Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
diversion
22 Eylül 2014, 12:55
selam cometçiler :king: ön dişli 15 olarak sanayide yaptırdım bana maliyeti 40 tl.bugün son hız telefondaki gps göre 152 max km, 10000 rpm... yanlız tuhaf bir durum var düşük hızda örneğin gps 80 gösteriyor km saati 85. yüksek hızda ise gps 152 gösterirken km saati 147 civarı:sunny: nedendir acep ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
arkadaşlar bana bir takım karbüratör manifold lazım.elinde olan varsa irtibata geçebilirmi benle.mehmet 0507 523 0714
sgurdal
25 Eylül 2014, 00:09
Alınık Comet..
Motorum sattım ve nakit param hazır, uygun fiyatlı 2006-2008 model temiz masrafsız bir GT 250 almak istiyorum. Satılık motorunuz varsa ilgilenirim. Bursadayım yakın iller tercihtir (istanbul-izmir olabilir)
efesice
25 Eylül 2014, 17:51
Tarz değişikliği sebebi ile satıyorum motorumu,3500 km de aldım,tüm bakımlarını yetkili servisinde yaptırdım ftr'lar mevcut.
benden evvelki sahibi tarafından çiziklerden dolayı benzin deposu boyanmış.
sınıfının en güçlü motoru,çift silindir,ön ve arka disk fren,yaygın servis ve yedek parça,radyatörlü yağ soğutmalı,enjeksiyonlu,şehir içi km de 20 krş yakıyor,şu anda işe gidip gelirken kullanıyorum günde 50 km yol yapıyorum km si artmakta bu yüzden,fakat yorgunlukdan motoru zaptetmek çok zor geliyor bu yüzden 200-250cc maxi scooter ve 250-300 cc çift silindir Chopper ile değiştireceğim,km si düşük servis bakımlı,yamaha honda sym ve muadili maxi scoterlar ile takas yapabilirim.
motor hiç zorlanmadan 170 km yi görmektedir,şehir içinde akıcı bir şekilde kullanılan otoyolda yarış motoru gibi performans veren bir motordur oturuş rahatlığı,motor sesi,görüntüsü sınıfındaki motorlar arasında en dikkat çekici durumdadır.
hyosung kanuni motor distiribitörlüğü ile Türkiyede satılmaktadır bu yüzden kanuni servisleri bakım ve yedek parça ihtiyacını karşılamaktadır.
GT 250 Naked
SAHİBİNDEN.COM LİNKİ
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli,guclu,hizli,ekonomik,dinamik-177905926/detay/
İLAN NO:177905926http://image5.sahibinden.com/photos/90/59/26/177905926uxb.jpg
Hyosung GT 250 Naked
hyosung GT 250 Naked Ortalama Yakıt Tüketimi
3.4 – 4.0
lt / 100 km.
Teknik Özellikleri
Motor Hacmi
249 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 5 vites
Motor Gücü 27 hp @ 10500 rpm.
Tork 22.69 Nm @ 8000 rpm.
Ağırlık 149 Kg.
Sele Yüksekliği 781 mm.
Yakıt Kapasitesi 17 Litre.
Ön Fren 2 x 300 mm disk.
Arka Fren 230 mm disk
Ön Lastik Ebatları 110/70 – 17
Arka Lastik Ebatları 150/70 – 17
antilop_skul
31 Ekim 2014, 13:12
5 6 ay icinde 2010 ve ustu comet dusunuyorum fakat bu motorun pek ilani yok yani dandikmide ilani yok yoksa alan bidaha satmiyordani ilani yok goplasaniz istambulda 20 ilan anca var FF akay bi dunya kullanicisi var diye dusunuyorum bu ionuya aciklik getirebilirmisiniz birde enjekayonlu modeller kac lt yakit tuketiyor tam kesin bilgi pek yok cevaplarsaniz sevinirim
OsmanTsirA
09 Kasım 2014, 00:06
Merhaba. Ben 2008 model enjeksiyonlu comet sahibiyim. Motorum 24.000 km de şehir içi işe gidip gelmek için kullandığım zamanlarda ölçüm yaptım. Benzinin litresi 5,10 TL iken 0,20 krş ile 0,25 krş arası yakıyordum. Yalnız hergün şehir içi ve 160 km ye kadar hızlanmalarımla ortalama yakıtımdır bu. Başkasını bilmem benim aracımda tüketimim böyle. Satış durumları bana göre alan kişiler satmıyor. Çünkü satınca 250cc klasmanında fiyatına ve gücüne göre denk bir motor yok diye düşünüyorum.
Kazasız sürüşler
Oldjack
19 Kasım 2014, 20:39
Merhaba askerden herkese selam phantom 180 im var askerliğim bitmek üzere ve biter bitmez 2008 altı bir gt250 alıp modifikasyon yapmak istiyorum fikirleriniz görüş ve Önerileriniz nelerdir .
Merhaba;
Motosikletinizin kullanım kılavuzu (http://www.hyosung.com.tr/upload/idosyalar/7_KullanmKlavuzu.pdf) konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli forumlar diliyorum.
YMercan
11 Ocak 2015, 18:54
Merhaba arkadaşlar bende yeni aranıza katıldım 2.el aldım motorumu 40binde ufak tefek problemleri var ama zaten şuan kullanmıyorum ehliyetim olmadığından ehliyeti bekliyorum ancak ehliyeti alana kadar yavaştan yaza hazırlamak istiyorum motoru izmirde bildiğiniz iyi bir hyo ustası varmı yardımcı olursanız çok sevinirim :)
sametayalti
14 Ocak 2015, 17:08
Merhabalar arkadaşlar, sahibinden.com üzerindeki hyosung gt250 cometleri araştırıyorum, 1 ay içinde alma planım var.
Bajaj ın yeni motoru Pulsar ve gt250 comet arasında kaldım, tavsiyelerinizi ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Kıyaslamalarda bulunabilirseniz ve bilgi paylaşımı yaparsanız çok sevinirim.
Özellikle comette karşıma çıkabilcek sorunlar hakkında
ogzcngdk
14 Ocak 2015, 20:04
Merhabalar arkadaşlar, sahibinden.com üzerindeki hyosung gt250 cometleri araştırıyorum, 1 ay içinde alma planım var.
Bajaj ın yeni motoru Pulsar ve gt250 comet arasında kaldım, tavsiyelerinizi ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Kıyaslamalarda bulunabilirseniz ve bilgi paylaşımı yaparsanız çok sevinirim.
Özellikle comette karşıma çıkabilcek sorunlar hakkında
dostum burası çok kullanılan bir başlık değil gv kullanıcısı olarak sana fikrimi söylemek istiyorum. gt250 de gv ler gibi uzun kmler kullanılabilecek bir motor az satılır, satın alan bir daha satmaz o tarz bir motosiklet. pulsarla yan yana koysan comet 600 lük gibi kalır. seside tok, gücü yerinde, motor bloğu ve malzeme olarak kaliteli bir motor.
ancak hor kullanılmışsa blokta bir sorun varsa en az 1000 liradan açar. ama bur düşük bir ihtimal. pulsar ise yeni güven veren bir motor ben sağlam olduğuna inanıyorum testine katılmıştım gidişi fena değildi.
hyosung tarz motoru pulsar ise fiyat performans ürünü olan bir motor tercih senin
engbtp
20 Ocak 2015, 00:53
arkadaşlar bilgisi olan biri lütfen yardım etsin bende 2005 model comet var kar yağmadan önce motorla ve gittim gece kar başladı bende sabah işe gidemedim motorla dolayısıyla bir kaç gün kapıda karın altında kaldı sonra havanın güneşli olduğu bir günü fırsat bilip motoru düğkkana götüreyim orda kalsın dedim fakat olaylar burada başladı öncelikle motoru çalıştıramadım bir kaç kere jigle açık bir vaziyette çalıştı ama korkunç bir duman atıyordu sokak bir anda göz gözü görmez oldu yola çıktım yolda bir kaç kere boğulur gibi oldu yavaşladı sağa çektim bekledim sonra düzeldi ama gidişinde bir sorun vardı ve seside değişti zar zor iş yerine geldim tabi bu arada havalar iyice soğudu bir kaç hafta motorla işe gitmedim iş yerinde yattı arada bir çalıştırdım ama jiglesiz çalışmadı ve çalıştığı zaman korkunç bir mavi duman çıkarıyordu ve motordan bir anda ses gelmeye başladı sanki bir demir bir yere vuruyor ve motoru vitese takıyorum kalkışta sorun yok fakat biraz ilerledikçe motor gaz yemiyor ve yavaşlıyor ikinci vitese hiç atamıyorum hele yokuşta hiç kalkış bile yapmıyor sizden riacam bilgisi olan arkadaşlar lütfen bu konuda bana yardım edin bu duman neyin nesi o ses nerden geliyor ve yol yapmadan duran motor bir anda neden böyle oldu saygılar teşekkürler
Jeolog
28 Ocak 2015, 12:10
Dostum ne yazık ki soğukta gaz verince silindir yada motor bloğun çatlamış. Geçmiş olsun ..
Motor karda bıraktığınızda veya çok soğuk olduğunda öğlen olmadan, sıcaklık sıfırın üzerine çıkmadan asla çalıştırmayın motorunuzu.
Arkadaşlar merhaba,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-187406392/detay
Şu motor hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba?
Uzun süredir yayında ve fiyatı makul gözüküyor.
Sahibini daha aramadım, varsa bilginiz öğrenmek istedim.
Hayırlısıyla bu Mart ayı içinde enjeksiyonlu bir GT250 almak istiyorum.
Satmayı düşünenler benimle iletişime geçebilir.
İlk motorum olacağı için, karbüratörlü düşünmüyorum.
5000 TL hazır bütçem var, satmayı düşünenler iletişime geçerlerse çok sevinirim.
Saygılarımla,
Haluk
Arkadaşlar merhaba,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-187406392/detay
Şu motor hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba?
Uzun süredir yayında ve fiyatı makul gözüküyor.
Sahibini daha aramadım, varsa bilginiz öğrenmek istedim.
Hayırlısıyla bu Mart ayı içinde enjeksiyonlu bir GT250 almak istiyorum.
Satmayı düşünenler benimle iletişime geçebilir.
İlk motorum olacağı için, karbüratörlü düşünmüyorum.
5000 TL hazır bütçem var, satmayı düşünenler iletişime geçerlerse çok sevinirim.
Saygılarımla,
Haluk
biraz daha resim olaydı iyi olurdu.
Adventure58
08 Mart 2015, 13:06
FAcebook da yerli grubunuz var mı ? :wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Arkadaşlar merhaba,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt250-naked-187406392/detay
Şu motor hakkında bilgi sahibi olan var mı acaba?
Uzun süredir yayında ve fiyatı makul gözüküyor.
Sahibini daha aramadım, varsa bilginiz öğrenmek istedim.
Hayırlısıyla bu Mart ayı içinde enjeksiyonlu bir GT250 almak istiyorum.
Satmayı düşünenler benimle iletişime geçebilir.
İlk motorum olacağı için, karbüratörlü düşünmüyorum.
5000 TL hazır bütçem var, satmayı düşünenler iletişime geçerlerse çok sevinirim.
Saygılarımla,
Haluk
Motoru bende favorilere eklemiştim sonra baktm ki ilan tarihi 1 yıl olmuş hoş aramadım hala satılık mı diyede geri kaldırdım. Benim hali hazırda bütçe yok ama kesin ve kesin comet seneye bu aylarda kapıda olacak allahın izni ile.
https://www.facebook.com/groups/gt250Turkiye/
cem_bloodz
21 Mart 2015, 11:15
oo benden sonra comet alanlar olmuş hepinize hayırlı olsun :) ben binemiyorum şuan işten kovulduğum için bi arıza var çözemedim işe girdikten 1 ay sonra yeni fotoğraflar ve bambaşka bi tarzla karşınızda olucam :queen: bekleyin geliyorem :flower:
MeliksahMELO
04 Nisan 2015, 14:03
Merhaba arkadaşlar.
Ben de bu motoru ciddi ciddi düşünmeye başladım. Bir arkadaşımda R versiyonu var. Ses ve güç on numara ama motor biraz haşat. Sıcakken stop edersek çalışmıyor. Vurdurursak anca çalışıyor.
Ayrıca R versiyonun tipi de çok hoş değil. Ama bu naked versiyon tam benlik.
Hangi yıllar arası karbüratörlü acaba? Karbüratörlü olması, daha az sorun çıkartır anlamına gelir mi?
Bana altın değerinde bilgi verecek var mı acaba bu motor hakkında? :)
Araştırmaya devam ediyorum...
sgurdal
06 Nisan 2015, 16:39
kalbüratörlü olması daha az sorun anlamına geliyor, daha basit sistem müdahalesi kolay. 2008 e kadar sanırım kalbüratörlü. hazır konu açıldı motorum satılık ilgileniyorsan, gerçi adana çok uzak ama belli mi olur?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gercek-2-sahibinden-temiz-207137673/detay/
UNdocab
09 Nisan 2015, 07:48
kalbüratörlü olması daha az sorun anlamına geliyor, daha basit sistem müdahalesi kolay. 2008 e kadar sanırım kalbüratörlü. hazır konu açıldı motorum satılık ilgileniyorsan, gerçi adana çok uzak ama belli mi olur?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gercek-2-sahibinden-temiz-207137673/detay/
İkisininde avantaj ve dez avantajları var.
Karbüratörlü araç çok ayar ve bakım ister. Kışın jigle kullanırsın,Senkron ayarı, karbürtör temizliği, karbüartör manifoldu yıpranır yenilersin, Benzin musluk ve pompası vakumlu olduğu için bozulmaya yatkındır.
Fakat tamiri ucuzdur. Arıza olduğunda basittir.
Enjeksiyonda herşey otomatik. Fakat arıza durumunda bulması biraz daha zordur. Çünkü Türkiyedeki servislerin 2-3 ünde diagnostik cihazı var.
Bulduğunda da tamiri bazen pahalı olabiliyor
extra_serkan
20 Nisan 2015, 22:41
arkadaşlar selam bgn 2006 gt 250 ıle aranıza katıldım oncelıkle yağ fıltre vs anadolu yakasında onerecegınız yetkılı servıs varmıdır ve alt sakal dusunuyorum motora tavsıyelerınızı beklıyorum herkese ıyı forumlar
puser
28 Nisan 2015, 12:21
hoş geldin. alt sakal için ebaydan güzel şeyler bulabilirsin ama çok pahalılar. hâla var mı bilmiyorum ama vaktiyle sahibinden.comda da bir model vardı. uygun fiyatlı olmasına karşın kötü görünüyordu.
MANKU
28 Nisan 2015, 20:12
Arkadaşlar bu gt 250 comet ile pulsar arasında kaldım ve bu motoru almaya karar vermiştim. Ama bugün bişey gördüm ve çok canım sikildi. alacağımız motorun yedek parça fiyatlarını bi araştirayim dedim ve girdim kuralkan sitesine, bir baktım ki bakmaz olaydim. Oda nesi enjeksiyon fiyatı 2000 tl:sunny: bide pulsar 200 ns inkine baktim 700 kusur tl.
Bu motoru alma hazırlıklarındayım, biliyorum kaliteli bir motor. Belki enjeksiyonu ömür boyu bozulmayacak ama hadi bozulursa. Kafam çok karisti.Acaba karbüratörlü mu alsam.
Benim 2006 da aldığım bi tane çinli skuterim var. Ve hala tertemiz kullanıyorum. Ama değiştirmek istiyorum. Yani bu alacagim motoru onlarca yıl kullanmayı istiyorum.
Şimdi canı gönülden cevap verin lütfen, bu motorumu almalıyım yoksa pulsarimi. Bütçem de çok kısıtlı borçla felan alacagim artık. Dediğim gibi beni onlarca yıl götürmesi lazım.
Teşekkürler
İyi forumlar.
UNdocab
29 Nisan 2015, 13:01
Enjeksiyon bozulmaz. Bozulmadığı içinde 2. elde alıcısı çıkmaz, çıkmayıncada 2. eli çok çok ucuz alan yok :)
Kütahya dan merhabalar.. Gruba yeni katılıyorum arkadaşlar. Daha önce 650cc modelini kullanıyordum şuan 250cc ye geçiş yaptım ve dün motorumu aldım.
http://i.hizliresim.com/0qqX7B.jpg (http://hizliresim.com/0qqX7B)
http://i.hizliresim.com/2ggd2A.jpg (http://hizliresim.com/2ggd2A)
MANKU
30 Nisan 2015, 18:11
Hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
İyi günler.
puser
02 Mayıs 2015, 21:29
güle güle kullan
Chronix
03 Mayıs 2015, 20:25
Kazasız belasıs sürüşler.. naked candır
https://www.bikepics.com/pics/2015/05/03/bikepics-2739326-800.jpg
Kazasız belasıs sürüşler.. naked candır
https://www.bikepics.com/pics/2015/05/03/bikepics-2739326-800.jpg
Öndeki motorun lastikleri hangi marka acaba ?
Arkadaşlar alt sakal konusunda bilginiz varmı ? Nerden bulabiliriz acaba ?
UNdocab
07 Mayıs 2015, 21:08
Bende baktım yabancılarda var çok para istiyorlar. 350 500 arası
CyRuss
13 Mayıs 2015, 18:05
Arkadaşlar merhaba , ilk motorum olan Suzuki Burgman UH 150 scooterdan sonra naked motorlara karşı olan merakımı fark edip ilk fırsatta bütçeme uyan, çin olmayan tek 250lik GT250 cometimi 3 gün önce almıl bulunuyorum. Motor 2008 model 41000, çok hor kullanılmamış ama bakımları da çok itina ile yapılmamış. Mecidiyeköydeki hyosung servisinde ( kuştepedeki değil diğeri) expertizini yaptırıp aldım. Güzel bi tepeden tırnağa bakım yaptırayım diyorum. Anadolu yakasında özellikle de Tuzla civarlarına yakın bildiğiniz özel yada yetkili servis tavsiyeniz var mı? Beykoz civarlarında bi ustayı duyup okuyorum ancak mesafe uzak , belki de gitmeye değer ne dersiniz?
http://i.hizliresim.com/8g1B6A.jpg (http://hizliresim.com/8g1B6A)
http://i.hizliresim.com/DMJZOZ.jpg (http://hizliresim.com/DMJZOZ)
http://i.hizliresim.com/mPLBXY.jpg (http://hizliresim.com/mPLBXY)
Enes YAYLACI
MANKU
13 Mayıs 2015, 23:36
"Kbr" arkadaşım motoru yeni almistin hayırlar olsun inşallah, satiyosun motoru.
"Kbr" arkadaşım motoru yeni almistin hayırlar olsun inşallah, satiyosun motoru.
Manku teşekkür ederim. YZF R25 aklımı başımdan aldı diyebilirim. Nasip olursa ins. R25 düşünüyorum. Keyfe keder olursa yoksa illa satmak değil amacım ki fiyattan da anlamissindir.
MANKU
14 Mayıs 2015, 09:51
Hayırlısı inşallah. Allah gönlüne göre versin.
İyi günler.
Hayırlısı inşallah. Allah gönlüne göre versin.
İyi günler.
Eyvallah tesekkurler. Sizede iyi gunler.
REASON
19 Mayıs 2015, 16:18
Hani hiç kalmadımı kullanan kişiler hepsi sattımı motorları
puser
20 Mayıs 2015, 12:01
satmadık. buraya fazla uğramıyoruz. face'de takılıyoruz artık :)
slyman_b
04 Haziran 2015, 19:21
Merhaba hyosung gt 250 kullanıcıları, bir kaç sorum var:
1) 2008 in yarısından itibaren enjeksiyonlu olmuş modeller, peki kasa değişikliği hangi yıldan itibaren oldu? Yuvarlak fardan sonraki kasa yani.
2) Artık sıfır olarak satılmıyor sanırım, eğer öyle ise yedek parça temini ne durumda ve yedek parça fiyatları diğer markalara göre nasıl?
3) 2006 model bir motorda 40 bin kmde motor yenilenmiş, 40 bin çok az bir km değil mi motor yenilenmesi için?
4) Yakıt tüketimi hangi hızlarda ne kadardır?
5) Eski kasalar çok hoşuma gidiyor ama bir kez denedim boyum 170cm gidon uzak geldi, gidonu depoya doğru yaklaştıracak bir değişiklik yapan var mı veya kısa boylular kullanırken sorun yaşıyor mu rahat ediyor mu?
6) Enjeksiyonlu ile karbüratörlü modeller arasında çok fark var mı? İkinci elde karbüratörlü epey ucuz.
puser
16 Haziran 2015, 14:02
1) 2008'in ikinci yarısından itibaren enjelsiyonlu oldu. Bahsettiğin far 2012 ve sonrasında türkiye'ye girdi
2) sıfır satılıyor. satılmasa bile önemli değil, parçaların ve motorun hepsi gt250r ile aynı. yedek parça fiyatları 250 cc katagorisindeki pekçok motordan ucuzdur. pahalı olduğu söylentileri insanların 150 cc ve altı motorların yedek parça fiyatları ile karşılaştırması. bir tek cbr 250 eski kasanın birkaç parçası gt250ye göre daha ucuz. diğer markalar açık ara daha pahalı bu konuda.
3)bütün motolar için geçerli bir durumvar. horkullanırsan çabuk motor yenilersin. düzgün kullanımda gt250 motoru en az 200 bin kilometre hizmet verir.
4)ortalama 3,5 -4 litre. endüşük 2,8 - 3 litre. enyüksek 5. 5 litre yaktırmak için bayağı bir zorlaman gerek. benim sürüşüm 3,5 litre yaktıryor.
5) 1.70 gayet yeterli bir boy. kalıplı bir motor lduğu için tereddüt etmiş olabilirsin.
6)hangisi temizse onu tercih etmen mantıklısı. eski olanı temiz bulmak daha zordur tabi.
Green Arrow
17 Haziran 2015, 11:14
Arkadaşlar Merhaba. Motorlarımız farklı olsa da bilgilerinize ihtiyacım var. Motor yeni olduğundan dolayı aksesuar bulmak oldukça zor bildiğiniz gibi. Ön ve motor kısmında koruma topuzu kullanan var ise en uygun nereden aldığını bildirebilirse sevinirim. Sizin kullandıklarınız belki benim motoruma da uyar.
puser
17 Haziran 2015, 12:54
Haızr, birebir uyumlu olanı araştırmak lazım ama şuradaki sistemi sanayi civarlarında olan bir motor tamircisine yaptırabilirsin.
http://www.altrider.com/images/thumbnail/product_large/installed-altrider-crash-bars-and-frame-slider-kit-for-ducati-multistrada-1200-2.jpg
EsHero
17 Haziran 2015, 13:19
İşte beklediğim konu yeniden canlanır gibi olmuş :)
Mondial vulturemi satıp bu motora veya sym wolf 250 ye geçmeyi planlıyorum. Ancak ikinci elleri daha ucuz olduğundan bu motor ilk tercihim olucak.
Tercihen karbüratörlü olmasını istiyorum. Öğrenciyim arıza çıkarsa bile cebimi çok yakmasın diye.
Mondial vulture ile takas düşünen arkadaşlar benimle iletişime geçebilirler üzerini nakit olarak karşılicam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
Arkadaşlar bu ilanın sahibi arkadaş aramızda mı acaba? :))
Motor bana bakımlı gibi geldi fiyatı da emsallerine göre biraz uygun yazmış sizce nasıldır alınabilir mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-14.000-km-2-sahibinden-216053072/detay
Ufuk ARSLAN
17 Haziran 2015, 16:25
2008 model ve 14 binde :) bende 2011 var 34 binde napıyorlar bu motorları nekadar yatırıyorlar anlamış degilim :)
söz motoru ilana koyarsam kmsini birebir yazacagım lakin 50 binden önce niyetim yok :)
slyman_b
17 Haziran 2015, 18:01
Hakikaten sonunda canlandı konu :)
Hyosung un distribütör konusu ne durumda? Mete han ın bir konusu vardı ama kapatılmış mevzu ne durumda? Yedek parça temini nasıl sağlanıyor?
Sık rastlanan sorunları nelerdir motorun?
Green Arrow
17 Haziran 2015, 20:44
Haızr, birebir uyumlu olanı araştırmak lazım ama şuradaki sistemi sanayi civarlarında olan bir motor tamircisine yaptırabilirsin.
http://www.altrider.com/images/thumbnail/product_large/installed-altrider-crash-bars-and-frame-slider-kit-for-ducati-multistrada-1200-2.jpg
Hocam ilgin için teşekkür ederim. Ancak bendeki şasi kısmı o kadar sağlam durmuyor. O kısımda bir vida boşluğu var ancak öyle birşey takıp yere düşmesi durumunda ben kesinlikle şaseyi eğeceğine eminim. Ben orjinal aksesuar buldum ancak 170 dolar fiyat çektiler yurtdışından.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Hakikaten sonunda canlandı konu :)
Hyosung un distribütör konusu ne durumda? Mete han ın bir konusu vardı ama kapatılmış mevzu ne durumda? Yedek parça temini nasıl sağlanıyor?
Sık rastlanan sorunları nelerdir motorun?
Distribütör değişti dostum. Uniteks diye bir firma aldı distribütörlüğü. Şuan Hyosungun bendeki 2015 kitapçığında eski bayilerin üstüne SYM'ye hizmet veren bütün bayilerde eklenmiş durumda. X5 sayfasını takip edersen sürekli not düşüyorum son durumla alakalı. Aksesuarların ve yedek parçaların hepsi gelecek her model için ama zaman alacak elbette. Gümrükle alakalı sorun yaşıyorlarmış sanırım ürünlerin kayıt ve tescil işlerini bitiremediler. Bende ithalat ile uğraştığım için zor bir durum ıvır zıvır sokmak bu ülkeye hakkıyla satış yapan adam için. Kaçakçı herşeyi kolayca sokuyor.
EsHero
17 Haziran 2015, 23:27
2008 model ve 14 binde :) bende 2011 var 34 binde napıyorlar bu motorları nekadar yatırıyorlar anlamış degilim :)
söz motoru ilana koyarsam kmsini birebir yazacagım lakin 50 binden önce niyetim yok :)
Aslında bir abimin dediği söz aklıma geldi.
Yıl geçtikte bizim arabaların kmleri geri sarıyor diye :)
KM si benim için çok değil bence de bi oynama söz konusudur. Bende cbr varken ulan motor bu ay yattı hiç binemedim bile dediğim ay bile en kötü bin km yapıyordum. Ve kışın motora da binen birisi değilim. Böyle durumda 2008 model ve 14 bin km cidden şaka gibi ama motoru sağlam olsun yeter bana.
Sahibi umarım forumda takılıyodur da içim daha bi rahat eder:cat:
altora
18 Haziran 2015, 15:38
2008 model ve 14 binde :) bende 2011 var 34 binde napıyorlar bu motorları nekadar yatırıyorlar anlamış degilim :)
söz motoru ilana koyarsam kmsini birebir yazacagım lakin 50 binden önce niyetim yok :)
ben 2006 model comet aldım 32000 km deydi muayene raporlarında km düzenli bir şekilde artıyordu.Yani orjinal km. olabilir neden olmasın motor alan herkes sürekli binmiyorki. garajda ahırda depoda unutulan okadar motor varki
EsHero
18 Haziran 2015, 15:47
ben 2006 model comet aldım 32000 km deydi muayene raporlarında km düzenli bir şekilde artıyordu.Yani orjinal km. olabilir neden olmasın motor alan herkes sürekli binmiyorki. garajda ahırda depoda unutulan okadar motor varki
Peki diyelim ki motor bir sene iki sene neyse bayaa bi yattı son zamanlarda satılacak diye kullanılıyor sadece. Acaba bu kadar uzun süre yatmış bakım yapılmamış motor almakta mantiklimidir sizce?
Bu forumdan olup ta motorunu satmayı düşünen arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler.
altora
18 Haziran 2015, 16:25
Peki diyelim ki motor bir sene iki sene neyse bayaa bi yattı son zamanlarda satılacak diye kullanılıyor sadece. Acaba bu kadar uzun süre yatmış bakım yapılmamış motor almakta mantiklimidir sizce?
Bu forumdan olup ta motorunu satmayı düşünen arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler.
Motorun yattığı yer kuru olsun rutubet olmasın isterse 10 yıl yatsın hiç birşey olmaz . sadece lastik plastik aksam bayatlamadan dolayı deforme olur. Metal aksama hiç birşey olmaz motorada zarar olmaz . Ben kapalı garajda 10 yıl yatmış araba aldım aküsünü değiştik marşa bastık çalıştı yürüterek eve getirdim.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO