

cam konusunda acayıp fıkırlerımız var? ne cıkar bılmem artık?

slm ola

Hmm ben henüz yeni aldığım için motoru o kıımları eberimde değil. Ondan bilemedim. Eğer öyleyse gayet sağlam olmuştur diye düşünmeye başladım şimdi.

Cam konusunda fikirleri burada da paylaşın ki biz de feyz alalım :) Selamlar.

Osbourne
09 Şubat 2011, 02:28
Arkadaşlar ECU (beyin) ye giden aküdeki negatife bağlı kabloda bir kopukluk fark ettim bugün. Neredeyse 2-3 tel tutuyor o kabloyu. Akşam aküyü söküp eve aldım da şarj etmek için..

Acaba sıkıntısını çektiğim bu devir düşmesi hikayesi, bu kablodaki ara sıra vukuu bulan temassızlıktan meydana gelebilir mi? Çok heyecanlandım şimdi :)

Bugün senkron ayarı yaptırdım ama devir düşmesi hala devam ediyordu eve dönerken..

Kimisi elektriksel diyor kimisi yakıt sisteminden. Karbüratörüm temiz, kablolarım sağlam(mış, ki değil çıktı)
Yarın yenileyeyim o kısmı bakalım değişme olacak mı..

Osbourne
09 Şubat 2011, 22:41
Kopmak üzere olan kabloyu imkansızlıklar nedeniyle ayrı bir bakır kabloyla sarıp güzelce bantlayarak tamir ettim lakin test edecek zamanım olmadı. Ama kablo artık sağlam, deneme cumaya kaldı :)

@ Qner
Pleksiglastan cam işinde gelişme var mı? Takipteyim he, haberin ola :)

Qner
10 Şubat 2011, 00:57
slm osbourne,

cam numunemız geldı. sımdı ondan kalıp yapacaz ama gelen numuneyı pek begenmedım. yarın fotolarını burda paylasayım. senın de fıkrını alayım.

ovallık vermek kolay da, on farı saracak hale getırmek bıraz zor.
yarın 1-2 foto eklıcem. gorunce daha ıyı anlarsın ne demek ıstedıgımı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

buldugumuz cam bu.(demıstım ya ben cok begenmedım) ama asagıya ınen kısımları bıraz ınceltıp farın etrafını saracak sekle getırebılırsek bence gusel olur.
sizce?
http://img560.imageshack.us/img560/2226/dscn9610.jpg

Osbourne
10 Şubat 2011, 01:31
slm osbourne,

cam numunemız geldı. sımdı ondan kalıp yapacaz ama gelen numuneyı pek begenmedım. yarın fotolarını burda paylasayım. senın de fıkrını alayım.

ovallık vermek kolay da, on farı saracak hale getırmek bıraz zor.
yarın 1-2 foto eklıcem. gorunce daha ıyı anlarsın ne demek ıstedıgımı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

buldugumuz cam bu.(demıstım ya ben cok begenmedım) ama asagıya ınen kısımları bıraz ınceltıp farın etrafını saracak sekle getırebılırsek bence gusel olur.
sizce?
http://img560.imageshack.us/img560/2226/dscn9610.jpg

Usta kafamdaki modele hiç benzemiyor bu. Dediğin gibi farı sarması çok daha estetik duracaktır. Bir de alt kısmın siyahını beğenmedim. Son olarak üst kısmın daha oval olması daha güzel ve sportif bir hava verebilir bence. Bu şekilde klasik çizgiler taşıyor.
Deneme yanılmayla en doğrusunu bulacağız sanırım. Paylaştığın için saol fotoları bu arada :)

Yani ss bir motosikletin rüzgarlığının biraz daha genişi benim kafamdaki..

Qner
10 Şubat 2011, 02:16
katılıyorum sana
benım begendıgım bu ama duz bı yuzeye de bu kadar egım vermek kolay gozukmuyo...
http://img535.imageshack.us/img535/1127/puig.jpg

OzCaN35
10 Şubat 2011, 23:12
Kabaca; bizim motorlar gayet güçlü, gösterişli/heybetli, yakıt sarfiyatı normal değerlerde, viraj kabiliyetleri vasat motosikletlerdir. Racing gibi yatmazlar (ki zaten racing değller) chopper gibi de dönmemezlik etmezler. Naked'dır işte bildiğin. Ama bir ybr 250'den daha kötü viraj alır orası gerçek. Bu bahsettiğim kötü viraj alış normal kullanımda anlaşılmaz. Performanslı kullanımda, limitlerde hissedilir.


::plus1:: Öncelikle marka fanatikliği yapmıyoruz burda altımızdakini bizden iyi bilen olmaz heralde. O yüzden bana göre bu paralara alınabilecek en performanslı motosiklet bu:cat: Viraj olayını ben daha teşhis edemedim o konuda birşey diyemicem. Çünkü aldığımda eski lastik vardı üstünde şimdi lastikler iyi ama gezmeye vakit yok. Şöyle bir hafta sonu gezi yaptıktan sonra paylaşırım düşüncelerimi.

Ayrıca ben bu motosikletin krank kıracağını hiç zannetmiyorum ama kendini ve motoru bilen insan kullanıyorsa:) Gerekmedikçe 120 km yi geçmiyorum mesela geçmeyede ne gerek var sonuçta hız motosikleti değil!

Son olarakta şu ön cam olayında bende varım arkadaşlar gerek toplu gerekse tek farketmez:P En son paylaşılan fotodaki gibi bir cam çok güzel ve faydalı olur:cat:

casillas00
11 Şubat 2011, 00:40
Arkadaşlar ECU (beyin) ye giden aküdeki negatife bağlı kabloda bir kopukluk fark ettim bugün. Neredeyse 2-3 tel tutuyor o kabloyu. Akşam aküyü söküp eve aldım da şarj etmek için..

Acaba sıkıntısını çektiğim bu devir düşmesi hikayesi, bu kablodaki ara sıra vukuu bulan temassızlıktan meydana gelebilir mi? Çok heyecanlandım şimdi :)

Bugün senkron ayarı yaptırdım ama devir düşmesi hala devam ediyordu eve dönerken..

Kimisi elektriksel diyor kimisi yakıt sisteminden. Karbüratörüm temiz, kablolarım sağlam(mış, ki değil çıktı)
Yarın yenileyeyim o kısmı bakalım değişme olacak mı..

Merhaba Senkron ayarını nerde yaptırdınız acaba benimde ihtiyacım var enjeksiyonlu alet rolenti ayarını bi turlu tutturamadım :)
Birde sizlerede sormak istiyorum,depoyu fulledim 280kmde ışık yandı.Ama biraz hızlı kullandım haftasonu şile'de 180km yol yaptım toplamda 280km ışık yandı normal mıdır?

Qner
11 Şubat 2011, 01:03
Ozcan,
dedıgım gıbı ugrasıyorum cam olayına. bos plexıglass aldım egme bugme basladı ama son resımdekı ovallıgı vermek oldukca zor. olmadı sımdıden 3 kısı olduk. yapacaz pazarlıgımızı, kıracaz belllerını.

osbourne,
sen halledersın senın sorunu merak etme. bence beyınsel bısı deıldır.
ama pek de yorum yapamıyorum. ozellıkle gv650 cıler motorlara oldukca hakım. kesın muthıs fıkırlerı vardır bence.

casıllas,
280 km bence az. ben depoyu fulledıkten sonra 330 yı goruyorum.(ısık olmadıgı ıcın bende rısk almayayım dıye benzın alıyorum) kı senınkı bıde enjeksıyonlu. bu konuya bı yogunlas ıstersen.

slmlr
knr

casillas00
11 Şubat 2011, 01:07
Arkadaşlar ECU (beyin) ye giden aküdeki negatife bağlı kabloda bir kopukluk fark ettim bugün. Neredeyse 2-3 tel tutuyor o kabloyu. Akşam aküyü söküp eve aldım da şarj etmek için..

Acaba sıkıntısını çektiğim bu devir düşmesi hikayesi, bu kablodaki ara sıra vukuu bulan temassızlıktan meydana gelebilir mi? Çok heyecanlandım şimdi :)

Bugün senkron ayarı yaptırdım ama devir düşmesi hala devam ediyordu eve dönerken..

Kimisi elektriksel diyor kimisi yakıt sisteminden. Karbüratörüm temiz, kablolarım sağlam(mış, ki değil çıktı)
Yarın yenileyeyim o kısmı bakalım değişme olacak mı..


Ozcan,
dedıgım gıbı ugrasıyorum cam olayına. bos plexıglass aldım egme bugme basladı ama son resımdekı ovallıgı vermek oldukca zor. olmadı sımdıden 3 kısı olduk. yapacaz pazarlıgımızı, kıracaz belllerını.

osbourne,
sen halledersın senın sorunu merak etme. bence beyınsel bısı deıldır.
ama pek de yorum yapamıyorum. ozellıkle gv650 cıler motorlara oldukca hakım. kesın muthıs fıkırlerı vardır bence.

casıllas,
280 km bence az. ben depoyu fulledıkten sonra 330 yı goruyorum.(ısık olmadıgı ıcın bende rısk almayayım dıye benzın alıyorum) kı senınkı bıde enjeksıyonlu. bu konuya bı yogunlas ıstersen.

slmlr
knr
Diğer kullanıcılarada soruyorum.Onlarda depoyu fulleyip 300km yaptım hala 3 çubuk var diyorlar.
Ortalama 100kmde kaç litre yakıyor?
Benimki bu hesaba göre 4.5 litrenin üzerinde.
Bujileri yeni değiştirdim.6000km motor hava filtresini değiştirmedim onun durumu iyiydi.Ama Rolentim düzensiz bunların hepsi etken olabilir.

Bende sekron ayarı yaptırmak istiyordum ama oda heryerde herkezin yaptığı birşey değil.
@osbourne abiden gelcek haberi bekliyorum :)

Osbourne
11 Şubat 2011, 01:28
Genel bir cevap yazayım;
Senkron ayarını Kadıköy Evlendirme Dairesi karşısındaki eski Selim ustanın yerinde Özcan (ya da Özkan) ustaya yaptırdım. Evlendirme dairesi karşısı Garanti bankasının kenarından sağa girince hemen solda kalan bir tamirci.

Google maps üzerinde:
http://maps.google.com/maps?q=40.992359,29.039461&num=1&t=h&sll=37.0625,-95.677068&sspn=23.875,57.630033&ie=UTF8&ll=40.992087,29.040856&spn=0.003766,0.010568&z=17

Gidip, Engin hoca yönlendirdi derseniz 50 vereceğinize 40 verirsiniz, ona garanti veririm :)
İnsanlıklarına %100 veririm ama senkron ayarı konusunda henüz motoru test edemediğim için bir şey diyemem. Şu an için motosikletim eskisine göre %300 daha düzgün çalışıyor ama dediğim gibi uzun yolda kullanmadım, bir şey diyemem, yalan olmasın. Düzgün gibi görünmekte şimdilik.
Ben bir ton ayar yaptırdım, ıvır zıvır vida,civata sıktırdım, senkron ayarı vs. yaptırdım, benzin ibresi bozuktu ona baktırdım vs. toplamda 50 TL verdim. Bence müthiş uygun bir fiyat.. Yeri gelmişken hatırlatayım, Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a gitmeyin, orası insan kazıklayan bir rezillik mekanı, gitmeyin, gitmeyin. Normalde hiçbir mekan için böyle demem ama orası ayrı, İstanbul Motor'a gitmeyin..

Yakıt konusunda ise EFI modellerde 300 km gelmeden ışık yakıyorsa EFI olmayan modellerde 300 km de ibrenin boşa yakın göstermesi normaldir diye düşünüyorum.
Ben epey devirli kullanıyorum ve 4,5 lt nin altına düşmedim. Ama 120 kg. ben ve devirli kullanım(aşırı devirli hata) söz konusu, onu göz önüne alın..

Bence normal değerler..cc ne kadar düşük olur ve motor ne kadar sıkıştırılırsa sarfiyat o kadar artıyor..
Elbete limitleri zorlamadan..

Neyse, fuarda lastik almak isteyen varsa haber versin, şuanda 3 kişi olduk, ona göre indirim almayı planlıyorum, eğer lastik almakta kesin iseniz, fuara kadar haber verin ey ahali :mrgreen:

casillas00
11 Şubat 2011, 01:42
Genel bir cevap yazayım;
Senkron ayarını Kadıköy Evlendirme Dairesi karşısındaki eski Selim ustanın yerinde Özcan (ya da Özkan) ustaya yaptırdım. Evlendirme dairesi karşısı Garanti bankasının kenarından sağa girince hemen solda kalan bir tamirci.

Google maps üzerinde:
http://maps.google.com/maps?q=40.992359,29.039461&num=1&t=h&sll=37.0625,-95.677068&sspn=23.875,57.630033&ie=UTF8&ll=40.992071,29.039805&spn=0.001883,0.005284&z=18

Gidip, Engin hoca yönlendirdi derseniz 50 vereceğinize 40 verirsiniz, ona garanti veririm :)
İnsanlıklarına %100 veririm ama senkron ayarı konusunda henüz motoru test edemediğim için bir şey diyemem. Şu an için motosikletim eskisine göre %300 daha düzgün çalışıyor ama dediğim gibi uzun yolda kullanmadım, bir şey diyemem, yalan olmasın. Düzgün gibi görünmekte şimdilik.
Ben bir ton ayar yaptırdım, ıvır zıvır vida,civata sıktırdım, senkron ayarı vs. yaptırdım, benzin ibresi bozuktu ona baktırdım vs. toplamda 50 TL verdim. Bence müthiş uygun bir fiyat.. Yeri gelmişken hatırlatayım, Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a gitmeyin, orası insan kazıklayan bir rezillik mekanı, gitmeyin, gitmeyin. Normalde hiçbir mekan için böyle demem ama orası ayrı, İstanbul Motor'a gitmeyin..

Yakıt konusunda ise EFI modellerde 300 km gelmeden ışık yakıyorsa EFI olmayan modellerde 300 km de ibrenin boşa yakın göstermesi normaldir diye düşünüyorum.
Ben epey devirli kullanıyorum ve 4,5 lt nin altına düşmedim. Ama 120 kg. ben ve devirli kullanım(aşırı devirli hata) söz konusu, onu göz önüne alın..

Bence normal değerler..cc ne kadar düşük olur ve motor ne kadar sıkıştırılırsa sarfiyat o kadar artıyor..
Elbete limitleri zorlamadan..

Neyse, fuarda lastik almak isteyen varsa haber versin, şuanda 3 kişi olduk, ona göre indirim almayı planlıyorum, eğer lastik almakta kesin iseniz, fuara kadar haber verin ey ahali :mrgreen:
Teşekkürler.Fiyat 50liramıdır?
Şimdi Depo 17 litre.
Ben 280km yol yaptım.ışık yandı.
O halde bu motorun ışıgı 3litre kalınca yanıyo demekki 280kmde 14litre benzin yaktı.
5litre fln yaktı demektir herhalde :)
İyice taktım bu yakıt konusuna hava filtresi ve senkron ayarını halledelim durum ne olcak.

Osbourne
11 Şubat 2011, 01:46
Teşekkürler.Fiyat 50liramıdır?
Şimdi Depo 17 litre.
Ben 280km yol yaptım.ışık yandı.
O halde bu motorun ışıgı 3litre kalınca yanıyo demekki 280kmde 14litre benzin yaktı.
5litre fln yaktı demektir herhalde :)
İyice taktım bu yakıt konusuna hava filtresi ve senkron ayarını halledelim durum ne olcak.

Neye fiyat 50 lira mıdır anlamadım ama ben yaptırdıklarım sonucuda 50 TL verdim, evet..

Sağlıklı bir yakıt ölçümü yapamadım henüz senkrondan sonra, onun için haa tamam oldu demedim zaten, hafif bir uzun yol yapayım 200-300 km ondan sonra yazacağım değerleri. Ama sanırım daha az yakacak..

casillas00
11 Şubat 2011, 02:03
Neye fiyat 50 lira mıdır anlamadım ama ben yaptırdıklarım sonucuda 50 TL verdim, evet..

Sağlıklı bir yakıt ölçümü yapamadım henüz senkrondan sonra, onun için haa tamam oldu demedim zaten, hafif bir uzun yol yapayım 200-300 km ondan sonra yazacağım değerleri. Ama sanırım daha az yakacak..

Senktron ayarı için fiyat nedir ?