PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

StyLeOscaR
30 Kasım 2010, 02:28
arkadaşım canta sorunu var demişsin ama cometlerin birçoğunda çanta var gördügüm ve gayette yakışıyor 46 lt çanta güzel duruyor ebat açısından bilgin olsun çanta takarsın ha ama demirciden ona uygun demir yaptırman lazım onuda burdan birkaç kişi yaptırmıştı:)

eheh tamamen benim anlatım bozukluğundan kaynaklanıyor :)
aslında olayın özü, benim motorda 3 tane çanta olunca bunda da tek çanta olunca ister istemez çanta sorunu oluyor dedim o açıdan yani kendi görüşümce :mrgreen:

2008747007
02 Aralık 2010, 05:03
şimdi daha önce vitesli motor kullanmamış arkadaşlar bu motoru aldınız diyelim..üzerine bindiginizde gerçekten agır gelecek ve diger arkadaşlarımında dedigi gibi yana hafif yattıgında toparlaması güç 170kg az degil yani:) benim şahsi kanaatim önce küçük ccli makinelerle başlayın deneyim kazanın tecrube edinin viteslere alışın daha sonra buna geçtiginizde daha rahat gelecektir.piyasada aşırı derecede kırık dökük comet var çünkü kullanıcıları hep bir hevesle alıyorlar bu motoru çogunun vitesli tecrubesi bile yok sonra sıkıntı yaşıyolar çevremde görüyorum en azından..umarım yararlı olmuuşumdur

yunem
03 Aralık 2010, 21:29
öncelikle selam ben yeni bir gt 250 kullanıcısıyım ve kafama takılan bişi var yardımcı olursanız sevinirim GT 250 ön panelde sol sinyal ile uzun far ışıgı göstergesinin arasındaki ışık nedir bılen varsa acıklarsa sevinirim şimdiden tşkler

babaçi
03 Aralık 2010, 22:10
öncelikle selam ben yeni bir gt 250 kullanıcısıyım ve kafama takılan bişi var yardımcı olursanız sevinirim GT 250 ön panelde sol sinyal ile uzun far ışıgı göstergesinin arasındaki ışık nedir bılen varsa acıklarsa sevinirim şimdiden tşkler

yeşil ışık mı?

Gökhan
03 Aralık 2010, 22:38
Hyosunglarda öyle birşey yok ama ST'lerde varmış?
http://img215.imageshack.us/img215/4025/img2387n.jpg

yunem
03 Aralık 2010, 23:04
ewet sevgili adminim bu resimde görünenden bahsediyorum

bunu acıklayabilecek bi arkadaşvar mı merak konusu oldu bende :D

DarkArchAnGeL
09 Aralık 2010, 12:19
ilanlar da gezerken şu motoru gördüm (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-s-t-kanuni-garantili-4250-tl-33000-km-35197413/detay) fiyatı baya uygun geldi .evet km fazla arkadaşı aradım hep uzun yolda yapılan bir km olduğunu söyledi ..diğer ilanlara baktığımda fiyatı bence makul , elimde ki rt 125'i satıp bunu almayı düşünüyorum ne dersiniz..

panic adak
09 Aralık 2010, 17:29
arkadaşım o ışık boş hiçbir işe yaramıyor

yunem
11 Aralık 2010, 15:14
arkadaşım o ışık boş hiçbir işe yaramıyor



tşkler bilgi icin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------


ilanlar da gezerken şu motoru gördüm (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-s-t-kanuni-garantili-4250-tl-33000-km-35197413/detay) fiyatı baya uygun geldi .evet km fazla arkadaşı aradım hep uzun yolda yapılan bir km olduğunu söyledi ..diğer ilanlara baktığımda fiyatı bence makul , elimde ki rt 125'i satıp bunu almayı düşünüyorum ne dersiniz..


Karar senin ama bence biraz horr kulanılmış gibi iyi bi serviste tam muayene den gecir sıkıntılı görünüyo ama fiyat olarak uygun bence

DarkArchAnGeL
14 Aralık 2010, 17:21
tşkler bilgi icin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------




Karar senin ama bence biraz horr kulanılmış gibi iyi bi serviste tam muayene den gecir sıkıntılı görünüyo ama fiyat olarak uygun bence

Uyarılarını dikkate alarak bugün ustamla birlikte motoru gördüm ilanda yazdığı gibi kullanımla ilgili oluşan ufak tefek çizikleri mevcuttu, mekanik aksamıda saat gibi çalışıyordu tabi bunlar ustamın sözleri , hayırlısı ile bi sıkıntı çıkmazsa ve motor satılmazsa en kısa zamanda havanında azizliğine maruz kalmazsam motorumu alıp aranıza katılıyorum..

yunem
17 Aralık 2010, 23:18
Uyarılarını dikkate alarak bugün ustamla birlikte motoru gördüm ilanda yazdığı gibi kullanımla ilgili oluşan ufak tefek çizikleri mevcuttu, mekanik aksamıda saat gibi çalışıyordu tabi bunlar ustamın sözleri , hayırlısı ile bi sıkıntı çıkmazsa ve motor satılmazsa en kısa zamanda havanında azizliğine maruz kalmazsam motorumu alıp aranıza katılıyorum..

sevindim iyi olmasına inşallah en kısa zamanda aramızda olursun

Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin ve şimdiden hayırlı olsun

Osbourne
26 Aralık 2010, 21:18
Selam comet ahalisi,
Arkadaşlar aranızda Bursa'da ikamet eden veya Salı günü Bursa'da olabilecek olan var mıdır?
Bir comete bakmak için salı günü Bursa-Osmangazi'ye gideceğim.
Kullanıcısı olan bir tanıdıkla orada birlikte motora baksak iyi olur diye düşündüm..
Ne de olsa tanımadığım bir motor..

Bunun yanında 23 binde 2006 model bir cometin kesin değişmesi gereken parçaları (ekzantrik zinciri vb. gibi) nelerdir acaba?
Motorun açılmış olmasının muhtemel olduğunu düşünüyorum ama sahibi açılmadığını söyledi telefonda..
Kontrol için sizler neler önerirsiniz?

Sinan Er
28 Aralık 2010, 11:00
Cometimi 33.000 de sattım Sattığımda sorunsuzdu ve değişmesi gereken hiçbir parçası yoktu. Şüphe duymadan almak istiyorsan düşük km yüksek modele bak. En fazla 1500 TL oynar.

Bahsettiğin ilanı şımdı gördüm. Bu motor 2005 model. ( 2006 ) trafik çıkışlı olabilir.


Bunlar ilk gelen seri. Gri şase boyalılar ilk satılan cometler.

2007 den sonra siyah şase olarak geldiler. ( jantlarda siyah )

overcloud
28 Aralık 2010, 11:55
kısmet olursa bu hafta yada yeniyılın ilk haftasında abimde 0km gt250 alacak.

motoru beğenirsem bende ninjayı satıp 0 km alabilirim.

@Osbourne: büyük ihtimalle bu siteye bakmışsındır ama bakmadıysa incelemeni tavsiye ederim. st kanuni olanıyla ilgili yazı gezileri var.

http://teoman48.wordpress.com/

Osbourne
31 Aralık 2010, 00:02
2005 model, kırmızı, 23 binde bir adet comet sahibiyim artık..Takasla 3750 TL'ye geldi..
Biraz önce eve geldim, Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettik ve evime getirdim motorumu..
Şimdiye kadar cometle aynı olan, yani 250 cc hacminde üç adet motosiklet kullandım ki bir tanesi de Kawasaki ninja idi ve diyebillirim ki Comet tam bir performans motoru.. İvmelenmesine, yüksek devirlerde düşmeyen gaz tepkisine, son hızına hayran kaldım..Bursa'dan geldim, ne bir yorgunluk ne bir sırt veya bel ağrısı..Tek şikayetim soğukkkk ve ultra kötü far performansı :) Cidden far tasının içine iki tane mum yakıp koysam ancak o kadar aydınlatır..Neyse ki elimde Osram Nightbreaker var yarın montajını yapacağım..

Yakında fotoğrafları da paylaşırım..

Osbourne
02 Ocak 2011, 01:59
Gelelim fotolara :)

http://img442.imageshack.us/img442/5494/fotoraf0393.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/5158/fotoraf0395.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/630/fotoraf0396r.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/5305/fotoraf0397.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/3460/fotoraf0398.jpg
http://img151.imageshack.us/img151/6832/fotoraf0399q.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/2158/fotoraf0406.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/5077/fotoraf0404.jpg

mete_han
02 Ocak 2011, 02:02
hayırlı olsun...motor çok temiz ve diri duruyor...bu soğukta iyi gelmişin...

Osbourne
02 Ocak 2011, 02:14
hayırlı olsun...motor çok temiz ve diri duruyor...bu soğukta iyi gelmişin...

Teşekkürler Metehan'cım..
Motorda 23 bin km devirmenin izleri var tabii ancak giderilemeyecek veya sürüşü etkileyecek türden şeyler değil..Tek sorun egsoz manifoltları çakma..Silikondan imal edilmiş..
Şu an için derdim o manifoltlardan bulmak..
Bir de elim değmişken debriyaj balatalarını da değiştiririm belki diye Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a fiyat sorduğumda adamlar 6 tane balataya ne fiyat istedi dersin?
260 TL
Bunlar insanları resmen enayi yerine koyuyorlar..Cahil miyiz biz be..50 TL etmeyecek balataya 260 TL istemek nedir??
Diyelim memlekette yok, e-bay ne güne duruyor..Vallahi ayıp artık bu akdarına pes dedirtecek cinsten bir esnaf anlayışları var adamların..

Çok kızgın ve sinirli olmakla birlikte debriyaj balatalarını söktük bugün gerek olmadığını da gördük değişime..

Dediğim gibi tek sıkıntım manifoltlar..

skyblade
02 Ocak 2011, 02:29
Teşekkürler Metehan'cım..
Motorda 23 bin km devirmenin izleri var tabii ancak giderilemeyecek veya sürüşü etkileyecek türden şeyler değil..Tek sorun egsoz manifoltları çakma..Silikondan imal edilmiş..
Şu an için derdim o manifoltlardan bulmak..
Bir de elim değmişken debriyaj balatalarını da değiştiririm belki diye Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a fiyat sorduğumda adamlar 6 tane balataya ne fiyat istedi dersin?
260 TL
Bunlar insanları resmen enayi yerine koyuyorlar..Cahil miyiz biz be..50 TL etmeyecek balataya 260 TL istemek nedir??
Diyelim memlekette yok, e-bay ne güne duruyor..Vallahi ayıp artık bu akdarına pes dedirtecek cinsten bir esnaf anlayışları var adamların..

Çok kızgın ve sinirli olmakla birlikte debriyaj balatalarını söktük bugün gerek olmadığını da gördük değişime..

Dediğim gibi tek sıkıntım manifoltlar..

Hayırlı olsun yeni motorunuz. Şu site yeter her türlü yedek parça için. Kore'den 10 günde geliyor http://www.hyosungsource.com/

mete_han
02 Ocak 2011, 02:38
Teşekkürler Metehan'cım..
Motorda 23 bin km devirmenin izleri var tabii ancak giderilemeyecek veya sürüşü etkileyecek türden şeyler değil..Tek sorun egsoz manifoltları çakma..Silikondan imal edilmiş..
Şu an için derdim o manifoltlardan bulmak..
Bir de elim değmişken debriyaj balatalarını da değiştiririm belki diye Kızıltoprak'taki İstanbul Motor'a fiyat sorduğumda adamlar 6 tane balataya ne fiyat istedi dersin?
260 TL
Bunlar insanları resmen enayi yerine koyuyorlar..Cahil miyiz biz be..50 TL etmeyecek balataya 260 TL istemek nedir??
Diyelim memlekette yok, e-bay ne güne duruyor..Vallahi ayıp artık bu akdarına pes dedirtecek cinsten bir esnaf anlayışları var adamların..

Çok kızgın ve sinirli olmakla birlikte debriyaj balatalarını söktük bugün gerek olmadığını da gördük değişime..

Dediğim gibi tek sıkıntım manifoltlar..

performansı gerçekten iyi değil mi...gaza asılmayla tepkisi gayet iyi bence...ivmelenme harika...ne yaktı...soğuktan nasıl korundun...Bursanın soğuğuda içe işler...260 lira sağlam rakam...ama belki Lucas takıyorlar ya o bağlamda kitlemek istemişlerdir...marka takıyoruz hesabı...

Osbourne
02 Ocak 2011, 02:45
Hayırlı olsun yeni motorunuz. Şu site yeter her türlü yedek parça için. Kore'den 10 günde geliyor http://www.hyosungsource.com/

Teşekkürler..
Evet, motoru almadan önce siteyi epey araştırmıştım..Herhalde gerekli tüm parçalarını parti parti oradan getirteceğim bende..


performansı gerçekten iyi değil mi...gaza asılmayla tepkisi gayet iyi bence...ivmelenme harika...ne yaktı...soğuktan nasıl korundun...Bursanın soğuğuda içe işler...260 lira sağlam rakam...ama belki Lucas takıyorlar ya o bağlamda kitlemek istemişlerdir...marka takıyoruz hesabı...

Son hız için denemedim hiç ama ivmelenme dehşet motorda..En azıdnan benim için..
Ne yaktığını hesaplamadım henüz, yarın fulleyip hesaplayacağım..
Bursa soğuğu ve gece yolculuğu, üstelik artçıyla birlikte gerçekten motosikletten soğutur adamı..Ama bir şekilde kazasız belasız vardık evimize..Termal içlik üstüne rüzgar korumalı içlikli mont ve altta da içlik üstüne kot üstüne yağmuruk ile dondum gene de..
Kışın uzun yol akıllı işi değil vesselam :)

mete_han
02 Ocak 2011, 02:49
Son hız için denemedim hiç ama ivmelenme dehşet motorda..En azıdnan benim için..
Ne yaktığını hesaplamadım henüz, yarın fulleyip hesaplayacağım..
Bursa soğuğu ve gece yolculuğu, üstelik artçıyla birlikte gerçekten motosikletten soğutur adamı..Ama bir şekilde kazasız belasız vardık evimize..Termal içlik üstüne rüzgar korumalı içlikli mont ve altta da içlik üstüne kot üstüne yağmuruk ile dondum gene de..
Kışın uzun yol akıllı işi değil vesselam :)

hehe az ivmelenme gördüğümüzde şaşırıyoruz...alışmışız altımızdaki motorun kuru gürültüsüne...:P

ben bir gece Çınarcık dönüşünde sabaha kadar kemiklerime işleyen soğuktan kurtulamamıştım...artcının ne günahı vardı dostum...:P

tekrardan hayırlı uğurlu olsun...

kanucan
02 Ocak 2011, 02:50
Engin abi motorun çok temizmiş cidden. :cat:

Kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer:

Osbourne
02 Ocak 2011, 03:27
hehe az ivmelenme gördüğümüzde şaşırıyoruz...alışmışız altımızdaki motorun kuru gürültüsüne...:P

ben bir gece Çınarcık dönüşünde sabaha kadar kemiklerime işleyen soğuktan kurtulamamıştım...artcının ne günahı vardı dostum...:P

tekrardan hayırlı uğurlu olsun...

Artçının günahı arkadaşım olması :mrgreen:
Aynen dediğin gibi kuru gürültüye alışınca neye uğradığını şaşırma durumu söz konusu :)


Engin abi motorun çok temizmiş cidden. :cat:

Kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer:

Teşekkür ederim :)



Bu arada hyosung source dan alış veriş yapmış olan ahali..
Motor bloklarının üstünde bir uçları karbüratöre giren iki adet siyah renkli zımbırtı mevcut..
Acaba sitede adı geçen, Rear Intake Pipe mıdır onlar?
Hemen motor bloklarının üstünde bulunan ve karbüratöre giren bağlantı elemanlarından bahsediyorum..Altta da resmi bulunan zımbırtı o mudur?
Motora gaz verince bombelenme yapıyor o kısımlar..Ustam kesin değiştir yolda kalırsın dedi bana..Ben manifolt sanmıştım ama değil sanrım..Emiş hortumu dedikleri nane o mudur?
Resme bakmayın, kendi motorlarınızı düşünün..Bloğun üstü ile karbüratör arasındaki bağlantıyı sağlayan parçalardan bahsediyorum..İki adet..
Aha hyosungsource daki resimleri..Bu resimdeki parça bahsettiğim parça mıdır?
http://www.hyosungsource.com/images/GT250rearintakepipe.jpg

Gökhan
02 Ocak 2011, 09:30
Hayırlı olsun Osbourne.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
Bu arada 2005 modele göre gerçekten temiz görünüyor:cat:

StyLeOscaR
02 Ocak 2011, 11:32
2005 model, kırmızı, 23 binde bir adet comet sahibiyim artık..Takasla 3750 TL'ye geldi..
Biraz önce eve geldim, Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettik ve evime getirdim motorumu..
Şimdiye kadar cometle aynı olan, yani 250 cc hacminde üç adet motosiklet kullandım ki bir tanesi de Kawasaki ninja idi ve diyebillirim ki Comet tam bir performans motoru.. İvmelenmesine, yüksek devirlerde düşmeyen gaz tepkisine, son hızına hayran kaldım..Bursa'dan geldim, ne bir yorgunluk ne bir sırt veya bel ağrısı..Tek şikayetim soğukkkk ve ultra kötü far performansı :) Cidden far tasının içine iki tane mum yakıp koysam ancak o kadar aydınlatır..Neyse ki elimde Osram Nightbreaker var yarın montajını yapacağım..

Yakında fotoğrafları da paylaşırım..

engin abi hayırlı olsun.. afrika twin veya başka bir enduro almanı beklerken bu comet nereden yattı kafana eheheh.. kazasız sürüşler abicim :cat:

RunemagicK
02 Ocak 2011, 12:37
engin hocam hayırlı olsun, şimdi farkettim, motoru aldığın gün bursadaydım bende, hatta aynı gün geri döndüm:)
birde feysbukta gördüğüm kadarıyla geçici süreliğine almışsın, bir-iki ay içerisinde satmaya niyetlenirsen haberim olsun:) bu aleti almayı düşünüyodum bende.

skyblade
02 Ocak 2011, 12:52
Artçının günahı arkadaşım olması :mrgreen:
Aynen dediğin gibi kuru gürültüye alışınca neye uğradığını şaşırma durumu söz konusu :)



Teşekkür ederim :)



Bu arada hyosung source dan alış veriş yapmış olan ahali..
Motor bloklarının üstünde bir uçları karbüratöre giren iki adet siyah renkli zımbırtı mevcut..
Acaba sitede adı geçen, Rear Intake Pipe mıdır onlar?
Hemen motor bloklarının üstünde bulunan ve karbüratöre giren bağlantı elemanlarından bahsediyorum..Altta da resmi bulunan zımbırtı o mudur?
Motora gaz verince bombelenme yapıyor o kısımlar..Ustam kesin değiştir yolda kalırsın dedi bana..Ben manifolt sanmıştım ama değil sanrım..Emiş hortumu dedikleri nane o mudur?
Resme bakmayın, kendi motorlarınızı düşünün..Bloğun üstü ile karbüratör arasındaki bağlantıyı sağlayan parçalardan bahsediyorum..İki adet..
Aha hyosungsource daki resimleri..Bu resimdeki parça bahsettiğim parça mıdır?
http://www.hyosungsource.com/images/GT250rearintakepipe.jpg

Kontrol edemedim ama o olması lazım, şu resmi bulabildim http://seaies.com/avatar/carb101-001s.jpg

Osbourne
02 Ocak 2011, 14:12
Hayırlı olsun Osbourne.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
Bu arada 2005 modele göre gerçekten temiz görünüyor:cat:

Teşekkürle ELINT..Motor km.'sine göre temiz ancak ufak teek eksikleri de var işte yavaş yavaş toparlayacağım..


engin abi hayırlı olsun.. afrika twin veya başka bir enduro almanı beklerken bu comet nereden yattı kafana eheheh.. kazasız sürüşler abicim :cat:

Teşekkürler..
Biraz da devirli makine kullanmak lazım dedim ne bileyim, öyle oldu işte :P


engin hocam hayırlı olsun, şimdi farkettim, motoru aldığın gün bursadaydım bende, hatta aynı gün geri döndüm:)
birde feysbukta gördüğüm kadarıyla geçici süreliğine almışsın, bir-iki ay içerisinde satmaya niyetlenirsen haberim olsun:) bu aleti almayı düşünüyodum bende.

Evet geçici süre için aldım aslında Koray..Haber veririm zamanı gelince tamam :)


Kontrol edemedim ama o olması lazım, şu resmi bulabildim http://seaies.com/avatar/carb101-001s.jpg

Hmm..Şimdi anladığım kadarıyla parça doğru, front u da varmış bunun, güzel oldu şimdi :)
Peki hyosungsource da yazan bilgilere yüzde yüz güvenebilirmiyiz? Yani GT 250 için dedikleri kesin doğru çıkıyor mu? Sonradan uyumsuz parça çıkmasın..
Siz nasıl kontrol ediyorsunuz, parça kodları mı var?

overcloud
02 Ocak 2011, 14:36
2005 model, kırmızı, 23 binde bir adet comet sahibiyim artık..Takasla 3750 TL'ye geldi..
Biraz önce eve geldim, Bursa-İstanbul arasını artçılı olarak kat ettik ve evime getirdim motorumu..
Şimdiye kadar cometle aynı olan, yani 250 cc hacminde üç adet motosiklet kullandım ki bir tanesi de Kawasaki ninja idi ve diyebillirim ki Comet tam bir performans motoru.. İvmelenmesine, yüksek devirlerde düşmeyen gaz tepkisine, son hızına hayran kaldım..Bursa'dan geldim, ne bir yorgunluk ne bir sırt veya bel ağrısı..Tek şikayetim soğukkkk ve ultra kötü far performansı :) Cidden far tasının içine iki tane mum yakıp koysam ancak o kadar aydınlatır..Neyse ki elimde Osram Nightbreaker var yarın montajını yapacağım..

Yakında fotoğrafları da paylaşırım..

Hayırlı olsun :rendeer:

seni bi enduro üzerinde görmek nasip olmadı :)

motor çok temiz görünüyor.

kazasız belasız güzel günlerde kullan inşallah. :cat:

ninja ile kıyaslayınca amortisör sertliği nasıl?

Osbourne
02 Ocak 2011, 14:52
Hayırlı olsun :rendeer:

seni bi enduro üzerinde görmek nasip olmadı :)

motor çok temiz görünüyor.

kazasız belasız güzel günlerde kullan inşallah. :cat:

ninja ile kıyaslayınca amortisör sertliği nasıl?

Teşekkürler..Amortisörleri çok yumuşak ninjaya göre..Öyle ki viraj kabiliyeti ninjanın yanında yarıyarıya daha kötü diyebilirim..
Hafta içi ayarlatacağım bakalım sonrasında ne olacak..

skyblade
02 Ocak 2011, 15:39
Teşekkürle ELINT..Motor km.'sine göre temiz ancak ufak teek eksikleri de var işte yavaş yavaş toparlayacağım..



Teşekkürler..
Biraz da devirli makine kullanmak lazım dedim ne bileyim, öyle oldu işte :P



Evet geçici süre için aldım aslında Koray..Haber veririm zamanı gelince tamam :)



Hmm..Şimdi anladığım kadarıyla parça doğru, front u da varmış bunun, güzel oldu şimdi :)
Peki hyosungsource da yazan bilgilere yüzde yüz güvenebilirmiyiz? Yani GT 250 için dedikleri kesin doğru çıkıyor mu? Sonradan uyumsuz parça çıkmasın..
Siz nasıl kontrol ediyorsunuz, parça kodları mı var?

Ben 1 kere alışveriş yaptım ordan, doğru çıktı hepsi. Zaten o parçaların üzerinde baskılı şekilde yazıyor GT250 diye bildiğim kadarıyla. Yanlışlık olacağını sanmıyorum. Bunun dışında servis kitapcığından kontrol edilebilir numaraları, akşam bakayım kitapçığa eve gidince numarası var mı bakalım:cat:

mctsnr
02 Ocak 2011, 17:19
osbourne senin bos kaç cm hocam. ya ben bu motora hastayaımda bende 167 boy onun için boyum yeter mi yetmezmi diye tereddutteyim. birde vitesli motor tecrubem yok sun anda scooter kullanıyorum alırsam kullanabilirmiyim kullanamazmıyım onuda bilmiom. siz ne önerirsiniz üstatlar

Osbourne
02 Ocak 2011, 22:25
Ben 1 kere alışveriş yaptım ordan, doğru çıktı hepsi. Zaten o parçaların üzerinde baskılı şekilde yazıyor GT250 diye bildiğim kadarıyla. Yanlışlık olacağını sanmıyorum. Bunun dışında servis kitapcığından kontrol edilebilir numaraları, akşam bakayım kitapçığa eve gidince numarası var mı bakalım:cat:

Valla çok memnun olurum..Ben alışeriş lstemdekileri göstereyim, uyup uymadığını bir kontrol etsen çok sevinirim..Gerçi biraz uzun iş olacak ama :)
Bir de fuel lever var iki tane, biri elektronik diğeri şamanıralı..Her ikisi de uyuyor mu? Herhangi birini seçsem olur mu?

http://img411.imageshack.us/img411/9776/siparilistesi.png



osbourne senin bos kaç cm hocam. ya ben bu motora hastayaımda bende 167 boy onun için boyum yeter mi yetmezmi diye tereddutteyim. birde vitesli motor tecrubem yok sun anda scooter kullanıyorum alırsam kullanabilirmiyim kullanamazmıyım onuda bilmiom. siz ne önerirsiniz üstatlar

Boyum 187 cm. Sıkıntı çekeceğini sanmam, gayet alçak bir motor zira..

Ramazan Can
02 Ocak 2011, 22:42
engin abi hayırlı olsun.... bu bu motorlar bahsedildiği gibi kötü motorlar değil... gt 250 r ile yazın yaptığım 2000 km gezimde 300 gram yağ eksiltti... ki ben motoru baya zorladım.. 40 dereceyi bulan sıcaklarda dağ taş toprak gezdim... tekrardan hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin...

Osbourne
02 Ocak 2011, 22:45
Son olarak ön lastiğim Bridgestone, arkalar Michelin Anake..Basınçları konusunda kafam karıştı..Arka lstikte 41 psi ibaresi var, önde ise bir şey yazmıyor..NE kadar hava basmalıyım bunlara?


engin abi hayırlı olsun.... bu bu motorlar bahsedildiği gibi kötü motorlar değil... gt 250 r ile yazın yaptığım 2000 km gezimde 300 gram yağ eksiltti... ki ben motoru baya zorladım.. 40 dereceyi bulan sıcaklarda dağ taş toprak gezdim... tekrardan hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin...

Eyvallah Ramço..
Ben motorların kötü olduğunu düşünmüyorum zaten.. Kullanıma bağlı herşey..
Internette zaten tüm parçalarına ulaşmak da mümkün..
İyi dileklerin için tekrar teşekkürler :)

overcloud
02 Ocak 2011, 22:59
@osbourne: google'da aratırken istem dışı kullanıcı el kitabını buldum :P

faydası olur umarım :)

www.s c r i b d .com/doc/16066620/Hyosung-GT125-GT250-Workshop-Manual


not: boşlulkarı birleştirince sansürlüyor, niye anlamadım :silent:

ön 29 arka 32 olmalıymış bu arada :)

Osbourne
02 Ocak 2011, 23:01
@osbourne: google'da aratırken istem dışı kullanıcı el kitabını buldum :P

faydası olur umarım :)

http://www.s c r i b d .com/doc/16066620/Hyosung-GT125-GT250-Workshop-Manual

Harikasın yav :)
Ben istemli şekilde bulamamıştım valla :mrgreen:
İnceleyeyim bakalım..

skyblade
02 Ocak 2011, 23:02
Manualde bulamadım iki parçayı da . Sanırım eskiden tek versiyon olduğu için intake pipeları açıklamamışlar. Kendi motorumdan baktım sabah. Ve resimdeki hortumlar kullanılmış. Bunun dışında ön fren kolunu kendim de aldım taktım sorunsuz. Benzin filtresini aldım ama monte etmedim daha o ısmarlananlardan geldi. Yağ filtresini Türkiye'den almıştım aynı zaten ikisi de sorun olmuyo. Benzin şamandırasına gelince. Elektronik dediği,yeni cometler için yani benzin seviyesini göstergede dijital olarak gösteren modeller için sanırım. Bu yüzden diğerini tercih etmeniz daha mantıklı olur. Onun dışında gaz teli değişiyo yeni modellerde. Açıklamalarda eski model için yazdığından emin olun,yanlış olmasın o. Bir de clutch lever cover belki değişik olabilir Naked ve R modellerde onu bi araştırın derim bulamadım ben. Ön lastik ise servis manualde 29 psi için belirtilmiş. Solo ve çift kişilik sürüşlerde. Arka lastik solo 32 çift kişilik 36 psi olarak belirtilmiş.:)

overcloud
02 Ocak 2011, 23:11
Harikasın yav :)
Ben istemli şekilde bulamamıştım valla :mrgreen:
İnceleyeyim bakalım..

sorma yaw bende ninja'nın manuelini bulamadım :mrgreen:

bu bi işaret olmalı, gt250 beni çağırıyor :P :P

Osbourne
02 Ocak 2011, 23:17
Manualde bulamadım iki parçayı da . Sanırım eskiden tek versiyon olduğu için intake pipeları açıklamamışlar. Kendi motorumdan baktım sabah. Ve resimdeki hortumlar kullanılmış. Bunun dışında ön fren kolunu kendim de aldım taktım sorunsuz. Benzin filtresini aldım ama monte etmedim daha o ısmarlananlardan geldi. Yağ filtresini Türkiye'den almıştım aynı zaten ikisi de sorun olmuyo. Benzin şamandırasına gelince. Elektronik dediği,yeni cometler için yani benzin seviyesini göstergede dijital olarak gösteren modeller için sanırım. Bu yüzden diğerini tercih etmeniz daha mantıklı olur. Onun dışında gaz teli değişiyo yeni modellerde. Açıklamalarda eski model için yazdığından emin olun,yanlış olmasın o. Bir de clutch lever cover belki değişik olabilir Naked ve R modellerde onu bi araştırın derim bulamadım ben. Ön lastik ise servis manualde 29 psi için belirtilmiş. Solo ve çift kişilik sürüşlerde. Arka lastik solo 32 çift kişilik 36 psi olarak belirtilmiş.:)

Çok teşekkürler bilgiler için..Clutch lever cover aynısı sanırım, öyle hatırlıyorum en azından..
Gaz telinde old type gibi bir ifade bulamadım da yeniler için EFI models only gibilerden yazılar oluyordu bundan yok..Sanırım eski modeller için bu da..
Lastik basınçları konusunda da rahatladı içim sonunda..Nette bulmam iyi oldu manueli, yarın çıktı alıp kitaba dönüştüreyim onu ben :)


sorma yaw bende ninja'nın manuelini bulamadım :mrgreen:

bu bi işaret olmalı, gt250 beni çağırıyor :P :P
:) Bilmem ben artık, kawa kawadır ama o da bir gerçek :)

skyblade
02 Ocak 2011, 23:21
Çok teşekkürler bilgiler için..Clutch lever cover aynısı sanırım, öyle hatırlıyorum en azından..
Gaz telinde old type gibi bir ifade bulamadım da yeniler için EFI models only gibilerden yazılar oluyordu bundan yok..Sanırım eski modeller için bu da..
Lastik basınçları konusunda da rahatladı içim sonunda..Nette bulmam iyi oldu manueli, yarın çıktı alıp kitaba dönüştüreyim onu ben :)


Yeniler için EFI diyo evet demek istediğim oydu da hatırlayamadım tam ne yazdığını :). Ben hala bastıramadım gözüm yemedi 199 sayfa, bilgisayardan bakıp ezberleyip girişiyorum motora gerektiğinde :). Hoş motoru satcam artık bu saatten sonra da bastırmam valla :P

inzell
03 Ocak 2011, 00:11
Sevdiğim bir motosiklet, hayırlı olsun Osbourne. :)

Osbourne
03 Ocak 2011, 00:20
Teşekkürler inzell :wiinkk:

zonta
03 Ocak 2011, 00:31
Çok teşekkürler bilgiler için..Clutch lever cover aynısı sanırım, öyle hatırlıyorum en azından..
Gaz telinde old type gibi bir ifade bulamadım da yeniler için EFI models only gibilerden yazılar oluyordu bundan yok..Sanırım eski modeller için bu da..
Lastik basınçları konusunda da rahatladı içim sonunda..Nette bulmam iyi oldu manueli, yarın çıktı alıp kitaba dönüştüreyim onu ben :)


:) Bilmem ben artık, kawa kawadır ama o da bir gerçek :)

manuel pdf olarak kuralkan.net de var.Engin bey 0 bahsi gecen 29/32 psi motorun üzerinde gelen lastikler içindir.siz motordaki lastigin üzerinde yazan rakamı basmalısınız. bu arada hayırlı olsun güle güle kullanın.:cat:

Osbourne
03 Ocak 2011, 00:59
manuel pdf olarak kuralkan.net de var.Engin bey 0 bahsi gecen 29/32 psi motorun üzerinde gelen lastikler içindir.siz motordaki lastigin üzerinde yazan rakamı basmalısınız. bu arada hayırlı olsun güle güle kullanın.:cat:

Hmm, gene kafa karışıklığı..
Lastiğin üstünde max. olarak yazılı o değerler..Lastiklerin ölçüleri orjinal ebatlarda gene de aynı ebatta olmasına karşın markadan markaya basınç değerleri değişiklik gösterir mi diyorsunuz?
Önde Bridgestone, arkada Michelin Anake takılı..

Teşekkürler iyi dilekler için bu arada :)

zonta
03 Ocak 2011, 04:47
Hmm, gene kafa karışıklığı..
Lastiğin üstünde max. olarak yazılı o değerler..Lastiklerin ölçüleri orjinal ebatlarda gene de aynı ebatta olmasına karşın markadan markaya basınç değerleri değişiklik gösterir mi diyorsunuz?
Önde Bridgestone, arkada Michelin Anake takılı..

Teşekkürler iyi dilekler için bu arada :)

yok aslındakafa karıştıracak bişey.şimdi manuelde ve arka şasede lastik basıncları belirtilmiştir.ancak bunlar motorun fabrika çıkış lastikleri içindir.mesela bizim motorda orjinali shinko lastikler için ön 29 arka 32 denmiş.ben 20.000 kmde 5.ci yamadan sonra lastik balon yapınca degiştirdim.yine shinko markalı fakat birer numara büyük lastik aldım.ön 120 arka 160 oldu,bunlarda cold 42 psi yazıyor.bende öyle basiyorum.lastigin markasından ve tarzına göre degişken bir durum.orjinal shinkolar sert hamurlu ve geç ısınan bir lastik.ama oldukca dayanıklıdır.bir arkadaşım 30.000km kullandı.kaliteli bir çift lastigin 700-800 tl yi buldugu bir yerde fazla secenek kalmiyor..:queen:

Hersekli
03 Ocak 2011, 12:43
Manual'lere aynı yıl aynı modele ait değilse çok güvenmeyin.
Üretim yılına göre contalar, bağlantı yerleri vs. farklılık gösterebiliyor. Özellikle hyosung'un bazı modellerinde.
En güzeli parçanın koduna göre sipariş sanırım.
Not: Engin Bey de bir motosiklet alıyorlar, ne aldılarsa sitede motorun başlığını diriltiriyorlar. :)

RunemagicK
03 Ocak 2011, 17:48
lastik basınçları yaklaşık 30psi civarıdır ve çoğunlukla arabadada motordada bu aralıktadır. lastiğin üzerinde yazan, maksimum verilebilecek basınçtır, o birime kadar basılırsa 1-2 ay içinde lastikte balon oluşacaktır. denendi onaylandı:)
ve basılacak basıncın lastiğin ebatıyla bir alakası yoktur

panic adak
03 Ocak 2011, 18:28
arkadaşlar yeni cometçilere 3-5 tavisyede benden gelsin.
1- bu makinaya uzun süre binmeyi planlıyorsanız bir kere lastikleri kesinlikle değiştirin shinko marka lastiklere kesinlikle canınızı emanet etmeyin. ve 250 comet arka 160 tabanı çok rahat kaldırıyo, ancak gördüğüm bir eksiklik ise arka yanak ölçüsü 70 siz onu 50 yanak ile değiştirin hem makinanın virajında fayda görürsünüz hemde lestikler dev gibi orantısız durmaz.
2- makinanın orjinal fren balataları çok dandik benim tavsiyem yumuşak balata ile hemen değiştirin kefnize bakın ayrıca arka fren sürekli kitleme eğilimin de ama dikkat edin.
3- öndeki tek disk bence yetersiz bu makinaya r modellerindeki gibi sağ tarafa bir disk+fren merkezi takmak şart önde çift disk ve iyi bir lastik ile frenlemelerde resmen makinayı yere çakıyor dehşet oluyor makina.
4- orjinal egsoz un dışı kalitesiz meteryalden imal edilmiş makinayı biraz sıkıştırınca falan sararıp soluyor eğer egsoz'u kestirip kısaltırsanız ve içine biraz daha elyaf basıp açarsanız hem çok güçlü bir ses hemde daha iyi bir performans alabilirsiniz.
5-bu makinada 120-150 km/h arasında kafa salınımı başlıyor özellikle virajlarda tehdit edici boyutlara ulaşabiliyor henüz bu sornunu sebebini bulamadım. bilen veya bulan varsa benimle paylaşsın.
6- kronik olarak bu makinalarda arka silindirde silindir kapak contasından yağ atma veya terletme sorunu sıvı conta çekilerek halledilebiliyor.

benim aklım agelenler şimdilik bunlar alacak veya alıpda kullanacak arkadaşlara önemle duyrulur.