PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106

Chronix
07 Haziran 2010, 22:26
öncelikle bu şekilde,fiyatta anlaşılamaz ise senin dediğin gibi aksesuarsızda verebilirim.

duruma göre özelden ulaşırım:cat:

öncelikle geçmiş olsun...acaba top case'i aparatı ile satmaya düşünürmüsünüz yakında uzun bir yola çıkacam ve top case şart görünüyor bana...

Torukojin
11 Haziran 2010, 10:08
Arkadaşlar Selam,

Motorumu 1 hafta önce aldım. Far ve gösterge ışıklarıı yetersiz. Kartal'da bir Hyosung / Kanuni S&T yetkili servisi varmış tam adresini bilen var mı?

Teşekkürler, kazasız belasız sürüşler...

babaçi
11 Haziran 2010, 11:48
Arkadaşlar Selam,

Motorumu 1 hafta önce aldım. Far ve gösterge ışıklarıı yetersiz. Kartal'da bir Hyosung / Kanuni S&T yetkili servisi varmış tam adresini bilen var mı?

Teşekkürler, kazasız belasız sürüşler...

yeşilyurt motor

topselvi caddesi üzerinde

internetten tam mekanı öğrenebilirsiniz

Gökhan
12 Haziran 2010, 18:56
Arkdaşlar http://www.hyosungsource.com/parts/gt250/chain-and-sprockets-set-gt250aftermarket bunu almayı düşünüyorum ama dogal olarak tereddütlerim var bir başka konu ise size linkini attgıgım zincir dişli seti toplamda 88 tl ama şu zincir http://www.hyosungsource.com/parts/gt250r/520-112-drive-chain tek başına 76 tl.

Açıkcası ilk linkini attıgım set halinde olan zincir dişli takımının kalitesi konusunda tereddütlerim oldu. İki zincir içinde "gt 250" yazıyor ama nerdeyse birisi digerinin iki katı??

Gelelim sorulara:)
-Daha önce bu siteden parça olan oldumu?
-Linkini verdigim zincir dişli seti hakkındaki düşünceleriniz nedir?

SPEC0PS
13 Haziran 2010, 00:14
<Alışveriş yapanlar vardı ordan yardımcı olurlar sanırım, ben pek yardımcı olamcıam ama senin yerinde olsam o zincirleri almazdım dişli setini al sadece, D.İ.D zincir neden kullanmıyorsun x-ring veya x2-ring, ben henuz 800km redeyim 4000bin bakımında did le değişicem.

Ojınal zinciri 15binde kopanlar var ayrıcı orjınal zincir uzun mesafeli sürüşlerde ısıdan uzama yapıyormuş x2 sanırım 50bin falan gider iyi bakarsak :D

zonta
13 Haziran 2010, 09:01
Arkdaşlar http://www.hyosungsource.com/parts/gt250/chain-and-sprockets-set-gt250aftermarket bunu almayı düşünüyorum ama dogal olarak tereddütlerim var bir başka konu ise size linkini attgıgım zincir dişli seti toplamda 88 tl ama şu zincir http://www.hyosungsource.com/parts/gt250r/520-112-drive-chain tek başına 76 tl.

Açıkcası ilk linkini attıgım set halinde olan zincir dişli takımının kalitesi konusunda tereddütlerim oldu. İki zincir içinde "gt 250" yazıyor ama nerdeyse birisi digerinin iki katı??

Gelelim sorulara:)
-Daha önce bu siteden parça olan oldumu?
-Linkini verdigim zincir dişli seti hakkındaki düşünceleriniz nedir?

selam .bu siteden alışveriş yapmış biri olarak izlenimlerimi aktarayım.öncelikle kargo çok paraa yav gibi bir his uyandırıyor insanda.sonra buradaki fiyatlarla karşılaştırınca önemsiz kalıyor.
elint, ingilizcem pek iyi degil ama bu ilk linkdeki zincir de aftermarket ibaresi,sanki seri sonu yada defolu gib bir his uyandırdı bende.dişli setinide ben tek tek aldım buradan.orjinal zincir o kadar da kaliteli degil.ben entel enerjiden D.İ.D aldım,520 112 bakla x ringli 160 tl.buradan gelen parçalar orjinal parça kutularında ambalajlarında hyosung barkotları falan var.mevzuata göre 150 euro nun altındaki paketlere gümrük vergisi alınmıyormuş.benim kargo 329 tl gibiydi,emin olmak için mail attım.kargo bedelini 150 euro nun altında gösterirmisiniz dedim,merak etme sorun çıkmayacak diye geri döndüler.pazartesi sabahı siparişim onaylandı ,cuma öglen postacı paketi eve getirmişti bile.

Chronix
13 Haziran 2010, 13:07
Az önce aynalara baktım adamlar çiftini 50 TL'ye satıyor kuralkan da tanesi 70 TL almaya kalksan 160 TL bu site de kargo dahil 90 TL tutuyor...yazık başka birşey diyemiyorum.....

zorzaman
13 Haziran 2010, 18:34
merhabalar.yeni ikinci el 2006 model gt 250 comet aldım alalı 2 ay oldu.motorsikletteki tek sorunum ışıkta veya rolantide beklerken devir ve çalışma istikrarsızlığı oluyor stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda ya bazen marş basmıyor yada marş basıyor çalışmıyor.illa ki kontağı açıp kapatmam gerekiyor.tabii herzaman değil,manifoltu karbüratörü bobin ve kablosunu kontrol ettik sorun görülmedi.yolda giderken sorun yok sade durarken ve devir düşükken.servistede sorun çözülmedi.anlıyacağınız şu aralar canımı bayağı sıktı.bilgi ve önerilerinizi bekliyorum.benim düşüncem beyin arızası mıdır.ve bide bir site buldum linkini atıyorum cdi ünitesi çok cazip fiyatı kargosuyla 150 tl yi buluyor nedersiniz? http://www.hyosungsource.com/parts/gv250/cdi-ignition

Chronix
13 Haziran 2010, 19:24
merhabalar.yeni ikinci el 2006 model gt 250 comet aldım alalı 2 ay oldu.motorsikletteki tek sorunum ışıkta veya rolantide beklerken devir ve çalışma istikrarsızlığı oluyor stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda ya bazen marş basmıyor yada marş basıyor çalışmıyor.illa ki kontağı açıp kapatmam gerekiyor.tabii herzaman değil,manifoltu karbüratörü bobin ve kablosunu kontrol ettik sorun görülmedi.yolda giderken sorun yok sade durarken ve devir düşükken.servistede sorun çözülmedi.anlıyacağınız şu aralar canımı bayağı sıktı.bilgi ve önerilerinizi bekliyorum.benim düşüncem beyin arızası mıdır.ve bide bir site buldum linkini atıyorum cdi ünitesi çok cazip fiyatı kargosuyla 150 tl yi buluyor nedersiniz? http://www.hyosungsource.com/parts/gv250/cdi-ignition

bu hiç cometlerde ki CDI benzemiyor..zaten açıklamada GV250 yazıyor yanılmıyorsam

skyblade
13 Haziran 2010, 19:54
Doğru CDI bu sanırım: http://www.hyosungsource.com/parts/gt250/cdi-unit-gt250-gt250r

Bu arada ben de pek bilmiyorum ama jigleyle alakalı veya bujilerle alakalı bir sorun olabilir mi onları kontrol ettiniz mi?

Rolanti ayarında da bir sorun olabilir belki?

zorzaman
13 Haziran 2010, 20:09
Doğru CDI bu sanırım: http://www.hyosungsource.com/parts/gt250/cdi-unit-gt250-gt250r

Bu arada ben de pek bilmiyorum ama jigleyle alakalı veya bujilerle alakalı bir sorun olabilir mi onları kontrol ettiniz mi?

Rolanti ayarında da bir sorun olabilir belki?

evet rolanti bujiler kontrol edildi.yakıt sisteminden kaynaklandığını sanmıyorum çünkü stop ettiği zaman boşa aldığımda ışık yanıyor marş basmıyor bassada çalışmıyor.illa kontağı kapatıp açmak lazım.insanın aklına kontak anahtarı geliyor.dururken stop edecekmiş gibi oluyor bazen hareket ederken stop ediyor.servisede bu konuda sıkıntılarımı anlattım fakat aksi gibi o anda sorun çıkarmıyor.

skyblade
13 Haziran 2010, 20:19
Yan ayaktaki müşürü iptal edip deneseniz bir de? sanki bir yerde temassızlık varmış gibime geldi...

zorzaman
13 Haziran 2010, 20:23
Yan ayaktaki müşürü iptal edip deneseniz bir de? sanki bir yerde temassızlık varmış gibime geldi...

haklısın oraya bakmak lazım.teşekkürler.

skyblade
13 Haziran 2010, 20:41
haklısın oraya bakmak lazım.teşekkürler.

Rica ederim pek de yardımcı olamadım ben de çok yeni sayılırım ama umarım tez zamanda bulursunuz sorunun kaynağını...

Gökhan
13 Haziran 2010, 22:47
selam .bu siteden alışveriş yapmış biri olarak izlenimlerimi aktarayım.öncelikle kargo çok paraa yav gibi bir his uyandırıyor insanda.sonra buradaki fiyatlarla karşılaştırınca önemsiz kalıyor.
elint, ingilizcem pek iyi degil ama bu ilk linkdeki zincir de aftermarket ibaresi,sanki seri sonu yada defolu gib bir his uyandırdı bende.dişli setinide ben tek tek aldım buradan.orjinal zincir o kadar da kaliteli degil.ben entel enerjiden D.İ.D aldım,520 112 bakla x ringli 160 tl.buradan gelen parçalar orjinal parça kutularında ambalajlarında hyosung barkotları falan var.mevzuata göre 150 euro nun altındaki paketlere gümrük vergisi alınmıyormuş.benim kargo 329 tl gibiydi,emin olmak için mail attım.kargo bedelini 150 euro nun altında gösterirmisiniz dedim,merak etme sorun çıkmayacak diye geri döndüler.pazartesi sabahı siparişim onaylandı ,cuma öglen postacı paketi eve getirmişti bile.

Bilgilendirme için sagol zonta.Bende hyosung'un orjinal zincirinin kalitesi konusunda olumsuz görüşler duymuştum.Aslında zinciri did alıp dişlileri burdan almayı planlıyordum.

Peki siteden kredi kartı ile alış veriş yapabiliyormuyuz yoksa paybal vb. birşeyle ugraşmak gerekiyor mu?

zonta
14 Haziran 2010, 09:01
Bilgilendirme için sagol zonta.Bende hyosung'un orjinal zincirinin kalitesi konusunda olumsuz görüşler duymuştum.Aslında zinciri did alıp dişlileri burdan almayı planlıyordum.

Peki siteden kredi kartı ile alış veriş yapabiliyormuyuz yoksa paybal vb. birşeyle ugraşmak gerekiyor mu?

ödemeyi paypal la kabul ediyor.paypal daha kolay yav.:queen: bir kere kayıt oldunmu tamam emailini hemen tanıyor.sadece şifreyi yazmak kalıyor.sanal kart kullandıgım halde ben yurt içi alışverişlerimde önce pc de bir yarım saat virüs keyloger arıyorum:queen:
birde dikkat edilecek konu:2008 ve üstü enjeksiyonlu hyolar EFİ diye geçiyor.2008 altı olan karburatörlu olanlar standart model.genelde uyumlu parçalar fakat motor aksamında yada elektrik aksamında farklılıklar var.parçayı birde kuralkanın sitesinden çek edin.oradaki parça numaraları ile aynımı diye.:cat:

mete_han
14 Haziran 2010, 23:16
arkadaşlar dün Babaçi Coşkun biraderimin Hyo cometiyle çok sağlam hızlara ulaştım...motorun bir garip huyu 5000-5500-6000 devirde aşırı vibrasyona girmesiydi...o devirlere hiç girmemekte fayda var...motordan soğutuyor...ama ivmelenmesi mükemmel...250 sınıfında liderliği hakediyor....çift silindirin hakkını veriyor...cbf 150 ci diğer arkadaşın yanından 11.000 devirde 160 la geçtim...güzel bir duygu...:PAllah motorlarına kaza bela vermesin...zira çok ağır makina...düşük hızlarda devrilme olduğunda kendini alttan kurtarmaya bakmalı...ön arka süspansiyon inanılmaz yumuşak...çok rahat makina...

1 ay önce Kartepede sürdüğüm ST Kanunı comet 250 ile arasında çok fark vardı...hyo çok rahatken st çok rahatsızdı...bariz farkvardı özellikle vibrasyonda...stde ful titreşim varken hyoda belli devir aralığında...muhtemelen beyin kaynaklı bir sorun...

Babaçinin makinasını mükerrem ve tıgermbzde kullandı...bizden onay aldı hyo...

babaçi
14 Haziran 2010, 23:29
5000-5700 devir aralığındaki titreşim ilk zaman çok kafama takıldı,birkaç kullanıcıda aynı durumdan bahsedince önemsememeye başladım.

6000 devirde karburatör 2. kelebeği açınca titreşim kalmıyor:wiinkk:

Chronix
15 Haziran 2010, 21:04
1 ay önce Kartepede sürdüğüm ST Kanunı comet 250 ile arasında çok fark vardı...hyo çok rahatken st çok rahatsızdı...bariz farkvardı özellikle vibrasyonda...stde ful titreşim varken hyoda belli devir aralığında...muhtemelen beyin kaynaklı bir sorun...

Babaçinin makinasını mükerrem ve tıgermbzde kullandı...bizden onay aldı hyo...

ne gibi farklar var anlatabilirmisin mete abi.. durum beni rahatsız etti açıkçası yeni bir ustaya götürücem yoksa motoru...

Torukojin
17 Haziran 2010, 15:49
Selamlar,

Pendik'te S&T Kanuni/Hyosung bakımı yapan bir yer varmış.

Yerini tam olarak bilen varsa adres tarifi veya www.maps.google.com dan yer işaretleyip link atabilir mi?

Teşekkür ederim.

Güvenli Sürüşler

babaçi
17 Haziran 2010, 15:59
Selamlar,

Pendik'te S&T Kanuni/Hyosung bakımı yapan bir yer varmış.

Yerini tam olarak bilen varsa adres tarifi veya www.maps.google.com dan yer işaretleyip link atabilir mi?

Teşekkür ederim.

Güvenli Sürüşler

yeşilyurt motor

topselvi caddesi üzerinde e_5 ten girişi var yol bitene kadar aşağı iniyorsunuz sağda göreceksiniz

Torukojin
17 Haziran 2010, 17:20
yeşilyurt motor

topselvi caddesi üzerinde e_5 ten girişi var yol bitene kadar aşağı iniyorsunuz sağda göreceksiniz

Çok Teşekkür Ederim...

:queen::cat:

edoxk
18 Haziran 2010, 15:16
slm arkadaşlar motorumdan memnunum ama benim sıkıntım motor çukur geçtikten sonra çok fena geziyo savuruyor neden olabilir yardımlarınızı bekliom

babaçi
18 Haziran 2010, 22:38
slm arkadaşlar motorumdan memnunum ama benim sıkıntım motor çukur geçtikten sonra çok fena geziyo savuruyor neden olabilir yardımlarınızı bekliom

banada lastik boşa dönüyor gibi geliyor bu durumda:)

jönysf
20 Haziran 2010, 16:21
Arkadaşlar Bakın Yeni Farım Geldi: Nasıl olmuş sizce?
http://img541.imageshack.us/img541/1023/grnt1310.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/2292/grnt1311.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/2866/grnt1312.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:15 ----------

Motoruma 20 gündür Binemiyorum Biraz tozlanmış. Tatile çıkmıştım

SPEC0PS
20 Haziran 2010, 23:16
Görüntü süper ama aydınlatma ne durumda, gece önden farların resmini ve farların aydınlatıgı yerin resimlerini istiyoruz plz :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

Sonunda arkaya çanta için demir yaptırabildim, demirciler uraşmak istmiyor valla paranızla rezil oluyosunuz :pr: 30tl verdim bu demir için aslında haketmez 30 u ama işte yapcak bişi yok buna şükür ediyoruz.

Arka selede bulunan orjınal tutma yerıne sağlı sollu 2 şer vida ile bağlanarak arka demir uzatıldı bağlanan demirin kalınlıgı 5mm. Orjınal tutma yeri arka sele altında şaseye 6 vida ile tuturulmuş, cantayı zorlayınca şase esneme yapıyor biraz ama kırılmadı henüz kırılcak gibi esnemiyor zati :cat:

Resimlerin kalitesi düşük arkadaşlar idare edin:wiinkk:

http://i48.tinypic.com/nwiqkx.jpg

http://i46.tinypic.com/2q1c307.jpg

http://i47.tinypic.com/1jlnhk.jpg

http://i50.tinypic.com/30bjsq9.jpg

jönysf
22 Haziran 2010, 12:44
[QUOTE=SPEC0PS;2087981]Görüntü süper ama aydınlatma ne durumda, gece önden farların resmini ve farların aydınlatıgı yerin resimlerini istiyoruz plz :cat:[COLOR="Silver"]QUOTE]

En kısa zamanda ekliyeceğim :cat:

babaçi
25 Haziran 2010, 11:58
arka çanta demiri arayanlara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-gt-250-comet-canta-tasima-demiri/detay

Ramazan Can
25 Haziran 2010, 12:32
arkadaşlar biraz mantıksız geliyor ama hyosung ile st kanuni arsaında gerçekten tiresim farkı var..... birde ön dişliyi 16 yapınca tiresim azalıyormuş......ben şuan 16 arayışı içindeyim....

hasantok
28 Haziran 2010, 12:49
arka çanta demiri arayanlara

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-gt-250-comet-canta-tasima-demiri/detay

abi kaça yaptırdın bu demiri bende yaptıracamda kaça çıkar acaba

panic adak
29 Haziran 2010, 17:14
evet arkadaşlar bende s&t kanuni marka bir gt 250 comet aldım buradan ilk izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım.
öncelikle yine forumda bir arkadaşla olan tartışmamızda motorun 3 gün içerisinde elimde olacağını söylediğimde hayal kurma demişti, evet hayal kurmuşum çünkü siparişi verdiğimiz günden 2 gün sonra motor elimde olmuştu bu çok olumlu bir izlenimdi.

yaklaşık 4 gündür motora biniyorum öncelikle daha önce bir arkadaş hyo ve s&t yi karşılaştırmış ve deponun altındaki kaynakların hyoda dikiş şeklinde s&t de işe punto şekilnde olduğunu söylemişti motor gelince ilk işim eğilip o bölgeyi inceledim ve s&t de kesinlikle punto değil dikiş kaynak yapılmıştı yani işçilik olarak hyo be s&t nin hiç bir farkı yok. yine motor geldiğinde tahtadan ve profilden yapılan çerçevenin içerisinde kore dilinde yazılar vardı buradan anladım ki kanuni firmasının bu gt ler ile hiçbir alakası yok zaten satıcının söylediğide direk koreden geliyor motorlar buda ispatlamış olduilk kalkışta hafif bir gaz yememe durumu oluyor ama biraz gazı verince rahatlıyor gaz teli üzerindeki somunlarda ayarı yapınca bu düzeldi. üzerindeki lastiklerde henüz henüz kayma falan yaşamadım sivasa aldığım günden beri yağmur yağıyor ancak bende oldukça temkinli gidiyorum.
motorda titreşim göreceli olarak az. v motor olması makinayı en düşük devirlerde bile canlı tutuyor rodajda olduğum için 70km/h hızı geçmiyorum 1000km sonra daha ciddi yorumlar ve görüşler yazabileceğim.
rüzgara karşı mukavemetti gayet iyi ancak bana sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi onunda rodajda olmasına bağlıyorum.

son olarak en can alıcı yorumumu yapmak istiyorum bu kadar çok çamur atan adama rağmen kardeşim gidin alın bu motoru keyifli şekilde binin. vereceğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir makina.
sevgilerle.

Ramazan Can
29 Haziran 2010, 17:47
evet arkadaşlar bende s&t kanuni marka bir gt 250 comet aldım buradan ilk izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım.
öncelikle yine forumda bir arkadaşla olan tartışmamızda motorun 3 gün içerisinde elimde olacağını söylediğimde hayal kurma demişti, evet hayal kurmuşum çünkü siparişi verdiğimiz günden 2 gün sonra motor elimde olmuştu bu çok olumlu bir izlenimdi.

yaklaşık 4 gündür motora biniyorum öncelikle daha önce bir arkadaş hyo ve s&t yi karşılaştırmış ve deponun altındaki kaynakların hyoda dikiş şeklinde s&t de işe punto şekilnde olduğunu söylemişti motor gelince ilk işim eğilip o bölgeyi inceledim ve s&t de kesinlikle punto değil dikiş kaynak yapılmıştı yani işçilik olarak hyo be s&t nin hiç bir farkı yok. yine motor geldiğinde tahtadan ve profilden yapılan çerçevenin içerisinde kore dilinde yazılar vardı buradan anladım ki kanuni firmasının bu gt ler ile hiçbir alakası yok zaten satıcının söylediğide direk koreden geliyor motorlar buda ispatlamış olduilk kalkışta hafif bir gaz yememe durumu oluyor ama biraz gazı verince rahatlıyor gaz teli üzerindeki somunlarda ayarı yapınca bu düzeldi. üzerindeki lastiklerde henüz henüz kayma falan yaşamadım sivasa aldığım günden beri yağmur yağıyor ancak bende oldukça temkinli gidiyorum.
motorda titreşim göreceli olarak az. v motor olması makinayı en düşük devirlerde bile canlı tutuyor rodajda olduğum için 70km/h hızı geçmiyorum 1000km sonra daha ciddi yorumlar ve görüşler yazabileceğim.
rüzgara karşı mukavemetti gayet iyi ancak bana sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi onunda rodajda olmasına bağlıyorum.

son olarak en can alıcı yorumumu yapmak istiyorum bu kadar çok bok atan adama rağmen kardeşim gidin alın bu motoru keyifli şekilde binin. vereceğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir makina.
sevgilerle.

hayırlı olsun.......................

detone
30 Haziran 2010, 01:20
Selam hyosung dostları....üzülerek sattığım gt 250 min çantası ve demiri satılıktır....
kappa 46lt çanta + demiri 200 tl ye istediğiniz yere gönderebilirim...(ödemeli olarak)..
250 ve 650 GT uyumlu temiz çiziksiz sorunsuz orjinal bir takım.....
Bari sizin işinize yarasın umuduyla....
İlgilenen olursa 0 535 311 25 33 TARKAN ......MERSİN..RESİM KOYMAYI BECEREMEDİM.....

Gökhan
30 Haziran 2010, 01:41
evet arkadaşlar bende s&t kanuni marka bir gt 250 comet aldım buradan ilk izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım.
öncelikle yine forumda bir arkadaşla olan tartışmamızda motorun 3 gün içerisinde elimde olacağını söylediğimde hayal kurma demişti, evet hayal kurmuşum çünkü siparişi verdiğimiz günden 2 gün sonra motor elimde olmuştu bu çok olumlu bir izlenimdi.

yaklaşık 4 gündür motora biniyorum öncelikle daha önce bir arkadaş hyo ve s&t yi karşılaştırmış ve deponun altındaki kaynakların hyoda dikiş şeklinde s&t de işe punto şekilnde olduğunu söylemişti motor gelince ilk işim eğilip o bölgeyi inceledim ve s&t de kesinlikle punto değil dikiş kaynak yapılmıştı yani işçilik olarak hyo be s&t nin hiç bir farkı yok. yine motor geldiğinde tahtadan ve profilden yapılan çerçevenin içerisinde kore dilinde yazılar vardı buradan anladım ki kanuni firmasının bu gt ler ile hiçbir alakası yok zaten satıcının söylediğide direk koreden geliyor motorlar buda ispatlamış olduilk kalkışta hafif bir gaz yememe durumu oluyor ama biraz gazı verince rahatlıyor gaz teli üzerindeki somunlarda ayarı yapınca bu düzeldi. üzerindeki lastiklerde henüz henüz kayma falan yaşamadım sivasa aldığım günden beri yağmur yağıyor ancak bende oldukça temkinli gidiyorum.
motorda titreşim göreceli olarak az. v motor olması makinayı en düşük devirlerde bile canlı tutuyor rodajda olduğum için 70km/h hızı geçmiyorum 1000km sonra daha ciddi yorumlar ve görüşler yazabileceğim.
rüzgara karşı mukavemetti gayet iyi ancak bana sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi onunda rodajda olmasına bağlıyorum.

son olarak en can alıcı yorumumu yapmak istiyorum bu kadar çok çamur atan adama rağmen kardeşim gidin alın bu motoru keyifli şekilde binin. vereceğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir makina.
sevgilerle.

Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle.Bu arada v2 motorlu 250cc kategorsinde 250 comete tek rakip vtr 250 onunda fiyatının 13.000 tl oldugu bir ortamda 8000'e 250 comet alman daha mantıklı bir karar olmuş. Güle güle kullan:cat:

Bu arada nerde yeni bir st kanuni alan kişi görsem 2009 da GT250r alıp daha rodaj bitmeden motoru dagıtan o üye geliyor aklıma. Üyeler bu motorları taşa tutmuştu. Nasıl oluyorda daha rodajda silindir piston dagıtıyo motor diye.Gerçekten bende çok şaşırmıştım.Okadar üye sordu motoru çok mu zorladın diye veya normal olmayan birşey yaptın mı diye ama arkadaş hiç vites konusunu anlatmamıştı 1-2 ay önce ögrendimki o arkadaş motosiklette daha vites atmayı bilmedigi için rodajı sürekli 1.viteste gitmeye çalışmış e haliylede sürekli devir saati 10-11000 de gitmiş sonundada motor silindirleri eline vermiş.

Umarım sen vites degiştirmeyi biliyorsundur :P

Tekrardan hayırlı olsun. Allah hayırlı vites degiştirmeyi nasip etsin:P

detone
30 Haziran 2010, 16:48
Selam hyosung dostları morotumu ve çanta aaparatımı satmış bulunuyoyum....
ilanı kaldırabilirsiniz yada dikkate almayın..
Hepinize kazasız sürüşler..saygılar.....:)

panic adak
01 Temmuz 2010, 11:20
sağolun arkadaşlar motordan oldukç memnunum.
ve süper vites değiştiririm.:queen:

Ramazan Can
01 Temmuz 2010, 11:33
sağolun arkadaşlar motordan oldukç memnunum.
ve süper vites değiştiririm.:queen:

inşallah sonuna kadar memnun olursun...........

panic adak
01 Temmuz 2010, 17:45
evet arkadaşlar bu gün yine kısa bir gezinti yaptım ve panik fren yapmak zorunda kaldım anında ön fren kilitlendi. allah yardımcım oldu ve erkenden bıraktım freni ancak zemindede hafif bir kum vardı. onun haricinde herhalde yeni olmasından dolayı motor ısınınca yanık boya kokusu gibi birşey geliyor. bakalım hayırlısı henüz 70 km hızı geçmiyorum daha sonra çok net yorumlar gelecek.

tubejh
01 Temmuz 2010, 18:10
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Arkadaşlar gt250 lere arka çanta hariç yan çanta takan varmı ?

Ramazan Can
01 Temmuz 2010, 18:11
evet arkadaşlar bu gün yine kısa bir gezinti yaptım ve panik fren yapmak zorunda kaldım anında ön fren kilitlendi. allah yardımcım oldu ve erkenden bıraktım freni ancak zemindede hafif bir kum vardı. onun haricinde herhalde yeni olmasından dolayı motor ısınınca yanık boya kokusu gibi birşey geliyor. bakalım hayırlısı henüz 70 km hızı geçmiyorum daha sonra çok net yorumlar gelecek.

koku yeni olduğundan..........

zorzaman
01 Temmuz 2010, 21:39
arkadaşlar merhaba.kısa zaman önce aldığım 2.el gt 250 motorsikletimin devir göstergesiz olarak aldım kaza yaptığı için kırılmış.şimdi göstergeyi komple değiştirmek istiyorum.orjinal takamam malum fiyatlar çok yüksek.yamaha ybr 125nin komple göstergesi hoşuma gidiyor.sanırım iyi bir tamirci ayarlıyabilir bilmiyorum. komple gösterge olarak ne takabilirim bilgi ve önerileriniz olursa sevinirim.

SPEC0PS
02 Temmuz 2010, 03:48
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Arkadaşlar gt250 lere arka çanta hariç yan çanta takan varmı ?

Arka çanta takmak istiyip takamayan var cünki orjinal aparat yok :pr: yan çanta baya fantaziye giriyor, egzos ve arka peglerin buna müsade edeceğini sanmıyorum. Kuyruk yüksekliğini aşacak sekilde monte edilebilir belki, tabi ozaman oraya insan nasıl binip inecek oda mecul :D

babaçi
02 Temmuz 2010, 12:19
arkadaşlar merhaba.kısa zaman önce aldığım 2.el gt 250 motorsikletimin devir göstergesiz olarak aldım kaza yaptığı için kırılmış.şimdi göstergeyi komple değiştirmek istiyorum.orjinal takamam malum fiyatlar çok yüksek.yamaha ybr 125nin komple göstergesi hoşuma gidiyor.sanırım iyi bir tamirci ayarlıyabilir bilmiyorum. komple gösterge olarak ne takabilirim bilgi ve önerileriniz olursa sevinirim.
http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.hyosungsource.com/&ei=Op8tTODlJ8SHOPnwpYkC&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBsQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhyosung%2Bsource%26hl%3Dtr%26client%3 Dfirefox-a%26hs%3DI0b%26rls%3Dorg.mozilla:tr:official%26prm d%3Dv


dostum bozma güzelim motorun kadran görüntüsünü,en fazla 40-50 lira kargo parası verirsin 250 tl ye sıfır kadranın olur:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 ----------


Arka çanta takmak istiyip takamayan var cünki orjinal aparat yok :pr: yan çanta baya fantaziye giriyor, egzos ve arka peglerin buna müsade edeceğini sanmıyorum. Kuyruk yüksekliğini aşacak sekilde monte edilebilir belki, tabi ozaman oraya insan nasıl binip inecek oda mecul :D


orjinaline en yakını:queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-gt-250-comet-canta-tasima-demiri/detay

jönysf
02 Temmuz 2010, 13:21
Yan Çanta Soran Arkadaşlar.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270599405294
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYOSUNG-UNITED-MOTORS-LUGGAGE-SADDLE-BAGS-GT250R-GT650R-/270599405294?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f00fb3eee
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=170322494626
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyosung-United-Motors-Saddle-Bags-GT250R-GT650R-GT650-/170322494626?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27a80304a2
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=200489665743
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyosung-GT-GTR-S-125-250-650-Hugger-Black-/200489665743?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eae1d84cf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------


arkadaşlar biraz mantıksız geliyor ama hyosung ile st kanuni arsaında gerçekten tiresim farkı var..... birde ön dişliyi 16 yapınca tiresim azalıyormuş......ben şuan 16 arayışı içindeyim....

Bak arkadaşım bu adamda 13t den, 17t kadar tüm dişliler var.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyosung-United-Motors-Front-Sprocket-Counter-GT650R-/170488065480?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27b1e16dc8

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

Bizim Makinalarda stok ön 15t arka 48tmi?

tubejh
02 Temmuz 2010, 18:03
Yan Çanta Soran Arkadaşlar.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270599405294
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYOSUNG-UNITED-MOTORS-LUGGAGE-SADDLE-BAGS-GT250R-GT650R-/270599405294?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f00fb3eee
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=170322494626
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyosung-United-Motors-Saddle-Bags-GT250R-GT650R-GT650-/170322494626?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27a80304a2
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=200489665743
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyosung-GT-GTR-S-125-250-650-Hugger-Black-/200489665743?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eae1d84cf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------



Bak arkadaşım bu adamda 13t den, 17t kadar tüm dişliler var.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyosung-United-Motors-Front-Sprocket-Counter-GT650R-/170488065480?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27b1e16dc8

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

Bizim Makinalarda stok ön 15t arka 48tmi?

Teşekkür ederim ama sert çantalardan yok mu ?

panic adak
08 Temmuz 2010, 13:12
yaklaşık olarak 400 km yol yaptım makina genel olarak çok iyi seyrediyor ancak belkide düm cometcilerde olduğu gibi lastikler berbat arkadaşlar.
motor yolda durmuyor ani bir gaz versem anında arka teker kaymaya başlıyo, veya panik fren yapsam anında kızak ne yapacağımı bilemiyorum yeni bir takım lastik almak fikrindeyim. şöyle yumuşak hamurlu. bu dezavantaj haricinde şimdilik ekşi bir yönünü görmedim makinanın.

babaçi
08 Temmuz 2010, 13:19
yaklaşık olarak 400 km yol yaptım makina genel olarak çok iyi seyrediyor ancak belkide düm cometcilerde olduğu gibi lastikler berbat arkadaşlar.
motor yolda durmuyor ani bir gaz versem anında arka teker kaymaya başlıyo, veya panik fren yapsam anında kızak ne yapacağımı bilemiyorum yeni bir takım lastik almak fikrindeyim. şöyle yumuşak hamurlu. bu dezavantaj haricinde şimdilik ekşi bir yönünü görmedim makinanın.

istanbuldan müşteri olduğun cometin sahibi bendim:)

arkada micheln lastik olduğu halde bendede durum aynıydı,

heleki stabilize kaplı(zift üstü mıcır) yolda sorun dahada artıyor,ardçı almak zorunda kalmıştım bir ara:pr:

skyblade
08 Temmuz 2010, 17:56
yaklaşık olarak 400 km yol yaptım makina genel olarak çok iyi seyrediyor ancak belkide düm cometcilerde olduğu gibi lastikler berbat arkadaşlar.
motor yolda durmuyor ani bir gaz versem anında arka teker kaymaya başlıyo, veya panik fren yapsam anında kızak ne yapacağımı bilemiyorum yeni bir takım lastik almak fikrindeyim. şöyle yumuşak hamurlu. bu dezavantaj haricinde şimdilik ekşi bir yönünü görmedim makinanın.

Selamlar Cometciler,
panic adak hocam motorunuz hayırlı olsun. Bizim Cometlerin sorun sayılabilecek özelliği arka tarafın gerçekten çok hafif olması, kullanan kişi de hafifse çok ağırlık binmiyor ve dediğniz gibi ani gazlarda arkayı savurabiliyor. O yüzden sınırları çok zorlamamak, arka frene çok sert basmamak, ön freni de sıkma yöntemlerine iyice çalışmak lazım sanırım. Bende de her daim arka fren kitleniyo 1 kez de ön freni kitlemeyi başardım hatta. Bunun dışında benim motorumda asla ani gazlarda arkanın savrulması gibi bi olayla karşılaşmadım. Üç sebebi olabilir, birincisi 100 kiloyum ve muhtemelen ağırlığı dengeliyorum, ikincisi eski sahibinden kalma arka amortisör ayarım epey yumuşak ( 2 kişi binince çamurluğa oturuyor arka lastik) ya da üçüncüsü hala adam gibi kontrol ettiremediğim için lastik havam normalden inik olduğu için olabilir.Son ikisindeki ayarları değiştirip tekrar bilgilendiririm sürüşte değişiklik var mı diye.

Sıra benim sorunuma gelince... Geçen gün motorumu muayeneye soktum ve daha önceki bir arkadaşa yapıldığı gibi motor no mevcut değil olarak hafif kusur işlendi. Halbuki bakan adam benim yanımda baktı ve sorsa ben gösterirdim motor no nun nerde olduğunu. Neden böyle bir tutum izliyolar anlamadım :silent:. Bir de far ayarımda bozukluk varmış tam hatırlamıyorum ama sola ya da sağa kayık gibisinden bişey yazmışlardı kendim bunu ayarlayabilir miyim ki?

fthinky
08 Temmuz 2010, 19:18
merhaba arkadaşlar bu mübarek gün itibariyle bende bir hyosung gt250 sahibiyim :)daha 30 km anca yol yaptım depoyu fulledim, sayacı 0'ladım, bakalım kaç km götürcek, viraj alışları çok rahat ve keyifli akıyo motor :mrgreen: hızlanmasıda çok güzel.. ışıklarda kalkışta biraz seri kalkmıştım, yanımdaki mercedes gurur meselesi yaptı yarışmaya kalktı, o derece :mrgreen: yalnız çukurlarda çok fazla sarsılıyor, Allah bizleri kazalardan korusun, güzel sürüşler nasip eylesin, kandiliniz mübarek olsun :)

zorzaman
08 Temmuz 2010, 20:30
merhaba kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar.benim comette stop etme sorunu vardı tekliyordu devir düşükken, daha önce de yazmıştım.şimdi sorunun nereden kaynaklandığı konusunda elektirik aksamından şüpheleniyordum ama aklıma karbüratör olacağı hiç gelmemişti.ve kökten sorun şu an düzeldi ve daha 2 ay önce aldığım motordan şimdiye kadar bukadar zevk almamıştım sesi çok değişti tok birses:) velemoto internet sitesinden (2 adet ybr ateşleme bobini,torch marka iridyum bujiler,hava filtresi çakma ama idare eder,yağ filtresi aldım.)karbüratörü söktüğümde inanılmaz çamur ve tortu vardı güzelce temizledim fakat karbüratör vidaları zor açabildim başları yalama oldu bende kerpeten kullandım.ve montajını sorun yaşamadan hallettim.kendim yapmanın zevki anlatılamaz sanırım.torch marka bujileri daha önce hiç duymamıştım bakalım deneme aşamasındayım.
resim eklemek isterdim ama çekmeyi unuttum.bi daha ki sefere subab ayarını halletmeyi düşünüyorum.bu deneyimimi paylaşmak istedim sevgiler.