Orijinalini görmek için tıklayınız : Streetfighter V4 Alınır mı?
degerk
03 Haziran 2022, 15:38
İlk çıktığından beri MT-09 kullanıyorum üç jenerasyona da bindim artık daha güçlü ve yavaştan egzotik tarafa kaçan bir motosiklet almak istiyorum. Japon güvenilirliği ve kalitesinden sonra Ducati bende soru işaretleri yaratıyor. İkinci eldeki değer kaybı ve V4 motorun sağlamlığı kafamı kurcalıyor. Bazı sorunları varmış galiba. Bakım maliyetleri ve parça fiyatlarına hiç girmiyorum o konuda Japon markaların avantajı kalmadı zaten maliyet olarak kafa kafayalar.
fb__ömer
03 Haziran 2022, 18:10
Alinir galiba cok hizli bir seye benziyor.
tommygun
03 Haziran 2022, 18:17
Forumu "125 cc ile uzun yapılır mı?" , "250 cc can mı?" , "Yakıt 26 TL oldu, Hero mu alsam, Bajaj Pulsar mı?" gibi konularla o kadar doldurduk ki konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabını bilen kitle forumdan uzaklaştı.
Ben de takipteyim Mt-09 sonrası Streetfighter V4 alınır mı diye.
tarikbaba02
03 Haziran 2022, 18:20
İstanbuldaysanız haftasonu hacıllı tabelasında ağacın altında bir süre bekleyin maksimum 1 saate en az 5 6 kişi gezen ducati tayfa gelecektir aklınızdakileri onlara sorabilirsiniz. Dediğim gibi günü saati farketmez kesinlikle rastlarsınız :)
Kerem34_
03 Haziran 2022, 18:56
Yok ya ne alınacak, ben olsam ybr125 veya cbf bakardım.
tarzan rıfkı
03 Haziran 2022, 19:11
Sence şu sayfada v4 kullanıcısı bulma ihtimalin varmı??:) Bu saydiklarinı hesaplıyorsan zaten sf sana göre bir motor değildir
Atincozkan
03 Haziran 2022, 19:50
Hypernaked kategorisinde en egzotikler ducati streetfighter,ktm 1290 duke,mv agusta brutale 1000rr ve triumph speed triple 1200.fiyatlarini inceledikten kullanici yorumlarini aldiktan.google da karsilastirmali testlerini inceledikten sonra test surusu yapabilirsin.hepsinin beygir tork ve kilogramlari birbirine yakin
fb__ömer
03 Haziran 2022, 20:05
Yok ya ne alınacak, ben olsam ybr125 veya cbf bakardım.
Siyah bi mt25 immh.
tecrube0
03 Haziran 2022, 20:12
Forumu "125 cc ile uzun yapılır mı?" , "250 cc can mı?" , "Yakıt 26 TL oldu, Hero mu alsam, Bajaj Pulsar mı?" gibi konularla o kadar doldurduk ki konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabını bilen kitle forumdan uzaklaştı.
Ben de takipteyim Mt-09 sonrası Streetfighter V4 alınır mı diye.
450 bin lira verip motor alabilecek insan kaldıysa valla helal olsun :)
degerk
03 Haziran 2022, 21:19
Sence şu sayfada v4 kullanıcısı bulma ihtimalin varmı??:) Bu saydiklarinı hesaplıyorsan zaten sf sana göre bir motor değildir
Kullanıcı bulmaktan çok belki meraklısı ya da araştıranı varsa yeni bir şeyler öğrenirim diye düşündüm. Yoksa Ducati V4 facebook grubunu ve birkaç forumu takip ediyorum. İkinci el önemli değil de sorunsuz olması önemli benim için. 300'le giderken Kol çıkaran Aprilia, BMW'lerden sonra biraz daha önem veriyorum bu konuya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
Hypernaked kategorisinde en egzotikler ducati streetfighter,ktm 1290 duke,mv agusta brutale 1000rr ve triumph speed triple 1200.fiyatlarini inceledikten kullanici yorumlarini aldiktan.google da karsilastirmali testlerini inceledikten sonra test surusu yapabilirsin.hepsinin beygir tork ve kilogramlari birbirine yakin
KTM, MV agusta beğenmiyorum ama Triumph'a bir bakayım.
logaritma
03 Haziran 2022, 21:42
Forumu "125 cc ile uzun yapılır mı?" , "250 cc can mı?" , "Yakıt 26 TL oldu, Hero mu alsam, Bajaj Pulsar mı?" gibi konularla o kadar doldurduk ki konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabını bilen kitle forumdan uzaklaştı.
Ben de takipteyim Mt-09 sonrası Streetfighter V4 alınır mı diye.
Biz halk forumuyuz alım ve tüketim gücümüze göre forumda yaşayan bir organizma o yönde şekilleniyor :)
XGAMER
03 Haziran 2022, 21:59
https://www.youtube.com/watch?v=zhL6NmtnPzQ
atalayalper
04 Haziran 2022, 01:06
Panigale V4 - 374 km/h
https://youtube.com/shorts/dj_39tz3V5w?feature=share
killingroad
05 Haziran 2022, 20:32
Panigale V4 - 374 km/h
https://youtube.com/shorts/dj_39tz3V5w?feature=share
Buna gerçekten inanmıyorsun değil mi?
*
Streetfighter V4 alınır mı?
Ben şu an SFV4 özelinde korkardım, gerçekten SF seviyorsam da V2'sini tercih ederdim.
Tercih etmemin birinci sebebi V4'ün zaten gereksiz güçlü olması ve kontrol etmesinin de biraz daha zorlu olması. Üstüne üstlük o gücü de zaten herhangi bir yerde avantaj olarka da kullanamıyorsun. V2'deki 153hp bence hiç bir şekilde yabana atılacak bir güç değil. İkinci sebebi ise Ducati'nin güncel V4'ünün Panigale dışındaki uygulamalarda henüz tam oturmaması, belki Multistrada olabilir 2018'den beri 6 tane recall geldi Multi V4'lere, ama SF'de durum henüz tam oturmuş olmayabilir. Pikes Peak'teki kazanın soru işaretleri de var, ufak tefek elektronik problemler de olabiliyor. Bunun dışında modern bir Ducati'nin çok ölümcül problemler yaşaması rakiplerinden daha olası değil, ama problem olan şey bu sorunlar yaşandığında karşılaşılması muhtemel sonuçlar.
Bu sınıfta ve bu güçlerde bir motosiklet bakıyorsam benim ilk tercihim Tuono V4 ile Speed Triple RS olurdu. Tamamı çok yüksek güçte olan motorlara bakıyorken kıvrak, kabiliyetli bir sürüş hem daha güvenli hem de çok daha eğlenceli geliyor bana. İşin o tarafında da bu iki motor çok daha kabiliyetli.
Ama mesela SFV4'teki elektronik paketlerle sarmalanmış güvenlik hissi ve stabilite kimi insanlar için daha keyifli olabilir, bu durumda da SF'ye yönelmek daha keyifli bir tercih olacaktır. En nihayetinde bu aletlere binme sebebimiz bir tane, keyif almak.
Bu arada bakım maliyetleri ve parça fiyatları konusunda fazla iyimsersin. Korkutucu fark mıdır, bakmaya değer mi ona bir şey diyemem, kişisel bir konu. Ancak İtalyan motorları ile Japonlar arasında bakım maliyet farkı mevcut.
degerk
05 Haziran 2022, 20:49
Buna gerçekten inanmıyorsun değil mi?
*
Streetfighter V4 alınır mı?
Ben şu an SFV4 özelinde korkardım, gerçekten SF seviyorsam da V2'sini tercih ederdim.
Tercih etmemin birinci sebebi V4'ün zaten gereksiz güçlü olması ve kontrol etmesinin de biraz daha zorlu olması. Üstüne üstlük o gücü de zaten herhangi bir yerde avantaj olarka da kullanamıyorsun. V2'deki 153hp bence hiç bir şekilde yabana atılacak bir güç değil. İkinci sebebi ise Ducati'nin güncel V4'ünün Panigale dışındaki uygulamalarda henüz tam oturmaması, belki Multistrada olabilir 2018'den beri 6 tane recall geldi Multi V4'lere, ama SF'de durum henüz tam oturmuş olmayabilir. Pikes Peak'teki kazanın soru işaretleri de var, ufak tefek elektronik problemler de olabiliyor. Bunun dışında modern bir Ducati'nin çok ölümcül problemler yaşaması rakiplerinden daha olası değil, ama problem olan şey bu sorunlar yaşandığında karşılaşılması muhtemel sonuçlar.
Bu sınıfta ve bu güçlerde bir motosiklet bakıyorsam benim ilk tercihim Tuono V4 ile Speed Triple RS olurdu. Tamamı çok yüksek güçte olan motorlara bakıyorken kıvrak, kabiliyetli bir sürüş hem daha güvenli hem de çok daha eğlenceli geliyor bana. İşin o tarafında da bu iki motor çok daha kabiliyetli.
Ama mesela SFV4'teki elektronik paketlerle sarmalanmış güvenlik hissi ve stabilite kimi insanlar için daha keyifli olabilir, bu durumda da SF'ye yönelmek daha keyifli bir tercih olacaktır. En nihayetinde bu aletlere binme sebebimiz bir tane, keyif almak.
Bu arada bakım maliyetleri ve parça fiyatları konusunda fazla iyimsersin. Korkutucu fark mıdır, bakmaya değer mi ona bir şey diyemem, kişisel bir konu. Ancak İtalyan motorları ile Japonlar arasında bakım maliyet farkı mevcut.
Değerli yorumun İçin teşekkürler hocam. İstanbul’a gittiğim zaman Speed triple RS ve SF V4 test sürüşü yapacağım. Speed triple 100 bin kadar daha ucuz olması sebebiyle dikkatimi çekt daha önce de beğendiğim bir makineydi.
killingroad
05 Haziran 2022, 21:18
Değerli yorumun İçin teşekkürler hocam. İstanbul’a gittiğim zaman Speed triple RS ve SF V4 test sürüşü yapacağım. Speed triple 100 bin kadar daha ucuz olması sebebiyle dikkatimi çekt daha önce de beğendiğim bir makineydi.
Rica ederim.
Evet Triumph İngiltere çok güzel bir teşvik sunuyor Türkiye'ye, gerçekten Triumph'ların fiyatları çok iyi.
degerk
20 Haziran 2022, 22:37
Facebook grubunda gezinirken kaza yapmış bir Streetfighter V4 gördüm. Sadece statör kapağına 12 bin lira demiş servis ve stokta yok 2 ay süre verilmiş. Basit bir metal kapak.:) Bunu görünce ducati’den komple vazgeçtim bizim ülkede binilecek makineler değil. Kasko sordum 55 bin fiyat verdi sigortacı. Maddi kaygısı sıfır, motoru pert etse çöpe atıp yenisini alabilecek insanların binebileceği bir motosiklet algısı oluşturdu bende.
oialdemir
21 Haziran 2022, 11:25
İlk çıktığından beri MT-09 kullanıyorum üç jenerasyona da bindim artık daha güçlü ve yavaştan egzotik tarafa kaçan bir motosiklet almak istiyorum. Japon güvenilirliği ve kalitesinden sonra Ducati bende soru işaretleri yaratıyor. İkinci eldeki değer kaybı ve V4 motorun sağlamlığı kafamı kurcalıyor. Bazı sorunları varmış galiba. Bakım maliyetleri ve parça fiyatlarına hiç girmiyorum o konuda Japon markaların avantajı kalmadı zaten maliyet olarak kafa kafayalar.
Malum ''Distribütör'' bir çok insan için soru işareti. Ducati 2015' den sonra nispeten eskiye göre daha dayanıklı motorlar üretiyor.
Streetfighter V4 İnanılmaz bir Naked. Deli gibi güçlü egzotik bir alet. Yine de buradaki temsilcisinin adını ağzına pek hayırlı alan insan yok.
Ben bile zamanın da scrambler almak için ciddi bir araştırma yapmıştım.
Sorun desmo yada maliyetler değil. Sorun Distribütör' ün kendisi. 2-3 yıl önce bi bakım fişi paylaşıldı burada.
Adamlar motora sıktıkları V40 için 3-4 Euro para yazmışlardı. Zaten ülke genelinde servis ağı yaygın bir marka değil.
Bunların müşteri portföyü genel olarak babadan zengin, yüksek kazançlı işler yapan entel cihangir tayfası yada ünlüler.
Bizim gibi maaşlı insanlara kapıda selam vermiyorlar. Ben Borusan da bile GS oturup kurcalamış adamım. Malum ''Distribütör'' de ki
üstten bakmayı hiç bir yerde görmedim. Yani paran dahi olsa adamlar kolundaki saate giydiğin kıyafete bakıyor. Sanki heriflerin hepsi
Bologna doğumlu bi biz Türk' üz dükkanda öyle bi tavırları var. Bunu burada orta sınıfın yükselişi, Proletarya içinizden geçecek filan
diye anlatmıyorum. Alıştıkları kitle tak cash' i basan sorgusuz sualsiz ara bakımlarda 150-200 desmo da 1000 EURO yu bayılan adamlar.
Ben son 2 yılda Ducati satıp MV Agusta' ya geçen çok egzotik motor meraklısı gördüm.
Bu dayılara bakmak yerine Brutale 1000 RR seni daha mutlu edebilir.
ShipShaq
21 Haziran 2022, 11:45
Malum ''Distribütör'' bir çok insan için soru işareti. Ducati 2015' den sonra nispeten eskiye göre daha dayanıklı motorlar üretiyor.
Streetfighter V4 İnanılmaz bir Naked. Deli gibi güçlü egzotik bir alet. Yine de buradaki temsilcisinin adını ağzına pek hayırlı alan insan yok.
Ben bile zamanın da scrambler almak için ciddi bir araştırma yapmıştım.
Sorun desmo yada maliyetler değil. Sorun Distribütör' ün kendisi. 2-3 yıl önce bi bakım fişi paylaşıldı burada.
Adamlar motora sıktıkları V40 için 3-4 Euro para yazmışlardı. Zaten ülke genelinde servis ağı yaygın bir marka değil.
Bunların müşteri portföyü genel olarak babadan zengin, yüksek kazançlı işler yapan entel cihangir tayfası yada ünlüler.
Bizim gibi maaşlı insanlara kapıda selam vermiyorlar. Ben Borusan da bile GS oturup kurcalamış adamım. Malum ''Distribütör'' de ki
üstten bakmayı hiç bir yerde görmedim. Yani paran dahi olsa adamlar kolundaki saate giydiğin kıyafete bakıyor. Sanki heriflerin hepsi
Bologna doğumlu bi biz Türk' üz dükkanda öyle bi tavırları var. Bunu burada orta sınıfın yükselişi, Proletarya içinizden geçecek filan
diye anlatmıyorum. Alıştıkları kitle tak cash' i basan sorgusuz sualsiz ara bakımlarda 150-200 desmo da 1000 EURO yu bayılan adamlar.
Ben son 2 yılda Ducati satıp MV Agusta' ya geçen çok egzotik motor meraklısı gördüm.
Bu dayılara bakmak yerine Brutale 1000 RR seni daha mutlu edebilir.
Geçen Şile'den dönerken yolda orta yaş üstü bir grupla ayak üstü muhabbet ettik distribütör hakkında. Onlarda da bu algı vardı. Ben de bunu gözeterek aldım motoru fakat alternatif servisleri de öncesinde araştırmıştım. Reklam gibi olmasın Ataşehir'deki bir yetkili servis (Ducati ve Triumph'a bakıyor) bu aletleri bu devirde yürütmenin Japon'lardan hiç farkı olmadığını gösterdi bana. Aynı kulvardaki bir Japon motosikletinin servis hizmetinden daha kaliteli bir hizmet aldım ve arasında dağlar kadar fark olmayan bir ücret ödedim. Tabii ki benim motosikletim 20k$+ bir alet değil ama durumun çok değişeceğini düşünmüyorum.
Ducati veya Triumph alacaksanız illa ismi belirtilmek istemeyen distribütör firmada servisini yaptırmak zorunda değilsiniz.
Ek olarak dışardan bakıldığımda para basan bir adam gibi gözükmüyorum fakat söylenenin aksine motorumu almak için yanlarına gittiğim zaman her türlü finansal imkanı sundular. Detay vermek gerekirse şu anki motorumu alacağım için yolladığım 1.000 TL kapora ile 2 ay aynı fiyattan motosikleti beklettim (ben beklettim önceki motorumun satışını beklediler). Hatta ve hatta yeni kasa gelecek istersen ondan verelim fiyat farksız dendi. Tırdan inen motosikleti aldım çıktım. Dışardan görüldüğü gibi "BOOGEYMAN" değiller.
Benim kişisel tecrübem bu yöndedir. Kötü tecrübeler yaşayan insanları yalanlamak değil amacım.
killingroad
21 Haziran 2022, 18:43
Kırıldığını söylediğin Aprilia vs Ducati distribütörlüğünde yaşananlar diye yazmıştım bişeyler, silmiştim sonra. Benzer durumlar. :)
Ducati ve Triumph kullanıcılarının kendilerine yol bulmaları şart.
@ShipShaq
Triumph için biraz daha öyle evet, ama Ducati yaşatma maliyeti Peak'e de gitsen Japonlardan yüksek. Ha alacağın hizmetin kalitesi bütün Japonların vereceğinden yüksek - Peak'te. Orasına itirazım yok.
xtrafrozen
04 Ağustos 2022, 15:36
Yedek parcasını, bakımını, kaskosunu bilmem ama benim su yasıma kadar gordugum en guzel motosiklet tasarımı diyebilirim. Panigale ciyimdir hayallerde ama SFV4 bambaşka :joker:
Ben ve SFV4 temsili :
https://i.ytimg.com/vi/E1T4F2liEXY/maxresdefault.jpg
killingroad
04 Ağustos 2022, 15:58
Görsellik bu kadar göreceli bir şey işte :D
Son yıllarda Streetfighter kadar çirkin bulduğum motor yok :)
Bir de hala SFV4 yerine SFV2 alınmalı diyorum. Gerçi Korlas çıkarabildi mi gümrükten bilmiyorum orasını.
Beto87
04 Ağustos 2022, 15:59
Mv agusta brutale varken kim takar sf4 ü. Neredeyse aynı güç ve mv agusta her zaman en egzotik ve tasarımı en güzel marka olmuştur benim gözümde. Speed triple rs ekonomik/egzotik ama onun da her türlü gideri var. Bu arada naked motorda bu kadar güce gerek var mı o da ayrı bir soru işareti.
xtrafrozen
04 Ağustos 2022, 17:00
Görsellik bu kadar göreceli bir şey işte :D
Son yıllarda Streetfighter kadar çirkin bulduğum motor yok :)
Bir de hala SFV4 yerine SFV2 alınmalı diyorum. Gerçi Korlas çıkarabildi mi gümrükten bilmiyorum orasını.
O ön fara sarılasım geliyor gordugumde . Tek maşayı, kuyrugu gorunce kalp atıslarım hızlanıyor. Göreceli olma konusuna katılıyorum.
Su bir gercek , TR de Honda,Yamaha dan gerisi yalan ekonomik/psikolojik olarak. Bu anlamda seni tebrik ediyorum endişelerinden sıyrılabildigin icin. Cunku bu sadece maddiyatla alakalı bir konu degil dedigim gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Mv agusta brutale varken kim takar sf4 ü. Neredeyse aynı güç ve mv agusta her zaman en egzotik ve tasarımı en güzel marka olmuştur benim gözümde. Speed triple rs ekonomik/egzotik ama onun da her türlü gideri var. Bu arada naked motorda bu kadar güce gerek var mı o da ayrı bir soru işareti.
Bizimle degılsınn :)
https://d29c80i09kxy2a.cloudfront.net/custom/motorcycle-model-variant-photo/original/mv-agusta-brutale-1000-rs-618b8b26138e2.webp
http://www.3serit.com/wp-content/uploads/2020/03/2020-Ducati-Streetfighter-V4-Thumb-740x440.jpg
Motoseverrr
04 Ağustos 2022, 17:23
Ducati de incelediğim videolarda gözüme bir kaç unsur yakaladım, Stf V4 de motorun alt devirlerde zorlandığı (düşük hızda ve yüksek viteste gaz açmak) zaman sağ alt sakalın sallandığını gördüm, sol taraftakinde bloğa sabitleyen küçük bir aparat var ama bu tarafta olmadığı için sallanma mevcut. Panigale ve Superleggera V4(S/SP/R) modellerinde aynaların tasarımından dolayı sadece aynada titreşim mevcut ve göstergenin arkasındaki parça belirli zamanlarda titreşiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
O ön fara sarılasım geliyor gordugumde . Tek maşayı, kuyrugu gorunce kalp atıslarım hızlanıyor. Göreceli olma konusuna katılıyorum.
Su bir gercek , TR de Honda,Yamaha dan gerisi yalan ekonomik/psikolojik olarak. Bu anlamda seni tebrik ediyorum endişelerinden sıyrılabildigin icin. Cunku bu sadece maddiyatla alakalı bir konu degil dedigim gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
Bizimle degılsınn :)
https://d29c80i09kxy2a.cloudfront.net/custom/motorcycle-model-variant-photo/original/mv-agusta-brutale-1000-rs-618b8b26138e2.webp
http://www.3serit.com/wp-content/uploads/2020/03/2020-Ducati-Streetfighter-V4-Thumb-740x440.jpg
Stf V4 ile evlenebilirim :cherry: :pl: .
F54
04 Ağustos 2022, 17:26
her tarz motosiklete eyvallah ama beyler bunlarda gram rahatlık süspansiyon konfor vs yoktur tabiri caizse kütük gibidir sert bir çukara girsen ya jant patlar yada amortisör hiç tavsiye etmiyorum
illa v4 ducati istiyorsanız gidin multistrada v4 alın rahat edin :)
killingroad
04 Ağustos 2022, 17:27
O ön fara sarılasım geliyor gordugumde . Tek maşayı, kuyrugu gorunce kalp atıslarım hızlanıyor. Göreceli olma konusuna katılıyorum.
Su bir gercek , TR de Honda,Yamaha dan gerisi yalan ekonomik/psikolojik olarak. Bu anlamda seni tebrik ediyorum endişelerinden sıyrılabildigin icin. Cunku bu sadece maddiyatla alakalı bir konu degil dedigim gibi..[COLOR="Silver"]
Far değil de, o kanatlar baya midemde ekşimeye neden oluyor benim :D
Tek maşa da genel olarak beğenmediğim bir şey, hiç tutturamıyoruz :D Ben genelde motorun uzamasından çok rahatsız oluyorum, o yüzden binlik motorlar çok cazip gelmiyor bana genelde, tek maşa da olduğundan daha uzamış gibi gösteriyor belki de o yüzden sevmiyorum.
Ekonomik olarak modelden modele farklılık olmakla birlikte mutlaka biraz daha fazla bir yük getiriyor, ama esas önemli olan kısım senin de değindiğin psikolojik kısım. Bu hele konu Aprilia olduğu zaman çok daha feci durumda, eski distribütörün dev hataları ve yeninin de çözmemesi nedeniyle. Ama diğer Avrupalılar için de geçerli. Geçen piste gittiğimizde CBR'in biri blok çatlattı, bana hala gelip (kol çıkardığı zannedilen) RSV4'ü soruyor insanlar. :D
Tabii bu ekonomik/psikolojik problemler diyleim yüzünden bana etkisi de artıyor, satmak istediğimde daha küçük bir pasta olacak önümde. Hatta bu pastada olan ama arkadaşları tarafından korkutulanlar olacak falan daha da küçülecek. Para olsa da satmasak kırılana kadar kullansak keşke. (Yarına kadar falan yani :D)
Motoseverrr
04 Ağustos 2022, 17:35
her tarz motosiklete eyvallah ama beyler bunlarda gram rahatlık süspansiyon konfor vs yoktur tabiri caizse kütük gibidir sert bir çukara girsen ya jant patlar yada amortisör hiç tavsiye etmiyorum
illa v4 ducati istiyorsanız gidin multistrada v4 alın rahat edin :)
Yurt dışı Ducati forumunda Panigale V4S modelinin süspansiyonu ayarlandığında (elektronik) uçan halı hissiyatı verdiğinden bahsediyordu. Bunu diyen insanda o forumdaki önemli kişilerden biriydi.
xtrafrozen
05 Ağustos 2022, 00:23
her tarz motosiklete eyvallah ama beyler bunlarda gram rahatlık süspansiyon konfor vs yoktur tabiri caizse kütük gibidir sert bir çukara girsen ya jant patlar yada amortisör hiç tavsiye etmiyorum
illa v4 ducati istiyorsanız gidin multistrada v4 alın rahat edin :)
benden de yaşlı cıktın hocam sen :)
panic adak
05 Ağustos 2022, 10:12
İtalyansa alınır. ducati, aprilia, mv agusta farketmez sahip olacağınız en özel anları yaşatır.
F54
05 Ağustos 2022, 20:41
Yurt dışı Ducati forumunda Panigale V4S modelinin süspansiyonu ayarlandığında (elektronik) uçan halı hissiyatı verdiğinden bahsediyordu. Bunu diyen insanda o forumdaki önemli kişilerden biriydi.
bu görünen amortisörde ne ayarı yapılırsa yapılsın uçan halı gibi olmaz kapanma mesafesi çok kısa
tecrübe etmeden inanamam :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
benden de yaşlı cıktın hocam sen :)
ben aslında italyan değil ama honda vfr 1200 x crosstourer çok baktım fakat kampa gidip gelmek için gereksiz ağır güçlü geldi yok V motor un tadını iyi bilirim hissiyatı mükemmel bence motosiklet kullandığını hissetiriyor
killingroad
06 Ağustos 2022, 17:52
bu görünen amortisörde ne ayarı yapılırsa yapılsın uçan halı gibi olmaz kapanma mesafesi çok kısa
tecrübe etmeden inanamam :)
Uçan halı tanımından beklenen şeye bağlı bu biraz. :)
Otobanda, hafif salınımlı yollarda falan çok konforlu olabiliyor elektronik amortisörlü tüm motosikletler. Ama bu kadar. :D
tommygun
06 Ağustos 2022, 18:16
Hayatta herşey f/p mantığında düşünülmemeli. İmkan varsa alınır. Olumsuzluklarını kabul ederek hergün commuter gibi de sürülür.
Korlas da "Kardeşim sana bu motoru satıyoruz ama sadece haftasonları bineceksin, sadece Hacıllı, Darlık oralarda dolaşıp gözleme yiyip geçe kalmadan döneceksin" demiyor zaten.
Bence herkes maddi imkan yaratabiliyorsa hayalindeki motoru alsın. Sırf piyasası var, sırf sattığında zarar etmeyecek diye beğenmediği s.k sok piyasa motorlarını almasın. Bu iş ruh işi.
Motoseverrr
06 Ağustos 2022, 18:29
Hayatta herşey f/p mantığında düşünülmemeli. İmkan varsa alınır. Olumsuzluklarını kabul ederek hergün commuter gibi de sürülür.
Korlas da "Kardeşim sana bu motoru satıyoruz ama sadece haftasonları bineceksin, sadece Hacıllı, Darlık oralarda dolaşıp gözleme yiyip geçe kalmadan döneceksin" demiyor zaten.
Bence herkes maddi imkan yaratabiliyorsa hayalindeki motoru alsın. Sırf piyasası var, sırf sattığında zarar etmeyecek diye beğenmediği s.k sok piyasa motorlarını almasın. Bu iş ruh işi.
Okayı çok güzel anlatmışsınız abi. Bana kalırsa abi değişmenmiş boyaymış onlarada takılmamak gerek, ağır kaza yoksa işçilik güzelse devam eder geçerim. Değer kaybı düşünceside olmuyor.
killingroad
06 Ağustos 2022, 21:49
Hayatta herşey f/p mantığında düşünülmemeli. İmkan varsa alınır. Olumsuzluklarını kabul ederek hergün commuter gibi de sürülür.
Kimseyi yargılayacak değilim ama cidden litrelik supersport alıp günlük binen insanlara dev soru işaretleri ile bakıyorum.
Ben böyle de seviyorum der başımla birlikte ama motor öyle gitmeyi sevmiyor ki can çekişiyor gariban :D
Dediğine genel olarak katılıyorum tabii ki, kim neyi istiyorsa onu sürsün. Maalesef Türkiye'de çok ağır şekilde var bu "sonra nasıl satıcam korkusu". Bir kısmı çok haklı sebeplerden bir kısmı çok ağır cahillikten ama realite bu.
Motoseverrr
06 Ağustos 2022, 22:31
Kimseyi yargılayacak değilim ama cidden litrelik supersport alıp günlük binen insanlara dev soru işaretleri ile bakıyorum.
Ben böyle de seviyorum der başımla birlikte ama motor öyle gitmeyi sevmiyor ki can çekişiyor gariban :D
Dediğine genel olarak katılıyorum tabii ki, kim neyi istiyorsa onu sürsün. Maalesef Türkiye'de çok ağır şekilde var bu "sonra nasıl satıcam korkusu". Bir kısmı çok haklı sebeplerden bir kısmı çok ağır cahillikten ama realite bu.
Hocam bende öyle makinalara binip kask eldiven harici ekipman giymeyenlere dev soru işareti ile bakıyorum, geçen günlerde Panigale gördüm sürücü dediğim kombindeydi, evinmin önünden 4 silindirli modeller geçiyor kiminde hiç ekipman yok, başa bir zamanda yeni kasa R1 gördüm oda öyleydi. Ben 1 km uzunluğunda yolu 100cc lik motosikletle gidicek olmama rağmen ne giyeceğimi şaşırıyrum adamlardaki rahatlık garibime gidiyor. Dediğiniz gibi litrelik ss alıp gündelik kullanmak cidden yazık, kimi modellerde öhlinsler brembolar herşey var ama motosiklet bir kere düzgün viraj görmemiş modeller mevcut.
killingroad
07 Ağustos 2022, 00:20
Hocam bende öyle makinalara binip kask eldiven harici ekipman giymeyenlere dev soru işareti ile bakıyorum, geçen günlerde Panigale gördüm sürücü dediğim kombindeydi, evinmin önünden 4 silindirli modeller geçiyor kiminde hiç ekipman yok, başa bir zamanda yeni kasa R1 gördüm oda öyleydi. Ben 1 km uzunluğunda yolu 100cc lik motosikletle gidicek olmama rağmen ne giyeceğimi şaşırıyrum adamlardaki rahatlık garibime gidiyor. Dediğiniz gibi litrelik ss alıp gündelik kullanmak cidden yazık, kimi modellerde öhlinsler brembolar herşey var ama motosiklet bir kere düzgün viraj görmemiş modeller mevcut.
Ya sahip olma psikolojisi çok etken burada. Sırf SS'im olsun diye alan insan çok. İçlerinde efendi gibi kendini tanıyan, ben şekli sesi için aldım diye kendiyle çok barışık insanlar da var, tek kelime edemem. Ama bir de "buna sahibim" demek için alanlar var, ama konuşurken aslan da kesiliyorlar. En sevdikleri için yoldaki %99'u kendisinin aracından yavaş birinin yanında gaz açıp "sapladım" demek :D
Ya adam Bostancı'dan Suadiye'den caddeye kahve içmeye gidiyorsa, yaz vakti Panigale üstünde bişey giymek çok eziyet oluyor. Görünce ben de hede hödö konuşuyorum ama anlıyorum öyle giyinmelerini. Ama anlamadığım şey eziyet olduğunu görüp bunu Panigale ile yapmaya devam etmesi :D
mchi
07 Ağustos 2022, 03:54
Reyzik bana göre değil. Ya naked ya sport touring daha çok sport touring ciyim.
Stf v4 ü görünce aşık oldum. Ne yakışıklı be abi. 178kg hayvanı güç efsoydu takı üstüne oturana kadar bildiğin çıplak reyzik olmuş. Üzülerek listeden çıkardım. Diavele bı oturdum adamlar yapmış dedim. Ama hala 1290gt bakınıyorum.
F54
07 Ağustos 2022, 11:02
Hocam bende öyle makinalara binip kask eldiven harici ekipman giymeyenlere dev soru işareti ile bakıyorum, geçen günlerde Panigale gördüm sürücü dediğim kombindeydi, evinmin önünden 4 silindirli modeller geçiyor kiminde hiç ekipman yok, başa bir zamanda yeni kasa R1 gördüm oda öyleydi. Ben 1 km uzunluğunda yolu 100cc lik motosikletle gidicek olmama rağmen ne giyeceğimi şaşırıyrum adamlardaki rahatlık garibime gidiyor. Dediğiniz gibi litrelik ss alıp gündelik kullanmak cidden yazık, kimi modellerde öhlinsler brembolar herşey var ama motosiklet bir kere düzgün viraj görmemiş modeller mevcut.
litre'lik reyzink alsam bende ekipman giymem hatta jöle yi sürer kaskı da dirseğime takarım :)
senin ferfari'n olsa üstüne kapatırmısın :P
Motoseverrr
07 Ağustos 2022, 11:47
litre'lik reyzink alsam bende ekipman giymem hatta jöle yi sürer kaskı da dirseğime takarım :)
senin ferfari'n olsa üstüne kapatırmısın :P
Acun stili gibi diyorsunuz yani :P şort terlik olmazsa olmaz siyah tshirt ve zzr1400 :cat:. Şaka bir yana bırakırsam ben 35 derecede kışlık ekipman giyip gidiyorum, bu zevkten bir ömür boyu mahrum kalmak istemiyorum.
nyk
07 Ağustos 2022, 20:56
Ben de panigale v4 vardi ve şehiricinde inanilmaz isiniyordu. Streetfighter'da bu ısınma konusunu cozdulerse bilmem ama panigale gibiyse ve sehiricinde trafikte kullanacaksan kesinlikle tavsiye etmem. Isinmadan kastim motorun hararet yapması vs degil bu arada öyle bir sorun yok ama surucuyu adeta pişiriyor.
Motoseverrr
07 Ağustos 2022, 21:06
Ben de panigale v4 vardi ve şehiricinde inanilmaz isiniyordu. Streetfighter'da bu ısınma konusunu cozdulerse bilmem ama panigale gibiyse ve sehiricinde trafikte kullanacaksan kesinlikle tavsiye etmem. Isinmadan kastim motorun hararet yapması vs degil bu arada öyle bir sorun yok ama surucuyu adeta pişiriyor.
Ekipman giyildiğinde ısınmanın daha aza indiğini söylüyorlar, bildiğim kadarıyla arkadaki çift silindiri kapatma olayı vardı o işe yaramıyormu? Hazır kullanısını bulmuşken sorayım malzeme kalitesi kullanım hissi diğerlerine göre nasıl nasıl?
killingroad
08 Ağustos 2022, 11:31
İstersen Nomex'ten F1 tulumu giy, şehir içinde Panigale V4 ile pişmeme şansın yok. :)
nyk
08 Ağustos 2022, 23:06
Ekipman giyildiğinde ısınmanın daha aza indiğini söylüyorlar, bildiğim kadarıyla arkadaki çift silindiri kapatma olayı vardı o işe yaramıyormu? Hazır kullanısını bulmuşken sorayım malzeme kalitesi kullanım hissi diğerlerine göre nasıl nasıl?
Streetfighter hakkinda bilgim yok ama panigale icin konusacak olursam malzeleme kalitesi güzel, performans çok çok iyi elektronik sistemler ve güvenlik fevkaleydi diyebilirim. Km olarak çok az kullandım toplam 1.5 yıl 3-4bin km civarı ve garantisi bitmeden de sattım o arada egzozla ilgili bir valf arızası verdi garantiden değişti baska bir sorun yaşamadım.
Isinma konusuna gelince ekipmanız binmek zaten mümkün degil bir defa sortla bindim bacağımda yanik oldu öyle soyleyeyim. Sehiricinde sikisik yavas akan trafik, trafik isiklarinda bekleme vs gibi durumlarda aninda fan acip perisan ediyordu. Yüksek süratlerde akici trafikte vs bir sorun yoktu. Pistte tulumla da surdum hiç rahatsız olmadım ama şehir icinde gercekten sürülecek bir motosiklet degildi. Şahsen bir daha motosiklet alacak olsam ve sehiricinde binecek olsam 4 silindir ve güçlü bir motosiklet almam. Silindir kapatmayı hiç duymadım öyle bir özellik vardıysa da farketmedim ya da belki panigale'de yoktur.
73845
17 Temmuz 2024, 16:06
hocam bende panigale ile 765 STRS arasinda kaldim ama bindikten sonra STRS dedim. sehir icinde isinma oluyor ama panigale gibi diil. 4 silindirin dezavantajlari var. ama istanbul disinda bir sehirden bahsediyorsaniz hangisi hosunuza gidiyorsa onu almalisiniz. su an icin 765 STRS ve teknolojik ozelliklerinden cok memnunum. GP de kullanilan ispatlanmis bir motor blogu var, 3 silindir, her yonden tatmin ediyor. Ducati ye kiyasla garantisi bittikten sonra parcalarini kendiniz alabiliyorsunuz online. uzerine birce racefit egzos alirsaniz heralde evladiyelik olur. su an rodajda oldugu ve rain modunda bindigim icin cok anlamiyorum ama izledigim videolar ve ingilterede kullanan arkadaslari dinledigim kadari ile alinip satilmayacak ve bozulmayacak bir makine gibi duruyor.
fb__ömer
17 Temmuz 2024, 16:23
hocam bende panigale ile 765 STRS arasinda kaldim ama bindikten sonra STRS dedim. sehir icinde isinma oluyor ama panigale gibi diil. 4 silindirin dezavantajlari var. ama istanbul disinda bir sehirden bahsediyorsaniz hangisi hosunuza gidiyorsa onu almalisiniz. su an icin 765 STRS ve teknolojik ozelliklerinden cok memnunum. GP de kullanilan ispatlanmis bir motor blogu var, 3 silindir, her yonden tatmin ediyor. Ducati ye kiyasla garantisi bittikten sonra parcalarini kendiniz alabiliyorsunuz online. uzerine birce racefit egzos alirsaniz heralde evladiyelik olur. su an rodajda oldugu ve rain modunda bindigim icin cok anlamiyorum ama izledigim videolar ve ingilterede kullanan arkadaslari dinledigim kadari ile alinip satilmayacak ve bozulmayacak bir makine gibi duruyor.
Panigale ile street arasında nasıl kalabildiniz? Arada 80hp var. Elektronik amortisör opsiyonu var, her türlü elektronik var. Garip iki tercih olmuş.
73845
17 Temmuz 2024, 17:33
Hocam merhaba. Yanlış yazmışım street fighter konu, onu yqzacaktım. İkiside naked şehir içi motorsikleti bana göre. Bende şehirler arası yol yapmıyorum öyle. Şimdi özellikle istanbulda bineceğim keyif verecek hafif nakedlara baktım. Üç modelde kaldım, strs sf ve diavel. Diavel ve sf 1.2 m bandında idi. Sigortaları daha pahalı. Aksesuar daha pahalı ve yedek parçada ise sadece aracı firma yada kendiniz yurt dışından alıosunuz. Triumph a ingilterede bir süre bindim. Sf ve diavel e ise tr ye dönünce bindim. Ama istanbul içinde bu nakedlardan daha çk aklıma yatan strs oldu. Şöyle örneklendireyim 3. Viteste hem alt hem üst devirlerde geziyorum. Vites bile değiştirme gereği pek duymadım. Ayrıca naked motorda ben strs de bile inince yediğim rüzgardan yoruluyorum azıcık gaza dokununca. İstanbul değilde ufak bir şehirde olsam diavel yada sf alırdım v4. Yani açıkçası biraz şehire göre naked aldım. Buarada elektronik olarak strs de bulunan viraj abs si, tc ,imu vs bana yetiyor. Benm için önemli olan viraj abs si, ohlns ve showa süspansiyon , brembo fren ve sistemi. İki strs parasını vermem tek motora. İlla seçim yapacaksam da diavel olur sf yerine
hasmet
17 Temmuz 2024, 20:59
Diavel tipik cruiser ergonomisine sahip. Naked değil.
73845
18 Temmuz 2024, 00:36
Diavel çıplak motor hocam. Naked kelimesini çıplak olarak biz sadece cadde motorlarında kullanıyoruz. 300 km yol yaptım bana hissettirdiği his farklıydı. Yani strs kullanıcısı olarak alınabilir. Çok çok uzak değiller
hasmet
18 Temmuz 2024, 07:21
Tren yolundan geçmeden hemen önce kıçımı kolayca 5 santim kaldıramadığım motosiklet naked değildir.
Kıçımı kaldırmadığım halde tren yolunu bana hissettiren motosiklet te cruiser değildir.
Galiba diyeceğim o ki Diavel'in ne b0k olduğu belli değildir :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO