burock1985
31 Mayıs 2023, 15:06
Herkese Merhaba,
baktım ki ülkemizin zor ekonomik şartları altında yeni motosikletlerin alımının bir hayli zorlaştığı bu günlerde ktm 250 ve abisi 390 adventure kullanıcıları hakkında bir başlık olmadığını fark ettim. bu değerli forum sitesinin kıymetini bilip, motorunuz ile ilgili tüm detayları sorunları çözümleri ve önerileri buradan paylaşabiliriz.
ben öncelikle 2018 yılında çalınan mt-07 motorumdan sonra uzun süre motorsuz kaldım ve sonunda 250 adv almaya karar verdim param ancak ona yetti. onun hakkında bir kaç şey yazmak istedim.
Olumlu yanlar
*145000TL ye bu tarihlerde iyi bir ikinci el olarak alınabilecek en iyi motosikletlerden biri (mayıs 2023).
*yeni kullanacaklar için çok çok ideal kasa büyük. uçmayan bir alet. şehir içi ayağımı kessin arada kampinge gideyim diyenler biçilmiş kaftan. bunu kullanan 600cc rahatça geçiş yapıp kullanır.
*yakıt tüketimi bi harika dostum... gazlamalı max 3,5lt gibi falan yakıyor.
*Kasa küçük diyenler var boyun 178 kilo 76 olarak tam tersine kesinlikle ebadı harika. fotograflarda kucuk gibi gorunse de canlı hali ile üstüne oturunca cüsseli.
*Eşimle 2 kişi performansı 100km kadar harika asla bu alet gitmiyor dedirtmiyor. 6-7bin devirlerden sonra baya performanslı bir alet. yokuş falan asla kalmassınız.
*gidon geniş kontrol baya iyi.
*ekran lcd ama cok net ve tasarımı paneli bence yeterli ve iyi.
*standart bakım yağ hava filtresi internetten nispeten ucuza bulunabiliyor hiflo marka baya başarılı.
*virajları cok basarılı nede olsa yarış makinası değil ona kıyasla dengeli ve hafif sayılabilecek bir makina diyebilirim.
olumsuzlukları
*3000 rpm devir altı baya ölü ve baya traktör . o yüzden hafif yüksek 4-5bin devirlerde sürülmek istiyor.90-100 gibi titreşim var ama bence rahatsız edici değil.
*far halojen aydınlatma kesinlikle kötü değil. ama uzunnları yakınca artık insan bi farkedilsin istiyor. uzunlar biraz kötü.
*110-120km sonrası motor cc olarak normal bi sekilde artık bayılıyor. zorlayanlar 137 140 falan görüyorlar bence hiç gerek yok asla motorlarımı zorlamam.
*ön camı o kadar küçük ki kesinlikle bir tur camı istiyor yoksa naked motorlar gibi baya paraşütsünüz. tur camı şart gp kompozit ve ktm camları mevcut.
*standart lastikler arazi için iyi dişleri güzel tutuyor ama yağmurlu havalarda asfaltta güvenli olacağını düşünmüyorum. lastik ister.
*tek silindir harikası o yüzden grenajlardan ekrandan bir yerlerden ara ara farklı devirlerde cız bız vızz sesi doğal olarak geliyor. (nexus 500cc tek silindir deneyimim de oldugu için kıyasla baya az.)
*15000 bakımı 2800tl tuttu hava yağ filtre buji arka balata yağ değişti.biraz daha uygun olmalı ama malum dolar ve euroya endeksli bir üretim dünyasındayız. muadil ürünler üretmeliyiz..
*amartisörler biraz taş.. insan daha comforlu olsun isterdi. ama iyi yol alıyor bu sayede. ayarlı olmadıgı için 100kg da binsin 70kg da binsin diye ayarlandıgı için bana sert geldi.
*sele çok yüksek benim bacaklar uzundur ona rağmen ayaklar tam basamıyor. boyu 170 den kısa olanlar kesinlikle denesin. ama hafif alet bence idare edersiniz.
*390da da 250de de ABİ BU DEVİRDE NASIL OLURDA EKRANIN DIŞ CAMI BUĞU YAPAR ??? BU NASIL BİR DANDİKLİKTİR. ADVENTURE MOTOR DİYOSUN YAĞMURDA EKRANIN SĞ SOL ÜSTÜNDE BUĞU BU NASIL BİR İŞTİR. hepsi yapıyor arkadaşlar yapmıyor diyen yalan söyler. ben yağmurda binmiyorum. bi kere yakalandım ertesi gün buğu. KTM nin bunu derhal düzeltmesi gerekiyor. kullanıma asla engel değil ama görüntü kötü.ekranın bozuldugunu kimseden duymadım ara camda bir yerde cunku.
şimdilik bu kadar. umarım faydalı olur. 250 satıp 390 alabilirim. hayırlısı. 890 a kadar yolu var 1290 gereksiz ve hantal tercih etmem. umarım halkımız uyanır ve motosiklet denen şeyin bu kadar pahalı olmadığı bir yarınlar talep edip itiraz eder. motorlu bisiklet bu kadar pahalı olmamalı...
Herkes istediği motora kavuşması dileğiyle.
baktım ki ülkemizin zor ekonomik şartları altında yeni motosikletlerin alımının bir hayli zorlaştığı bu günlerde ktm 250 ve abisi 390 adventure kullanıcıları hakkında bir başlık olmadığını fark ettim. bu değerli forum sitesinin kıymetini bilip, motorunuz ile ilgili tüm detayları sorunları çözümleri ve önerileri buradan paylaşabiliriz.
ben öncelikle 2018 yılında çalınan mt-07 motorumdan sonra uzun süre motorsuz kaldım ve sonunda 250 adv almaya karar verdim param ancak ona yetti. onun hakkında bir kaç şey yazmak istedim.
Olumlu yanlar
*145000TL ye bu tarihlerde iyi bir ikinci el olarak alınabilecek en iyi motosikletlerden biri (mayıs 2023).
*yeni kullanacaklar için çok çok ideal kasa büyük. uçmayan bir alet. şehir içi ayağımı kessin arada kampinge gideyim diyenler biçilmiş kaftan. bunu kullanan 600cc rahatça geçiş yapıp kullanır.
*yakıt tüketimi bi harika dostum... gazlamalı max 3,5lt gibi falan yakıyor.
*Kasa küçük diyenler var boyun 178 kilo 76 olarak tam tersine kesinlikle ebadı harika. fotograflarda kucuk gibi gorunse de canlı hali ile üstüne oturunca cüsseli.
*Eşimle 2 kişi performansı 100km kadar harika asla bu alet gitmiyor dedirtmiyor. 6-7bin devirlerden sonra baya performanslı bir alet. yokuş falan asla kalmassınız.
*gidon geniş kontrol baya iyi.
*ekran lcd ama cok net ve tasarımı paneli bence yeterli ve iyi.
*standart bakım yağ hava filtresi internetten nispeten ucuza bulunabiliyor hiflo marka baya başarılı.
*virajları cok basarılı nede olsa yarış makinası değil ona kıyasla dengeli ve hafif sayılabilecek bir makina diyebilirim.
olumsuzlukları
*3000 rpm devir altı baya ölü ve baya traktör . o yüzden hafif yüksek 4-5bin devirlerde sürülmek istiyor.90-100 gibi titreşim var ama bence rahatsız edici değil.
*far halojen aydınlatma kesinlikle kötü değil. ama uzunnları yakınca artık insan bi farkedilsin istiyor. uzunlar biraz kötü.
*110-120km sonrası motor cc olarak normal bi sekilde artık bayılıyor. zorlayanlar 137 140 falan görüyorlar bence hiç gerek yok asla motorlarımı zorlamam.
*ön camı o kadar küçük ki kesinlikle bir tur camı istiyor yoksa naked motorlar gibi baya paraşütsünüz. tur camı şart gp kompozit ve ktm camları mevcut.
*standart lastikler arazi için iyi dişleri güzel tutuyor ama yağmurlu havalarda asfaltta güvenli olacağını düşünmüyorum. lastik ister.
*tek silindir harikası o yüzden grenajlardan ekrandan bir yerlerden ara ara farklı devirlerde cız bız vızz sesi doğal olarak geliyor. (nexus 500cc tek silindir deneyimim de oldugu için kıyasla baya az.)
*15000 bakımı 2800tl tuttu hava yağ filtre buji arka balata yağ değişti.biraz daha uygun olmalı ama malum dolar ve euroya endeksli bir üretim dünyasındayız. muadil ürünler üretmeliyiz..
*amartisörler biraz taş.. insan daha comforlu olsun isterdi. ama iyi yol alıyor bu sayede. ayarlı olmadıgı için 100kg da binsin 70kg da binsin diye ayarlandıgı için bana sert geldi.
*sele çok yüksek benim bacaklar uzundur ona rağmen ayaklar tam basamıyor. boyu 170 den kısa olanlar kesinlikle denesin. ama hafif alet bence idare edersiniz.
*390da da 250de de ABİ BU DEVİRDE NASIL OLURDA EKRANIN DIŞ CAMI BUĞU YAPAR ??? BU NASIL BİR DANDİKLİKTİR. ADVENTURE MOTOR DİYOSUN YAĞMURDA EKRANIN SĞ SOL ÜSTÜNDE BUĞU BU NASIL BİR İŞTİR. hepsi yapıyor arkadaşlar yapmıyor diyen yalan söyler. ben yağmurda binmiyorum. bi kere yakalandım ertesi gün buğu. KTM nin bunu derhal düzeltmesi gerekiyor. kullanıma asla engel değil ama görüntü kötü.ekranın bozuldugunu kimseden duymadım ara camda bir yerde cunku.
şimdilik bu kadar. umarım faydalı olur. 250 satıp 390 alabilirim. hayırlısı. 890 a kadar yolu var 1290 gereksiz ve hantal tercih etmem. umarım halkımız uyanır ve motosiklet denen şeyin bu kadar pahalı olmadığı bir yarınlar talep edip itiraz eder. motorlu bisiklet bu kadar pahalı olmamalı...
Herkes istediği motora kavuşması dileğiyle.