PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CBR 125 vs Hyosung GT 250 R



aydınlı
11 Eylül 2006, 15:43
http://www.honda.com.tr/images/motosiklet/model/34/galeri/main/03.jpg

Teknik Özellikler
Motor:Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 sübaplı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) :124.7
Silindir çapı & strok (mm) :58 x 47.2
Sıkıştırma oranı :11 : 1
Yakıt sistemi :28 mm´lik VK tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) :13.2 / 10000
Max tork (Nm @ dev/dak) :10.1 / 8000
Ateşleme :Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma :Elektrikli
Şanzıman :6 vites
Güç Aktarımı :O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) :1920x675x1070
Tekerlekler arası mesafe (mm) :1294
Sele yüksekliği (mm) :776
Yerden açıklık (mm) :172
Yakıt kapasitesi (litre) :10
Tekerlekler:Ön/Arka U-profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler :Ön :80/90 17M/C 44P
Arka:100/80 17M/C 52P
Süspansiyon :Ön :31 mm´lik teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
Arka Monoshock amortisör, 120 mm esneme aralıklı
Frenler :Ön:Çift piston kaliperli 276x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı
Arka :Tek piston kaliperli 220x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı
Ağırlık :115 kg
Renk seçenekleri :Siyah, Kırmızı, Turuncu, Repsol

http://bikebiz.com.au/v2/bikePhotos/GT250R_red_2.jpg

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor: 90 derece V-2 silindirli, Hava + yağ sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDS26 Karburator
Çap: 57.0 mm
Strok: 48.8 mm
Max Güç: 29 HP @ 10.000 RPM
Max Tork: 20.5 NM @ 7300 RPM
Silindir hacmi: 249 cc
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Zincir
Vites kutusu: 5 ileri vites
Vites oranları: 1. : 2,46 2. : 1,56 3. : 1,19 4. : 0,96 5. : 0,84
Ön çatal açısı: 25,5 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 110/70 - 17
Arka lastik: 150/70 - 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 230 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,080 mm
Genişlik: 760 mm
Yükseklik: 1,120 mm
Aks aralığı: 1,455 mm
Yerden yükseklik: 180 mm
Kuru ağırlık: 150 Kg
Yakıt deposu: 17 litre

HAYALBUYSA
11 Eylül 2006, 15:49
Eğer ki hyosung Gt 125 R ı türkiyeye getirmiş olsaydı belki bu kıyaslama biraz gerçekçi olabilirdi ancak Cbr 125 veya Hyo gtr250 yi karşılaştırmak pek adil olmaz.

Hyo neredeyse iki katı güçte ve iki katı fiyatta Cbr a göre....

Bu iki motoru kıyaslama konusunda Hyo açık ara önde gider.

Not : Şimdi yedek parça olarak honda iyi diyenler olabilir ancak , diğer klasmanlarda cbr hyo nun yanına bile yaklaşamaz...:farao:

gazman
11 Eylül 2006, 15:52
ya bu kiyaslama yanlis...aralarinda daglar var..daha gercekci olun..

aydınlı
11 Eylül 2006, 15:53
ben de kıyaslanamaz diye düşünmüştüm.ama benim amacım hangisi iyi ona karar vermek değil.BAŞLANGIÇ İÇİN HANGİ MOTORUN DAHA İYİ OLDUĞU KANISINA VARMAK

Gokhan2433
11 Eylül 2006, 16:00
valla aralarında baya baya fark var eger baslıycaksan durumun varsa hyosung al

aydınlı
11 Eylül 2006, 16:11
ben de hyosung istiyorum ama maddi durumumuz işte herşeyi bozuyor.ama bana göre başlangıç için cbr daha iyi.hemen 250cc ye atılmak bana biraz ağır geldi doğrusu.cbr den sonra hyosung alınabilir.ben böyle düşünüyorum.ama aklıma takılan şey şu:herkes motora 125 cc ile başlayın diyor.250 cc ile başlamak olmaz mı?Ya da olursa ne gibi tehlikelerle karşılaşabiliriz?

yavuz_syl
11 Eylül 2006, 16:26
bu kıyaslama bana göre çok yanlış neye göre ama bana göre ne olursa olsun ne kadar köfte o kadar ekmek, yani haysung un ayarında bir honda ile fiyattada kalitede fark vardır. teknoloji ve kalite ban ucuz mal alacak kadar zengin değilim honda tabiki hemde her modeli....................:cat:

ylmzzz
11 Eylül 2006, 16:34
gt250r'ın 160km/h hızlara rahat çıktığı söyleniyor. bence başlangıç için uygun değil. başlangıç için 2.el bir cbr125 almak daha mantıklı. çünkü nedense çabuk sıkılıyorlar cbr125 ten. sonra cbr125 de biraz tecrübe kazanıp sıfır bir hyosung gt250r alınabilir.

aydınlı
11 Eylül 2006, 16:39
yaw ben ne diyorum az dinleyin.
başlangıç için hangisi iyi olur onu öğrenmek istiyorum

mithrelios
11 Eylül 2006, 18:08
arkadaşım, eğitimin düzgün alirsan veya dikkatli ve bilinçlice davranirsan hyosungla baslayabilirsin bence, biraz zorlanirsin güçlü ve ağır ve büyük çünkü cbr 125 e göre.

bende cbr 125 var, hyosung un 250 lik racer ini gördüm inceledim 250 lik naked a da (biliyosun bi grenaj farki bi ön disk farki var) bindim. boyut olarak da güç olarak da ikiye katlar cbr 125 i. daha risksiz rahat öğreneyim diyorsan ve paran da azsa cbr 125 seni üzmez sanmiyorum, beni 1 aydir üzmedi :)

hihi
11 Eylül 2006, 18:40
iki motorun fiyatı kriter değilse; şüphesiz hyosung çok güzel bi tercih olurdu.honda onun yanında ancak yakıttan tasarruf olur.(tabiiki ikiside kalite)

SuSpect
11 Eylül 2006, 21:00
Benım motorum en iyisi :cat:

zed
13 Eylül 2006, 12:07
başlayacaksan ve ben sorunsuz binmek istiyorum diyorsan cbr 125 al gtr kadar güçlü ve cüsseli olmasada en azından sağlamdır

L.SAHİN
20 Ekim 2006, 05:21
Bunlarin İkİsİde BaŞlangiÇ Motoru İÇİn Uygun DeĞİl ÇÜnkÜ İkİsİde HerŞeyden Önce Fazla Granajli Ve Motora İlk BaŞlayanlarin Motoru Yatirma OlasiliĞi Fazla OlduĞunu GÖz ÖnÜne Alirsak Bu Grenajlar Sahİbİnİn BaŞina BÜyÜk İŞler Acacaktir Yanİ Alanin Canini Yakacaktir En İyİ BaŞlangic Motoru Bana GÖre Ybr125 Dİr Motoru Yetrlİ GÜÇte Grenajsiz DÜŞŞsende Bunlar Kadar Problem AÇmaz BÖle Motora Bİnmek İÇİn TecrÜbe Sahİbİ Olmakta Fayda Var

ErTech
20 Ekim 2006, 05:55
CBR 125R ile karşılaştırılmayan motor kalmadı... Ne motormuş bu CBR 125... :)

4 zamanlı tek silindir 125cc. motorlar arasında CBR 125 i geçecek motor tanımıyorum. (her yönden)

PcKopatGhostRider
20 Ekim 2006, 06:30
ikisini karşılaştırmak yanlış bir kıyaslama olur.. çünkü birisi çift silindir 250 cc ve 8 subaplı ve 29 hp.. digeri ise 125 cc tek silindir 2 subap ve 13.2 hp.. motor gücü ikiye katlanıyor.. fakat kalite olarak tabiki Honda derim..

Hakan02
20 Ekim 2006, 10:11
Selam arkadaşım beni dinlersen Honda al ben şahsen olsam Honda alırdım çünkü aralarında pek bi fark yok sadece fark nedir biliyormusun.Görüntü ve şekil itibariyle farklı.Daha kalın tekerlekler daha cüsseli depo ve sele yapısı bide ps 29 olması gerek .Ama buna rağmen honda 'yla aynı prformansı alacağına eminim.

aydınlı
21 Ekim 2006, 20:41
ya benim alma ihtiyacım yok onu belirteyim öncelikle:P ben yeni başlayan veya başlayacak olan arkadaşlara hitaben açmıştım topiği.öbür türlü benim tecrübem var(en azından MZ 301 kullanıyorum)

ama şöyle bi düşünürsek;hiçbir şekilde tecrübesi olmayan arkadaşların CBR kullanmasının daha güvenli olacağını savunuyorum.NEDEN:bugün tecrübeli kişiler bile MZ gibi bir benzin canavarını zor zaptediyorlar(örneğin ben)yani o motoru acemiye versen 1 saat içinde düşmezse ben ne olayım.şaka bir yana bu motorlar deli tay gibi.hele insanı gaza getirir ve basmaya zorlarsa iş tamam.

ha kendi kendine söz verebilir hyo alcam ama kesinlikle basmıcam diye.ben de MZ e öyle başlamıştım.bu yüzden ilk 2 ayda 2 kere düştüm üstünden:P

ağır ağır kullanırsan yavaş yavaş alışırsan hyoya binlilr.MZ i zaten hız yaparken zaptedemiyorum ben.öbür türlü elimde oynatırım.ama yavaş yavaş alışmak lazım.bu işlerin acelesi olmaz çünkü:cat:

hyo gerçekten çok şahane bi motosiklet.bi kerecik olsun bi sürmek,nasıl bişeymiş öğrenmek istiyorum.belki alırız:P da biraz zor

ozaktasi
21 Ekim 2006, 21:38
CEBERE al başlangıç için ve devamlı kullanmak için mükemmel...

aydınlı
21 Ekim 2006, 22:20
CEBERE al başlangıç için ve devamlı kullanmak için mükemmel...

motosikleti zevk aracı olarak kullanacakların ihtiyacını karşılayabileceğini düşünmüyorum.çünkü her zaman daha hızlı bişeyler isteriz.motorun aynı rampaya daha hızlı çıkmasını vs.isteriz.başlangıç için cbr çok iyi bir seçim.125 cc lik motoru bana yeter,fazlasını napcam diyorsanız KESİNLİKLE CBR:cat:

ferrari_gani
21 Ekim 2006, 23:30
aynı durumda olan birisi de benim aynı kriterlerde diil belki ama bi tarafta hondanın sağlamlığı dier tarafta hyo nun görüntüsü hyo her nekadar sağlam olsa da honda kadar olamaz die düşünüorum yani iş biraz akıl mı kalp mi meselesi
aklım honda kalbim hyo dio artık hangisini seçersiniz
tabi cebi de düşünmek lazım...

L.SAHİN
25 Ekim 2006, 21:41
arkadaşlar bunların ikiside başlangıç motoru olmaz full granajlı motora binmek için tecrübe gerekir cünkü bu motorlar hasar gördüğü zaman yaptırması can yakan motorlar özellikle hyo şu anda parçalarını bulmak cok güç ve pahalı..

clint
26 Ekim 2006, 23:48
Bu kıyaslama işleri kabak tadı vermeye başladı yahu, 250'lik koca cüsseli aleti cbr125'le kıyaslamak haksızlık değil mi Hyosung'a. Pes vallaha.:cherry:

spormotosiklet
27 Ekim 2006, 00:01
arkadaşlar bunların ikiside başlangıç motoru olmaz full granajlı motora binmek için tecrübe gerekir cünkü bu motorlar hasar gördüğü zaman yaptırması can yakan motorlar özellikle hyo şu anda parçalarını bulmak cok güç ve pahalı..
hyonun hangi parçasını aradında bulamadın ve de pahalı geldi.. valla yedek parçada çok iyi bi firma hyo.. bu arada göreceli fiyat lar.. tabiki mobiletin parçasından vede çinlerden pahalı hyo.. mesela beldeyama firmasından bionik 52 ön far 27 ytl... hyosng gt 250r yada 650r çok daha pahalı 620 ytl.. ya cbr 125 ön far 1200 ytl ...... şimdi kıyaslamayı siz yapın .. bu arada bu fiyatlarda yanlışlık varsa yetkili arkadaşlar düzeltsin.(hyo ile moby biliyorum hondacılar itiraz edebilri:farao: )


ben de kıyaslanamaz diye düşünmüştüm.ama benim amacım hangisi iyi ona karar vermek değil.BAŞLANGIÇ İÇİN HANGİ MOTORUN DAHA İYİ OLDUĞU KANISINA VARMAK

valla başlangıç derken neye başlangıç yapılacak ona kaar verelim.. eğer racing e başlanacaksa ve önceden herhangi bir şekilde scooter olmayan (cup ve mobilet de dahil) motosiklet kullanmışsa çok kolay bi şekilde gt 250 r kullanabilir. Bunu test ettik ve kullanımı çok kolay bir motor. ve racing motor ruhuna giriş olarak etkili...
cbr125 e gelince motosiklete giriş içi yeterlidir.. yani daha önce hiç motor kullanmamış bir insana tavsiye edilebilr. ve iyi sonuç alınır. ama cbr 125 kullanarak racing motora basamak yapmaya çalışmak kandırmaca olur.. hondanın bugüne kadarki kalitesine kimse itiraz edemez..ıspatlanmıştır. ama unutulmamalıdır ki her firma kendini ıspat etmek için zaman harcamıştır. hyo ya kalitesi düşük demek acımasızca...bekleyinde motorları 20-3000 km çalışsın bi:cat:

Ertuğrul_Öz
27 Ekim 2006, 00:13
Her ikisi de başlangıç motoru olmaz. Granajlı motorla motosiklet kullanmayı öğrenmenin hiçbir manığı yok. Hondayı bilmem ama Hyo devrilince geriye pek birşey kalmıyor. Parçaları da 600 lük japonlardan aşağı kalmıyor.

motoiklet kullanmak en sağlıklı olarak kros motorlarda öğrenilir. Ondan sonra grananajlı birşeylere sıra gelir.

spormotosiklet
27 Ekim 2006, 00:17
Eğer ki hyosung Gt 125 R ı türkiyeye getirmiş olsaydı belki bu kıyaslama biraz gerçekçi olabilirdi ancak Cbr 125 veya Hyo gtr250 yi karşılaştırmak pek adil olmaz.

Hyo neredeyse iki katı güçte ve iki katı fiyatta Cbr a göre....

Bu iki motoru kıyaslama konusunda Hyo açık ara önde gider.

Not : Şimdi yedek parça olarak honda iyi diyenler olabilir ancak , diğer klasmanlarda cbr hyo nun yanına bile yaklaşamaz...:farao:


bu arada kardeş gözardı edilen şey avrupada belirli hacimden küçük motorlar ehliyetsiz kullanılabiliyor. 125 cc motorlar yurtdışında 250 yada 600 cc motordan çok farklı fiyatlar teşkil etmiyor.. zaten farkederseniz ötv hariç gt 650 r ile gt 250 r arasında büyük bir fiyat farkı yaok(gt650r 9500ytl gt 250r 7000 ytl) inanın gt 125 olsaydı ötv dahil 7500 ytl olurdu.. iyiki ithal edilmedi.. keşke hond da 250 cc getireydi... yada yamaa gibi 50 cc getireydi de hiç yoksa ehliyet alamıyan çocuklar kullanaydı. bu arada honda kullanan arkadaşlar yanlış anlamayın motorunuza ve size hakaret değil benimki halen 1970 model cb250 kullanıyorum . ve takdir ediyorum. benimki gerçel bir eleşiri.. honda yetklileri umarım dikkate alır.:rendeer:

linkinpark
27 Ekim 2006, 00:37
cbrr derım gecerımm

nedym
27 Ekim 2006, 00:51
arkadaşım sna samimi olarak tavsiyem cbr 125 brak huyoyo muyoyu diğer topikleri görmedinmi? yok şu bozuldu pacayı 1 ay bekledim yok bu kırıldı şu kadar bekledim dur bakalım huyo bi otursun onuda deneriz sen hondadan şaşma:wiinkk:

arkadaşım sna samimi olarak tavsiyem cbr 125 brak huyoyo muyoyu diğer topikleri görmedinmi? yok şu bozuldu pacayı 1 ay bekledim yok bu kırıldı şu kadar bekledim dur bakalım huyo bi otursun onuda deneriz sen hondadan şaşma

retox70
27 Ekim 2006, 11:35
motosikleti zevk aracı olarak kullanacakların ihtiyacını karşılayabileceğini düşünmüyorum.çünkü her zaman daha hızlı bişeyler isteriz.motorun aynı rampaya daha hızlı çıkmasını vs.isteriz.başlangıç için cbr çok iyi bir seçim.125 cc lik motoru bana yeter,fazlasını napcam diyorsanız KESİNLİKLE CBR:cat:

Yanlış.. CBR 125 le 1 sezon bile geçiremezsin,kısa süre sonra yetmez sana,zaman ve para kaybı(zevk için kullandığını düşünürsek). Alırsanda kesinlikle 2. el temiz bir şey al.bana göre erkeklere başlangıç için 250 lik başka bir motor olabilir ,Honda ve Hyo nun naked modelleri mesela.

Incredible
27 Ekim 2006, 11:42
mantıksız bir karşılaştırma olmuş bence. çünkü her iki motorda ayrı sınıfların muadilleri.. biri 125 lik birisi onun 2 katı yani 250 lik.. anlamıyacak bişi yok bunda..
biraz ağır bir eleştiri oldu galiba..:mrgreen: :mrgreen: :bounce:

aydınlı
27 Ekim 2006, 20:03
Yanlış.. CBR 125 le 1 sezon bile geçiremezsin,kısa süre sonra yetmez sana,zaman ve para kaybı(zevk için kullandığını düşünürsek). Alırsanda kesinlikle 2. el temiz bir şey al.bana göre erkeklere başlangıç için 250 lik başka bir motor olabilir ,Honda ve Hyo nun naked modelleri mesela.

nesi yanlış ya:silent:ben nedenleriyle açıkladım.tamam daha büyüğünü çok kişi ister ama 125 lik bana yeter de artar bile diyenler de var işte.çok gördüm ben bunları.hem hyo nun nakedi ile R modelinde grenajdan başka bi fark yok ki

arkadaşlar hyolar çok mu sorunlu oluyo ya:silent:şööle bi şikayetlere baktım da bana biraz sorunlu motormuş gibi geldi.ne bileyim daha 8000 km deyken subap kopması falan beni hyodan soğuttu:silent:

matiz
29 Ekim 2006, 12:33
İşte tam da benim sorunuma uygun bir topic.

Biz eşimle birlikte yeni ehliyet aldık.( yani daha acemiyiz)

Şimdi ikimizinde kullanabileceği bir motor arıyoruz.

Eşimin boyu 1.65 benim se 1.80

Honda cbr 125 görmeye gittik, makine cok şık görünüyor (biraz tekerlekler ince o kadar) eşim cok beğedi; hem ağırlığı hemde yüksekliği onun için ideal oldu. ama ben CBR 125 in üstüne binince biraz iri kaldım tabi birde 125 cc den ileride sıkılmak var .

Hyosung Gt 250 R, 150 kilo ve 250 cc; benm icin ideal yani, ancak eşim için hem agır hemde yuksek kalcak .

Yani bir Çıkmazda kaldık ne alacağımıza karar veremedik bir türlü . Naked lere bakmak gerekecek galiba

Aslinda yeni bir topic konusu da olabilir bu ....

GT 250 - CBF 250 - Yamaha 250 (yeni) -CBR 125 Kime göre neye göre :)

Sgt_Phoenix
29 Ekim 2006, 12:53
al bi ybr (124) 125 geç karşıya kardeşim cbr la aralarında motor gücü olarak pek bi fark yok başlangıç için iyi motor şehiriçi rahat götürüyor ama eğerki yok ben uzun yola çıkarım dayanamam daha güçlü bişi olsun dersen hyo 250 cbr gzl makinada o para sırf greenaja verilio ona yanıyom 3-5 beygir fazlalık için 2 milyar fazla para vercek kdr zengin deilim benimde bundan soraki hedefim en gzlinden bi hyo veya naked bi 250 lik olur heralde tabi zevk renk meselesi ne gzl bi beyin fırtınası yaratıoz yaw bu sitede =)

coolmekan
29 Ekim 2006, 13:41
yeni baslıyacak arkadaşlara bir tavsiye de benden benım scooterdan sonrakı bindiğim ilk motor bir arkadaşımın emanet en verip grajımızda korumamı eğer heveslenirsemde deniyebıleceğimi söyleyipte bana bıraktığı 1997 suzukı srad 750 idi arkadaşlar bu iş gönül işi bundan 7 yıl evvel bir kış boyunca ve kışın o soğunda hemen hemen her akşam graj a inip çalışmıyan motor üstünde vites değiştirme ,ani frenleme gibi antremanlar yaptım ve bu tam 3 ay sürdü havalar ın ısınmaya başlamasıyla cesaretlenip mahalle arasında ufak ufak yürüme hızında gezinmeye sonrada yavaş yavaş caddelere çıkmaya başladım şu anda uzun uğraşlar ve sabır sonucu kendıme ait yamaha tdm 850 kullanıyorum ve şunu söyliyeyim şu ana kadar hiç motordan düşmedim (büyük bir kazayla) ama motora her binışimde arkamda bakmakla yükümlü olduğum bir aile olduğunu hatırlar çok dikkatli ve sürat yapmıyacağım konusunda kendı kendıme söz veririm grup halınde veya yalnız bır yere giderken kesınlikle kurallara uyar ve uyulmasını isterim bu kurallara uymıyanlarlada bir daha görüşmemeye çalışırım sizlere tavsiyem eğer imkanınız varsa ufak bır motorla başlayıp zamanla motorunuzu buyütmenız ama eğerki benim gibi bir yaşadığım gibi bir arkadaşınızın yardımıyla motorla tanışıklılığınız olacaksada binin evet binin ama benım yaptığım gibi, korkarak evet evet korkarak kork'un ki daha dikkatli olun ve ister eski ister yeni motor sürücü sü olun her motora binişinizde kıyafetiniz ve korumalarınızla motora binmeniz gerektiğini unutmayın bana bir şey olmaz demeyin kazasız keyifli sürüşler başınızı ağrıttıysam özür:)

İ_B_R
29 Ekim 2006, 15:00
Arkadaşlar bn şuanda 125 lik bi scooter kullanıyorum we seneye hyo gt250 almayı düşünüorum..sizce uygunmu??şimdiden teşekkürler..

retox70
30 Ekim 2006, 09:01
nesi yanlış ya:silent:ben nedenleriyle açıkladım.tamam daha büyüğünü çok kişi ister ama 125 lik bana yeter de artar bile diyenler de var işte.çok gördüm ben bunları.hem hyo nun nakedi ile R modelinde grenajdan başka bi fark yok ki

arkadaşlar hyolar çok mu sorunlu oluyo ya:silent:şööle bi şikayetlere baktım da bana biraz sorunlu motormuş gibi geldi.ne bileyim daha 8000 km deyken subap kopması falan beni hyodan soğuttu:silent:

Bende nedenini açıkladım ama tekrar açıklarım kardeşim,sen al ama dediğime geleceğinden şüphen olmasın,bana yeter diyenlerin çoğu bir süre sonra sıkılıyor,onun yerine YBR alsan daha uzun kullanırsın.CBR ın Şekli SS, fazla bir özelliği yok,artı 2.elde çok kaybediyor bu model.Motor ufak kalıyor,eğer biraz iri veya uzun boylu isen yada her ikisi isen altında ufacık kalır,yolda altında motoru düdük gibi kalan çok kullanıcı gördüm.Bir bayan için hoş bir seçenek olabilir ama erkek çabuk sıkılır, Ama görüşlere saygı duymak gerekir sen ve birkaç kullanıcıya uygun gelebilir bu model.Senin hoşuna gidiyorsa ve bana yetiyor yada yeter diyorsan benim ekleyecek birşeyim yok,umarım yanılmazsın derim.Çünkü motorunu zevkle ve uzun süre sıkılmadan kullanmanı isterim.:) Hyo ya gelince Türkiye Temsilcisi yeni ve tecrübesiz ,yoksa Motorlarında problem yok.Naked modelleri çok güzel ben kullandım,250 lik modelini ilk başlangıç için biraz güçlü olabilir 29 beygir hatırladığım kadarı ile.

Marlboro Man
15 Kasım 2006, 16:35
Peki bişey soracağım.Madem parçası pahalı filan diyorsunuz hyosung için kasko yaptırılınca düşerseniz bu grenajı filan ödemiyormu kasko?Ve ilk defada bu forumdaki bazı arkadaşlardan duyuyorum hyosung kötü diye.Herkes çok iyi notlar vermişti ama...

tetikyunus
29 Mayıs 2007, 22:40
hyosung süper bir malzemeden yapılmış bence honda ile kalitede yarışır . parça bulmak zor diyorsanız hondaya göre tabiki zordur ama çokta zor değildir her ilde hızla artan bir servis ve satış ağı var. üzerine bindiğinizde gözleri üzerinize toplamaya arkadaşlarınızın yanında birazcıkta olsa gurur duymaya değer bi makinadır. diğer yandan hondanın abuk fiyatını kırabilecek , piyasayı tek düzelikten kurtaran bir tasarımı var bence.
hyosung gt 250 r ye bakınca neler hissettim farları berbat ama kendine has bir imzadır ve bir kaç kere daha bakınca makinanın diğer malzemelerinde ki kıvrıkm ve serd sivri koşeler farı çok geri sıralara bıraktı. malzeme kalitesi gözle bakılanca honda ile aynı ama dokunduğunda daha sağlammış hissi verdi.
cbr nin fotolarından anladığınız gibi biraz ufak bi makina başlangıç için tercih edilebilir. ama neye başladığına bağlı mesela 15 yaşında isen ve moto gp için ideallerin varsa evet aradığın makina budur. çünkü sende deli para vardır ve sen honda nın 1000 cc lerini bile hedeflemiş sayılırsın.
aaaaammmmmmaaaaa yaşım 20 ve üstü ben artık moto gp ye ve 1000cc lik bir motora ulaşacak değilim ya bana şöyle istediğim zaman 180 km hız yapsın istemezsem de 90 la giderim yakıtı az olsun. görünüşü 600cc lik ve hatta bazısına göre 1000cc lik bi şey olsun diyorsan bence git ve kendine bir tane hyosung gt250r al.

illegalrider
29 Mayıs 2007, 23:09
mantıklı bir karşılaştırmada buluşmak ümidiyle saygılar

illegal

cakalaz
29 Mayıs 2007, 23:19
ÖNCE CBR ; Sonrra HYosung :)

erdo2002
30 Mayıs 2007, 00:14
hyosung süper bir malzemeden yapılmış bence honda ile kalitede yarışır . parça bulmak zor diyorsanız hondaya göre tabiki zordur ama çokta zor değildir her ilde hızla artan bir servis ve satış ağı var. üzerine bindiğinizde gözleri üzerinize toplamaya arkadaşlarınızın yanında birazcıkta olsa gurur duymaya değer bi makinadır. diğer yandan hondanın abuk fiyatını kırabilecek , piyasayı tek düzelikten kurtaran bir tasarımı var bence.
hyosung gt 250 r ye bakınca neler hissettim farları berbat ama kendine has bir imzadır ve bir kaç kere daha bakınca makinanın diğer malzemelerinde ki kıvrıkm ve serd sivri koşeler farı çok geri sıralara bıraktı. malzeme kalitesi gözle bakılanca honda ile aynı ama dokunduğunda daha sağlammış hissi verdi.
cbr nin fotolarından anladığınız gibi biraz ufak bi makina başlangıç için tercih edilebilir. ama neye başladığına bağlı mesela 15 yaşında isen ve moto gp için ideallerin varsa evet aradığın makina budur. çünkü sende deli para vardır ve sen honda nın 1000 cc lerini bile hedeflemiş sayılırsın.
aaaaammmmmmaaaaa yaşım 20 ve üstü ben artık moto gp ye ve 1000cc lik bir motora ulaşacak değilim ya bana şöyle istediğim zaman 180 km hız yapsın istemezsem de 90 la giderim yakıtı az olsun. görünüşü 600cc lik ve hatta bazısına göre 1000cc lik bi şey olsun diyorsan bence git ve kendine bir tane hyosung gt250r al.

180km ye çıkıyorsa daha ne ister bu millet :)Bence süper ama sanmıyorum o hıza çıkabilsin:silent: cbf 500 (yani 500cc)ler o hıza anca çıkar bu 250cc fazla birşey beklememekl lazım:cat:

TAMER
31 Mayıs 2007, 00:42
180km ye çıkıyorsa daha ne ister bu millet :)Bence süper ama sanmıyorum o hıza çıkabilsin:silent: cbf 500 (yani 500cc)ler o hıza anca çıkar bu 250cc fazla birşey beklememekl lazım:cat:

180km yapmıyor fakat 173-175km civarı max hıza ulaşıyor:)Fakat bu 250l'ik bir makine unutmamak lazım,bu kadar zorlanması makine için pek hayırlı olmaz.Makine bu şekilde zorlanarak uzun süre Red-Line'da kullanılarak kullanıcı hataları yüzünden krank kitleyen 1-2 gt250r(comet kullanıcıları gaza gelip makinelerini o kadar zorlamıyorlar herhalde:)) olmuştu sonra makinelere mok artmışlaradı,hyosunglar krank kitliyor diye.160-165km'yi geçmemek lazım.250'lik bir makine için gayet tatmin edici bir hızı ve güzel bir ivmelenmesi var zaten.

izzettin
03 Nisan 2009, 23:50
Abiler eger bu konuya tekrar yazma işlemınde bulunursanız sewınırım. ben cbr 125 almak ıstıyorum ıkıncı ellerının fıyatları falan nasıl ? kullanan arkadas warmı max. hızları ne kadar ? yardımcı olursanız sewınırım :)

acemi2009
10 Ocak 2010, 22:33
abisi al cbr keyfine bak ,bırak bisiklet desinler yok ince lastikmiş yok sadece grenajmış falan filan , valla ben keyifle biniyorum , parası olanda alsın 600cc lik atsın havasını

onur35
10 Ocak 2010, 22:54
konu hortlamış ama madem ki bilgiye ihtiyacı olan var yazayım...her iki motoruda kullanmaktayım (bende namıdeger cıbır arkadasımda hyo var)ıkısı asla kıyaslanamaz mevzu o deıl...egerkı ılk kez motor kullanıcaksanız ve yasınız fızıgınız henüz gelişmekte ise ve ilk motorunuz olacaksa cbr alın sorunsuz bınersınız hızıda tatmın eder yakıtıda kalıtesıde ama eger daha once motor kullanmışsanız (benım gıbı) ve fızık olarak gelısmışsenız kesınlıkle hyo onerırım zevkı farklı daha serı ve kg olarak agır bır makına ben cbr aldım ama benden gecmıs farkına gec vardım o kadarda söledıler gel sanada hyo alalım dıye dınlemedım ama yınede memnunum olay su cc buyutme fıkrın varsa kesınlıkle hyo al yok benı taşısın yeter dıyosan cbr al ömur boyu bın:cat: