Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
ben 2008 s&t gt 250r kullanıyorum.bendeki durum:14 litre yakıtla şehir içi ve otoban karışık 390km yol yapıyorum.kaba taslak hesaplamalarımda 3.590 litre gibi bişey çıkıyor.ama matematigime hiç güvenmem yanlışda hesaplamış olabilirim :cat::cat:neredeyse unutuyordum ,bende ön dişli 15 diş.orjinali 14 dişli ile 360 km yol yapabiliyordum..:queen:
cesur509
10 Ocak 2011, 13:08
Arkadaşlar bende bu motoru beğeniyor ve yakından takip ediyorum nedeni 250cc lik bi motora göre motor gücü çok iyi aynı zamanda enjeksiyon sisteminede sahip olduğu için yakıtıda makul değerlerde , motorumu değiştirmeği düşündüğüm zaman 250 cc alırsam o motor ST Kanuni GT 250 comet olacak:cat:
Dostlar hepinize kazasız belasız sürüşler deilerim:rendeer:
panic adak
10 Ocak 2011, 13:24
allah allah makinayı enjeksiyonlu diye aldık ama ben bir depo ile 300km zor gidiyorum anlam veremedim bir türlü. iridium buji falan fuara geldiğimde alacam. ancak sizin rakamlarınız bana hayal gibi geliyor ben makinamın 6.5, 7 litre yaktığı günleride bilirim.
Gökhan
10 Ocak 2011, 13:28
allah allah makinayı enjeksiyonlu diye aldık ama ben bir depo ile 300km zor gidiyorum anlam veremedim bir türlü. iridium buji falan fuara geldiğimde alacam. ancak sizin rakamlarınız bana hayal gibi geliyor ben makinamın 6.5, 7 litre yaktığı günleride bilirim.
6.5 MUUUUUUU:cyclopsan. St motor senin comete fazladan 2 silindir takmış olmasın:P. Zira 4 silindirlilerin yakıt tüketimi senin söyledigin rakamlarda. 6000-7000 km de degişmek şartıyla normal buji dahi kullansan yakıt tüketimini bu derece etkilemez. Başka bir sorun olmalı.
panic adak
10 Ocak 2011, 13:35
sivasta zaten bunu gösterebileceğim bir usta yok. ne yapmamaı öneneirsiniz? zaten makina yatıyor malum kış memleketi fuara gelice iyi bir hava filtresi, iridium buji kablıları ile birlikte ve gerekli ne varsa alacam. ayrıca 7500km'deyim bujileri zaten değiştirmeyi düşünüyordum ayrıca 3500 bakımında hava filtresini değiştirdim s&t nin kitapçığında yazdığı gibi bir hava filtresini 10000km kullanmıyorum ben.
Ramazan Can
10 Ocak 2011, 13:54
benim gt250r ile full depo ile otobanda 100 * 120 sabit hızla 490 km yol yapmıştım... değerler çok altta çıkınca şaşırmıştım.. ama ne kadar yakıt aldığımı hatırlamıyorum... 5000 km kadar kullandım ve gayet memnun kalmıştım... 2000 km 300 grm kadarda yağ eksilmtmişti başka herhangi bir duumu söz konusu değildi.... 2007 model ve full orjinal bir motordu....
panic adak
10 Ocak 2011, 14:04
aslında aklımdan geçenler'i yaparsam belki bir çare olabilir enjeksiyon temizleyici koyarım depoya, bujileri ngk iridium ile kablolar dahil değiştiririm, hava filtresini k&n ile değiştiririm, zaten yağ olarak motul 300v kullanıyorum. bunların dışında yapılacak ne var bir fikriniz varmı?
feryth
10 Ocak 2011, 15:22
Merhaba
Yaklaşık 2 ay önce 2 el aldığım motorumun ufak tefek bütün sıkıntılarını hallettim. Fakat bu tekleme sorununun kaynağından hala emin değilim. Motor 2-3 ve en çok ta 4. viteste biraz gaç açtığımda teklemeye başlıyor. Sanırım o sırada tek bir silindire anlık gaz kesme yapıyor. Bütün bakımlarını yaptırdım. Hava filtresi, yağ buji değişti. Usta CDI yani beyinden olabileceğini, başka motorun beynini takıp denemek gerektiğini söyledi. İstanbul'da bu sorunuma yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? Eğer beyinden olduğuna emin olursam hyosungsource.com da kargo dahil 188 TL'ye alıcam. Çünkü motorumdan çok memnunum ama bu sorun beni üzüyor.
Bu arada motorum hakkında biraz bilgi vereyim. Önceki motorum 2000 model Aprillia Pegaso 650 ile takasa girerek 22.11.2010 tarihinde 2006 model 17.000km de aldığım motorumda depoda Hyosung yazısının üstüne Ducati yazılmış. Sökülürse kötü bir görüntü olacağından ve motordan anlayan kişilerin bile yanılmasından dolayı sökmedim :) Yamaha R1'in orjinal egzosları takılmış. Aldıktan sonra yaptığım harcamaları aşağıya yazıyorum alacak arkadaşlara yardımcı, aynı parçayı daha önce almış arkadaşlarında fikir verebilmeleri açısından iyi olur diye düşünüyorum.
1-) Daha önceki motorumdan söktüğüm Alarm : 50TL
2-) Led Carbon arka sinyal : 40TL
3-) Sarı renk Jant şeridi : 20 TL
4-) Aldığımda fren maneti orjinal değildi ve değiştirdim : 30TL
5-) Xenon 4300K H4 : 130TL (şirinevler de elektrikçilerin olduğu sokakta ismini hatırlamadığım bir dükkandan.)
6-) Elcik Isıtma : 75TL (Feyizoğu)
7-) Önceki sahibi ön fren diskini çiflemiş fakat hidrolik merkezini büyütmediğinden dolayı frenler tam tutmuyordu. Bu yüzden Merkez:150TL, Manet:50TL(ikinci kez manet almak zorunda kaldım ama üstünden çıkanı gv250si olan arkadaşıma yaradı.) Bütün balataları değiştirdim: 3 tane 45TL
8-) Patlak olan amortisörümü www.hyosungsource.com dan 236TL kargo dahil aldım ve 20 TL işçilik vererek taktırdım. 1 hafta bile sürmedi gelmesi.
Tekleme sorunumu hallettikten sonra çanta sorunumada bir çözüm bulmak istiyorum. Önceki motorumdan kalan Kappa 46LTlik çantamı, aparatı olmadığı için takamıyorum. Eğer İstanbul'da daha önceden yaptırdığınız bir yer varsa fiyatı ve yeriyle birlikte verirseniz sevinirim.
http://img714.imageshack.us/i/241120101551.jpg/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------
http://img714.imageshack.us/img714/5122/241120101551.jpg
Önceki mesajda resim eklemiştim çıkmamış.
panic adak
10 Ocak 2011, 15:30
Merhaba
Yaklaşık 2 ay önce 2 el aldığım motorumun ufak tefek bütün sıkıntılarını hallettim. Fakat bu tekleme sorununun kaynağından hala emin değilim. Motor 2-3 ve en çok ta 4. viteste biraz gaç açtığımda teklemeye başlıyor. Sanırım o sırada tek bir silindire anlık gaz kesme yapıyor. Bütün bakımlarını yaptırdım. Hava filtresi, yağ buji değişti. Usta CDI yani beyinden olabileceğini, başka motorun beynini takıp denemek gerektiğini söyledi. İstanbul'da bu sorunuma yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? Eğer beyinden olduğuna emin olursam hyosungsource.com da kargo dahil 188 TL'ye alıcam. Çünkü motorumdan çok memnunum ama bu sorun beni üzüyor.
Bu arada motorum hakkında biraz bilgi vereyim. Önceki motorum 2000 model Aprillia Pegaso 650 ile takasa girerek 22.11.2010 tarihinde 2006 model 17.000km de aldığım motorumda depoda Hyosung yazısının üstüne Ducati yazılmış. Sökülürse kötü bir görüntü olacağından ve motordan anlayan kişilerin bile yanılmasından dolayı sökmedim :) Yamaha R1'in orjinal egzosları takılmış. Aldıktan sonra yaptığım harcamaları aşağıya yazıyorum alacak arkadaşlara yardımcı, aynı parçayı daha önce almış arkadaşlarında fikir verebilmeleri açısından iyi olur diye düşünüyorum.
1-) Daha önceki motorumdan söktüğüm Alarm : 50TL
2-) Led Carbon arka sinyal : 40TL
3-) Sarı renk Jant şeridi : 20 TL
4-) Aldığımda fren maneti orjinal değildi ve değiştirdim : 30TL
5-) Xenon 4300K H4 : 130TL (şirinevler de elektrikçilerin olduğu sokakta ismini hatırlamadığım bir dükkandan.)
6-) Elcik Isıtma : 75TL (Feyizoğu)
7-) Önceki sahibi ön fren diskini çiflemiş fakat hidrolik merkezini büyütmediğinden dolayı frenler tam tutmuyordu. Bu yüzden Merkez:150TL, Manet:50TL(ikinci kez manet almak zorunda kaldım ama üstünden çıkanı gv250si olan arkadaşıma yaradı.) Bütün balataları değiştirdim: 3 tane 45TL
8-) Patlak olan amortisörümü www.hyosungsource.com dan 236TL kargo dahil aldım ve 20 TL işçilik vererek taktırdım. 1 hafta bile sürmedi gelmesi.
Tekleme sorunumu hallettikten sonra çanta sorunumada bir çözüm bulmak istiyorum. Önceki motorumdan kalan Kappa 46LTlik çantamı, aparatı olmadığı için takamıyorum. Eğer İstanbul'da daha önceden yaptırdığınız bir yer varsa fiyatı ve yeriyle birlikte verirseniz sevinirim.
http://img714.imageshack.us/i/241120101551.jpg/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------
http://img714.imageshack.us/img714/5122/241120101551.jpg
Önceki mesajda resim eklemiştim çıkmamış.
dostum makinan çok güzelmiş allah nazardan saklasın kazasız belasız bin inşallah...
Osbourne
10 Ocak 2011, 15:38
Arkadaşlar sol ayağımın altında virajlara yattığımda gup gup lama gibi bir ses var, bir darbe hissediyorum daha doğrusu. Zincir gerginliğim normal seviyede, nedendir acaba bu durum?
Bir de yolda giderken arada sırada gaz yememe durumu oluşuyor..Aslında tam manasıyla gaz yememe değil de normal gücünün 1/3 azını veriyor gibime geliyor motor. gaz kolunu sabit tutarken bir anda tekrar eski gücü yerien geliyor ve ileri atılıyor motor..Acaba karbüratörden mi yoksa CDI dan mı yapıyor bunu?
hyosungsource sitesinden alışverişi soran arkaaş neyi oruyor anlamadım? Parça mı bulamadın acep?
feryth
10 Ocak 2011, 15:49
dostum makinan çok güzelmiş allah nazardan saklasın kazasız belasız bin inşallah...
Allah sizi ve bütün motorcu kardeşlerimizide kazadan beladan saklasın inşallah. Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.
panic adak
10 Ocak 2011, 15:53
Arkadaşlar sol ayağımın altında virajlara yattığımda gup gup lama gibi bir ses var, bir darbe hissediyorum daha doğrusu. Zincir gerginliğim normal seviyede, nedendir acaba bu durum?
Bir de yolda giderken arada sırada gaz yememe durumu oluşuyor..Aslında tam manasıyla gaz yememe değil de normal gücünün 1/3 azını veriyor gibime geliyor motor. gaz kolunu sabit tutarken bir anda tekrar eski gücü yerien geliyor ve ileri atılıyor motor..Acaba karbüratörden mi yoksa CDI dan mı yapıyor bunu?
hyosungsource sitesinden alışverişi soran arkaaş neyi oruyor anlamadım? Parça mı bulamadın acep?
vites kolundan geliyor o ses dostum benim makinadada var sıkıntı yapacak bişey yok.
bulamadığım malzemelere gelince sağ fren diski ve sağ fren merkezini bulamadım vey bunlar sağ sol farketmiyor mu?
overcloud
10 Ocak 2011, 16:15
Arkadaşlar sol ayağımın altında virajlara yattığımda gup gup lama gibi bir ses var, bir darbe hissediyorum daha doğrusu. Zincir gerginliğim normal seviyede, nedendir acaba bu durum?
Bir de yolda giderken arada sırada gaz yememe durumu oluşuyor..Aslında tam manasıyla gaz yememe değil de normal gücünün 1/3 azını veriyor gibime geliyor motor. gaz kolunu sabit tutarken bir anda tekrar eski gücü yerien geliyor ve ileri atılıyor motor..Acaba karbüratörden mi yoksa CDI dan mı yapıyor bunu?
hyosungsource sitesinden alışverişi soran arkaaş neyi oruyor anlamadım? Parça mı bulamadın acep?
Merhaba
Yaklaşık 2 ay önce 2 el aldığım motorumun ufak tefek bütün sıkıntılarını hallettim. Fakat bu tekleme sorununun kaynağından hala emin değilim. Motor 2-3 ve en çok ta 4. viteste biraz gaç açtığımda teklemeye başlıyor. Sanırım o sırada tek bir silindire anlık gaz kesme yapıyor. Bütün bakımlarını yaptırdım. Hava filtresi, yağ buji değişti. Usta CDI yani beyinden olabileceğini, başka motorun beynini takıp denemek gerektiğini söyledi. İstanbul'da bu sorunuma yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? Eğer beyinden olduğuna emin olursam hyosungsource.com da kargo dahil 188 TL'ye alıcam. Çünkü motorumdan çok memnunum ama bu sorun beni üzüyor.
Bu arada motorum hakkında biraz bilgi vereyim. Önceki motorum 2000 model Aprillia Pegaso 650 ile takasa girerek 22.11.2010 tarihinde 2006 model 17.000km de aldığım motorumda depoda Hyosung yazısının üstüne Ducati yazılmış. Sökülürse kötü bir görüntü olacağından ve motordan anlayan kişilerin bile yanılmasından dolayı sökmedim :) Yamaha R1'in orjinal egzosları takılmış. Aldıktan sonra yaptığım harcamaları aşağıya yazıyorum alacak arkadaşlara yardımcı, aynı parçayı daha önce almış arkadaşlarında fikir verebilmeleri açısından iyi olur diye düşünüyorum.
1-) Daha önceki motorumdan söktüğüm Alarm : 50TL
2-) Led Carbon arka sinyal : 40TL
3-) Sarı renk Jant şeridi : 20 TL
4-) Aldığımda fren maneti orjinal değildi ve değiştirdim : 30TL
5-) Xenon 4300K H4 : 130TL (şirinevler de elektrikçilerin olduğu sokakta ismini hatırlamadığım bir dükkandan.)
6-) Elcik Isıtma : 75TL (Feyizoğu)
7-) Önceki sahibi ön fren diskini çiflemiş fakat hidrolik merkezini büyütmediğinden dolayı frenler tam tutmuyordu. Bu yüzden Merkez:150TL, Manet:50TL(ikinci kez manet almak zorunda kaldım ama üstünden çıkanı gv250si olan arkadaşıma yaradı.) Bütün balataları değiştirdim: 3 tane 45TL
8-) Patlak olan amortisörümü www.hyosungsource.com dan 236TL kargo dahil aldım ve 20 TL işçilik vererek taktırdım. 1 hafta bile sürmedi gelmesi.
Tekleme sorunumu hallettikten sonra çanta sorunumada bir çözüm bulmak istiyorum. Önceki motorumdan kalan Kappa 46LTlik çantamı, aparatı olmadığı için takamıyorum. Eğer İstanbul'da daha önceden yaptırdığınız bir yer varsa fiyatı ve yeriyle birlikte verirseniz sevinirim.
gaz yememeyle ilgili olarak soruyorum, bakımları nerde yaptırıyorsunuz?
feryth
10 Ocak 2011, 16:59
gaz yememeyle ilgili olarak soruyorum, bakımları nerde yaptırıyorsunuz?
Avcılar Motopark'ta yaptırdım en son.
overcloud
10 Ocak 2011, 17:11
aslında yetkili serviste mi ya da güvendiğiniz bir usta mı anlamında sormak istemiştim.
bu bakımlar yapılırken motosiklet bir bilgisayara bağlanıyor mu?
hem osbourne'a hemde sana bir yer tavsiye edebilirim anadolu yakasında.
feryth
10 Ocak 2011, 17:29
Kanuni yetkili servisi gittiğim yer. Ama bir cihaza bağlanmadı.
overcloud
10 Ocak 2011, 17:43
motorumu hasanpaşa'da uğurlu motora götürüyorum (cbr125'ide oraya götürüyorudum). burda periyodik bakımlar dışında motosiklet bir bilgisayara bağlanıp ritmine bakılıyor ve egzos değerleri ölçülüyor. her bakımdan sonrada usta motorla birlikte keşfe çıkıp motorda bir sıkıntı var mı yok mu kontrol ediyor.
Ergün usta hyosunglardan pek hoşlanmıyor ama işini çok düzgün yapan ve işinden zevk alan biridir. (hyosung sevmiyor dediğime bakma, banada ninja 250 alma diye baya ısrar etmişti :) )
istersen telefon ve adres bilgilerini vereyim, gitmeden önce bir arayıp konuşursun. avcılar'dan hasanpaşa'ya boşuna yol tepmemiş olursun böylece.
DarkArchAnGeL
10 Ocak 2011, 18:20
Arkadaşlar sol ayağımın altında virajlara yattığımda gup gup lama gibi bir ses var, bir darbe hissediyorum daha doğrusu. Zincir gerginliğim normal seviyede, nedendir acaba bu durum?
Bir de yolda giderken arada sırada gaz yememe durumu oluşuyor..Aslında tam manasıyla gaz yememe değil de normal gücünün 1/3 azını veriyor gibime geliyor motor. gaz kolunu sabit tutarken bir anda tekrar eski gücü yerien geliyor ve ileri atılıyor motor..Acaba karbüratörden mi yoksa CDI dan mı yapıyor bunu?
hyosungsource sitesinden alışverişi soran arkaaş neyi oruyor anlamadım? Parça mı bulamadın acep?
sadece viraja yatarkenmi yoksa ortlama bi hızda gazı kesip debiyajı sıkıtığında da aynı şeyi hissediyormusun tam sol ayağının altında eğer öyleyse ..zincirini kontrol et tam kıvrılmayan bi bakla var tahminimce ve ön dişlide her turda o bakla denk geldiğinde üst tarafa vuruyor olabilir.. zincirini komple elden geçirmeni tavsiye ederim..
sadece viraja yatarkenmi yoksa ortlama bi hızda gazı kesip debiyajı sıkıtığında da aynı şeyi hissediyormusun tam sol ayağının altında eğer öyleyse ..zincirini kontrol et tam kıvrılmayan bi bakla var tahminimce ve ön dişlide her turda o bakla denk geldiğinde üst tarafa vuruyor olabilir.. zincirini komple elden geçirmeni tavsiye ederim..
valla arkadaşım benden çok yaşıyacaksın inşallah .tesbitine katılıyorum.o zincirin degişmesi gerek.aynı olay benimde başıma geldiginden biliyorum.geçen sene kış aylarında zincir temizligini bayagı bir aksatmıştım.bir ara aynen o gup gup sesini duymaya basladım.:queen::queen:usta bir tur atıp geliyor yok bişey sende amma evhamlısın yav diyor.ama ben biniyorum ses var.tabii ustayla aramda bir 20 kg fark var.neyse bir aya yakın öyle bindim.zinciri temizleyip yaglayınca ses azalıyordu.ama yag bitince yine başlıyordu.bir gün motoru yıkayıp temizlerken benim çocuk buldu arızayı.zincirin baklalarından biri iç tarafda kalan yüzeyden artık ona tam olarak ne deniyor bilmiyorum pulmu desem dış baklamı desem yani yüzey yok düşmüş sadece iç pimler tutuyor.iç tarafda oldugu içinde her kontrolde kaçırıyoruz.burası ön dişliye gelince gup gup yapıyor.zincirin öndişliyle teması savruk oldugu için ön dişliyide bozmuştu onuda degiştirdim. yani kesin galiba sanırım zincirden :queen::queen::queen:
Osbourne
10 Ocak 2011, 19:46
aslında yetkili serviste mi ya da güvendiğiniz bir usta mı anlamında sormak istemiştim.
bu bakımlar yapılırken motosiklet bir bilgisayara bağlanıyor mu?
hem osbourne'a hemde sana bir yer tavsiye edebilirim anadolu yakasında.
Valla bana çok yakın orası, tam tarif edebilir misin gidip baktırayım egsoz ölçümlerine vs. Çok iyi olur hyodan anlayan bir usta bulmak..
Bakımlar derken ben henüz kendi ustama bana kaza yaptırmayacak ve yolda kaldırmayacak aksamları için bakım yaptırmıştım zaten henüz çok yeni..
Neyse de ustanın ayrıntılı bilgilerini bekliyorum :)
sadece viraja yatarkenmi yoksa ortlama bi hızda gazı kesip debiyajı sıkıtığında da aynı şeyi hissediyormusun tam sol ayağının altında eğer öyleyse ..zincirini kontrol et tam kıvrılmayan bi bakla var tahminimce ve ön dişlide her turda o bakla denk geldiğinde üst tarafa vuruyor olabilir.. zincirini komple elden geçirmeni tavsiye ederim..
Evet tam sol ayağımın altında ve zincire yük bindiğinde vs. olyor çoğunlukla..
Aslında zinciri gözümle muayene ettim epeyce ve bulamamıştım bir şey ama düşününce aklıma da yatmaya başladı bir baklanın arızalı oluşundan kaynaklı diye..Çünkü Bursa'dan dönüşte iki kişi binmiştik ve çok fazla vurma yapmıştı, ben tek binerken o kadar sık gupguplama yapmıyor..
Eğer öyleyse derhal söküp kontrol etmem gerek çünkü dediğiniz gibi ön dişliyi pert eder bu şekilde..
Geçende sipariş vermiştim, aslında elim gitti ön dişli de ısmarlasam mı diye hyosungsource dan ama niyeyse almadım ve siparişi vermiş oldum..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 ----------
Hyo ve ben..
2 saat evvel iş dönüşü arkadaş servisten çekti :)
WMWXOcRkZc0
http://www.youtube.com/watch?v=WMWXOcRkZc0
DarkArchAnGeL
10 Ocak 2011, 21:11
Valla bana çok yakın orası, tam tarif edebilir misin gidip baktırayım egsoz ölçümlerine vs. Çok iyi olur hyodan anlayan bir usta bulmak..
Bakımlar derken ben henüz kendi ustama bana kaza yaptırmayacak ve yolda kaldırmayacak aksamları için bakım yaptırmıştım zaten henüz çok yeni..
Neyse de ustanın ayrıntılı bilgilerini bekliyorum :)
Evet tam sol ayağımın altında ve zincire yük bindiğinde vs. olyor çoğunlukla..
Aslında zinciri gözümle muayene ettim epeyce ve bulamamıştım bir şey ama düşününce aklıma da yatmaya başladı bir baklanın arızalı oluşundan kaynaklı diye..Çünkü Bursa'dan dönüşte iki kişi binmiştik ve çok fazla vurma yapmıştı, ben tek binerken o kadar sık gupguplama yapmıyor..
Eğer öyleyse derhal söküp kontrol etmem gerek çünkü dediğiniz gibi ön dişliyi pert eder bu şekilde..
Geçende sipariş vermiştim, aslında elim gitti ön dişli de ısmarlasam mı diye hyosungsource dan ama niyeyse almadım ve siparişi vermiş oldum..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 ----------
Hyo ve ben..
2 saat evvel iş dönüşü arkadaş servisten çekti :)
WMWXOcRkZc0
http://www.youtube.com/watch?v=WMWXOcRkZc0
kesinlikle xring2 almalısın bi arkadaşımın vardı 2 haftada bir zincir geriyordu 3 4 ay önce xring2 aldı 150 tl ye hala bir germe yaptığını görmedim zincirle alakalı...
o bahsettiğim olayı gözle göremezsiniz mutlaka söküp kontrol etmelisiniz anca o zaman zincirin bükülmeyen yeri varsa görüceksiniz..
Osbourne
10 Ocak 2011, 21:20
kesinlikle xring2 almalısın bi arkadaşımın vardı 2 haftada bir zincir geriyordu 3 4 ay önce xring2 aldı 150 tl ye hala bir germe yaptığını görmedim zincirle alakalı...
o bahsettiğim olayı gözle göremezsiniz mutlaka söküp kontrol etmelisiniz anca o zaman zincirin bükülmeyen yeri varsa görüceksiniz..
Zincir söküldüğünde görülecek bir şeyse sorun yok..Maksat emin olalım da boşa almayalım xringi..
Ne diye arayacağız şimdi xringi? bakla sayısına mı bakacağız? Nedir ölçüler acaba?
DarkArchAnGeL
10 Ocak 2011, 21:24
Zincir söküldüğünde görülecek bir şeyse sorun yok..Maksat emin olalım da boşa almayalım xringi..
Ne diye arayacağız şimdi xringi? bakla sayısına mı bakacağız? Nedir ölçüler acaba?
motoru uzun vadede kullanacaksınız kesinlikle xring2 zincir almanızı şiddetle tavsiye ederim ,ölçüsüde 520-112 olması lazım...
Osbourne
10 Ocak 2011, 21:30
motoru uzun vadede kullanacaksınız kesinlikle xring2 zincir almanızı şiddetle tavsiye ederim ,ölçüsüde 520-112 olması lazım...
Evet şimdi baktım internetten 520-112 imiş..
x ring olsa da yeter yav x2 ringler çok pahalı hem tek farkı da ömürlerinin daha uzun olması ama dediğiniz gibi uzun vadeli kullanım için x2 ring en doğrusu olacaktır..
Teşekkürler bilgiler için..
Şu an kafamdaki en önemli sorun şu gaz kesme hadisesi..Bakalım haftasonu bi ölçtüreceğim ne çıkacak..
DarkArchAnGeL
10 Ocak 2011, 21:33
Evet şimdi baktım internetten 520-112 imiş..
x ring olsa da yeter yav x2 ringler çok pahalı hem tek farkı da ömürlerinin daha uzun olması ama dediğiniz gibi uzun vadeli kullanım için x2 ring en doğrusu olacaktır..
Teşekkürler bilgiler için..
Şu an kafamdaki en önemli sorun şu gaz kesme hadisesi..Bakalım haftasonu bi ölçtüreceğim ne çıkacak..
gaz kesme olayını detaylı anlatırsnız belki bişiler söyleyebilirim
Osbourne
10 Ocak 2011, 21:53
gaz kesme olayını detaylı anlatırsnız belki bişiler söyleyebilirim
Gerilerde yazmıştım, ayrıntılı anlatayım..
Normalde rölantide olan bir durum değil..
Bunun haricinde her viteste, her devirde ve motorun sıcaklığı fark etmeksizin arasıra oluyor..
Gazı sabit olarak örneğin yarım açmış vaziyette yol aldığımızı farz edelim..
Hafif gaz açtığımda bazen bir anda devirde 2-3 bin rpm lik düşme oluyor, gaz ile oynamıyorum (hala yarım açık) ve 5 sn kadar sürdükten sonra tekrar normale dönüyor..
Devirde düşme olduğu sıralar gazı bırakıp sonra yüklenip denedim, gaza asılıp devri iyice yükseltmeye çalışarak denedim hepsinde de aynı süreler içerisinde geri geldi devir..Bi şey değişmedi yani..
Kendimce ihtimaller:
- Karbüratör pis
- Benzin filtresi pis (ahmaklık edip kontrolünü unutuyorum her seferinde)
- CDI ünitesi arızalı (büyük ihtimalle buradan kaynaklı bir sorun)
Durum ve tahminlerim bu yönde..
DarkArchAnGeL
10 Ocak 2011, 22:00
Gerilerde yazmıştım, ayrıntılı anlatayım..
Normalde rölantide olan bir durum değil..
Bunun haricinde her viteste, her devirde ve motorun sıcaklığı fark etmeksizin arasıra oluyor..
Gazı sabit olarak örneğin yarım açmış vaziyette yol aldığımızı farz edelim..
Bazen bir anda devirde 2-3 bin rpm lik düşme oluyor, gaz ile oynamıyorum (hala yarım açık) ve 5 sn kadar sürdükten sonra tekrar normale dönüyor..
Devirde düşme olduğu sıralar gazı bırakıp sonra yüklenip denedim, gaza asılıp devri iyice yükseltmeye çalışarak denedim hepsinde de aynı süreler içerisinde geri geldi devir..Bi şey değişmedi yani..
Kendimce ihtimaller:
- Karbüratör pis
- Benzin filtresi pis (ahmaklık edip kontrolünü unutuyorum her seferinde)
- CDI ünitesi arızalı (büyük ihtimalle buradan kaynaklı bir sorun)
Durum ve tahminlerim bu yönde..
bana daha çok elektrik aksamı ile alakalı gibi geldi özellikle debriyaj müşürünün bağlantsını kontrol etmeni tavsiye ederim..hatta switchlerden söküp kısa devre yaptırıp öyle dene birde..
Osbourne
10 Ocak 2011, 22:05
bana daha çok elektrik aksamı ile alakalı gibi geldi özellikle debriyaj müşürünün bağlantsını kontrol etmeni tavsiye ederim..hatta switchlerden söküp kısa devre yaptırıp öyle dene birde..
Ama devir tamamen yok olmuyor, devir düştüğünde gazı açınca gene gidiyor motor..O müşürden olsa gene de gaz verince gider miydi?
Bir de alakası var mıdır bilmem ama motoru boşa almayınca marş almıyor..Debriyajı sıkmam fark etmiyor..Sanki ayaklık açıkmışcasına boşa marş basıyorum..İlla ki boşa alıp marş basmam gerekiyor..
Çok nadir olarak vitesteyken ve debriyajı sıkarak marş alıyor..
DarkArchAnGeL
10 Ocak 2011, 22:09
Ama devir tamamen yok olmuyor, devir düştüğünde gazı açınca gene gidiyor motor..O müşürden olsa gene de gaz verince gider miydi?
birden düşüyor gazı verince tekrar düzeliyor..arkadaş iptal etti şimdi o sıkıntıyı yaşamıyor.. bu gt250 ler özellikle müşürlerden çok can sıkıyor..
overcloud
10 Ocak 2011, 22:13
Ama devir tamamen yok olmuyor, devir düştüğünde gazı açınca gene gidiyor motor..O müşürden olsa gene de gaz verince gider miydi?
Bir de alakası var mıdır bilmem ama motoru boşa almayınca marş almıyor..Debriyajı sıkmam fark etmiyor..Sanki ayaklık açıkmışcasına boşa marş basıyorum..İlla ki boşa alıp marş basmam gerekiyor..
Çok nadir olarak vitesteyken ve debriyajı sıkarak marş alıyor..
bu bahsettiğin şey benim ninja'da da oluyor. ayaklık kapalı motor viteste debriyajı sıkıyorum marş basmıyor. boşa alıyorum marş basıyor.
ilginç bi durum bendeki de :queen:
Osbourne
10 Ocak 2011, 22:16
birden düşüyor gazı verince tekrar düzeliyor..arkadaş iptal etti şimdi o sıkıntıyı yaşamıyor.. bu gt250 ler özellikle müşürlerden çok can sıkıyor..
Şimdi neyi iptal ettireceğim ben? Hangi müşürü? Ayaklık müşürüm iptal durumda bu arada..
Yukarıda anlattığım boşa almadan marş almaması durumu da bu işin nedeni olabilir mi acaba?
bu bahsettiğin şey benim ninja'da da oluyor. ayaklık kapalı motor viteste debriyajı sıkıyorum marş basmıyor. boşa alıyorum marş basıyor.
vites boşta ayaklık açık marşa basıyorum motor yine çalışıyor. ilginç bi durum bendeki de :queen:
Valla geçen trafikte stop ettirdim, basıyorum basıyorum almıyori deli oldum..Rezil oldum bir de :)
Boşa almadan ha alır ha almaz diyerek kasmıştım :)
myhammer
10 Ocak 2011, 22:36
Engin hocam hayırlı olsun yeni makinan güle güle kullan kazasız belasız inşallah darısı bizim başımıza :) geç oldu :)bu topige girmesem görmezdim tesadüf oldu yazıları okurken gördüm :)
Osbourne
10 Ocak 2011, 23:33
Engin hocam hayırlı olsun yeni makinan güle güle kullan kazasız belasız inşallah darısı bizim başımıza :) geç oldu :)bu topige girmesem görmezdim tesadüf oldu yazıları okurken gördüm :)
Teşekkür ederim, darısı senin/herkesin başına :)
devriyaj müşüründe bitmiş hocam.bişey degil 20tl gibi.
feryth
11 Ocak 2011, 04:06
Merhaba
Yaklaşık 2 ay önce 2 el aldığım motorumun ufak tefek bütün sıkıntılarını hallettim. Fakat bu tekleme sorununun kaynağından hala emin değilim. Motor 2-3 ve en çok ta 4. viteste biraz gaç açtığımda teklemeye başlıyor. Sanırım o sırada tek bir silindire anlık gaz kesme yapıyor. Bütün bakımlarını yaptırdım. Hava filtresi, yağ buji değişti. Usta CDI yani beyinden olabileceğini, başka motorun beynini takıp denemek gerektiğini söyledi. İstanbul'da bu sorunuma yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? Eğer beyinden olduğuna emin olursam hyosungsource.com da kargo dahil 188 TL'ye alıcam. Çünkü motorumdan çok memnunum ama bu sorun beni üzüyor.
Arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yok mu?
DarkArchAnGeL
11 Ocak 2011, 07:21
Arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yok mu?
büyük çekmecede oturuyorsunuz sanırım yakın sayılır isterseniz bizim arkadaşın Commetin beyni ile bi deneme yapalım bi sorayım yardımcı olur...
feryth
11 Ocak 2011, 12:25
büyük çekmecede oturuyorsunuz sanırım yakın sayılır isterseniz bizim arkadaşın Commetin beyni ile bi deneme yapalım bi sorayım yardımcı olur...
Eğer mümkünse çok iyi olur benim için, ilginiz için teşekkürler.
panic adak
11 Ocak 2011, 14:48
arkadaşlar ben fuar için istanbula gelecem fuar günleri içerisinde bir buluşma yapabilirmiyiz oralarda? kim organize etmek ister böyle birşeyi...
Osbourne
11 Ocak 2011, 20:17
arkadaşlar ben fuar için istanbula gelecem fuar günleri içerisinde bir buluşma yapabilirmiyiz oralarda? kim organize etmek ister böyle birşeyi...
Toplu olarak MT gidecek zaten..muhtemelen herkes orada olacaktır..
debriyajla ilgili bi sorunum var. sanırım yeni balata istiyor. nerden ve ne kadara temin edebilirim? bir de sürüş esnasında bir ses geliyor. çat diye bir ses. zincir gevşekti sıktım. hala var. yan sehpadan olabilir diye düşündüm. o da değil. arka amortisör desem, her kasiste olmuyor. bi fikri olan var mı?
DarkArchAnGeL
12 Ocak 2011, 01:29
debriyajla ilgili bi sorunum var. sanırım yeni balata istiyor. nerden ve ne kadara temin edebilirim? bir de sürüş esnasında bir ses geliyor. çat diye bir ses. zincir gevşekti sıktım. hala var. yan sehpadan olabilir diye düşündüm. o da değil. arka amortisör desem, her kasiste olmuyor. bi fikri olan var mı?
Kredi kartı ile buradan (http://www.ragingparts.com/Clutch-Drive-Plate-GT250R-GT250-Naked-GV250-p/300-1707.htm) sipariş verebilirsin ortalama 1 hafta içinde geliyor .bizimkiler burda 250 tl'ye satsın ...çat sesinede pek bi yorum yapamayacam yani her kasiste geçiş hızın aynı ise garip...
OzCaN35
12 Ocak 2011, 01:31
Şu gaz kesme olayı ilginç bir durum umarım beyinden kaynaklı değildir. Bende de gaz kesme olmuştu ilk zamanlar ama benimki 9-10 bin devirlere gelince anlık kesip yine geliyordu. Bujileri değiştirdim iridyum taktım birdaha yapmadı. Sizinki bujiyle çözülen bir durum değil sanırım umarım çözersiniz kısa zamanda.
Osbourne
12 Ocak 2011, 23:34
Hyosungsource dan yaptığım alışveriş:
Bu fiyatları herkes görsün, bilsin.. Kendine Hyosung bayiisi diyen ve parça için bu sitedekine göre 3 kat fazla fiyat çeken kendine esnaf diyen pis insanlar ile kıyaslama yapsın herkes..
1 ea. Brake Lever GT125 GT250 GT650 NAKED TL11.16 -- Orjinal Fren maneti
1 ea. Clutch Lever GT125 GT250 GT650 naked TL11.16 -- Orjinal Debriyaj maneti
1 ea. Front Intake Pipe GT250 GT250R TL34.88 -- Orjinal Karbüratör emiş hortumu (ön)
1 ea. Key Blank Most Hyosung Models TL4.19 -- Orjinal Boş Anahtar
1 ea. Left Handle Switch GT125 GT250 TL48.83 -- Orjinal Sol gidon kumanda takımı komple
3 ea. Oil Filter GT250 GV250 Various Models TL18.83 -- Orjinal Yağ filtresi
1 ea. Rear Intake Pipe GT250 GT250R TL34.88 -- Orjinal Karbüratör emiş hortumu (arka)
1 ea. Clutch Cable GT125 GT250 NAKED MODEL TL18.14 -- Orjinal Debriyaj Teli
1 ea. Throttle Cable GT125 GT250 TL13.95 -- Orjinal Gaz Teli
1 ea. Fuel Level Gauge GT250 GT250R GT650 GT650R TL41.85 -- Orjinal Benzin şamandırası
2 ea. Spark Plug C8EH-9 various models TL8.46 -- NGK Buji
Şu alttaki ürün ellerinde kalmamış ve fabrikada da üetimi durdurulmuş..Bu kötü bir haber..Bazı parçalar için üretimin durdurulması ve Kore'den dahi parça gelememesi kötü..
Gerçi bu parça yerine komple gösterge takımı alınabiliyor hala..
1 ea. Tachometer Lower Case GT125 GT250 GT650 TL18.14
Neyse, yola çıkmış parçalar, 1 haftaya elimde olmasını umuyorum..Helecanlıyım :)
Alper41
12 Ocak 2011, 23:50
hyosungsource dan yaptığım alışveriş:
Bu fiyatları herkes görsün, bilsin.. Kendine hyosung bayiisi diyen ve parça için bu sitedekine göre 3 kat fazla fiyat çeken kendine esnaf diyen pis insanlar ile kıyaslama yapsın herkes..
1 ea. Brake lever gt125 gt250 gt650 naked tl11.16 -- orjinal fren maneti
1 ea. Clutch lever gt125 gt250 gt650 naked tl11.16 -- orjinal debriyaj maneti
1 ea. Front ıntake pipe gt250 gt250r tl34.88 -- orjinal karbüratör emiş hortumu (ön)
1 ea. Key blank most hyosung models tl4.19 -- orjinal boş anahtar
1 ea. Left handle switch gt125 gt250 tl48.83 -- orjinal sol gidon kumanda takımı komple
3 ea. Oil filter gt250 gv250 various models tl18.83 -- orjinal yağ filtresi
1 ea. Rear ıntake pipe gt250 gt250r tl34.88 -- orjinal karbüratör emiş hortumu (arka)
1 ea. Clutch cable gt125 gt250 naked model tl18.14 -- orjinal debriyaj teli
1 ea. Throttle cable gt125 gt250 tl13.95 -- orjinal gaz teli
1 ea. Fuel level gauge gt250 gt250r gt650 gt650r tl41.85 -- orjinal benzin şamandırası
2 ea. Spark plug c8eh-9 various models tl8.46 -- ngk buji
şu alttaki ürün ellerinde kalmamış ve fabrikada da üetimi durdurulmuş..bu kötü bir haber..bazı parçalar için üretimin durdurulması ve kore'den dahi parça gelememesi kötü..
Gerçi bu parça yerine komple gösterge takımı alınabiliyor hala..
1 ea. Tachometer lower case gt125 gt250 gt650 tl18.14
neyse, yola çıkmış parçalar, 1 haftaya elimde olmasını umuyorum..helecanlıyım :)
tüm parçalar 246.77 tl ye gelmiş bunları türkiye'den alsanız hemen hemen bi 500 lira gibi bir fiyat çıkardı sanırım hocam ?
Osbourne
13 Ocak 2011, 00:06
tüm parçalar 246.77 tl ye gelmiş bunları türkiye'den alsanız hemen hemen bi 500 lira gibi bir fiyat çıkardı sanırım hocam ?
Şöyle söyleyeyim, Kızıltoprak'taki İstanbul Motor benden, sitede 34.88 TL fiyatı olan Front ıntake pipe(emiş hortumu) için 120 TL istemişti..
Demek ki 3,5-4 kat fazladan resmen çakıyorlar parçaları kendi vatandaşlarına..
Bence 246 TL olan tutar bana çok rahat bir şekilde 650-700 TL ye gelirdi.
OzCaN35
13 Ocak 2011, 00:10
Fiyatlar çok cazip insanın baştan motor yapası geliyo:) Parçalar geldiğinde de paylaşırsan bizimle canlı örnek teşkil etmiş olursun ve bir sıkıntı oldumu bizde bu siteden rahatlıkla alışveriş yapabiliriz:cat:
Osbourne
13 Ocak 2011, 00:22
Fiyatlar çok cazip insanın baştan motor yapası geliyo:) Parçalar geldiğinde de paylaşırsan bizimle canlı örnek teşkil etmiş olursun ve bir sıkıntı oldumu bizde bu siteden rahatlıkla alışveriş yapabiliriz:cat:
Daha önceden bu siteden alışveriş yapanar varmış zaten..Ben de onları okuyup cesartlenmiştim..
Parçalar gelince hemen buraya yazacağım süreci..
casillas00
13 Ocak 2011, 01:18
Merhabalar,
3gün önce gt250r aldım.Birkaç sorun olcak debriyajın davrama noktası çok yukarda.
Yukardaki ayar yeri tamamen kapalı ordan bir değişiklik yapılmıyor.Ve malum istanbul trafınde cok zor.
Alttan ayar yeride varmış oraya bakıcam yarın.
Biride gt'ler böyle kavrama noktaları hep yukarda dedi.
Nedir bunun doğrusu.Ve orjınal balataları ötüyo onları deiştircem balata olarak ne önerirsiniz ?
DarkArchAnGeL
13 Ocak 2011, 04:45
Merhabalar,
3gün önce gt250r aldım.Birkaç sorun olcak debriyajın davrama noktası çok yukarda.
Yukardaki ayar yeri tamamen kapalı ordan bir değişiklik yapılmıyor.Ve malum istanbul trafınde cok zor.
Alttan ayar yeride varmış oraya bakıcam yarın.
Biride gt'ler böyle kavrama noktaları hep yukarda dedi.
Nedir bunun doğrusu.Ve orjınal balataları ötüyo onları deiştircem balata olarak ne önerirsiniz ?
orjinal balatalarının ötmesi çok garip geldi. benim çokta karşıma çıkan veya birinden duyduğum sorun değil. balata olarakta benim bildiğim tek bi marka Gt250 için uygun bi balata yapıyor ama onunda adı aklıma gelmedi şimdi...kavrama noktasınıda nasıl ayarlarsan öyle kullanırsın hep yukarıda diye bi durum yok söz konusuda olamaz bence..
casillas00
13 Ocak 2011, 16:02
orjinal balatalarının ötmesi çok garip geldi. benim çokta karşıma çıkan veya birinden duyduğum sorun değil. balata olarakta benim bildiğim tek bi marka Gt250 için uygun bi balata yapıyor ama onunda adı aklıma gelmedi şimdi...kavrama noktasınıda nasıl ayarlarsan öyle kullanırsın hep yukarıda diye bi durum yok söz konusuda olamaz bence..
netten baktım brenta diye bir marka var.yumuşak güzel bir balataymış.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO