Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
DarkArchAnGeL
13 Ocak 2011, 16:46
netten baktım brenta diye bir marka var.yumuşak güzel bir balataymış.
brenta'nın fren balatalarını duydum da debriyaj balatalarını hiç duymadım yoksa yanlış birşeydenmi bahsediyoruz..
casillas00
14 Ocak 2011, 00:30
brenta'nın fren balatalarını duydum da debriyaj balatalarını hiç duymadım yoksa yanlış birşeydenmi bahsediyoruz..
yok debrijay balatası deil fren balatası dedim.
Bugun servise gttim soktuk balataları orjınalleri degılmış orjianalleri taktik güzel oldu frenler.
Debrijay ayarını yaptık ama debriyajım bitik.Ayarı tam yaptıgım zaman motor viteste debriyaj basılı iken ileri dogru gidiyor.
birde arka fren diskimin değişmesi lazım.
Servis fiyatları Debriyaj balatası 187TL,Arka disk 140 Lira.
yurtdışından felan alsak fiyatları nedir acaba?
feryth
14 Ocak 2011, 04:56
yurtdışından felan alsak fiyatları nedir acaba?
130TL + kargo
http://www.hyosungsource.com/parts/gt250r/gv250gt250-clutch-plates
casillas00
14 Ocak 2011, 15:30
130TL + kargo
http://www.hyosungsource.com/parts/gt250r/gv250gt250-clutch-plates
kargosu ne kadar tutuyordur acaba ?
feryth
14 Ocak 2011, 19:01
kargosu ne kadar tutuyordur acaba ?
kargo dahil 165 TL
casillas00
14 Ocak 2011, 23:33
kargo dahil 165 TL
teşekkür ederim :)
Osbourne
18 Ocak 2011, 19:46
Arkadaşlar hyosungsource'dan 7 gün önce sipariş verdiğim ürünler bugün elime ulaştı..
w w w . Hyosungsource . c o m sitesi kesinlikle güvenilir bir yedekparça tedarikçisi..
Adamlar için normal bize göre anormal olan müşteri memnuniyeti felsefesi şaşırmamıza neden oluyor..
Paketin içinden bir mektup da çıktı..Eğer teslimatta bir gecikme olursa, her ne kadr elimizden bir şey gelmese de özür için size minik bir hediye yolluyoruz türünden bir mektup..Aşağıda fotoları mevcut..
Kargo gayet iyi paketlenmiş, hiçbir eksik yok, her şey olması gerektiği gibi..
Tam not almıştır benden :cat:
Tüm bu kargo yol masrafı hariç 250 TL ye mal oldu bana..(İstanbul Motor tek manifolt için 130 TL istemişti hatırlatırım)
Ağırlık ile orantılı olduğu için yol masrafını ayrı tuttum, o da 68 TL tuttu..
http://img200.imageshack.us/img200/8131/fotoraf0462u.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/8803/fotoraf0464.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/1530/fotoraf0465.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/3300/fotoraf0466.jpg
Minik hediyeleri :)
http://img547.imageshack.us/img547/5632/fotoraf0467.jpg
skyblade
18 Ocak 2011, 21:21
Arkadaşlar hyosungsource'dan 7 gün önce sipariş verdiğim ürünler bugün elime ulaştı..
w w w . Hyosungsource . c o m sitesi kesinlikle güvenilir bir yedekparça tedarikçisi..
Adamlar için normal bize göre anormal olan müşteri memnuniyeti felsefesi şaşırmamıza neden oluyor..
Paketin içinden bir mektup da çıktı..Eğer teslimatta bir gecikme olursa, her ne kadr elimizden bir şey gelmese de özür için size minik bir hediye yolluyoruz türünden bir mektup..Aşağıda fotoları mevcut..
Kargo gayet iyi paketlenmiş, hiçbir eksik yok, her şey olması gerektiği gibi..
Tam not almıştır benden :cat:
Tüm bu kargo yol masrafı hariç 250 TL ye mal oldu bana..(İstanbul Motor tek manifolt için 130 TL istemişti hatırlatırım)
Ağırlık ile orantılı olduğu için yol masrafını ayrı tuttum, o da 68 TL tuttu..
http://img200.imageshack.us/img200/8131/fotoraf0462u.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/8803/fotoraf0464.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/1530/fotoraf0465.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/3300/fotoraf0466.jpg
Minik hediyeleri :)
http://img547.imageshack.us/img547/5632/fotoraf0467.jpg
Hadi gözünüz aydın :). Hediye yolladıkları oluyor öyle. Bana da 2 adet 125 lik motor yağ filtresi ve 1 paket fren balatası yollamışlardı :rendeer:
fast_driver
18 Ocak 2011, 21:42
arkadaşlar bende gt 250 almayı düşünüyorum ve aldığımda motora ısınıp huyunu suyunu öğrenip uzun yola çıkmak istiyorum uzun yolda nasıldır hatta komple olarak performansı nasıl bir motordur uzun yolda gt 250 r daki gibi yolda sürücüsünü yoruyormu ve 2007 model 21000 kmde 5500tl nasıl bir fiyattır.:silent:
yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
Osbourne
18 Ocak 2011, 21:50
Hadi gözünüz aydın :). Hediye yolladıkları oluyor öyle. Bana da 2 adet 125 lik motor yağ filtresi ve 1 paket fren balatası yollamışlardı :rendeer:
Teşekkürler..
Fren balataları yollasalar daha memnun olrdum açıkçası :)
Haftasonu montaj işlerini de hallettik mi geriye bir tek fren diski ve balataları kalıyor..
Kafayı kırıp ekzantrik zinciri işine de girebilirim ama ustaya güvenmem gerek, sente ayarıydı, sübap ayarıydı bir de bozmak istemiyorum şimdi sağlam motoru..
Bu arada stock harici egzoz kullanan var mı bu makinalarda? Performans artışı gibi bir gölem olmuş mu acaba?
Şöyle ikinci el bir egzoz düşürsem daha da bir keyifli olacağım :)
arkadaşlar bende gt 250 almayı düşünüyorum ve aldığımda motora ısınıp huyunu suyunu öğrenip uzun yola çıkmak istiyorum uzun yolda nasıldır hatta komple olarak performansı nasıl bir motordur uzun yolda gt 250 r daki gibi yolda sürücüsünü yoruyormu ve 2007 model 21000 kmde 5500tl nasıl bir fiyattır.:silent:
yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
Performansı konusunda kawasaki ninja 250 ye de binmiş birisi olarak yeterlidir diyebilirim..Kesinlikle üzmez..
Rahatlık olarak da çok çok rahat bir kullanımı var bence..Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettim..Ne bir uyuşma ne bir ağrı..Yorulmadık bile diyebilirim..
skyblade
18 Ocak 2011, 21:59
Teşekkürler..
Fren balataları yollasalar daha memnun olrdum açıkçası :)
Haftasonu montaj işlerini de hallettik mi geriye bir tek fren diski ve balataları kalıyor..
Kafayı kırıp ekzantrik zinciri işine de girebilirim ama ustaya güvenmem gerek, sente ayarıydı, sübap ayarıydı bir de bozmak istemiyorum şimdi sağlam motoru..
Bu arada stock harici egzoz kullanan var mı bu makinalarda? Performans artışı gibi bir gölem olmuş mu acaba?
Şöyle ikinci el bir egzoz düşürsem daha da bir keyifli olacağım :)
Performansı konusunda kawasaki ninja 250 ye de binmiş birisi olarak yeterlidir diyebilirim..Kesinlikle üzmez..
Rahatlık olarak da çok çok rahat bir kullanımı var bence..Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettim..Ne bir uyuşma ne bir ağrı..Yorulmadık bile diyebilirim..
Egzoz için yurtdışı forumlara bakınmıştım biraz ama genelde sadece egzoz değiştirmekle bişey elde edilmeyeceği karbüratör "jetting" diye tabir ettikleri( karbüratör meme ve iğne boyutu değişikliği sanırım) modifikasyonla beraber egzoz değişkliğinden performans elde edilebilceğini yazmışlar. Pek fazla kurcalamadım sonrasında da
arkadaşlar bende gt 250 almayı düşünüyorum ve aldığımda motora ısınıp huyunu suyunu öğrenip uzun yola çıkmak istiyorum uzun yolda nasıldır hatta komple olarak performansı nasıl bir motordur uzun yolda gt 250 r daki gibi yolda sürücüsünü yoruyormu ve 2007 model 21000 kmde 5500tl nasıl bir fiyattır.:silent:
yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
Ek olarak 21000 kmde ise motor 5500 epey fazla gibi. Fakat sahibindendeki ilanda 12000 yazmış 12000 ise yine biraz pazarlık yapılmalı bence.
Osbourne
18 Ocak 2011, 22:13
Egzoz için yurtdışı forumlara bakınmıştım biraz ama genelde sadece egzoz değiştirmekle bişey elde edilmeyeceği karbüratör "jetting" diye tabir ettikleri( karbüratör meme ve iğne boyutu değişikliği sanırım) modifikasyonla beraber egzoz değişkliğinden performans elde edilebilceğini yazmışlar. Pek fazla kurcalamadım sonrasında da
Karbüratördeki iğne değişikliği mevzuları sanırım yakıtta anormal artışlara neden oluyormuş..Bir de ayar tutmama sorunu da cabası olur herhalde..
Vazgeçiyorum egzoz işinden o halde :)
Aslında ufak bi iki çiziği var..Ufak dediğim rahatsız edicilik sınırında..Sahibindende sıfırlar satılıyor 100 tl ye.Olmadı orjinal sıfır alır takarım artık..
Teşekkürler bilgiler için..
fast_driver
18 Ocak 2011, 22:35
arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için, daha önce kullanmadığım için hiçbir fikrim yoktu ama sizin ve etrafımdaki arkadaşların sözleri hep olumlu yönde olduğundan kesinlikle tercih edebilirim,gerçi 4 ay gibi bir zaman var önümde ama şimdiden araştırmaya başladım..sabırsızım birazz
skyblade
18 Ocak 2011, 23:52
Karbüratördeki iğne değişikliği mevzuları sanırım yakıtta anormal artışlara neden oluyormuş..Bir de ayar tutmama sorunu da cabası olur herhalde..
Vazgeçiyorum egzoz işinden o halde :)
Aslında ufak bi iki çiziği var..Ufak dediğim rahatsız edicilik sınırında..Sahibindende sıfırlar satılıyor 100 tl ye.Olmadı orjinal sıfır alır takarım artık..
Teşekkürler bilgiler için..
Daha detaylı bilgi için "korider" sitesini tavsiye ederim. Güzel paylaşımlar resimli anlatımlar mevcut sitede. Ama ingilizce maalesef :cat:
Osbourne
20 Ocak 2011, 22:36
Daha detaylı bilgi için "korider" sitesini tavsiye ederim. Güzel paylaşımlar resimli anlatımlar mevcut sitede. Ama ingilizce maalesef :cat:
Teşekkürler, inceleyeceğim..
Bu arada parçaları ucuza getirdik derken montajdan öpecekler bizi..
2 manet, debriyaj ve gaz teli değişimine 150 kaat işçilik parası istiyor şaşkın bir tamirci arkadaşımız..Dün sordum da :)
Bu haftasonu kendim uğraşacağım, beceririm sanırım..Servis manueli olduktan sonra iş kolay :mrgreen:
Birde acil olarak amortisör keçesi lazım iki adet..
Bulabileceğim veya elinde fazla olan var mıdır? :)
Veya başka bir modelinki uymakta mıdır?
Not: Buldum, buldum :)
merkezyedekparca.com sitesinde mevcut imiş..
Hyosungsource ile aynı paraya satıyorlar, enteresan..
Çifti 15 TL, birilerinin işine yarar bir gün belki :wiinkk:
Denizliden mehmet ben. bu sayfada oldukca faydalı bilgiler. elinize dilinize sağlık.
2 aylık gt 250 kullanıcısıyım. resim eklemeye calıstım ama beceremedım.
forum da resim ekleme dıye de arattım ama malesef.:)
paylaşımlarınızı takıp edecegım.
slmlr
Knr
fast_driver
22 Ocak 2011, 18:31
arkadaşlar bugün kafama takıldı bi size sorayım dedim. 1.86 boyundayım ve kilom 90 kiloya kadar ulaşabiliyor,gt 250 comet acaba küçük kalırmı diye düşünüyorum cbr 125 kullandım ama bana baya küçük gelmiş ve onu almaktan vazgeçmiştim bi arkadaşımın söylemesi üzerine bu motoru araştırdım ama kullanma veya görme şansım olmadı .yardım istiyorum çok kararsız bi durumdayım :silent:
panic adak
22 Ocak 2011, 18:37
Teşekkürler, inceleyeceğim..
Bu arada parçaları ucuza getirdik derken montajdan öpecekler bizi..
2 manet, debriyaj ve gaz teli değişimine 150 kaat işçilik parası istiyor şaşkın bir tamirci arkadaşımız..Dün sordum da :)
Bu haftasonu kendim uğraşacağım, beceririm sanırım..Servis manueli olduktan sonra iş kolay :mrgreen:
Birde acil olarak amortisör keçesi lazım iki adet..
Bulabileceğim veya elinde fazla olan var mıdır? :)
Veya başka bir modelinki uymakta mıdır?
Not: Buldum, buldum :)
merkezyedekparca.com sitesinde mevcut imiş..
Hyosungsource ile aynı paraya satıyorlar, enteresan..
Çifti 15 TL, birilerinin işine yarar bir gün belki :wiinkk:
dostum getirtdiğin parçaların tamamını sen takabilirsin ustaya gerek yok. boşuna o parayı harcama sakın :queen: takamazsan ben sana yardım ederim :bounce: ama fuar için istanbula gelmemi beklemen lazım:queen:
arkadaşlar bugün kafama takıldı bi size sorayım dedim. 1.86 boyundayım ve kilom 90 kiloya kadar ulaşabiliyor,gt 250 comet acaba küçük kalırmı diye düşünüyorum cbr 125 kullandım ama bana baya küçük gelmiş ve onu almaktan vazgeçmiştim bi arkadaşımın söylemesi üzerine bu motoru araştırdım ama kullanma veya görme şansım olmadı .yardım istiyorum çok kararsız bi durumdayım :silent:
hocam ben 1.96 cm ve 100 kg yum.600 lukler bıle kucuk gelırken gt250 iyi duruyo altımda bence...
fast_driver
23 Ocak 2011, 15:09
bunu duymam iyi oldu çünkü motor hakkında iyi cok şey duydum ama daha önce ne kullandın nede gördüm ama resimlerinden gördüğüm kadarıyla çok hoş duruyor bi st kanuni bayisi bulup orada yakından inceleme şansı bulacağıma inanıyorum ama bir motosiklet ustasından motor bi kere dağılınca birdaha toplaması zor oluyor motor sürekli arıza veriyor gibi şeyler duydum ama doğruluğu nedir bunun ?
abime yakışır bu gt 250 comet
Osbourne
23 Ocak 2011, 23:09
arkadaşlar bugün kafama takıldı bi size sorayım dedim. 1.86 boyundayım ve kilom 90 kiloya kadar ulaşabiliyor,gt 250 comet acaba küçük kalırmı diye düşünüyorum cbr 125 kullandım ama bana baya küçük gelmiş ve onu almaktan vazgeçmiştim bi arkadaşımın söylemesi üzerine bu motoru araştırdım ama kullanma veya görme şansım olmadı .yardım istiyorum çok kararsız bi durumdayım :silent:
187 cm'e 120 kiloyum..Nasıl göründüğümüz aşağıda :)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs788.ash1/167808_476106151786_547376786_6288402_6308324_n.jp g
bunu duymam iyi oldu çünkü motor hakkında iyi cok şey duydum ama daha önce ne kullandın nede gördüm ama resimlerinden gördüğüm kadarıyla çok hoş duruyor bi st kanuni bayisi bulup orada yakından inceleme şansı bulacağıma inanıyorum ama bir motosiklet ustasından motor bi kere dağılınca birdaha toplaması zor oluyor motor sürekli arıza veriyor gibi şeyler duydum ama doğruluğu nedir bunun ?
Motorun dağılmasından kast nedir anlamadım ama neticede pandora'nın kutusu değil bu motor..Açıldıktan sonra iyi bir usta gayet toplayabilir..Sente ayarına vs. sine dikkat ederek..V motorlarda sente tuturmak zor diye biliyorum hepsi bu..
Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..
Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL
Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..
Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?
casillas00
23 Ocak 2011, 23:18
187 cm'e 120 kiloyum..Nasıl göründüğümüz aşağıda :)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs788.ash1/167808_476106151786_547376786_6288402_6308324_n.jp g
Motorun dağılmasından kast nedir anlamadım ama neticede pandora'nın kutusu değil bu motor..Açıldıktan sonra iyi bir usta gayet toplayabilir..Sente ayarına vs. sine dikkat ederek..V motorlarda sente tuturmak zor diye biliyorum hepsi bu..
Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..
Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL
Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..
Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?
Bende Pilot Power düşünüyorum yeni sezona.
2ctSi daha hızlı ısınıyormuş normal powere göre aralarında fark buymuş.
Buz Motor fiyatları sanırım.
Bu linkte Görmek 180lık takmış Bir sorun yokmuş ilkte havayı yanlış basmış :)
http://www.motosohbet.net/showthread.php?t=1897&highlight=g%F6rkem
zaten Salıncakta pay var büyütmek için.
fast_driver
23 Ocak 2011, 23:39
artık inanıyorum bu motora çok ısınıcam tek sorun motoru aldığımda istanbulda iyi bir ustaya götürüp baktırmak olacak çünkü fazla anlamam engineden sadece dışına bakar gecerim. eee yeni başladık acemiyük:P
Osbourne
23 Ocak 2011, 23:40
Bende Pilot Power düşünüyorum yeni sezona.
2ctSi daha hızlı ısınıyormuş normal powere göre aralarında fark buymuş.
Buz Motor fiyatları sanırım.
Bu linkte Görmek 180lık takmış Bir sorun yokmuş ilkte havayı yanlış basmış :)
http://www.motosohbet.net/showthread.php?t=1897&highlight=g%F6rkem
zaten Salıncakta pay var büyütmek için.
Evet, fiyatlar buz motordan..
Salıncakta pay bana da var gibime gelmişti..Sorun yok o zaman..
Görkem epey soruya cevap vermiş zaten orada :)
Bu arada mevcut lastiklerime ön 30 arka 36 hava basıyorum..Yol tutuşu ve dengesi adına olumlu değişmeler oldu..Daha evvelden düşüktü..
casillas00
23 Ocak 2011, 23:49
Evet, fiyatlar buz motordan..
Salıncakta pay bana da var gibime gelmişti..Sorun yok o zaman..
Görkem epey soruya cevap vermiş zaten orada :)
Bu arada mevcut lastiklerime ön 30 arka 36 hava basıyorum..Yol tutuşu ve dengesi adına olumlu değişmeler oldu..Daha evvelden düşüktü..
Ya ilginçtir geçen gün R6si olan biriyle konuştum arka lastık 160*60 42 basıyorum dedi bizdeki 150*70 32 yazıo ilginç geldi banada.
Bujilerimi CR9EK taktım tekleme sorunu halloldu.
Ama rolenti ayarı bozuldu enjeksıyonludada rolentı ayarını koydukları yer çok kıl biyer.zorlada olsa yaptım ama hafif hafif gaz verince arada bi istop ediyo rolenti 1400rpm civari.
Ya ilginçtir geçen gün R6si olan biriyle konuştum arka lastık 160*60 42 basıyorum dedi bizdeki 150*70 32 yazıo ilginç geldi banada.
Bujilerimi CR9EK taktım tekleme sorunu halloldu.
Ama rolenti ayarı bozuldu enjeksıyonludada rolentı ayarını koydukları yer çok kıl biyer.zorlada olsa yaptım ama hafif hafif gaz verince arada bi istop ediyo rolenti 1400rpm civari.
osbourne ve casıllas hocalarım,
bende mıchelının bahsettıgınız lastıklerı var. ama hıc tahmın ettıgım gıbı degıller. bazen vıtes dusururken bıle kayıyolar. shınkoları dusunemıyorum bıle.
ben 160 yapmak mantıklı olabılır.
slmlr
knr
Osbourne
24 Ocak 2011, 00:31
Ya ilginçtir geçen gün R6si olan biriyle konuştum arka lastık 160*60 42 basıyorum dedi bizdeki 150*70 32 yazıo ilginç geldi banada.
Bujilerimi CR9EK taktım tekleme sorunu halloldu.
Ama rolenti ayarı bozuldu enjeksıyonludada rolentı ayarını koydukları yer çok kıl biyer.zorlada olsa yaptım ama hafif hafif gaz verince arada bi istop ediyo rolenti 1400rpm civari.
Bende dünden beridir CR9EK kullanıyorum..Motordan iridyum buji çıkmıştı..Belki psikolojik şuanda ama motorun gücünde düşme sezinledim..Ama dediğim gibi psikolojik olabilir..Rölanti ise 1700 rpmler civarında..Deneme amaçlı ellemedim şimdilik, bakalım yarın-öbür gün düşüreceğin hala yüksekteyse..
Lastik havalarında ise aslında 40 basmamız gerekiyor..Benim arka lastiğim enduro tipi (önceki sahibi öyle uygun görmüş :) ) ben onu atladım basınçları yazarken..
Normalde 32-40 basmak gerekli sanıyorum..SS motorlara yüksek basınç bassılması gerekliliğinden ötürü..Artık pek de düşünmüyorum açıkçası..Fuarda yeni lastikleri alayım da :)
osbourne ve casıllas hocalarım,
bende mıchelının bahsettıgınız lastıklerı var. ama hıc tahmın ettıgım gıbı degıller. bazen vıtes dusururken bıle kayıyolar. shınkoları dusunemıyorum bıle.
ben 160 yapmak mantıklı olabılır.
slmlr
knr
Vites düşürürken kaydırma yapmaları sürüş hatasından da kaynaklanabilir..Ara gaz vererek vites düşürüyorsunuz değil mi? Özellikle devirli makinelerde aragaz işine tam hakimiyet çok önemli..
Gene de Michelin hakkında olumsuz bir yorum oalrak ilk sizi duydum..Araştırayım bakalım biraz daha..
vıtes dusurmede benım de hatam vardır muhakkak ama yepyenı mıchelın lastıklerden daha fazla tutus beklıyorum acıkcası. 1-2 ornek vermek gerkırse;
-iş yerıne park ederken mınıcık bı kaldırım gıbı bısı var. on lastıgı cıkartım arka lastıgı her cıkarısımda patı yapıyo.
-hafıf egımlı acılır kapanır bı kapıda duruyorum. (kapı kimlikle acılıyo) yerde asfalt. ne kadar az gazla da kalksam arka kaya kaya kalkıyorum.
bu forumda da okudum. arkanın hafıflıgı de buyuk etken sanırım.
acayüp
24 Ocak 2011, 00:44
Lastiklerin de rodaj süres var . Çok yeniyken kaymaları normaldir. Yada lastikler raf ömrünü tamamlamış olabilir. Ayrıca kaldırım gibi yerlere çıkarken patinaja kalmayan motorum ve lastiğim olmadı daha :) tam gaz verecekken motoru öne doğru ittirmek gerekiyor. 5cm bile olsa cross lastik dışında kayma yapıyor
Osbourne
24 Ocak 2011, 00:48
vıtes dusurmede benım de hatam vardır muhakkak ama yepyenı mıchelın lastıklerden daha fazla tutus beklıyorum acıkcası. 1-2 ornek vermek gerkırse;
-iş yerıne park ederken mınıcık bı kaldırım gıbı bısı var. on lastıgı cıkartım arka lastıgı her cıkarısımda patı yapıyo.
-hafıf egımlı acılır kapanır bı kapıda duruyorum. (kapı kimlikle acılıyo) yerde asfalt. ne kadar az gazla da kalksam arka kaya kaya kalkıyorum.
bu forumda da okudum. arkanın hafıflıgı de buyuk etken sanırım.
Lastiklerin de rodaj süres var . Çok yeniyken kaymaları normaldir. Yada lastikler raf ömrünü tamamlamış olabilir. Ayrıca kaldırım gibi yerlere çıkarken patinaja kalmayan motorum ve lastiğim olmadı daha :) tam gaz verecekken motoru öne doğru ittirmek gerekiyor. 5cm bile olsa cross lastik dışında kayma yapıyor
Herşey etken olabilir..Genelde bu tür durumlarda sağlıklı yorum yapamıyorum ben çünkü sanırım hepinizden ağır bir sürücüyüm :mrgreen:
Dolayısıyla o türbir patinaj olayına pek rastlamıyorum..Bir de ön tekeri çıkarttıktan hemen sonra fren sıkıp, arka teker için arada motosiklet mesafesi kaar yer bırakmak önemli..
Yani geriden gelip ivmeyle çıkartınca daha rahat çıkıyor kaldırımı lastik..
Bir de ben her sferde ayaklarımı eyre koarak motora minimum yük bindiriyorum ki kaldırımla karşılaşan lastik yüksüz biçimde hafif bir şekilde çıksın..
Tabi ispatlanmış durumlar değil, tamamen kişisel uygulamalarım :)
casillas00
24 Ocak 2011, 00:50
Vites düşürürken kitlemesi tam devirde vites düşürmediginiz olabilir yada debriyaji cok hızlı bırakmayın.
Kaldırım içinde Eyüp Abinin dediği gibi her lastik o durumda pati çeker.
Gaz teleminde değişmesi gerekiyor o zaman yeniden rolenti ayarı yaparım artık o kadar şeyi sök tak sök sinir bozuyo :)
rölanti devirleriniz kaç acaba?
overcloud
24 Ocak 2011, 01:06
Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..
Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL
Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..
Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?
Selam Engin :)
Motorun lastiklerini değiştirmeden arka amortisör ısmarlama bence. arkadaki lastik motoruna uygun olmadığı için viraj kabiliyetini kötü yönde etkileme olasılığı oldukça fazla.
Lastiklere gelince arkaya 170/70 takılırsa motorun arkası çok zıplar diye düşünüyorum ve yine virajlarda sorun yaşarsın. 170/60 - 160/60 yada 150/60 lastiklere bak derim. bence 150'lik lastik fazlasıyla yeterli ama sen bilirsin :)
fiyat/performans olarak daha uygun bütçeli olan pirelli sport demon lastikleri almayı düşünebilirsin ama bu modellerin 150/60'dan daha büyük ebatları var mı emin değilim. Er-5'lere ve ninja250'lere bu model lastiklerden taktıklarını yabancı forumlardan biliyorum. zzr250'lerde mt75 kullananlarda var, şikayet eden görmedim. hatta bir çok kişi stok irc lastiklerden sonra çok daha iyi olduğunu söylüyor.
Bence bu motora üst model motorlara takılan lastiklerden almaya pekte gerek yok. sonuçta yolların hali belli, motorun hızıda belli. ne kadar istesekte motoru çokta fazla yatırma şansımız olmuyor :) piyasada pirelli mt75 bulursan işini fazlasıyla görecektir.
bu arada ön amortisörü normal hale getirdiğin iyi olmuş, ön sert arka yumuşak fayton gibi yaylanır motorun arkası, bence ön amortisörlerin yağını değiştir el atmışken, doğru ebatlı lastikleride taktıktan sonra çok daha memnun kalacağını düşünüyorum motorundan :cat:
Osbourne
24 Ocak 2011, 01:10
Selam Engin :)
Motorun lastiklerini değiştirmeden arka amortisör ısmarlama bence. arkadaki lastik motoruna uygun olmadığı için viraj kabiliyetini kötü yönde etkileme olasılığı oldukça fazla.
Lastiklere gelince arkaya 170/70 takılırsa motorun arkası çok zıplar diye düşünüyorum ve yine virajlarda sorun yaşarsın. 170/60 - 160/60 yada 150/60 lastiklere bak derim. bence 150'lik lastik fazlasıyla yeterli ama sen bilirsin :)
fiyat/performans olarak daha uygun bütçeli olan pirelli sport demon lastikleri almayı düşünebilirsin ama bu modellerin 150/60'dan daha büyük ebatları var mı emin değilim. Er-5'lere ve ninja250'lere bu model lastiklerden taktıklarıı yabancı forumlardan biliyorum, zzr250'lerde mt75 kullananlarda var, şikayet eden görmedim, hatta bir çok kişi stok irc lastiklerden sonra çok daha iyi olduğunu söylüyor.
Bence bu motora üst model motorlara takılan lastiklerden almaya pekte gerek yok. sonuçta yolların hali belli, ne kadar istesekte motoru çokta fazla yatırma şansımız olmuyor :) piyasada pirelli mt75 bulursan işini fazlasıyla görecektir.
bu arada ön amortisörü normal hale getirdiğin iyi olmuş, ön sert arka yumuşak fayton gibi yaylanır motorun arkası, bence ön amortisörlerin yağını değiştir el atmışken.
Selam sanada Bulut'çum :)
Aslında motora uygun boyutta lastik bulma sorunu yaşıyorum..Fuarı da onun için bekliyorum..
Dediğin gibi önce lastiği değiştirip durumu incelemek daha mantıklı olacak herhalde..
Bahsettiğin modelleri inceleyeyim bakayım, saol :)
casillas00
24 Ocak 2011, 01:16
rölanti devirleriniz kaç acaba?
benim 1400rpm ama düşük sanırım .
benim 1400rpm ama düşük sanırım .
hocam benım 1100 gibi. sen dusuk dıyosan. jıkleyı de oynatamıyorum ben (ayna yukseltme aparatından dolayı)
diğer arkadaslarınkı de yuksek se bende yukseltmenın bır yolunu bulayım...
Osbourne
24 Ocak 2011, 01:26
benim 1400rpm ama düşük sanırım .
hocam benım 1100 gibi. sen dusuk dıyosan. jıkleyı de oynatamıyorum ben (ayna yukseltme aparatından dolayı)
diğer arkadaslarınkı de yuksek se bende yukseltmenın bır yolunu bulayım...
Servis kitapçığına bakmaya üşeniyorum şuanda ama ustam 1500 rpm bunlar için normal olan demişti..
Genede kitapçığa bakmak gerekli sanıyorum..Beri yandan 1100 rpm bence çok düşük yav :)
casillas00
24 Ocak 2011, 01:29
Normalde 1500-1700rpm diye biliyorum.
bnm jikle otomatik.kafasına göre takılıyor.
1000 i cok az gecıyo inanın. ilginç dimi? burda okumasam normal sanırdım.
casillas00
24 Ocak 2011, 01:38
Ya düzenli çalışıyorsa sana sorun yaratmıyorsa kullanabilirsin ama benimki 1400devirde hafif gaz verdiğimde boğulma gibi bişey olup istop ediyo.
Ve gaz teline ihtiyacım var :)
Sinan Er
24 Ocak 2011, 10:00
Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..
Cometlerin arka amortisorleri oldukca esnek patlak olma ihtimali cok az Baska birkaç comete inerek test edebilirsin. Benim comette oyleydı virajlarda fazla yatmamanı tavsiye ederim. Ama daga bayır ormana girebilir kaldırımlardan zıplayarak gidebilirsin. İridyum bujılerde performans farkı oluyor ayrıca ekonomık az da olsa yakıtta dusuyor.
sgurdal
24 Ocak 2011, 11:27
çok yakın bir arkadaşıma temiz güzel bir gt 250 arıyoruz 4000-5000TL arası bütçemiz var. bildiğiniz satılık motoru olan varsa pm atabilir, teşekkürler.
.!MrBLaCK.!.
25 Ocak 2011, 20:33
selam motorsiklet tutkunu arkadaşlar...gecen perşembe gününden itibaren sıfır km 2010 model siyah st kanuni 250 comet sahibiyim...şu aana kadar 50 km yol yapma imkanım oldu maalesef...fotolarından çok daha fazla çekici oldugunu söyleyebilirim...
Osbourne
26 Ocak 2011, 21:23
selam motorsiklet tutkunu arkadaşlar...gecen perşembe gününden itibaren sıfır km 2010 model siyah st kanuni 250 comet sahibiyim...şu aana kadar 50 km yol yapma imkanım oldu maalesef...fotolarından çok daha fazla çekici oldugunu söyleyebilirim...
Güle güle kullanın kazasız belasız..
Ben de fotolarından çooook daha fazla çekiciliği olduğuna katılıyorum :)
fast_driver
26 Ocak 2011, 22:16
Arkadaşlar Güngörenden kalkıp akşam trafiğinin ortasına girip kağıthaneye st kanuni ye gittim ve sonunda gt 250 comet ı iyice inceledim ve rahatladım,küçük kalırmı sorusunu aklımdan ebediyen sildim alıyorum kesınlıkle ama hyosung gt 250 yi ve malesef bir kaç ay beklicem
Sinan Er
27 Ocak 2011, 12:27
Comet diyip geçmeyin Her yola gider O Yukle Yukleyebildigin kadar.
2 Yıl önce 2 Kişilik Erdeğe gidiş öncesi
http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/DSC02559.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/DSC02558.jpg
fast_driver
27 Ocak 2011, 19:27
Arkadaşlar yan çanta takmayı deneyeniniz oldumu yan çanta takılıyormu ve güzel dururmu acaba
.!MrBLaCK.!.
27 Ocak 2011, 20:25
tşkler osbourne arkadaşım..darısı 250 cometi olamayanların başına..osbourne seni burdaa takip ediyorum.benim ve benim gibi 250 comet hakkında acemi olan arkadaşlara bir çok konuda faydalı oluyorsun...ve bütün 250 comet hakkında bilgilerini paylaşan bütün arkadaşlara senin vasıtanla tşk ederim...
Osbourne
27 Ocak 2011, 20:31
Comet diyip geçmeyin Her yola gider O Yukle Yukleyebildigin kadar.
2 Yıl önce 2 Kişilik Erdeğe gidiş öncesi
http://i299.photobucket.com/albums/mm306/harbiturk/DSC02558.jpg
Benim motorun yazın bürüneceği hali göstermişsin tam olarak :)
Arkadaşlar yan çanta takmayı deneyeniniz oldumu yan çanta takılıyormu ve güzel dururmu acaba
Benim kesinlikle planlarım dahilinde yan çanta işi..Lakin hem arka çanta hem de yan çanta takabilmek için ciddi bir demir işçiliği gerekiyor..Geniş bir zamanımda uğraşacağım artık..
tşkler osbourne arkadaşım..darısı 250 cometi olamayanların başına..osbourne seni burdaa takip ediyorum.benim ve benim gibi 250 comet hakkında acemi olan arkadaşlara bir çok konuda faydalı oluyorsun...ve bütün 250 comet hakkında bilgilerini paylaşan bütün arkadaşlara senin vasıtanla tşk ederim...
Rica ederim..Motosiklette bilemediğim bir şey olunca ne kadar moral bozulduğunu kendimden çok iyi bildiğim için, öğrendiklerimi paylaşmak istiyorum hep :)
Dediğin gibi acemisiyim bende motorun ama yavaş yavaş öğreniyoruz hep birlikte :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO