Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
alix35
23 Nisan 2010, 19:57
motor temize benziyor..fiyatta iyi..izmir de bende arıyorum 3 tane comet var..2007 model 2500km de 5000 tl..
Chronix
23 Nisan 2010, 20:15
İlgilinenlere (http://www.sahibinden.com/s_t_kanuni_gt_250_naked_2_yil_garantili_-10WQQaXQQ24301072WQQpXQQdisplayitem)
babaçi
30 Nisan 2010, 21:35
http://i1004.hizliresim.com/2010/4/30/4760.jpg (http://urlal.com/)
bu gün itibariyle aranızdayım.
sanırım yarın sırada cem var
_lethe_
01 Mayıs 2010, 02:00
izmirde 2007 model 2500 km olana bende baktım. aynası ve bir maneti kırıktı ki bir ayna 80 lira :S . onlarda onemli degil onlar konusulurda onun dısındada daha sonra 1 ay sonra muayenesi geliormus nese dedim oda olur , ondan sonra birde 100 lira kadar sanırım bir vergi borcu cıktı motorun.ayrıetten motor 6 aydan fazladır yatıyormus aküsü bitikmiş yenisi lazımmıs oda 120 lira kadar birde yağı var yağ deposu var birde genel bir bakım 6 aydan uzun suredir yattıgı için vs vs... yani diyecegim cıktıda cıktı o fiyata olmasının bir anlamı kalmadı :S birde izmirde 2008 model bir comet var,4900 kilometrede 5900 lira o baya temize benziyor eger masraf cıkartmıcaksa 50-100 lira bir pazarlıkta yapabilirsem dierininde model olarak ustu sonucta o cok daha mantıklı gibi duruyor ama bakalım işte. eger gidip bakarsam sizede haber veririm=)
jönysf
01 Mayıs 2010, 02:32
Bende aldım motorumu dün itiari ile Heman tiger egsozumuda aldım taktım ses güzel oldu.
sorun__
01 Mayıs 2010, 11:40
Merhaba arkadaşlar, bi aksilik olmazsa bende pazartesi günü Karabükten bi Comet alıyorum.
Daha önce Ybr125 vardı, bakalım bu bebekten zevk alabilecekmiyiz.
babaçi
02 Mayıs 2010, 00:09
Merhaba arkadaşlar, bi aksilik olmazsa bende pazartesi günü Karabükten bi Comet alıyorum.
Daha önce Ybr125 vardı, bakalım bu bebekten zevk alabilecekmiyiz.
açıkça söyleyeyim o motora ben geçen hafta gidecektim,km saatinden size bahsettimi bilmiyorum ama fena halde kafamı kurcaladı.
sahibinin benimle yaptığı yazışmalar hala mevcut, özelden ulaşırsanız sizinle paylaşırım.
K M L
02 Mayıs 2010, 00:50
çoşkun abi hayırlı olsun güle güle kullan çok güzel duruyor yarın bi çayını iömeye gelicez hasanla şöyle cometleri bi dizelim yan yana :D
Gökhan
02 Mayıs 2010, 01:01
Hayırlı olsun babaçi.Çok temiz görünüyor.Kazasız belasız kullanman dilegiyle....
Bu arada arkadaşlar hiç depo girişinde paslanma olan var mı? Benim comette depo girişinde hafif pas var şimdilik sorun edecek birşey degil ama pu paslanma bir defa başladıysa devamı gelir sanırım.Depo içine kimyasal uygulamadan dışardan müdahale ederek bir çözüm bulunabilir mi?
babaçi
02 Mayıs 2010, 01:24
Hayırlı olsun babaçi.Çok temiz görünüyor.Kazasız belasız kullanman dilegiyle....
Bu arada arkadaşlar hiç depo girişinde paslanma olan var mı? Benim comette depo girişinde hafif pas var şimdilik sorun edecek birşey degil ama pu paslanma bir defa başladıysa devamı gelir sanırım.Depo içine kimyasal uygulamadan dışardan müdahale ederek bir çözüm bulunabilir mi?
teşekkür ederim elint,herşey GKN nın sayesinde oldu.
paslanma belirtileri bende de var
kuvvetmira olayı şu şekilde çözmüş,bende takipteyim
evet sayın arkadaşlar, sonunda pası sökerek motoru topladım.
bizim kaplamacının büyülü iksiri yalan oldu, çok büyük miktarlarda sattıklarından ihtiyacım kadar olanı temin edemedik!
ostimde bir kimya mühendisi kaplamacının tavsiyesi ile;
-%33 hcl (hidroklorikasit) %66 su karışımıyla depoyu ağzına kadar doldurup 2buçuk saat bekledim. pas söküldü.
-suyla durulayıp ağırlık olarak %3 sodyumbikarbonat(kabartma tozu galiba), %97 su karışımıyla depoyu doldurup yarım saat bekledim. (buna pasivasyon diyolarmış, tekrar pas oluşumunu engellemek için)
mutluyum!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------
çoşkun abi hayırlı olsun güle güle kullan çok güzel duruyor yarın bi çayını iömeye gelicez hasanla şöyle cometleri bi dizelim yan yana :D
yarın akşam tükkandayım beklerim
Gökhan
02 Mayıs 2010, 01:41
teşekkür ederim elint,herşey GKN nın sayesinde oldu.
paslanma belirtileri bende de var
kuvvetmira olayı şu şekilde çözmüş,bende takipteyim
Evet kuvvetmiranın mesajını okudum fakat bizimki ulaşılabilir biryerde olması nedeniyle başka birşey yapılabilirmi diye düşünmüştüm ama yok gibi. Olmazsa paslanmayı takip edecegim ilerleme olmazsa şimdilik dokunmayacagım.
Bu arada paslanmaya benzin istasyonlarındaki pompalar neden oluyor sanırım. Depodaki paslanma tam o pompanın temas ettigi bölgede.
babaçi
02 Mayıs 2010, 10:21
Evet kuvvetmiranın mesajını okudum fakat bizimki ulaşılabilir biryerde olması nedeniyle başka birşey yapılabilirmi diye düşünmüştüm ama yok gibi. Olmazsa paslanmayı takip edecegim ilerleme olmazsa şimdilik dokunmayacagım.
Bu arada paslanmaya benzin istasyonlarındaki pompalar neden oluyor sanırım. Depodaki paslanma tam o pompanın temas ettigi bölgede.
pompanın metal ucunun temas ettiği bölgeler sadece paslanıyor ise demek ki depoda koruyucu bir sır var,temastan dolayı imha oluyor.
skyblade
02 Mayıs 2010, 10:47
Benim motorumda o bölgede paslanmaya dair bi ize rastlamadım. Belki pompayı sokarken çok sert davrandılar zedelediler orayı,tembih etmekte fayda var pompacılara. Bu arada bugün motorumu yıkayayım dedim ama sanırım tazzikli su olmadan zor olacak bu iş. Hortumla yıkamama rağmen hala toz ve kirler duruyor. Üstüne üstlük eski sahibinin kışın kullanmasından dolayı motorun çamurluk ve motor kısımları kalın bir çamur tabakasıyla kaplanmış ve 2 aydır yıkayamadığım için de bu tabaka iyice kemikleşmiş. Bir de tazzikli suyla şansımı deneyeceğim artık :pr:
sorun__
02 Mayıs 2010, 11:18
açıkça söyleyeyim o motora ben geçen hafta gidecektim,km saatinden size bahsettimi bilmiyorum ama fena halde kafamı kurcaladı.
sahibinin benimle yaptığı yazışmalar hala mevcut, özelden ulaşırsanız sizinle paylaşırım.
Tamam gönderiyorum abi.
Gökhan
02 Mayıs 2010, 12:07
pompanın metal ucunun temas ettiği bölgeler sadece paslanıyor ise demek ki depoda koruyucu bir sır var,temastan dolayı imha oluyor.
Az önce tekrar baktım depo içinde yer yer nokta şeklinde paslanma var. Kuvvetmira'nin formulü uygulamak şart oldu:)
babaçi
02 Mayıs 2010, 13:44
Az önce tekrar baktım depo içinde yer yer nokta şeklinde paslanma var. Kuvvetmira'nin formulü uygulamak şart oldu:)
aynen...
ya allah bismillah deyip başlarım işe yalnız motoru bi kaç gün bari kullanayım diyorum gümler filan hevesimi alayım biraz:P
sende de 5-6000 devirde titreme yapıp sonrasında ortadan kalkıyormu,7000 devirden sonra motorda hiç titreşim yok
Gökhan
02 Mayıs 2010, 14:10
düşük viteste hızlanırken o 5-600 devir aralıgında biraz titreşim oluyor evet. Tam 6000 de sorun yok ama 5000-5800 arası hissettiriyor.
cakalaz
02 Mayıs 2010, 14:16
Hepsinde bu durum oluyor..
R kasasında da 5000 ile 6000 arasında titreşim oluyor :)
skyblade
02 Mayıs 2010, 16:30
Bir de bu arka amortisörü sertleştirmek için nasıl bir yol izlemeliyiz? Yani nerden yapıldığını buldum ama oraya elim pek girmez gibi görünüyo yapacak alet de yok sanırım. Biyerleri sökmek mi gerekiyor ayarlamak için? Bugün 2 kişi deneyelim dedik de çamurluk lastiğe oturdu direk. (ikimiz de 100 kiloyduk :P :)
sorun__
03 Mayıs 2010, 00:24
Arkadaşlar, Karabükteki alacağım motordan vazgeçtim. Ankara Altındağda 4bin lira ya bi ilan var Sahibinden.com da motor hakkında bilgisi olan varmı?
Çok acil, yarın almaya gideceğim..
skyblade
03 Mayıs 2010, 00:58
Arkadaşlar, Karabükteki alacağım motordan vazgeçtim. Ankara Altındağda 4bin lira ya bi ilan var Sahibinden.com da motor hakkında bilgisi olan varmı?
Çok acil, yarın almaya gideceğim..
Hocam km'si çok yüksek. O fiyata olmaz en azından bence. Ankara'da 2 kişi Comet aldık. Birimiz 11.000 km de 3.800'e aldı. Ben de 14000 km de 4250 ye aldım. Yani iyi düşün çok acele karar vermeyin derim. O motor uzun zamandır ilanda sanırım. sahibi 3 kez değiştirdi içeriğini...
SPEC0PS
03 Mayıs 2010, 05:18
Selam arkadaşlar bu hafta içi sıfır gt250 alıyorum, basit birşey sormak istiyorum size motorun kullanma klavuzunda basıçlı su ile yıkanmaması gerektiği yazıyorda siz oto yıkamacıda yıkatıyormusunuz motorlarınızı ? saygılar :)
fthinky
04 Mayıs 2010, 20:18
@babaçi hayırlı olsun yeni motosikletiniz:)
babaçi
04 Mayıs 2010, 22:09
@babaçi hayırlı olsun yeni motosikletiniz:)
sağolasın kardeş,ybr 250 baktık olmadı,cbf250 alıyordum tam servise danışınca noterden döndük.
aldığımız motoruda gkn buldu gittik baktık,beğendik aldık.
tek kelimeyle ivmelenme ve hız mükemmel:cherry:
K M L
04 Mayıs 2010, 23:26
mmotosikletlerimiz basınçlı su ile yıkamamalıyız benim motosikletimin ilk sahibi oto yıkamacıda yıkkattıgı için motor bloğundaki boyada kızmı atmalar mevcut ve tekrar boyanması çok zor ve masraflı bir iş en iyisi bi kova az pril ve sünger :D
fthinky
04 Mayıs 2010, 23:47
sağolasın kardeş,ybr 250 baktık olmadı,cbf250 alıyordum tam servise danışınca noterden döndük.
aldığımız motoruda gkn buldu gittik baktık,beğendik aldık.
tek kelimeyle ivmelenme ve hız mükemmel:cherry:
iice kanıma işledi bu motor
caracalı bi satsam bende alacam gibi.. nasip artık :mrgreen:
jönysf
05 Mayıs 2010, 00:19
Buda Benim Makina 2008 model 12.800 km şuan.
http://img594.imageshack.us/img594/9964/grnt1181.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/9061/grnt1180.jpg
SPEC0PS
05 Mayıs 2010, 02:21
mmotosikletlerimiz basınçlı su ile yıkamamalıyız benim motosikletimin ilk sahibi oto yıkamacıda yıkkattıgı için motor bloğundaki boyada kızmı atmalar mevcut ve tekrar boyanması çok zor ve masraflı bir iş en iyisi bi kova az pril ve sünger :D
Teşekkürler :rendeer:
skyblade
06 Mayıs 2010, 01:15
Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?
babaçi
06 Mayıs 2010, 09:51
Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?
daha önceden bahsi geçen yazıyı okuduğumdan dolayı,motoru alır almaz mobil full sentetik 15-50 yağ koyduk.
daha öncesi nasıldı bilemiyorum ama şuan ybr'nin vites geçişinden bir farkı yok.
skyblade
06 Mayıs 2010, 21:23
daha önceden bahsi geçen yazıyı okuduğumdan dolayı,motoru alır almaz mobil full sentetik 15-50 yağ koyduk.
daha öncesi nasıldı bilemiyorum ama şuan ybr'nin vites geçişinden bir farkı yok.
Bunu duyduğum iyi oldu bu pazar günü ben de halledeyim onu o zaman :cat:
SPEC0PS
08 Mayıs 2010, 02:08
Bugün teslim aldım arkadaşlar motoru, 40bin km scooter tecrubem vardı yanlız hayatımda vitesli bişey kulanmamıştım motorsiklet vites sıralamasını ve vitesli motor çalışma prensibini biliyordum ama beni çok zorladı :) yani ilk bindim 2 kez stop ettirdim karizma cart gitti neyse 3. de kalktım gittim 1 durak ilerde boş 1 alan vardı orda takıldım 30dk döndüm durdum 3 vitese kadar cıktım :) ama hala kalkışlarda biraz garip şeyler oluyor :mrgreen: yani motora azıcık gaz verıyorum devir çok yükseliyor hemen e o haldeykende hemen bırakmak istemiyorum debrajı yavaş bırakıyorum biraz debraj dan yiyoruz gibi ama alışcaz bakalım :mrgreen:
İşin en kötü yanı ben ne yapıyorum bilmiyoyorum doğrumu kullanıyorum bunu söylicek 1 adam bile yok yanımızda sıfırdan keşvedecez amerikayı :mrgreen:
Bide beni zorlayan bir noktada yavaşlıyacagım zaman daha motor yavaşlamadan debraja basıyorum eski motorumdaki arka firen hesabı onu unutuyorum ona basıncada motor yıgılıyor valla duruş mesafesi uzuyor burası sakat alışmak lazım hele arka firen yokmu onu tamamen unutuyorum.
Sürüş pozisyonuna alışamadım tabi mesela ben ayağımı arka firenin üzerine koyunca istem dışı biraz firene basıyor sizin ayaklar hep bunun üstündemi ? yani altına soksam bu seferde frenleme de zaman kaybı yaşıcaz anlamadım yani zor işmiş :mrgreen:
wermeer
08 Mayıs 2010, 02:45
Bugün teslim aldım arkadaşlar motoru, 40bin km scooter tecrubem vardı yanlız hayatımda vitesli bişey kulanmamıştım motorsiklet vites sıralamasını ve vitesli motor çalışma prensibini biliyordum ama beni çok zorladı :) yani ilk bindim 2 kez stop ettirdim karizma cart gitti neyse 3. de kalktım gittim 1 durak ilerde boş 1 alan vardı orda takıldım 30dk döndüm durdum 3 vitese kadar cıktım :) ama hala kalkışlarda biraz garip şeyler oluyor :mrgreen: yani motora azıcık gaz verıyorum devir çok yükseliyor hemen e o haldeykende hemen bırakmak istemiyorum debrajı yavaş bırakıyorum biraz debraj dan yiyoruz gibi ama alışcaz bakalım :mrgreen:
İşin en kötü yanı ben ne yapıyorum bilmiyoyorum doğrumu kullanıyorum bunu söylicek 1 adam bile yok yanımızda sıfırdan keşvedecez amerikayı :mrgreen:
Bide beni zorlayan bir noktada yavaşlıyacagım zaman daha motor yavaşlamadan debraja basıyorum eski motorumdaki arka firen hesabı onu unutuyorum ona basıncada motor yıgılıyor valla duruş mesafesi uzuyor burası sakat alışmak lazım hele arka firen yokmu onu tamamen unutuyorum.
Sürüş pozisyonuna alışamadım tabi mesela ben ayağımı arka firenin üzerine koyunca istem dışı biraz firene basıyor sizin ayaklar hep bunun üstündemi ? yani altına soksam bu seferde frenleme de zaman kaybı yaşıcaz anlamadım yani zor işmiş :mrgreen:hayırlı olsun motorun . kullandıkça alışırsın onlar problem değil. :cat:
SPEC0PS
08 Mayıs 2010, 02:54
Teşekkürler alışırız inş. zaten bu hafta sonu iyicene kapmam lazım işi pazartesi günü işe gidicez bununla, gerçi işyeride 5km mesafede ama yani yokuşlar trafik ıgg tedirgin oldum bak aklıma gelince :)
babaçi
08 Mayıs 2010, 13:42
Teşekkürler alışırız inş. zaten bu hafta sonu iyicene kapmam lazım işi pazartesi günü işe gidicez bununla, gerçi işyeride 5km mesafede ama yani yokuşlar trafik ıgg tedirgin oldum bak aklıma gelince :)
HAYIRLI OLSUN:rendeer:
Hepsine alışacaksın
Gökhan
08 Mayıs 2010, 19:57
Hayırlı olsun SPEC0PS.Kazasız belasız kullanman dilegiyle...
SPEC0PS
09 Mayıs 2010, 01:08
Teşekkürler arkadaşlar, bugünde trafiğe cıktım biraz yine karizma kalmadı :mrgreen: ama kalkınca iyi giyorumda kalkışlar sıkıntılı hala :) hele bide yokuşda kasten durudum kalkabilcemmi diye zati düzde zor kalkıyoruz denediğimiz işe bak :mrgreen: 3. denemede kalktık yokuştada :rendeer:
jönysf
09 Mayıs 2010, 01:23
Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?
Ben castrol 10/50 racing 1 tam sentetik kullanıyorum süper.
http://www.motogiyim.com/pictures/power1-racing(1).jpg
korucu
09 Mayıs 2010, 01:33
Ben de castrol 10/50 racing 1 tam sentetik kullanıyorum . Çok memnunum. :cat:
wertcvb
09 Mayıs 2010, 01:43
slm lar comet ciler bende bu 250 liğin s&t kanuni gt 250 sini alacam kısmetse.bu motosikletlerin hakkında pek bi bilgim yok s&t kanuni gt 250 ile hyosung gt 250 arasın da pek bi fark yok enjeksiyon dışında.bu 250 likler kaç litre yağ alıyor ve kaç km de bir yağ değişimi oluyor..saygılar
Gökhan
09 Mayıs 2010, 02:39
1.6 lt civarı yağ alıyor.4000 km'de birde yag degişimi.
Bu arada arkadaşlar ben castrol 10-40 kullanıyorum ve son derece şikayetçiyim:)Kitabında hatta yag kapagının üstünde dahi 10-40 diyor ama bu yag ile vites sorunu olmaması mucize. Motor çalışırken ısınana kadar boşa geçiyor hiç sorun yok ama ısınınca boşa geçmiyor.Acaba castrol 10-50'lerde bu boş sorununu yaşayan var mı?
Birçok arkadaş mobil 15-50 önerdi.Bu yag ile vitesler sorunsuz diyorlar biraz araştırma yapıyım birsonraki bakımda ya castrol 10-50 yada mobil 15-50 kullanacagım.
skyblade
09 Mayıs 2010, 18:20
Bugün yağ değişimimi yaptım. Mobil tam sentetik yağ koydum. Vites geçişleri cidden çok farketti. Motoru çok ısıtamadım denerken ama hiç sorunsuz boşa atabiliyorum. Eski yağı varken(ki eski sahibi ne koydu bilmiyorum),epey uğraşmam gerekiyordu boşa atabilmek için. (Hatta motor çalışmazken direk kitleniyodu şanzıman şimdi çalışmazken de vites değişebiliyor.)
babaçi
09 Mayıs 2010, 23:17
Bugün yağ değişimimi yaptım. Mobil tam sentetik yağ koydum. Vites geçişleri cidden çok farketti. Motoru çok ısıtamadım denerken ama hiç sorunsuz boşa atabiliyorum. Eski yağı varken(ki eski sahibi ne koydu bilmiyorum),epey uğraşmam gerekiyordu boşa atabilmek için. (Hatta motor çalışmazken direk kitleniyodu şanzıman şimdi çalışmazken de vites değişebiliyor.)
sanırım vites geçiş problemi motor iyice ısınınca ortaya çıkıyor
dün den beri vites geçişlerinde sıkıntı yaşıyorum,stop edince şık diye geçiyor:silent:
Birde arkadaşlar km saatinin doğrulunu test edeniniz oldumu?
140 la giderken gerçekten 140lamı gidiyoruz:)
Gökhan
09 Mayıs 2010, 23:32
Bildigim kadarıyla yaptıgı hızı %100 dogru gösteren bir araç henüz yapılamadı:).Dogrusunu ögrenmenin tek yolu gps. O nedenle 140 la giderken aslında 140 gideceginizi pek sanmam ama dedigim gibi bu cometlere has bir özellik degil. Her araçta belli oranda sapma oluyor
korucu
10 Mayıs 2010, 00:25
1.6 lt civarı yağ alıyor.4000 km'de birde yag degişimi.
Bu arada arkadaşlar ben castrol 10-40 kullanıyorum ve son derece şikayetçiyim:)Kitabında hatta yag kapagının üstünde dahi 10-40 diyor ama bu yag ile vites sorunu olmaması mucize. Motor çalışırken ısınana kadar boşa geçiyor hiç sorun yok ama ısınınca boşa geçmiyor.Acaba castrol 10-50'lerde bu boş sorununu yaşayan var mı?
Birçok arkadaş mobil 15-50 önerdi.Bu yag ile vitesler sorunsuz diyorlar biraz araştırma yapıyım birsonraki bakımda ya castrol 10-50 yada mobil 15-50 kullanacagım.
10/50 Castrol kullanıyorum. Vites geçişlerinde ve boşa almada hiç sorun yaşamadım.
safak1301
10 Mayıs 2010, 00:41
7.8bin tl civarında param var. bu paraya ala bileceğim motorlar yamaha yzf125lik, hyosung 250gt, kawasaki zxr250 hangisini önerisiniz. yada başka bi modelde olabilir. uzun zamndır vitesiz motor kullanıyorum. ama viteslide pek tecrübem yok .
SPEC0PS
10 Mayıs 2010, 03:13
2007 model yeni kasa Gilera vxr kullanıyordum 200cc 21 hp tek sılındırlı, 250cc tek silindirli vitesli motorlarla kapışıyordu hem kalkısta hem top speed de ama şimdi Gt250 aldım bu 3 gilreya bedel gerisini sen düşün :cat: kısacası Gt250 nın 250cc kategorisinde tek rakibi var oda yeni geldi türkiyeye Honda vtr250 fiyatı zati ucuk tipide bence gt den kötü v2 motor 2 side. Hmm araştırdımda zxr250 de çift silindirmiş o zman race alcaksan zxr naket alcaksan gt diyelim :)
wertcvb
10 Mayıs 2010, 19:12
bu s&t kanuni gt 250 modelini iskenderunda migrosu geçtikten sonra belene doğru giderken az ilerde sol tarafta bi kanuni bayiisi var ismi şuan aklımda deil bayiinin es kaza motosiklet gezisi yaparken arkadaşlarla ordan geçerken gördüm bi bayii nin oraya gidim şu büyük kalıplı motosiklette neymiş dedim la bi baktım bu bizim kanunui 250 nezaman getirdilerde sergiye koydular falan bayi sahibiyle biraz sohbet falan birazda inceleme derekn zaman nasıl geçmiş nasıl anlamadım.bu motosikletin sevdiğim tarafı 250 lik olmasına rağmen kalıplı 650 lik görünümünde ve en az onlarla sidik yarıştıracak kadar hızlı olması bi videosunu seyrettim 180km yi rahat görmesi.benzin olayını bilemicem en az 650 liklere yakın olduğunu tahmin ediyorum.ELİNT1.5 litre yağ aldığını üstte belirtmiş gerçekten şaşırdım birde bu yağ miktarıyla 3-4 bin km de yağ değişiminin olması beni şaşırttı tabii bu yağ değişimini yağ filtresi ve yağ soğutma radyatörüne borçlu gibi,yağın özelliği bozulmadan geri soğutuluyor.1 hafta önce hatay-dörtyol dan yola çıktık arkadaşımla tek motor 2 kişi olrk motosiklet benimdi zongshen 200 gy bunu kesinlikle satmaya karar verdim bende bitane bu gt 250 den almam gerektiğini anladım.hem bu motosiklet yüzünden ADANA MT gezilerine bile adam akıllı gidemiyorum.beni çok yordu uzun yolda birde 80km yi geçmiyor.gezi yaptığım gün adana mersin karayolu bom boştu sakindi ertesi günü dönüşte adana-dörtyol arası otoban yolu bom boştu,bom boş yollarda 80km hızla gitmek adamı umsuruk ediyor biyerde.bu gt 250 liği almamın sebebi malum vergiler falanlar filanlar okadar zenginde deiliz.bu bizim ilçede böle gösterişli motosikletlerin sayısı toplasan bir elin parmağını geçmez bir diğer sebebi ise adana mt gezilerinde arkada kalmamak ve yorucu olmaması eve dönüşte akşam ağrısız sızısız yatıp pazartesi okula dinç bi şekilde gitmek umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.sevgiler saygılar...:mrgreen::rendeer:bilgi edinme konusunda yardımcı olan arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
sorun__
10 Mayıs 2010, 23:42
Comet için arka çanta demiri ve çanta arıyorum. Satan varmıdır yada yaptıran(demir)?
SPEC0PS
11 Mayıs 2010, 01:44
Aynı dertten yakınıyorum bende, nette araştırıdım resim buldum resmin renkli çıktısını aldım bugün bir demirciye gitim çok zahmetli iş işimde çok ben uraşamam dedi başka yer bakıcam :)
http://i41.tinypic.com/1pdu1v.jpg
Sizin motor sanırım S&T değil üsteki resim tam sizin motor için o sinyalin yanından gecen demir arka yolcu ayaklığının vidasına gidiyor oraya bağlanmış resimde tam çıkmamış belki işinize yarar.
Ben zaten bu resmi göstericem ama aynısını yaptırmıcam çünki benim motor S&T o altan giden demirin oralara kadar gitmesine gerek yok bizde arkada tutma yeri var onu sökerek onun vidalandıgı yere sabitlense kafi.
Bu arada hangimiz önce yaptırsa yada bulursa buraya yazalım :wiinkk:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO